Kārtot: Augošā secībā
1 2
spainis 04.02.2023 18:22

Tikko pārrados mājās, man ar paziņoja, ka šovakar būšot Supernova jāskatās. Labi, ka pa dienu biju nobraucis uz Viljandi ezeru paslidot, varēs mierīgi iet gulēt.

spainis 02.02.2023 20:07

Tu tak pats te sākmā jau visu biji ielicis. Ko var pērties! Ja ar sajūgu, ko tu gribi izņemt, tiek domāts klasiskais sajūgs, kurš ir uz kloķvārpstas galastarp iekšdedzes motoru un tālāko spēka mezglu, tad jā, nekas negriezīsies. Šajā gadījumā gan izskatās, ka šis mezgls nav izslēdams un ieslēdzams, kārba caur šo sajūgi ar motoru ir sajūgta pastāvīgi.

Tālāk visā tajā mezglā ir hidromufta ar kuras palīdzību iekšdedzes motors tiek pieslēgts riteņiem. To muftu nahrenizējot paliks tīrs elektroauto, kura eletropiedziņa darbosies uz visiem riteņiem un iekšdedzes motors griezīs tikai ģeneratoru. Zemāk redzmajā linkā tak tas viss ir redzams.

www.drive2.ru/l/562133841989337182/

spainis 01.02.2023 15:24

WALA rakstīja: Ar nebūs taisnība - atrodi 3 atšķirības:

Nissan E-Power

Mistubish PHEV

no www.gknautomotive.com/en/systems-and-solutions/electric/multi-mode-dedicated-hybrid-transmission2/

Tā ka ja vispār, tad potenciāli vienīgā atškirības ir piedziņas elektromotorā un tajā ka iespējams motors nekad netiek darbināts, kaut man nu konkrēti izskatas ka tā ir tukša diršana un mārketings, un patiesībā ICE motors šiem abiem griežas visu laiku !

Nissan e-power gadījumā nemaz īsti nav paredzēts braukt rikai elektro režīmā. Baterijiņa ir šausmīgi maziņa un paredzēta tikai lai kompensētu ģeneratora jaudas trūkumu iespiežot pedāli grīdā, vai lai uzkrātu enerģiju palīdzot bremzēt ar elektromotoru. Iekšdedzes dzinējs darbojas visu laiku.

Bija iespēja tikt uz šo modeļu testiem izmēģinājumu poligonā, kad tie vēl nebija homoloģēti reģisitrēšanai koplietošanas satiksmē un bija tā teikt darba variants. Bija interesanti. Tur arī rūpnīcas pārstāvim tika uzdots jautājums par braukšanu elektrorežīmā, tā arī atbildēja, ka nav paredzēts. Max lēni kustoties varot varbūt kādu kilometru noripināt, vai stāvvietā paripināties, bet ne satiksmē.

Nē nu var jau būt ka viņi visi tur mums kāra makaronus un iekšdedzes dzinējs ir savienots ar riteņiem. Jaucis neesmu.

spainis 01.02.2023 14:37

Ir principiāla atšķirība, vai iekšdedzes motors ir mehāniski savienots ar riteņiem, vai nav.

Mitsubishi izpildījumā šāds savienojums ir, Nissan MildHybrid gadījumā arī ir, bet Nissan e-Power šāda savienojuma nav.

Bet ja atmet visas fīčas, tad jā, rumbās ir gultņi un riteņi skaras pie zemes.

spainis 01.02.2023 13:40

Runa ir par to, ka tam Mitsu kaut kādos režīmos iekšdedzes dzinējs caur sajūgu un reduktoru tiek pieslēgts pa tiešo riteņiem, savukārt Nissan e-power šādas iespējas nav principā. Nissan e-power jebkuros režīmos uz priekšu dzen tikai elektromotori.

spainis 01.02.2023 9:17

Es nemaz nešaubos, ka tu visu zini labāk un visur esi iedziļinājies vairāk!

www.mitsubishi-motors.com/publish/pressrelease_en/products/2012/news/detail0865.html

spainis 01.02.2023 8:24

Tas Mitsubishi PHEV tomēr vairāk līdzinās Toyotas hibrīdiem, jo tam arī iekšdedzes dzinējs ir mehāniski sajūgts ar riteņiem.

Nissanam tā nav. Tam iekšdedzes dzinējs nav mehāniski sajūgts ar riteņiem. Riteņus jebkurā gadījumā piedzen tikai elektromotori.

spainis 23.01.2023 16:24

Tā kādreiz bija gan forumā, gan pie rakstiem, nezinu kādu iemeslu dēļ Māris likvidēja. Tā, kā ir šobrīd, ir pilnīgā dirsā. Vairs necenšos diskusijās iesaistīties, jo nevar sameklēt, vai kāds uz manu komentāru ir atbildējis.

spainis 20.01.2023 11:49

Uzdošu gaužām vienkāršu jautājumu - kur tā atslēga palika? Tas VW nav vecāks par desmit gadiem. Tādiem tomēr cilvēki pērk KASKO un polisē parast ir nozaudētās atslēgas izgatavošana...

Jeb te ir kāds cits stāsts?

spainis 03.01.2023 11:29

Pilnpiedziņas Crafter vispār bēdu ieleja! Netur ne pilnpiedziņa, ne piekare un dārgs viss ir nemaņā.

spainis 03.01.2023 11:27

Problemātiskie dzinēji ir benzīna. Parkā ir 1.2 TSI, 1.4 TSI un 1.8 TSI. Nav tādu, kuriem nebūtu problēmu. Izlaiduma gadi no 2012 un uz augšu. No VW vismazāk problēmu ir ar 2.0 TDI Caddy.

Kaut gan, atceros iepriekšējos B6 Pasātus, tie tā pat ēda eļļu nemaņā.

spainis 03.01.2023 11:22

Vismazāk problēmu ir ar Toyot'ām. Praktiski tikai apkopes, apkopju laikā pa kādam bremžu klucim un stabilizatora atsaitei.

Problēmas ar tiem VW ir visādas. Gan elektronikas bloki, gan turbīnas un aktuatori, DSG kārbas utt. Un Rūsa. Nu tā, ka visur!

spainis 03.01.2023 10:34
spainis 03.01.2023 9:00

Kā jau te neskaitāmas reizes esmu rakstījis, darbā man ir darīšana ar paliela autoparka uzturēšanu, kur ir pārstāvētas visdažādākās auto markas un to modeļi.

Lielāki mēsli par VW parkā nav. Sākto jau ar eļļas ēšanu, neskaitāmiem garantijas un pēcgarantijas ārpuskārtas remontiem (līdz pat motora maiņai) un beigās viņi visi ir sapuvuši tā, ka nav īsti ko remontēt. Un tas attiecas uz jebkuru VW modeli, sākot no Jettām līdz pat Crafteriem.

Nevienai citai markai tādu kāšu nav.

spainis 11.12.2022 18:47

Tas, ka mirgo pakaļā, vēl saprotams, bet man katru rītu brauc viens pretī, kam mirgo priekšējais lukturis. Un ne jau tāda maza lampiņa, bet kārtīgs ledinieks. Man acīs nespīd, bet nesaprotu, kā pats braucējs tajā mirgojošajā gaismā neapdolbījās un saprot kur jābrauc.

spainis 11.12.2022 18:44

kasinsh79 rakstīja: Un tomēr Latvijā kaut kas iet greizi ceļu uzturēšanā. Tik sudīgs ceļu stāvoklis pat snigšanas gadījumā nav manīts ne Lietuvā, ne Igaunijā. Par Poliju pat nerunājot. Bet sniegs visur ir vienāds

Var jau, prorams, vaimanāt, ka pie mums vissirslikti, bet es tajā pašā Polijā, pie Suvalkiem, esmu iekūlies tādā netīrītā šosejā, ka vispār pi..ģec. Un jau pēc snigšanas. Fūres bija krustu šķērsu, visi spolē, nekas nenotiek, garām netiek. Nācās meklēt apkārtceļus un tos varēja izbraukt tikai ar ķēdēm uz riteņiem. Latvijā man tā nav gadījies...

spainis 06.12.2022 16:52

Uz Vidzemes šosejas iedarbinājuši viedās ceļazīmes. No rīta braucu uz Rīgu, visur dega 70 un rādīja, ka slidens ceļš. Pirms Langstiņu rada no Siguldas puses, kur plāksnīte ar fotoradaru, augšējā 90 zīme noņemta un jāvadās pēc tās viedās, kas aiz pieslēguma no Garkalnes. Tur no rīta dega 70. Vai radars ir sajūgts kopā ar zīmēm - nezinu, bet būtu loģiski, ja būtu. Atpakaļceļā šur tur dega 70, šur tur 80. Pec kā tas tiek noteikts, nav nojausmas.

spainis 24.11.2022 11:49

Es pareizi saprotu - klipšu pedāļi un normālas kurpes ir vipendrons sportistiem vai kā nu tu tur viņus saukā, bet pedāļu siksnas, no kurām īsti nevar tikt laukā, ir pats labums?

spainis 23.11.2022 16:40

Nekorekts salīdzinājums.

Nevis izvēlēties nebraukt, bet braukt ar drošāku auto.

spainis 03.11.2022 8:06

Kā jau kaut kad agrāk rakstīju, manuprāt, šādu dienasgaismu funkciju vajadzētu atļauti tikai transportlīdzekļiem, kuriem ir automātiskā tuvo gaismu ieslēgšana, vai arī tad kopā ar dienas gaitas lukturiem jādeg arī aizmugurējiem gabarīt lukturiem. Ja tas kloķis katru reizi jāpārgriež ar roku un deg tikai priekšējie dienas gaitas lukturi, tad atļaut braukt tikai ar tuvajām gaismām un apskatē likt 2 par dienas gaitas lukturiem.

spainis 21.10.2022 13:47

Neapstrīdēšu to riepinieku teikto, bet varbūt vari atbildēt uz pāris jautājumiem.

1. Vai ir pieredze ar diviem disku komplektiem?

2. Vai ir novērtos, ka pavasarī ziemas riepās ir disbalans un tās jāpārbalansē? Vai arī rudenī, ar vasaras riepām.

3. Vai ir novērots, ka pavasarī riepa gar disku pastiprināti nolaiž gaisu?

Riepiniek jau arī apgalvo, ka nomainītās riepas jāglabā pie viņiem nezkādos speciālos vienmērīgās temperatūras apstākļos un sakrautas pareizās kaudzītēs, ko parastā iedzīvotāja pagrabs nespēj nodrošināt. Realitāte gan ir tāda, ka glabāšanā atstātās riepas tiek sakrautas konteinerā, kas stāv turpat pļavā un kurā vasarā ir 50 vai pat vairāk grādi plusā, bet ziemā tikpat cik ārā.

spainis 18.10.2022 11:07

Potētiem, protams, pie vienas vietas, bet cilvēks šeit priecājas, ka sievasmāte beidzot dzīvo pašizolācijā un katru dienu nenāk uz tēju.

spainis 26.09.2022 15:48

Ko nozīmē "piespiedu kārtā nemaksā"? Ja to Space X piesponsorē no nodokļu maksātāju naudas, tad jau iedzīvotāji tā pat par to samaksā.

Šobrīd, pēc jaunā regulējuma, kad OIK segs no Latvenergo peļņas, iedzīvotāji varēs nepiedalīties obligātajā piemaksāšanā pērkot elektrību no kāda cita piegādātāja.

spainis 26.09.2022 14:04

Nubet zaibis, maksā tikai ziemā, kad dirsa salst. A nafig vasarā siltos beņķus?

spainis 22.09.2022 21:31

Man bija pirms vairāk kā 10 gadiem pirkts Bosch skrūvgriezis ar diviem akumulatoriem. Nopirkām kad remontējām un siltinājām tēvam māju. Darbi beidzās, pielietojums kļuva minimāls. No stāvēšanas nobeidzās akumulatori. Izdevās reanimēt nomainot bojātos elementus. No stāvēšanas nobeidzās atkal. Kad kādreiz vajadzēja skrūvēt, vienmēr bija tukšs. Kur tas verķis palika, nezinu, garāžā un dzīvoklī nav.

Šobrīd, ja tiešām vajag, lietoju vai nu urbjmašīnu ar vadu, vai parastos skrūvgriežus.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti