Kārtot: Augošā secībā
1 2
msh 18.03.2024 0:30

Es nemaz nebrīnītos ja tas būtu centrālās elektrības bloks - esmu pāris reizes saskāries ar fofāgeniem, kam blokam kas pilda to pašu funkciju, ir kādas otršķirīgas izejas nosprāgušas; tipiski - stikla apmīzēju suknim. Bet nu pirms kaut ko mainīt, jāiziet pēc shēmas cauri ķēdei - pārbaudot drošinātājus un vai tālāk pienāk centrālās elektrības bloka attiecīgajos štekeros.

msh 18.03.2024 0:27

Lai viss sāktos no jauna, tas riņķis ir vai nu ļoti ilgs, vai arī tu žmiedzies uz detaļām.

msh 17.03.2024 20:55

Ar C6 man ir bijusi ļoti ierobežota saskarsme - ar to modeli Audī ir aizlidojis tādā kosmosā, ka manu aprindu ļaužiem pamatā pietiek ar fofāgeniem, gan lai brauktu, gan pistos, un C6 nevajag Pēdējoreiz bija pa vasaru; viens pazīstams čalis, gribot problēmas, bija nopircis C6 ar gaisa piekari, un šim nosprāga kompresors - es viņam sniedzu informatīvu un datorisku atbalstu. Bet nu audī tas ir, līdz ar to tehniskā informācija ir pieejama. Uz C7 pagaidām esmu skatījies tikai no ārpuses.

Tofika autora mašīnas īpatnības šajā tēmā nav īsti svarīgas - tuvais zenons pa gadiem nemainījās, mainījās viss cits - ja jau zenona bloks un spuldzes ir mainīti pa pusēm, tad tie ir kārtībā, nepienāk strāva, un kļūda noteikti ir par sprieguma trūkumu kādā centrālās elektŗības bloka ieejā...

msh 17.03.2024 20:45

Tikai tad, ja nemāk nopirkt mašīnu. Nu labi, pastāv varbūtība ka sanāk remontēt visu pēc kārtas, man ar golfu arī tā ir bijis kādus sešus gadus atpakaļ vienu gadu - bet tas ir dabisks cikls jo detaļas nolietojas - kad visu sataisa, tad kādus gadus var braukt bez īpašiem remontiem

msh 17.03.2024 4:03

"Un kas ir tas zem apšuvuma rūpīgi paslēptais (lohiem nepieejamais) "drošinātājs"?" - negribu tik ļoti iedziļināties - C6, kā jau vipendroniem piebāzta mašīna, ir tik pilna ar viskautko, ka šim aprakstam tur droši vien atbilst vismaz trešā daļa drošinātāju - elsā ir atzīmētas veselas 13 vietas kur atrodas drošinātāji; pieņemu ka bez instrumentiem paredzēts piekļūd kādām trīs vai četrām.

msh 17.03.2024 4:03

Situācija "citā blokā" protams ka ir virs 20 gadus veca - Audī, piemēram, CAN kopnes ieviesa ap gadsimtu miju - ar B5 feisliftu un C5 tajā pat laikā - tur gan vēl bija kusli, CAN tīkla centrs bija spidometrs, viena līnija uz motora vadības bloku, ABSu un tomātkārbas bloku, otra uz maģi; fofāgenam ar mk4 un B5 passātu bija līdzīgi - pilnvērtīgus CAN risinājumus ieviesa pēc tam izlaistiem jauniem modeļiem - kaut gan bija laikam viens izņēmums, mk3 Polo feisliftam, mehāniski primitīvai mašīnai, ar VCDSu noskanējot blokus, atsaucās CAN vārteja, man bija acis 2x9 to ieraugot 😳 Ar kļūdām kas paņemtas no cita bloka parasti saskaros mk5 golfa platformas mašīnās

"nedz arīi (vis drīzāk) tev ir bijusi kāda saskare ar audi component protection" - pazīstams čalis gribēja savam C6 nomainīt to klimata bloku, kam ripuļi uz to, kam ekrāniņi. Piespraudām - nā ni, papētot kas un kā, šāda doma tika atmesta.

"un diez vai vispārēj''a izglītības līmeņa celšanai tu te kādam pastāstītu, kur un kā to var noņemt." - braukt uz tuvāko VAG dīleri un mēģināt ar čaļiem sarunāt halīti. Ārpus dīlerservisa tādu iespēju varētu būt pagrūti atrast; bez dīlera aprīkojuma toreiz atradu ka vēl kaut kāda itāļu firma taisa ļoti dārgu kabeli kas to spēj; tā kabeļa ķīniešu klons jau maksāja kaut kādus sotakus. Nu un, protams, kādi elektronikas gurū droši vien var pāršūt vecā bloka atmiņu uz jauno, lai šrota bloks mašīnā justos kā mājās un neizmestu to component protection.

"KURŠ konkrēti ir "otrs bloks", kurš atbild par xenona gaismu iekš ā6cē6" - centrālās elektrības bloks aka power supply unit, atrodas vadītājam virs kājām.

msh 16.03.2024 19:05

Nūū... Centrālās elektrības bloks darbina lukturus, komandē logu tīrītājus, darbina apmīzējus, taures, iespējams, vēl kaut ko. Neatceros kuri bloki C6 bija ar component protection [zinu ka spidometrs, klimata vadības bloks un MMI kaut kas], bet piekodēt blokam mašīnu un uzlikt blokam pareizo kodējumu ir divas dažādas lietas. Un, visbiedzot, situācija "kaut kas" nedarbojas dēļ "kļūdas citā blokā" ir vairāk kā 20 gadus veca - kopš mašīnās ieviesa CAN kopnes, ļaujot blokiem sarunāties savā starpā, kā arī izmantot viena bloka funkcijām cita bloka devējus; tipisks piemērs - motora vadības blokā un klimata blokā kļūda par to ka spidometram "pazudis" āra temperatūras devējs.

msh 16.03.2024 18:59

Kāpēc viģiku nevar normāli ielikt?

msh 16.03.2024 15:36

Ja centrālās elektrības bloks "rāda ka drošinātāji jāmaina", tad jārauj ārā centrālās elektrības bloks un jāsamēra štekeros vai pienāk tie drošinātāji. Ja jā, tātad problēma ar centrālās elektrības bloku.

msh 16.03.2024 15:26

GK1968 rakstīja: Ir, ir vēl auto, kuriem spidometra sensors saņem signālu ar mehānisku pievadu no kārbas, nevis caur ABS sensoriem.

Tikai sadabūt vietā tādu pašu nesanāca.

Toties ir garāks 5. robs. Motors tāpat pavelk un daudz klusāka braukšana atļautajos ātrumos.

Par to, kā tikt galā ar šo situāciju vajadzēja domāt pirms kārbas maiņas, nevis pēc. Piemēram, ir kaut kādi nullto gadu fofāgeni kam lai arī spidometrs arī lieto ātruma signāla devēju, to teorētiski var pārkonfigurēt lai tas tā vietā izmantotu ātruma signālu no ABS bloka.

Abet par garāku piekto robu - man golfam rudenī nācās ielikt TDI kārbu - pirms tam esošajai G60 kārbai difera satelītu ass pameta savu vietu un izlauza caurumu korpusā, un uz sitiena un bez maksas varēja dabūt tikai TDI kārbu - jā, motors pavelk, bet vairs nav nekādas braukšanas baudas un pārnesuma skaitļi ir tā izvietoti, ka nu pa pilsētu var mierīgi braukt arī trešajā, un pie tā, ar cik augstu ieplūdes spiedienu motors darbojas, es intereses pēc nesen uztaisīju eksperimentu - uzliku lai dators rāda patēriņu litros stundā [motora vadības bloks ātrumu neredz, tāpēc litri uz simtu nesanāca] un pabraucu pa šoseju pārmaiņus ceturtajā un piektajā; secinājums - labākajā gadījumā ceturtajā patēriņš ir tāds pats kā piektajā, sliktākajā - piektajā patērē vairāk.

msh 16.03.2024 2:31

Kāds sakars ar kārbas maiņu?

Un jā, Latvijā ir tiešām kārtīgi jāsapņojas - vismaz šitas pie mums ir zajebis, pirms fotostabiem ir zīme kas atgādina uz cik drīkst braukt, nav kā leišos, kur tev ir jāseko līdzi situācijai un jādomā pašam, uz cik tad tu īsti drīksti braukt...

msh 15.03.2024 17:33

Hm, šis jau ir nelāgi, tātad netrafarēti busi arī var būt...

msh 15.03.2024 17:27

Lašara. Priekš kam tev mašīnā ir spidometrs?

msh 15.03.2024 17:26

Vai nu tu sāki metināt pirms gada, vai arī tu izmanto dārgu kantori Kad es kļuvu par airoka klientu, laikam deviņpadsmitajā gadā, 40l ogļskābās gāzes bija 15 eiras un argona maisījums 48 eiras - pēdējoreiz, kas bija kaut kad pagājušogad, neatceros, vasarā vai rudenī, man tas balons sanāca kaut kādas 70 eiras. Jā, ir dārgāk, bet ja nemetina ar 10l baloniem, to var atļauties Maisījums, protams, ir standarts, 75/25, ja nemaldos, vai 80/20m neatceros,

Kas tas par smidzināšanas režīmu?

msh 15.03.2024 1:23

Ne tik daudz fans, kā tas kā vēlme pēc praktiskas mašīnas, un tādas, kas arī bišķi iet - šī paša iemesla dēļ es esmu ļoti sliktās domās par mersi - jo ja tavi aziāti ir domāti pist 10 gadus un pēc tam zem preses, tad mersis ir paredzēts lai ar to aizbrauktu uz Domeniksu un izšautu no detaļu lielgabala.

 Attiecībā par veciem nissaniem - astoņdesmitajos un deviņdesmitajos nissans ražoja čupiņu ar interesantiem modeļiem, bet tie pamatā bija māju tirgum, un pie mums tie noteikti sapūtu tāpat kā kaut kāds Sunny.

msh 15.03.2024 1:19

Cilveks piesauca nissanu. Parādi man keksusa sedanu ar pilnpiedziņu un trīslitrīgu dīzeli Nē nu kaut kāds IS ar četru katlu kuļmašīnu gan jau ir, jā, bet tas priekš tiem, kas grib kaut ko līdzīgu bomžpakas bembim.

msh 15.03.2024 1:15

Palasīju internetos ka ar argona maisījumu smukāk metinās, gan mazāk deg, gan smukāka šuve - un tā arī ir, šuve ar argona maisījumu sanāk spīdīga. Argona maisījums priekš ņeržas ir draņķīgs kompromiss.

Mazajam balonam, cik minos, pildīšana maksā proporcionāli jūtami dārgāk. Manā gadījumā arī tas ka tas airoks man atrodas tālu - tuvākais punkts ir Saldū, bet pie tā ka jābrauc darba dienā un darba laikā, tad līdz šim abas maiņas reizes ir notikušas Rīgā.

msh 14.03.2024 20:40

Balons daudz vietas neaizņem, trubu var uzlikt garu, par maksāšanu - paņem airokā "mūža lietošanas tiesības" un lai tas balons tur tavā garāžā stāv - jā, pie esošajām cenām tur bik saleksies - balons 250 + gāze + reduktors - kad es ņēmu pirms kovida, tad balons bija 100, un ar visu to, ka es izgāju uz argona maisījumu [maksā 3x vairāk par tīru ogļskābo gāzi], kopā sanāca ap diviem sotakiem.

msh 14.03.2024 20:36

"bet gan pie mums" - tiešām? Bet tu pats nosauci nišas mašīnas Pie mums Micra nav tāpēc ka pie mums jaunas mašīnas var atļauties tikai gados vecāki cilvēki [nevis jaunieši], un apdrošinātāji nespiež izvēlēties kaut ko mazu - šī paša iemesla dēļ pie mums sastopamākais fofāgens ir Golfs, un Polo ir ļoti maz sastopami. Bulkuvāģi un busi - varbūt. Bet patrolis un pathfinders "darba zirgi"... 😂 Darba zirgi kam, biroja planktonam ar īsu krānu? Abi divi nu jau ir parasti pseidodžipi, pirmas komplektējas ar V8 benzīnniekiem, otrais ar V6 - nejustos pārsteigts ja ekofašisma vēsmu dēļ tos nemaz eiropā nepiedāvātu, jo nav ne mikroskopiska hibrīda, ne elektriskās versijas. Kāpēc pie mums tādu nav, nav ne mazāko šaubu - jo tā suga, kurai vajag šitādas kastes, bik piemetīs un nopirks X5 vai Q7. Un jā, kur tad ir sedani un hečbeki? Nu jā, tur tev jāizvēlas megāne vai lagūna.

Par to visu pārējo - kaut ko spēcīgi esi sajaucis. " sen vairs nav tā pati problēma" - nu jā, bet tikai tajā, ka vācu mašīnas nu arī pūst - ne jau japāņu misenes ir palikušas labākas, vienkārši eiropas autoražotāju izstrādājumu kvalitāte ir brutāli nokritusi. Japāņu miskastes nevar palikt labākas - tās ir uzprojektētas labi kalpot 10 gadus, un tad uz tolmetu; dizaina kritēriji nav mainījušies. Pat mūsdienu fofāgens, kurš ir nekvalitatīvs, ir uztaisīts tā, lai to varētu saremontēt - bet japāņi jau sen savas misenes projektē bez rūpēm par lietu, kuras kalpos 10 gadus, maiņu - bremžu sistēma ir labākais piemērs. Un tu te runā par kaut kādiem aizspriedumiem - nu tad lūdzu, parādi no Missena kādu Audi A6 3.0 TDI līdzinieku

Abet par tavu vectēvu - nasing spešal; manam vectētiņam viņa trešais žiķelis kalpoja tieši tikpat labi.

msh 14.03.2024 20:14

Xtrails domāts lauku iedzīvotājiem? Nenodirs lauciniekus! Pseidodžipi ir nemākulīgu pilsētnieku mašīnas - tur kur pilsētniekiem vajag pseidodžipus, tur laucinieki brauc ar hečbekiem un universāļiem, bet tur, kur ar to ir par īsu, tiek izmantoti dzelži, kuriem tie pseidodžipi līdzi netur. Es pazīstu vienu čali kuram bija pirmās vai otrās paaudzes xtreilis [līdz nomainīja pret amaroku - un tad nejauši sanāca samainīties ar tēvu ar mašīnām, līdz ar to tagad brauc ar hiluxu] - cik no tēva nopratu, tad bezceļos ar to xtreili bik tālāk varēja aizbraukt, bet tīri uz ātrumu paņemot šķēršļus.

msh 13.03.2024 23:04

Kā jau te minēja, ar pulverdrāti ir pēc dirsas. Kāpēc tev ir tādas bailes no balona?

msh 13.03.2024 0:22

Krokodils rakstīja: Mūsdienu auto 'bez problēmām' iet pirmos 100-150k tālāk garantija beigusies un baigi nav šķirba cik gadus veca kaste jo ārpus dīlera servisa apmeklējumi tie paši un dārgi - ja gribi lai skatē nullīte, būs jāieguldas, ja gribi pa ekonomisko, tad labo skatē iedotos divnieciņus tā pat kā 20gv. vecajiem šrotiem....

Ja ņemtu dīzeli ar 150k+ nobraukumu, tad galvenais lai nebūtu tā ad-blue šņaga, ar kuru tik konkrētas papildus problēmas un tās nav mazas remonta izmaksas.

Gan Audi gan BMW ir ļoti dārgi pēcgarantijas apkopēs- t.i ja par auto gribēsi rūpēties, nevis braukt līdz apstājas un tad domāt... Iesaku izkāpt no šīs pārgudrās vācu būves un skatīties plašāk!

 (Vairs nav 90tie, kad šīs vācu markas skaitījās kvalitatīvas un kaut cik krutas) 

 Visā visumā tavi nosauktie eksemplāri ir 20K+ € un tādā budžetā personīgi toč labāk jaunu labas kompl. škodu, nissan, toyota vai ko tamlīdzīgu paņemt, vismaz būs jauns auto ar garantiju, nebūs jauztraucas par visu gudro sistēmu  servisiem kā arī rūsu, kas tevis nosauktajos būs iemeties zem smukajiem plastmasiem. Kur vēl pēc dažiem gadiem būs vizuāla/tehniskā problēma. 😉

Teorētiski var piekrist par tehniskajām lietām - bet, protams, tas teksts par "divnieciņu labošanu" ir čau, bet nu šitas - "(Vairs nav 90tie, kad šīs vācu markas skaitījās kvalitatīvas un kaut cik krutas)  " - paga, ko? Tevis piesauktās jaunās kastes ļoti kliedzoši parāda kāpēc audī ir kruts - jo tu piedāvā izvēli starp lietotu piznesa klases mašīnu un jaunu naglu kasti - un tāpēc arī tās naglu kastes ir labāka izvēle, jo tās ir stipri primitīvākas - izņemot Škodu, Škoda vienkārši ir nesmukāk uztaisīta, bet apakšā ir fofāgens, un fofāgens tehnoloģiski [vipendroniski] no audī sevišķi neatpaliek. Ak jā, cilvēks te vēlas pirkt mašīnu - Eiropas tirgū no Missena mašīnas nopirkt nevar, tikai kaščeju, xtraili un joku.

msh 11.03.2024 23:45

Pirmkārt, dajebkā maiņa pēc kļūdas koda, nepārbaudot rādījumus, ir pilnīgi čau. Otrkārt, kas par kļūdām? Treškārt - delfīns vispār ražo lambdas? Man vienīgie zināmie lambdu ražotāji ir Bosch un NTK - un cik man zināms, platjoslenes ražo tikai bošs - vismaz neesmu vēl saskāries ka kāds ķūneris lietotu ko citu kā Boša LSU 4.2 vai 4.9.

msh 11.03.2024 23:43

Izklausās pēc platjoslenēm un šaurjoslenēm - nosauc cenu lai var apstiprināt minējumu.

msh 11.03.2024 6:09

Smilšu Ragana

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti