Tu visu laiku liec vienu un to pašu pāri tajā pašā vietā ja tev kaut kas jāatzīmē? Ļoti nepareizi. Sensenos laikos mašīnām paredzēja regulāru rotāciju - es tam esmu par slinku, un nav jau arī vajadzības - tā vietā es daru tā, kā nomināli ir nepareizi - izvilkšu ripuļus ārā no detaļu noliktavas, piepūtīšu un samērīšu - tie ripuļi kam būs pusmilimetrs vairāk ies priekšā.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam



















Ledum vislabākais risinājums ir velosipēda vai moča ķēde aplikta ap priekšas vai abiem riteņiem, tik jāuzliek vecs virsdeķis/virsdeķi, jo tā ķēde/s grauzīs nost to virsdeķi, un ķēdi jānotrāpa pareiza garuma, lai var uzlikt bet lai nekrīt nost. Salieķim, velosipēdam kam 75% svara ir uz pakaļas riteni, uzliekot moča ķēdi priekšā uz apledojuša, nopulēta ceļa saķere bija kā uz sausas grants, lasīt - asāk izpildoties pakaļa varēja aiziet, priekša nekad - ar ķēdēm abos galos saķere noteikti būtu kā pa sausu asfaltu un kaut kādas radzētās riepas noteikti pienestu ūdeni
Otrs variants ziemai ir trīsritenis, tāds kam divi riteņi priekšā - iespējamība ar tādu apgāzties ir praktiski nulle, un svara sadalījuma dēļ ja nu akurāt ceļš rodas slidens,tad vienkārši velosipēds mēģinās aiziet viegli kontrolējamā šķērē. Jā, es ar savējo mēdzu uz slidena ceļa speciāli bik pafrēzēt...