Motora pārsegs Volkswagen Passat

zekunde Reģ.: 02.01.2023

Lāāābdiennn !

Kas varētu būt pa vainu, ka nevar aiztaisīt kārtīgi motora pārsegu, it kā aiztaisās, bet paceļot nedaudz pārsegu izlien ārā šleperis, var taisīt ciet cik grib, bet nenofiksējas . Slēdzene vai trose pie vainas ?

VW Passat B5 .

 
WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Varbūt slēdzenes regulējums, bet to var tikai klātienē labi saprast ...

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
2 0 Atbildēt

Sarežģīts gadījums. Jāslēdz pie dīlera kompja.

zekunde Reģ.: 02.01.2023
0 2 Atbildēt

Nu ka tūlīt pasaki kur ir dīlers ib mā nā

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
3 0 Atbildēt

Ja nezini, kur ir dīleris, iepūt wd 40 savā sarūsējušajā haubes fiksatorā.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Tie wd nezko te visādi krāsaini parādījušies.Riteņa ķēdes mazgātājs bij liels un samērā labs,nopūtu visapkakārt visu iespējamo.Bet 1reiz nopirku kkādu specālo "spešalist" pa veseliem 12e,- visumā arī ok, vienīg ka tā nejauki smird.Sāku domāt, vai tik tur kāds Vaselīns tagd nava piejaukts ;p

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Nav tā, ka attaisāmais kloķis salonā neatiet atpakaļ, līdz ar to kapots paliek atvērtā stāvoklī? Pamēģini viņu ar roku pastumt atpakaļ vietā! Man Opelim šitā bija, nobraukāju gadus, tā arī nemaz nesataisīju.

imzz Reģ.: 27.02.2015
2 0 Atbildēt

Es kaut kur lasīju labu padomu, ka mērot eļļas līmeni, tos eļļas pilienus, kuri nopil no štoka, ir derīgi uzpilināt motora pārsega slēdzējmehānismam. Tad tas vienmēr labi saeļļots.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

imzz precīzi. Tamdēļ es priecājos kad 2 tādi. Pašam gadījums izz dzīves. Drošības āķis iestāvējies, jo to tak nevajag pāŗbaudīt. Pretim braucošā fūre ar gaisa vilni parāva vaļā, iespējams, slikti nofiksējušos slēdzeni. Rezultātā vāks, stikls pilnīgi izmetams, jumtā bojājumi... Blakus sēdētājai šoks jo blīkšķis pamatīgs. Mācība uz visiem laikiem😡

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
1 0 Atbildēt

Eļļas pilinātāji mārrutka!

Te cilvēkam nopietna problēma, jo nemāk atkabināt trosi no fiksatora un iztaustīt, kur sprūst. Vai arī notrūkušu atsperi nemāk ieraudzīt. Eļļotāji , jā.

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Kāda starpība? Viņš jau tāpat par labu uzvedību uz ierobežotu laiku izlaists, bet tā kā ir aizmirsis zāles paņemt līdzi, tad drīz būs iespundēts atpakaļ un nekādu kapotu vairs nevirinās.

zekunde Reģ.: 02.01.2023
0 1 Atbildēt

CSDD strādā eksperti

spainis Reģ.: 27.04.2006
0 0 Atbildēt

imzz rakstīja: Es kaut kur lasīju labu padomu, ka mērot eļļas līmeni, tos eļļas pilienus, kuri nopil no štoka, ir derīgi uzpilināt motora pārsega slēdzējmehānismam. Tad tas vienmēr labi saeļļots.

Kas tie par dranduļetiem, kam eļļa ar taustu jāmēra?! Pat tam piecpadsmitgadīgajam folksvāgenam ir milzu lampa panelī, kas parād ir vai nav. Folksvāgena gadījumā gan ir opcija, ka katrā eļļas pieliešanas reizē, kas ir gana regulāra padarīšana, no kannas var kādu pilīti tur uzpilināt.

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Milzu lampa panelī jau neatceļ tausta esamību. Man visām mašīnām vienmēr ir bijis.

spainis Reģ.: 27.04.2006
0 0 Atbildēt

Es tak nesaku, ka tam folksvāgenam nav tausta! Es saku, ka to taustu nevajag raustīt, jo panelī ir milzīga dzeltena lampa, kas signalizē par eļļas līmeņa pazemināšanos zem ražotāja noteiktā minimuma. 

P.S. Piemēram Renault Kangoo tausts ir tādā "pakaļā", ka to nav iespējams raustīt, atliek paļauties tikai uz lampu.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Šī lūk ir stulba fīča - man bračka pēc lampiņas metodes praktiski savas sievas Forda motoru nokāva - t.i. jamam noveicās, ka bija izdomājuši jaunu auto pirkt, un ar veco praktiksi vairs nebrauca  - kad aizņēmos skatos ka sarkanā lampiņa līkumos naskāk braucot ieslēdzas - WTF, lienu lūrēt ( eļļas mērs ir) - tur vispār nekā uz mērkoka. Aizčunčināju līdz DUS pieleju 2 litrus - joprojām uz mērkoka nekā, kad aizbraucu galā pielēju vēl 3 litru - tad nu beidzot rādīja pilnu (max) ...

zekunde Reģ.: 02.01.2023
0 1 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja: Eļļas pilinātāji mārrutka!

Te cilvēkam nopietna problēma, jo nemāk atkabināt trosi no fiksatora un iztaustīt, kur sprūst. Vai arī notrūkušu atsperi nemāk ieraudzīt. Eļļotāji , jā.

Tad vajadzētu atnest kādi divi spann ūden

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

spainis rakstīja:

imzz rakstīja: Es kaut kur lasīju labu padomu, ka mērot eļļas līmeni, tos eļļas pilienus, kuri nopil no štoka, ir derīgi uzpilināt motora pārsega slēdzējmehānismam. Tad tas vienmēr labi saeļļots.

Kas tie par dranduļetiem, kam eļļa ar taustu jāmēra?! Pat tam piecpadsmitgadīgajam folksvāgenam ir milzu lampa panelī, kas parād ir vai nav. Folksvāgena gadījumā gan ir opcija, ka katrā eļļas pieliešanas reizē, kas ir gana regulāra padarīšana, no kannas var kādu pilīti tur uzpilināt.

b5 modelis ir 27gadus nevis 15 gadus vecs. Nav teikts arī ka pat tik vecam b5 būtu jauzlej eļļa, protams tas atkarīgs no nobraukuma, jo pa tiem gadiem iespējams noskrējis tuvu miljonam.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja: Šī lūk ir stulba fīča - man bračka pēc lampiņas metodes praktiski savas sievas Forda motoru nokāva - t.i. jamam noveicās, ka bija izdomājuši jaunu auto pirkt, un ar veco praktiksi vairs nebrauca  - kad aizņēmos skatos ka sarkanā lampiņa līkumos naskāk braucot ieslēdzas - WTF, lienu lūrēt ( eļļas mērs ir) - tur vispār nekā uz mērkoka. Aizčunčināju līdz DUS pieleju 2 litrus - joprojām uz mērkoka nekā, kad aizbraucu galā pielēju vēl 3 litru - tad nu beidzot rādīja pilnu (max) ...

Sarkanā spiediena lampiņa un eļļas līmeņa brīdinājums ir divas atšķirīgas funkcijas. Sarkanā lampiņa daudziem iedegas tuvu tolmetam.

RTFM - ščups ir jārausta pie katras bākas uzpildes vai 1000km

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti