Kārtot: Augošā secībā
1 2
msh 22.10.2019 12:32

Nezinu par plato galu, manā galā pilnīgi prasās pēc vissezonenēm ziemeņu vietā, un ziemenes ko uzlikt ja ziema tiešām atnāk.

msh 21.10.2019 23:47

Golfam šonedēļ plānoju pāraut vienas vasarenes pret citām - pārskrūvēt 15" ļitaku vietā 14" ļitakus, jo uz piecpadsmitniekiem viens mizu pāris ir gods godam sasniedzis savas dzīves galu - bez diviem milimetriem, 15 gadiem un kaut kādām sīkām plaisām pamanīju vienu nepatīkamu plaisu; tātad sniegu tās nesagaidīs. Ja jau drīzumā sola sniegu, tātad nākamnedēļ būs jālaiž dziesmā smilšu balons un jāsasmilšo un jāsakrāso priekš ziemenēm bleķinieki

msh 21.10.2019 23:44

iciks rakstīja: Pagājušajā gadā runāju ar lietuvieti un tas teica, ka viņiem ziemenes esot +1 mēnesis uz katru pusi no mūsu datumiem. Respektīvi, no 1. novembra līdz 1. aprīlim. Igauņiem ir kā mums un tāpēc kompānijā īsti nebija skaidrs, kāpēc tik jokaini sanācis - valsts visvairāk uz dienvidiem ir ar visskarbākajiem noteikumiem.

Protams, pa gadu var būt kas mainījies un tagad 1. novembra vietā ir 11ais.

"diskusija iet par to,ka tagad globālā situma apstākļos par ātru uzliekot,tās var sabojāt" - tas gan skan diezgan savdabīgi. Neviens tak neliek ziemenes likt jūlijā. Ja to izdara pat oktobra vidū, nu nav te tās temperatūras tādas.

Tā... Paldies. Tagad zināšu - novembrī man braucieni uz lietuvu nespīd - jo ja ziemenes šiem prasa mēnesi ātrāk, tad naglenes šiem ir atļautas tikai mēnesi vēlāk - tātad novembrī es ar vasarenēm otrpus robežai vairs nedrīkstu rādīties, bet ar naglenēm vēl nedrīkstu...

msh 21.10.2019 18:04

Par viengabala pakaļas tiltu vari tikai priecāties - vienkāršāks un uzturēšanā lētāks mezgls; tā daudzsviru piekare vismaz 90% braucēju nah nav vajadzīga.

Neatkarīgā pakaļas piekare noteikti ir visiem 4motion un varbūt kādam krutākam divritenim...

msh 21.10.2019 18:03

Ja fofāgens darītu kā honda, tirgotu otro [vai pirmo] golfu, ietītu smukā, spīdīgā konfekšu papīrītī, tas noteikti arī tādu lietu dabūtu gatavu. Abet šie grib kaut ko modernāku par septiņdesmitajiem/astoņdesmitajiem gadiem tirgot...

msh 18.10.2019 12:26

Es viģiku atskaņot nevaru, bet priekšskatu redzu - tu neesi uzķēris vienu joku - tas polo stāv rindā uz apskati...

msh 17.10.2019 21:26

Paskatījos viģiku - +/- tas pats kas tas astoņdesmito gadu ATE mk II, tikai krutāka vadība un dzelži izmētāti pa motortelpu.

msh 17.10.2019 20:50

darklight rakstīja: Un tieši šo kā reizi izraisa nepietiekoša degvielas padeve. Ar aizkakātu filtru no startera nelec, ievelkot kaut kā izrauj to degvielu cauri un lec. No savas pieredzes stāstu.

Pat ja ir tā, kā tu saki, tas joprojām ir pārāk liels sprieguma kritums - startējot sūknim pietrūkst sprieguma lai sapumpētu to spiedienu, iestumjot spriegums augstāks.

msh 17.10.2019 20:48

Kas jau kuram veci. Es pieņemu ka tas nodoklis man sirdij tuvajām mašīnām tur nespīd.

msh 17.10.2019 19:06

Tak tur visi raksti ir pilni ar pērlēm - piemēram, apgalvojumi, pamatoti ar saiti uz kādu ārzemju resursu, bet tajā ir rakstīts kaut kas jūtami savādāks... Diezgan lielā mērā pateicoties dažu šī foruma lietotāju sniegtajai izglītībai visādi caurumi un pekstiņi viņa apgalvojumos man ir manāmi, tāpēc es esmu pasācis rakstīt neērtus komentārus - skatos ka šis vairs ar mani diskusijās neiesaistās, un šodien man ir uzlikts nesmuks avatars

msh 17.10.2019 17:27

Attiecībā par "fiziski ierobežota vieta" - teiksim, C6 audī aķis nāk grabažniekā, blakus rezerves ripulim - pāris trīslitrīgiem dīzeļiem, kam gadījies to aplūkot, tur bija kaut kas ap 100 Ah, bet ražotājs pieļauj no 90 līdz 120...

msh 17.10.2019 12:33

uzladets.lv/zalaka-zales-plausana/

Uzskatāms piemērs tam, kāds sviesta stūmējs ir mūsu redzamākais pseidoekoloģijas propagandētājs endziņš - vajag izlasīt rakstu un pēc tam apakšā manu komentāru. Tā jau uzlādēts.lv ir forša lapele - tiek publicētas pseidoekologiem tīkamās ziņas [par ekoloģiskiem jautājumiem saistībā ar atjaunojamo enerģiju tur neko atrast neizdosies] un tajās pašās tiek sabiezinātas krāsas un viss tiek pasniegts noteiktā, vēlamajā, virzienā... Un tā katrā rakstā...

msh 17.10.2019 0:28

Paga, kāds ir pamatojums tam sarežģītajam maršrutam - nav lukšu?

msh 16.10.2019 18:47

Nu jā - ļauj es minēšu - tu brauc no juglas uz valdlaučiem/zepu/TDIgavu/whatever - tāpēc arī nebrauc pa brīvībeni. Bet nah man braukt pār zeltinieku, ja man vajag jūrmaleni? Zeltiniekam es esmu pāris reizes pārbraucis pāri ekskursijas dēļ, un 1-2 reizes nejaušības dēļ, pēc principa - noguļu pareizo nobraukti vai notrāpos nepareizajā joslā, un tad, lai netaisītu bīstamus manevrus, sanāk ekskursija pār zeltiniekam un atpakaļ...

msh 16.10.2019 12:15

Šis ir labākais mašīnas apskats ko līdz šim man ir šajā forumā gadījies lasīt...

msh 16.10.2019 2:53

Nav pat jāskatās katalogā - jā, ir vēl kāda atšķirība - vispirms jau sprauslas - jaudīgākām versijām, iespējams, vēl kādi grabuļi atšķiras...

msh 16.10.2019 1:17

Reizi pa divām nedēļām jākabina klāt pie lādētāja. Es savulaik ar savu A90 braukāju bezmaz līdzīgā režīmā - pamatā uz 1,2 km attālo darbu - bija apmēram līdzīgs rezultāts; pēc 2 nedēļām sāka jūtam gurdenāk griezt.

msh 16.10.2019 1:16

Nezinu par citiem ražotājiem, VAG oriģinālajiem aķiem ir lielāka ietilpība nekā tādiem pašiem aftermarketa aķiem, jo VAG ietilpību mērīja pie zemākas temperatūras...

msh 16.10.2019 1:13

Ķīnai enerģētiskā drošība, jo var ASV sankcijas ieviest? Mazāk multenes vajag skatīties - kā ASV ieviestu sankcijas pret ķīnu, kas pakāpeniski iepērk trešās pasaules valstis?

msh 15.10.2019 0:58

Uz šito loģiku parakstos es, vienīgi saprāta robežās izsvītrojot to "rādžiņa darbināšanos". Problēma ir tāda ka es piederu mazākuma grupai - mana golfa aķis tiek lietots režīmā - stāv dažas dienas, uzgriež pāris reizes motoru un pēc tam to ģenerators lādē kādu pusstundu - vēl daži starti un īsāki uzlādes periodi, un atkal pusstunda - pats aķis priekš mašīnas, kurā atrodas, liels, un ģenerators arī liels, un ar 14,5v šokolādi iekšā - un vēl aķis šausmīgi reti redz mīnusus, nevis meteoroloģisko apstākļu dēļ, bet tāpēc ka mašīna sala laikā ļoti reti dabū atdzist ārpus garāžas. Ar to visu es manam 5 gadus vecajam trešajam deta senatoram prognozēju vēl vismaz otrus 5 gadus.

Bet problēma ir tāda ka liela, ja ne lielākā daļa šī foruma lietotāju stumdās pa dižo pilsētu - tātad, pēc auksta starta seko vairāk vai mazāk īss brauciens, kura laikā aķis var gadīties ka pat nepaspēj uzlādēties - un šādā lielāka aķa neuzlādētība, tam pašam kaitējot, var neizlīst ilgāku laiku nekā maza aķa neuzlādētība...

msh 14.10.2019 21:32

Par to vai "lielāks un jaudīgāks" nozīmē rezervi, vai "nespēs pielādēt" jau vēl var gari un plaši diskutēt...

msh 14.10.2019 21:19

Vispār jau jāsāk ar mašīnas ražotāju un izlaiduma gadu, jo ja man ir mašīna, kurai aķa uzlādi nosaka elementāri fizikas likumi, tev varbūt ir tāda, kurai aķa uzlādi nosaka uzlādes kontrolieris, kam to aķi vēl ir jāpiekodē...

Diez vai ieliksi lielāku kā ražotājs noteicis, šī gadsimta mašīnām varētu būt problemātiski, ja vien tev nav pliks benzīnnieks.

msh 14.10.2019 19:36

Dižā pilsēta tak ir viena pretīga vieta - šorīt četros no rīta braucot no juglas, līdz vanteniekam saskaitīju 28 strādājošus satiksmes lukšus manā maršrutā, gājēju pārejas neskaitot - nah viņus nav iemācījušies izrubīt, kaut uz dažām stundām?

msh 10.10.2019 13:02

Vispār es esmu pats pieredzējis dabā uz vairākiem opeļiem ka ar starteri nelec bet stumjot vai velkot lec bez problēmām. Man, bez iedziļināšanās opeļu īpatnībās, liekas ka tur pie vainas varētu būt elektrības padeves problēmas vadības blokam; starta brīdī pārāk zems spriegums...

msh 08.10.2019 21:29

Kāpēc nesilst? Silst - bet "silst" nav tas pats kas "deg" un "kūst"; tās dabas parādības rodas ja vads to siltumu nespēj izkliedēt. Tu tik iedomājies - kaut kādam deviņdesmito gadu vidus STIenim ir tā perioda VAG standarta resnuma lukturu vadi - 1,5 mm2, tas nekas ka visi pārējie vadi ir tievi sūdiņi - bet lokanajai dacītei - un esošajam dusterim - ļaujot pieņemt ka visām dacītēm - ir jūtami mazāk...

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti