Ronalds_ rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja: Jautājums Ronaldam - vai gadījumā pēc nopirkšanas nemainīji eļļu?
Mainīju gan. To taču rekomendē darīt. Ielēju kā ražotājs rekomendē pussintētiku 5w30.
Ar to arī acīmredzot pietika.
Ronalds_ rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja: Jautājums Ronaldam - vai gadījumā pēc nopirkšanas nemainīji eļļu?
Mainīju gan. To taču rekomendē darīt. Ielēju kā ražotājs rekomendē pussintētiku 5w30.
Ar to arī acīmredzot pietika.
Centis_Nuudele rakstīja:
Ozz rakstīja:
ursis rakstīja: Ozjka,Snjikeljspaarni,ko tur fiderasi dara uz muusu tiltinja?
tieshaam buus reversaa satiksme?
tad pirmaa Latvijā?
es neskaitu to pagaidu ideju ,kas bija uz vantinieka.
kaut kas tur buus...
tikai kaa buus tiem, kas gribees no jaunciema uz vecmiilgraavi tiktjo ja brauc peec notiim, tad paarkaartoties varees tikai kaadus 20 metrus
A kāpēc jūs negribat braukt caur Limbažiem un Siguldu
Centis_Nuudele rakstīja: Septiņpadsmit Pavasara Mirkļi kopā ar Renaultu, un nervi - čupā.
Nevajag tik daudz pavasara mirkļus baudīt, savādāk iesit pa galvu.
ursis rakstīja: es gan apjautaajos par -bavarien mesl wagen-
jo reno ,nav nekas... ja nu tikai ...meesls...
Vo, vo kā golps jūtās?
ursis rakstīja: ...tupi pele...
Kas tas tāds? Mans radinieks vai? Nē, nepazīstu tādu.
Labrīt.
Neverj Kindzulisu, ņistradajat on a otdihaet,
neverj ņikakomu zverju.
Pirmais rakstīja:
Maija_Eskuella rakstīja:
Pirmais rakstīja:
edijz rakstīja: Es biju kaut kā palaidis garām faktu, ka CSDD vairs neļauj tā vienkārši norakstīt auto. Jāzvana, redziet, uz kādu firmu, kurai ir papīrs, ka viņi drīkst savākt lūzni. Respektīvi kāds šrots vai tolmets. Es tai CSDD uzziņu meitenei saku - bet c`mon, man no tā auto palikuši pliki bleķi. Tā vairs nav mašīna, tie ir tikai dzelži. Un es labprāt viņus kaut kur nodotu par dzelžu cenu. Šrots būtu ieinteresēts no manis paņemt auto, kuram var kaut ko apskrūvēt vēl, tad viņi, protams, man kaut ko piemaksātu vēl. Simboliski. Bet gadījumā, ja tur neko vairs noskrūvēt derīgu nevar, tad kāda viņiem interese par maniem lūžniem. Vai pareizāk sakot - interese par bleķi kā tādu būs, bet vai man par to samaksās tik, cik es dabūtu nododot vienkārši metālos? Viņi tak gribēs noplēst sev kaut kādu procentu, sakot, ka baigais darbs tak tomēr norakstīt autiņu un blablabla. Ok, būtībā nav man tie bleķi vajadzīgi un, ja kāds atbrauktu pakaļ, savāktu un man nekas nebūtu jāpiemaksā, es nesūdzētos. Tikai man līdz galam nav pati šī ideja saprotama... Labi, ideja nav slikta - lai nemētātos mežmalā veci grausti, kuriem kāds izgriezis šasijas numurus, tu vari savu auto nodot tikai licenzētam šrotu savācējām. Tik tālu viss ir jauki. Jautājums tik, vai kāds paņems manu apskrūvēto dzelzi pretim un vēl samaksās par viņu kaut ko. Tā tomēr būtu tikai taisnīgi - es par to dzelzi savulaik samaksāju, tagad gribu pārdot. Vēl jau ir problēma ar tā kuzava transportēšanu. Riteņi nost, durvis ārā, spārni noskrūvēti. Plika bunža. Respektīvi - vilkt tādu nevar. Pat uz evakuatora viņu neuzvilksi bez riteņiem. Ir varianti: 1) es noalgoju smago mašīnu un pacēlāju, kas atbrauc, iekrauj, aizved līdz šrotam; 2) šrots brauc pakaļ pats. Bet vai šrots man pirmajā gadījumā samaksās par dzelzi pietiekoši, lai man atmaksātos transporta izdevumi? Vai otrajā gadījumā viņi paši par transporta pakalpojumiem nepaņems tik, ka es par savu dzelzi neko nesaņemšu?
Labi, tas viss būtu šrunts. Pofig varbūt, ja es arī ne santīma nesaņemtu par savu metālu, ka tik lūznis prom no sētas. Bet te ir vēl kāda nianse - par mašīnu joprojām tiek maksāts līzings. Un jāmaksā vēl gadu. Es saprotu, ka pastāv iespēja pārformēt to līzi par kaut kādu patēriņa kredītu, auto pārrakstīt uz sava vārda un tad attiecīgi ir iespēja viņu norakstīt. BET - kamēr mašīna ir līzī, viņa ir kā ķīla par aizņemto summu un attiecīgi procenti ir mazāki. Ja pārformēšu uz tādu patēriņa kredītu - tad tak procents tūlīt būs lielāks. Un tas spēlē lomu, ja man katru mēnesi šīs nianses dēļ būs bankai procentos +10 latiņi jāpiešķir. Attiecīgi, pirms es uzzināju par to jauno norakstīšanas kārtību, domāju, ka bleķi nodošu uzpircējiem tagad, bet auto noņemšu no uzskaites tad, kad būs līzis beidzies. Tagad sanāk, ka figu, tā nevar. Grrr.
tačku no uzskaites noņem tas sertificētais kantoris.... tev tikai ir jāaizdabū tā kaste pie viņiem un viņi tev iedod rozā spravku.... teorētiski, tu vari viņiem aizvest tikai izgrieztu plāksnīti ar kuzava numuru un tehpasi, bet tad tev būs jāmaksā par spravkas iegūšanu
Tikai tehpase ir uz līzinga kantora vārda .. Pirmas, izlasi visu tekstu- auto vēl gadu līzingā, bet turētājs cita mantu jau grib lūžņos nodot edijz, tu līzinga līgumu esi kaut vienu reizi izlasījis? Vai arī sacerēji šo pasaciņu vispārējai jautrībai?
nav problēmas nodot arī uz cita īpašnieka esošu tacku, vajag tikai pilnvaru....
bet laba ideja - paraut līzē tačku, iztirgot detaļās, bet to, kas paliek pāri, aizvest nolikt pie bankas durvīm un klientu pieņemšanā atdot atslēgas
Tjipa, izgrieztu plāksnīti ar numuriem un atslēgas?
Ozz, par trimmeri noskaidroji? ja nē tad uzpīkstini man, moška varēšu kauč ko palīdzēt.
Eye rakstīja:
Ozz rakstīja: Deksters ir purva Taisnleņķis!
Atbalstīts!
Nobalstīts.
Labrīt.
labrīt rupekļi.
Kaut vai šito www.starshop.lv/...
Centis_Nuudele rakstīja:
Ozz rakstīja: bet man pro pa 300 un vairaak ls it kaa nevajag, ja es taisos 3x gadaa viņu iedarbinaat...
Tad tā arī būs - lēto trimmeri trīs reizes iedarbināsi.
Lētie fermeru aparāti nolietojas tik smuki vienmērīgi, ka tur nav ko remontēt. met ārā un pērc citu. Profam nomaini reduktoru, vēl kaut ko, bet bāze kalpo ilgi.
kad es pirku zāģi mājas vajadzībām 3x gadā, prasīju bodniekiem (bet tie tādi veči ar 20 gadu stāžu) labu fermera zāģi.
Tāda zāģa nav ,viņi atbildēja. Gribi labu zāģi, ņem vislētāko profu. Tā arī izdarīju.
Es atkal paņēmu vislabāko fermeri.
Ozz rakstīja: www2.neoshop.lv/...
partneris
www2.neoshop.lv/...
stiga
tas SB-40 bija vecais modelis ar ripu un asmeņiem, sb-30 jau ir cits stipri zemāka klase. Tad jau labāk ņem jonsered faktiski tas pats kas husqvarna.
Centis_Nuudele rakstīja: Pēc bembgolpa pārsēžoties pasātā būsi vīlies.
Tā tas varētu būt.
Ideots rakstīja:
pozitiivais rakstīja: gribi sacīt ka VW būs augstākas ekspluatācijas izmaksas kā BMW ? nopietni ? izklausās jokaini...
ir ofisam Passat CC - nekādas lielas atšķirības cenās/zervisā un tā no E 60
Nu nezi vai, ja nu vienīgi pasratjj iet pie dilera, a bet golps pie citiem.
pozitiivais rakstīja:
Ozz rakstīja:
pozitiivais rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja: Pēc bembgolpa pārsēžoties pasātā būsi vīlies.
ble....vot šitie komenti nepatīk...gribas izdarīt racionālu apsvērumu vadītu izvēli...ne emocionālu...ja emocionāli...tad davai M5 un beidzam bazaru
cik nu tie vw ir redzeeti, nekads auhjennais komforts un dizains viņos nesagaida...
kaut kā šādi izskatās:
saloon: www.lizings.lv/...
ārpuse: www.lizings.lv/...
priede ir...izskatās manuprāt ok...priekš family saloon
Piekare šitam jau ir ok, nebirst kā iepriekšjiem.
Ozz rakstīja: vajag trimmeri benziina ...
kaadu ieteiksiet
Labs Stiga SB-40 skatījos, skatijos, bet tomēr pats nepaņēmu, bet tas arī zem 220 lašiem nebūs.
Ozz rakstīja: VOLVO!
ja nu vienīgi S80 ar D5
Ideots rakstīja:
pozitiivais rakstīja: ps - bet, ja pa nopietno, vajag lielāku...ietilpīgāku auto ar 4 duravām... tagad skatos...domāju...jokaini...bet Passats acī iekrita.....nezinu vai tas uz labu...bet iekrita acī...domāju...skaļi
paskatījies VW ekspluatācijas izmaksas ? E 39 Tourings būs ģeldīgs.
Kura gada VW modeļa izmaksas domā?
2003 vai 2008?
Yetti rakstīja:
Ozz rakstīja: ...
kaada zorte
images.google.com/... :lv:IE-SearchBox&oe=&um=1&ie=UTF-8&ei=XN4DSplQyMOyBtPipawI&sa=X&oi=image_result_group&resnum=1&ct=title
cmuki.
brīt visiem perdeļotiem.
Siksparnis rakstīja:
Pirmais rakstīja:
ursis rakstīja: 1/2 dereeja,tas fakts.
ņem flaķenes un svētdien brauc kost
Un ko ar flaķenēm darīt?
A, pieleca. Kost taču.
Pirmais rakstīja:
ursis rakstīja: 1/2 dereeja,tas fakts.
ņem flaķenes un svētdien brauc kost
Un ko ar flaķenēm darīt?
Brī, visiem fiatistiem, kortelistiem un pusstopistiem.
Sviestc, liec nu galdā šņabi.