Sveiciens!
Vai kaadam nav aizkjeerushies ideaalaa staavoklii balti prieksheejie pagriezienu lukturi no 9000 NG interesee gan kreisais, gan labais!?
Sveiciens!
Vai kaadam nav aizkjeerushies ideaalaa staavoklii balti prieksheejie pagriezienu lukturi no 9000 NG interesee gan kreisais, gan labais!?
Arnijs rakstīja: The Mad... biju par Tevi piemirsis ....Sorry. Bet ceru, ka laboshos
eeKa.... Gabariitu, tuvo sleedzis vareetu buut, ka ir! Varbuut ir kaut kas palicies arii no cruise pribambasiem...
Es te nedeeljas nogalee domaaju buut Tavaa krastaa, ja buusi uz vietas vareetu pieskriet!
Sveiciens!
Jautaajums vairaak domaats Arnijam, bet ne tikai!
Vai kaadam nav taa lieta kaa kruiiza kontroles sleedzhi - tie kuri ir pagriezienu sleedzii? Taada nelaba aizdoma, ka viens no vinjiem ir pie vainas, lai mans braucamais atkal saaktu kruiizet!
Vel arii interesee taads priekshmets, kaa tuvo/gabariitu sleedzis!
Mekleejau ar "uguni" pechkas ventelatoru no 9k, raadaas, ka der gan no vecajiem, gan no jaunajiem, gan ar ACC, gan ar parasto kondicionieri, gan vispaar bez kondicioniera! THX
Strauji tuvojaas riepu mainjas briidis un shajaa sakaraa gribaas dzirdeet kaadu juusu komentu par sekojoshaam riepaam, kuras esmu noskatijis, bet nevaru izlemt kaadas lai njem!
Pirelli P6000
Dunlop SP Sport 01
GoodYear EAGLE F1 GSD2
pagaidaam sliecos uz Dunlop, bet varbuut, ka kaadam ir kas sakaams, vai arii ir kaadas cits labs variants!?
ZingZeng rakstīja: Kur varetu parbaudit auto jaudu t.i. uzbraukt uz jaudas stenda (par sakarigam naudinam) ?
Var ieksh chiptuninga cena liekas bija ~20Ls, tikai vaig riepas priekshaa bez shipiem!
Arnijs rakstīja:
Ir no aizm. vaaka! Vajag paskatiities, vai der stiprinaajumi un garums.
Gljuks kautkaads
Vinjiem ir abi vienaadi, gan prieksh, gan pakalja. Ja sestdien braukshu uz ceesiim tad uzzvaniishu!
Arnijs rakstīja:
sveiki! Vai kaadam nav aizkjeeries kaads kapota amortinjsh viens, prieksh 9000 NG? raadaas, ka peec lielaa sala viens izteceejis. Labpraat atpirktu taadu pasaakumu.
es te atradu ieksh muusu pashu zemes kas razho difus: www.auto1.lv/...
itkaa ~400Ls domaaju, ka ganjau ir vel kaads kas nodarbojas ar taadaam lietaam!
Vai kaads ir licis savam saabam pashblokjeejoshos diferenciaali, ja jaa tad varbuut var padaliites pieredzee un izmaksaas! Peec nesenaas jaudas palielinaashanas secinaaju, ka paaraak daudz sarazhotaas energjijas tiek ziedots gumijas nospiedumu atstaashanai uz asfalta
gribeeju teikt pluustosha nevis pliistosha
bet smukaak iskataas ar origjinaalajiem. Tad taa slotinjas "rocinja" taada vienmeeriiga un pliistosha!
Vai kaadam nav aizkjeerusies taada exkluziiva lieta kaa lukturu tiiriitaajiem tas plastmasas shtruntinjsh, kursh aizsedz uzgriezni, ar kuru tas pieskruuveets pie taas dzelzs asiites. Vaig prieksh 9K NG, var arii ar visu tiiriitaaju. aaa un vaig 2us gab, protams, ka viens arii netiks smaadeets, jo vienu tak vieglaak atrast nekaa divus
Kaadam nav aizkjeerushaas liekas lukturu slotinjas (ar visu kaaju), savaadaak luktiri jaatiira ik pa 30min . Vaig abas puses prieksh 9k '94g. Labpraat iegaadaatos.
Nu ja jau tad jau
Paldies Arnijam par miglinieku pogu, nu man atkal ir straadaajoshi prieksheejie miglinieki.
Arnijs rakstīja:
Diemzeel aatraak! Sapulce saakas 18.00 ....
Iisteniibaa tas pat ir man labaak, tad ap cikiem man buut varu saakot no 16:30.
Arnijs rakstīja:
Riitdien ap 18.30 grozīšos pie E&$
Tas der! Tad es pierullees 18:30 pie E&S tumshi zaljsh 9k aero.
Skiet, ka ir arii sleedzis!
Kaa mees vareetu vienoties, lai es ieguutu iipashumaa sho sleedzi, jo ieteikums izmantot shpicku neshkjiet gana vilinosh
Vai kaadam nav aizkjeerusies taada lietinja, kaa 9k mobiilim '94g. prieksheejo miglinieku sleedzis? kautkaa galiigi vinjsh nestraadaa , buushu ljoti prieciigs, ja kaads buus ar mieru notirgot man sho daargumu.
te viens arii ljoti labi zin kaa apbraukt juglas sastreegumu!!
shoriit uz briiviibsielas pie juglas Nestes viens trakais ar smago normaal uzaardiijaas - normaals riits, briiviibsiela, visi brauc uz darbu, a viens ar baltu furgonu tur liikumo bezjeegaa, ietriecas pretiim braucoshaa bussaa, pastaav, pagaida, pagriezhaas, brauc uz tramvajsliedeem, pabrauc gabalinju pa tramvajsliedeem, brauc apakalj uz ielas, satiekas purns purnaa ar alfa romeo.. pastaav, kad alfa romeo shoferiic skrien shim dot bietee, shis akal pagriezhas, brauc itkaa prom, bet akal apgriezhas, un atkal kaukam uztriecas.. un taa kaadu laicinju... tjipa, labo zaaliiti kautkur tirgojushi laikam..
kaukaac bilds i te: fotki.lv/...
TxIMSAj
un kaukaac video i te: www.superbike.lv/...
liela dalja jau droshvien ir kursaa, bet nu tomeer!
Par cik un kur pirki KONUS ?
tak vis ir rakstiits shajaa topicaa!
pakaljeejie paaris 80Ls, prieksheejie paaris 120Ls
pirkti caur AudiRS no www.audi-style.lv
Varu jums pataastiit kaa 9k mainaas amortizatori !
plkst. 9:00: atbraucu pie sava meistara nomainiit pakaljeejos amjus.
9:30 tika pabeigta izpeete kaa to izdariit - vis vienkaarshi
taalaak jau man pazuda laika izjuuta
----------------------------------------------------------------------------
Atskruuveejam gala skruuves kuras atrodas bagazhniekaa, peectam uzliekam pakaljeejo tiltu uz kluchiem un nonjemam nost ratus un kjeramies pie apaksheejo skruuvju atskruuveeshanas.
Uzgriezni izdevaas atskruuveet sameeraa viegli, bet tad meistars peekshnji saka - "pomoemu zhopa" pati skruuve pieeedusies pie amortizatoru un stabilizatora sailentbloku ieksheejaam trubinjaam taa, ka i pakustinaat nevar, finaalaa iekustinaat izdevaas bet skruuve kusteejaas kopaa a iepriesh mineetajaam bukseem . Nu tika pienjemts leemums likt lietaa svariigaako instrumentu KUVALDU , Bet kaa pa nelaimi sruuvi SAAB konstruktori bija ievietojushu virzienaa uz ratu (uzgriesnis pie rata) taa rezultaataa nevar veikt sitienu pa skruuvi, jo traucee bremshudisks ar visu aizsargu. Nu ko nomainiit tak vaig tos amjus! Njemam nost bremzhu bloku, bremzhu disku, stupicu un aizsarg blekji! Nu liekas, ka tuulinj vis notiks, jo pa skruuvi var iesist kaa naakas jau! Uztaisam piippauzi.... Meistars saka "kak ja sha jobnu kuvaldai po etamu grjobannamu boltu". Taa arii tika dariits - rezultaats = -2, jo nekas labaak nepalika tika vel piedevaam ielociita viena no amortizatora stiprinaajuma austinjaam..... Saakam domaat par fleksha izmantoshanu, bet nenovienas puses nevar tikt klaat tai skruuvei un tas arii mums neko nedotu. Pienjemam leemumu par amortizatora sabojaashanu ar autogena paliidziibu, jo tad varees tikt klaat amortinja bukses metaala daljai un to uzsildot vareetu izdabuut no vinjas skruuvi aaraa. Paostam buku gumiju, nodzeesham paaris ugunsgreekus un viens amis ir aaraa plkst ~12:30. Tagad kjersimies pie sildiishanas, bet pirmstam nopemjam paproveet otru pusu vai tur arii nebuus taads pats chakars, un ko juus domaajat PROTAMS taa pati probleema.... Sildiishanu atmetam un metinaamo aparaatu noliekam malaa! Man jau saak likties, ka nu ir dimbaa . Apseezhamies un uzvelkam kaadu kuplo duumu un apkopojam iespeejamaas turpmaakaas darbiibas. Izlemjam njemt nost visu pakaljeejo tiltu ar stabilizatoru :0. Nu ko divas skruuves vienaa pusee, triis otraa un tilts nost ar visu amortizatoru. Visas skruuves atnaaca valjaa apbriinojami viegli. Nu jau pakalj tilts staav un gozeejas garaazhas priekshaa, atkal paarpiipeejam. Njemam rokaa fleksi, meistars saka "ti dazhe njepretstavljajesh s kakoi radastju ja shas budu rezatj" . rezultaataa katras puses skruuve tika sagriezta 4os gabalos. Stabilizators veiksmiigi atdaliits no tilta un arii otrs amis aaraa. Tagad jaadabuu araa ie skruuves gabali, kuri ir palikushi ieksh stabilizatora bukseem. Njemam kuvaldu, piemekleejam atbilstosha diametra trubinju un ar dorni no otras puses straadaajam ar kuvaldinju veiksmiigi paveicam iecereeto, bet nemas tik vienkaarshi nepadevaas. Nu tagad iztaisnojam tiltam saliekto amortizatora stiprinaajuma austinju un sagatavojamies visu likt pa vietaam. Panjemem solidola burcinju un sagatavojamies. Vis saliekas saliidzinoshi vienkaarshi, bez liekas stiiveeshanaas. Saliekam visas skruuves pa vietaam un uzliekam donkratus atkal zem tilta, lai bukses nostaajas savaa "dabiigajaa pozaa" iemaanam iekshaa jaunos KONI amortizatorus un ieprieksh piemekleetaas "jaunaas skruuves" sazaagjeeto vietaa. Savelkam visas tilta skruuves un kreisaas puses izjaukto stupicu. uzliekam ratus nolaizham mashiinu no donkratiem , pashuupinam mashiinu a shii kaa sienaaziitis leekaa, izraadaas vel amortinjiem jaapieskruuvee ari gala skruuves , 2x nav jaasaka viens divi gatavs. paskatos laikraadii 17:43 . Nomazgaajam rocinjas. Jautra izklaide sveetdienas dienaa Amortizatoru mainja 25Ls - 5Ls (par manu paliidzeeshanu) = 20Ls Domaaju, ka ljoti laba cena. Pat nespeeju iedomaaties cik $$$ man panjemtu kaadaa citaa serviizee. Cepuri nosta manam meistaram vel nereizi un nearvienu mashiinu mani nav pieviilis.
varbuut kaadam kautkur meetaajas, vai nemaz arii nemeetaajas detaljas no pannonias? Ir nepiecieshamiiba peec izpuuteejiem, izpuuteeju lokiem, ratiem, aizmugureejaas faaras! Netiks arii smaadeetas citas detaljas! Pasham arii ir diezgan milziiga kaudze ar daljaam taaka, ja kaadam interesee barteris tad to arii bez probleemaam vareetu izpildiit. var raxtiit arii uz emiilu eeka ieksh inbox punkts lv