superb rakstīja: Tā rakstīja kādreiz AutoBildā
Trūkumi un biežākie atteikumi
Kā pirmo mīnusu vairums lietotāju min cieto balstiekārtu. Tāds nu upuris jānes par teicamo vadāmību. Laika gaitā salona dažādās vietās iemetas circeņi, ar kuriem cīnīties grūti. Paaugstināta akustiskā komforta cienītājiem viela pārdomām. Abas automātiskās kārbas vairāk piemērotas nesteidzīgai braukšanai un pēc pārsēšanās no BMW X5 liksies, ka kaut kas nav kārtībā. Mehāniskajām kārbām novērota dažu ātrumu apgrūtināta ieslēgšana (visbiežāk minēts trešais) un palielināts trokšņu līmenis (primārās vārpstas gultņi). Daļai mašīnu bija problēmas ar izspiedējgultni, kas trokšņoja visos režīmos. To radīja tehniski neveiksmīgs mezgla risinājums. 3,5 l V6 motoram līdz pat 2004.gadam fiksēta eļļas noplūde zem galvas blīves, bet 2,4 l motoram problēmas ar auksto startu. Pasaulē fiksēti (2002-2004.g.) atsaukumi saistībā ar stūres pastiprinātāja hidropievadu, bremžu šļūtenēm, ģeneratora stiprinājumu dīzelim un degvielas noplūdi no maģistrāles bākas tuvumā. Pietiekami bieži (20-30000 km) jāmaina stabilizatoru bukses. Smagāki bezceļi ar intensīvu buksēšanos var parakstīt spriedumu pusasīm un sadales kārbai. Triecienos dziļākās grambās cieš motora radiators un kondicioniera kondensatora pievadi. Klimatkontroles darbība dažkārt neadekvāta un pieregulēšanai nepakļaujas. Lietotājiem nepatīk automātiski izbīdāmā antena, kura ziemās iesalst, dubļos iesprūst, bet mežā, lai nenolauztu audiosistēma jāizslēdz. Jāuzmanās ar aizmugures stikla aizvēršanu. Ļaujot tam brīvi krist gāzes amortizatoru atbalsti var stiklu saplēst.
Kāpēc pirkt šo auto?
Moderni izskatās, viegli vadās, pienācīgi aprīkots, ar labu dīzeli un caurgājību. Izvēloties V6 iegūsiet klusu braucamo, kas simtiņu izmaina 10 sekundēs. Degvielas rēķinu gan labāk neredzēt. Laba alternatīva Jeep Grand Cherokee vai Hyundai Santa Fe.
Tu par kādu auto šobrīd!!!??? Pacificai un Murano dīzeļi un manuālā kārba!!!? Tu no koka šodien kritis neesi?
Pacifica ir tehniski identiska 300m tikai salons jau cietāks. Piekare patiks gan amo faniem gan vāciešu, nepatiks japo draiveriem. Kārbas slēgšanās patika vairāk nekā 3.0l dīz X5, kā paredzamāk jo adaptīva. Dzinēji 3.5l pierādijuši jau gadiem ka ir nenobraucami ja neeksperimentē ar aļļām un nepārkarsē.
Par circeņiem...hmm...varbūt jau jā, grūti spriest, zināmajiem 2 viens ir 3 gadus vecs vien 2, nevienam pa vef brugeto tiltu braucot čīkstoņu nedzirdēju, bet varbūt vienk labi exemplāri. Murāno vispār skaitās viens no Nissan mestardarbiem, pašam arī itin patīk.
Piemēram lūk atsauksme, ne pati objektīvākā, bet tomēr pamat elementi izskatīti
Kia Sorento
Konkrēts jautājums: via kādam ir pieredze braukt ar šo auto Kia Sorento? Visvairāk interesē dīzelis A/T. Visu apzinīgo mūžu esmu vācu auto braucējs un cienītājs (īpaši Audi - i vecāki, i jauni). Bet - gribas darbā iepirkt ko radikāli citu. Un, kāpēc tas nevarētu būt Kia Sorento? Būtu baigi priecīgs, ja būtu kādi komenti no lietotājiem, nevis no tiem, kam tik ir, kā daudz žults un maz mērķu, kur to izlietot un kas spļauj uz visu ko...