caur vinju arii njeemu pa 200Ls
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
caur vinju arii njeemu pa 200Ls
Leinods normaali cenjiku ierubija kad es vinjiem zvaniju
prieksheejie paaris - 181.xx Ls
pakaljejie paaris - 93.xx Ls
bet!
var arii dabuut leetaak, es visu komplektu (4gab) pa 200Ls dabuuju
Mašīna nāk no Itāljas, vai ne? Tur AERO bija ar 2.0 motoriem. Speciāli Itālijas tirgum.
Jaa autinjsh no itaalijas atnaaca pirms diviem gadiem, kad mans choms vinju panjeema atradaam salonaa vel itaalju liras bonusaa . Pirms 3ijiem meeneshiem vinjsh beidzot nonaaca manaa iipashumaa!
VIN Decoders izdeva:
VIN: YS3CH65N7S1004260
Manufacturer: Saab Automobile AB
Product line: SAAB 9000
Body type: 5-door CS (9000)
Gear box: 5-Speed Manual
Engine type: B204L - 2.0L turbo with intercooler
Model year: 1995
Assembly plant: Trollhattan, Sweden, line A
Serial number: 004260
Control symbol: Passed
SRS: Model range IV, Driver's and passenger airbag, AERO.
Taaka vis ir kaa no rupnicas.
paldies pa info. Varbuut man kaads var apskaidrot taadu interesantu lietu. Maneejais 9k ir 2.0T, bet vis paareejais ir AERO (sliekshnji, salons, bamperi un ir arii zemaaks nekaa parastie 9k).
Vot tagad es nevaru saprast kas tas pa "konstruktoru" man ir traapijies. Ja man vaig kaadas detaljas no piekares tad man ir AERO vai parasts 2.0T, vai arii AERO ir tikai savaadaakas atsperes. Saab 9000 1994g. 2.0T AERO?
man vel vaidzeetu kautkur dabuut jaunus "piljnjikus" varbuut kaads var pateikt cik maxaa un kur!