WALA rakstīja: BTW Bams, varbūt tev ir kaut kur to laiku tramvaju maršrutu karte. Tehniski es virspusēji esmu pārskatījis tos kas man likās reālistiski iespējami,bet netràpīju ...
ir viena vietne, kur ir šāda 1916. gada karte: zurbu.net/f/4
WALA rakstīja: BTW Bams, varbūt tev ir kaut kur to laiku tramvaju maršrutu karte. Tehniski es virspusēji esmu pārskatījis tos kas man likās reālistiski iespējami,bet netràpīju ...
ir viena vietne, kur ir šāda 1916. gada karte: zurbu.net/f/4
Miera ielā tādas nav šķiet. Foto gan ir apmēram ap 1905-1910 gadu taisīta. Bet ir vēl vesels lērums ielu, kur tramvajs brauca kādreiz- tā pati Kalnciema, Melnsila, Lapu, Nometņu, Raņķa dambis, Akmeņu iela. Tieši laikā, kad veidota bilde. Tāpat brauca reiz pa Kalpaka, p. Brieža, Hanzas, Stabu, Tērbatas, Matīsa (līdz Gāzes torņiem), Avotu, Asara, Tallinas, Cēsu, Pērnavas... Variantu daudz. Nav izslēgts, ka to ēku vairs nav. Bet šķiet, ka tomēr esmu kautkur tās redzējis.
Tramvajs.Iespējams Kalnciema ielā, Alises ielas krustojuma rajonā. Fonā, iespējams tagadējais Gandrs veikals. Bet īstas skaidrības nav.
Varbūt kāds atpazīst fonā esošās ekas?
Bilde lielākā izmērā šeit: forum.myriga.info/index.php?act=Attach&type=post&id=104593
Ups, nesekoju līdzi tam. Bez izrādās, ka LV tik tiešām vairs nav nevienas stacijas... Bija tak kkur pie SWH un Zieppniekkalna ielā.
Ko varat pateikt par VW Passat (B7) 1, 4 benzīns turbo ar rūpnīcas dabas gāzi?
Nav par švaku tai lielajai kastei?
BMW dīzeļi tagad tādi paši sūdi kā visi citi. Viens no iemesliem, kāpēc skatos kko citu.
Man līdz darbam apm 3.5km, tā kā neuzsilts ziemā dīzelis pats jā, bet salonā bija silts, jo webasto jeb kā tur to autonomku sauc.
Kāpēc dīzelis? Nu teiksim tā, man reizēm sanāk izbraukt garāku gabalu kaut kur aiz LV robežām. Un tad tomēr D ir krietni ekonomiskāks. Arī cenu atšķirība tankštellēs lomu spēlē. Turklāt pēdējos 3 gadus braucu ar bmw e60 3.0d un pie tās jaudas, tas bija krietni ekonomiskāks par analogo 3l benzīnnieku. Turklāt man paveicās, jo dauto vēl bez kvēpu filtra. Iepriekš bija Audi 1.9D , nenobraucams un gāja tik pat kā ar gaisu. Tāpar arī e46 2.0 d, ēda vidēji 5.5l. Analogs benzīnnieks stabili virs 10. Bet pac būtiskākais arguments laikam par labu dīzelmotoram ir mana pieredze, ka ar tiem motoriem nebija nekādu problēmu. Ko nevar teikt par tagadējiem, jaunajiem dīzeļiem.
Pašlaik parvietojos ar Škoda fabiānu, 1.2 benzīnnieku. grozi kā gribi, bet zem 8l nekādi nepalienu.
Nu nezinu, man tad laikam ir paveicies, jo kopš 2004. gada braucu ar dīzeļiem, nekādu problēmu tieši ar dzinējiem nebija. Varbūt man vnk paveicās. Bija sīkumi. Kuri var būt arī benzīnniekam.
tp GTD2
Tāpēc, ka izvēlos pirmkārt vizuāli, kas man patīk un arī salons ir no svara. Skatijos arī Golfu Variantu, nepatika.
Volvo V50 pašaurs, piekrītu. V/S60 būtu ok.
Saprotu, ka visi būs ap 200tk, bet tas nesatrauc.
Par Škodu nezinu, nesaista. Varbūt kā auto nav slikts. Būs jāiečeko, kas tur darās.
Volvo 1.6d ir domāts tas D2?
Cik sapratu Audi 2.0 TDI PD ir galīgie štrunti.
Kā tur ar kārbām? Raxta, ka VW un Audi automāti birstot. Savukārt mehānikai spararati jāmaina.
Kā ir ar Volvo? Automāti tura vai labāk mehāniku?
Kvēpu filtrs ir izravējams. Tas mani vismazāk satrauc.
Braukšana 90% pa pilsētu. Pēdējos gados vidēji man 9-12 stukas pa gadu tikai sanāca.
Līdz ar to, ka braukās arī sieviete, izmēros kā V50 būtu ok. Viņas uzstādijums - lai vieglāk noparkoties Jo daudz pa centru. + vieta ratiem. Tāpēc priekšroka universālim.
Nezinu, bet kad piešķīra finanses, tad rīkoja būvnieku konkursu, kamēr sacepa un parakstīja visus papīrus, iznāca tā, kā iznāca.(remontu veic kāda no ceļu būves kompānijām)
Bet piekrītu, ka vajadzēja vasarā. Tāpat kā Baronielas un pārējo ielu remontus.
Ušaks nākamgad sola vēl lielākus korķus. Jo beidzot asfaltēs Brīvībeni (divus posmus -Vecrīga - Tallinas un VEF- Jugla), kā arī visu Lāčplēša ielu. Es ļoti ceru, ka remontu atkal nepārcels.
Kur tu tādas muļķības izrāvi??? Golfiste ar trubu pie auss izdomāja vilkt garām korķim pa pretējā virziena sliedēm un uzbrauca virsū tramvajam, jo to... neesot pamanījusi!
Nu kur vēl trakāk? Ja šoferis neredz tādu lielu priekšmetu kā tramvajs, jautājums, cik daudz gājējus, suņus, kaķus un citus šāds vadītājs var sabraukt un aizbraukt, pat nepamanījis?
to Vernons
Lasam CSN:
107. Ja uz brauktuves ierīkots ar 413.ceļa zīmi un 941.ceļa apzīmējumu apzīmēts velosipēdu ceļš, kas no pārējās brauktuves atdalīts ar platu 920.ceļa apzīmējumu, pārējo transportlīdzekļu vadītājiem velosipēdu ceļu šķērsot atļauts tikai nepārtrauktā ceļa apzīmējuma pārtraukuma vietās.
-----------------
Tad par ko ir strīds?
Galvenais, lai tur nesāktu braukt šādi krievu monstri:
Viss atkarīgs, kādā vietā māja atradīsies dzelzceļa tuvumā. Ja blakus mežs, tad tas slāpēs troksni, bet ja piemēram netālu atradīsies sliežu savienojumi, kā zemāk pievienotajā manā video 4.50min, tad nekādas mierīgās dzīves nebūs.
aansis rakstīja: Mūsu valsts iekārta nav paredzēta domāšanai. Ir jāievēro likumu, nevis jādomā. Jo diemžēl nav iespējams nospraust robežu, ja pieļaujam domāšanu. Konkrētajā kolonnas gadījumā ir vienādi jāatteicas gan pret tevi, kas patvaļīgi izdomā, kad kolonna beidzas, gan pret to, kas izdomā, ka ceļš ir pietiekami plats, lai neapstātos vispār. Ar ko tavas izdomātās kolonnas beigas ir labākas vai sliktākas par 110km/h skaistā saulainā taisnā un pārredzamā ceļā uz kura 90 km/h ir atļauti arī naktī un sniegputenī aiz līkuma?
Ļoti interesants ''arguments"- mūsu valsts iekārta nav paredzēta domāšanai Diez, kuras ir tās pareizās?
Es nevis patvaļīgi izdomāju, kur kas beidzas, bet ļoti loģiski secinu, kas ir kas. Protams vienmēr atradīsies tādi, kuriem visu vajag aprakstīt/parādīt/ierāmēt utt. Vari jau stāvēt kaut nedēļu un gaidīt kolonas beigas Pats arī droši vien nestāvēji? Tad jau arī patvaļīgi interpretēji un pārkāpi CSN Ko nu?
Un tomēr ir mazliet starpība starp tiem, kas neapstājas vispār un kas sāk braukt pēc pēdējā.
Manuprāt šī tēma ir pilnīga beztēma un ņemšanās par neko. Tāda kasīšanās un deķīša vilkšana uz savu pusi.
Paraug vai ne paraugizpratne, bet visu nevar aprakstīt noteikumos un instrukcijās. Tāpēc mums ir dotas smadzenes, lai domātu. Cerams, ka nepaliksim tādi paši kā amurikāņi, kuri sēž vannā un fēno matus un beigās dabū gandrīz aukstas kājas, bet vienalga skrien un tiesājās, jo redz instrukcijā tāda opcija par vannu nebija. Kaut gan uz to jau iet.
smaidiigais rakstīja: ir bijuši gadījumi, kad noslēdzošo operatīvo transportlīdzekli nevar sagaidīt. Jo tāda nav. KO NU?
Indijā mani nostūma no ceļa... Jo izrādās, ka militārai kolonnai zils un sarkans karodziņš nozīmē to pašu, ko pie mums bākugunis!
Jocīgi cilvēki. Nu ja tur vairs neviena nav, tad nav. Kur beidzas kolonna manuprāt var labi atšķirt.
Cik gadus pats braucu- ne reizi tā vēl nav bijis, ka noslēdzošā nav. Jā, ir bijis, kad noslēdzošais brauc ar izslēgtu diskotēku, tas gan.
Vakar un vairākas citas dienas iepriekš redzēju to augstāk pieminēto militāro busu kolonnu- viss bija kārtībā.
IkdienasViesis rakstīja: Man tā tramvaju lapa ļoti patika. Visu sīki izpētīju. Varbūt, varēja būt vairāk veco tramvaju fotogrāfiju ar aprakstiem, detalizētāks stāsts par retro tramvaju un tā izveidi. .
Jā kādam interesē, tas par Liepāju ir izveidota web lapa:
HIPPY rakstīja: 'Tikko uzdūros kautkam šausmīgam :O
Kāpēc šausmīgam? Web lapu jau daudzus gadus veido viens no RS tramvaju vadītājiem, zinošs savas jomas profesionālis, liels transporta entuziasts. Studējis un pabeidzis vairākas augstskolas, bet joprojām uzticīgs tramvajam. Vasarās vada arī Retrovagonu.
Viena vēsturiska bilde.
Jaunajā gadā 6. un daži citi maršruti kļūs vēl pilnāki. Tiks samazināts vagonu skaits maršrutos. Grūti laiki, tā sakot.
WALA rakstīja: Īsumā esmu tukšā - nekas no tā kas ienàca prātā, neatbilst. Mazliet pastāstīšu domu gàjienu kā provēju bildi "ielikt kartē".
Kalnciema iela man "nepatīk", jo tā bija ļoti biezi apdzīvota uz to laiku kad tur kāds tramvajs tuvumā varēja parādīties. Šīs puses trambuļa logos ir redzams ēkas apveids ar torni/skursteni kas man ļoti atsit tagadējā (celts 1911-1914. gadu) Āgenskalna tirgus ēkas fasādi , bet kaut kā tā nevarētu būt, jo tramvajs ap Āģi IMHO gāja citādāk nekā šajos laikos.
Nākamais par tām sētām kas rēgojas - vārti tādi kas vienā gadījuma atgādina kaut kādus klostera/baznīcas vai varbūt kaut kā ar armiju saistīta vārtus, vēl ir gadījies ko līdzīgu Maskavas ielas koka apbūvē redzēt.
Bet diemžēl mani tas nekur neaizved ...
Ir versija, ka tā vieta varētu būt:
a)Hanzas iela, preču stac rajonā.
Vai b) variants: Mežaparks. A.Sakses-Hamburgas-Ezermalas ielu rajons.
Kautgan zinātāji saka, ka fonā redzamā telegrāfa līnija bija izvietota pārsvarā tikai uz galvenajām ielām. Nu tur ķipa Brīvības gatve, Vienības gatve uc.