Starp citu par to amīšu auto industrijas krīzi man pagājušajā vasarā dažas lietas pastāstīja viens USA letiņš. Ļoti lielu daļu peļņas (ko konkrēts ražotājs varētu ieguldīt nākotnes tehnoloģijās) no vietējā amerikas auto ražotāja 'izsūc' arodbiedrības, kuras tur ir megaspēcīgas. Savukārt, japīšu autoindustrija Amerikā zeļ un plaukst, jo šiem nav tik spēcīgas arotbiedrības+tehnoloģijas jau ir modernākas nekā amīšiem. Tas arī ir iemesls japīšu auto augošajai popularitātei USĀ.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Īstenībā ar šo auto bija tā: jau kkādā ~1995 gadā sanāca izbraukt ar veco, kantaino Džeri, pietika, zināju ko gribu. Tā tas ar gadiem tika atlikts, atlikts, līdz pagājšgad kļuva aktuāla jaunāka auto iegāde, izvēle tobrīd bija kritusi uz praktiskumu (VW Passat 2004. g. 19 tdi ar 131 zs). Un sakrita, kad tieši tobrīd darbojos pie viena keksa, kurš dzina autiņus no USA. Vot, un vienu rītu man ar viņu bija sarunāts kkur braukt, bet šim no rīta baigā poha. Viņš saka: ai davai tu brauc. Ar to arī pietika, lai pasāta iegāde tiktu kancelēta. No viņa gan T&C nenopirku, radās cita iespēja.