Kārtot: Augošā secībā
1 2
msh 27.01.2023 12:36

Reduktora temperatūru mēra devējs kas ieskrūvēts reduktorā - un ar spiediena/temperatūras devēju te nebūs nekāda sakara, jo tad būtu nenormālas auzas darbībā - iz pieredzes dēļ gļukainas spiediena daļas mēdza slēgties ārā, un tantes stāsta ka pie gļukaina temperatūras devēja ir vispār čau.

msh 27.01.2023 12:33

Ar to starpību ka tavs pieņēmums ka nepareizs degmaisījums rodas dēļ mehāniskas problēmas, kamēr manējais - dēļ nepareizas konfigurācijas savādāka darbības principa dēļ.

msh 27.01.2023 2:20

P.N. Tad ja gāzeris būtu izpildījies un uzlicis filtru nevis starp reduktoru un spiediena devēju, bet gan starp spiediena devēju un sprauslām, tad manis pieminētais faktors ar korekciju pēc spiediena būtu sekmīgi salauzts.

msh 27.01.2023 2:18

Es teiktu ka pie vainas ir elementāri fizikas likumi - benzīnam un gāzei atšķiras uzsilšanas trekninājumi - papildus degvielas padeve kas nepieciešama jo zemākās temperatūrās ne visa degviela spēj iztvaikot un kas gāzei, kas jau ir iztvaicēta, ir stipri mazāk izteikta - uzsilšanas trekninājuma starpība starp gāzi un benzīnu ir motoriem atšķirīga - man, piemēram, VW 8v caurplūdniekam uzsilšanas trekninājuma līknes benzīnam un gāzei ir diezgan līdzīgas, kamēr pirms tam 8v atpakaļplūsmas motoram starpība bija tāda ka pārslēdzoties uz gāzi bik straujāk uzgāzējot rijās ciet, dēļ tā ka degmaisījums palika trekns + vēl paātrinājuma trekninājums = nedegošs degmaisījums.

Te tev, protams, ir standarta motora vadība kur tas tā nerisinās kā man ar VEMSi, attiecīgi te kaut kas ir jāmaina tajā kā gāzes iekārta pārslēdzas - vai nu jāceļ temperatūra pie kuras pārslēdzas, vai apgriezieni kuros pārslēdzas [lai tas nenotiktu brīvgaitā] - nu, varbūt ir vēl kaut kādas korekcijas izmantotajam gāzes vadības blokam.

msh 27.01.2023 2:07

Par tavu loģiku jāsmejas. Nomināli tava loģika ir pareiza, tik viena nianse - gāzes iekārta taisa korekcijas vadoties pēc gāzes spiediena un blīvuma - attiecīgi ceturtās paaudzes iekārta uztaisīt tādu degmaisījumu kas nedeg, ja vien to nepieprasa motora vadības bloks, nemaz nespēj, brīvgaitā noteikti nē - ja spiediens nokritīsies zem noteiktas robežas, iekārta nobļausies un pilnīgi nejūtami pārslēgsies atpakaļ uz benzīna.

msh 24.01.2023 22:25

Tiktāl nu būtu. Vēl jāsaliek atpakaļ lukturi un jāsūta augšā bremžu gabali. Jautrs fakts - zem mana svara aizmugures riteņu augšmalas satuvinās par 5 mm. Vai tas ir daudz vai maz, neņemos spriest, būs jāuzprasa gulošo ričuku forumā.

Es vēl nesen ieraudzīju interesantus pedāļus - www.bike24.com/p2271151.html?menu=1000,1868,1937 - Slinkais, būdams hardcore pamperbiksis, apsēsts ar gramiem, palaidis garām un līdz ar to arī te nav padalījies ka pastāv pedāļi kas satur gan platformu, gan klipsi. Jāpapēta klipšu apavu klāsts - ja tur kaut kas mani uzrunās, būs jāapsver tāda doma.

msh 22.01.2023 21:51

Mēs esam zaudējuši jebkurā gadījumā - ja "mūsējie" ir uz vienu roku ar ienaidnieku, ko tu vēl sagaidi? Nu ja tev labi sanāks un pat munīcija nebeigsies, nu, ielaidīs tev lodi mugurā. Man liekas ka tas biji tu kas blakus tofikā, tajā par Linkaiti, biji nokonstatējis ka tie nav ministri kas vada valsti, tik izdarījis jocīgu secinājumu ka tie ir "nevadāmie ierēdņi" kas vada.

Un kad tu runā par cīnīšanos - par ko un kas cīnīsies? Šī nav tā valsts kuru uzbūvēja mūsu vectēvi un vecvectēvi un par kuru viņi bija gatavi cīnīties. Šī ir tā valsts kas viņus par to pēc tam represēja, izsūtīja, šāva. Šī valsts kā "suverēna valsts" patlaban pastāv tikai naudas atmazgāšanas nolūkos, tāpēc arī par saviem pilsoņiem tā atceras tikai tad kad jāiekasē kāds nodoklis vai sods. Tātad, KAS cīnīsies ja kāda puse iespējamo cīnītāju šo grimstošo kuģi jau ir pametuši? Un par ko cīnīsies? Lielākiem nodokļiem, lielākām politiķu algām? Vienīgais iemesls kāpēc kaut kādus iebrucējus nebūtu vērts sagaidīt ar ziediem - ja tādi būs, tad tikai lai būtu pamatojums jaunai varas un teritorijas pārdalei, un iegansts lai parastā iedzīvotāja dzīvi ievestu nākamajā hārdkõra līmenī. Šīs valsts dienas tāpat ir skaitītas, vien vēlams lai beigas nebūtu pievienojot to atpakaļ Krievijai bet kaut kam citam.

msh 21.01.2023 23:39

Par kādu prokremliskas valsts iekarošanu tu runā? Tā nebūtu iekarošana, tā būtu iekarošanas fikcija, līdzīgi kā pirms bik vairāk kā 30 gadiem bija "atbrīvošanās" fikcija - ja rietumu globālisti atkal mūs piedalīs atpakaļ Krievijai, tad būs "iekarošana". Jeb vai tev nešķiet dīvaini ka zem paristu aizsardzības ministra Latvijas armija ir novesta līdz munīcijas deficītam? Laikam jau nebaidās

msh 20.01.2023 15:16

Nu, cik gāzes kantori to piedāvā? 10 gadus atpakaļ kad stiliņš bija dzīvs, tur parasts vadības bloka appisējs - korektors - bija pāris kadriem uz savu galvu uzlikts, tas nekas ka puse foruma bija Rīga/pierīga, un kā jau droši vien esi pamanījis, ar gāzes plītīm nospiedošā vairākumā brauc pilsētnieki - minos ka tolaik izslavētais dižās pilsētas kantoris bija tāds Heinrihs, tas, protams, arī neko tādu nemācēja.

Es viens ne. Bet, kā izskatās, pamatā tikai entuziasti ko tādu dara.

msh 20.01.2023 15:12

Pardon, vēlāku nevis agrāku.

msh 20.01.2023 4:33

Slinkais rakstīja: tu sabrauci kkadās auzās. aizdedzi koriģēja veciem karburātoru dzinejiem, kuru aizdedzes sistēma nespēja to darīt. viss kas ar šprici jau pats prot to visu darīt. nekādas iejaukšanās aizdedzē vispār netiek pieļautas liekot gāzi. tikai barošanā

Tas man? Slikti ka tu nezini motoru vadības darbības principus - gāze deg lēnāk, tai vajag agrāku aizdedzi nekā benzīnam, bet motoru vadības no savām kartēm griež tikai agrāku.

Še palasies vecu rakstu par to kā pareizi sagāzēt motoru web.archive.org/web/20190411163507/http://prj-tuning.com/?p=233

msh 19.01.2023 20:50

Man slinkums mežģīt savas acis - kāda tur bija tā problēma?

msh 19.01.2023 20:49

Nevienai gāzes iekārtai tāda bloka nav - ja nu vienīgi akurāt kaut kādam krutajam galam, kaut kādam Viallēm vai tādiem, no kuriem es turos pa gabalu tehniskās informācijas nepieejamības dēļ. Un ja "es kaut ko savā čuhņā esmu izlaidis", tad to arī ir izlaiduši gudri vīri "tavā čuhņā", audī stiliņā agrākos laikos bija pietiekami daudz gudru cilvēku no tavas čuhņas kas kaut ko pietiekami labā līmenī saprata no gāzes un kaut kā šitāda lieta īpaši nekur nefigurēja. Jā, un man ir slinkums meklēt jo nekur nav teikts ka tas ko es atradīšu ir tas ko tu domā.

msh 19.01.2023 16:26

Izklausās ka tu nespēj atšķirt pirkstu no krāna. Jebkura elektroniskā aizdedze koriģē aizdedzes momentu vadoties pēc degvielas kvalitātes - sāba trioniks vienkārši tai lietai piegāja specifiskā veidā kas pieļāva vienkāršāk noteikt izlaistas darba taktis - pārējie detonāciju nosaka ar detonācijas devējiem un, mūsdienās kad jānosaka izlaistas darba taktis, to nosaka pēc sprarata apgriezienu dinamikas. Jebkurā gadījumā, tas ko tu nesaproti - visi vadības bloki sāk ar agresīvu aizdedzi un sastopoties ar detonāciju, griež to vēlāku - neviens vadības bloks netaisīs agrāku aizdedzi nekā kartes to paredz, un gāzei vajag līdz 10 grādiem agrāku aizdedzi nekā benzīnam - neviens vadības bloks ar standarta regulējumu to nedos.

Attiecībā par pirmo teikumu - lūdzu, saiti studijā - varu saderēt ka atkal būsi sajaucis pirkstu ar krānu

msh 19.01.2023 15:53

Atnāca paciņa. Viss būtu bijis labi ja vien PayPal checkout funkcija nebūtu novedusi pie tā ka DPD netika nodots mans numurs - pēc nesekmīga piegādes mēģinājuma dabūju izmantot viņu mājaslapā esošo formu lai nodotu viņiem savu numuru.

Un te gabali kas drīzumā nonāks ričukā. Esmu vīlies ka bremze jau nav nokomplektēta - cerams ka man eļļas pietiks lai to piepildītu, bet šaubos. Dangi un sasodīti dārgi spieķi otrdien tika nopirkti, skrūves, uzgriežņi un vītņstienis arī - atliek tikai spieķot un metināt.

msh 19.01.2023 15:49

Bradypus rakstīja:

msh rakstīja: Neviens nemotors visu laiku neatrodas "forsētā režīmā". Tas pirmkārt. Otrkārt, pat ja gāzes patēriņš pieaugtu neproporcionāli, tam nebūtu nekāds sakars ar enerģijas saturu, bet vistiešākais ar neoptimālu aizdedzi darbojoties ar gāzi. Dabiski ka gāzeri to diez vai atzīs - vieni vienkārši nesaprot motora darbības principus, citi saprot bet karina klientam makaronus, jo īsto problēmu risināt viņi nav spējīgi. Pasaki - cik gāzes plītīm tev ir bijis "aizdedzes korektors"? Un cik bieži citiem tu esi dzirdējis par tādiem? Un cik bieži - par vārstu eļļotājiem vai "gāzes sausumu kas nobeidz motorus"?

Jā, tev taisnība, jebkurš motors reizē, ir izslēgts. Bet noliegt, ka pie vienādiem apstākļiem nemotors darbojas daudz lielākā slodzē un daudz biežāk ir jāgriež "redlainā", tev gribas ļoti, jo tikai tā vari savu taisnību atzīt. Un sakarība ar enerģijas saturu ir ļoti vienkārša - ja degvielai ir mazāka sadegšanas jauda, to nākas aizstāt ar lielākiem apgrizieniem. Kas vēl vairāk liekt to nemotoru ekspluatēt aiz otimālās robežas.

Un kas ir "aizdedzes korektors" ECU vadītam motoram? Esi pārāk atpalicis savā arhaismā, tādu ierīci lika mašīnām, kam aizdedzes moments principā bija mehānisks. Jebkuram ECU ir "karte" pēc kuras tiek ģenerēta dzirkstele. Un neesmu redzējis nevienu gāzes iekārtu, kam nebūtu uzlikts papildus bloks vadības ķēdē šīs "kartes" modificēšanai, braucot ar gāzi.

Par "gāzes sausumu" esmu dzirdējis daudz folkloras - no smalko nemotoru gazificētājiem. Nekad - lielajiem amerikāņiem. Cik tā vispār ir taisnība, nav ne jausmas.

Izklausās ka tu nekad neesi ar tiem nemotoriem pabraucis Man līdz šim viņi ir sagādājuši lielākoties patīkamus pārsteigumus. Teiksim, manas mātes fābija, kurā ir 1.4 16v ar kaut kādiem, neatceros, 75 vai 85 zs - visu cieņu, vismaz vienreiz motorā 8 papildus vārsti ir sabāzti ar jēgu, jo kopējā konfigurācija ir tāda ka tas motoriņš labāk elpo apakšās, nevis kaut kur pie ierobežotāja; iepriekšējais mk3 1.6 mono bija stipri neatsaucīgāks. Vai atkal - trešās paaudzes kadijs ar 1.6 8v, 100 zs un kaut kāds smieklīgs ņūtonmetru daudzums - sanāca ar tādu izkost vienu līkumu lai paskatītos vadības bloka rādījumus lai mēģinātu uzķert vai gāzes iekārta netaisa kādus sūdus - biju pārsteigts cik labi iet - un tad kad intereses pēc aizgriezu uz šosejas līdz kādām 6 štukām, izrādījās ka uz pakaļas ķebļa sēdošais īpašnieks nekad nav to motoriņu nekur augstu griezis. Pa lielam vienīgā nemotoriņa zāģēšana kas man ir gadījusies, bija rudenī - vajadzēja izbraukt vienu līkumu ar vienai pazīstamai sievietei cienījamos gados piederošu Chevrolet [Daewoo] Matiz - zem haubes tur laikam ir 0,8l trīscilindru nemotoriņš - gāja diezgan normāli, līdz es sapratu ka es griežot pēc skaņas līdz 3k, patiesībā griežu līdz 4k, jo viena cilindra par maz - jā, nu tur tiešām cēliens sākas pie 2,5k un prasās līdz tiem 4k griezt.

Tu mani ļoti apbēdināji ar savām vājajām tehniskajām zināšanām. Gāzes iekārtas vadības bloks nekādu aizdedzes momentu nemaina. Tas 1) virina gāzes sprauslas un elektriskos vārstus 2) nodrošina ātru un operatīvu pārslēgšanos 3) pēc savas korekciju kartes un pēc gāzes temperatūras/spiediena veic gāzes sprauslu atvēruma korekcijas. Viss tikai ar gāzes sprauslu virināšanu un nekāda sakara ar aizdedzi. Kamēr tas "aizdedzes korektors" par kuru es runāju ir atsevišķa ierīce caur kuru izlaiž motora stāvokļa devēju signālus un kura tos signālus pārveido lai liktu vadības blokam dzirksteles šķilt savādākos momentos nekā tā kartes to pieprasa. Neesmu nekad tādu ierīci redzējis - tāpat kā tu - bet senos audī stiliņa postos esmu par tādu lasījis; tur daži čaļi bija tādu izmantojuši sagāzētiem lielākiem motoriem. Man šī iemesla dēļ golfā ir VEMS un tam ir divi pārslēdzami, pilnvērtīgi regulējumi, katrai degvielai savs, un attiecīgi gāzei ir agrāka aizdedze un savādāki uzsilšanas trekninājumi - un, protams, gāzes regulāciju es veicu motora vadības blokā, nevis gāzes blokā. Augstas klases čipšķūneris ir spējīgs izveikt šādu pasācienu arī ar standarta vadības bloku - ir lasīts no viena igauņu čipšķūnera apraksts kā viņš to izveic ar motroniku kādus audī izmantoja pirms 30 gadiem - ielodēja blokā divreiz lielāku EEPROMu ar diviem atšķirīgiem regulējumiem un kāju, kura izmainīja nolasāmo adresi, darbināja ar releju kuru pieslēdza pie reduktora elektrovārsta

Gāzes sausums visdrīzāk ir mīts, līdzīgi kā "karstā lielāka oktānskaitļa degvielas sadegšana" - mīts ar kuru tiek izskaidrota vārstu izdegšana kas visdrīzāk notiek dēļ [priekš gāzes] pārāk vēlas aizdedzes. Protams ka kaut kādiem akmens laikmeta amerikāņiem uz to būtu grūti uzrauties - protams, arī dēļ mazākas slodzes, bet arī tāpēc ka tie savas primitivitātes dēļ nespēj griezties un līdz ar to nespēj darboties apgriezienos kuros aizdedzes momenta neadekvātums izpaužas visvairāk

msh 19.01.2023 15:18

Apmēram. Tie kam vajag lielu mašīnu, tie brauc ar busiem. Ir taču bišķi starpība praktiskumā starp mazu istabu uz riteņiem un piepūstu golfu, vai ne?

msh 18.01.2023 17:36

Lielgabalu gaļas taktika bija tikai krieviem un japāņiem. Aiz vāciešiem neviens ložmetējus nelika.

msh 18.01.2023 9:59

Kādam dīzelim, V8? Neminos īpaši redzējis nevienam motoram zemāku brīvgaitu par kādiem 700 apgriezieniem, un zemāk tieši motoriem ar lielāku cilindru skaitu.

msh 16.01.2023 12:59

"Ja mēģināt pie kāda hakera, tad viņam tāpat būtu jāiegūst vienreizēja (maksas) pieeja šim passākumam, tāpēc klientam īsti nav saprātīgas alternatīvas."

Šis īsti nebūs pareizi. Kaut kad sen atpakaļ kad viens pazīstams čalis gribēja savam C6 nomainīt klimatu, bik papētīju par šito tēmu - atradu vienu itāļu risinājumu šitam - tādu kam pastāv arī ķīniešu klons Bet nu protams, vienkāršākais un vieglāk pieejamais variants ir sarunāt ar tuvākā VAG dīlera čaļiem haltūriņu.

msh 16.01.2023 12:56

Tur nav nekā ironiska. Cilvēki labāk izvēlas dzīvot ar skatu uz upi nekā reizi 50 gados VARBŪT tikt pasargāti. Reku video nointervēja tantiņu kura bija piedzīvojusi 1981. gada plūdus, kurus šitie nepārsita, un kura ar to visu pieredzi dambi nevēlējās - nu tad par ko ir runa? Ironiski būtu bijis ja esošo dambi būtu ūdens pārrāvis.

P.N. Tie kas tajā variantā izvēlētos dambi noteikti arī brauc ar "džipu" "lai pasargātu savu ģimeni".

msh 14.01.2023 14:03

Neviens nemotors visu laiku neatrodas "forsētā režīmā". Tas pirmkārt. Otrkārt, pat ja gāzes patēriņš pieaugtu neproporcionāli, tam nebūtu nekāds sakars ar enerģijas saturu, bet vistiešākais ar neoptimālu aizdedzi darbojoties ar gāzi. Dabiski ka gāzeri to diez vai atzīs - vieni vienkārši nesaprot motora darbības principus, citi saprot bet karina klientam makaronus, jo īsto problēmu risināt viņi nav spējīgi. Pasaki - cik gāzes plītīm tev ir bijis "aizdedzes korektors"? Un cik bieži citiem tu esi dzirdējis par tādiem? Un cik bieži - par vārstu eļļotājiem vai "gāzes sausumu kas nobeidz motorus"?

msh 14.01.2023 13:57

fckns rakstīja: Vilto Castrol, Motul, Sunoco un citas "Brendīgās" eļļas, bet ar tādu huiņu tikai Krievijā nodarbojas. Par šādām izdarībām iekš LV var konkrētos sūdos iebraukt, un es gribētu ticēt ka pie mums veikalnieki tā nedara. Kas notiek kkādos mazākas nozīmes veikalos vai servisos - tas jau ir cits stāsts.

Ko nozīmē "veikalnieki tā nedara"? Esi kaut reizi redzējis kādu viģiku kur salīdzina viltotu eļļu ar īstu? Es esmu. Tur ir rūpnieciski izgatavotā kannā ielieta lēta eļļa - tie nav nekādi veikalnieki, tie noteikti ir starpnieki - attiecīgi vienīgais veids kā tu, nezinot nianses, vari būt drošs ka tu nepērc viltojumu ir pērkot no tik lieliem kantoriem kas, domājams, eļļas pērk pa tiešo no ražotājiem.

msh 13.01.2023 8:32

Kaut kā īsti tos vojāžerus nemana lai to būtu daudz, nu kaut vai - mūsdienās tak ir pseidodžipu mode, attiecīgi tie kam ir nosliece izrādīties ar lielu kasti, to dara ar pseidodžipu, jo to ir vairāk un plašākā klāstā, nevis vojāžeris ar iespēju izvēlēties starp četriem motoriem

msh 13.01.2023 8:30

Atgādināšu tev ka runa bija par gāzes iekārtas atmaksāšanos uz mazmotora. Tātad, ja slodzē mazmotors benzīnu "strebj kā izslāpis zīlonis" un gāzi tāpat, tad rezultātā gāzes iekārtas atmaksāšanās no tā tikai uzlabojas Bet vispār tev kā bijušam gāzes plīts lietotājam vajadzetu zināt ka gāzes patēriņš mēdz nebūt proporcionāls benzīna patēriņam, bet gan būt ar savu specifiku.

Kāpēc tu te piesauci propāna enerģijas saturu, man nav ne jausmas - neviens nemēģina iestāstīt ka gāzi patērē tikpat litrus cik benzīnu...

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti