Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3 4
taaneko 05.05.2009 12:06

PILNĀKA VERSIJA

Lasu Jūsu rakstīto un gribās pateikt-Lielākā daļa te komentējošo ir tipiski bauri, vai citā vārdā- kārklu vācieši...Neesmu redzējis, tapēc nevar būt; Neticu- tapēc nav iespējams...

Gribējās piebilst, ka ar visādām lietām, kas nevar būt un nav iespējams savā laikā ņēmās un veiksmīgi pierādija ka var gan, tāds Nikola Tesla, un varbūt tieši pateicoties tādiem gudriem dirsējiem, kādi sastopami arī te, viņš vienu dienu paņēma un iznīcināja vairāk kā 70% savu izgudrojumu un materiālu par tiem... Un palika tikai patenti un liecinieki tam, ka tāda uzparikte bija un veiksmīgi strādāja. Tagad visādas fiziķu biedrības un Teslas draugu klubiņi cenšas atjaunot un atkārtot 100 gadus vecus sasniegumus un eksperimentus

www.youtube.com/...

taaneko rakstīja: UZMANĪBU arī rubrikai \"Related Videos\" Daudz interesanta var ieraudzīt...

www.youtube.com/...

Standarta auto ģenerators dod ap 70 A Daļa tiek patērēta, daļa ne... un es zinu, ka pieaugot slodzei uz ģeneratoru pieaug arī degvielas patēriņš....

Par enerģiju molekulu saišu saraušanai- ir tādas lietas, kā rezonanse, svārstības noteiktā frekvencē, no rezonanses plīst glāzes un brūk tilti... pielietojot frekvences, tās strādā kā katalizatori, un sildītāji..., pie tam slavenā- \"aukstā kodolsintēze\"...

Par HHO daudzumu- Ja izmanto papildus benzīnam, tad milzīgs daudzums nemaz nav vajadzīgs, jo princips tāds pats, kā pie citām sprāgstvielām, kad paņem, kilogramu katkāda sū** iebāž tajā 50 gramus kautkādas labas mantas un rezultāts ir graujošs. Tak vēsturē ir precendenti, ka ar maisu cukura un maisu minerālmēslu- pievienojot tam 200 gr trotila noslauka daudzstāveni no zemes virsas tīrāk nekā to izdarītu tāda paša svara aviobumba... Kā tad autošpahtelis var sacietēt no tāda sīka cietinātāja piliena?!...

Antiņi BĻ* Kādreiz der padarboties ar ko citu, kā savstarpēja apriešana, un sava izcilā prāta spēju un krutuma pierādīšana viens otram... Un tajā vietā pai apspriestu logu tīritāju slotiņas, salona apdares mateiālus un krāsu, vai riteņa atbalstgūltņus- varbūt lietderīgāk painteresēties par to, vai pasaulē nav uzradies, kas jauns un interesants...

un baigi forši būtu, cilvēks spētu neizrādīt savu aprobežotību un tupumu citiem tikai tapēc ka viņam ir ambīcijas un augsts pašnovērtējums un pašapziņa. Pēdējā frāze- tāda skaļa prātuļošana un nav adresēta kādam konkrēti, piedodiet, ja kādu aizskāru...

taaneko 05.05.2009 12:32

Seene rakstīja:

taaneko rakstīja:

Standarta auto ģenerators dod ap 70 A Daļa tiek patērēta, daļa ne... un es zinu, ka pieaugot slodzei uz ģeneratoru pieaug arī degvielas patēriņš....

Par enerģiju molekulu saišu saraušanai- ir tādas lietas, kā rezonanse, svārstības noteiktā frekvencē, no rezonanses plīst glāzes un brūk tilti...

Auto ģenerators pārvērš elektroenerģijā kinētisko enerģiju ko tas saņem no dzinēja. Un paterēta tiek VISA tā dotā elektorenerģija, nevis "daļa ne...".

Rezonanse nekādi nesamazina ieguldītās enerģijas daudzumu, bet gan ļaut to pievadīt nelielos fragmentos un uzkrāt, izmantojot objekta iekšējo svārstību frekvenci.

Atvaino ne tā izteicos... Laikam vajadzēja tā- Ģenerātors spēj ražot 70A stipru strāvu ar vidējo spriegumu 13,6V Pēc tam sākas ģenerātora pārslodze, kuras ārējā izpausme ir Generātora tinumu un oglīšu temperatūras paaugstināsanās. Nu tad lūk- auto reti patērē visus 70A

Par rezonansi- pats saprati, ko uzrakstiji, ja saprati labi, bet vai vai saprati procesa būtību dabā?! (Tas pat ir svarīgāk)... Izskaidro man tādu lietu, ko nodemonstrēja man tāds, teslas draudziņš. Ņemam batereju "krona" 9V pieliekam pie poliem 2 naglas un metam litrā parasta ūdens- nekas praktiski nenotiek... tikai pāris burbuļu un batereja tukša... Ņemam citu batereju krona. tikai šoreiz anods ir nagla, katods- no tērauda lodes izvirpots kausiņš. Baterejas strāva iet caur kautko līdzīgu impulsu ģenerātoram. Tas pats ūdens iegremdējam to visu, pagrozam potenciometru un 30 sekundēs iegūstam litru uzvārtīta ūdens... Kādi tad tur fragmenti un kāda uzkrāšana?!

taaneko 05.05.2009 13:01

Seene rakstīja:

taaneko rakstīja:

Par rezonansi- pats saprati, ko uzrakstiji, ja saprati labi, bet vai vai saprati procesa būtību dabā?! (Tas pat ir svarīgāk)... Izskaidro man tādu lietu, ko nodemonstrēja man tāds, teslas draudziņš. Ņemam batereju "krona" 9V pieliekam pie poliem 2 naglas un metam litrā parasta ūdens- nekas praktiski nenotiek... tikai pāris burbuļu un batereja tukša... Ņemam citu batereju krona. tikai šoreiz anods ir nagla, katods- no tērauda lodes izvirpots kausiņš. Baterejas strāva iet caur kautko līdzīgu impulsu ģenerātoram. Tas pats ūdens iegremdējam to visu, pagrozam potenciometru un 30 sekundēs iegūstam litru uzvārtīta ūdens... Kādi tad tur fragmenti un kāda uzkrāšana?!

paprasi savam "teslas draugam", kas tas tāds par tīro ūdeni, kurā, iemetot kronu kaut kas vispār notiek. Un pat ja ar naglu savienosi abus kontaktus, nāksies visai ilgi gaidīt, kamēr baterija būs tukša - nav jau skābes akumulators, kas var visu uzkrāto atdot gandrīz momentāli.

Ūdens parasts- Rīgā no krāna. Batereja nostāvēja ūdenī- 2 cigaretes un vienu 0,5 alu Un vēl- stāsts nav par batareju, bet par pieliktās enerģijas veidu daudzumu un rezultātu atkarībā no metodes.

taaneko 16.07.2009 22:35

seaman rakstīja: tas ir pisģets, ku tupi ļautiņi var būt! www.youtube.com/...

Kuri tieši bija tie tupie?!

taaneko 05.01.2010 22:29

...No malas izskatās ka Jušēns jaungada naktī ievēmis jūsu rosola bļodā...

taaneko 06.07.2010 15:05

jugasvilli rakstīja: Es uz vēlēšanām vispār laikam neiešu, jo šoreiz tiešām nav, par ko balsot. Vai nu shēmotāji vai liblābiņi/SVF pakaļlaizītāji, kas neko jēdzīgu piedāvāt nespēj, tikai nolikt konkurentus.

Nu to jau daudzi saka- labajiem ir programma, sliktajiem nav, nekā nav... diemžēl latvietis VIDUSMĒRA ar savām alus atmiekšķētajām smadzenēm pat dienasgaismā nespēj atšķirt plānus no štellēm, un valsts iedzīvotāju glābšanu no sava maka un savas ģimenes glābšanas.Tīri mans subjektīvais viedoklis ir- uzticēties tiem kas rīkojas pēc situācijas nekā tiem, kas jau savu doļu ir izrēķinājuši un lai to dabūtu atlicis tikai piedzīt vēlamajam likumdošanu un politiku...

taaneko 06.07.2010 15:18

Gan slesers gan šķēle abi divi neatkarīgi viens no otra savā laikā pilnā nopietnībā un pie skaidra prāta būdami ir OFICIĀLI plašsaziņas līdzekļos paziņojuši, ka nākot pie varas vadītu Latviju, kā SAVU uzņēmumu. Pavisam nedaudz paguglējot atrodam, ka uzņēmējdarbības pamatmērķi, uzņēmuma pamatmērķi, kopumā ir vienādi- MAKSIMĀLA PEĻŅAS GŪŠANA. Domāt nespējīgajiem paskaidroju sīkāk. Peļņas gūšana ne jau tiem , kas uzņēmumā strādā, vai tiem, ar ko uzņēmums veic savstarpējos norēķinus. Peļņas gūšana uzņēmuma īpašniekiem, valdei, akcionāriem...

Un jūs te par Repšes izteicieniem pukstat...

taaneko 06.07.2010 16:31

kolumbs rakstīja: Diemžēl skatoties uz piedāvājumu nākamajās Saeimas vēlēšanās, jāsecina, ka gudru un godīgu politiķu par kuriem balsot nav, jo šis abas īpašības vienlaicīgi LV politiskajos apvāršņos nav sastopamas....

Problēmas sakne slēpjas citur... Latvijā patlaban pie varas esošajiem ir ĀRKĀRTĪGI neizdevīgi lai pie varas nāktu citi. tapēc esošie piestrādā pie likumiem un rezultātā... Palasi vēlēšanu likumu- sadaļā, kas var kandidēt vēlēšanās. pēc tam padomā cik ta smaksā un kas to var atļauties un - rezultātā- lūk tev arī patreizējais piedāvājums. Padomā, kas notiks ja atnāks citi savādāki kas var izvilkt gaismā kautko no "virtuves" tāpat vien izvilkt kautvai tikai aiz skaudības...

taaneko 20.02.2011 23:46

mūžīgajam strīdam pielejot eļlu ugunī- pa Krievijas TV bija interesants sižets no krievu benzīntanku dzīves- Ņemam benzīnu un piemaisam tam sašķidrinātu naftas gāzi (tautā sauktu propāns butāns) rezultātā iegūstam lētāku šķidrumu ar kuru auto gana jēdzīgi kust uz priekšu, bet kurš ir jūtami lētāks. Papildus efekti- vakarā pirms gulētiešanas iepildam 10 litrus, no rīta palikuši tikai 8 Nu jauda kādus 20 % zemāka. toties benzīntankiem laba "varka" un konstatēt arī grūti, it sevišķi ziemā pie zemām temperatūrām.

Nez ko dīzelim varētu piegāzt klāt

taaneko 22.02.2011 0:49

anonimikis rakstīja:

taaneko rakstīja: mūžīgajam strīdam pielejot eļlu ugunī- pa Krievijas TV bija interesants sižets no krievu benzīntanku dzīves- Ņemam benzīnu un piemaisam tam sašķidrinātu naftas gāzi (tautā sauktu propāns butāns) rezultātā iegūstam lētāku šķidrumu ar kuru auto gana jēdzīgi kust uz priekšu, bet kurš ir jūtami lētāks. Papildus efekti- vakarā pirms gulētiešanas iepildam 10 litrus, no rīta palikuši tikai 8 Nu jauda kādus 20 % zemāka. toties benzīntankiem laba "varka" un konstatēt arī grūti, it sevišķi ziemā pie zemām temperatūrām.

Nez ko dīzelim varētu piegāzt klāt

var redzēt, ka tauta skolā nav gājusi. ja tādu sviestu var mierīgi iebarot no ekrāna.

Nu anonīmiķi ... Tu gluži kā tāds purvu jušēns. Tas arī ja nemaldos par stiklu un nanotehnaloģijām ar putām uz lūpām centās pierādīt, ka tas viss ir lohatrons. Ko no viņa purvā dzīvojoša nabadziņa var gribēt. tas ar neko vairāk dzīvē par bauskas pamatskolu un 30 latu ķīniešu duškabīnēm dzīvē redzējis nebija.

LPG ir naftas sastāvā esoša gāze, kas ir bezmaksas bonuss naftas ieguves procesā un teorētiski ir naftas visgaistošākā frakcija, pēc kuras nāk (ja nemaldos) ēteri pēc tam benzīni tad pārējā šņaga.

taaneko 05.03.2011 15:31

Cenas tā ir viena lieta, otra ir daudz pārrunātā tēma par to cik var nobraukt ar kādu konstantu degvielas daudzumu. Pēdējā laikā, sakarā ar iespaidīgajām degvielas cenām, pats priekš sevis veicu subjektīvus eksperimentus ar dažādos tankos pildītu konstantu degvielas daudzumu un ar to nobrauktajiem km. Dažādi tanki, dažādas cenas, vienāds (gribētos ticēt ) degvielas daudzums, vienāds maršruts - nobrauktais km skaits aršķiras 60-70 km robežās. Tas ir iepildot 12 litrus. A ja 120 litri ??? A.God un Ļoti Cien. Mr. Crankshaft- jautājums Jums kā šajā saitā atzītai autoritātei dotajā jomā- vai kāds pārbauda degvielas kaloritāti ko laikam sauca par īpatnējo sadegšanas siltumu? Savādāk ar degvielu varbūt ir kā ar ēdnīcas zupiņu- viss itkā iekšā ir, bet paēdis neesi...

taaneko 05.03.2011 19:10

vēl viena nianse. Jo dārgāka degviela, jo lielāka varka pārdevējam ietaupot kaut vai 1% no iepirktās degvielas daudzuma...

taaneko 25.03.2011 23:05

i_edgars rakstīja:

cezars2 rakstīja: Piedzīts ar siksnu.

Tad visideālākais ir izskrūvēt ārā sveces (arī dīzelim) vai kā citādi izdarīt lai dzinējs neiedarbojas, uz domkratiem pacelt prieķšu augšā, lai riteņi neskarās zemi un griežot motoru ar starteri grozīt stūri no gala līdz galam. Pēc vienas reizes ja nepieciešams pieliet eļļu līdz max līmenim. Griezt un grozīt vēl reizi no gala līdz galam, vēl reiz paskaī'ties līmeni... parasti ar 3 stūrēs grozīnas reizēm pilnīgi pietiek.

Tikai eļļa jālej tā lai neveidotos neviens burbulītis - lēnām un gar malu.

Mjā edgaronkul... spēcīgi.... uz šādiem padomiem pasaule turas. Pēc šādu padomu došanas droši vien no veikalā pirktām laurlapām uztaisi sev vainagu, spīdini sev virsū gaismu (visticamāk ar kabatas lukturīti kurā ir plakanā baterija) un staigā riņķī vaigus piepūtis?! Standarta patērētājam protams tevis teiktais (atvaino ka tevis ar mazo burtu) izklausās loģiski un pēc tam kad darbs paveikts ir patiesa gandarijuma sajūta, bet tevis rakstītajā 2/3 ir pilnīgi nevajadzīgas un varbūt pat kaitnieciskas darbības. Servisā tu varētu ar to noslaukt naudiņu par lieko laiku.??? Tādi kaktu dakteri kā tu (tautā saukti- šarlatāni) arī grauj servisu prestižu kaut arī māk sevi pasniegt kā zinošus un izprotošus. Būtu tu taksists- klientus no Juglas uz lidostu droši vien vestu caur Bolderāju?!

p.s. tas ko stāsti par eļļām vispār pilnīgs pzdc.

taaneko 26.03.2011 16:40

i_edgars rakstīja: Nu un kur tie komentāri kurus var lasīt ar interesi? Pagaidām es te redzu tikai un vienīgi aptiršanu!! Neviens izņemot mani vispār neko vēl nav pateicis par eļļas maiņas procesu.

Redz edgar, es no 16 gadiņiem ņemos ar auto. Sāku tad kad no ārzemju auto krutākais bija opel rekord vai forg granada. 2000 gadu sagaidiju kā autoservisa darbu vadītājs un varēju nodarbināt 7 cilvēkus 400 kvm. krāsotāju ar slapjās grīdas kameru, motoristu un autoelektriķi ieskaitot. tā kā savu žulti par neizdevušos bērnību mierīgi vari izgāzt citur. (paskaties uz savu avataru dauni!!!)

4 mēmešus atpakaļ mainiju savam auto eļļu stūres pastiprinātajā. Noskrūvēju tuvāko un visvieglāk pieejamo šļauku, nolēju šķidrumu ar roku pagroziju izsvērtus priekšējos riteņus no viena galastāvokļa līdz otram. Uzskrūvēju šļauku. ielēju tehniskajos datos paredzēto šķidruma daudzumu un viss. 14,3 minūtes. Nekādas sveces nekādi vāki, nekādas ilgstošas motora griešanas ar starteri. Piedevām mana auto dzinējam G8T 716 lai izskrūvētu sveces stingri rekomendējas noņemt ieplūdes kolektoru. tas pats arī lai izņemtu sprauslas. Interesanti, ko tāds meistars kā tu tur ņemtu nost, kā motivētu klientam pēc tam nepieciešamās blīves un cilvēkstundas? Pārvērstu tādu vienkāršu darbu par trīs dienas ilgu varoņdarbu par ko palūgtu pēc tam 74 latus? Kā motivētu dauni?!

p.s. par maz ir mācēt atkārtot kautkur rezētu darbību. Svarīgi ir saprast darbības jēgu. pēc tāda principa es kādreiz izvēlējos strādniekus servisam.

taaneko 26.03.2011 16:55

msh rakstīja:

Chankaishi rakstīja:

Kas taas par muljkjiibaam? Premium ar to arii ir premium, ka vaards remonts faktiski aizmirstaas, paliek tik apkopes un nomainjas Un, ja kas, Citroen ir pietiekoshi atpaziistams un kvalitatiivs brends, kaa jau teicu, luuzt reti, komforts pietiekoshi labs, katraa gadiijumaa C5 braukshana komfortablaaka un klusaaka kaa apm. taada pat lieluma un vecuma, ap7-8 gadi mersii.

Es pirmo reizi dzirdu ka kāds vārdu "premium" šādi definē Premium ir tas, kura braucējs var piebraukt tam citronam blakus un citrona braucēju piesmiet

Pēc tavas definīcijas hujdajs tad arī tiek premiumā - vai tad getzu ir īpaši jāremontē?

MSH?! Tad jau urla kas Tevi var piesmiet Tavas mājas kāpņutelpā arī ir premium klases? Paskaidrošu- premium klases auto ir liels, ērts AR LIELU IZTURĪBAS UN DROŠIBAS REZERVI. Premium klases auto ar to arī patīkami atšķiras no teiksim golfa- pasāta vai A6 vai 530 ka tam detaļas mainās 2-3 reizes retāk. Pats pārvietojos ar premium klases Reno espace un bezmaz vai varu teikt, ka grūti būtu atrast ekspluatācijā lētāku un krizei vairāk piemērotu auto. IT SEVIŠĶI SLĪDZINĀJUMĀ AR 4 GOLFU, B4 PASĀTU, 3 PAAUDZES VOJAGERI...

taaneko 26.03.2011 17:37

TDIOTS rakstīja: Renõ Espeiss ir 'Premium' ????

Ja vesj kujeju

Tā uzskata eiro auto- topmodeļu grupa... kad interesējos par detaļām saņemu atbildi: " a ko jūs gribējāt, ja braucat ar premium klases auto- jums ar to jārēķinās!!!. Pirku kā ērtu praktisku auto, patiesībā nenožēloju ne nervus ne naudu need...

taaneko 26.03.2011 17:42

TDIOTS rakstīja: Renõ Espeiss ir 'Premium' ????

Ja vesj kujeju

var jau būt ka taisnība- nekas krutāks ar pilnāku komplektāciju reno modeļos patreizējā brīdī prātā nenāk...

taaneko 26.03.2011 18:17

TDIOTS rakstīja: Kad , savam Kangoo ,dodos nojautāt kadu detālu iekš EA , ar jūtos ''Premium''

P.S. un kaut kā iekšš Mõller'a , priekš A6 , nau tādas ''Premium'' sajūtas

laikam toč xReno ir ''Premium's''

Jau kādu laiku izmantoju APE motors (Ja ko ievajagas tomēr) bet ne par to stāsts. modeļu gupas augšgals ir un paliek... Kādreiz vēl bija Avantime( Visnotaļ simpatisks auto) un Vel satis ((Uzpūties sceniks ar monstrozu dizainu) bet tagad vairs ne...

taaneko 26.03.2011 18:51

i_edgars rakstīja: taaneko - dažreiz auto manuāli ar izlasi??

Tas jau bija sagaidāms no autoservisa paaugsta ranga darbinieka, ka rekomendē ar visu gaisu pielaist motoru un darbināt hidrosūkni. Eļļa saputojas, sistēma strādā ar sīcoņu, vēl ja klients kādu laiku pabrauc ar šo kavitāciju, tad sūkņa un stūres pastiprinātāja maiņa garantēta!! Protams - servisam būs papildus darbs un arī peļņa, jo mainot eļļu netika ievērota pilnīgi nekāda darbu tehnoloģija, bet nauda tika paņemta par visu.

Malacis ka atzīsties - es tā jau arī domāju ka serviseļa ipašnieķels!

redz edgar- lejot eļlu caur filtrējošo sietu kas atrodas bačokā- eļļa sistēmā nokļūst lēnām izspiežoot gaisu uz bačoka pusi. (protams ja neesi sietiņu atdevis sievai tējas gatavošanai) nav jāmocās liet lēnām bez burbuļiem. Ja ir smadzenes- var pagaidīt kamēr eļla notek līdz reikai un pati izspiež gaisu (apm~5 min) pie tam kā orientieris tiek izmantots tehniskajā manuālī dotais eļļas daudzums.

Lejot lēnām- gaiss izspiežas pats no sevis. Eļļa neputojas- tai ir specialas pretputošanās piedevas. Pamēģini ieliet dextronu spainī un saputot...

Pēc iepriekš aprakstītās metodes mainiju eļļu SAVĀ auto laikam jau pats sevi nepiekāsīsi?

edgar- ja lasi ražotāja tehniskās notas (ieteikumus, rekomendācijas) tik pat uzmanīgi kā šp forumu- labāk nelasi vispār- būs mazāk problēmu.

taaneko 26.03.2011 18:57

i_edgars rakstīja: Ah ja... es ar māku 6 pirkstus pacelt gaisā.

Arī sāku remontēt tehniku no 16 gadiem, bet tad tādu Opel Rekord pat plānos vēl nebija! Tik tiko rietumi sāka domāt kā samazināt vieglo auto izmērus, tā lai tie būtu mazāki par kraveniekiem un neēstu tik ellīgi daudz benzīna naftas krīzes apstākļos.

Ar ko vēl pamērīsimies??

edgar? Tu nejauc gadijumā eiropu un ameriku? Eiropa- tas ir tur kur dzīvojam mēs un kur fiziski notika 2 pasaules kara notikumi- lielie auto- tā ir amerika ar lētu degvielu, daudz naftas un kur tavs ford scorpio ir zem "merkur" markas lai neapkaunotu vārdu "ford"

p.s. gribi atzinību? varbūt pamēģini to iegūt citā veidā...

taaneko 26.03.2011 19:00

i_edgars rakstīja: taaneko

Malacis ka atzīsties - es tā jau arī domāju ka serviseļa ipašnieķels!

Neesmu nekad bijis ipašnieks- tik vien kā darbu vadītājs, sevisa vadītājs, tehniskais direktors- spēlējošais trenneris.

taaneko 26.03.2011 20:28

i_edgars rakstīja: Vo - tie jau ir pareizie vardi... bez apčakarēšanas laikam nevienā servisā nevar neko salabot, ne tikai auto.

auto rīga savā laikā graboņu A8 piekarē piedāvāja novērst ar visu piekares gumiju (sailenbloku) maiņu , bet uz jautājumu, kas tad īsti klab atbildēja, ka laikam amortizatori sitas pret virsbūvi !

taaneko 27.03.2011 20:28

msh rakstīja:

taaneko rakstīja: premium klases auto ir liels, ērts AR LIELU IZTURĪBAS UN DROŠIBAS REZERVI.

To tev noteikti iestāstāstīja tas pats eiro auto Vai nu viņi orientējas uz lohiem [pieņemsim ka tu tāds neesi], vai arī tev uz pieres ir uzrakstīts ka tu tajā hrenī iekāpi no otrā golfa, knapi vari atļauties un uzskati par baigi kruto tačku - un jebkura no šiem abiem iemesliem dēļ tev borē tās premiuma muļķības Bet nu šitās muļķības iet cauri tikai latvijā. Kad es septiņus mēnešus diendienā staigāju pa glasgovas apkārtnes pilsētu un piepilsētu guļamrajoniem, es ļoti labi redzēju kā skoti dzīvo - kā jau attīstītai patērētāju sabiedrībai pieklājas - mašīnas atbilstoši ienākumiem - kam mazāk naudas, kaut kas pavecāks, kam nedaudz vairāk, tāds širporemiums kā tavs hrenaults vai arī nemotora *******, kaut kāds fordeļa *******uss, kam vēl vairāk, kāds A3, A klasīte, C klasīte, pārsvarā ar mazajiem četru katlu benzīnniekiem vai ķīseļiem, tālāk jau sākas kaut kādi A6 2.0 TDI un tā uz augšu. Pieņemu ka viņiem vismaz hrenaultu un līdzīgu tarataiku dīleri nemēģina ieborēt kaut kādas premiuma pasakas, un paši "laimīgie" īpašnieki arī tādas muļķības nestāsta... Tā vietā varētu būt klasiskais "good value for money"

Nu redz- pārsēdos ne no golfa bet no zafiras jo sagribējās ko nedaudz lielāku plašāku, ērtāku. Tas viss šajā Renī ir pieejams. Pie eiro auto griezos ar domu- kā būtu ja vēl sagribētu iekš auto to un to. Pusgada laikā nācās nomainīt rullīti siksnai- ~17 Ls (jauns no grosa) un ap 100Ls auto pērkot siksnas un šķidrumi. Degvielas patēriņš 6l. šoseja 7,5 pilsēta.

Tagad lai nebūtu garlaicīgi tāpat vien staigāt pa glazgovas guļamrajoniem un pieņemot ka arī Tu neesi lohs pasaki vai mašīna ar pilnu elektropaketi izņemot benķus, jo apsildāmie negriežas par 180 grādiem, ādas beņķiem,rūpnīcas tonētajiem logiem, 2 lūkām (vienu var izņemt un braukt kā targā, 6 kanālu audio, kas vadās ar pilnvērtīgu distances vadību, vai prieka sviriņu (joystick)un Salona transformācijas iespējām plašākām kā karavellai nevar uzskatīt par premium klasi? Nu labi-motors nav 4l. bet tikai 2,2, bet 180 tas auto atvelk mierīgi. Vairāk neesmu mēģinājis, bail ar šaurajām ziemas riepām bet domāju ka var arī vairāk. Un vai 60 gadu neapstrīdami premium klases pārstāvji tapēc izkrīt ko premium klases ja dinamikā atpaliek no modernajiem auto.

taaneko 27.03.2011 21:40

msh rakstīja: Ko tu ar viņu vispār dari ka tev ir nevis mašīna bet mikromikroautobuss? 4-5 bērni?

Kopš kura laika galvenais rādītājs ir aprīkojums? Jā, uz to tāpēc arī mūsdienās širpotreba ražotāji iziet lai pievilinātu pircējus, bet aprīkota urna ir urna ar aprīkojumu, nevis uzreiz "premiums" Varbūt tam hrenim var ķebļus salocīt vairāk līkumos kā karavellei, zato karavellei ir lielāks salons, ko tu nu nekādīgi nevari noliegt, un tur galvenā transformācija ir iespēja mājās izcelt ķebļus lai kaut ko lielu aizvestu

P.N. Kā saprast pēdējo teikumu?

P.P.N. Izmaksas pusgada laikā ir ļoti objektīvs rādītājs.

Nav man 4-5 bērni Patīk man tādi auto ka sēžot pie stūres līdz durvīm pleca augstumā it savi 10 cm. un arī salons karavellei nav neko lielāks. Man pie izņemtiem beņķiem teju vai 3 kubi. platums autosam tāds pats kā karavellai. Karavellai beņķi ārā praktiski neņemas (teoretiski gan ja tā kārtīgi pačakarējas). Espacē var no vadītāja vietas aizīet līdz cd changer-im aizmuguejā riteņa arkā neizkapjot no auto . Pamēģini karavellā aiziet līdz aizmugures durvīm neizņemot beņķus...

Beņķi nemas ārā visi aizmugurējie 10 minūšu laikā neievērojot kautkādu noteiktu secību. ko nevar teikt par karavellu. Skanas izolāciju standarta espacei nav pat jēga salīdzināt ar karavellu. Dīzeļa renim motors kļūst saklausāms pie kādiem 2400 rpm. Par gaitas īpašībām arī nav jēgas strīdēties. Kravas furgons ar savu līdzību zirgu ratiem- nestāv blakus.

p.n. pēdējam teikumam beigās punkta vietā jautājumzīme.

p.p.n. desmitgadīgam auto 6 mēnešu ekspluatācijas izmaksas ir objektīvs rādītājs.

p.p.p.n. kas tad pēc Tavām domām ir premium klase?

taaneko 27.03.2011 22:00

Ja runā par izturību un drošību- drošība testos 5 zvaigznes un daudziem vel tagad nav izdevies sasniegt tādu rezultātu. ne vojagerim. ne karavellai,

Izturība- pilnībā cinkots karkass ar plastmasas virsbūvi. Rūsa galīgi neuztrauc. Pašmasa 1500kg pieļaujamā pilnā 2300 kg līdz ar to vadājot, savu pakaļu rokassomiņu un šad tad kko darba vajadzībām un ļoti reti kraujot 500 (no pieļaujamajiem 800) kg par piekari arī nav vajadzības uztraukties.

Dzinējs ar saviem 230 nm pie 1750 rpm. 8 litriem eļļas karterī čunčinot ar 2300 rpm minūtē griežas mierīgi un raiti nelienot kritiskajos režīmos. To apstiprināja arī dīzeļcentrs pēc samaksātiem 80 Ls. Teica ka šis vēl ies un ies...

Degvielas sūknis mehānisks, dzinēka vadība- minimums elektronikas.

Pat lampas priekšā visas ir vienādas H1 un brīvi maināmas vietām 10 min laikā.

p.n. ko vēl vajadzētu pie izturības un drošības...

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti