Pirmais rakstīja:
turbīna tāpat griežas visu laiku.... tikai efektīvi pūš sākot no kautkādiem apgrieziem
Man gan liekas, ka tā griežas tikai tad, kad darbojas motors
Pirmais rakstīja:
turbīna tāpat griežas visu laiku.... tikai efektīvi pūš sākot no kautkādiem apgrieziem
Man gan liekas, ka tā griežas tikai tad, kad darbojas motors
Seene rakstīja:
Pirmais rakstīja:
turbīna tāpat griežas visu laiku.... tikai efektīvi pūš sākot no kautkādiem apgrieziem
Man gan liekas, ka tā griežas tikai tad, kad darbojas motors
nav obligāti
kompresoram gan tā ir
p.n.
runājot par topica tēmu - pietiekami lielu ekonomiju valsts un firmu autotransportam var iegūt uzliekot degvielas monitoringa sistēmu vai pat vienkārši aizslēdzot bāku
Pirmais rakstīja:
p.n.
runājot par topica tēmu - pietiekami lielu ekonomiju valsts un firmu autotransportam var iegūt uzliekot degvielas monitoringa sistēmu vai pat vienkārši aizslēdzot bāku
Mans auto pēc oficiālajām atskaitēm tērē 13 litrus. Un jau tad piegriežas ceļazīmju rakstīšana. Bet uz jautājumu VID, kā principiāli būtu jādala izmaksas, ja pa ceļam no tikšanās ar klientu iebraucu lielviekalā pēc alus, neviens man tā arī nav atbildējis. Vienīgā oficiālā versija - vispirms jāaizbrauc līdz stāavvietai ar firmas degvielu. Un pēc tam jābrauc atpakaļ uz veikalu ar savējo. Welcome to my country!
Nu zb... amis vs japanis ...ejat takš jūs d.!
ir konkreti izstradajumi kas vislabāk noder kautkādam konkrētam pielietojumam.
No vaz motora original 58zs arī var 250zs nocelt bez turbīnas un? taga jūs loši sāksit stāstīt ka moš salikt 3 rindā un aizvietot corvette dzini ko???
šāles takš 1ls /kg maksā??? ibio!
Visi fufelmakši ūdens makši un paºējie pirdien takši ... ir fu fe lis punkts!
Un vispār labākais auto ir ar karburātoru želatelno uz katru cilindru ...brauks da jeb uz ko .... un jaudas dafiga!!!!
Gribi benžu gribi ļergu gribi dzimtenes pūkaino .... a sagribēsi arī uz nos brauks ...tikai neilgi ...
un vispār ja kāds samestu pārdesmit štukas ls es viņja standarta turbo imprezu Sdi pi dir ... ar korveti v pridaču tā izdrāstu ar dajebkuru vaz/gaz/moskvič da kaut vai ar zaz ka tas īpašniecinš čurājot aizskrietu pie sava supa dupa čiksas sološā dīlera !
Voobšem kaņčai bazar cilvēki citādi vemt gribas!
Mazāk lētās šmigas kost.
Āmen.
Seene rakstīja:
Pirmais rakstīja:
p.n.
runājot par topica tēmu - pietiekami lielu ekonomiju valsts un firmu autotransportam var iegūt uzliekot degvielas monitoringa sistēmu vai pat vienkārši aizslēdzot bāku
Mans auto pēc oficiālajām atskaitēm tērē 13 litrus. Un jau tad piegriežas ceļazīmju rakstīšana. Bet uz jautājumu VID, kā principiāli būtu jādala izmaksas, ja pa ceļam no tikšanās ar klientu iebraucu lielviekalā pēc alus, neviens man tā arī nav atbildējis. Vienīgā oficiālā versija - vispirms jāaizbrauc līdz stāavvietai ar firmas degvielu. Un pēc tam jābrauc atpakaļ uz veikalu ar savējo. Welcome to my country!
trakākais sākas tad, kad tā tikšanās ar klientu tev jau ir tajā veikalā pie alus plaukta
vai arī tu esi iebraucis veikalā nopirkt firmai zīmuli vai tualetes papīra rulli
Pirmais rakstīja:
Seene rakstīja:
Mans auto pēc oficiālajām atskaitēm tērē 13 litrus. Un jau tad piegriežas ceļazīmju rakstīšana. Bet uz jautājumu VID, kā principiāli būtu jādala izmaksas, ja pa ceļam no tikšanās ar klientu iebraucu lielviekalā pēc alus, neviens man tā arī nav atbildējis. Vienīgā oficiālā versija - vispirms jāaizbrauc līdz stāavvietai ar firmas degvielu. Un pēc tam jābrauc atpakaļ uz veikalu ar savējo. Welcome to my country!
trakākais sākas tad, kad tā tikšanās ar klientu tev jau ir tajā veikalā pie alus plaukta
vai arī tu esi iebraucis veikalā nopirkt firmai zīmuli vai tualetes papīra rulli
Nu jūs ar ta kā tādi - alus kaste = reprezentācijas izdevumi, un līdz ar to braucies skaitas "po delam"
Re laikam atkal kārtējais lohatrons HHO