msh un viņa šroti + salieķis

GB12 Reģ.: 29.03.2011

Nu, tad uz priekšu...

 
1.. 13 14 15 16 17 18
ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

msh

Vēl vari iečekot no viena apmales stabiņa līdz nākamajam 100metros cik sasniedz ātrumu! Nē nu nopietni, bez apakšteksta.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Pa pilnam tak bezmaksas racelogic lietotnes dabūnamas

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Man tas nav saistoši - pat ar visu to, ka mans motora vadības bloks neredz ātrumu, es varu mierīgi laiku izmērīt ierakstot log failu - laiku no WOT līdz noteiktiem apgriezieniem trešajā robā.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
1 0 Atbildēt

Mārtiņ, kā Tev šķiet, kad šitais te notiek garām traucoties mašīnai, uz kuru pusi lido tas starpgalaktiku laineris? Zem mašīnas, vai grāvī?

Krotow Reģ.: 09.09.2008
1 0 Atbildēt

Velotricikls ar stancētiem riteņiem?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Nekur nelidos, turpinās taisnvirziena kustību, procesā strauji apstājoties. Bildē noticis neparasts notikums, salūza nevis metinājums, bet gan nogura iefleksēta truba un pavērās, tāpēc arī velosipēds joprojām ir vienā gabalā; iefleksējumi nebija pārmetināti, jo tā pakaļas dakša faktiski nav pabeigta; bik vajadzēja vēl pafleksēt un pametināt, jo riteņi bik šķībi stāv. Man ir gadījies vismaz trīs reizes piedzīvot ar iepriekšējo divu riteņu pakaļas dakšu ka nolūzt viens pakaļas ritenis, no tām vienu uz šosejas pirms trīs gadiem, vienu pilnā gaitā uz sūdīga asfalta pa ceļam uz darbu un vienu darbavietas sētā - ļoti strauja taisnvirziena apstāšanās. Ak jā - ja tu domātu loģiski, tad saprastu ka šitai dakšai labajam ritenim ir ielāka slodze nekā kreisajam, SEVIŠĶI uz šosejas, kur kreisais ritenis nekad asfaltu nepamet - tāpēc arī šis notika Palangā, nejauši pie tualetes ar to riteni nobraucot no celiņa - un piedevām pilnīgi bez ātruma - brauciena, kura laikā es azartiski kodu nost elektrovelosipēdistus vulgaris, noslēgumā

 Bet kad jau reiz tu esi uzprasījies - pastāsti savu viedoki par Magura bremzēm.

Agaga Reģ.: 25.07.2007
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Nekur nelidos, turpinās taisnvirziena kustību, procesā strauji apstājoties. Bildē noticis neparasts notikums, salūza nevis metinājums, bet gan nogura iefleksēta truba un pavērās,   bremzēm.

Vienīgais cilvēks, kurš gudrāks par Bafetu brauc ar trīsriteni, jo apavi, manuprāt, dārgāki par Kenda un Continental. Lūk, par bremzēm runājot ir ko teikt, braucu ar Sram hibrītrumbu, kura nav laba (ir 21 ātrums un bezbremze), iemetot Nexusu vai Torpedo ieguvums būtu jau 3 bremzes, nu ja ātrums būs biedējošs apsveru nenovērtējamo rollerbrake priekšā uzstādīt, lai būtu visi 4 😝😝😝

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt
msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Šitas joks jau ir vecs, bet tā situācija ir diezgan likumsakarīga - pirmkārt, fofāgens piš kapeiku dēļ ķīseļgeitas un citām huiņām, otrkārt, mūsdienās pirmo pircēju kas virina haubi paliek arvien mazāk.

BigPharma Reģ.: 05.08.2024
0 0 Atbildēt

nevajag atbalstīt šito BigFolksvāgen - politizēto pasaules krāpnieku klubu, kuri visur bāž tos folksvāgenus. Redzējāt, kas ir Vācijas pirktākais auto?

VW vadība sēž Vācijas politikā un lobē folksvāgenu.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Šis vēl labāk, ar iespēju salocīt motora pārsegu:

osscar Reģ.: 27.08.2002
0 0 Atbildēt

nu sram 7 ir efektīvāka ar mazāk zudumiem vajadzīgajos robos - nexus vidējie robi ir visneefektīvākie - padsmit procentu pa kāju, kas imho ir daudz. Vismaz es jūtu kā nebrauc tas velo pat ar pilsētas riepām. sram ir paskaļš + tas tizlais pievads pārslēgšanai, ko var salauzt. Bet tā veiksmīgi esmu atbrīvojies no planetārās rumbas velo ( uz hibrīda pilsētas velo ar cieto dakšu un īso rāmi), imho labāk "normāls pārslēdzejs" vismaz ripo labi un neēd enerģiju. man tā eļļošana un "apkope" baigi netraucē ..ja saplīst  planetārā - ritenis paliek par skrejriteni😃, klasikai vismaz single speed var uztaisīt ja viss plīst un jūk.

0pis Reģ.: 16.02.2023
1 0 Atbildēt

Skatos Ed Pratt "I Spent 20 DAYS Bikepacking across Latvia on a Unicycle". Lūk, kur tehnika - nekas neatlokās, negrab un neprasa ķēdes birstēšanu pēc izbraukšanas cauri peļķei.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Neko nezinu par maguru. Nesen nopirku mtb ar 4pot deore. Pietiek atliektiem galiem, pagaidām

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Esmu tevī vīlies Man vienkārši divu ritenu dakšai ir simboliskas hidro disku bremzes - jo Shimano četru virzuļu supportam virzuļu darba tilpums sevišķi neatšķiras no divu virzuļu supportu darba tilpuma - attiecīgi ar Shimano kloķi ir par īsu - un pirms dažām dienām ieraudzīju ka viens internetveikals tirgo dubultu bremžu komplektus, ar supportiem pēc izvēlas, un Maguras hidro dangu bremžu kloķi - vajadzēs laikam pašam tādu kloķi nopirkt.

Tā kā to bremžu salikšanai tika izlietota viena riteņa aizmugures dakšas bremzes, un sestdienas atgadījums kļuva par iemeslu beidzot pāriet uz diviem riteņiem, sanāca aizmugurē uzlikt Heyes Srtoker Ride, par cik man pirms pāris gadiem atdeva lietotu komplektu - spēks tai bremzei ir, bet ta arī viss, ko par to var labu pateikt - šitā bremze pret vislētāko Shimano disku bremzi izjūtās ir apmēram kā žiguļa bremžu pedālis pret golfa bremžu pedāli...

0pis Reģ.: 16.02.2023
0 0 Atbildēt

Magura ir labas bremzes. Uz dārzu braucamajam ritenim ir Maguras aploku hidraulika ar Kool Stop klučiem, bremzē spēcīgi un pārliecinoši. Tādas ar bremžu būsteri izmanto arī trial ričukiem.  Domāju, ka disku Maguras ir labas.

Atceramies, ka UA dronu laivas arī saucas Magura 😜

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
2 5 Atbildēt

msh rakstīja: Nekur nelidos, turpinās taisnvirziena kustību, procesā strauji apstājoties. Bildē noticis neparasts notikums, salūza nevis metinājums, bet gan nogura iefleksēta truba un pavērās, tāpēc arī velosipēds joprojām ir vienā gabalā; iefleksējumi nebija pārmetināti, jo tā pakaļas dakša faktiski nav pabeigta; bik vajadzēja vēl pafleksēt un pametināt, jo riteņi bik šķībi stāv. Man ir gadījies vismaz trīs reizes piedzīvot ar iepriekšējo divu riteņu pakaļas dakšu ka nolūzt viens pakaļas ritenis, no tām vienu uz šosejas pirms trīs gadiem, vienu pilnā gaitā uz sūdīga asfalta pa ceļam uz darbu un vienu darbavietas sētā - ļoti strauja taisnvirziena apstāšanās. Ak jā - ja tu domātu loģiski, tad saprastu ka šitai dakšai labajam ritenim ir ielāka slodze nekā kreisajam, SEVIŠĶI uz šosejas, kur kreisais ritenis nekad asfaltu nepamet - tāpēc arī šis notika Palangā, nejauši pie tualetes ar to riteni nobraucot no celiņa - un piedevām pilnīgi bez ātruma - brauciena, kura laikā es azartiski kodu nost elektrovelosipēdistus vulgaris, noslēgumā

 Bet kad jau reiz tu esi uzprasījies - pastāsti savu viedoki par Magura bremzēm.

Tev tur kaut kas ir jāpārdomā un jāmaina savā projektēšanas, materiālu izvēles, sagatavošanas, metināšanas, fleksēšanas un iefleksēšanas teorijā un praksē!

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Nu redzi - salūšanas gadījumu retums ir uzskatāms piemērs tam, ka tas viss notiek ;) Tās vietas, kas man regulāri lūza pirms diviem gadiem, sen nav lūzušas, un to lūšanu es arī negaidu.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
1 2 Atbildēt

Tas labi. Es par pašu attieksmi un loģiku.

Viencexpercs Reģ.: 26.11.2023
0 0 Atbildēt

jorviktricycles.com/3-wheel-bikes 

 Kā ar šitādiem aparātiem lielā ātrumā ņemt līkumus?

jo 25km/h braucot ar parasto divriteni, straujos līkumos, sanāk nosvērties uz sāna.

Ir kādam pieredze?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kā jau Slinkais saka - ar tādiem ātri līkumos neiet. Pirmkārt - ja tu tādu esi paņēmis, tu neesi no tiem, kas brauc sevišķi ātri Realitātē noteikti ir līdzīgi, kā ar manu pitonu, kad tam aizmugurē ir divi riteņi - ar laiku braucot piešaujas līkumus izņemt uz iekšmalas riteņa pacelšanās robežas, kā arī instinktīvi nolikt to riteni atpakaļ uz ceļa ar stūres pagriezienu, ja sanācis to atraut. Pro līmenis būtu pirms līkuma paraut uz pretējo pusi lai paceltu ārmalas riteni, un tad uz diviem riteņiem izņemt līkumu - varbūt kādreiz vajadzēs paprovēt

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
1 0 Atbildēt

Ar tādām lamatām baigi līkumus neņem. Jo vnk bail))

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Alternatīvi tiem kas grib ātri ņemt līkumus - dara šādi:

www.1800wheelchair.com/product/quickie-titanium-all-court-sports-wheelchair/

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tas ratiņkrēsls ir tiem, kas nevar savādāk. Velosipēdisti var savādāk - priekš tiem kas grib ar trīsriteni ātri izņemt līkumus, ir domāti guloši trīsriteņi ar diviem riteņiem priekšā

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Esmu tevī vīlies Man vienkārši divu ritenu dakšai ir simboliskas hidro disku bremzes - jo Shimano četru virzuļu supportam virzuļu darba tilpums sevišķi neatšķiras no divu virzuļu supportu darba tilpuma - attiecīgi ar Shimano kloķi ir par īsu - un pirms dažām dienām ieraudzīju ka viens internetveikals tirgo dubultu bremžu komplektus, ar supportiem pēc izvēlas, un Maguras hidro dangu bremžu kloķi - vajadzēs laikam pašam tādu kloķi nopirkt.

Tā kā to bremžu salikšanai tika izlietota viena riteņa aizmugures dakšas bremzes, un sestdienas atgadījums kļuva par iemeslu beidzot pāriet uz diviem riteņiem, sanāca aizmugurē uzlikt Heyes Srtoker Ride, par cik man pirms pāris gadiem atdeva lietotu komplektu - spēks tai bremzei ir, bet ta arī viss, ko par to var labu pateikt - šitā bremze pret vislētāko Shimano disku bremzi izjūtās ir apmēram kā žiguļa bremžu pedālis pret golfa bremžu pedāli...

Vīlies vīņš 😂

Es kkā pat kalnu pārejās iztieku ar standarta šosejas bremzi no plaukta. Mtb arī ņem gan garas trepes, gan niknākus nobraucienus. Starpība divreiz lielākā klucī ir sajūtama uzreiz. Arī kalpo jūtami ilgāk

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Interesanti. Ja mēs parullētu uz atpakaļ,tur noteikti atrastos vismaz viens tavs posts par to, ka Shimano ir sūdīgas bremzes - bet tagad izrādās ka viss esot normāli un pietiekami

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Sūdīgas ir sākuma gals. Tikko iestājas servo un normāli kluči, nekāda diža vaina vairs nav. Ir labākas, jā, bet par citiem cipariem

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Es pusotru gadu atpakaļ priekšā pārgāju no lētākās Shimano hidro disku bremzes uz bezgrupas četru virzuļu supportu ar metāla klučiem - kloķis sākumā arī bija bezgrupas, bet tas ļoti drīz izbeidzās un tika aizvietots ar Deore XT kloķi - es neteiktu ka ir milzīgi labāk - jā, labāk ir un patīkamāk arī, bet ne jau milzīgi...

osscar Reģ.: 27.08.2002
0 0 Atbildēt

Liela daļa velo nāk ar lētajam mt200 shimano, normālas bremzes ja rēķina ka komplekts 50 eur maksā...laba modulācija,  nekas nečīkst ja nesacepina klučus+šad tad jānotīra ar tehnisko spirtu rotori ..."LV kalnos" parasti jaudas pietiek, es vienreiz garākā nobraucienā sacepināju klučus (mans svars 110kg+ velo somas) - paliek "stikloti" un sāka čīkstēt, bet tā  90% gadījumos pilnīgi pietiek ..jā dilst ātri salīdzinoši, bet aļikā kluči maksās smieklīgi un es nejutu atšķirību pret oem. Bet tā noteikti mainīšu uz ko citu ja šīs nobeigsies - slx. ( manā gadījumā vienīgā opcija jo flat mount aizmugurē..)

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
1 1 Atbildēt

Princips

bitrike.gr/

www.youtube.com/watch?v=W5zgxjfivAY

 rear suspension tilting tricycle

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Angliski ir tāds labs teiciens - "defeats the purpose". Uztaisīt trīsriteni kas lokās līkumos vismaz pa pusei atceļ tāda velosipēda jēgu. Šitam trīsritenim vienīgais pluss - kaste aizmugurē. Bet ja piemirst to - kamēr nenobloķē to piekari, tu brauc ar lielgabarīta divriteni - tā kā joprojām jābalansē, tad braukšana joprojām ir žonglēšana. Es, ja kas, esmu redzējis projektu trīs riteņu Pitonam ar līdzīgu principu - tur bija viengabala divu riteņu aizmugures dakša, kas var svārstīties attiecībā pret pārējo velosipēdu, stūrēšana notiek ar kājām, un ragi ir pie aizmugures dakšas, lai varētu velosipēdu iegāzt kā vajag - atšķirībā no tavā saitē redzamā trīsriteņa, tam nebija kravnesības bet tas ir stabilāks gaitā, par cik aizmugures riteņi nekustas savstarpēji un to stāvoklis pret velosipēdu ir kontrolējams - bet tas arī viss. Man būtu interesanti pamēģināt tadu konstrukciju, bet es diez vai pie tādas paliktu, jo es augstu vērtēju trīs riteņu, kas nekustas attiecībā viens pret otru, plusus - tāpēc arī man viena riteņa piekare der priekš diviem riteņiem.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

Nu, te ir tāda lieta - trīsritenis, kas var sasvērties uz līkuma, var arī nesasvērties, braucot pa taisni. Cik tur tā darba.

Pie tam ir vēl tādi četrriteņi, tiem gan piedziņa ir iekšdedzes vai elektriska, kam vispār katrs ritenis neatkarīgs un tie vispār var braukt pa bedrēm un nogāzēm.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

"var arī nesasvērties" - tā tas nestrādā - ja piekare darbojas, tad kaut nedaudz, bet sasvērsies, un vajadzēs attiecīgi žonglēt. Šeit, spriežot pēc bildēm, tas ričuks spēj sasvērties tāpat kā divritenis, ar visu no tā izrietošo.

Tikmēr četrritenim iestāsies tā pati problēma kas mašīnām ar mīkstām piekarēm - risks apgāzties

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

Nu, es biju domājis regulējamu vai pat atslēdzamu sagāzes funkciju. Vai arī tādu, kas līkumā reaģē uz slodzi un neļauj tam ritenim celties, bet sasver uz sāniem visu konstrukciju.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt
1.. 13 14 15 16 17 18
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti