iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Sviestc 19.06.2008 14:51

Centis_Nuudele rakstīja:

Sviestc rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja:

Sviestc rakstīja: Saab 9000, vot tas ir Auto!!

www.iauto.lv/...

Līdz kuram gadam to fiata brālēnu darināja? nupat autonetā viens placis piedāvā 99. gadaO

nu itkā lidz 98.....

www.autonet.lv/...

mājražojums...

krutka

Sviestc 19.06.2008 14:50

Saabs māk ne tikai skaisti braukt, bet arī cēli stāvēt!!

Sviestc 19.06.2008 14:48

Ozz rakstīja: a ko dariit, ja saabs nelec

tas mani biedee, jo volvo ir lecis vienmeer...

tad brauc ar tramvaju!!

Sviestc 19.06.2008 14:47

Centis_Nuudele rakstīja:

Sviestc rakstīja: Saab 9000, vot tas ir Auto!!

www.iauto.lv/...

Līdz kuram gadam to fiata brālēnu darināja? nupat autonetā viens placis piedāvā 99. gadaO

nu itkā lidz 98.....

Sviestc 19.06.2008 14:45

Saab 9000, vot tas ir Auto!!

www.iauto.lv/...

Sviestc 19.06.2008 14:44

ursis rakstīja:

Sviestc rakstīja:

ursis rakstīja: kur tas shmekulants palicis,apvainojies,ka neizdevaas muus piecakareet ar amartinjiem ?

naf laika

, zvanos visiem, kas man nezvanu, un lūdzos, lai ko nopērk...

esi coms uzdaavini Ozijam auto,taapt vinsh tev puust un naakust.

kurš ta pūst

Es tak braucu ar abiem....

parasti ar to, kuru izdodas piedarbināt, abus reizē nekad naf sanācis..

Sviestc 19.06.2008 14:30

ursis rakstīja: kur tas shmekulants palicis,apvainojies,ka neizdevaas muus piecakareet ar amartinjiem ?

naf laika

, zvanos visiem, kas man nezvanu, un lūdzos, lai ko nopērk...

Sviestc 19.06.2008 14:26

A Ursis, ir Pursis, ja kas!!

Sviestc 19.06.2008 14:24

Labrītt!!

Varu piedāvāt Saabu 9000,kaut kāda 94 gada, ne manu..

tik zinu ka Cilveks tirgo Labu Auto, par ļoti pat saprātīgu cenu..

ja ir intrese, tad uzpīkstini...

Sviestc 19.06.2008 9:39

ursis rakstīja: sviestcs ev sviestcs

kaa tas naak ka ar kaaju amiishi ir leetaaki,nekaa vieteejie cehu razotie.

jo taalaak jaaved,jo leetaak?

Labrītt!!

Cehijā jau ražo tikai niecīgu daļu no Monroe amīšiem, un cik es saprotu, ka galvenokārt vietējam tirgum un kaimiņvalstīm...

tā kā čehu Monroe pie mums-Latvijā, prakstiski naf.....

Bet ja gribi vēll pastrīdēties, tad davai vēlāk, tagad toč naf kad, jāstrādā ar tiem, kuri man vairs nezvana...

Sviestc 18.06.2008 16:55

ursis rakstīja:

Sviestc rakstīja: lieta jau ir tāda, ka ne tikai centrāltirgū tantes grūstās, lai ieņemtu labāku vietu ar saviem āboļiem...

arī amortizātoru ražotāju tirgū ir liela konkurence...

teiksim, jaukā dacia rūpnīca grib iepirkt vairumā amīšus saviem jaunajiem un skaistajiem Loganiem...

kas notiek,

Rūpnīcas iepirkšanas speciālisti pavaicā, nu piemēram Kayabai, Sacham un Monroe...

nu veči, ko varat piedāvāt pa kādām cenām

nu šami aplēš visus par un pret, un aizūta savus piedāvājumus...

un tad logana ražotājs zvana Znatečkam no Monroe, ar kuru mēdz kopā čehu alu dzert, un saka, zini, Kayaba mums piedāvaja amīti par 5 ierosantīmiem lētāk, nekā tu...

vai vari cenu pārskatīt...

un tad strādāt sāk rūpnīcas inženieri...

te drusku piegriezīsim, štoka pārbaudi saīsināsim, te drusku lētāku blīvīti ieliksim...

te uz krāsu ietaupīsim....

skat... sanāca.....

reku būs jums par 10 eisantīmiem lētāk, nekā Kayaba....

nu kaut kā tā.......

un tu neesi no tiem ,kam vajag leetaak

B UL SH I T S

PiP

fakts ka man patīk, ka ir lētak...

bet man naf tādi tirzniecības apjomi, lai es , vai kāds man līdzīgs, varētu ietekmēt ražošanas procesu......

Ja amīšu ražotājs strādā ar orģināldetaļu pēc autoražotāju pasūtījuma .......

tad āftermārketā ir pretēja situācija....

te jau izplatītāju tīkls strādā uz rūpnīcu, a ne rupnīca priekš mums...

Sviestc 18.06.2008 16:51

ursis rakstīja: man nav ko dot. jo peedeejaa laikaa,cilvji pie tevis iepeerkas kaut kaa mazaak. diivaini,ne?

mazāk

nu es gan tā netiektu....

varbūt tur kāds no tiem, kuriem Tu esi devis telefonu, tiešam nezinu, man tak naf viņu visu dosjē te uztaisītas....

iespējams, tiešam nezinu....

bet nu kopumā tieši vasarā ir darba visvairāk....

un es jau arī neesmu nekāds supermens un nevaru palīst zem jebkura tirgusveča piedāvājuma, kas stiepj detaļas mugursomā caur mežu pāri robežai, vai ražo pats.....

bet lai vai kā tur būtu, esmu 100% pārliecināts, ka neviens te latvijā nevar kādam piedāvāt divreiz lētāk tādu pašu amīti,kuru esmu piedāvājis es.

tā kā nevaig te ļa-ļa...

Sviestc 18.06.2008 16:46

lieta jau ir tāda, ka ne tikai centrāltirgū tantes grūstās, lai ieņemtu labāku vietu ar saviem āboļiem...

arī amortizātoru ražotāju tirgū ir liela konkurence...

teiksim, jaukā dacia rūpnīca grib iepirkt vairumā amīšus saviem jaunajiem un skaistajiem Loganiem...

kas notiek,

Rūpnīcas iepirkšanas speciālisti pavaicā, nu piemēram Kayabai, Sacham un Monroe...

nu veči, ko varat piedāvāt pa kādām cenām

nu šami aplēš visus par un pret, un aizūta savus piedāvājumus...

un tad logana ražotājs zvana Znatečkam no Monroe, ar kuru mēdz kopā čehu alu dzert, un saka, zini, Kayaba mums piedāvaja amīti par 5 ierosantīmiem lētāk, nekā tu...

vai vari cenu pārskatīt...

un tad strādāt sāk rūpnīcas inženieri...

te drusku piegriezīsim, štoka pārbaudi saīsināsim, te drusku lētāku blīvīti ieliksim...

te uz krāsu ietaupīsim....

skat... sanāca.....

reku būs jums par 10 eisantīmiem lētāk, nekā Kayaba....

nu kaut kā tā.......

Sviestc 18.06.2008 16:37

Faktus dod!!

Faktus!!!

Sviestc 18.06.2008 16:36

Sviestc rakstīja: kaut vai to pašu štoku, var apstrādāt uz 8 darba galdiem, a var uz sešiem....

gumijas blīves tam iekšējās var uzlikt no ūberkrutas gumijas, a var no ķinas iepirkto rinķi uzspraust....

un rezultāta, ieekonomējot uz materiāla un uz amīša ražošanā iesaistītā personāla, elektrības,un uz kā tur vēll, dabūt ceha galā vizuāli tādu pašu, bet ar lātakām ražošanas izmaksām, tā saucamo amortizātoru.....

tiešām Tu to nesaproti

reāls piemērs...

tur, pie amīšu salikšnas ceha, stavēja 4 mucas ar amortizātoros izmantojamo eļļu....

a četras tapēc, ka tām bija atškirīgi parametri, kvalitāte un atiecīgi arī cena.....

Sviestc 18.06.2008 16:34

Tas Tev Ursi naf, tāds darbs kā Tev,

pagriez ričāgu uz aukšu-strāva IR!!!

Pagriez uz leju-Strāvas NAV!!!

Sviestc 18.06.2008 16:33

kaut vai to pašu štoku, var apstrādāt uz 8 darba galdiem, a var uz sešiem....

gumijas blīves tam iekšējās var uzlikt no ūberkrutas gumijas, a var no ķinas iepirkto rinķi uzspraust....

un rezultāta, ieekonomējot uz materiāla un uz amīša ražošanā iesaistītā personāla, elektrības,un uz kā tur vēll, dabūt ceha galā vizuāli tādu pašu, bet ar lātakām ražošanas izmaksām, tā saucamo amortizātoru.....

tiešām Tu to nesaproti

Sviestc 18.06.2008 16:29

ursis rakstīja:

Sviestc rakstīja: Pie tam, kad es viesojos Monroe rūpnīcā, mums tur pastāstīja dažus intresantus faktus...

sāksim ar to, kāpēc tieksim Centis spļaudās no tjipa orģinalajiem amortizātoriem, kuri stāv no rūpnīcas uz tā desu vāģa....

A tapēc, ka tie tā saucamie Orģinālie amortizātori tās pašas Kayabas, vai Monroe ražojuma, bet ir ar sliktāku kvalitati nekā tos ražo šis rūpnīcas jau after-mārketam, ar savu Logo, a ne renault vai ford, vai kam vēll tur viņi taisa...

jo, rūpnīcas pieprasa, lai priekš viņiem ražotas detaļas būtu maksimāli lētas, un lai beigās , viņu savāktā automašina būtu cenas ziņa konkurētspējīga ar citu autoražotāju līdzvērtīgas klases automašinu, tapēč galvenais šamiem ir cena, tieši cena, amortizātora gala izmaksa, kuras dēļ nākas upurēt kvalitāti...

a zem savas birkas, tie paši Monroe, ražo amortizātorus kur galvenā uzmanība tiek pievērsta tieši kvalitātei, jo aftermarketa tirgū tieši kvalitāte un līdz ar to arī Brenda atpazīstamība noteiks to, vai šo amīti patērētājs pirks vai tomēr konkurenta ( Kayabu , Sachs vai kuru tur vēll ),un protams ka par ķinas un mājražotāju brīnumiem es te nerunāju, tas jau tad būtu cits stāsts....

un viss shis texts ir lja lja.

tu pats tam tici ko uzcepi

ruupniicaa ir divi konveijeri

viens auto izgatavotaajiem

otrs germana produkcijas tirgotaajiem

un otrajiem protams ! pa leeto nevajag

rihtiigs sviestcs

naf divi konveijeri....

bet ir rinda operāciju, kuras var izlaist, lai amīša apstrāde sanāktu lētāka...

un amīšus caur konveijeru laiž partijām..

šodien ražo renim, iestādot tādus parametrus, kad partija pabeikta, tad ražo fordam, iestādot citus...

Sviestc 18.06.2008 16:27

ursis rakstīja: tad hulish monroe tu tirgo pa tik daargaam naudinjaam?

P.S. rezultaataa BMW juuzeris tos amartinjus panjeema 2 x leetaak nekaa pie tevis. Jo cena bija taada pati kaa sachs.

tu lasi arī, vai tikai raksti

Es teicu ka uz rūpnīcu ar piemēram Ford logo, aiziet lētais amītis, ar pazeminātu kvalitāti, kuru tur uzliek uz jauna auto, a amītis ar Monroe uzlīmi, kurš iet uz autodetaļu tirzniecības bāzēm, tam pašam modelim ir Kvalitatīvāks un arī loģiski ka dārgāks!!

P.S.

Kas pa bembi un kurus amīšus kāds varēja kaut kur nopirkt divreiz lētāk, nekā es piedāvāju

Davai nepūt te pīlītes....

faktus mini, reālus faktus!!!!!!

vienīgais, kad ta var būt, ja viņš tos pirka šrotā, vai no dzērājiem, kuri tos atrada uz ielas, izkritušus no garām braucoša auto...

Sviestc 18.06.2008 16:22

un protams ka arī par Luks klases limuzīniem te neiet runa, to ražotājs apzinās, ka šo auto klientiem ir citas prioritātes, a ne lēti savākts auto.....

šito lēto amīšu, un atiecīgi arī citu detaļu pieprasījums no automašinu ražotājiem galvenokārt ir uz mazo komerctransportu, un uz "tautas klases" zemo cenu automašinām, jo daba , kā jau cinām, necieš tukšumu,un pats MB Kluba Prezidents Super Fon Zigis, ne par velti ir teicis

"ka nekas naf tik dārgs, kā lēts auto"

vai ta ne

Sviestc 18.06.2008 16:17

Pie tam, kad es viesojos Monroe rūpnīcā, mums tur pastāstīja dažus intresantus faktus...

sāksim ar to, kāpēc tieksim Centis spļaudās no tjipa orģinalajiem amortizātoriem, kuri stāv no rūpnīcas uz tā desu vāģa....

A tapēc, ka tie tā saucamie Orģinālie amortizātori tās pašas Kayabas, vai Monroe ražojuma, bet ir ar sliktāku kvalitati nekā tos ražo šis rūpnīcas jau after-mārketam, ar savu Logo, a ne renault vai ford, vai kam vēll tur viņi taisa...

jo, rūpnīcas pieprasa, lai priekš viņiem ražotas detaļas būtu maksimāli lētas, un lai beigās , viņu savāktā automašina būtu cenas ziņa konkurētspējīga ar citu autoražotāju līdzvērtīgas klases automašinu, tapēč galvenais šamiem ir cena, tieši cena, amortizātora gala izmaksa, kuras dēļ nākas upurēt kvalitāti...

a zem savas birkas, tie paši Monroe, ražo amortizātorus kur galvenā uzmanība tiek pievērsta tieši kvalitātei, jo aftermarketa tirgū tieši kvalitāte un līdz ar to arī Brenda atpazīstamība noteiks to, vai šo amīti patērētājs pirks vai tomēr konkurenta ( Kayabu , Sachs vai kuru tur vēll ),un protams ka par ķinas un mājražotāju brīnumiem es te nerunāju, tas jau tad būtu cits stāsts....

Sviestc 18.06.2008 15:55

Ideots rakstīja: man te teica tā

saksim ar to ka monro un kayaba izruse ka siets... neprecizi izgatavota stoka vadikla un pats stoks... dazham kayabam ir parrudits stoks, respektivi stingrak pievelkot vinsh nem un nolust

visi monroe un visas kayabas izrūsē kā siets.....

tjipa, viena tante teica.....

Pusrīga tirgo tos amīšus jau ašpadsmit gadus, a tie tik rūsē, visi skrien un pērk, un tie tik rūsē, tik rūsē....

kaut kādas šasmas, vai ne

P.S.

vairāk klausies ko stāsta kaut kāds sāls pakošanas cehā automašinu turoš indivīds, un ne to vien saklausīsies..

Sviestc 18.06.2008 15:07

Alu , alu,Sieru, Sieru....

Līīīīīīīīīīīīīīīīīīīīīīīīīīī-go.....

Līīīī-gooooo!!!!

Sviestc 18.06.2008 13:23

Centis_Nuudele rakstīja: Kā Zigis ar tik šauriem gurniem varēs dzemdēt?

A napig Zigim dzemdēt, ja viņi ar Pirmo, var adoptēt Ursi, un tad lai dzemdē Viņš..

Sviestc 18.06.2008 13:13

Nu ja, Zigis nolēmis napig necelt māju, bet gan aprecēties ar Pirmo, kurš jau praktisko māju ir uzcēlis, un ietaupīto naudu uzkrāt Maxi-kontā!!

Lasītākie raksti

Jaunie raksti