Par paneļiem pagaidām nedomāju
Paldies par info!
Par paneļiem pagaidām nedomāju
Paldies par info!
Ā vēl jautājiens par remontiem. Kaut ko nopietnu sanāca remontēt? Kā ar remontu izmaksām?
Kā ar jaudu šitam aparātam? I-neta lietotāju atsauksmēs daudzi raksta, ka esot jau nu baigi švaki... Es jau saprotu, ka tas nav nekāds skrienamais auto, bet izlasot tekstu, ka "braucot pret kalnu ir sajūta, ka var izkāpt ārā un ātrāk ar kājām aiziet" un "tad man garām milzīgā ātrumā palidoja Citroen 2CV (pīle)" pārņem tāds domīgums. Skriet ar viņu nekur netaisos, bet kādreiz galā nokļūt gribēsies gan
Nu man jau arī likās, ka diezin vai var būt tik traki. Liels paldies par info!
Cik var noprast pēc viņu mājas lapā esošās informācijas, tad viņi vairāk nodarbojas tieši ar logu "plēvēm".
Varbūt vēl kādi varianti kādam ir zināmi?
Mani vasarā Čehijā paņēma kaut kādā miestiņā ar +15. Rezultātā 2 viņu soda punkti un sods 1000 viņu naudiņas. Tākā ments angliski praktiski nerunāja, tad tā arī nesapratu kur un kā man kaut kas būtu jāmaksā. Pēc kādiem 3 mēnešiem atnāca pavēsts, ka jāiet uz pastu pēc ierakstītas vēstules no Čehijas, bet tākā tur parādos ļoti reti, tad mēnesis pēc atsūtīšanas jau bija pagājis un pasts bija nosūtījis to vēstuli atpakaļ. Gaidu kas notiks tālāk...
Ar rupjībām rēķinājos
Sods nav liels. Nemaksāt ir principa jautājumus. Noteikumus pārkāpu ar darba auto darbā (situācijā, kad viņus nevarēju nepārkāpt tā paša darba dēļ). Darba devējs sodu nemaksās, jo uzskata, ka pats vainīgs. Braucu ar 100gadīgu šrotu. Ceru, ka 1/2 gada laikā viņu norakstīs un tad lai arī darba devējs pats to darot samaksā.
Viss skaidrs....
Ir tēvē - Philips 32PW9763/58
Šitāds:
Pārdodu pa 100Ls. Spamu te, bet ja kas nopietns tad kjirzaka@gmail.com
Pārdodu BMW metāla diskus. 4 gabali, R15. Braukti minimāli. Uz kāda bmw stāvējuši nezinu, bet bildēs visi cipari, kas uz diska ir redzami.
Bilžu links fotki.lv/...
Gribu 70Ls
+37129966890
Mož kāds var mani pie viena izglītot par tiem visiem cipariem uz diska?
Saku ka GRIBU
Radagabalam bija bmw - laikam 5tais, neatceros. Kādu 1/2 gadu varbūt arī pabrauca. Nopirka X5 un diski palika.
Atdošu arī pa 50 , bet gribu 70
Kas ar tiem cipariem? Saprotu ka J un cipars ir diska platums collās, bet tur kaut kāds x stāv rakstīts un tāpē arī nesaprotu cik ta plati viņi ir.
Nu ta hvz... Mož tie diski no tā X5... bet viņam 15nieki???
Nu cirvis man domāt būs par mazu - pašam ar sanācis ar 7ā gada pabraukt biki. Liekas, ka pa maz vietas tādam famīlijam tur būs...
Var jau skatīties arī uz T4 pusi, bet kaut kur lasīju, ka šamējiem tas syncro vairāk nav gluži tas... T3 varot atrast arī bloķiem, pannu apakšā un pop up jumtu. Skaista kombinācija
Un tad šitā ar viņiem dragāt...
DimanC rakstīja: radinieks ar tādu jau gadus četrus pa laukiem gāž. 1.9 dīzelis, ja nemaldos, bet laikam ir pieejamas arī jaudīgākas versijas. sūdzējies neko nav, viss esot zašebisj. vienīgi lauķi TA pamanījās uz ne-4x4 bremžu stenda bremzes salauzt
Vari ko pateikt pa remonta izmaksām un patēriņu?
DimanC rakstīja:
kjirzaka rakstīja:
DimanC rakstīja: radinieks ar tādu jau gadus četrus pa laukiem gāž. 1.9 dīzelis, ja nemaldos, bet laikam ir pieejamas arī jaudīgākas versijas. sūdzējies neko nav, viss esot zašebisj. vienīgi lauķi TA pamanījās uz ne-4x4 bremžu stenda bremzes salauzt
Vari ko pateikt pa remonta izmaksām un patēriņu?
oj... sauc mani par mu.ļķi vai nejēgu, bet es saputroju T3 ar T4... nebiju domājis, ka Tu tādu antīku auto meklē.
T4 patēriņš laikam ~10...10.5 lauku režīmā bij.
Nekas, nekas - kam negadās
Antīks, ne antīks, bet nu ja normāli kopts un uzturēts, tad iespējams labāks par dažu labu jaunāku auto. Man domāt, ka šitādus auto tomēr vairāk mīl un tā nenojāj, kā kādu citu busveidīgo - darba drapaku
Cik maksāja Tīrainē pie Viļņa uzpildīt kondicionieri?
Šodien nē...
Vēl precizēju - budžets max 4,5k eiro. Līdz ar to auto līdz kādam 2002 gadam.
Kā noprotu, tad 2.0 vai 2.3 benzīns starpība tikai patēriņā. 2.2 dīzelis neesot pietiekoši ņiprs.... Kas ar to 3.0 dīzeli? Esot Isuzu - tas labi vai slikti?
Tiešām nevienam nav 9-5 universāla sāpe?
jugasvilli rakstīja: Kāda starpība par universālu vai sedanu, ja par dzinēju jautā?
Isuzu 3.0 TiD esi uzmanīgs, pāris paziņām bija Opeļi Vectras un Signumi ar šo motoru - spļaudījās par elektronikas gļukiem un neadekvātu degvielas patēriņu.
Pašam ir Vectra ar 2.2 dīzeli, kuru liek virsū arī saabiem. Taisnība - nekāds skrējējs nav, sliktākais, kas var nobirt - sūknis (remonts ap 700 latiem), toties nav jādomā par siksnām, jo ir ķēde, kas paredzēta uz visu resursu.
Esmu braukājis arī ar 9-5 Aero. Jaudas ziņā ir OK, bet uzturēšana padārga, arī patēriņš nekāds mazais nebūs, jo tādam auto kāja pasmaga.
Ja pērc kādu no turbomoriem, uzreiz pierēķini klāt kādus 700 latus par ķēdes maiņu, jo diezvai kāds pārdos mašīnu ar nupat nomainītu ķēdi. Tie, kas saka, ka nomainījuši, lielākoties to izdarījuši nekvalitatīvi - vai nu kādu ķīniešu komplektu likuši vai arī nav roļikus mainījuši, kā tas gadījās vienam čomam, kuram pēc 2 mēnešiem no iegādes dienas nācās taisīt motoram kapitālo.
Ritošā daļa samērā izturīga.
Pie slimībām varētu pieskaitīt samērā biežos elektronikas gļukus, dziest ārā displejs, dažādi dačiki mēdz jukt ārā.
Bet, kopumā, auto OK.
Par universāli jautāju, jo interesē tieši universālis un domāju, ka kādam ir pieredze ar universāli.
Tātad 2.2 dīzelim ķēde vispār nav jāmaina?
Areo neinteresē.
Kā ar kārbām? Tam 2.2 dīzelim nāk gan automāts, gan manuālā?
Paldies par infu!
Tiešām noderīgi, jo domas par 9-5 iegādi nemainīšu - tik jautājums, kuru labāk, paliek
Kā ar kārbām? Ja vienam motoram ir gan automāts, gan manuālā? Automātam degvielas patēriņš lielāks, tas skaidrs.... varbūt vēl kādas lietas, ko vajadzētu zināt? Ja pareizi sapratu, tad automātam ir četri!!! ātrumi? Kā tāda slēdzas?
To, ka visi sābi pēc 93. gada nav sābi jau zinu... bet ne par to stāsts...
Benzīnmotoriem (2 un 2.3) kāda starpība automātam un mehānikai? Patēriņš? Ir vēl kas? Vai tikai pieraduma vaina?
Nortel rakstīja: Bija man kādreiz 9-5 ar 2.0T, mehānisko kārbu. Tā neko, ērts, kluss auto. Samērā ekonomisks, garākos gabalos varēja palīst zem 7 litriem uz sotaku (rekords bija kautkādi 6.3).
Nobraucu kādus 70 tkm. Nekas īpaši neplīsa. Ķēdi nemainīju. Nevajag taupīt uz motora apkopēm, lej labu eļļu, pērc orģinālos filtrus, sveces (Vikingā šo to var dabūt pat lētāk nekā parastajos veikalos). Piekare no opeļa, daļas jāmaina reti, maksā kapeikas.
Ziemās ļoti ātri uzsilst salons. Kā nekā skandināvu auto. Braucot ātros līkumos ir diezgan lielas sānsveres, bet uzliekot aizmugurē KONI amortizatorus palika stabilāks.
Mīnusi:
- ik pa pāris mēnešiem jāmaina tuvo gaismu lampiņas (liku gan pa 2 Ls, gan pa 20 Ls, mainīju abas reizē un pa vienai, tik un tā izdega);
- kautkas sliktākos ceļos reizēm pagrabēja aizmugurē, ne diagnostika vairākos servisos, ne pats neko neatradu;
- pēc izbraukšanas pa dubļainākiem ceļiem sāka vibrēt riteņi (laikam konkrētais disku modelis bija neveiksmīgs)
- konstatēju ka tomēr šis baudāmais auto man ir par mazu.
Zilā krāsā? Ar KONI aizmugurē?
Par to cenu - viens no lētākajiem savā klasē
Kā ar ietilpību? Salasījos netā, ka ja izfuričī beņķus ārā tad var arī ko lielāku iekraut... Bet ja beņķi paliek, tad pavairāk ļautiņus arī var vest un viņi galīgi tur aizmugurē nenobeigsies