Kārtot: Augošā secībā
1 2
spainis 24.11.2020 19:57

413 zīme tur ir? Ja nē, tad neko.

spainis 24.11.2020 19:34

Bet vispār, to kovidu droši vien izdomāja tie ķīnieši, kas nevar ceļot. Pieļauju, ka viņi domāja tā, tie resnie ārzemnieki tik braukā pa pasauli, mums ar gribas, bet nevaram, valdība neļauj. Nu tad, davai, daram tā, lai tie resnie ārzemnieki arī nebraukā. Un palida kovidu, i viss, neviens nebraukā.

spainis 24.11.2020 19:32

Redzot cik histēriski tiek pieņemti lēmumi, es nebūtu tik pārliecināts. Solīja jau arī atbalstu dīkstāves uzņēmumiem utt, tāds čiks vien ir iznācis.

Bet, ja ir plāns iegūt kopējo pūļa imunitāti, tad pa 25 eiro šprice, nekas tāds nesanāks.

spainis 24.11.2020 13:27

Neceļo! Tik vienkārši.

Ja Tu nāc manā mājā, man ir zināmi nosacījumi, lai noslauka kājas utt. Tas pats ar vakcīnu. Gribi braukt ciemos - vakcinējies.

spainis 17.11.2020 14:50

Sūdi jau ir tajā, ka formulējums ir "tā remonts nav tehniski iespējams vai tas ir ekonomiski nepamatots". Ir liela starpība, kā jau tika minēts piemērā ar Jaguāru. Ja luktura cena ir trešdaļa no vērtības, tad "ekonomiski nepamatots", ja salocīta statne un citi strukturāli bojājumi, tad "tehniski neiespējams".

Informācija par negadījumu CSDD nāk no apdrošinātāja, un šādos gadījumos apdrošinātājam būtu jāieliek ķeksis vai nu pie "ekonomiski nepamatots", vai pie "tehniski neiespējams". Tas būtu jānosaka ekspertam. Transportlīdzekļiem ar atzīmi "ekonomiski nepamatots" nevajadzētu liegt iespēju atgriezties satiksmē, jo kādam varbūt garāžā tieši tāds jaguārs glabājas, tikai ar izsistu aizmugurējo lukturi. Ja ir atzīme "tehniski neiespējams", tad šasijas numuru ārā un transportlīdzekļi uz lūžņiem vai rezerves daļās. Bet, tad vajag spēcīgus ekspertus, kas dotu slēdzienu. Šobrīd, manuprāt, pamatā tiek balstīts uz "ekonomiski nepamatots" no apdrošinātāju puses.

Un vēl, ja transportlīdzeklis vainīgs negadījumā un tam nav kasko, tad tak īpašnieks pie apdrošinātāja nemaz nevēršas un neviens nepēta vai remontēt, vai nē. Tur atkal tad jādomā sistēma, kā tos obligāti pārbaudīt.

spainis 17.11.2020 10:16

Nē, es piesiešos. Augstāk apgalvoji, ka lielākā daļa ir frankenšteinu, šobrīd saki, ka tomēr tā nav. Izrādās, ka nav traki apskādēti, tikai nobraukumi attīti. Ka tikai beigās neizrādās, ka nobraukumu tīšana arī ir mīts.

Es nesaku ka tādu nav, protams, ka ir tādu, bet apgalvojums, ka "absolūti lielākā daļa", noteikti neiztur kritiku.

spainis 17.11.2020 9:28

2019. gadā Latvijā ar ir reģistrēti 49.5k lietotu transportlīdzekļu (vieglo). Absolūti lielākā daļa būtu, pieņemsim, 40k. Tas nozīmē, ka katru dienu būtu jāieved ~15 treileru ar vrakiem un ~3 ar labiem auto. Cik no tiem 40k ievestajiem esi redzējis? Cik treilerus dienā redzi?

spainis 16.11.2020 11:29

Vari kaut kā pamatot apgalvojumu, ka: "absolūti lielākā daļa visas Latvijas brauc ar tieši tādiem un vēl daudz trakākiem frankenšteiniem"? Nu tā konkrēti, ar statistiku.

spainis 16.11.2020 11:19

Tu gribi teikt, ka cukurgraudu ēšana ir īsta medicīna? Tad jau astroloģija arī ir zinātne!

spainis 15.10.2020 17:30

Nu nez'. Šobrīd, kad runā, runā salīdzinoši saprātīgi. Nebrīnītos, ja pirms nākamajām vēlēšanām pieslietos kādai varas partijai un tiktu atkal ievēlēts.

Sākotnējais elektorāts gan zaudēts neatgriezeniski.

spainis 15.10.2020 16:42

Par politiķi un vēl labāko šo būtu grūti nosaukt!

Bet gan jau masa apēdīs un pēc laika būs kā pārējie. Kaimiņš jau ar no sākuma līdzīgi izpildījās, šobrīd mierīgi sēž savā krēsliņā un, cerams, domā labas domas.

spainis 08.10.2020 17:20

Pieļauju, ka nemaksāšanas gadījumā 10k hlamam ir labākas ātrās realizācijas iespējas nekā 10k pritonam.

spainis 06.10.2020 14:20

Conqueror rakstīja: ja tev ir vairāk par 67 gadiem, bankas tev nedos ne mazāko kredītu lietotas mašīnas iegādei.

www.delfi.lv/vina/personiba-un-brivais-laiks/aktuali/par-vecu-kreditam-cik-gados-bankam-vairs-neesam-interesanti.d?id=52515587

Nu nez'. Pirms apmēram gada mans fāteris, pensionārs, sev 70 jubilejā uzdāvināja jaunu, no salona, Toyota Avensis. Protams līzingā, bez problēmām. Pieļauju, ka bankas dažādas.

spainis 25.09.2020 13:40

Kaut kad te iauto sacepās par tiltu nobrauktuvju atdalošajām drošības barjerām, ka tās netiekot remontētas utt un saukšot atbildīgos pie bikts. Bija pat fotosērija uztaisīta. Kā pasākums beidzās? Kur atbildīgie?

Katru dienu braucu pa Dienvidnieku un tie drošības elementi tur jau mēnešiem ir sastumti čupā un vēlreiz čupā. Neviens neliekas traucēts. Virzienā uz centru bija salikti kaut kādi pagaidu atstarojošie elementi, tie ar sastumti turpat kaudzē.

Man gan nav īsti skaidrs, kāpēc tie elementi netiek remontēti. Pēc manas saprašanas tie visi ir OCTA gadījumi un tur tak naudu regresā no apdrošinātāja var dabūt nu nebūtu jābūt satraukumam par naudas trūkumu. Jeb es kaut ko nesaprotu? Šādu bojājumu, kā tur ir pašlaik, nevar radīt bez sekām transportlīdzeklim. Tur tak jābūt policijai utt.

spainis 24.09.2020 8:50

Vakar uz Siguldas šosejas gadījās kreisā joslas dalbajēbs. Šosejas atjaunotajā posmā vilkās ar vecu allroadu pa kreiso joslu, bet ne tā, ka kreisās joslas vidū, bet tā, lai kreisais ritenis iet pa balto uzkrāsoto līniju kreisajā malā. Piebraucu no aizmugures, pēc brīža veica pārkārtošanās manevru uz labo joslu, bet tur arī palika tā, lai kreisais ritenis būtu uz ass līnijas. Kad biju apdzinis, tad dalabjēbs atgriezās kreisajā joslā ar riteni uz kreisās baltās līnijas.

Kas tādiem ir galvā, grūti saprast...

spainis 04.05.2020 21:45

Nevajag vispārināt. Tā pat, kā ar avārijām.

Tiešie darba pienākumi saistīti ar autoparka uzturēšanu. Lielākie drandaļi ir tieši Pasāti, Jetas un Tiguāni. Un tā nav viena mašīna no katra modeļa. Toyotām un Fordiem kilometra izmaksas ir krietni zemākas.

spainis 12.03.2020 14:27

Liktu piķi totalizatorā, gan saprastu!

spainis 23.01.2020 15:29

Pieļauju, ka viņš domā, ka par katru reģistrēto mašīnu var dabūt ekspluatācijas nodokļa atlaidi, tāpēc tāds cepiens. Bet atlaidi var dabūt tikai par vienu no ģimenē esošajiem transportlīdzekļiem.

spainis 15.01.2020 16:39

Ar ienīšanu tur maz sakara. Kantoris pērk lētāko un lētākajam no rūpnīcas ir automātiskās dienas gaismas priekšā. Un pēc mūsu noteikumiem viss legāli, pa dienu labi, krēslā pakaļā.

Un tas nav tikai Toyota Igo, tā pat ir VW Caddy, Škodām un vēl veselai kaudzei.

spainis 15.01.2020 15:34

Mans viedoklis ir, ka noteikumos būtu jābūt punktam, ka dienasgaitas LEDi vai parastās dienasgaitas lampas drīkst būt tikai kopā ar automātiskajām gaismām, lai krēslā ieslēgtos visi lukturi. Jo pēdā laikā tiešām pilnas malas ar tādiem, kam aizmugurē nekas nedeg.

Mums darbā ir kaudzēm Igo ar LED dienasgaitas lukturiem, reti kurš Rīgā krēslā atceras ieslēgt tuvās gaismas.

spainis 03.01.2020 12:00

Bija plāns, ka sāks piemērot ar šī gada septembri. Bet uz šo brīdi Saeimā neviens likuma grozījums, kas attiektos uz šo normu piemērošanu, nav apstiprināts.

spainis 19.12.2019 18:29

Man gan liekas, ka cilvēks sajuca Tērveti ar Bausku.

spainis 18.12.2019 21:38

Ko nozīmē pati māja skatās? Kas ir tā māja, kas skatās? Es ar esmu māja, man pieder domājamā daļa pagalmā. Nu ok, ja ir sazīmētas vietas un vēsturiski iedalīts katram dzīvoklim, tad teorētiski varu atpirkt no sestā dzīvokļa pensionāriem. Ja tā nav, tad neredzu šādu risinājumu. Kurš dalīs to pagalmu? Un lai arī kā būtu, maksāšana nekādīgi nepalielina vietu skaitu pagalmā.

Nu ja jānojauc grausts, tad cita lieta, kas sametās nojaukšanai, tie arī tur liek.

Bet tā arī nesaprotu, kam tie dzīvokļi maksā? Uz kurieni skaita naudu?

spainis 18.12.2019 15:26

Maksā kam?

Ja zeme pie mājas ir dzīvokļu īpašnieku kopīpašums, tad kam maksāt? Pašiem sev?

Bet ja arī tas celiņš, kur visi liek mašīnas, ir kāda cita īpašumā, tad maksāšana jau tik un tā neatrisina problēmu, jo vietu jau ir tik, cik ir.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti