Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3
staar 23.01.2008 23:53

Njā, nu izskatās, ka T4 būs pareizā izvēla, jo buss vajadzīgs plašas amplitūdas izmantošanai, sākot ar šebjonku un beidzot ar eiropas ceļiem. Dotajā situācijā laikam mūsu prasībām atbilst tikai 2,5 tdi ar 102 HP, jo šad tad pāris tonnas uz āķa jāpavalkā un tad ar 2,4 būs pa īsu. Un pat jādomā vai tam 2,5 nevaig kādu čipu iečakarēt

staar 24.01.2008 23:24

405 rakstīja:

staar rakstīja: Njā, nu izskatās, ka T4 būs pareizā izvēla, jo buss vajadzīgs plašas amplitūdas izmantošanai, sākot ar šebjonku un beidzot ar eiropas ceļiem. Dotajā situācijā laikam mūsu prasībām atbilst tikai 2,5 tdi ar 102 HP, jo šad tad pāris tonnas uz āķa jāpavalkā un tad ar 2,4 būs pa īsu. Un pat jādomā vai tam 2,5 nevaig kādu čipu iečakarēt

Pāris tonnu pavalkāšanai pa LV visa veida ceļiem jau tieši vecais 2,4 būs labāks, , bet pa shtrasi ekonomiskāk, klusāk un dinamiskāk būs 2,5 TDI.

Man tēvs tieši kad pirka meklēja 2,4, jo dzīvo Aizkraukles raj. dziļi mežā, un drillē patstāvīgi uz rīgu turp atpakaļ.

Viņš Dīzeļcentrā R rukā jau savus gadus 10 un sliktāka pieredze viņam bija par modernāko 2.5 TDI, itsevišķi aukstājā periodā viņam atsakot sūkņa vadība un kopumā esot kaprīzāks pret mūsu degvielu, itsevišķi ja pildies "sētās" nevis statoilā.

Dabūja savu 2.4 un ir apmierināts, protams hadene ir patstāvīga rūpala, bet ekspluatē viņš auto arī atbilstoši. Mauc jau 3 gadus.

Tas tā, mans viedoklis

Tur jau tā problēma, ka lielā piekabe jāvelkā ne pa LV ceļiem. Ir jau bijuši mēģinājumi ar 85 HP pavilkt lielo piekabi pa vācijas bāni, bija hrenova, jo ja fūre velkas ar 80 - 90 km/h , tad lai tā korekti apsteigtu un nesataisītu drāmu vidējā joslā vaig virs 100 HP un ja vēl kalns gadās tad vispār. Pietam, ja jauda trūkst tad tad degvielas patēriņš arī ir pamatīgs.

Patiesībā tanī svara kategorijā un cenas kategorijā nekāda lielā izvēle nav MB VITO vai T4.

Tam ka 2,5 TDI motors varētu būt cimperlīgāks, tam es pat varētu piekrist, jo 2,4 dīzelis ir elementārs un bez liekas elektronikas.

Par degvielu nav runas, jo sētas tankos uzpildīties ir rupji attiecībā uz dīzeli. Tā jau LV tā degviela ir hrenova, tad ielejot no kanas pie krievijas robežas, sūknim bēru maršu jau uzreiz var pasūtīt

Sūknis ir tas kas biedē pērkot LV auto, jo ja paklausās tekstus, tad rodas sajūta, ka vācietis sūkni tā arī nav iemācījies uztaisīt. Bet izskatās, ka sūkņi ir tāda LV problēma, jo DE, BE un NL tā nav tik plaši izplatīta problēma.

staar 04.02.2008 22:51

hacis rakstīja: Runa iet par jaunu. Ir jautājums par 1.6i dzinēju (parasto 102 zs, ne FSI), vai lietotājiem ir bijušas kādas problēmas garantijas laikā? tipa neadekvāti kusls, rijīgs, konstruktīvi slikts vai kas tamlīdzīgs.

Paldies jau iepriekš par sakarīgu info.

Tā ir kā cilv. raksta. Es pirms kada laiciņa ar OCTAVIA 1,6 sedanu no rīgas uz talsiem braucu, nu sorry. Auto visā visumā patika, bet radās jautājums kapēc ražotājs sabojājis auto ieliekot 1,6 motoru tik lielā mašīnā??? Bijām 5 cilv mašīnā un pie apdzīšanas vajadzēja štepselēt ceturtajā un degvielu viņš ar to 1,6 motoru noēda labi. Ja nekļūdos, tad šim modelim piedāvāja pat 1,4, hmmm. Paskaties pie cik tūkstošiem abarotu ir tie 102 zs, man radās iespaids, ka pie 4-5, tad padomā cik bieži ar to auto ikdienā tu sasniegsi tos 102zs Dīvaini bija, ka 36000 km noskrējušam auto salonā dažās vietās bija graboņa, bet tas laikam vairumam LV auto. Dīvaini tāpēc, ka salons likās diezgan kvalitatīvi nostrādāts, ķipa mīstais panelis āda utt.

Tam auto īstais varētu būt kaut kāds 2,0 motorelis, tiesa es nezinu vai skoda viņam tādu piedāvā.

staar 04.02.2008 23:53

msh rakstīja:

staar rakstīja:

hacis rakstīja: Runa iet par jaunu. Ir jautājums par 1.6i dzinēju (parasto 102 zs, ne FSI), vai lietotājiem ir bijušas kādas problēmas garantijas laikā? tipa neadekvāti kusls, rijīgs, konstruktīvi slikts vai kas tamlīdzīgs.

Paldies jau iepriekš par sakarīgu info.

Tā ir kā cilv. raksta. Es pirms kada laiciņa ar OCTAVIA 1,6 sedanu no rīgas uz talsiem braucu, nu sorry. Auto visā visumā patika, bet radās jautājums kapēc ražotājs sabojājis auto ieliekot 1,6 motoru tik lielā mašīnā??? Bijām 5 cilv mašīnā un pie apdzīšanas vajadzēja štepselēt ceturtajā un degvielu viņš ar to 1,6 motoru noēda labi. Ja nekļūdos, tad šim modelim piedāvāja pat 1,4, hmmm. Paskaties pie cik tūkstošiem abarotu ir tie 102 zs, man radās iespaids, ka pie 4-5, tad padomā cik bieži ar to auto ikdienā tu sasniegsi tos 102zs Dīvaini bija, ka 36000 km noskrējušam auto salonā dažās vietās bija graboņa, bet tas laikam vairumam LV auto. Dīvaini tāpēc, ka salons likās diezgan kvalitatīvi nostrādāts, ķipa mīstais panelis āda utt.

Tam auto īstais varētu būt kaut kāds 2,0 motorelis, tiesa es nezinu vai skoda viņam tādu piedāvā.

Pričom tev tie zirgi? Kā viens cilvēks saka - pērkam zs, braucam ar nm. Ko tas dod, ka tur ir tie 102 zirgi? Es uz šosejas ar savu 20 gadīgo šrotu, kura nokautajam 1.8 motoriņam pirms 20 gadiem bija 88 lopi, apdzenu mierīgāk

zirgi pri tom, ka info par NM nav un tam arī nav nozīmes, jo ideja bija tāda, ka pie maziem apgriezieniem tas auto pret kalnu mirst nost ar visiem 102 zs . Tur nu arī saistība ar NM, bet kas attiecas uz vecajiem šrotiem, tad viņiem tā pašmasa ir līdz štukai. Man pašam savulaik bija 1,8S kupejnieks un ar apdzīšanu problemu nebija, bet pašmasa tam auto bija, ja nemaldos, ap 950 kg. Tur arī atbilde kapēc var apdzīt. Es personīgi izvēlētos dīzeļ oktaviju tieši dēļ NM un ekonomijas

, bet cik sapratu autors grib benzīnieku.

staar 18.02.2008 23:31

robchix rakstīja: Sievietei ieptikaas Matrix. Aizbraucaam uz Skandi, pec nedeeljas ienaacaas piedaavaajums.

Augustaa pirkts auto ar nepilnu 3000 km noskreejienu. Automaats, 1,6 l, ekstras kaa jau shim auto standartaa, kaa papildus ekstra parkingsensori aizmuguree. 10k eur.

Cenas kritums pa 5 meen. un 3000 km pa teshdalju (jauns ap 15 000).

No truukumiem, nav ziemas riepu, uz salonu atbraucis ar vasareneem.

Liekas jau ka labs gads, noskreejiens un cena.

Ko teiksiet, tauta?

Oi kaa tuuliit panesiisies... bet nu labi

Cena tiešām ļoti zema. Es arī esmu starp tiem kam Matrix dizains liekas nepieņemams, bet galvenais, ka patīk tam, kam ar to auto jābrauc. Ja sievai auto patīk tad pērc tik nost. Viens no lielākiem tā auto plusiem ir tas, ka pie viņa nestāvēs zagt gribētāju rinda.

Es pats domāju par cita auto pirkšanu un arvien vairāk domāju par ne top klases brenda auto pirkšanu, jo pēdējā laikā atkal ir parādījušies slimnieki, kas pa nakti aplasa migliniekus, pagriezienus, restes utt. Tur pat ar apdrošināšanu nekas nav līdzēts, jo kaut kā negribas reizi nedēļā domāt kur resti vai luktus ielikt atpakaļ. Un + čakars ar apdrošinātājiem.

Pirms gadiem biju kupejnieka īpašnieks, paldies, vairāk nevajag

Nebiju pat mēnesi pabraukājis, kad lukturiem stiklus (jo lukturu skrūves biju pārlicis) + pagriezienus+ līstes + migliniekus izcēla. Rezultāts nedēla bez auto.

staar 12.03.2008 16:38

Mizx rakstīja: Paziņa tur dzīvo un varu par to sniegt oficiālu atbildi. Pēc Vācija likumiem 6 mēneši ir OK, pēc tam jau auto jālegalizē tur. Kāpēc neviens nav aiztikts? -- Vācijas CP arī nav perfekti un nebija labi informēti par šādu nosacījumu esamību. Bet tieši no šī gada viņiem par to ir atgādināts un sākta "svešo" auto pastiprināta kontrole. Tas nozīmē, ka CP redzot šādu auto sazinās ar centrālo datubāzi un informē par faktu -- tāds un tāds auto ir Vācijā, redzēts braucam tur un tur. Var būt videoradara ieraksts. Ja auto jau iepriekš bijis piefiksēts Vācijā, tad var sekot pavēle auto apturēt un pārbaudīt, īpaši, ja auto ir piefiksēts pirms vairāk kā 6 mēnešiem. Tad būs jāskaidrojas, kāpēc esi tur, vai neesi nelegāli nodarbināts utt. tas nopietni sākts tikai šogad. Tāpēc nevaram zināt, kad auto ir piefiksēts kā pastāvīgs satiksmes dalībnieks Vācijas teritorijā -- šoferis par to diez vai uzzinās līdz brīdim, kad to apturēs jau par kaut ko nopietnu.

Kā no tā izvairīties? Auto uz sveša vārda -- kāpēc lai cits ļautu to reģistrēt Vācijā, ir tikai uz laiku aizdevis... Ideāli, ja firmas auto. Bet -- šobrīd obligāti vajag pilnavaras!!! Bez pilnvarām arī var dabūt pilnu pakaļu problēmu! Vēl var vadāt līdzi slēpes vai vēl nez ko tādu stipri uzkrītošu un teikt, ka brauc atpūsties, ka atvaļinājums un kaut kas tāds, ka patiesībā nemaz neatrodies Vācijā visu laiku.

Bet auto Vācijā līdz 6 mēnešiem -- nekādu problēmu!

šitas varētu būt taisnība, bet lieta tāda, ka šinīs valstīs viņi nav gatavi cīnīties ar austrumeiropas umņikiem Pamatā pieķert var ja paķer uz muļķi, jo arī tad, ja piefiksē, ka braukā pa DE, tad nevar pierādīt, ka tu esi uzturējies vairāk pa 1 dienu. Pietiek, ja pasaki, ka brauc uz BE vai NL tranzītā un viss. Drizak jaskatās lai visi papīri kārtībā, jo tagad vecā eiropa ir pamatīgi noraustījusies pēc robežu atvēršanas un kontrolē nopietni. BE ir pilns ar LV autiņiem un daļa pat bez apskates. Viņi zina kādas izskatās tiesības, bet nezina neko par apskatēm, jo pašiem ir sistēma, ka jaunam autiņam apskate pirmos 4 gadus nav jāiet utt, tāpēc zināt kā katrā valstī ir, ir ļoti grūti.

staar 13.03.2008 1:12

Mizx rakstīja: Nu, pavisam naivi jau arī viņi nav. Tranzītniekus var izķert paanalizējot autobāņu videonovērošanas sistēmas -- visas robežas ir ar kamerām, tā kā nemanīti garām būs grūti paslīdēt. Un viņi tiešām uzmana caurbraucošo auto plūsmu. Citādi visi nelegālie strādnieki varētu stāstīt, ka tikai vakar atbraukuši un pie čoma ciemos uz darbu atnākuši.

Par TA tiesa -- to viņi nepazīst. Vienlaicīgi, ja šie ir aizdomas par tehniskām problēmām, dabūsi iet viņu pārbaudi viņu uzraudzībā! Tāpēc ar šrotiem šos labāk neizaicināt. Paziņa intereses pēc aizbrauca uz Vācijas TA vietu. Šie pārbauda būtībā to pašu, bet mazāk uzmanības pievērš formalitātēm, lukturus vispār nepārbauda, ja uz aci šķiet OK, bet rūpīgāk iet cauri tehniskajam stāvoklim vispār t.i. ne pēc punktiem TA lapiņās. vienlaicīgi par pārkāpumiem nepatikšanas draud pamatīgas -- pārāk plati diski, nepareizas riepas, pašlipināti spoileri. Ja gribi uzlikt nestandarta diskus, tad vajag no to ražotāja / auto ražotāja rakstisku apliecinājumu, ka konkrētie ir piemēroti konkrētajam auto konkrētajā stāvoklī.

Cita lieta, kas pašam nepatīkama -- īsā policijas pārbaude drīkst ilgt līdz 15 min. Bet viņi pēc pašu ieskatiem var veikt arī garo -- vēl 45 min klāt. Tādā veidā tikai čakarējot tavu laiku, ja pats esi tīrs. Un aiz nākamā līkumā nākamā policija atkal drīkst veikt gan mazo, gan lielo pārbaudi. Un nākamā atkal -- nav ierobežots tas, ka pēc vienas pārbaudes nedrīkstētu to pašu atkārtot vēlreiz neskaitāmas reizes vienas dienas laikā. Nepatiksi, būsi aizdomīgs ar savu atrašanos attiecīgā rajonā -- visi CP būs informēti par to, ka tevi jāpakrata pēc pilnas programmas. Psiholoģiskais spiediens dabūt vietēju auto un iejukt pūlī! Un tas viss šiem ir atļauts, šogad pat ieteikts, vismaz Bavārijā dota tāda pavēle.

Vot par tām modrajām kamerām kaut kā neticu, ka šie spēj vairāku mēnešu ierakstus izfiltrēt un pie tam starp BE un DE robežu praktiski nevar identificēt, jo vietām lauka vidū iesprausta zīme un viss. Pār BE un DE robežu esmu braukājis regulāri un kameras neesmu redzējis, bet varbūt neesmu redzējis tāpēc ka neesmu pievērsis uzmanību un diez vai viņas ir mucas lielumā . Bet tas, ka ja poliči tevi ir piečekojuši tad par to zinās visas vāczemes policija ir taisnība. Pat BE ir tik tālu, ka ja tu būsi neizpildījis kādas saistības pret pašvaldību, ķipa neatbrīvojis hidrantus pagalmā utt, tad par to būs informēti visi poliči un ievadot mašinas kompī vārdu uzvārdu var redzēt visus tavus nedarbus , tak što vajadzētu būt, ka vāciešiem sistēma ir vēl advancētāka. Zinu ka vienreiz viens leitis stāstīja, ka nolicies fūrē pagulēt, bet kad no rīta pamodies un pavēris aizskariņus, zaļie civēciņi laipni sveicina un sakās, ka eļas peļķe zem auto esot bijusi baigā drāma. Galvenais, ka poliči viņu nav modinājuši un gaidījuši kad pamodīsies

staar 13.03.2008 12:43

Ideots rakstīja:

staar rakstīja: Vot par tām modrajām kamerām kaut kā neticu

tā sistēma priekš fūrēm, tie jocīgie uztādījumi uz autobāņiem kā tev liekass kas tur ir ?

par bāņiem nav divu domu, jo tur kameras ir kaudzēm, bet jautājums ir pa mazajiem ceļiem, ķipa N kategorija un mazāki.

staar 25.03.2008 11:56

rukruk rakstīja: Sakaraa ar 740 bojaaeju deelj sirds mazspeejas, esu paarseedies uz mineeto V70 un tenu rodas kaazus, ja 740 bija gandriiz parketa dzhipu cieniigs kliirens un ar 205/65/16 ziemeneem uz aci meerot bij tikpat cik Honda CRV tad , V70 peec taada traktora liekas kaa shoseju gludeklis, i vairs ne pie apmaliiteem var droshi braukt ne pa izdangaato pagalmu kur autinsh tiek novietots

i tanu jautaajiens kaa nesaapiigi vareetu to kliirensu pa kaadiem cm piepacelt ?

veco 195/60/R15 riepulju vietaa jau iepirku 195/65/R15 , tomeer canjkjiks kliirensam klaat tik uz ripuljiem vien shobriid gan veel kozhu pirkstos un ceru ka arkaas nestriikjeesies, jo uz baakas vaacinja ir 60 tais ta jau redzees

Izskatās, ka autors nopircis neīsto auto. Manuprāt, liec mieru V70 un meklē citu auto, jo padomā ko par tavām pārbūvēm teiks teh. apskatē Ar metinātām amortiņu stoikām trīnieks garantēts. Man savulaik kupejai piesējās par nestandarta regulējamiem KONI amīšiem, bet par laimi aprobežojās ar dusmīgas sejas rādīšanu.

staar 26.03.2008 19:28

sarkanais akords izskatās labi un price arī adekvāta un salīdzināt šito akordu ar to sudrabaino čemodānu nav korekti

staar 27.03.2008 0:52

atšķirība ir un diezgan liela. Kādu laiku atpakalj bija gadījums kad atvedām vienam puikam TDI un šis teica, ka jūtama atšķirība esot bijusi pēc tam kad esot izbraucis bākā esošo dīzeli no BE un iepurinājis statiņa LV. Ar statiņa degvielu auto palicis jūtami gurdenāks. Pie tam es pats to TDI dzinu līdz trelim un lēju degvielu iekš BE un ne jau SHelā vai citā brendā, bet JET tankā. Esmu piefiksējis, ka pagaidām labākā degviela BE ir TEXACO. Benzīnauto atšķirību nejūt, bet mocim jūt labi. LV kaut kā TEXACO pazuda un ja nemaldos tanī laikā viņš arī iekš LV bija labākais.

staar 08.04.2008 13:37

opixxx rakstīja: Es arii kadu laiku jaw sekoju liidz i-netaa siem kraapniekiem , un teikshu , ka shaada kraapshanas sheema ir ljoti populaara .

esmu daziem uzraxstiijis e-mailu , protams viss notiek angliski , jo it kaa sajuuta ir tadaa ka vini straadaa tiesi ar aarzemniekiem .

parasti ir divi veidi kaa meegina izkraapt 1. jaw te kkur mineetais ir ka ir leeta mashiina un nav tel. nr. vai arii citreiz ir.. vini piedaavaa kkaadu kompaaniju - paarsti kkaadu starptautisku kravas paarvadaajumu kompaaniju, bet nu apsaubaami , (it kaa adreses i-netaa ir) ... parasti texts ir saads 'jaa mashiina ir loti labaa staavoklii, nav aksidentu , nav liizingaa , vai kkadi citi apgruutinaajumi, vienkaarshi kaadu laiku straadaaju vaacijaa un tagad mana atrasanaas vieta ir Irija vai kkur citur,( parasti ir Irija vai anglija) , un masiina arii atrodas seit, bet seit gruuti braukt ar kreisaas puses stuuri(vai kkaa taa)' un kkjip peec tam taa kompaanija atsuuta kkadus dokumentus, un tad tai kompaanijai jaaistuuta 30% un tad mashiina brauc shurp un tad kad vina ir seit tad paareejaa nauda

, pilniigs sviests vai ne ?

2. atkal viss tas pats, ..... bet jaauztaisa transfeers Western Union-taa ir starptautiska naudas paarvedumu komp.- -nu shis ir viss stulbaakais ko esmu dzirdeejis- kjipa vins/vina netic ka atbrauksu uz vaaciju un nopirksu to masinu , bet vins/a buus atbraukusi no anglijas un pa tukso , un tapeec jaasuuta taa nauda, intresantaakais ir tas , ka nauda jaasuutam man pasham uz vaaciju un vinam jaaizsuuta kviits kur ir pieraadijums ka esmu veicis saadu transfeeru . un visi kaa viens uzreiz saka ka naudu nevarot iznemt jo to varot tikai es...vini to var - neuzkjerities....

Es arī aiz gara laika papētīju šitos sludekļus, esmu sarakstījies ar šitiem umņikiem. Nu jāatzīst, ka izdoma viņiem strādā.

Balta patiesība, par angliju, par kreiso stūri un ka strādāja ne savā valstī. Tagad šitie krāpnieki liek sludinājumus, kur auto cena ir ļoti tuvu normālai cenai un kā starpniekus piedāvā pašus reklāmas saitus.

Pamatā, ja zināšanas angļu valodā ir labas, tad uzreiz pēc teksta var pateikt, ka rakstītājs nav anglis, tekstā ir ļoti daudz stila kļūdas utt. Tāpat viņi iekrīt uz sīkumiem, ķipa viņš ir anglis un dzīvo anglijā, bet auto uz viņa vārda reģistrētrs beļģijā. Tas pēc defenīcijas nav iespējams. Tāpat bieži vien viņi pat nav iedziļinājušies auto valsts reģistrācija īpatnībās.

Likums kā neuzrauties ir nekādā gadījumā nepārskaitīt naudu kaut kādām firmām un viss.

staar 08.04.2008 13:37

opixxx rakstīja: Es arii kadu laiku jaw sekoju liidz i-netaa siem kraapniekiem , un teikshu , ka shaada kraapshanas sheema ir ljoti populaara .

esmu daziem uzraxstiijis e-mailu , protams viss notiek angliski , jo it kaa sajuuta ir tadaa ka vini straadaa tiesi ar aarzemniekiem .

parasti ir divi veidi kaa meegina izkraapt 1. jaw te kkur mineetais ir ka ir leeta mashiina un nav tel. nr. vai arii citreiz ir.. vini piedaavaa kkaadu kompaaniju - paarsti kkaadu starptautisku kravas paarvadaajumu kompaaniju, bet nu apsaubaami , (it kaa adreses i-netaa ir) ... parasti texts ir saads 'jaa mashiina ir loti labaa staavoklii, nav aksidentu , nav liizingaa , vai kkadi citi apgruutinaajumi, vienkaarshi kaadu laiku straadaaju vaacijaa un tagad mana atrasanaas vieta ir Irija vai kkur citur,( parasti ir Irija vai anglija) , un masiina arii atrodas seit, bet seit gruuti braukt ar kreisaas puses stuuri(vai kkaa taa)' un kkjip peec tam taa kompaanija atsuuta kkadus dokumentus, un tad tai kompaanijai jaaistuuta 30% un tad mashiina brauc shurp un tad kad vina ir seit tad paareejaa nauda

, pilniigs sviests vai ne ?

2. atkal viss tas pats, ..... bet jaauztaisa transfeers Western Union-taa ir starptautiska naudas paarvedumu komp.- -nu shis ir viss stulbaakais ko esmu dzirdeejis- kjipa vins/vina netic ka atbrauksu uz vaaciju un nopirksu to masinu , bet vins/a buus atbraukusi no anglijas un pa tukso , un tapeec jaasuuta taa nauda, intresantaakais ir tas , ka nauda jaasuutam man pasham uz vaaciju un vinam jaaizsuuta kviits kur ir pieraadijums ka esmu veicis saadu transfeeru . un visi kaa viens uzreiz saka ka naudu nevarot iznemt jo to varot tikai es...vini to var - neuzkjerities....

Es arī aiz gara laika papētīju šitos sludekļus, esmu sarakstījies ar šitiem umņikiem. Nu jāatzīst, ka izdoma viņiem strādā.

Balta patiesība, par angliju, par kreiso stūri un ka strādāja ne savā valstī. Tagad šitie krāpnieki liek sludinājumus, kur auto cena ir ļoti tuvu normālai cenai un kā starpniekus piedāvā pašus reklāmas saitus.

Pamatā, ja zināšanas angļu valodā ir labas, tad uzreiz pēc teksta var pateikt, ka rakstītājs nav anglis, tekstā ir ļoti daudz stila kļūdas utt. Tāpat viņi iekrīt uz sīkumiem, ķipa viņš ir anglis un dzīvo anglijā, bet auto uz viņa vārda reģistrētrs beļģijā. Tas pēc defenīcijas nav iespējams. Tāpat bieži vien viņi pat nav iedziļinājušies auto valsts reģistrācija īpatnībās.

Likums kā neuzrauties ir nekādā gadījumā nepārskaitīt naudu kaut kādām firmām un viss.

staar 25.04.2008 11:43

Reklāmā, manuprāt doma nav pareizi izklāstīta. Viņi mēģina iemācīt austrumeiropiešu nekulturālajiem vadītājiem normālās eiropas tradīcijas. Vecajā eiropā viss ir vienkārši, proti, pastāv noteikta hierarhija kur respektē vājākos un viss.

1. gājējs

2.velosipēdists

3.mopēdists

4.motociklists

5.auto

pamēģiniet kāds vācijā, beļģijā, holandē utt. nogriezt ceļu velosipēdistam tā, ka šis norauj uz muti, būs pilnīgs pi****s, atbrauks policija un tavus argumentus pat neņems pierē, jo ja velosipēdists būs daudz maz ievērojis noteikumus, tad autovadītājam ir amba (sods+morālie, ārstēšanās utt. izd)

Ja autovadītājs nogriežoties pa labi aizšķērso ceļu velosipēdistam kuram tur ir veloceļš, tad pat taksisti atvainojas par savu rīcību un fiksi tinās no veloceļa prom.

Tas pats ar močiem, ja brauc mocis starp joslām, tad ir nerakstīts likums, ka autovadītājam, ja tas ir iespējams, tad ir jāmēģina palaist garām.

Pats ikdienā braukāju pa BE gan ar moci, gan ar auto un man kā austrumeiropietim tie velosipēdisti kretinē, jo brauc kā svētās govis neievērojot CSN, bet viens ir skaidrs, ka es darītu visu, kas ir manos spēkos lai viņam virsū neuzbrauktu, jo lai kā te dažiem negribētos to saprast, primārais ir un paliek cilvēka dzīvība un pofig, ka kāds atsaldētais ar moci lido uz 200, lai gan viņš ir atsaldētais, viņš ir un paliek cilvēks, kura dzīvība ir primāra.

Tāda, manuprāt, ir arī reklāmas ideja, kas nav jauna un eiropā jau sen pastāv tikai LV pilnīgi debīli pasniegta..

staar 25.04.2008 11:58

Seene rakstīja:

staar rakstīja: ...jo lai kā te dažiem negribētos to saprast, primārais ir un paliek cilvēka dzīvība un pofig, ka kāds atsaldētais ar moci lido uz 200, lai gan viņš ir atsaldētais, viņš ir un paliek cilvēks, kura dzīvība ir primāra...

Jā, tikai paskaidro kādēļ viņam pašam par savu dzīvību NAV jārūpējas, bet to jādara citiem?

Viņam ir jārūpējas un neviens no tevis neprasa viņu audzināt vai rūpēties par viņa dzīvību, bet tev ir jādara viss, kas no tevis ir atkarīgs lai viņu nenotriektu. Piekrītu, ka stulbi būtu pašam kāda loha dēļ iepraukt kokā un pietam pats lohs visticamāk aizbrauks svilpodams, bet tāpat es izvēlētos neuzbraukt virsū, jo es pazīstu vienu onķi, kas šitā piebeidza velosipēdistu un viņš stāstīja, ka pirmos mēnešus viņš par to esot domājis vairākas reizes dienā, ar laiku protams iestāstījis sev ka viņš nebija vainīgs, bet visu laiku esot bijusi doma, ka viņš taču varēja kaut ko izdarīt lai neuzbrauktu virsū.

staar 25.04.2008 12:15

Seene rakstīja:

staar rakstīja:

Seene rakstīja:

staar rakstīja: ...jo lai kā te dažiem negribētos to saprast, primārais ir un paliek cilvēka dzīvība un pofig, ka kāds atsaldētais ar moci lido uz 200, lai gan viņš ir atsaldētais, viņš ir un paliek cilvēks, kura dzīvība ir primāra...

Jā, tikai paskaidro kādēļ viņam pašam par savu dzīvību NAV jārūpējas, bet to jādara citiem?

Viņam ir jārūpējas un neviens no tevis neprasa viņu audzināt vai rūpēties par viņa dzīvību, bet tev ir jādara viss, kas no tevis ir atkarīgs lai viņu nenotriektu. Piekrītu, ka stulbi būtu pašam kāda loha dēļ iepraukt kokā un pietam pats lohs visticamāk aizbrauks svilpodams, bet tāpat es izvēlētos neuzbraukt virsū, jo es pazīstu vienu onķi, kas šitā piebeidza velosipēdistu un viņš stāstīja, ka pirmos mēnešus viņš par to esot domājis vairākas reizes dienā, ar laiku protams iestāstījis sev ka viņš nebija vainīgs, bet visu laiku esot bijusi doma, ka viņš taču varēja kaut ko izdarīt lai neuzbrauktu virsū.

MAN ir jādara VISS, bet motociklistam NAV jāievēro noteikumi? Es nerunāju par tīšu braukšanu virsū. Bet manas elementārās tiesības ir apbraukt bedri, lai nesadauzītu riteni. Un darot to savas joslas ietvaros man nav jādomā par to, vai kāds atsaldenis nav iedomājies pielidot tieši blakus.

Tev izdarot manevru ir jāpārliecinās, vai tu ar savu manevru nepadraudi satiksmes drošību, ja tu nespēj veikt manevru nepārliecinoties vai kāds nav blakus, tad brauc bedrē iekšā vai nobremzē pie tās. Ja atsaldēts baikers brauks pa pildētu uz 150, tad tas jau būs gadījums, ka tev nebija iespējams novērst negadījumu un tev būs vieglāk tikt pāri domai ka tu ar savu rīcību esi nogalinājis cilvēku.

staar 25.04.2008 12:20

krupiss rakstīja:

Sinn rakstīja:

Jā, tieši tā - lai stāv. Nekas viņiem no tā nenotiks.

Man viedoklis stipri atšķiras no tavējā. Man tomēr nepatīk sēdēt korķos...un esmu par to,ka viņi aizbrauc ātrāk,netraucējot pārējos,neizraisot avārijas situācijas.

Par raušanu ručkā uz Brīvībenes...uzskatu tā ir atsevišķa suga...

Pārsvarā to dara baikeri virs 600m3....Un arī,viņš Tevi traucē??

Vai esi redzējis motorelleristu,choperistu,visus zem 600m3,kas tā zīmētos!?!?? Domāju akcija ir lai tiktu ievēroti visi divu riteņu braucamie.

Redz to baikeri, kas ālējas uz brīvībenes vajadzētu noķert un likt apēst moča aizdedzes atslēgu un atņemt tiesības uz laiku, kamēr izaugs, jo viņš hierarhijā nav pats neaizsargātākais un par to vajadzētu policijai rūpēties.

staar 25.04.2008 12:23

Sinn rakstīja:

staar rakstīja:

Tev izdarot manevru ir jāpārliecinās, vai tu ar savu manevru nepadraudi satiksmes drošību, ja tu nespēj veikt manevru nepārliecinoties vai kāds nav blakus, tad brauc bedrē iekšā vai nobremzē pie tās. Ja atsaldēts baikers brauks pa pildētu uz 150, tad tas jau būs gadījums, ka tev nebija iespējams novērst negadījumu un tev būs vieglāk tikt pāri domai ka tu ar savu rīcību esi nogalinājis cilvēku.

Sekojot šai loģikai visiem kam aiz muguras 150m attālumā ir patrāpijies baikeris ir jābrauc bedrē. Jo tu nekad nevari zināt vai viņš tev tuvojas ar ātrumu 50 vai 150 kmh.

Mācība skaidra - brauksim bedrēs.

Atšķirība ir, proti, to kas brauc uz 50 tu redzēsi, to kas uz 150 nē

staar 25.04.2008 12:32

Seene rakstīja:

staar rakstīja:

Tev izdarot manevru ir jāpārliecinās, vai tu ar savu manevru nepadraudi satiksmes drošību, ja tu nespēj veikt manevru nepārliecinoties vai kāds nav blakus, tad brauc bedrē iekšā vai nobremzē pie tās. Ja atsaldēts baikers brauks pa pildētu uz 150, tad tas jau būs gadījums, ka tev nebija iespējams novērst negadījumu un tev būs vieglāk tikt pāri domai ka tu ar savu rīcību esi nogalinājis cilvēku.

Man izdarot manevru ir jāparliecinās, bet Staar drīkst lidot, kā vēlas... Nepārvērtē savas nožēlojamās dzīvības vērtību. Neesmu tik sentimentāls, lai skumtu par to, ka esmu izpalīdzējis pašnāvniekam.

Ar tevi puika viss ir skaidrs, jo šī teikuma daļa tevi pilnīgi raksturo "Nepārvērtē savas nožēlojamās dzīvības vērtību". Tu mani pazīsti, ka atļaujies šitādus tekstus bārstīt???

staar 25.04.2008 12:40

Seene rakstīja:

staar rakstīja:

Ar tevi puika viss ir skaidrs, jo šī teikuma daļa tevi pilnīgi raksturo "Nepārvērtē savas nožēlojamās dzīvības vērtību". Tu mani pazīsti, ka atļaujies šitādus tekstus bārstīt???

Tev pēkšņi ir pretenzijas par to, ka kāds tevi neciena? Sāc labāk cienīt citus.

Man ir pilnīgi vienaldzīgi cilvēki ar tādu domu gājienu kā tev, tāpēc tas vai tu mani cieni vai nē man ir pilnīgi vienalga.

staar 25.04.2008 12:45

DM rakstīja: Daži novērojumi no motociklista redzesloka:

Ja pilsētā atļautais ātrums ir 50 km/h, braucot uz 70km/h, tevi noteikti kāds(i) auto centīsies apdzīt

Vietā, kur atļauti 70km/h (piem. Salu tilts), braucot ar moci ar 100 km/h pa vidējo joslu, var novērot krietni ātrāku, pa 3 joslu braucošu auto.

Ja motociklists pilsētā brauc 100% pēc noteikumiem, to aptur Ceļu policists un liek iepūst trubiņā, jo redz Tu netipiski prātīgi esi braucis.

lai nu kā, bet tas par cik kilometriem stundā tu pārkāp plūsmas ātrumu braucot ar moci i procentuāli pieļauj lielāku iespēju, ka tevi neredzēs un līdz ar to iespēja ka tevi notrieks.

staar 25.04.2008 12:56

Seene rakstīja:

staar rakstīja:

Seene rakstīja:

staar rakstīja:

Ar tevi puika viss ir skaidrs, jo šī teikuma daļa tevi pilnīgi raksturo "Nepārvērtē savas nožēlojamās dzīvības vērtību". Tu mani pazīsti, ka atļaujies šitādus tekstus bārstīt???

Tev pēkšņi ir pretenzijas par to, ka kāds tevi neciena? Sāc labāk cienīt citus.

Man ir pilnīgi vienaldzīgi cilvēki ar tādu domu gājienu kā tev, tāpēc tas vai tu mani cieni vai nē man ir pilnīgi vienalga.

klau seene, ar kādu mašīnu tu bruc?

Varētu arī paskaidrot, ko tad tu domā ar "tādu domu gājienu"? Jeb arī priekš tā esi pārāk atsaldēts?

staar 25.04.2008 13:00

krupiss rakstīja:

VDL rakstīja: lasi2x.lv/...

`Autovadītāji biežāk pamana tos motociklu vadītājus, kas ievēro noteikumus`

Nu blin. Man vajag lai mani pamana vienmēr nevis biežāk vai retāk. Kautkāds stulbums!!!

ar gadiem vecīt, ar gadiem

staar 25.04.2008 13:05

Centis_Nuudele rakstīja: atvainojiet, vai kāds var paskaidrot tuvāk par ko topiks?

Es latvijas TV neskatos ... par ko cepiens? atkal Stendzenieks izsaka trešās personas viedokli?

Tad atnāks KNĀBS un visu noregulēs.

paskaties 2X pirms notriec motociklistu.

staar 25.04.2008 13:11

Sinn rakstīja:

Baisulis rakstīja: Jo-te var redzēt,kurus aizskar aicinājums pārliecināties par manevra drošību, neko vairāk.

Zini, es lielākotiesu pārliecinos par manevru un mani nelauž ielūrēt spieģelī arī 3x. Bet tā kā izskatās, ka cilvēki, kas domā, ka n reizes pārsniegts ātrums nav nekas slikts nedraudzējas ar matemātiku un fiziku, tad šī saruna novedīs turpat kur iepriekšējās - viens otru sauks par *******em.

Es tikai pajautāšu - vai tu saproti ko nozīmē ātruma starpība 100kmh uz ceļa?

p.s nesāc stāstīt ka tu ātrāk un tālāk aizbrauksi, mani interesē vai tev ir nojausma par to kas ir ātruma starpība un kādi secinājumi no tā jāizdara. Arī par lūrēšanu spoguļos.

Domāju, ka būs liela daļa baikeru, kas tev pajautās, kas ir fizikas likumi

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti