Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
Janonkuliuss 11.08.2005 18:26

karlisi rakstīja:

Janonkuliuss rakstīja:Labvakar!

Mans Volvo 460 1.6 GL inj. (1991.g.), uzņemot ātrumu, raustās. Ja tā kārtīgi iesilst, to var mazāk just, bet izbraucot no stāvvietas ir 2 varianti :1) lēnām gāzēt ar iespēju noslāpt vai 2) braukt “ar palēcieniem”.

(...)

Par raustīšanos - man pie vainas bija inžektoru vadu štepselis motora augšā kreisajā pusē, ja no priekšas skatās. Kad uzber gāzi, motors sakustas un pazūd kontakts, ja brauc ļoti maigi, nekas. Raustījās arī, kad tādām lielākām bedrēm braucu cauri. Iztīrīju, piespiedu kontaktus, nu jau gadu viss OK.

Paldies par ideju. Paskatījos motora kreisajā pusē, tur ir vairāki un dažāda resnuma vadi, pārsvarā melni. Tur bija arī tāds kā nipelis ar vadu tieši motora sānos. Kamēr nezinu, kurš ir īstais, negribās raustīt un grozīt - ka nesanāk vēl sliktāk. Varbūt varu aizsūtīt bildi uz E-mailu? - tur tam jābūt redzamam.

Janonkuliuss 10.08.2005 23:01

Labvakar!

Mans Volvo 460 1.6 GL inj. (1991.g.), uzņemot ātrumu, raustās. Ja tā kārtīgi iesilst, to var mazāk just, bet izbraucot no stāvvietas ir 2 varianti :1) lēnām gāzēt ar iespēju noslāpt vai 2) braukt “ar palēcieniem”.

Motora diagnostika taisīta Čiekurkalnā "Rolis" un "Grosauto". Svečvadi (liekas, Bremi), sveces (Bosch) un sadalītājs atzīti par normālā kārtībā esošiem. Gaisa padeves sistēma esot OK, elektronika kārtībā. Tikko nomainīts degvielas filtrs. Vismaz 3 servisos teica, ka mašīnai nav nekādu redzamu vainu, vēl ilgi būs braucama, bet raustīšanās iemeslus nevar nosaukt.

Bija universālā lambda zonde (ko ielika tieši pirms gada), “Grosauto” sāka meklēt vainu tajā, sākumā laboja zondei vadus. Kad tas nedeva gaidīto efektu, ieteica uzlikt oriģinālo Bosch zondi, meistars prognozēja, ka lieta atrisināsies (bet 100% īgi tomēr nesolīja). Samaksāju 80 Ls (70 zonde, 10 darbs). Pabraukāju nedaudz – nekas būtiski nav mainījies, tikai ar iesilušu mašīnu ir labāk.

Meistara versijas / rekomendācijas:

· varbūt vainīga indukcijas spole;

· jāuzlej Statoil / Neste benzīns - vēlams ar tīrošajām piedevām (parasti pildos Trest vai Nestē);

· pabraukāt lielākus gabalus virs 100 km/h, lai motors dabū >2000 apgr.;

· u.c.

Ja kādam ir bijis līdzīgs stāsts un ir saprašana, kur varētu būt problēma, būšu ļoti pateicīgs, ja padalīsities pieredzē. Varbūt ir zināms meistars / “guru” / serviss, kas šādas lietas atrisina.

P.S. Nez kāpēc panelī oranžā signāla lampiņa deg, kaut gan spuldzes (sākot ar pagriezieniem, bremzēm, numuru un beidzot ar salonu) visur deg.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti