Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3
Rxx 04.06.2012 17:44

Klau, kā tām vecajām Škodām 12Tr bija norealizēta tā sakabe un tas, ka otrajam vagonam priekšējie rati grozās?

Un vēl - man skolā angļu valodas skolotāja, kura visu mūžu dzīvojusi pie viesnīcas \"Daugava\" stāstīja, ka reiz esot noticis tā, ka viens šāds te esot nojājies lejā no akmens tilta sākuma Pārdaugavas pusē un priekšējais vagons vertikāli nokritis uz Mūkusalas ielas... Kāds no foruma senioriem kaut ko tādu atceras?

Un vēl - jaunie tramvaji kaut kad uz Pārdaugavu arī ies vai kā? Es saprotu, ka tur sliedes neder, bet nu tomēr... Jo nu uz Mežaparku vajadzīgs tas jaunais tramvajs ir kā zaķim stopsignāls.

Ak jā, un vēl šodien aizsūtīju vēlstuli RS... bit.ly/...

Rxx 04.06.2012 18:27

Bams rakstīja:

Rxx rakstīja: Klau, kā tām vecajām Škodām 12Tr bija norealizēta tā sakabe un tas, ka otrajam vagonam priekšējie rati grozās?

Nu kā- kā parastai auto piekabei. Tikai stūres ķegas bija pievienotas sakabes stienim.

Hmm... Nu piekabei jau parasti ir V veida sakabes stienis un priekšējie riteņi griežas caur vienu vertikālo asi (tilta centrā), bet citiem t/l (kā trolejbusam) katrs ritenis griežas caur savu asi. Tad tur kaut kā sarežģītāk būs bijis.

Un vēl - man skolā angļu valodas skolotāja, kura visu mūžu dzīvojusi pie viesnīcas "Daugava" stāstīja, ka reiz esot noticis tā, ka viens šāds te esot nojājies lejā no akmens tilta sākuma Pārdaugavas pusē un priekšējais vagons vertikāli nokritis uz Mūkusalas ielas...

Bija tā. Vadītājam palika slikti, tas devās uz parku bez pasažieriem un virs tilta caurbrauktuves vadītājam notika infarkts...

Interesanti. Bilžu gan jau nav, ne?

Informējam, ka saskaņā ar Rīgas domes 06.06.06. lēmumu Nr. 1131 „Par zemās grīdas tramvaja ieviešanas Rīgā projekta realizāciju” plānots, ka maršrutu nodrošināšana ar zemās grīdas transportu varētu būt šāda:

1) 6. maršruts „Ausekļa iela - Jugla - apgriešanās loks Berģos” (no 2006. gada - 2013. gadam);

2) 11. maršruts „Krišjāņa Barona iela - Mežaparks” (no 2010. gada - 2013. gadam);

3) 4. maršruts „13. janvāra iela - Imanta - apgriešanās loks” (no 2013. gada - 2017. gadam);

4) 5. maršruts „Krišjāņa Barona iela - Mīlgrāvis, Kandavas iela - Iļģuciems” (no 2017. gada - 2022. gadam);

5) 3., 7., 9. maršruts „Centrāltirgus - Dole” (no 2022. gada - 2026. gadam);

6) 2. maršruts „Slokas iela - Tapešu iela” (no 2026. gada - 2029. gadam);

7) 10. maršruts „Uzvaras bulvāris - Katlakalns (Bišumuiža)” (no 2029. gada - 2032. gadam).

Hmm, a tās Tatras līdz tam 2032. gadam izturēs? Tas ir pēc 20 gadiem...

Ak jā, un vēl šodien aizsūtīju vēlstuli RS... bit.ly/...

Ja nav grūti, atraksti šeit, ko šie atbildēs.

Ok. Es gan domāju, ka šajā virzienā nekas nenotiks. Nu atbilde būs kaut kāda, ka nav naudas vai kaut kas no tās sērijas.

Mums te LV, kur ir ļoti daudz Padomju laikos dzimušu un augušu personu un viņu audzinātu bērnu, kaut kā vispār ir pierasts, ka visur vajag dzīvu kasieri un papīra talonu. Un ja kādam kaut kas nepatīk, tad viņš ir izlepis lohs. Piemēram, ļoti daudziem cilvēkiem šķiet normāli, ka starppilsētu autobusa biļete internetā ir dārgāka, nekā kasē... Tas pats ar koncertu biļetēm un vēl visu ko. Kaut kā daudziem internets liekas baigā ekstra un luksuss, nevis normāls darbarīks, ko vajadzētu pēc iespējas racionālāk izmantot.

Rxx 04.06.2012 18:29

Bams rakstīja:

Koroče shēma:

g.foto.radikal.ru/...

Aha, nu jā.. Tā jau man likās. Paldies!

Rxx 04.06.2012 18:39

Runājot vēl par to 12Tr sakabi... Es it kā esmu puslīdz izskatījis visu riga.mashke.org un arī myriga.info forumu monitorēju, bet nekur nav manīta kāda bilde, kā izskatījās 12Tr otrā vagona "kabīne"... Kas tur bija nomontēts nost, kas atstāts? Stūre bija un grozījās?

Pats (esmu 1989. gada) tos trolejbusus atceros, bet vairāk no ārpuses, jo vairāk sanāca bērnībā ar tramvaju vizināties. Atceros vienīgi to, ka tur vadītājs nebij nodalīts no tautas un tādus baigi mīkstos sēdekļus, bet tas 1. vagonā.

Rxx 04.06.2012 19:15

Bams rakstīja:

Nu ,bet nevar prasīt, lai tantiņa no laukiem pērk autobusa biļeti internetā Autobuss tomēr nav hokeja pasākums. Varbūt pēc gadiem 20 to varēs darīt.

Es jau nesaku, ka fizisku kasi vajag atcelt... Vienkārši, ja šobrīd autoostā ir kādas sešas vienlaicīgi strādājošas kases, tad tā pietiktu ar vienu vai divām, plus dažiem pašapkalpošanās termināļiem, kur var samaksāt ar karti.

Šobrīd sistēma biļešu tirdzniecībai netā ir, bet tur par šo pasākumu ir jāmaksā papildus, jo Rīgas Autoosta virtuālas biļetes tirgo par tādu pašu cenu kā kasēs... Līdz ar to uzņēmums, kas nodrošina to tirdzniecību netā ir spiests savu komisiju likt pie tādas cenas klāt, kas to visu sadārdzina. Un nevajag man stāstīt, ka Autoostai tas savienojums izmaksā tikpat, cik turēt vaļā tās kases, maksāt kasierēm algu, elektrību utt...

Kaut kā normāli būtu tā, ja autoosta uzturētu tikai biļešu datubāzi un par tirdzniecību kasēs un elektroniski atbildētu viens uzņēmums, kura peļņa būtu atkarīga no tā, cik sakarīgi tas saimnieko. Tad tur šādu problēmu vispār nebūtu un viss jau sen darbotos. Īpaši jau tāpēc, ka viņiem šāds te savienojums "uz āru" jau ir izstrādāts. Viss ir atkarīgs tikai no gribēšanas.

Rxx 04.06.2012 19:20

Klau, a ar ko beidzās tā lieta par e-talona automātiem? Nu, ka tur nolēma likvidēt skaidras naudas iespēju, jo meta iekšā neriktīgas monētas?

Tas ir visai dīvaini, jo pasaulē (un arī LV) ir miljoniem visādu aparātu (vending machines), kas naudu tomēr kaut kā prot atšķirt...

Un ja reiz tas nedarbojas, vai kāds par to atbildēja?

Protams, varēja nemaz nelikt to skaidras naudas iespēju. Tas noteikti ir diskutējami, cik maksā to uzturēt un vai tas ir vajadzīgs, bet es pieļauju, ka tāds automāts bez moduļa, kurš nodarbojas ar skaidro naudu būtu iznācis krietni lētāks.

Viņi jauni tiek likti vēl?

Rxx 04.06.2012 20:31

Bams rakstīja:

Rxx rakstīja:

Kaut kā normāli būtu tā, ja autoosta uzturētu tikai biļešu datubāzi

Par autoostām neko nezinu. Arī par viņu biļešu "sistēmu".

Nu es zinu, tāpēc pastāstu...

Klau, a ar ko beidzās tā lieta par e-talona automātiem? Nu, ka tur nolēma likvidēt skaidras naudas iespēju, jo meta iekšā neriktīgas monētas?

Par šo arī neko nezinu. Ja ir nopietna interese, varu mēģināt kko noskaidrot.

Nē, nu nav īpašas vajadzības skaidrot, tāpat nekas no tā nemainīsies. Gan jau ka beidzās ar neko.

Rxx 06.06.2012 12:31

TR-1: forum.myriga.info/...

Viņš bija arī deviņdesmito sākumā, jo pats atceros tajā braucis, tātad tas noteikti bija pēc 89. gada.

Pēc tam kādu laiku puva RVR teritorijā, reiz ieraudzīju no vilciena. Bet nu jau vairs nav. Žēl.

Rxx 06.06.2012 19:02

Varētu mēģināt viņu tajā līkumiņā pie nac. teātra iekabināt sliedēs..

Rxx 07.06.2012 9:48

Tāpēc, ka tas muzejs atrodas samērā idiotiskā vietā un tam nav absolūti nekādu reklāmas aktivitāšu. Darbojas tas arī, cik zinu, kaut kā kad ienāk prātā.

Tagad plāno kaut kādu aviācijas muzeju Spilvē veidot. Būtu labi, ja visu šo te pie RIX esošo ar varētu uz turieni pārvest. Tādā gadījumā domāju, ka tas viss būtu labi apmeklēts, jo tas tomēr ir pilsētā, var normāli aizbraukt un pati Spilves ēka ar ir super objekts. Tādam ir jābūt muzejam, nevis kaut kādam šrotam kaut kur aiz RIX žoga.

Rxx 07.06.2012 23:05

Sēne, tā visa ir tukša iršana... Cik mums bieži ir šādas situācijas?

Reizi gadā. Nu ok, vēl arī uz kaut kādiem maratoniem, bet tas ir plānoti, tāpēc gan jau kaut kā tiek galā.

Bet tā kā beidzot ir šādas sekas, tad uzbūvēs tur kaut ko apkārt un miers mājās. Un pat ja nē... Nu pastāvēja visi tās pāris stundas korķos... Nu un? Tas viss uz mūžības fona ir sūds.

Tā dēļ mēs tagad nelikvidēsim trolejbusu. Un trolejbuss ir jauks, jo nerada troksni, nesmird, nevibrē un nekarst.

Rxx 08.06.2012 1:25
Rxx 12.06.2012 21:02

Nu tas man ir skaidrs.

Rxx 13.06.2012 17:45

Kāpēc Tallinā (un uz Oškalnu tilta ) trambvaja sliedes var būt integrētas asfaltā, bet lielākajā daļā Rīgas tās ir kaut kāda debila bruģa?

Rxx 13.06.2012 18:11

Un, ja runājam par to VEF tiltu, tad mani interesē, kad tas beidzot tiks noasfaltēts? Es saprotu, ka tam stulbajam bruģim ir kaut kāda iedomāta vērtība, bet tāds tilts - ar izjātu bruģi un Vmax 30Km/h ir vienkārši ņirgāšanās par cilvēkiem.

Būtu kaut kur nomalē, būtu pofig, bet tas ir uz LV galvenās ielas.

Rxx 13.06.2012 20:26

Viņš ir nelīdzens. Un tur ir 30kmh ierobežojums, kuru viena daļa ņem un ievēro.

Rxx 16.06.2012 12:40

Slokas un Mārtiņa ielas krustojums.

Rxx 21.06.2012 13:13

To rakstu īsti neizlasīju, bet man liekas visai stulba ideja par tādu guļošo visas pieturas garumā.

Pirmkārt jau tas nozīmē, ka visi lieki bremzēs pie uzbraukšanas un nobraukšanas.

Otrkārt - tas ir pilsētas centrs un lai gan it kā pieturā apstāties / stāvēt nedrīkst, tas tomēr mēdz notikt. Šobrīd tādas situācijas var elementāri apbraukt pa sliedēm, bet šādā gadījumā tur ir kaut kāda stulba apmale, kas to traucē.

Rxx 27.06.2012 0:21

Man te svētku datumos sanāca pabūt tajos iepriekšminētajos Līvānos un varu teikt, ka tas, ko redzēju, izskatījās baigi normāli. Smuka pilsēta. Daudzās vietās taisa ceļus, pilns ar visādiem maziem veikaliņiem un tā. Izskatās, ka viss notiek.

Tāpat arī sanāca tur paklīst pa vienu privātmāju ielu - arī izskatās, ka cilvēkiem viss kārtībā un arī viss notiek.

Tas pats Preiļos, kur gan sanāca būt krienti īsāku laiku, bet viss tā sarakts, ka nu tik...

Tātad izskatās, ka arī tur ir gana cilvēku, kas domā un dara uz priekšu.

Rxx 28.06.2012 23:36

i_edgars rakstīja: Paši īpašnieķeļi bieži vien ir tie dīkdieņi, kas it kā darba laikā neko nedara un tikai imitē darbību. Atskatījies jau esmu uz tādiem pa pilnam.

Tev tiešām kaut kā neiet.

Kopš es tajā skaistajā 2009. gada pavasarī atstāju savu skolu (videni), man ir sanācis pastrādāt četros uzņēmumos (ir daudz, bet tā lielākoties bija mana izvēle) un nevienā no tiem nav bijis tā, ka priekšniecība strādātu mazāk par pārējiem darbiniekiem vai laistu luni, drīzāk tieši otrādi.

Nozares: loģistika, digitālais mārketings, interjers / arhiektūra. Visās, izņemot pēdējo, es nodarbojos ar web lietām.

Rxx 28.06.2012 23:38

draco rakstīja: sisadmins. galvenokaart linux based

Kaut kā pamaz priekš sisadmina... Varbūt ir vērts izkāpt no Linux rāmijiem? Es domāju, ka tā opensource eiforija, kas dažos procentos sabiedrības te bija uzliesmojusi, pamazām sāk noplakt.

Rxx 28.06.2012 23:47

Šitādā rakursā tas četru sekciju trambulis neizskatās neko garš, bet gan jau "dzīvē viss ir savādāk"...

Bet nu kamēr viņš nekursē pa manu Pārdaugavu, tikmēr pa lielam pofig.

Ja kas, tad nākošnedēļ aprit mēnesis kopš manas vēstules RS par iespēju ieviest pēcapmaksu par sabtransa lietošanu. Līdz šim vienīgā atbilde, ko saņēmu bija par to, ka priekšlikums ir padots tālāk. Ej nu sazin, vai tā skaitās oficiālā atbilde (kas pēc likuma ir jāsniedz mēneša laikā), vai nē... Nu to tad sākšu skaidrot mēneša jubilejā.

Rxx 28.06.2012 23:55

Kas tas par auto, ja amortizācija ir sotaks mēnesī?

Lai gan nē - man ir viens zināms kadrs, kurš jau kuro gadu uztur VW Passat B3, neskatoties uz to, ka ikgadējā summa, ko tas iegulda iepriekšminētajā ļerkatā pārsniedz tās vērtību. Bet nu cilvēkam patīk fofāgens - neko darīt.

Rxx 06.07.2012 12:41

Kādam ir pieredze ar tiem auto ledusskapīšiem, ko var ap 30-40Ls dabūt? Ir kaut kāda jēda no viņiem - siltu alu viņš arī var atdzesēt vai tikai kaut cik uzturēt temperatūru, ja ieliek kaut ko, kas jau ir auksts?

Noteikti, ka kādam tādas kastes īpašniekam ir arī Meriva.

Rxx 06.07.2012 13:35

Nu Merivas īpašnieki tādā gan jau glabā desmaizes ar olu.

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti