Kārtot: Augošā secībā
1 2
msh 14.08.2020 12:47

Kas tur tajā panelī ir tāds moderns? Jau diezgan veca tehnoloģija - dārga, ar nestabilu atdevi [atkarīga no laikapstākļiem], bet, pats galvenais - tiem mēsliem ir 15-25 gadu darbamūžs un pēc tam tie paliek par toksiskajiem atkritumiem...

msh 14.08.2020 2:15

Sūds par vienu nedegošu lukturi - nesen dižajā pilsētā redzēju pārdesmit gadus vecu berlingo, kuram vienīģais lukturis kas spīdēja, bija viens tuvais, vairāk pilnīgi nekas...

msh 13.08.2020 23:28

Saules paneļi ir dārgi sūdi, un kā tu ar viņiem pa nakti to tačku uzlādēsi?

msh 13.08.2020 20:23

Līdz šim gadījies redzēt divas mašīnas kas bijušas tuvu nodegšanai, abas ceškas. Vienai hvz kāpēc kaut kas sagāja uz īso elektriskā loga barošanas vados pasažiera pēdu rajonā, paraujot līdzi vienu mazu vadeli kas iet šķērsām pāri mašīnai, dēļ kā varēju nopietni čakarēties. Otrai bija jautrāks variants - iepriekšējais īpašnieks bija bik nolohojies mainot starteri, plusa klemme starterim pieskrūvējās kaut kā "ne tā" [vairs nianses neatceros], pārspiežot pret masu oriģinālo klemmes kembriku un iegūstot nelielu savienojumu uz masu, tādu uz dažiem simtiem miliampēru, atklāju to joku jo man tika paprasīts atrast strāvas noplūdi, secinājums - mašīna par mata tiesu līdz nodegšanai.

msh 12.08.2020 18:09

Varbūt. Bet nu astotnieks bija.

msh 12.08.2020 12:59

Mūsdienu realitātē auklēšanās ar cilvēkiem kuri nav spējīgi mašīnu vadīt noved pie cilvēku upuriem dēļ tā ka šādi cilvēki mēdz sajaukt pedāļus. Cik bieži mašīnu kurām ir mešalka vadītāji tā nejauši ņem, paātrinās un iebrauc veikalos, gājējos utt? Necik - lai vadītu tādu mašīnu, ir jāmāk precīzi rīkoties ar trīs pedāļiem, lasīt - cilvēks kas to spēj, pedāļus nejauks, un smagākā ar pedāļiem saistītā nolohošanās būs atlaist sajūgu kamēr kārba vēl ir robā, kas īpaši nevienu neapdraud. Kamēr ar mašīnām kas nokonfigurētas priekš tizleņiem un invalīdiem, tām kur ir tikai divi pedāļi, un ātrumkloķa vietā kaut kāds sūdiņš kuru jāaiztiek divreiz brauciena laikā, ar tādām spēj braukt pat tie, kuri ar mokām spēj dažreiz atrast un nospiest kādu pedāli, ar no tā izrietošām sekām un upuriem...

msh 12.08.2020 12:49

A8 3.0 TDI quattro...

msh 12.08.2020 12:47

Zato mocim nav griezes momenta, un tāpēc tas ir jāzāģē, un ar visu savu mazo litrāžu un mazo svaru un mazo gaisa pretestību degvielu patērē kā mašīna...

msh 12.08.2020 12:45

Nūūū... Man arī bija šāds kategorisks viedoklis, līdz es ieraudzīju kaut kādu audī, laikam C5, kam bija ieliktas tādas diožu spuldzes, lēcu lukturos, ja nemaldos - stars pat izskatījās +/- ok...

msh 10.08.2020 23:44

Tas tikai parāda cik maz tev saskarsme ar vecākām mašīnām, ja sen neesi tādas glāzes redzējis, un šāds cohums tev skaitās "nekas nav palicis". Pazīstams čalis pirms pāris gadiem nopirka vēlīnu B3 pastēti ar svaigu apskati ko vienu gadu notriekt - tur glāzes fiziski lūza nost no lanžeriem...

msh 10.08.2020 18:02

Kā tas ir - kārtējā pieņēmuma forma? Tam reņa 1.5 klak klak vājākās versijas ir ar parastu WG turbīnu. Ja piemaksā par papildus zirguspēkiem - jā, tad ir VNT.

Ko es gribu pieradīt? To ka benzīnnieka 125 nm reālajā dzīvē nav 2x mazāk ņūtonu uz riteņiem nekā 250 nm dīzeļa ņūtoni.

msh 10.08.2020 17:56

Šajā gadījumā man sanāca iepazīties ar to sistēmu no mehāniķa skatupunkta - kam vajadzēja pacelt to kasti uz pacēlāja un pagrozīt riteņus, bet tāds stāvoklis, kas vecākai mašīnai ir pašsaprotams, tai kastei bija iespējams tikai pie ieslēgtas aizdedzes...

msh 10.08.2020 17:22

Nevajag salīdzināt pirkstu ar krānu - dod piemērus ar krutākām mēbelēm no riepām!

msh 09.08.2020 21:56

Es neko nemurgoju, es prasu kas tev tur ir par tādu sistēmu ka ar atslēgu aizdedzē aķi var nosēdināt - esmu ievērtējis to marazmu kas ir pagājušās desmitgades beigu lolvo, kur atslēgas vietā ir pults, kuru iesprauž caurumā - nu jā, fofāgens ar B6 arī tādu risinājumu sāka izmantot.

msh 09.08.2020 21:53

Sēdeklim [seatam] to brīdinājumu gan jau var piekodēt. Brīdinājums pie atvērtām durvīm un atslēgas aizdedzē var būt arī astoņdesmito gadu audī, tik laikam tāda esamība bija atkarīga no tirgus; tas kas kādam B3 bija standartā bija brīdinājums ja atvēra durvis, atslēga bija aizdedzē UN ieslēgti lukturi.

msh 09.08.2020 21:50

Pirmkārt, nodokļu apjoms pret cenu - neesmu iedziļinājies kā tie nodokļi tur sastādās, bet tad kad šogad bija cenu minimums, kaut kas rēķināja ka dīzeļdegviela pie mums zem kaut kāda 81 vai cik tur centa nemaz nevarot nokristies - otrkārt, benzīntanku konkurence vai tās neesamība...

msh 09.08.2020 14:35

Kaut kādam hujdaja izstrādājumam bija tāds prikols - bāzītē 19 collas, ja gribas 17", jāpērk par bargu naudu diski. Nu varbūt ne bāzes komplektācijā, bet kaut kādai komplektācijai noklusējumā.

Tātad, kam tev 19"?

msh 09.08.2020 14:32

Nevis pīkstulis ir uzlabojums, bet defekts tas ka nedrīkst atslēgu atstāt aizdedzē. Kā tam hujdaja izstrādajumam ir - kā desmitgadīgam lolvo, kur ir nevis atslēga, bet pults kuru iesprauž caurumā, un kā iesprauž, tā viss ieslēdzas tādā stāvoklī kā normālai mašīnai ja atslēga pagriezta?

msh 08.08.2020 17:18

Ķīniešiem viskautkas ir gatavs lietošanai, lai cik briesmīgā kvalitātē būtu...

msh 08.08.2020 17:15

Pietrūkst atzveltne...

msh 08.08.2020 15:31

Nu paga paga. Kāds blakus tofikā, man liekas ka tu, apgalvoja ka tie, kas pērk tādas kastes, māk matemātiku. Tātad cilvēks izrēķinājis ka viņš ar elektrisko mašīnīti ieseksos centu, bet viņam nesanāk pa kabatai tačka ar puslīdz adekvāta izmēra aķi - ko darīt?

msh 08.08.2020 15:29

Volx rakstīja: Oho, par baloniem un profiliem nevarēšu atbildēt. Ceedam ir parastās R15 riepas, Tuškānim platās R19(viens mums viņas sauc par ratu riteņiem)

Bet tie profili jau izpaužas uz asfaltu, uz granteni vienkārši katru akmentiņu dzirdi, kas atsitās pret apakšu. Nav izolācijas.

Ļauj es minēšu - tukšonam tie bezjēdzīgie koka ratu riteņi nāk bāzītē un puslīdz adekvāta izmēra ripuļi - dārga ekstra? Kaut kur minos lasījis šito nesmuko triku no ražotāja vai dīlera...

msh 08.08.2020 15:26

Jā, turbodīzelim ar VNT turbīnu [tu šīs divas svarīgās detaļas pagūsti piemirst; labi, dīzeli bez turbīnas šodien, iespējams, nevar nopirkt, bet tādiem budžeta brendiem kā dacīte VNT turbīna var būt papildaprīkojums] pūtiena apogeja var sākties pie 1,5k - bet neaizmirsti ka tas pūtiens sāks krist nost virs 3k, atšķirībā no jebkura benzīnnieka...

msh 08.08.2020 15:20

Kāds sakars nobraukumam ar rūsu? Problēma ir mašīnas jaunajā izlaiduma gadā, ne noskrējienā; gan jau vecās kantainās kastes bija uztaisītas kvalitatīvāk.

Bet vienīgais kas te ir pamācošs - skaidri redzams ka tai mašīnai ir nevis saimnieks, bet tikai īpašnieks - tā problēma pietiekami uzmanīgi aplūkojot tātad bija pamanāma jau sen.

msh 08.08.2020 8:49

Kā to ņem. Mūsu pašu ekofašistu vadonis mendziņš ir ticis trīs reizes vilkts uz uzlādes aparātu, lasīt - vidēji reizi gadā. Un tas ir mendziņš, kuram tas elektro mazohisms liekas pilnīgi normāls, pašsaprotams un kurš to tik vien dara kā rēķina attālumu līdz nākamajam lādētājam. Tātad, ja pat šitas kadrs ir, taviem vārdiem, stulbs - ko tad darīt elektromašīnītes braucējam parastajam?

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti