405 rakstīja:
staar rakstīja: Njā, nu izskatās, ka T4 būs pareizā izvēla, jo buss vajadzīgs plašas amplitūdas izmantošanai, sākot ar šebjonku un beidzot ar eiropas ceļiem. Dotajā situācijā laikam mūsu prasībām atbilst tikai 2,5 tdi ar 102 HP, jo šad tad pāris tonnas uz āķa jāpavalkā un tad ar 2,4 būs pa īsu. Un pat jādomā vai tam 2,5 nevaig kādu čipu iečakarēt
Pāris tonnu pavalkāšanai pa LV visa veida ceļiem jau tieši vecais 2,4 būs labāks, , bet pa shtrasi ekonomiskāk, klusāk un dinamiskāk būs 2,5 TDI.
Man tēvs tieši kad pirka meklēja 2,4, jo dzīvo Aizkraukles raj. dziļi mežā, un drillē patstāvīgi uz rīgu turp atpakaļ.
Viņš Dīzeļcentrā R rukā jau savus gadus 10 un sliktāka pieredze viņam bija par modernāko 2.5 TDI, itsevišķi aukstājā periodā viņam atsakot sūkņa vadība un kopumā esot kaprīzāks pret mūsu degvielu, itsevišķi ja pildies "sētās" nevis statoilā.
Dabūja savu 2.4 un ir apmierināts, protams hadene ir patstāvīga rūpala, bet ekspluatē viņš auto arī atbilstoši. Mauc jau 3 gadus.
Tas tā, mans viedoklis
Tur jau tā problēma, ka lielā piekabe jāvelkā ne pa LV ceļiem. Ir jau bijuši mēģinājumi ar 85 HP pavilkt lielo piekabi pa vācijas bāni, bija hrenova, jo ja fūre velkas ar 80 - 90 km/h , tad lai tā korekti apsteigtu un nesataisītu drāmu vidējā joslā vaig virs 100 HP un ja vēl kalns gadās tad vispār. Pietam, ja jauda trūkst tad tad degvielas patēriņš arī ir pamatīgs.
Patiesībā tanī svara kategorijā un cenas kategorijā nekāda lielā izvēle nav MB VITO vai T4.
Tam ka 2,5 TDI motors varētu būt cimperlīgāks, tam es pat varētu piekrist, jo 2,4 dīzelis ir elementārs un bez liekas elektronikas.
Par degvielu nav runas, jo sētas tankos uzpildīties ir rupji attiecībā uz dīzeli. Tā jau LV tā degviela ir hrenova, tad ielejot no kanas pie krievijas robežas, sūknim bēru maršu jau uzreiz var pasūtīt
Sūknis ir tas kas biedē pērkot LV auto, jo ja paklausās tekstus, tad rodas sajūta, ka vācietis sūkni tā arī nav iemācījies uztaisīt. Bet izskatās, ka sūkņi ir tāda LV problēma, jo DE, BE un NL tā nav tik plaši izplatīta problēma.
Njā, nu izskatās, ka T4 būs pareizā izvēla, jo buss vajadzīgs plašas amplitūdas izmantošanai, sākot ar šebjonku un beidzot ar eiropas ceļiem. Dotajā situācijā laikam mūsu prasībām atbilst tikai 2,5 tdi ar 102 HP, jo šad tad pāris tonnas uz āķa jāpavalkā un tad ar 2,4 būs pa īsu. Un pat jādomā vai tam 2,5 nevaig kādu čipu iečakarēt