Labrīt.
Izskatās, ka jums tur ir labi nogājis.
Labrīt.
Izskatās, ka jums tur ir labi nogājis.
Uggga rakstīja:
Ozz rakstīja:
ursis rakstīja:
Kindzulis rakstīja:
ursis rakstīja:
Kindzulis rakstīja: Tirr pirr
pats kush fush...
kas shodien par pasaacienu?
20tos iekš unimarsu
kooperaacijas ietvaros? kas ir gaidiiti?
Tu Ursis esi vai kaa
nezini kur Unimarss atrodas
vareetu jau uztaisiit padļanku un mitsubishiem iesmeereet
korporaacijas ietvaros vispaar maz kas notiek- kas grib tas atnaak...skaidrs
Ko iesmērēt? celiņi tāpat gan jau saeļļoti būs
PS mums būs čut ne otrais sastāvs, lai pārak jūs nesagrautu
Man nav mitcuka, tā varētu pie jums pieteikties par Trojas zirgu.
Centis_Nuudele rakstīja: Ānusā jums rīt būs korķis!
Ja ir caureja tad korķis ir derīga štuka.
Sviestc rakstīja:
Siksparnis rakstīja:
Sviestc rakstīja: Labrītt! Juglā atkal korķis, atkal, vai pareizāk sakot vēljoprojām, kaut ko rok, katru nedēļu cita vietā...
Kad tas vienreiz beigsies
Neber tak sāli virsū. Apgriežoties pie nestes līdz Akadēmijai braucu tik pat ilgi kā no Vecmilgrāvja.
Napig griezies pie Nestes
No kuras puses tad Tu brauc, un napig veic tik sarežģitas manipulācijas
Kā? No Krusta baznīcas nogriež pa kreisi uz Brīvībeni, tad sanāk braukt garām Akadēmijai, jo Šmerļa iela slēgta, un tad līdz Nestei, kur met riņķī.
Girc44 rakstīja: nu varbūt tad vēl jāatrod kāda 100km gara nogāzīte?
Dziedi vai raudi, bet Alūksnes baznīcas pamati ir vienā augstumā ar Pētergaili.
Sviestc rakstīja: Labrītt! Juglā atkal korķis, atkal, vai pareizāk sakot vēljoprojām, kaut ko rok, katru nedēļu cita vietā...
Kad tas vienreiz beigsies
Neber tak sāli virsū. Apgriežoties pie nestes līdz Akadēmijai braucu tik pat ilgi kā no Vecmilgrāvja.
Sretsked rakstīja:
Varka 70% vidēji....
Tas nav normāli. Parasti varkai jābūt vismaz 120 - 200.
VWfans rakstīja:
3. Derībās uzvarēs Pirmais.
Nu nez vai, tikai jāizvēlās laiks kad uz asfalta nav ūdens, vai pļura,cits maršruts šajā pārāk daudz kavēkļu, un braukšanas laiks kādos 11-os vakarā.
turbopiile rakstīja: lieku 10 lvl, ka Pirmais vinnētu (pat vasarā pa sausu asfaltu un pa saulainam vējam )
Tas Cēsu rajons gan tāds paugurains, bet savādāk nu diezi vai.
Pirmais rakstīja:
Uggga rakstīja: Jūs pēc odometra brauksiet vai pēc zināma attāluma?
Ja pēc odometra, Džonij uzliek mazākus ripuļus un Pirmais skrien uz GE pēc €€€
pēc attāluma - pa reālu ceļu, nevis pē c mistiska kompī rādīta patēriņa.... no juglas staķika līdz Valkas rajona robežai pie Cepļu ezera....
A tur ir precīzi sotaks?
juha rakstīja: Līdzjūtība tuviniekiem.
njā.
It sevišķi mātei.
Nu pļins, pirmais, tu vari iežauties, ja šosis ir labi iztīrīts, tad tas bembis sēņojot var arī šito arī paveikt. Tā teikt pirms brauciena iztīra labi trubas, jaunu gaisa filtru un tad veic distanci ar 70 augstākajā robā.
Kindzulis rakstīja:
3kaart ziemas riepaam(ne maximas) ir zemaaka rites pretestiiba kaa vasareneem
Man šķiet ka šito jau nu gan tu sajauci.
Sretsked rakstīja:
Ideots rakstīja: kūdra vispār ir ļoti veselīga
Atbrauc,iebērsim.
man lūdzu 2 spannīšus kūdras.
Kolēģim bija 530D bambis ar steptroniku 2004 g. patēriņš 9.2 vid ar smagu kāju.
Sviestc rakstīja: Kurmis Parafīnis nebija vakarējais....
Viņs rakās ar vien talāk un talāk no vietas, kur pagājuŠā gada alu rakšanas sezonā bij ticis apčurāts pats, un visa viņa ala....
Vot nakuj pašvaldības ceļ tās publiskās urinatavas, ja tie divkājainie lielsmirdekļi, tik un ta urīnē aiz stūra, padomaja Parafīns....
Neba maza sūda dēļ, ies pa zemi vaļāties, dziļdomīgi atzina zoofīls Fraktuks, pogājot ciet bikšu priekšu pēc tā, kad bija nomēģinājis gan suni Stefānu, gan kaimiņa kazu Izabellu, gan kaut kādu tanti, kuri pie ieklīdusi viņa treptelpa pavemt.......
Trešais mūsa stāsta varonis sīkpirdis-trompetists Skuj Waflers tieši ap to laiku saprata, ka ja šam neizdosies uzrāpties uz sava velosip-pēda arī ar ceturto mēģinājumu, tad atkal nokavēs darbu asinizācijas uzņēmumā, kur stradaja par fekāliju škiºošanas inženiera palīgu... .....
Jau pavisam drīz, jau otraja sērijā, mūsu trīs varoņu dzīves stāsti krustosies, un tad lik msāksies riktīgais pismač un citas jautrības...
ta lūk........
O pļā stāstnieks.
Pirmais rakstīja:
Siksparnis rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja:
Ozz rakstīja:
Pirmais atkal ir kompotents par caumuriem...
Kopš uzbūvēja stacijas tuneli, viņš nekur citur nav bijis.
Tas gan nav viegli.
kā tu zini???? a
Mans tā domā.
Centis_Nuudele rakstīja:
Ozz rakstīja:
Pirmais atkal ir kompotents par caumuriem...
Kopš uzbūvēja stacijas tuneli, viņš nekur citur nav bijis.
Tas gan nav viegli.
Sviestnesis rakstīja: mani te visu laiku nomāc viens jautājums....
Kā jūs domājiet, vai skaļāk pirž tie, kuriem ir lielas pakaļas, vai tomēr tie, kuriem ir mazas....
un lūdzu arī pamatojiet, kāpēc tieši tā !!!!!!!
Ne viens ne otrs, tādi kuriem mazāks caumurs, bet lielāks spiediens.
Centis_Nuudele rakstīja: Saldējuma wāgens piebrauca.
Jāiet iepirsties.
Dabūsi bezdemonu.
Labrīt.
Seene rakstīja:
Master_D rakstīja: Ok - bet ja mana sieva to auto pārdod man, un mainās ne tikai turētājs, bet arī īpašnieks - teiksim es izmaksāju atlikušo līzi Hanzenei...?
Tad taču tai 4. klasei nevajadzētu vilkties līdzi...?
Nevilksies līdzi. Bet paliks krājumā sievai un nopērkot nākamo uz viņas vārda tas jau uzreiz saņems 4. klasi. Tātad pērc no sievas līzingauto. Un lai viņa pērk žiguli, kam piesiet savus grēkus.
Vai tad tā malus klase celsies, ja pa to žiku nemaksās apdrošināšanu?
Sori. nevis vairāk bet mazāk.
orion rakstīja:
robchix rakstīja: Siiks krassh ar autobusa aizmuguri... noveersu uzmaniibu un ieripoju tam pakaljaa.
Man jaamaina lukturi, jaataisno bamperis..... Busam aciimredzot jaapaarkraaso aizmugures blekja bamperis, jo peec LTAB izmaksaam redzams, ka ir vinjam izmaksaati 48 ls.
Rezultaats:
OCTA no 6 klases nokrita uz 4, un no 90 ls uzkaapa liidz 250...
Nakamajaa gadaa, lai arii klase jau paceelaas uz 5 inflaacija patureeja izmaksas tajaa pashaa 260 ls liimenii.
Pateicoties sheit sastapatam brokerim izdevaas paarcelt, paarnest un apvienot vairaakas klases (uznjeemumam ir vairaaki auto), kaa rezultaata tomeer auto ieguva 6 klasi un sakariigu OCTA.
Sanaca ka par 48 ls izmaksu es paaris gadus paarmaksaaju paaris sotakus
Bet OCTAs būtība jau ir rēķināt vidējo un apdrošināt dažādus riskus.
Tikpat labi tā autobusa vietā varēja būt papīra Veyron vai Enzo, tad tu būtu ar mieru, ka tev paceltu OCTAs cenu par tik cik maksāja remonts? Protams, ka ne. Nu tad ja ne, tad klusē un padomā, kā tas cipars rodas.
Aha. Un kāpēc tad tā sūda octa vajadzīga, ja vienojoties savā starpā iznāk samāksāt kādas 3 reizes vairāk?
Naudas izspiešana vairāk nekas.
Sviestc rakstīja: Labrītt!
Mani gan vairāk intresē kvalitatīvs dzirdes aperāts, nekā tas štrunta lēcas.....
ja ir labs dzirdes aperāts, tad skuj kāds piezaksies klāt, pat ja slikti redzi...
Njā. vajadzēs padomāt par tādu.