Kārtot: Augošā secībā
1 2
msh 19.01.2021 0:03

Nu es nezinu kas maksā 15 eiras - sensenos laikos skatoties cik maksā jauns C5 A6 parkinga devējs, bija kaut kas ap 70, un man liekas ka tie bija lati...

msh 19.01.2021 0:01

Ja? Ar kādu programmu lasīji tās kļūdas un no cik vadības blokiem?

msh 18.01.2021 23:59

kasinsh79 rakstīja: Jauns aķis jau uzstādīts. Izrādās, neder kurš katrs, jo start/stop automātika. Rezultāts benzīnniekam - 70Ah un 720A Esmu pārsteigts - nebiju gaidījis tik niknu aķi it kā parastam benzīna auto. Nu, jā - 133 eur

Haha, jaunu tačku braucējs ir tik ļoti pieradis pie tā kā ražotāji iesekso kapeiku uz aķa izmēru ka normāla aķa lielums viņam liekas milzīgs... Apsveicu - tagad tava darba pastētei ir aķis kurš ir tikai 3 Ah mazāks nekā tas, kurš atrodas manā golfā Nu labi, ja tas aķis būtu pirkts golfam [tika pirkts priekš audī; pirku lielākā aķa kas fiziski ielien A90 kastē zemāko versiju], būtu ņēmis kaut ko ap 65 Ah, golfam fiziski īsāks aķis būtu mazliet ērtāks.

Kur pirki to aķi?

msh 18.01.2021 13:02

Tu tik palasi lietošanas instrukciju kā ir paredzēts aķi lādēt - man slinkums tagad pētīt shēmas, bet es ticu ka tai tačkai ir uzlādes kontrolieris, kurš matemātiski [nevis elektriski!] rēķina aķa ietilpību un uzlādes stāvokli; ja tu pieknaģēsi lādētāju pie aķa vai lādēsi izņemtu aķi, tad tas kontrolieris, neredzot cik strāvas tu aķī iebāz, uzskatīs ka joprojām aķis ir tukšs.

Ja izdomā aķi mainīt - vai nu to dari dīlerservisā, vai ja ne dīlerservisā, tad jāpērk vai nu oriģinālais, vai OEM aķis [un ne jau kurš katrs; ja, teiksim, pirkt vartu, tad nevis vartu vulgaris, bet VAG paredzētu vartu] un jādod aķi piekodēt kādam, kurš to spēj izdarīt un saprot šīs darbības nepieciešamību.

msh 18.01.2021 12:39

Dajebkāds. Pameklē jebajā kādu kodu servisu kas piedāvā tam maģim kodu un nopērc kodu.

msh 17.01.2021 16:39

Protams ka mazs - pirmkārt, tas tiešām ir mazs [man ir bijusi arī situācija, kur piemetot kompi 15 gadus vecam tūrānam, uz kompja saucienu atsaucas ~20 vadības bloki, un kaut kādas kļūdas par kaut kādiem trūkumiem ir 2/3 no tiem - un arī tas nav nekas īpašs, ir vēl sarežģītākas mašīnas] - otrkārt, es tām lietām piekasos jo es tās māku atrast un es vairāk vai mazāk zinu kā tās novērst - lielāka daļa mazpadsmit gadus vecu mašīnu lietotāju tajā sarakstiņā sarakstītajām problēmām liktu mīksto. Treškārt, remonts visdrīzāk nebūs sevišķi dārgs - atkarībā no detaļu izcelsmes un iespējamiem pārsteigumiem šo nieku novēršanā, es rēķinu 30-150 eiru diapazonu - tik plašu jo man nav pieredzes ar parkinga devējiem [ir vērts meklēt lietotus/nav; ir vērts pirkt jaunu aftermarketu/nav] un durvju slēdzenēm [zinot ka tur dilst viena detaļa, gribētos jaunu... ]

msh 17.01.2021 16:07

Pie 10 pročiem vēl laikam var izlāpīties, bet ja to proporciju vēl uzceltu, tad noteikti sāktos problēmas, vismaz lielākos mīnusos - spirtu ne tikai vajag vairāk, bet tas arī sūdīgāk iztvaiko; jau benzīnam starta trekninājuma līkne ir eksponenciāla, bet ar spirtu ir stipri švakāk. Esmu to tēmu bik palasījis; VEMSisti mēdz savas raķetes darbināt arī ar E85 un dzīvot skandināvijas valstīs.

msh 17.01.2021 15:49

Kā kuram. Man bākā ir 5% un balonā 0%.

msh 17.01.2021 15:32

Paldies par ieteikumu, vajadzēs pie viena provēt izraut laukā šokolādi un uzmest aci oglēm un apčamdīt slīdgredzenus.

msh 17.01.2021 15:30

Tu gribēji teikt - mūžīgā cīņa ar lietotu tehniku. Priekš vācu tehnikas un septītā gada tā fābija ir zajebis - škoda būdama VAG budžeta brends varēja atļauties izmantot visādus vecus dzelžus un primitīvus risinājumus; elektronikas daudzums tur ir mazāks nekā kādā golfā, un pats fakts ka škoda uz 1999. gadā izlaistas platformas ražoja mašīnas 16 gadus ir diezgan izsakošs. Es domāju ka bez ekofašistu centieniem sapist autobūvi škodas būtu vēl labākas, visādus vienkāršus 1.2/1.4/1.6 netiešās iesmidzes motoriņus vēl šodien varētu nopirkt.

Ir jau te mazs darāmo darbu sarakstiņš, jā.

* kruīzs nedarbojas, kļūda par nesaprotamu slēdža pozīciju - jāpārbauda slēdzis, iespējams no nelietošanas kādi kontakti apsūbējuši.

* klimatam ekrānā daži segmenti izdzisuši un man ir aizdoma ka ECON pogai būtu jādarbojas vienmēr - jāizjauc tas bloks un jāpameklē aukstās lodes.

* parkings ir, bet es neredzu ka šis darbotos... Pašam parkingam ir divas kļūdas, par vienu devēju un to ka pīkstulis nedarbojas, bet nu nostādot muteri aizmugurē un ieliekot atpakaļgaitā, brīdinājumu maģa ekrānā par šķērsli izdevās ieraudzīt tik vienreiz, nu hvz.

* komforta bloks sūdzas par sakaru trūkumu ar signalizācijas tauri.

* vadītāja durvju gala slēdzis nedarbojas, tipiska vaina.

Man liekas ka tas arī bija viss pa elektrības tēmu - manuprāt ļoti labi; esmu redzējis tāda vecuma mašīnas ar nesalīdzināmi lielāku problēmu skaitu.

msh 17.01.2021 13:11

Ar puvi notiks cīņa, no gāzes es nebaidos; jau esmu novilcis programmu priekš mašīnā esošā KME NEVO vadības bloka

Protams, mašīnai ir 13 gadi un 200k nobraukums, kaut kādi sīkumi būs. Tagad, šorīt, atteicās starteris ; mutere kas no mašīnām neko nejēdz pa telefonu saka "nekas nenotiek", es jau nobijies ka tas nozīmē "griež bet nelec" [kas varētu būt ar gāzi saistīts] paņēmu krokodiļus un kaimiņu ar datoru [kaimiņu kā vadītāju un palīgu] - izrādās ka ievilcējs darbojas bet starteris negriež; uzvilkām, atbraucām pie manis trijatā ar trīs mašīnām, tagad starteris griež, bet nu tāpat būs jāizjauc un jāpārskata gan starteris gan vadi, varbūt laiks ogles mainīt. Pie viena varam aizdomāties kāds čakars būtu bijis ja mutere nemācētu braukt ar mešalku un tur būtu tomāts...

msh 17.01.2021 10:55

Maksimālo paātrinājumu dabū motoru zāģējot, es par to kā tā mašīna iet normāli braucot - te laikam fofāgens ir labojies un nokonfigurējis 16v motoru nevis priekš augšas jaudas, bet priekš tā lai kaut kas notiktu jau apakšās, rezultātā braukājot pa pilsētu pat neliekas īpaši vājāks par manu golfu un ārpus pilsētas apdzīšanas manevri arī notiek diezgan jestri, ar mk3 1.6 mono nesalīdzināt. Ja ņem un trešajā robā stiepj [es izbraucot pamēģināju tādu joku] tad jā, cēliens varētu būt labāks - bet es domāju ka manai muterei tas nebūs saistoši

msh 16.01.2021 23:07

Nu tā, šodien nopirkām manai muterei fābiju. Objekts agrīns otrās paaudzes eksemplārs ar 1.4 16v gāzes plīti un priekš tā modeļa pieklājīgu aprīkojumu; mutere gribēja "desmitgadīgu golfu", es novirzīju tēmu uz polo, beidzās ar fābiju, sludekli atrada pati ķemmējot ss'u pēc principa "lai nebūtu dīzelis", es to apskatījos un man īsti nebija kur iebilst. Braucot paķērām līdzi vienu manu čomu kurš nodarbojas ar krāsošanu un pie viena ir mazais perekups; elektrību un dzelžus es izvērtēt es varu, bet ar virsbūvi un krāsojumu būtu švakāk. Aizbraucām, čoms atrada šādus tādus kāšus ar virsbūvi, es sameklēju šādus tādus nelielus elektrības gļukus, izbraucām kādu līkumu, bik pavārtījos blakus mašīnai viena veikala stāvlaukumā [jo pacēlāju sestdienā čomam tajā pilsētā neizdevās noorganizēt], čoms pacentās vēl pāris sotakus no cenas nokaulēt, un varējām braukt mājās. Esmu patīkami pārsteigts par to kā tas 1.4 nemotoriņš iet; pie viena biju pārsteigts nokonstatējot ka virsū ir 14" ripuļi un ražotājs tai mašīnai izraksījis tādus gumiju izmērus kā mk2/mk3 golfiem

Tagad tuvākajos mēnešos būs jāizķer elektrības gļuki; kad iestāsies siltāks laiks, čoms dabūs krāsot tai fabijai jumtu un pakaļas arkas, un vēl palēnām jādomā par jaunu izpūtēju, nu un iespējams ka palienot apakšā atradīšu kādu rūsu ko smilšot un krāsot. Savādāk tikai braukšanas vaina

msh 16.01.2021 22:33

Cilvēkiem mēdz būt visādi neloģiski lēmumi, teiksim, tādi kā "vēlos modernu mašīnu" Katrs pats savas nelaimes kalējs - ja vēlas, lai jau pērk.

msh 16.01.2021 2:48

Nē, tu to pasniedz absolūtajos ciparos, es relatīvajos. Vai par viena labi aprīkota pēdējās paaudzes 9-5 sāba cenu sanāk divi tādi paši, tikai pliki [neskaitot variantu kur labi aprīkotajam ir niecīgs nobraukums un tāpēc cena kosmoss] - ?

msh 15.01.2021 23:25

Kovida epidemadafakoloģiskie ierobežojumi ir kā tāds pimpis kas ir iebāzts visur, kur nevajag, un ir tik debīli, ka ievērot nav iespējams. Rītdien jābrauc muterei tačka pirkt - bet galvenais Musars [jāsāk laikam lietot šis apzīmējums] saka ka vienā mašīnā drīkst braukt tikai cilvēki no vienas mājsaimniecības, ja nē, liels sods. Brauksim trīs cilvēki, es, mutere un viens čoms. Teorētiski šo ierobežojumu ievērot ir iespējams - aizbraukt ar trīs mašīnām, vienai vēl velkot līdzi mašīnas velkamo [bet nu pliks velkamais atkal cepistiem varētu nepatikt...]; tajā galā taisīt izmēģinājuma braucienus vienītī, kādam pircējam ar naudas žūksni stāvot 2 metru attālumā no īpašnieka kamēr cits brauc ; nopirkšanas gadījumā nopirkto mašīnu mājās vilkt uz velkamā [ziemas laikā...]. Nē, nedarīsim tā - brauksim ar divām mašīnām, jo musari nevar pierādīt ka divi cilvēki ar vienu uzvārdu nedzīvo kopā [un vispār pēc CSDD datubāzes es dzīvoju pie muteres] un tajā galā liksim mīksto šim ierobežojumam, un ja pirkums notiks, atpakaļ brauks jau trīs mašīnu kolonna...

Vēl tik laikam jāgaida kad sabiedriskais transports arī būs vienai mājsaimniecībai domāts...

msh 15.01.2021 12:41

1,5k šajā gadījumā ir vēl viena lētākās mašīnas vērtība, lasīt, par trīs pakām sanāk vai nu viena aprīkota, vai divas plikas mašīnas

msh 14.01.2021 22:37

No shit, sherlock. Skatoties ss'ā uz to pašu fābiju, kādu mana mutere grib pirkt, cenas diapazons tur ir apmēram 1,5k - 3k diapazonā, un kā reiz iemesls ir [ne]motors un aprīkojums...

msh 14.01.2021 19:50

Mašīnu parasti nokomplektē tikai pirmais pircējs - kurš komplektāciju izvēlas atbilstošu savai rocībai kas mūsdienās, bankai piederošu mašīnu laikmetā, biežāk var nozīmēt to ka nauda mašīnai sanāca bet aprīkojumam ne. Lietotai mašīnai tas pats aprīkojums izmaksā jūtami lētāk [tb cenas starpība starp aprīkotu un neaprīkotu] un tāpēc iemesls pirkt pliku mašīnu ir jūtami mazāks.

msh 14.01.2021 19:35

Neesmu - bet pie tā ka viena platforma un vieni motori, neredzu iemeslu būtiskām atšķirībām tālāk par izskatu.

Tas ka cilvēki pērk aprīkotas mašīnas nozīmē nevis to ka viņi ir attiecīgās markas/modeļa fani, bet tas ka viņi vēlas braukt ar aprīkotām mašīnām; vai tas tev ir pārsteigums - sevišķi mūsdienās - ?

msh 14.01.2021 19:11

Sābam droši vien ir daudz fanu, tik jautājums - kuram sābam - jo es baidos ka daudz vairāk fanu ir tam sābam kas ir sābs, un nevis tam, kas ir dārgs opelis.

Kad runā par "kaut ko īpašu", tad man uzreiz nāk prātā visādas svētdienas mašīnas, veci auži, behas utt, kurus pērk sajūtu dēļ - kā ar šitiem sāba izstrādājumiem, nebūs lētāk insigniju nopirkt?

msh 14.01.2021 18:04

Kas tajā mašīnā tik ļoti īpašs, neskaitot saražoto apjomu?

msh 14.01.2021 17:46

eidis rakstīja: Un tie kas braucot ar Golpu atstiepa pedāļus dēļ nepilnīgas drošības tevi nebaida?

Ir tāda lieta kā saprātīgs risks, ko pieauguši cilvēki parasti spēj uzņemties. Piem braukšana ar auto vai velo ir tieši tāds piemērs. Kur braukšanas riskam tiek pretstatīts daudz augstāks risks nomirt badā, ja nebrauksi uz darbu.

Vakcīnai ir analoģiski: ir kāds maznozīmīgs alerģijas risks vakcīnai, kuram pretī ir daudz augstāks risks saslimstot. Turklāt saslimt vairākkārt, jo izslimojot ne vienmēr veidojas nourība

Otrajai rindkopai es pilnīgi piekrītu, tam kas trešajā ne sevišķi - es par mazāku risku uzskatu vīrusu, kuram ir kādu 50% iespējamība ka tas slimību neizraisīs, vismaz 40% iespējamība ka izraisīs vieglu slimību, pāris procentu iespējamība smagai slimības gaitai un 0,0x% iespējamība atstiept pedāļus [tā es tos riskus konkrēti priekš sevis saskatu] nekā kaut kādu eksperimentālu, steigā sastaisītu poti kura var sačakarēt manu imūnsistēmu. Es esmu priecīgs ka es kaut kādā potēšanas svarīguma kārtā esmu kaut kur pašā apakšā, attiecīgi man šogad diez vai kāds ar poti uzbāzīsies un līdz ar to varēs mierīgi paskatīties kas notiks ar sapotētajiem līdz trešajam vilnim un tad, kad tas panesīsies, un izlemt, ir tas risks to vērts vai nav.

P.S. Pirmajam otrās rindkopas teikumam īsti nevaru piekrist - tas kādu paniku masu mēdītājiem izdevies sacelt rāda ka lielai daļai cilvēku apziņa ka viņi visu laiku riskē ar savu dzīvību ir sveša.

msh 14.01.2021 17:33

Lūk, tipisks piemērs vegānu domas gājienam. Tev vienīgi tā psihiskā saslimšana vēl, domājams, nav tik tālu aizgājusi.

msh 14.01.2021 12:38

Vienkārši nopirkt cita mēroga mašīnu - esošā laikam ir 1/10 no reālās, nopērc tādu kas ir 1/4 vai 1/3 un kaķis tur ielīdīs...

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti