iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 25.11.2021 12:54

Tev veiksmīgi ka vispār kaut kas bija. Es savam audī savulaik paprovēju britu ventilatoru - nevienā polaritātē nebija adekvāta gaisa plūsma.

msh 25.11.2021 12:52

Elementārie fizikas likumi, tie par gaisa blīvumu. Auksts motors var būt kripatu jaudīgāks, bet to aukstu motoru labāk nemocīt Cita lieta ka dažādiem motoriem tā atšķirība ir dažādi manāma, dažādu īpatnību dēļ - teiksim, mana golfa iepriekšējajam motoram, 2.0 8v atpakaļplūsmas motoram bija diezgan izteikti ka motors uzsilstot paliek gurdenāks - esošajam caurplūdniekam to starpību just nevar.

msh 25.11.2021 12:40

Kā redzi, daudz efektīvāks veids ir to darīt diezgan atklāti, tikai vēl kaut ko piepušķot klāt, lai to var padarīt par "sazvērestības teoriju" un pūlis tam neticētu līdz brīdim kad tas, kas ir bijis zināms jau sen, kļūst par realitāti.

Metode ir veca, ja kas, vienīgi mūsdienās bik izmainīta lai pieskaņotu soctīklu realitātei - man, piemēram, patika tas apraksts kā šito izspēlēja brāļi Raiti laikā kad viņi izstrādāja savas lidmašīnas - laikā kad publikas interese par aviāciju bija sakāpināta un visādu aviatoru mēģinājumos pacelties gaisā noskatījās pūļi un reportieru bari, šie nodemonstrēja savas pilsētas reportieriem kaut kādus neveiksmīgus mēģinājumus un tie pazaudēja interesi par viņiem tiktāl ka tiem tā atgriezās tad, kad par viņiem sāka rakstīt eiropas prese, laikā kad šie lietojamu lidmašīnu demonstrēja eiropas valdībām un karaļiem...

msh 25.11.2021 12:30

Jā? Nu tad tam visam pieliec vēl klāt politisku režīmu, tādu kā ĶTR, kurš grib un spēj ieviest katram cilvēkam novērtējumu, izrietošu no tā ko viņš un viņa paziņas dara, un no kura ir atkarīgas viņa iespējas - un tad tas viss sāks izskatīties mazliet savādāk ;)

msh 24.11.2021 20:31

Jā, vai arī izslēgt, pašu telefonu vai vismaz radio traktu...

msh 24.11.2021 20:29

Jānokāpj ir, jā - bet lai atpūtinātu kājas, nevis lai izkustētos.

msh 24.11.2021 20:28

Ja tev nav ko rakstīt tad labāk neraksti neko.

msh 24.11.2021 20:26

Tiem termostatiem kaut kas nepietrūkst? Man gadījās golfā ielikt lietotu oriģinālo termostatu, bet tam pietrūka vienas blīvgumijas kā rezultātā palika sprauga - ar to pietika lai pie temperatūras bik zem nulles nevarētu dabūt vairāk par 60 grādiem

msh 24.11.2021 17:57

eidis rakstīja: Pagaidām čipu nevar iepotēt. Bet zobārsti saka, ka viņi to sekmīgi ievieto zobu plombēs jau gadiem ilgi. Esot izcila tehnoloģija - gan vietas daudz, gan smadzenēm tuvu

Pagaidām nevar? Nu, veikli izlocījies, tā kā velk uz zinātnes noliegšanu, bet īsti piedēvēt nevar Bet vispār - var, un jau pasen, tikai tā tehnoloģija, acīmredzot, vēl nav masās palaista.

Man kaut kad pavasarī gadījās noskatīties vienu gaismas tīmekļa [laikam] vigiku par jauno pasaules kārtību; viens cilvēks to bija iemetis purnagramatā tirdzniecības grupā - noskatījos, un tā kā izklausījās ļoti pārliecinoši [nevis kā Vecrīgas dalbajobiem, pamatā vai nu "tā ir tāpēc ka tā ir", vai arī "tie kas būs miruši ziemassvētkus nesvinēs"] bet es tajā viģikā teiktajam ļoti nevēlējos ticēt, ņēmos pētīt atsauces, jo atšķirībā no visādiem rečekistiem, tie čaļi ar atsaucēm neskopojas. Par čipiem bija ļoti ticama atsauce -

pāris trīs gadus veca prezentācija no vienas lielās ASV universitātes [neatceros kura], esoša uz viņu web servera, par sasniegumiem un nākotnes mērķiem šajā jautājumā. Vairs jau nianses neatceros, bet doma bija vienkārša - iespējams tas bija jau pirms dažiem gadiem, protams, tikai laboratoriskā līmenī, bet nu zinātne un tehnoloģijas uz vietas nestāv.

Par šito tēmu aizdomājos jo vakar gadījās lasīt Satori rakstu kur Zanders apskata "tos kas netic zinātnei", par piemēru bija izmantots ka tic čipiem potēs - man jau liekas ka tie kas netic ka čipi varētu būt potēs [dajebkurās, ne tikai kovida] ir tie kas netic zinātnei...

msh 24.11.2021 17:41

Tāpēc ka akumulators sver un aizņem vietu, un ietilpīgāks akumulators sver vairāk un aizņem vairāk vietas. Paskaties cik sver tesla ar saviem 500 kilometriem - un paskaties cik sver normāls mocis - vēl jautājumi?

Par nobraucamajiem attālumiem - ļoti dīvaini - cilvēki mēdz ar velosipēdiem braukt garus gabalus, a tur jāminas un jāsēž vēl neērtākā pozā...

msh 24.11.2021 17:36

Es nesaprotu to prikolu - tie divi riteņi panāk ka tas ričuks uz vietas nekrīt apkārt?

msh 24.11.2021 13:02

NĒ?! Palasi dažus gadus vecus rakstus visādos tvnetos no kaut kādiem decembriem, janvāriem - izlasīsi pazīstamus tekstus "slimnīcas pārslogotas, personāls izdedzis" - vienīgi tā mazā problēmiņa ka ar gripu nevar nopelnīt, tāpēc arī ārprāta stāvokli un ierobežojumus un piespiedu potēšanu neieviesa...

msh 24.11.2021 13:00

Maziņš oftopiks - Eidi, kā tu domā - vai čipu var iepotēt?

msh 24.11.2021 12:58

Vienu uz atpakaļ

msh 24.11.2021 12:51

Kādas vēl izpriecas, kāda vēl bauda - jaunajā pasaules kārtībā divu riteņu transportam paredzēta tāda loma kā dienvidaustrumu āzijā - transportlīdzeklis tiem kas nevar atļauties mašīnu bet var atļauties ko vairāk par autobusa biļeti.

Es tajā rakstā vienīgi sasmējos par tekstu ka moči esot taupīgāki par mašīnām - nē nu savā ziņā taisnība jau ir, tie kas var atļauties nopirrkt jaunu hārliju noteikti lielākoties brauc ar mašīnām kas patērē vairāk, bet zinot ka močiem tas patēriņš lielākoties velk uz ķieģeļa formas golfu kurā ir benzīnnieks, man tur neko ekonomisku neizdodas ieraudzīt

msh 24.11.2021 12:42

Nosauc gadu un motoru, man palika interesanti - es teiktu ka tur ir vienkārši kaut kas sapists un ka tā nevar būt, jo visiem man zināmajiem dīzeļiem ir tieši otrādi - cirkulācija mazajā lokā, protams, notiek visu laiku, un tā kā dīzelis, tad vēl ir papildus elektriska salona apsilde - B sērijai un golfiem trīs kvēlsveces no galvas izejošajā dzeses flancī, C sērijai 600w elektrisks radiatoriņš sildītājā. Nu un pēdējajos 15 gados ražotajām mašīnām diezgan bieži, sākot ar viduvējām komplektācijām, nāk autonomā apkure kura dzīvo savu dzīvi un ja tur viss vēl ir dzīvs, slēdzas iekšā jau pie auksta, rūcoša motora.

msh 23.11.2021 23:28

Es kaut kā nesagaidīju tur no tā cilvēktiesību profesora to, ko tādam būtu jāsaka - nepārsteidzošā kārtā laba daļa komentāru ir par to pašu...

msh 23.11.2021 21:39

Tu tur kādu gāzi kurini, no sarkanajiem baloniem? Man pēc diviem gadiem un 30-40 štukām tajā filtrā bija burtiski dažas piles ko izslaucīt...

msh 23.11.2021 19:03

1) Muļķības. Vienīgais tāda veida mīnuss - jādomā kurā veikalā un ko pērc - es pa lielam visas savas spuldzes esmu pircis depo - cik sanācis pirkt kuršos, tur lielākoties rodas morga gaisma, vai kaut kas uz to pusi, kamēr depo spuldzēm parasti ir silti baltā gaisma. Ja gribas silti baltu prožektoru, tas gan būs jāmeklē kaut kādā specifiskākā veikalā.

2) Muļķības - kas tajā spirālē ir smukāks? Un ja gribas kaut ko smuku - ir nopērkamas tās diožu spuldzes kas pēc kvēlspuldzēm izskatās

3) Apšaubu - jā, ir zināms brāķa procents diožniecēm, bet ne īpaši liels.

4) Kas tie par brīnumiem? Ar ko tad tās spuldzes atšķiras no parastajām? Man pirmā dzirdēšana par kaut ko tādu un tāpēc vismaz piecus gadus atpakaļ es dažādos šķūnīšos un tamlīdzīgās telpās esmu saskrūvējis parastas depo diožu spuldzes, un nekāda vaina.

5) Kad, pirms 15 gadiem? Es pāreju uz diodēm uzsāku pirms 9 gadiem, pat tolaik diožu spuldzes bija pieejamas adekvātas.

msh 23.11.2021 18:07

Cik veca? Šitas spazmeris vecu netīro veļu cilā, veca - pirmajā janvārī būs seši gadi

Nē, numurs gan nav mainīts - no bildē redzamajām detaļām vēl mašīnai piederīgi kā reiz ir tas numurs, buferis un jumts - pārējās lietas gan ir vismaz vienreiz nomainījušās.

msh 23.11.2021 17:51

Nē, luminiscences spuldzēm nav nekādu plusu - es vēl nesen domāju ka tās vismaz karstumu iztur, bet tad man viens čalis paskaidroja ka tur iekšā ir elektroniskais balasts, tātad pat karstumu netur, bet tā - vajag laiku lai iesiltu, pāris reizes neekonomiskākas par diožu spuldzēm, trauslas un ja sasit, bīstamas.

msh 23.11.2021 0:50

Kāpēc tu to saki tagadnes formā? Es to turētāju neliku un divi iepriekšējie īpašnieki ir miruši

msh 23.11.2021 0:07

4motion tur ir nosaukuma pēc - tā vispār tā ir kvatra, vienīgi, kā tantes garāžās stāsta, piekares detaļas pavairāk no C5 saliktas.

msh 22.11.2021 21:32

Un vispār to sauc par Tadpole trike

msh 22.11.2021 21:32

Esi ar tādu braucis, speciālist? Tāda veida velosipēdam kā imzz ieliktajā bildē pagriešanās rādiuss ir kā salieķim, tb tu ar savu sporta inventāru dabūsi ieiet smagā virāžā lai izņemtu tikpat asu līkumu - jā, ir bišķi gabarīts kas teorētiski varētu ļoti šaurās vietās radīt problēmas. Par bedrēm un šaurām vietām - nevajag pirms kāpšanas uz velosipēda dzert, tad nebūs šādas problēmas Ir diezgan maz bedru no kurām braucot ar trīsriteni nevar izvairīties. Un, jā, trīsriteņa riteņu attālumu parasti ierobežo praktiski apsvērumi, tāpēc arī izbraukt var apmēram jebkur. Es praktisku apsvērumu dēļ gan pitona divu riteņu aizmugures tiltam, gan trīsriteņa priekšas tiltam izvēlējos 80 centimetrus - trīsritenis ar tādu riteņu attālumu ir arī izbraucams caur standarta durvju ailu, vai, precīzāk sakot, izstumjams, jo tajā ailā tas ierakstās ja to stumj ar sagrieztu stūri. Un atšķirībā no kājām stūrējama trīsriteņu pitona, vai parasta divriteņa, tāds trīsritenis var tikt nostūrēts pa ideāli taisnu līniju.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti