Seene rakstīja:
smart235 rakstīja:
Ozz rakstīja: www.nra.lv/...
Nevar nepiekrist Avotinjam....
dazhs arii virs taam noteiktajaam 0,5 promileem brauks kaa pa diedzinju, bet citam arii skaidraa praataa nevar dot masiinu...
cik saprotu, ar promilēm ir, ka ne jau tā braukšana pa diedziņu ir būtiskākais, bet reakcijas ātruma samazināšanās. Var pievilkt mūli un pilnīgā autopilotā braukt kā pa diedziņu līdz mirklim, kad, teiksim, izlec priekšā gājējs [nu un, ka neatļautā vietā]. Tāpēc arī tas ir arguments apdrošinātājiem.
Taisniba, bet bezjedziga... Man tik un ta reakcija bus labaka, neka 75-gadigam onkam, kas no laukiem 2x gada iebrauc pilseta. Starp citu ir loti daudzi faktori, kas ietekme reakciju un alkohols nebut nav lideros vinu vidu. Pie tam alkohols iedarbojas nelineari - neliela deva reakciju pat uzlabo un tikai pec tam seko kritums. To var izlasit jebkura medicinas gramata un esmu pats ari patestejis pie stures - ne jau uz ielas, bet ar Colin McRae - stiprie dzerieni dod pacelumu kaut kur starp 50-100 g., alus praktiski nekadu, vins - ka kuro reizi.
Un velreiz - nevajag piesaukt padomju laikus un 0 promiles. Vina vai alus glaze pie pusdienam nav iemesls vakara nebraukt ar auto, tadel sapratiga robeza ir jaatstaj.
Es te nedomāju alus glāzi pie pusdienām un braukšanu vakarā, bet nopietnāku ieraušanu. Bez tam reibums ir atkarīgs no tolerances pret alkoholu. Visādā ziņā "polšs uz diviem" jau ir bīstams risks. Tu saki, "neliela deva reakciju pat uzlabo un tikai pec tam seko kritums" - tas uzlabojums ilgst no 10 - 20 min. Pēc 100g stiprā dzēriena reakcija atjaunojas, ja nemaldos, pēc 2h.
Tu vari sevi notestēt, piem., ieraujot un mēģinot uz klavieres uzklabināt textiņu. Uzņem laiku, un pēc tam saskaiti kļūdas; vai nu laix būs ilgāx kā skaidrā raxtot, vai kļūdas būs vairāk.
Bet salīdzinājums ar onku šeit ir nevietā, runa tak ir par alkohola, nevis vecuma izraisītu reakcijas kavējumu.
Ozz rakstīja: www.nra.lv/...
Nevar nepiekrist Avotinjam....
dazhs arii virs taam noteiktajaam 0,5 promileem brauks kaa pa diedzinju, bet citam arii skaidraa praataa nevar dot masiinu...
cik saprotu, ar promilēm ir, ka ne jau tā braukšana pa diedziņu ir būtiskākais, bet reakcijas ātruma samazināšanās. Var pievilkt mūli un pilnīgā autopilotā braukt kā pa diedziņu līdz mirklim, kad, teiksim, izlec priekšā gājējs [nu un, ka neatļautā vietā]. Tāpēc arī tas ir arguments apdrošinātājiem.