Bams rakstīja:
Rxx rakstīja: Klau, kā tām vecajām Škodām 12Tr bija norealizēta tā sakabe un tas, ka otrajam vagonam priekšējie rati grozās?
Nu kā- kā parastai auto piekabei. Tikai stūres ķegas bija pievienotas sakabes stienim.
Hmm... Nu piekabei jau parasti ir V veida sakabes stienis un priekšējie riteņi griežas caur vienu vertikālo asi (tilta centrā), bet citiem t/l (kā trolejbusam) katrs ritenis griežas caur savu asi. Tad tur kaut kā sarežģītāk būs bijis.
Un vēl - man skolā angļu valodas skolotāja, kura visu mūžu dzīvojusi pie viesnīcas "Daugava" stāstīja, ka reiz esot noticis tā, ka viens šāds te esot nojājies lejā no akmens tilta sākuma Pārdaugavas pusē un priekšējais vagons vertikāli nokritis uz Mūkusalas ielas...
Bija tā. Vadītājam palika slikti, tas devās uz parku bez pasažieriem un virs tilta caurbrauktuves vadītājam notika infarkts...
Interesanti. Bilžu gan jau nav, ne?
Informējam, ka saskaņā ar Rīgas domes 06.06.06. lēmumu Nr. 1131 „Par zemās grīdas tramvaja ieviešanas Rīgā projekta realizāciju” plānots, ka maršrutu nodrošināšana ar zemās grīdas transportu varētu būt šāda:
1) 6. maršruts „Ausekļa iela - Jugla - apgriešanās loks Berģos” (no 2006. gada - 2013. gadam);
2) 11. maršruts „Krišjāņa Barona iela - Mežaparks” (no 2010. gada - 2013. gadam);
3) 4. maršruts „13. janvāra iela - Imanta - apgriešanās loks” (no 2013. gada - 2017. gadam);
4) 5. maršruts „Krišjāņa Barona iela - Mīlgrāvis, Kandavas iela - Iļģuciems” (no 2017. gada - 2022. gadam);
5) 3., 7., 9. maršruts „Centrāltirgus - Dole” (no 2022. gada - 2026. gadam);
6) 2. maršruts „Slokas iela - Tapešu iela” (no 2026. gada - 2029. gadam);
7) 10. maršruts „Uzvaras bulvāris - Katlakalns (Bišumuiža)” (no 2029. gada - 2032. gadam).
Hmm, a tās Tatras līdz tam 2032. gadam izturēs? Tas ir pēc 20 gadiem...
Ak jā, un vēl šodien aizsūtīju vēlstuli RS... bit.ly/...
Ja nav grūti, atraksti šeit, ko šie atbildēs.
Ok. Es gan domāju, ka šajā virzienā nekas nenotiks. Nu atbilde būs kaut kāda, ka nav naudas vai kaut kas no tās sērijas.
Mums te LV, kur ir ļoti daudz Padomju laikos dzimušu un augušu personu un viņu audzinātu bērnu, kaut kā vispār ir pierasts, ka visur vajag dzīvu kasieri un papīra talonu. Un ja kādam kaut kas nepatīk, tad viņš ir izlepis lohs. Piemēram, ļoti daudziem cilvēkiem šķiet normāli, ka starppilsētu autobusa biļete internetā ir dārgāka, nekā kasē... Tas pats ar koncertu biļetēm un vēl visu ko. Kaut kā daudziem internets liekas baigā ekstra un luksuss, nevis normāls darbarīks, ko vajadzētu pēc iespējas racionālāk izmantot.
Klau, kā tām vecajām Škodām 12Tr bija norealizēta tā sakabe un tas, ka otrajam vagonam priekšējie rati grozās?
Un vēl - man skolā angļu valodas skolotāja, kura visu mūžu dzīvojusi pie viesnīcas \"Daugava\" stāstīja, ka reiz esot noticis tā, ka viens šāds te esot nojājies lejā no akmens tilta sākuma Pārdaugavas pusē un priekšējais vagons vertikāli nokritis uz Mūkusalas ielas... Kāds no foruma senioriem kaut ko tādu atceras?
Un vēl - jaunie tramvaji kaut kad uz Pārdaugavu arī ies vai kā? Es saprotu, ka tur sliedes neder, bet nu tomēr... Jo nu uz Mežaparku vajadzīgs tas jaunais tramvajs ir kā zaķim stopsignāls.
Ak jā, un vēl šodien aizsūtīju vēlstuli RS... bit.ly/...