msh
Vēl vari iečekot no viena apmales stabiņa līdz nākamajam 100metros cik sasniedz ātrumu! Nē nu nopietni, bez apakšteksta.
msh
Vēl vari iečekot no viena apmales stabiņa līdz nākamajam 100metros cik sasniedz ātrumu! Nē nu nopietni, bez apakšteksta.
Pa pilnam tak bezmaksas racelogic lietotnes dabūnamas
Mārtiņ, kā Tev šķiet, kad šitais te notiek garām traucoties mašīnai, uz kuru pusi lido tas starpgalaktiku laineris? Zem mašīnas, vai grāvī?
Nekur nelidos, turpinās taisnvirziena kustību, procesā strauji apstājoties. Bildē noticis neparasts notikums, salūza nevis metinājums, bet gan nogura iefleksēta truba un pavērās, tāpēc arī velosipēds joprojām ir vienā gabalā; iefleksējumi nebija pārmetināti, jo tā pakaļas dakša faktiski nav pabeigta; bik vajadzēja vēl pafleksēt un pametināt, jo riteņi bik šķībi stāv. Man ir gadījies vismaz trīs reizes piedzīvot ar iepriekšējo divu riteņu pakaļas dakšu ka nolūzt viens pakaļas ritenis, no tām vienu uz šosejas pirms trīs gadiem, vienu pilnā gaitā uz sūdīga asfalta pa ceļam uz darbu un vienu darbavietas sētā - ļoti strauja taisnvirziena apstāšanās. Ak jā - ja tu domātu loģiski, tad saprastu ka šitai dakšai labajam ritenim ir ielāka slodze nekā kreisajam, SEVIŠĶI uz šosejas, kur kreisais ritenis nekad asfaltu nepamet - tāpēc arī šis notika Palangā, nejauši pie tualetes ar to riteni nobraucot no celiņa - un piedevām pilnīgi bez ātruma - brauciena, kura laikā es azartiski kodu nost elektrovelosipēdistus vulgaris, noslēgumā
Bet kad jau reiz tu esi uzprasījies - pastāsti savu viedoki par Magura bremzēm.
msh rakstīja: Nekur nelidos, turpinās taisnvirziena kustību, procesā strauji apstājoties. Bildē noticis neparasts notikums, salūza nevis metinājums, bet gan nogura iefleksēta truba un pavērās, bremzēm.
Vienīgais cilvēks, kurš gudrāks par Bafetu brauc ar trīsriteni, jo apavi, manuprāt, dārgāki par Kenda un Continental. Lūk, par bremzēm runājot ir ko teikt, braucu ar Sram hibrītrumbu, kura nav laba (ir 21 ātrums un bezbremze), iemetot Nexusu vai Torpedo ieguvums būtu jau 3 bremzes, nu ja ātrums būs biedējošs apsveru nenovērtējamo rollerbrake priekšā uzstādīt, lai būtu visi 4 😝😝😝
Šitas joks jau ir vecs, bet tā situācija ir diezgan likumsakarīga - pirmkārt, fofāgens piš kapeiku dēļ ķīseļgeitas un citām huiņām, otrkārt, mūsdienās pirmo pircēju kas virina haubi paliek arvien mazāk.
nevajag atbalstīt šito BigFolksvāgen - politizēto pasaules krāpnieku klubu, kuri visur bāž tos folksvāgenus. Redzējāt, kas ir Vācijas pirktākais auto?
VW vadība sēž Vācijas politikā un lobē folksvāgenu.
nu sram 7 ir efektīvāka ar mazāk zudumiem vajadzīgajos robos - nexus vidējie robi ir visneefektīvākie - padsmit procentu pa kāju, kas imho ir daudz. Vismaz es jūtu kā nebrauc tas velo pat ar pilsētas riepām. sram ir paskaļš + tas tizlais pievads pārslēgšanai, ko var salauzt. Bet tā veiksmīgi esmu atbrīvojies no planetārās rumbas velo ( uz hibrīda pilsētas velo ar cieto dakšu un īso rāmi), imho labāk "normāls pārslēdzejs" vismaz ripo labi un neēd enerģiju. man tā eļļošana un "apkope" baigi netraucē ..ja saplīst planetārā - ritenis paliek par skrejriteni😃, klasikai vismaz single speed var uztaisīt ja viss plīst un jūk.
Skatos Ed Pratt "I Spent 20 DAYS Bikepacking across Latvia on a Unicycle". Lūk, kur tehnika - nekas neatlokās, negrab un neprasa ķēdes birstēšanu pēc izbraukšanas cauri peļķei.
Neko nezinu par maguru. Nesen nopirku mtb ar 4pot deore. Pietiek atliektiem galiem, pagaidām
Esmu tevī vīlies Man vienkārši divu ritenu dakšai ir simboliskas hidro disku bremzes - jo Shimano četru virzuļu supportam virzuļu darba tilpums sevišķi neatšķiras no divu virzuļu supportu darba tilpuma - attiecīgi ar Shimano kloķi ir par īsu - un pirms dažām dienām ieraudzīju ka viens internetveikals tirgo dubultu bremžu komplektus, ar supportiem pēc izvēlas, un Maguras hidro dangu bremžu kloķi - vajadzēs laikam pašam tādu kloķi nopirkt.
Tā kā to bremžu salikšanai tika izlietota viena riteņa aizmugures dakšas bremzes, un sestdienas atgadījums kļuva par iemeslu beidzot pāriet uz diviem riteņiem, sanāca aizmugurē uzlikt Heyes Srtoker Ride, par cik man pirms pāris gadiem atdeva lietotu komplektu - spēks tai bremzei ir, bet ta arī viss, ko par to var labu pateikt - šitā bremze pret vislētāko Shimano disku bremzi izjūtās ir apmēram kā žiguļa bremžu pedālis pret golfa bremžu pedāli...
Magura ir labas bremzes. Uz dārzu braucamajam ritenim ir Maguras aploku hidraulika ar Kool Stop klučiem, bremzē spēcīgi un pārliecinoši. Tādas ar bremžu būsteri izmanto arī trial ričukiem. Domāju, ka disku Maguras ir labas.
Atceramies, ka UA dronu laivas arī saucas Magura 😜
msh rakstīja: Nekur nelidos, turpinās taisnvirziena kustību, procesā strauji apstājoties. Bildē noticis neparasts notikums, salūza nevis metinājums, bet gan nogura iefleksēta truba un pavērās, tāpēc arī velosipēds joprojām ir vienā gabalā; iefleksējumi nebija pārmetināti, jo tā pakaļas dakša faktiski nav pabeigta; bik vajadzēja vēl pafleksēt un pametināt, jo riteņi bik šķībi stāv. Man ir gadījies vismaz trīs reizes piedzīvot ar iepriekšējo divu riteņu pakaļas dakšu ka nolūzt viens pakaļas ritenis, no tām vienu uz šosejas pirms trīs gadiem, vienu pilnā gaitā uz sūdīga asfalta pa ceļam uz darbu un vienu darbavietas sētā - ļoti strauja taisnvirziena apstāšanās. Ak jā - ja tu domātu loģiski, tad saprastu ka šitai dakšai labajam ritenim ir ielāka slodze nekā kreisajam, SEVIŠĶI uz šosejas, kur kreisais ritenis nekad asfaltu nepamet - tāpēc arī šis notika Palangā, nejauši pie tualetes ar to riteni nobraucot no celiņa - un piedevām pilnīgi bez ātruma - brauciena, kura laikā es azartiski kodu nost elektrovelosipēdistus vulgaris, noslēgumā
Bet kad jau reiz tu esi uzprasījies - pastāsti savu viedoki par Magura bremzēm.
Tev tur kaut kas ir jāpārdomā un jāmaina savā projektēšanas, materiālu izvēles, sagatavošanas, metināšanas, fleksēšanas un iefleksēšanas teorijā un praksē!
Nu redzi - salūšanas gadījumu retums ir uzskatāms piemērs tam, ka tas viss notiek ;) Tās vietas, kas man regulāri lūza pirms diviem gadiem, sen nav lūzušas, un to lūšanu es arī negaidu.
jorviktricycles.com/3-wheel-bikes
Kā ar šitādiem aparātiem lielā ātrumā ņemt līkumus?
jo 25km/h braucot ar parasto divriteni, straujos līkumos, sanāk nosvērties uz sāna.
Ir kādam pieredze?
Kā jau Slinkais saka - ar tādiem ātri līkumos neiet. Pirmkārt - ja tu tādu esi paņēmis, tu neesi no tiem, kas brauc sevišķi ātri Realitātē noteikti ir līdzīgi, kā ar manu pitonu, kad tam aizmugurē ir divi riteņi - ar laiku braucot piešaujas līkumus izņemt uz iekšmalas riteņa pacelšanās robežas, kā arī instinktīvi nolikt to riteni atpakaļ uz ceļa ar stūres pagriezienu, ja sanācis to atraut. Pro līmenis būtu pirms līkuma paraut uz pretējo pusi lai paceltu ārmalas riteni, un tad uz diviem riteņiem izņemt līkumu - varbūt kādreiz vajadzēs paprovēt
Ar tādām lamatām baigi līkumus neņem. Jo vnk bail))
Alternatīvi tiem kas grib ātri ņemt līkumus - dara šādi:
www.1800wheelchair.com/product/quickie-titanium-all-court-sports-wheelchair/
msh rakstīja: Esmu tevī vīlies Man vienkārši divu ritenu dakšai ir simboliskas hidro disku bremzes - jo Shimano četru virzuļu supportam virzuļu darba tilpums sevišķi neatšķiras no divu virzuļu supportu darba tilpuma - attiecīgi ar Shimano kloķi ir par īsu - un pirms dažām dienām ieraudzīju ka viens internetveikals tirgo dubultu bremžu komplektus, ar supportiem pēc izvēlas, un Maguras hidro dangu bremžu kloķi - vajadzēs laikam pašam tādu kloķi nopirkt.
Tā kā to bremžu salikšanai tika izlietota viena riteņa aizmugures dakšas bremzes, un sestdienas atgadījums kļuva par iemeslu beidzot pāriet uz diviem riteņiem, sanāca aizmugurē uzlikt Heyes Srtoker Ride, par cik man pirms pāris gadiem atdeva lietotu komplektu - spēks tai bremzei ir, bet ta arī viss, ko par to var labu pateikt - šitā bremze pret vislētāko Shimano disku bremzi izjūtās ir apmēram kā žiguļa bremžu pedālis pret golfa bremžu pedāli...
Vīlies vīņš 😂
Es kkā pat kalnu pārejās iztieku ar standarta šosejas bremzi no plaukta. Mtb arī ņem gan garas trepes, gan niknākus nobraucienus. Starpība divreiz lielākā klucī ir sajūtama uzreiz. Arī kalpo jūtami ilgāk
Interesanti. Ja mēs parullētu uz atpakaļ,tur noteikti atrastos vismaz viens tavs posts par to, ka Shimano ir sūdīgas bremzes - bet tagad izrādās ka viss esot normāli un pietiekami
Sūdīgas ir sākuma gals. Tikko iestājas servo un normāli kluči, nekāda diža vaina vairs nav. Ir labākas, jā, bet par citiem cipariem
Es pusotru gadu atpakaļ priekšā pārgāju no lētākās Shimano hidro disku bremzes uz bezgrupas četru virzuļu supportu ar metāla klučiem - kloķis sākumā arī bija bezgrupas, bet tas ļoti drīz izbeidzās un tika aizvietots ar Deore XT kloķi - es neteiktu ka ir milzīgi labāk - jā, labāk ir un patīkamāk arī, bet ne jau milzīgi...
Liela daļa velo nāk ar lētajam mt200 shimano, normālas bremzes ja rēķina ka komplekts 50 eur maksā...laba modulācija, nekas nečīkst ja nesacepina klučus+šad tad jānotīra ar tehnisko spirtu rotori ..."LV kalnos" parasti jaudas pietiek, es vienreiz garākā nobraucienā sacepināju klučus (mans svars 110kg+ velo somas) - paliek "stikloti" un sāka čīkstēt, bet tā 90% gadījumos pilnīgi pietiek ..jā dilst ātri salīdzinoši, bet aļikā kluči maksās smieklīgi un es nejutu atšķirību pret oem. Bet tā noteikti mainīšu uz ko citu ja šīs nobeigsies - slx. ( manā gadījumā vienīgā opcija jo flat mount aizmugurē..)
Angliski ir tāds labs teiciens - "defeats the purpose". Uztaisīt trīsriteni kas lokās līkumos vismaz pa pusei atceļ tāda velosipēda jēgu. Šitam trīsritenim vienīgais pluss - kaste aizmugurē. Bet ja piemirst to - kamēr nenobloķē to piekari, tu brauc ar lielgabarīta divriteni - tā kā joprojām jābalansē, tad braukšana joprojām ir žonglēšana. Es, ja kas, esmu redzējis projektu trīs riteņu Pitonam ar līdzīgu principu - tur bija viengabala divu riteņu aizmugures dakša, kas var svārstīties attiecībā pret pārējo velosipēdu, stūrēšana notiek ar kājām, un ragi ir pie aizmugures dakšas, lai varētu velosipēdu iegāzt kā vajag - atšķirībā no tavā saitē redzamā trīsriteņa, tam nebija kravnesības bet tas ir stabilāks gaitā, par cik aizmugures riteņi nekustas savstarpēji un to stāvoklis pret velosipēdu ir kontrolējams - bet tas arī viss. Man būtu interesanti pamēģināt tadu konstrukciju, bet es diez vai pie tādas paliktu, jo es augstu vērtēju trīs riteņu, kas nekustas attiecībā viens pret otru, plusus - tāpēc arī man viena riteņa piekare der priekš diviem riteņiem.
Nu, te ir tāda lieta - trīsritenis, kas var sasvērties uz līkuma, var arī nesasvērties, braucot pa taisni. Cik tur tā darba.
Pie tam ir vēl tādi četrriteņi, tiem gan piedziņa ir iekšdedzes vai elektriska, kam vispār katrs ritenis neatkarīgs un tie vispār var braukt pa bedrēm un nogāzēm.
"var arī nesasvērties" - tā tas nestrādā - ja piekare darbojas, tad kaut nedaudz, bet sasvērsies, un vajadzēs attiecīgi žonglēt. Šeit, spriežot pēc bildēm, tas ričuks spēj sasvērties tāpat kā divritenis, ar visu no tā izrietošo.
Tikmēr četrritenim iestāsies tā pati problēma kas mašīnām ar mīkstām piekarēm - risks apgāzties
Pāris nedēļas atpakaļ viens mani sakārdināja pāriet uz gaiss - ūdens kūleri. Te nu viņš ir - uz ātro ķep ļep variantā iemests, no rrr'a uzsūtīts BMW N63 kūleris - rezultāts ir tālu no vēlamā, bet ieplūdes garums ir samazinājies apmēram uz pusi, ar attiecīgu motora atsaucības pieaugumu Tālāk jāizdomā kur un kādu siltummaini iebāzt, jo radiatora priekšā vietu vēlos atstāt brīvu [jo ir atgriezies kārdinājums pēc saldējamā agregāta], bet citas vietas otrajā golfā ir problemātiski mazas - un, jāuzbūvē īsais ieplūdnieks, lai varētu kūleri uzlikt uz motora, taisnā līnijā starp turbīnu un droseli
Un te viģiks priekš Kodola. Var manīt ka noderētu vēl viens uzlabojums - platāka sadalene...
P.S. Tas dažu sekunžu stiepiens ceturtajā robā - tā man izskatās diezgan parasts apdzīšanas manevrs...
Varētu jau teikt, ka nav slikti, bet... atceroties kā tu stāstīji, cik mans B207E ir slikts un neejošs, un cik slikti, ka man ir gara kārba, tad jāsaka, ka tas ko redzu video ir pavisam sūdīgs rādītājs, jo mans 207E, kuram ir tikai cita turbīna un sprauslas, spēj kaut ko ļoti līdzīgu, ar garo kārbu, mašīnā kura, domājams, ir vismaz 500kg smagāka. Ar orģinālo IC, un orģinālo izplūdi, nav jāklausās tādā trobelī, kā tavā video.
Cik liels pūtiens?
Par trobeli - vienīgā problēma ir ka gaitā kaut kur nāk vibrācijas - varbūt kaut kur skaras klāt, varbūt super cietās gumijas [SL merša aftermarkets ar iekšā ievulkanizētām ričuka ķēdēm] pārvada, savādāk trobelis ir tieši tāds kā vajag - ass 2v rēciens 😎
Godīgi sakot nezinu, bet pazīstot cilvēku, kurš man lika softu pēc pārbūves, tur ir atstāta rezerve, un ja ietu uz maksimumu, varētu vēl izspiest.
tas rēciens ir foršs tikai sportojot, ikdienā krīt uz nerviem, tieši tāpēc, pēc ilgām pārdomām, no izplūdes pārbūves atteicos.
Rezerve kam? Neviens neregulē motoru atstājot kaut kādu rezervi, ja nu vienīgi motora kluča izturības rezervi - parasti saregulēts tā, ka atduras pret kaut ko. Man agrāk atskaites punkts bija kārba - šobrīd viss ir atdūries pret abām degvielas sistēmām - benzīnam ir uzlikts 1,2 bar, jo pēc elementāra aprēķina [neesmu skatījies log failā kā tas izpildās dabā] tas ir viss esošajām sprauslām, un es baidos ka mūžvecais sūknis arī varētu vairāk nepacelt - gāzei joprojām ir 1 bārs, jo tur kaut kas jau tāpat ir par īsu, reduktors, multivārsts vai abi. Gribot ejot tālāk, nākamais pudeles kakls noteikti būtu turbīna - kura, spriežot pēc vienas atrastas kartes, pie 1,2 bar visdrīzāk jau klauvē pie pārlieka ātruma durvīm.
Tu kaut ko par to rēcienu nesaprati - tas ir tad, kad motors ieiet pūtienā Ja kas, viģikā to atšķirību var lieliski dzirdēt. Kad man vēl bija tikai viens izpūtēja bundulis, zem atmosfēras spiediena bija tāds paskaļāks pļerkšķītis tā, it kā būtu pasmagāk satraumēts izpūtējs pie 1,8 karburatornieka, kurš ieejot pūtienā pārauga par asu rēcienu - otrs, paštaisītais bundulis to visu diezgan noklusināja, bet tonis nav mainījies. Uz šosejas, ar 2,8k pulkstenī, kaitnošais faktors tieši ir vibrācijas, jo kā jau teicu - rēciens ir pūtienā. Te vēl tā nianse ka motoram ir 8 vārsti - es savulaik audistu forumos lasīju ka 10vt ir sulīgāka skaņa nekā 20vt, un es tagad saprotu par ko ir runa, jo man te ir 10vt mīnus viens cilindrs - tonis ir tāds, kas Liepājā jauniešiem patīk...
Rezerve jebkam. Motoram, kārbai, turbīnai, nezinu. Tik saku, ka pazīstot viņu, netika izspiesta no visiem mezgliem pēdējā sula, īpaši ņemot vērā, ka viņš zin, ka tā mašīna tiek lietota arī tālākiem izbraucieniem.
Es visu sapratu, bet tu gribi apgalvot, ka uz šosejas pie tiem 2,8k tu izplūdi nedzirdi? Man skaļa izplūde neizraisa nekādas patīkamas sajūtas, īpaši ņemot vērā, ka tas motors atrodas kabrioletā. Bet jebkurā gadījumā, man "ieejot pūtienā" labāk patīk dzirdēt pašu pūtienu, nevis izplūdi.
Nu tas noteikti ir rādītājs, ja jauniešiem patīk. Jauniešiem arī vecas behas patīk, kāpēc vēl neesi nopircis?
Skaidrs - tava mašīna tiek ķūnēta, bet tev pašam nav ne mazākās poņas, kas tiek darīts un kas tiek panākts Pirmo reizi dzirdu ka tā arī var - parasti īpašnieks vismaz zina kas tur notiek un kāpēc nav vairāk.
Nedomāju ka tā ir izplūde, ko es dzirdu. Bet interesanti - kas tad ir "dzirdēt pašu pūtienu"? Nav tev tavā sābā nekā tāda ar ieplūdi saistīta,ko dzirdēt,gluži tāpat,kā manā golfā - kur salonā ne ar vienu skaņu, ja neskaita toni, nevar pateikt ka tur priekšā griežas četru cilindru turbiķis, nevis VR6 atmosfēra. Kā esmu novērojis, vajag diezgan lielu turbīnu lai varētu klausīties tās svilpošanu, tev diez vai tik liela būs.
Izpūtējs ir sanācis tāds, kāds tas ir sanācis, tas priekš apkārtējajiem nav taisīts, tāpat kā jebkas cits
msh rakstīja: Skaidrs - tava mašīna tiek ķūnēta, bet tev pašam nav ne mazākās poņas, kas tiek darīts un kas tiek panākts Pirmo reizi dzirdu ka tā arī var - parasti īpašnieks vismaz zina kas tur notiek un kāpēc nav vairāk.
Nedomāju ka tā ir izplūde, ko es dzirdu. Bet interesanti - kas tad ir "dzirdēt pašu pūtienu"? Nav tev tavā sābā nekā tāda ar ieplūdi saistīta,ko dzirdēt,gluži tāpat,kā manā golfā - kur salonā ne ar vienu skaņu, ja neskaita toni, nevar pateikt ka tur priekšā griežas četru cilindru turbiķis, nevis VR6 atmosfēra. Kā esmu novērojis, vajag diezgan lielu turbīnu lai varētu klausīties tās svilpošanu, tev diez vai tik liela būs.
Izpūtējs ir sanācis tāds, kāds tas ir sanācis, tas priekš apkārtējajiem nav taisīts, tāpat kā jebkas cits
Nekas tev nav skaidrs. Panākts tiek tas ko es gribēju. Un tas ka tu kaut ko dzirdi pirmo reizi arī nav pārsteigums, tu vispār pa dzīvi esi maz dzirdējis/redzējis. Domāju vismaz 90% no tiem, kas brauc čipot mašīnu nezin ko viņiem tur dara, un kas vēl sliktāk, ir diezgan daudz "čipotāji", kas paši to nemaz nezin.
Nu es nezinu ko tu dzirdi, bet es pilnīgi noteikti tajā video dzirdu skaļu izplūdi, ko es savā mašīnā negribētu dzirdēt.
°Par to pūtienu jūtu ka nav vērts nemaz sāk strīdēties, jo tu labāk zini kas man ir un kas nav 😂
Nu skaidrs, izskatās ka tev tur viss ir sanācis tāds kāds ir sanācis. Bet nu vismaz ceru, ka tagad saproti, kāpēc es tavu iepriekšējo motoru saucu par nīkuli.
No tiem kas nezina, nospiedošais vairāķums būs dīzeļu braucēji kas brauc čipsot standarta motorus, kāpēc arī nezina. Brīdī kad motoram sāk mainīt turbīnas, sprauslas un citas lietas, ir konkrēts mērķis, izsakāms zirgspēkos un bāros , jo tas ir pamatojums detaļu mainīšanai.
Jā, pūtienā - kas ir forši un padara baudu pilnīgāku 😎
Vienīgās ar ieplūdi dzirdamās skaņas ko varētu turbiķim sadzirdēt - blowoffa šņācienus un, ja turbīna ir pietiekami liela, turbīnas svilpienus. Es vienīgi atcerējos ka sen neesmu braucis ar mašīnu, kurā būtu vidēji liela turbīna [mana K14 ir relatīvi maza] un tāpēc neatceros, vai to svilpošanu var sadzirdēt, vai nē - no manas K14 es nedzirdu nekādas skaņas, bet mašīnām, ar kurām nācies izbraukt, kuru turbīnu svilpieni bija labi sadzirdami - pirms tos pārkliedz izplūdes rēciens - turbīnas ir pusspaiņa lielumā.
Izpūtēja dizaina mērķis bija - iedabūt golfā 76 mm izpūtēju un ar to ierakstīties decibelos.
msh rakstīja: No tiem kas nezina, nospiedošais vairāķums būs dīzeļu braucēji kas brauc čipsot standarta motorus, kāpēc arī nezina. Brīdī kad motoram sāk mainīt turbīnas, sprauslas un citas lietas, ir konkrēts mērķis, izsakāms zirgspēkos un bāros , jo tas ir pamatojums detaļu mainīšanai.
Jā, pūtienā - kas ir forši un padara baudu pilnīgāku 😎
Vienīgās ar ieplūdi dzirdamās skaņas ko varētu turbiķim sadzirdēt - blowoffa šņācienus un, ja turbīna ir pietiekami liela, turbīnas svilpienus. Es vienīgi atcerējos ka sen neesmu braucis ar mašīnu, kurā būtu vidēji liela turbīna [mana K14 ir relatīvi maza] un tāpēc neatceros, vai to svilpošanu var sadzirdēt, vai nē - no manas K14 es nedzirdu nekādas skaņas, bet mašīnām, ar kurām nācies izbraukt, kuru turbīnu svilpieni bija labi sadzirdami - pirms tos pārkliedz izplūdes rēciens - turbīnas ir pusspaiņa lielumā.
Izpūtēja dizaina mērķis bija - iedabūt golfā 76 mm izpūtēju un ar to ierakstīties decibelos.
Nu man arī bija konkrēts mērķis, kas visticamāk ir sasniegts. Un nekāda būvēšana man nebija, turbīna no aero modeļa, kas vienkārši tika pieskrūvēta, un bosch 550cc sprauslas, kas arī tika pārliktas un piespraustas, un čips. Būtība man ir čipots aero, tādi projekti ir simtiem, un rezultāts jau iepriekš zināms. Visiem rezultātā ir ap 250 zirgiem. Sākotnējais mērķis bija dabūt 300, bet tad jau jāliek resnāka izplūde, ko es laikam tomēr negribu.
550 kubu sprauslas priekš 250 zs no četriem cilindriem ir baigais overkills, ja vien bākā nelej spirtu - tai jaudai pietiktu ar kādiem 350 kubiem.
sabs ar jebkādu matoru ir interesantāks par jebkuru mk2)))
Šodien gadījās smagi nolikties ar ričuku. Lūk, šādi izskatās smagākā trauma ko parasti var dabūt smagi noliekoties ar divu riteņu pitonu - lai kaut ko vairāk, tad vajadzētu pamanīties vai nu kaut kam uzkrist, vai pēc nokrišanas kaut kur vēl tizli ietriekties
Paraut uz acīm ir tikai laika jautājums ar jebkuru velo
Es ar vakar nolikos uz dalītā gājēju/veloceliņa...minu - krievs ar bērnu blakus runā pa mobilo un slāj pa velo daļu - es laicīgi uzkliedzu uzmanīgi - velo josla, šis tik pagrieza galvu, sīkā izskrēja uz gājēju daļas...metu pa nažiem - pakaļas rats izslīdēja uz lapām un gludā seguma par daudz, nolikos uz sāna...pašam nekas traks, bikses netīras un asiņains celis biku ( vairāk satraucos ka nesaskādēju nesen savākto komjūteri ) . Vecis aizslāja tālāk pat nepajautāja vai viss man ok..labi ka skrējēja viena vismaz apjautājās ..vecim piebraucu un pateicu ko domāju, bet šis latviski nesaprata ne vārda liekas..un aizgāja tālāk pa velo joslu-užsaut jau biju gatavs , ja nebūtu bērns šim blakus.
msh un viņa šroti + salieķis
Nu, tad uz priekšu...