Kārtot: Augošā secībā
1 2
msh 25.07.2021 23:30

Un kas atomam notika?

msh 25.07.2021 14:15

Tā kā savulaik Smaidīgā dēļ atklāju tādu "ražotāju" kā Unihertz, pirms kāda laika sāku skatīties uz Jelly, un pēc tam uz Jelly 2, tikai nebija iemesla nolocīt tos 200$. Bet tā kā pagājušonedēļ gadījās izšķaidīt manu LG E430 [telefons kas bija izturējis visu gandrīz 6 gadus, neizturēja šļūkšanu pa asfaltu ar manu svaru pa virsu], tad iemesls radās no amazon.de tika uzsūtīts Jelly 2. Pirmais iespaids ka ekrāns ir šausmīgi mazs, lai arī faktiski tas ekrāns augstumā ir 1:1 ar E430, vienkārši izšķirtspēja ir lielāka un tāpēc viss ir mazāks - pēc divu dienu lietošanas liekas normāls, vienīgi aķi varēja mazāk rīt...

msh 25.07.2021 14:08

Varbūt. To vecumu kurā ir tik ļoti pie dirsas ar ko braukt ka var braukt ar Gruppe Maksts zemākās kategorijas mašīnas izstrādājumu kas aprīkots ar nemotoru kura atsaucība uz pedāli mērāma minūtēs, es tiešām neesmu sasniedzis - iespējams kādreiz sasniegšu; mans tēvs tādu tiešām ir sasniedzis. Kaut gan diezgan no svara ir arī mašīnas īpašības; ar interesantu mašīnu ir jābrauc atbilstoši - ar audī 9 gadus atpakaļ es braucu stipri mierīgāk.

msh 24.07.2021 11:55

Nu varbūt tas tā būtu tev. Es pats gan trokšņoju tāpēc ka man pašam patīk tā skaņa [vislabāk man patīk atstiept ar otro līdz sešām štukām kādā šaurākā ielā un pēc tam atmesties [virs 5k atlaižot gāzi ir tāds foršs gārdziens no izpūteja], tik, nu jā, otrajā pie sešām štukām ir 80 kmph, tāpēc parasti tik tālu negriežu...] un sajūtas brīdī kad mašīna raujas uz priekšu - mocisti vēl droši vien procesā mēdz uzraut ratā.

msh 23.07.2021 12:39

Ja to pabalstu maksā potes ražotājfirma, esmu par. Ja tas jāmaksā nodokļu maksātājiem, lai iet dirst.

msh 23.07.2021 12:21

Nav skaidrs? Nu es gan varu iedomāties - divos naktī arī dižās pilsētas centrā mašīnu ielās praktiski nav, un bonusā cepistu iespējamība ir praktiski nulle, šī paša iemesla dēļ.

msh 21.07.2021 17:48

Es gaidīju ka sveši kaķi svešā mājā nelīdīs

msh 21.07.2021 12:44

Te bija runa par kaķu barošanu... Mani fascinē kaimiņu kaķu nekaunība - ja radīsies kaut kādas durvis vaļā, tad līdis iekšā ēst. Kā reiz tikko bija forša situācija - attaisu koridora logu lai ielaistu mūsu kaķeni iekšā lai tā paēd, un atstāju logu vaļā lai viņa pēc tam izlec. Paiet kādas 15 minūtes, lejā atkal sāk grabēt barība šķīvītī, domāju, wtf, kas tie par brīnumiem, divreiz ēd? Noeju lejā, nekā virtuvē nav, bet kaķene laukā zem ābeles guļ, neba pa galvu pa kaklu tur aizmuka - mhm, vienā pirmā stāva istabā radās kaimiņu kaķis... Aiztaisīju durvis, viegli viņu iekaustīju ar nūju un ļāvu viņam piecas minūtes lēkāt gar logu un mēģināt pa durvju šķirbām izlīst, pēc tam izlaidu - varbūt būs mācība, bet diez vai. Labi ka sadzirdēju, vismaz nepaguva neko apmīzt.

msh 20.07.2021 12:49

Tad jābrauc uz Rīgu un jābūt telefonam kas spētu darbināt attiecīgu appeni. Bet paldies par ideju, ja nākamajā Rīgas apmeklēšanas reizē nebūs ko darīt, varbūt arī pārvarēšu tehniskos šķēršļus un pamēģināšu.

msh 20.07.2021 8:04

Jā, gaitā noteikti līdzi netikšu - galu galā tur vājākais motors ir 3.6 VR6, pēc tam V8 biturbo un V12 biturbo, ko tad es ar saviem ~120 zirguspēkiem mašīnā bik virs tonnas...

Ja nesaprati, tad runa ir par to ka Tu-Roc ir adekvāts klīrenss un buferi nevelkas pa zemi - de facto tas ir kāda mk3 golfa pēctecis. Izbraukt neatteiktos, bet viņu apkārt pārāk maz lai tas sanāktu, tīri lai pārliecinātos vai ērtumā tā kaste tur līdzi 30 gadus vecam golfam - jā, es saprotu ka priekš tevis ērtumu dod knibuļu skaits un skaņas līmenis salonā, bet mani vairāk interesētu vai braucot pāri tām pašām sliedēm nav ar galvu jātriecas jumtā...

msh 19.07.2021 12:45

Modernās tendences ir ražot nelietojamas mašīnas tiem tirgiem, kuru pircējus ar veikalinga palīdzību izdodas panākt lai tos sūdus pērk. Visādu kaščeju, tu-roc un tamlīdzīgu veidojumu eksistence un pārdošanas apjomi gan parāda ka faktiskās cilvēku vajadzības arī rietumeiropā nav īpaši mainījušās kopš astoņdesmitajiem gadiem un tā laika mašīnām.

msh 19.07.2021 0:45

Divas vakardienas situācijas ar sēņotājiem:

1) Tuvojoties Liepājai, pret Latvijas Naftu radās mazs vilcieniņš - aizmugurē kāds eža radinieks ar Latvijā reģistrētu egli, pa vidu leišu kaščejs, priekšā leišu tūrāns, ar drošām atstarpēm uz 70... Uz diviem piegājieniem nokodu, lokomotīvi nopīpināju, un pēc tam izmantojot to ka es sēdēju pie stūres ceškai kurai zem haubes esošajam 2.5 ķīselim ir viduvēji pacelta jauda, to leišu tūrānu divus sarkanos pēc kārtas aizbraucot no krusta nokūpināju...

2) klasika - braucot ārā no Liepājas, Baatas krustā priekšā esošā XC60 onanētājs/ja izdomāja ka tramvaja sliedēm ar džipu jāvelkas pāri uz 30 - tā kā es braucu ar SUV klases mašīnu, tad man, ātrumu nemainot, vajadzēja tikai izdarīt divas vieglas stūres kustības. Nē nu var jau būt ka tā tehnikas brīnuma vadītajam bija pamatots iemesls tā darīt, un šķērsojot sliedes normālā ātrumā cietās piekares un augsti novietoto taburešu dēļ iekšā sēdētāji tiek brutāli mahāti pret durvīm un citiem objektiem, bet nu ja tas tā tiešām ir, Geely priekš savas mērķauditorijas piedāvā arī mašīnas, kurās tā tas nenotiek...

msh 19.07.2021 0:21

Jā, nesakarīga atbilde uz tavu nesakarīgo apgalvojumu ka visiem kam nav tādas problēmas kā tev ir lohi, un problēmas - lohu problēmas.

msh 18.07.2021 21:37

Izbrauc kādreiz ar kādu gulošo velosipēdu un tad tu pats sajutīsi kāda ir atšķirība spēkā kādu var ielikt vienā un kādu otrā. Jā, es neapšaubu ka tevis piesauktie grabuļi kaut ko dod, bet fakts ir tāds ka visādiem gulošajiem velosipēdiem un velomobīļiem vārgas rumbas izmantot nedrīkst, tās vienkārši mēdz neturēt to slodzi, atšķirībā no parastiem velosipēdiem, kur problēmu ir stipri mazāk.

msh 18.07.2021 17:50

Nē, tur priekšrocību nav. Ne par velti es zinu kāliem cilvēkus kas ielikuši vecos aužos klimatu salonu daļas, bez plāna likt kondišu - nepieciešamība salonu sasildīt ir stipri lielāku gada laiku nekā nepieciešamība atdzesēt [arī tagad pa nakti braucot salons tiek sildīts] un normāls klimats temperatūru regulē daudz foršāk, pēc principa - viereiz uzliec temperatūru un aizmirsti par to ierīci viduskonsolē. Un pa lielam vienīgais devējs, no pieredzes, ar kuru reizēm mēdz būt problēmas - āra temperatūras devējs bufera apvidū, kurus mēdz satraumēt vai pazaudēt.

msh 18.07.2021 17:47

Tā ir ceška, tur salonā ir DIVI temperatūras devēji.

Jā, piekrītu, tikai lohi pamatā močī pa šosejām - gudrie ar saviem dīzeļiem klabina pa Rīgas sastrēgumiem

msh 18.07.2021 9:14

Tas ir klimats nevis trīs ripuļi, vienīgais kas ir jāmāk - uzlikt normālu temperatūru. Pie tā ka klimatiem ir pilnīgi normāli ziemas laikā no sākuma iegriezt mazo taškentu lai uzsildītu salonu, nemaz nebrīnos ja karstā vasaras dienā ar kondišu tas apietas tieši tāpat, tikai otrādi. Par klimata tehnisko stāvokli - cik minos, iztrūkst tikai viens no diviem āra temp devējiem, kas diezgan nebūtiski varētu pazemināt āra temperatūras aprēķina preczitāti, savādāk tur viss ir kārtībā, ko jau parāda tas ka uzlikts pusgrāds; vecie audī Hella klimati pie jebkādām, aktīvām vai neaktīvām kļūdām par temperatūras regulāciju piedāvā izvēlēties tikai apaļus grādus.

msh 18.07.2021 1:13

Nevis "norādītā jauda ir mazāka", bet tik arī ir - tas ka čipšķūnings viens pats vai kopā ar lielākām sprauslām dod lielākus ciparus tieši to arī nozīmē - bet nu laikam hondu braucējam tas ka standarta dzelži tur 2x vairāk nekā standartā ir liekas ļoti īpaši un ievērojami un tāpēc par standarta jaudu jāsauc to, cik standarta dzelži tur, un nevis to, cik ar standarta vadības bloku nonāk uz spararata

Vecie audī piecu katlu 20 vārstu turbiķi arī ir izcilas konstrukcijas, ja jālieto šādi apzīmējumi - bet tā kā mašīnas kurā bija tie motori pārdeva stipri mazākos apjomos nekā visādas supras, tad attiecīgi nav bijis tas piedūriens un kults. Ak jā, vēl vairāk - ja pie jeņķiem toyota tirgoja visus savus niknākos sešu katlu bīdeļus, tad audī jeņķiem 20vt tirgoja tikai iekš C3 un C4, vārstīgās urkas un S2/RS2 viņi nedabūja. Lielākiem pārdošanas apjomiem pie vainas amerikas tirgum piemērotāka darba tilpuma motori, ātrāka to mašīnu ražošanas uzsākšana un, domājams, zemāka cena.

msh 18.07.2021 0:03

Nu redzi - vienīgais iemesls kāpēc "neviens vācietis ne tuvu nestāv" ir tikai darba tilpums, un tas ka mašīnās, kurās tie motori atrodas, kārbas nepieļauj izmantot pilnu potenciālu. Jā, es sapratu par kādu motoru tu te runā - bet es nedomāju ka tam ir kaut kas īpašs, vienkārši jeņķi daudz velk iekšā japāņu viedojumus un ir uz tā konrketā bīdeļa piedūrušies, dēļ kā ir panesies aftermarkets un kults. Kur tu vispār rauj tos standarta 600 zs 2JZ-GTE, ja standartā tam motoram ir ne vairāk kā RS2?

Vecie audī piecu katlu 20v motori tādā pat līmenī sabūvēti kā tu te apraksti 1k zs spēj kā minimums, ar visu to ka viens katls un 800 grami mazāk - tikai maz tādu motoru, jo, pirmkārt, scēna stipri mazāka, otrkārt, pie tā jaudas līmeņa jāpārtaisa visa mašīna - 01E sešnieces parasti sāk jukt ārā 600-700 zs diapazonā - tavām tayatām gan jau vai nu liek kaut kādas zirga izmēra kārbas, vai arī vienkārši pakaļas bezpiedziņa izglābj kārbu no izjukšanas.

msh 17.07.2021 23:45

Lohs un stulbenis esi tikai tu, kurš rakstot kvēlas slavas dziesmas ķiverēm pat nespēj uzrakstīt kas notiktu ar ķiveri šļūcot ar kājām pa priekšu un seju uz leju - un kam ir galvā ir iekaltas lielražotāju izplatītās dogmas, dēļ kā velosipēda labums ir mērāms pēc otršķirīgiem parametriem un detaļu cenas. Pat ja gulošajiem velosipēdiem nebūtu vispārēja tehniskā pārākuma, jā, jau sociālais aspekts būtu labs iemesls ar tādu braukt, jo par kaut ko ieinteresēts ir jebkurš kurš māk braukt ar velosipēdu - kamēr tu ar savām karbonādes pakaļas konvulsijām papļāpāt vari vienīgi ar citiem papmperbikšiem, un pārējajiem tikai papontot ka viņi ir bomāri, jo, lūk, lieto 50 gramus smagākas un 500 eiras lētākas rumbas nekā tu

Loģiski domājot kāds varēja savākt vai nu priekš daļām, vai lūžņiem. Tikko kā reiz līdz manīm nonāca ziņa ka mūsu ciemā siro metāllūžņu zagļi - iespējams ka pie vainas ir tie. Morāli laikam jāgatavojas jauna velosipēda būvēšanai, tik jāizdomā kāda - atkal pitonu, FlevoRacer, lowracer tipa gulošo divriteni ar pakaļas piedziņu, varbūt kādu fikso highracer tipa gulošo uz parasta velosipēda bāzes vai varbūt jaunu trīsriteni - katram dizainam savi plusi un mīnusi. Velosipēdu pasaule ir daudz plašāka nekā tev liekas, nav tikai garlaicīgs un neērts, vai vēl garlaicīgāks un neērtāks

msh 17.07.2021 23:23

core rakstīja: Un neapšaubāmi mk2 ir viena no labākajām ventilācijas sistēmām un labākais salons

Bet vispār iciks ir taisnība, neprasās tik ilgi kamēr neesi palietojis, man arī likās, ka man nevajag, kamēr man bija mašīna bez, tagad tā ir obligāta prasība.

Jā, tā noteikti ir obligāta prasība - visiem tiem kam mašīna ir domāta lai sēdētu sastrēgumos virs sakarsēta dižās pilsētas asfalta.

Vakar sanāca atbraukt mājās no Liepājas ar vienu cešku, kurā ir strādājošs kondišs. Iekāpju, sāku braukt, klimats mani cenšas nosaldēt - bik vēlāk salona atdzesēšanas fāzei beidzoties paliek labāk, bet tāpat ir sajūta ka esmu uz salšanas robežas - aizbraucu galā, izkāpju, uhh, cik ārā karsts... Un nē, māku es lietot klimatu, nebija tur nekāds LO uzlikts - pilnīgi normāli 23,5 grādi. Kamēr bez kondiša nav ne jāsalst, ne galā jāpiedzīvo termiskais šoks.

msh 17.07.2021 23:18

Tas tāpēc ka tu runā par japāņu atkritumiem - japāņu specialitāte ir precīzi aprēķināt lietas resursu plānotajam pielietojumam. Reiz 10 gadus senā pagātnē ačgārnajā salā sanāca papļāpāt par mašīnām ar vienu latvieti, tas man sāka klārēt ka ceļot jaudu jāmaina šāles un ko tur vēl ne, es viņā klausoties domāju "WTF?!" - beigās, nu jā, izrādās ka šis līdz tam Latvijā ar ātrgaitas zāles pļāvējiem braucis...

Vāciešiem tikmēr parasti tas aprēķins iet pretējajā virzienā, dzelzis aprēķināts ar rezervi niknākajam tā veida motoram un ar rezervi - gan pieņemu ka šajā gadsimtā tās rezerves ir samazinātas. Senākos laikos viss bija normāli - pazīstams cilvēks pirms pāris gadiem paņēma T4 2.5 benzīnnieka apakšu, uzlika 20v galvu, pielika Holset gliemezi no kaut kāda septiņlitrīga dīzeļa un viss notiek, 4x lielāka jauda nekā tam motoram no kura apakša nākusi.

Dīzelim vari likt kādu turbīnu gribi, kamēr neuzliksi benzīna padeves sprauslas kopā ar svecēm, attiecīgu kompresijas pakāpi un attiecīgas vāles, nekas tur nenotiks Kā savulaik viens stiliņa lietotājs, čalis kuram līdz tam bija tikai vīlēti 2.5 TDI un teksti "dīzelis rullē", paskaidroja par to, kāpēc viņa autoparkā parādījies 2.2 20vt - "dīzelis rauj, bet benzīnnieks arī paātrinās". Man te tagad bik sanāca pabraukāties ar 2.5 cešku kurā iepūš 1,8 - 1,9 bārus [vārdu sakot, kādi 200 zs tur ir] - jā, iet diezgan labi - bet ja tur būtu virsū 20v galva un citas benzīnnieka lietas, tā mašīna pie tāda spiediena paātrinātos tā ka man pie stūres minot grīdā būtu šķērma sajūta...

msh 17.07.2021 23:06

ZZZZ rakstīja: Bik labākās domās biju...Saki var salīdzināt dzinēju ar čuguna gilzām un vienkāršu lētuci ar kaut kādu nano pārklājumu , lietie virzuļi vai kaltie ka tikai tilpumi vienādi!? Es pat neaizskaršu tēmu, ka vienam metāla blīvju vietā ir kaut kādas plastmasas izstrādājumu blīvētāji...

Tieši tā - un attiecīgi atšķirības gala rezultātā tad var mēģināt norakstīt uz kādu no tevis piesauktajām tehniskajām atškirībām. Kamēr tas ko tu gribi darīt pat nav salīdzināšana - tu gribi paņemt divus vienādus motorus un pēc tam nosecināt ka divi vienādi motori ir divi vienādi motori...

msh 17.07.2021 22:56

Jāpiebilst ka velosipēds atradies nav, tātad, lai cik tas nebūtu savādi, ir uzskatāms par nozagtu.

msh 17.07.2021 12:50

Nu un ko es tādu būtisku esmu palaidis garām - vai uz parastajiem velosipēdiem sportisti mēdz lietot jostas ar kurām piesprādzēt vidukli attiecībā pret velosipēdu? Sanāk ka šāds "būtisks zināšanu trūkums" ir ļoti daudziem cilvēkiem, jo tas ir daudz kur lasīts, un tajā skaitā pat Rohloff savu rumbu izturībai dod garantiju pie noteiktiem pārnesuma skaitļiem, solot ka pie tādiem rumbas izturēs pat divus 80 kilo smagus pasaules klases sportistus uz tandēma; diez kādēļ te vajadzēja iesaistīt braucēju svaru, laikam rumbu ražotājs arī neko neruba no velosipēdiem...

1 2