Kārtot: Augošā secībā
1 2
Bams 09.06.2018 14:53

Ups, nesekoju līdzi tam. Bez izrādās, ka LV tik tiešām vairs nav nevienas stacijas... Bija tak kkur pie SWH un Zieppniekkalna ielā.

Bams 09.06.2018 10:28

Ko varat pateikt par VW Passat (B7) 1, 4 benzīns turbo ar rūpnīcas dabas gāzi?

Nav par švaku tai lielajai kastei?

Bams 08.06.2018 13:34

BMW dīzeļi tagad tādi paši sūdi kā visi citi. Viens no iemesliem, kāpēc skatos kko citu.

Bams 08.06.2018 13:27

Man līdz darbam apm 3.5km, tā kā neuzsilts ziemā dīzelis pats jā, bet salonā bija silts, jo webasto jeb kā tur to autonomku sauc.

Bams 06.06.2018 11:12

Kāpēc dīzelis? Nu teiksim tā, man reizēm sanāk izbraukt garāku gabalu kaut kur aiz LV robežām. Un tad tomēr D ir krietni ekonomiskāks. Arī cenu atšķirība tankštellēs lomu spēlē. Turklāt pēdējos 3 gadus braucu ar bmw e60 3.0d un pie tās jaudas, tas bija krietni ekonomiskāks par analogo 3l benzīnnieku. Turklāt man paveicās, jo dauto vēl bez kvēpu filtra. Iepriekš bija Audi 1.9D , nenobraucams un gāja tik pat kā ar gaisu. Tāpar arī e46 2.0 d, ēda vidēji 5.5l. Analogs benzīnnieks stabili virs 10. Bet pac būtiskākais arguments laikam par labu dīzelmotoram ir mana pieredze, ka ar tiem motoriem nebija nekādu problēmu. Ko nevar teikt par tagadējiem, jaunajiem dīzeļiem.

Pašlaik parvietojos ar Škoda fabiānu, 1.2 benzīnnieku. grozi kā gribi, bet zem 8l nekādi nepalienu.

Bams 05.06.2018 12:46

Nu nezinu, man tad laikam ir paveicies, jo kopš 2004. gada braucu ar dīzeļiem, nekādu problēmu tieši ar dzinējiem nebija. Varbūt man vnk paveicās. Bija sīkumi. Kuri var būt arī benzīnniekam.

Bams 05.06.2018 11:31

tp GTD2

Tāpēc, ka izvēlos pirmkārt vizuāli, kas man patīk un arī salons ir no svara. Skatijos arī Golfu Variantu, nepatika.

Volvo V50 pašaurs, piekrītu. V/S60 būtu ok.

Saprotu, ka visi būs ap 200tk, bet tas nesatrauc.

Par Škodu nezinu, nesaista. Varbūt kā auto nav slikts. Būs jāiečeko, kas tur darās.

Bams 05.06.2018 11:15

Volvo 1.6d ir domāts tas D2?

Bams 05.06.2018 10:51

Cik sapratu Audi 2.0 TDI PD ir galīgie štrunti.

Kā tur ar kārbām? Raxta, ka VW un Audi automāti birstot. Savukārt mehānikai spararati jāmaina.

Kā ir ar Volvo? Automāti tura vai labāk mehāniku?

Kvēpu filtrs ir izravējams. Tas mani vismazāk satrauc.

Braukšana 90% pa pilsētu. Pēdējos gados vidēji man 9-12 stukas pa gadu tikai sanāca.

Līdz ar to, ka braukās arī sieviete, izmēros kā V50 būtu ok. Viņas uzstādijums - lai vieglāk noparkoties Jo daudz pa centru. + vieta ratiem. Tāpēc priekšroka universālim.

Bams 30.10.2015 17:29

Nezinu, bet kad piešķīra finanses, tad rīkoja būvnieku konkursu, kamēr sacepa un parakstīja visus papīrus, iznāca tā, kā iznāca.(remontu veic kāda no ceļu būves kompānijām)

Bet piekrītu, ka vajadzēja vasarā. Tāpat kā Baronielas un pārējo ielu remontus.

Ušaks nākamgad sola vēl lielākus korķus. Jo beidzot asfaltēs Brīvībeni (divus posmus -Vecrīga - Tallinas un VEF- Jugla), kā arī visu Lāčplēša ielu. Es ļoti ceru, ka remontu atkal nepārcels.

Bams 24.10.2015 10:14

Kur tu tādas muļķības izrāvi??? Golfiste ar trubu pie auss izdomāja vilkt garām korķim pa pretējā virziena sliedēm un uzbrauca virsū tramvajam, jo to... neesot pamanījusi!

Nu kur vēl trakāk? Ja šoferis neredz tādu lielu priekšmetu kā tramvajs, jautājums, cik daudz gājējus, suņus, kaķus un citus šāds vadītājs var sabraukt un aizbraukt, pat nepamanījis?

Bams 19.03.2015 17:33

to Vernons

Lasam CSN:

107. Ja uz brauktuves ierīkots ar 413.ceļa zīmi un 941.ceļa apzīmējumu apzīmēts velosipēdu ceļš, kas no pārējās brauktuves atdalīts ar platu 920.ceļa apzīmējumu, pārējo transportlīdzekļu vadītājiem velosipēdu ceļu šķērsot atļauts tikai nepārtrauktā ceļa apzīmējuma pārtraukuma vietās.

-----------------

Tad par ko ir strīds?

Bams 18.03.2015 12:52

Galvenais, lai tur nesāktu braukt šādi krievu monstri:

Bams 18.03.2015 12:36

Viss atkarīgs, kādā vietā māja atradīsies dzelzceļa tuvumā. Ja blakus mežs, tad tas slāpēs troksni, bet ja piemēram netālu atradīsies sliežu savienojumi, kā zemāk pievienotajā manā video 4.50min, tad nekādas mierīgās dzīves nebūs.

Bams 21.02.2015 0:03

aansis rakstīja: Mūsu valsts iekārta nav paredzēta domāšanai. Ir jāievēro likumu, nevis jādomā. Jo diemžēl nav iespējams nospraust robežu, ja pieļaujam domāšanu. Konkrētajā kolonnas gadījumā ir vienādi jāatteicas gan pret tevi, kas patvaļīgi izdomā, kad kolonna beidzas, gan pret to, kas izdomā, ka ceļš ir pietiekami plats, lai neapstātos vispār. Ar ko tavas izdomātās kolonnas beigas ir labākas vai sliktākas par 110km/h skaistā saulainā taisnā un pārredzamā ceļā uz kura 90 km/h ir atļauti arī naktī un sniegputenī aiz līkuma?

Ļoti interesants ''arguments"- mūsu valsts iekārta nav paredzēta domāšanai Diez, kuras ir tās pareizās?

Es nevis patvaļīgi izdomāju, kur kas beidzas, bet ļoti loģiski secinu, kas ir kas. Protams vienmēr atradīsies tādi, kuriem visu vajag aprakstīt/parādīt/ierāmēt utt. Vari jau stāvēt kaut nedēļu un gaidīt kolonas beigas Pats arī droši vien nestāvēji? Tad jau arī patvaļīgi interpretēji un pārkāpi CSN Ko nu?

Un tomēr ir mazliet starpība starp tiem, kas neapstājas vispār un kas sāk braukt pēc pēdējā.

Manuprāt šī tēma ir pilnīga beztēma un ņemšanās par neko. Tāda kasīšanās un deķīša vilkšana uz savu pusi.

Bams 20.02.2015 22:36

Paraug vai ne paraugizpratne, bet visu nevar aprakstīt noteikumos un instrukcijās. Tāpēc mums ir dotas smadzenes, lai domātu. Cerams, ka nepaliksim tādi paši kā amurikāņi, kuri sēž vannā un fēno matus un beigās dabū gandrīz aukstas kājas, bet vienalga skrien un tiesājās, jo redz instrukcijā tāda opcija par vannu nebija. Kaut gan uz to jau iet.

Bams 19.02.2015 17:55

smaidiigais rakstīja: ir bijuši gadījumi, kad noslēdzošo operatīvo transportlīdzekli nevar sagaidīt. Jo tāda nav. KO NU?

Indijā mani nostūma no ceļa... Jo izrādās, ka militārai kolonnai zils un sarkans karodziņš nozīmē to pašu, ko pie mums bākugunis!

Jocīgi cilvēki. Nu ja tur vairs neviena nav, tad nav. Kur beidzas kolonna manuprāt var labi atšķirt.

Cik gadus pats braucu- ne reizi tā vēl nav bijis, ka noslēdzošā nav. Jā, ir bijis, kad noslēdzošais brauc ar izslēgtu diskotēku, tas gan.

Vakar un vairākas citas dienas iepriekš redzēju to augstāk pieminēto militāro busu kolonnu- viss bija kārtībā.

Bams 23.01.2015 16:43

IkdienasViesis rakstīja: Man tā tramvaju lapa ļoti patika. Visu sīki izpētīju. Varbūt, varēja būt vairāk veco tramvaju fotogrāfiju ar aprakstiem, detalizētāks stāsts par retro tramvaju un tā izveidi. .

Jā kādam interesē, tas par Liepāju ir izveidota web lapa:

www.liepajastramvajs.lv/lv

Bams 21.01.2015 20:15

HIPPY rakstīja: 'Tikko uzdūros kautkam šausmīgam :O

tramvajs.lv

Kāpēc šausmīgam? Web lapu jau daudzus gadus veido viens no RS tramvaju vadītājiem, zinošs savas jomas profesionālis, liels transporta entuziasts. Studējis un pabeidzis vairākas augstskolas, bet joprojām uzticīgs tramvajam. Vasarās vada arī Retrovagonu.

Bams 09.01.2015 9:05

Viena vēsturiska bilde.

Bams 22.12.2014 19:04

Jaunajā gadā 6. un daži citi maršruti kļūs vēl pilnāki. Tiks samazināts vagonu skaits maršrutos. Grūti laiki, tā sakot.

Bams 27.11.2014 20:47

IkdienasViesis rakstīja: Vai tad tas ir RVR-6 ? Vairāk izskatās pēc iepriekšējā modeļa RVR-55, kādi mums 60-tajos tika atvesti no Taškentas. Nu ,līdzīgs tiem, kas Rīgā braukāja ar 80-tajiem numuriem...Lai Bams paskatās, viņš zinās precīzi.

Tas tiešām ir RVR-6.

Savukārt RVR-55 bija šādi:

Rīgā tie jau bija "pietaisīti" šādi:

Bams 10.11.2014 12:15

Tipiski lawānijai. Aizliegt, ierobežot, neļaut, piežmiegt...

Ir kāds pamatojums tavam ierosinājumam?

Cik % no reģistrētiem pilsētā tur arī dzīvo?

Bams 05.11.2014 11:10

IkdienasViesis rakstīja: Jā, jā - bija tāds gadījums. Arī atcerējos. Kādreiz, Zasulauka galapunktā šancēja TTP darbinieks, kurš mainīja tramvajiem kontaktoglītes. Iespējams, ka viņiem pat bija tramvaja vadītāju tiesības. Bija versija, ka tas džeks bija sašmigojies un sadomāja pats pavizināties ar tramvaju. Izcils braucējs esot bijis, tikai šmigotājs.Labi, ka bez pasažieriem, jo to vagonu uz sudmalenes jau beigās bija nolicis uz sāna...Vai tik Bams kaut kur augstāk par šo gadījumu vēl bildes nebija ielicis ? Precīzi neatceros.

Nezinu par to neko.

-----------------------------------------

Gribētu parunāt par kultūru uz ceļa. Manuprāt pēdējā laikā tā dramatiski ir pasliktinājusies.

Apskatot viena jaunā tramvaja vienas dienas videoreģistratorā fiksētos autovadītāju CSNot. pārkāpumus, mati ceļas stāvus.

Tika saskaitīti, ka

* 35 šoferi nogriežas zem 401 un 404 rīkojuma zīmes, kur tas aizliegts,

* 24 šoferi nogriežas no sliedēm, kur tas nav atļauts,

* 12 gadījumos fiksēta iebraukšana un palikšana krustojumā, kad aiz tā izveidojies sastrēgums, bloķējot satiksmi krustojumā.

Salīdzinoši daudz ir arī tādu, kuri bez iemesla nostājās pārāk tuvu tramvaja sliedēm, traucējot tramvajam braukt.

Daudz ir tādu, kuri braucot runā pa mobilo, vai bakstās pa ekrānu.

Un tagad kronis visam: 32 autovadītāji pilnīgi ignorē sarkano luksofora signālu un pabrauc zem tā. (te nav ieskaitīti tie, kas pabeidz nogriešanos krustojumā). Visvairāk grēkāžu ir Miera ielā, pie Lielajiem kapiem, kur sarkano ignorē katrs 4 braucējs. Nākamās vietas, kur masveidā mauc pāri uz sarkano ir Pērnavas/Barona, Miera/Senču, pie Gaisa tilta un Brīvības/G.Zemgala g.krustā.

Praktiski visiem pārkāpējiem numuri ir redzami.

Ko ar tādiem iesākt?

Bams 20.10.2014 15:06

Šodien pēc plkst.12 pie Sporta Akadēmijas nenoskaidrots autovadītājs ar pelēkas krāsas Audi, iespējams A6, ieskrēja 6.maršruta tramvaja 3 riteņpārī un no notikuma vietas aizbrauca.

Lūgums, kas ir redzējis un piefiksējis automašīnas reģistrācijas numuru, lūdzu rakstat uz juris_aa@inbox.lv

Paldies.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti