iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 06.01.2022 20:18

Es nezinu par ko tev smiekli nāk - par savu nespēju argumentēt kāpēc kaut kas kas ir man ir slikts un tas kas tev ir labs? Vienīgie tavi argumenti priekšā un pakaļā ir - cena. Varbūt kaut kur, paretam, parādās viens tehnisks [un otršķirīgs] arguments - svars. Reku te tev bija iespēja izpausties un parādīt savas ahūnās zināšanas - tā vietā ir "hi hi hi ha ha ha, lēti sūdi, bla bla bla ". Ja tu esi "veloentuziasts", tad "autoentuziasts" būtu cilvēks kurš brauktu ar jaunu S600, geļiku vai bentliju un ieietu jauno tačku tofikā tur visus nodirst, jo tikai bomāri var braukt ar jauniem passātiem - kā var nesaprast ka bentlijs ir labāks, visi varenie autoentuziasti brauc tik ar tādiem un kad aizbrauc uz kādu pasākumu, tur mašīnas zem 100 pakām nav!

Intereses pēc pastudēju Shimano lapā hidrobremzes - un es pilnīgi saprotu kāpēc tu tikai ņirdz un vienīgais arguments ir cena - jo ja tu sāktu pamatot savu viedokli ar tehniskiem datiem, jāņirdz būtu par tevi. Cena aug eksponenciāli, bet ieguvums pret iepriekšējo pamatā aprakstās "10% lielāks bremēšanas spēks" vai "10% stingrāks". Atcerēsimies - man ir lētā gala hidrobremzes, lētākās laikam; aizmugurējā supporta komplekts man izmaksāja 25 eiras, priekšējā 30. Salīdzinot ar Shimano bremžu klāstu līdz pat XTR atliek secināt - kamēr nav runa par pielietojumu kur spēcīgs sportists piedalās sporta pasākumos kur bremzes jāizmanto brutāli, nav nekāda īsta iemesla pirkt kaut ko dārgāku kā to kas man ir. Jā, dārgais gals bremzē labāk, iztur slodzi un temperatūru labāk - bet lētais gals uz ceļa vai ielas izdara visu to pašu ne kripatu sliktāk. Bet pārējie ieguvumi ir diezgan abstrakti un šausmīgi dārgi. Tātad, es esmu iztērējis 25 eiras par komplektu - pie 10 papildus eirām es varētu iegūt iespēju izvēlēties pelēku krāsu un dabūt alumīnija sviru Pie papildus 60 eirām klāt nāk iespēja noņemt bremžu kloķi no ragiem nenoņemot ragu uzliku. Pie papildus 100 eirām es dabūtu bandžo tipa trubas stiprinājumu pie supporta kas man priekšā pat būtu noderīgi [bet ja tas maksā simts eiras - tad labāk lai truba met cilpu]. Nu un vēl ir XTR, tam nekādu praktisku ieguvumu pret Deore XT uz aci nevaru ieraudzīt, bet cena +185. Fun fact - aizmugurējās bremzes komplekts, lētāks par priekšējo, ir jaunākas sērijas, ar savādāka un nevērtāka paskata kloķi kas man nepatika, jo priekšējais M-315 izskatās vērtāks - bet izrādās ka tas aizmugurējās bremzes kloķis izskatās tāpat kā XTR kloķis, krāsa, uzraksti un sviras materiāls tikai atšķiras...

P.N. Ar savām aizdomām esi ierāvis šausmīgā zarā. Viņa, ja kas, knapi spēj pabraukt ar velosipēdu. Gadu atpakaļ viens no iemesliem tandēma salipināšanai kā reiz bija tas lai mēs varētu pabraukt ar velosipēdu tā ka mēs tiešām brauktu, un nevis es garlaikotos un skatītos kā viņa lēni grīļojas un apbrauc ielas malā stāvošas mašīnas pa ielas otru pusi. No sākuma arī bija interesanti; izņemot normāli līkumus no aizmugurējā sēdekļa nāca pīkstieni, bet nu nekas, ar laiku pierada.

msh 06.01.2022 19:24

Hm, interesanta vieta spogulim, būs jāizskata šitas variants.

msh 06.01.2022 18:53

Uz gadiem jāskatās ne tikai no psiholoģiskā, bet arī praktiskā viedokļa. Teiksim, no atgāzu viedokļa, kamēr nav ekofašisti ieviesuši jaunus spaidus, iebraukšanas aizlieguma zonas un tamlīdzīgus sūdus, jo vecāka mašīna jo labāk. Ja ir runa par mašīnu kuras vecums ir mazpadsmit gadi - no devītā gada sākas EURO 5, un pie viena no devītā gada sākas arī ceļa [apskates] nodoklis no oglekļa dioksīda gramiem.

msh 06.01.2022 18:44

Parādi man kaut vienu šī gadsimta mašīnu kura nerūsē...

msh 06.01.2022 18:11

Nu redzi - zemākajām transporta izmaksām. Bet ja briti gribētu un nebūtu ekofašisma - ogles ar kurām kurināt to TECu varētu ceļot pa konveijeru max 10 km, nevis granulas 5000 km ar kuģi un vēl kādus simtus ar vilcienu, un kaut kādus simtus ar fūri...

msh 06.01.2022 18:07

Jā, es tā arī pieņēmu - bet žāvēšanai arī vajag energiju...

msh 06.01.2022 12:45

Bļa, raimi, kādus tev aprēķinus vajag? Vadā apkārt granulas ar fūrēm, vadā ar kuģiem, vadā ar vilcieniem, cik tur tos tūkstošus, vēl pašas granulas jāuzražo, visos soļos iesaistīta fosilā dīzeļdegviela - tu vēl gribi kaut ko rēķināt? Es vienīgi nezinu granulu ražošanas specifiku, man liekas ka lai tās saražotu ir vēl lielāks enerģijas patēriņš, ne tikai specifiskās formas dēļ bet gan jau arī tās žāvē - dabā esmu redzējis tikai šķeldošanu, bet ir gadījies braukt garām pie Gulbenes esošajai LatGran granulu ražotnei garām, kaut kā acīs iekrita nikni kūpošs skurstenis...

msh 06.01.2022 12:41

Jā, tieši par to arī ir runa. Nobrauktu 2.0 PD saremontēs jebkur - kamēr tad kad tam varžu ēdāju brīnumam būs kaut kādas auzas, puse no iespējamajiem remontētājiem to nemaz redzēt negribēs.

msh 06.01.2022 12:37

Spriežot pēc mašīnas pielietojuma apraksta ja būtu šāda doma, tad labāk to džezu aizvietot ar kaut kādu Citreon C-zero vai tamlīdzīgu elektrisku kurpju kasti, jo tad elektrības patēriņš būs tāds pats kā visu laiku sildot motoru, bet nebūs benzīna patēriņa...

msh 06.01.2022 0:53

Jā jā. Un tā tik ķīnieši savu miljardu ļoti līdzīgo pilsoņu spēj automātiski atpazīt pēc acīm...

msh 06.01.2022 0:49

"Minēšu, ka pīpētājs bez c19 2 ned laikā reanimācijā nav nonācis neviens."

Jā, protams ka nav - jo tiem parasti ir risinājums ko sauc par "paliatīvā aprūpe" vai "staru terapija". Jeb ko tad tu sagaidīji? Tieši uz to jau arī iziet veselības aprūpes sistēmas vadītāji, sirds un asinsvadu nodaļas pārtaisot par kovida nodaļām - ja tur bariņš sirds slimnieku vairāk atmetīs pedāļus, tas notiks mājās, diezgan viegi, smuki un ikdienišķi, tāpēc neievērojami, tas pats par vēžniekiem - tāpēc kovidniekiem jādod priekšroka, jo ja kāds mājās nosmaks, par to būs pilnas avīzes.

msh 06.01.2022 0:40

Atkal jaucam pirkstu ar krānu... Vienīgais kas kliedz ka labs velosipēds ir sūds esi tu - jo vienīgais kritērijs tev ir "augstu kotējas apspīlētu šortu valkātaju aprindās". Maksāt 10x dārgāk lai rumba, kas satur tikai gultņus, būtu no eksotiska materiāla un svērtu 50 gramus mazāk es būtu gatavs tikai tad ja nauda kokos augtu un to būtu jānoplūc. Es par labu velosipēdu saucu tādu kurš ir ērts, praktisks un, vēlams, lēts un ērts uzturēšanā. Es arī tiecos uz izaugsmi - ļoti labprāt ieliktu pitonā SON rumbu aizmugurē un Rohloff Speedhub priekšā - tie ir dzelži kuru dārgā cena ir pamatota, atšķirībā no taviem grabuļiem.

Es lietoju vārdu "plaukta cena", jo man tajā veicī parasti iedod atlaidi - pie parastajām summām ko tur atstāju tas rezultējas vismaz 10 eiru ietaupījumā. Un es netaisos čakarēties tā kā tu apraksti, vismaz ne kamēr man nevajag kaut ko specifisku. Ja es izdomāju ka man kaut ko vajag, tad man to vajag tagad, nevis kaut kad, pēc divām nedēļām vai hvz kad. Attiecīgi vienīgā pitonā esošā detaļa ko es esmu sūtījis internetā ir Shimano Nexus ģeneratorrumba - dabūju nopirkt amazonā, jo Shimano ģeneratorrumba sešu skrūvju diskam ir retums - maksāja, ups, kā tipiskā "pārcenotajā" Liepājas veikalā plus vēl sūtīšana padsmit eiras - nu riktīgi izdevīgi. Purnagrāmatā esmu grupā "velo bazar", redzu ka Latvijā dzīvo turīgi cilvēki - regulāri tur uzpeld apzeltīti velosipēdi un apzeltītas detaļas..

Par riepām nesāksim? Nu tātad tiešām viss tas ko tu uzrakstīji ir parastā diršana par tēmu "tava riepa sūds jo lēta, nevis kā mana, kas laba, jo dārga" Jā, labumu dārgā cenā tiešām nesapratīšu - es jau tagad zinu ka cenas/veiktspējas attiecība manām mizām ir labāka par jebko ko tu piedāvāsi, bet es vismaz gribēju uzzināt KĀPĒC tur kaut kādas tevis pielūgtas švalbes vai hvz kas ir labāks - bet nē, tālāk par diršanas līmeni tu netiec. Kaut gan laikam jau tev īsti pat nav poņas par to ko tu raksti, ja tu atļaujies paprasīt par kameras neesamību, situācijā kur esošā kamera pazaudēja gaisu jo virsdeķis to nespēja saturēt un velosipēds atradās 2 km garā maršrutā starp darbu un mājām...

P.N. Man būtu arī interesanti dzirdēt tehniskus pamatojumus, piemēram, tam, ar ko dārgā [sporta] gala shimano hidrobremzes ir labākas par lēto galu - bet nu pie tā ka tev labums vērtējas cenā, to no tevis nesagaidīt.

msh 05.01.2022 22:30

Precīzi. Esmu to te kādas pāris reizes rakstījis bet atkārtošos - vasaras sākumā gadījās saaukstēties un tāpēc gadījās dažas reizes apmeklēt ambulanci; vienu reizi nosēdēju kādu pusstundu un šausminājos par apkārt notiekošo - cilvēki nāca, interesējās par potēšanos, potējās - un skaidri redzams ka tikai lai brauktu uz Lietuvu. Kā viena sieviete, ap 50 gadus veca, uzzinot ka bez internetbankas viņai nevar izdrukāt sertifikātu ļoti trāpīgi pateica "tad jau no tās vakcinācijas nav nekādas jēgas!".

msh 05.01.2022 21:26

Un kāda tad ir tā situācija Apvienotajā Karalistē, ko esmu palaidis garām? Vai to ka pārticībā dzīvojoša tauta negrib strādāt par minimālo algu? Jeb vai to ka, pēc visa spriežot, Konservatīvie patiesībā vēlas dancot ar eirokrātiem un globalistiem, un gariem zobiem izstājās tikai tāpēc ka vēlētāji tā nobalsoja?

msh 05.01.2022 21:15

Es teicu VAGmobīlis, es neteicu audī. Ja man būtu mērķis nopirkt kaut ko tajā bužetā, es audī kā reiz ietu ar lielu līkumu - pārāk daudz dārgu vipendronu - un tu pārējo pats jau pateici. Skatītos uz škodu vai fofāgenu, ja nu akurāt būtu kaut kas lēts un labā stāvoklī, varētu arī seat.

msh 05.01.2022 21:13

Es domāju ka tur ne tikai riepas ir krāmi Man vienreiz gadījās kaut kādai meridai spieķot pakaļas ripuli - ņēmos pārcilāt katru spieķi lai saliktu šeibītes zem galviņām jo lielražotājs nav spējīgs izmantot spieķus kuriem attālums starp līkumu un galviņu atbilstu izmantotajai rumbai...

msh 05.01.2022 21:03

Nē, demagoģētājs esi tu, jo tev, pat ja sīki un smalki paskaidro situāciju, realitāte vienalga nedalec, un turpini stumt savu sūdu. Tevi pārsteidz ja es nokomplektēju velosipēdu ar lētā gala detaļām? Tev būtu vienīgi jābrīnās kāpēc es izmantoju jaunas detaļas un jaunus dzelžus. Es ieeju veikalā un nopērku to, ko man vajag - un pērku to, kas veikalā ir. Es saprotu ka tu dzīvo savā uzspīlēto šortu sapņu pasaulē, kurā pieņemts pontot par pārcenotiem dzelžiem, un uz to skaties caur mazajām rozā brillītēm - es tev pastāstīšu noslēpumu - apmēram 98% velobraucēju uz velosipēdu neskatās kā uz objektu, kur izsviest četrciparu naudas summas - uz to skatās kā uz lētu brīva laika pavadīšanas veidu vai lētu transportlīdzekli. Pa visu Liepāju, iespējams, ir kādi 50 tādi kā tu - varbūt - kā tev šķiet, vai 50 tādi kā tu spēj uzturēt veikalu kurā ir dārgas detaļas? Atbildi tu zini pats, tikai izliecies nesaprotam - kad pirku aizmugures hidrauliskā supporta komplektu kuram plaukta cena bija 30e un prasīju kāpēc tik lēts [jo priekšējajam plaukta cena bija 35e un tam kloķis izskatās smukāk], atbilde no meistara puses bija: "pasūtīju lētākos jo visi prasa "kāpēc tik dārgi?"". Es saprotu ka tu dzelžus izvēlies pēc principa - jo dārgāk, jo labāk - es aizbraucu uz veikalu, pasaku meistaram ko es vēlos panākt un viņš iedod man sakarīgāko ko viņš var piedāvāt - ja akurāt es pēc tam nonāku pie slēdziena ka attiecīgais dzelzis man ir par švaku - tad meklēju kaut ko krutāku. Un ja kas, tad neaizmirsti ka Shimano, kā jau japāņu kompānija, ar produktiem darbojas no apakšas uz augšu, nevis otrādi - ja tu lieto Shimano atribūtus, tikai krutā gala, tad tu lieto tās pašas tehnoloģijas ko es, tikai tavējie ir bik smukāk uztaisīti, mazliet kaut kas uzlabots [ko pēc pāris gadiem ieviesīs lētā gala risinājumos], mazliet mazāk iepista kapeika uz materiāliem un tamlīdzīgi.

Par pārslēdzēju tev pāris reizes skaidroju, bet tavai daudzreiz klapētajai galvai tāpat nedalec - man vajag lai pārslēdzējs no viena gala uz otru būtu pārslēdzams vienā rāvienā un ka konkrētajam velosipēdam pārslēdzējs atrodas uz līkiem ragiem, uz līkuma, ar visu no tā izrietošo, bet tu te turpini stumt savu rapidfire un stum kaut kādu sūdu ka pie vainas esot nepietiekami dārgie pārslēdzēji ko es lietoju. Es tevi ļoti apbēdināšu - ar tiem Altus rapidfire pārslēdzējiem kas ir uz pitona es esmu ļoti apmierināts - pateicoties tiem tas miljons zobratu mazohisms vismaz ir pieciešams; patiesi apbrīnoju tos cilvēkus kas miljons zobratus lieto komplektā ar grozāmo pārslēdzēju. Bet tas ka sūdīgi pārslēdzams transmisijas risinājums ar tiem kļūst ciešams man nerada vēlmi tādus pārslēdzējus lietot uz transmisijas risinājuma kam nav nepieciešamības pēc tādiem.

Un par riepām - nu, stāsti - kas tām vainas? Ļauj es minēšu - tām ko tu lietotu, 5x dārgākām, būtu par 20% vairāk saķere, 30 gramus mazāk svērtu, un cita tamlīdzīga huiņa kas uzskatāmi parādītu ka tava izvēle ir ar neadekvāti sliktu cenas/veiktspējas attiecību. Kļūdos?

msh 05.01.2022 20:32

Ko?! Neviens mani nekur nevāca - garāmbraucošais kolēģis aizveda līdz mājām un tālāk iekāpu golfā un braucu pats - galvenais iemesls kāpēc pats ar ričuku neaizbraucu - šaubījos ka pēc tādas avārijas tas vēl ir lietojams un asinīm plūstot no pieres nebija vēlmes iedziļināties.

msh 05.01.2022 20:27

Vajag gan - nekoncentrējoties var sanākt ieberzties uz īpatnējiem tehniskajiem risinājumiem kurus neviens nemāk saremontēt.

msh 05.01.2022 20:26

Nu, par to jaunumu - šitas lietošanas stils priekš motora ir relatīvi nežēlīgs - kaut vai tāda niansīte ka šāļu darbamūžs pa lielam rēķināms iedarbināšanas reizēs nevis kilometros, ar visu no tā izrietošo.

msh 05.01.2022 20:24

Un kāpēc lai nevarētu? Kāds mazpadsmit gadus vecs lētā gala VAGmobīlis par to naudu sanāk tīri ciešams.

msh 05.01.2022 1:39

Mitas Flash, Čehija. Apmierināts?

Attiecībā par diegiem un janvāri - princips tas pats, kas savulaik pirms pieciem gadiem bija golfam kad apskates rūķītis februārī vai martā nokonstatēja ka priekšā labajā pusē esošajai vissezonenei ir 2,5 mm protektors - ko nebiju pamanījis jo speciāli neskatos un nejauši ieraudzīt nesanāk, jo garāžā stāvošam golfam tas ir vienīgais ripulis kuru neredz nemaz. Tas pats arī velosipēdam - speciāli neskatos, bet nejauši pamanīt nesanāk jo priekšā ir aizmugurējais dubļu sargs kurš lieliski nosedz riepas virspusi.

msh 05.01.2022 1:35

Par sievietem nezinu, bet vīrieši ar noteiktām novirzēm noteikti to apstiprinās

msh 05.01.2022 1:28

Kam ir trīs četri - pārcenotā gala Shimano izstrādājumiem [lai tos kāds pirktu] vai citiem ražotājiem? Uz pitona esošajam altus deviņniekam ir divi.

Ā, un vispār jau ir arī otrs virziens - ar rumbu kurai ir pietiekami garš diapazons ieskrienoties uz augšu var sanākt slēgties par vairāk kā vienu robu vienlaicīgi - man salieķim ar lielo aizmugures zobratu parastā taktika bija 1-4-6-7, ar mazo 1-3-5-6-7 - tur arī rapidfire spēj dot divus nevis tikai vienu?

msh 05.01.2022 1:20

Tu esi bišķi atpalicis no citām tehnoloģiju attīstības tenencēm - mūsdienās pietiek sapārot to lasītāju ar kameru lai cits cilvēks ar tavu gredzenu vai aproci nekur neieietu...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti