Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3
Krotow 14.01.2014 18:00

briedisunrepshe rakstīja:

anonimikis rakstīja: Turpinās Rīgas satiksmes zvērības pret mierīgajiem iedzīvotājiem -www.tvnet.lv/...

Pareizi dara - nevajag mums tos alkašus!

Šodien gan autobusa vadītājs rīkojās zvērīgi - apstājās pie zaļās un sagaidīja sarkano gaismu. Kaut viņam jau pieturā vajadzēja būt. Viņa dēļ es tramvaju nokavēju! (PS - tiku gan tieši tajā pašā tramvajā pie VEFa, bet tur vairs sēdēt nebija kur - very bad situation)

Un nesanāca šoreiz ipadu iebrowzēt - aiaiai...

Krotow 26.01.2014 19:28

Maija_Eskuella rakstīja: Tā jau pozitīvi, bet kautkādu resaizošanu vajadzētu ieviest...

Bitīt matos! Tā trollēt iAuto lasītājus ir ļauni

Krotow 26.01.2014 20:48

briedisunrepshe rakstīja:

Krotow rakstīja:

briedisunrepshe rakstīja:

anonimikis rakstīja: Turpinās Rīgas satiksmes zvērības pret mierīgajiem iedzīvotājiem -www.tvnet.lv/...

Pareizi dara - nevajag mums tos alkašus!

Šodien gan autobusa vadītājs rīkojās zvērīgi - apstājās pie zaļās un sagaidīja sarkano gaismu. Kaut viņam jau pieturā vajadzēja būt. Viņa dēļ es tramvaju nokavēju! (PS - tiku gan tieši tajā pašā tramvajā pie VEFa, bet tur vairs sēdēt nebija kur - very bad situation)

Un nesanāca šoreiz ipadu iebrowzēt - aiaiai...

Nevajag nekādu VEF iPleds - vecā labā galva ar zināšanām par satiksmi un telefons ar ielādētu sarakstu ir viss, ko vajag!

Jauns rekords - ceļš 73 minūtēs! Divas pārsēšanās starp tramvaju un autobusu, katra nieka minūtes laikā!

Lēni gan jums pielec. Ne jau tramvaja sarakstā skatīties, bet pa ceļam, laiku īsinot, ziņas lasīt un burbuļus dzenāt.

Franču tramvajs ir stilīgs. Risinājums ar 3. sliedi vēsturiskajā centrā, lai vadi fotografēt netraucē, arī ir labs. Nez kā būtu tādu izveidot Rīgā. Sāls un tautas daiļamata meistari neļaus.

Krotow 26.01.2014 21:49

1. Vai auto līdz radio kods nenāca? Visiem auto ar kodētajiem radio kodu ieraksta servisa grāmatiņā. Ja auto pirki lietotu, zvani iepriekšējam īpašniekam un prasi, lai atdod trūkstošos papīrus.

2. Brauc uz Renault dīlera servisu un palūdz atkodēt. Maksas pasākums ~ 15-20 EUR. Par to 100% drošs.

3. Ja vvz kāpēc neder pirmie 2 varianti, izvelc radio no paneļa, noraksti tā modeli un sērijas numuru un iemet šeit. Varbūt kāds kodu zinās.

Krotow 26.01.2014 21:52

arko2 rakstīja: oriģinālie - nozīmē no rūpnīcas, jo mašīna pirkta jauna Latvijā un ir ļoti maz (93000) un saudzīgi braukta.

93K un "ļoti maz braukta" kaut kā nesienas kopā. Beidz smīdināt publiku un maini tai mazdai diskus kopā ar klučiem, kā tepat augstāk ieteica. Būs veselīgāk, kā čakarēties ar virpošanu un problēmām pēc tam.

Krotow 26.01.2014 22:01

nomiks rakstīja: Ejošas Sierras vēl eksistē uz LV ceļiem? Jau vairākus gadus nevienu Sierru neesmu redzējis. Tāpat Scorpio arī.

Vo vo - vai tiešām kāds vēl šodien brauc ar sierru vai skorpi? Pēdējo ejošo skorpi pats redzēju pa ceļam uz Ventspili pirms 4 gadiem. Sierras no redzesloka pazuda vēl daudz agrāk.

Krotow 30.01.2014 21:51

uupis rakstīja:

HIPPY rakstīja: Rīgas tramvaji jau novecojuši www.skoda.cz/...

Šitas neģeld…

Nav ne WiFi rūteru, ne USB pieslēgvietas.

P.S. Tramvajā ierīkot USB pieslēgvietas lai pilsoņi brauciena laikā varētu uzlādēt īso pārskrējienu viedtālruņus, nav nemaz tik dārgi un sarežģīti, ja kas… Tramvajs pats par sevi ir elektronu spiets un pāris USB tudi sudi neko nemaina…

WiFi tramvajā būtu pieņemami. Bet USB vai jebkuras citas vaļējas elektrības ligzdas - aizmirsti. Atceries, kāds kontingents ar sabtransportu pārvietojas. USB aizkorķēšana ar kožļeni otrajā dienā pēc ieviešanas vēl būs labs rādītājs.

Krotow 12.02.2014 17:45

IkdienasViesis rakstīja: Rīgā kaut kā divstāvīgie busi nav modē - populārāki ir pagarinātie vai ar "ermoņiku". Grūti pat pateikt, kāds busu variants ir optimālāks. Berlīnē, Londonā braukts ar divstāvīgājiem - nav nemaz tik slikti. Ja tālāk jābrauc, uzkāp augšā, un mierīgi sēdi - nav vispār jāgrūstās. Tie ir arī īsāki un kompaktāki. Ar pagarināto busu (53, 44, 8 maršrutos)pārdaugavas ieliņās šoferim nemaz nav tik viegli izgrozīties.

Rīgā 2-stāvīgos busus ieviest vadi virs ielām traucē. Tā jau ir maršruti, kur pīķa laikos šādi busi ir noderīgi - 3, 21, 41, 52, 53 autobusi, 15. trolejbusa līnija - gan jau vēl kādi maršruti, kur tie ļautu braukt ne sardīņu versijā.

Krotow 17.02.2014 21:43

rbr rakstīja: Sveiki , pa cik deizgan nesen atgriezos no Norvēģijas un ir izveidoti labi kontakti ar šīs valsts partneriem , riepu apkalpošanas jomā , līdz ar to piedāvāju varbūt kādam ir interese par vasaras, vissezonas ,ziemas riepām , šobrīd ir pieejami ampēram 75 pāri labas vadošo ražotāju (Nokian,Bridgestone, Continental,Michelin,Falken u.c.) mazlietotas riepas no Norvēģijas. Ir Arī pieejamas C (komercbusu) un džipu riepas.

Uz sitiena slinkums meklēt, vai tas ir tas pats telefons, kur savulaik braucu uz Ikšķili ņemt no skandināviem ievestās maiņas riepas. Vnk info pircējiem - riepām nav ne vainas, taču derēs tikai 1 sezonai. Pēc tam būs nobrauktas plikas un būs jāņem jaunas. Beigās pēc cipariem sanāk +/- tas pats. Vai nu katru gadu ņem jaunas lietotās, vai ar atlaidi nopērc pilnīgi jaunas un brauc 3-4 sezonas.

Krotow 17.02.2014 21:54

Bams rakstīja: Paradokss. Kad Brīvības / G.Zemgala krustojuma tuvumā redzama CP, visi šoferi pēkšņi nepielien pilnu krustojumu un satiksme noris bez aizķeršanās. Bet kad nav... nu īsta Indija tur

p.s. nez, ko baidās nokavēt tie žoperīši, kas tur centra virzienā sastājās korķī uz 6.tramvaja sliedēm???

Secinājums: vairums braucēju izjūt bara sindromu. Koroče- kā aitas. Bez spējām domāt 3 soļus uz priekšu

Neatņem cilvēkiem pēdējo cerību tikt pāri krustojumam, vēl pie šīs zaļās gaismas Taču pēc būtības piekrītu. Līdzīgi tauta izpildās arī uz Barona ielas kreisajā pagriezienā uz Bruņinieku ielu un Slokas ielā, kur kreisais pagrieziens centra virzienā uz Kuldīgas un Hāmaņa ielām, totāli nobloķējot tramvaja kustību abos virzienos. Tiesa, tur atkal ir RD Satiksmes departamenta neizdarīts darbs - sakārtot iespēju no Imantas un Iļģuciema bez aizķeršanās izbraukt uz Daugavgrīvas ielu centra virzienā un atpakaļ. Tunelis zem mājām no Jūrmalas gatves un Slokas ielas krustojuma līdz Daugavgrīvas ielai būtu ļoti jēdzīgs risinājums.

Krotow 18.02.2014 4:52

Palaidniex rakstīja: Jēdzīgajam tunelim ir viens nejēdzīgs aspekts - bezjēdzīgas izmaksas...

Arī tad, ja nesamaksā slavenos 20%?

Krotow 18.02.2014 14:57

aansis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: P.s.

Es saprotu, ka tuneļbūvei ir ļoti pat abilstošs niks, bet tur virs zemes, ar visu ceļā esošo 3-4 māju (spriežot pēc "satelītfoto") atpirkšanu un nojaukšanu tas sanāks vairākas REIZES lētāk, pat, ja virszemes būvē iekļauj 40%, bet pazemes tunelim 0%...

Kopumā varu piekrist. No tuneļa vienīgā jēga būtu tad, ja to izbūvētu tā, lai jau Slokas/Jūrmalas krustojumā, nosacīto Jurmalas-Ūdens ielu savienojumu palaistu zem Slokas ielas sliedēm. Bet vispār - gan Slokas/Jūrmalas, gan Ūdens/Daugavgrīvas krustojumi, kā arī posms starp tiem ir ļoti labi piemērots šāda savienojuma izveidošanai.

Palaidnieks un Co. laikam nav braukuši Imantas un Bolderājas virzienos rīta un vakara sastrēgumstundās. Jebkurš plakanais krustojums tur automātiski rada kārtīgu korķi. Pēdējā Daugavgrīvas ielas pārbūve situāciju nedaudz uzlaboja, taču krustojumos visi tāpat korķējas, kas bija paredzams. Ja jau RD sāka tur pārbūvi, tad būtu to izdarījuši līdz loģiskam galam un likvidējuši korķu avotu Jūrmalas gatvē un Slokas ielā pavisam, brauktuvi Jūrmalas gatves galā _pirms Slokas ielas un tramvaja sliedēm_ ielaižot pazemē un tuneļa izeju izlaižot uz Daugavgrīvas ielas centra virzienā, tramvaju atstājot virs zemes. Vieta tur pietiek un mājas arī nebūtu jānojauc. pavisam jēdzīgi būtu trases turpinājums pāri Daugavai un Vanšu tilta atslogošana, taču tas no Ausainīša un viņa satrapiem noteikti būs par daudz prasīts.

Otrs tunelis turpat netālu ir nepieciešams no Jūrmalas gatves Zolitūdes virzienā zem dzelzceļa un veloceļa vai nu Zolitūdes ielā vai no Anniņmuižas bulvāra pie Volvo hokeja halles, pie reizes slēdzot Imantas stacijas pārbrauktuvi. Tie, kuri tur brauc dienas laikā, sapratīs.

Krotow 18.02.2014 19:15

Būs tajā zafirā iemaldījies rallija auto bastards, kam mazos apgriezienos strādāt nav košeri.

Krotow 18.02.2014 19:20

briedisunrepshe rakstīja: Vai nebūtu lētāk būvēt, nevis divlīmeņu krustojumus pa visu Pārdaugavu, bet gan uzbūvēt n-tos tramvaja atzarojumus Imantā, kurus tad laist līdz 45.vsk. manā Daugavas pusē? Tas taču reāli vairāk atslogos satiksmi nekā šosejas! Viens tramvajs var pārvadāt tik cilvēkus, cik šoseja ar 6 joslām katrā virzienā!

Bez papildus Daugavas šķērsojuma ziemeļu virzienā no Vanšu tilta un tramvaju tīkla paplašināšanas no Vecrīgas ziemeļu virzienā apkārt centram tas nedarbosies. Esošais tramvaju tīkls vecrīgas pusē jau ir noslogots, un to vēl vairāk sablīvējot, dabūsim tramvaju korķus. Domāju, te Bams man piekritīs.

Tā vai citādi galvenais korķu iemesls Pārdaugavā ziemeļu virzienā no centra ir vēl viena tilta/tuneļa neesamība no Vanšu tilta ziemeļu virzienā. Kā nekā vairāk kā puse no tiem, kuri brauc pāri Vanšu tiltam, centrā nemaz nepaliek un aizbrauc tālāk pa Valdemāra un Briāna ielām vai Sarkandaugavas virzienā. Arī sabiedrisko transportu papildus ziemeļu šķērsojuma gadījumā varētu padarīt efektīgāku.

Krotow 19.02.2014 9:44

sarashkins rakstīja: Ar ko es gribēju teikt, ka internets var aizvietot nepieciešamību tērēt laiku un degvielu - šobrīd strādāju, pieslēdzies savai darbavietai no 56 km attāluma.

Labi, ja tev tāda iespēja ir un vēl nav citu, kuri pa ceļam jāizber pie skolas un darba.

Krotow 26.02.2014 14:43

sigma10 rakstīja: Viss par par vieglo auto atjauninājumiem šajā mājas lapā. Interesanti palasīt. Iesaku!

VisitsToMoney.com/...

Sveiciens spamerim! Moderator, izdzēs šo ērmu no portāla un nobloķē IP.

Krotow 19.03.2014 21:57

roadway rakstīja: Sveiki ļautiņi!

ir problēma!

kas varētu būt pie vainas ka čakarējās klimatiņš?

uzgriežot uz 26 grādi pūs aukstu gaisu ,bet kad uzgriež uz 24 tad karstu

Tāpēc ka klimatIŅŠ, kā jebkurš cits minoritāšu pārstāvis, ir kaprīzs un neparedzams. Būtu kārtīga klimatkontrole, viss būtu bumbās.

Krotow 22.03.2014 22:51

iAuto rakstīja:

anonimikis rakstīja:

iAuto rakstīja: Tuvākajās dienā ābola lietotājiem būs pieejama arī iAuto.lv aplikācija.

normāliem telefoniem nebūs?

Būs arī Android (normāliem) tālruņiem

Normāliem telefoniem jau 4 gadus lietoju aCar

play.google.com/store/apps/details?id=com.zonewalker.acar

Skaita patēriņu, remontus u.c. izdevumus, braucienu izmaksas un citu figņu. Rēķina izdevumus kopā vai pa mēnešiem, zīmē grafikus, ir imports un eksports. Uztur vairākus auto. Softs izrādījās tik labs, ka pēc 2 gadu lietošanas nopirku pilno versiju

Krotow 27.03.2014 3:34

VWfans rakstīja: Man ir divi priekšlikumi:

1. Noteikt maksimālo atļauto ātrumu uz grants ceļiem 70 km/h.

Lielākā daļa Latvijas grants ceļu ir tādā stāvoklī, ka pat ar apdzīvotajā vietā atļautajiem 50 kmh tajos var palikt bez piekares un riepām.

2. Pamatīgi palielināt transportlīdzekļu ekspluatācijas nodokli tiem vieglajiem auto, kam jauda uz pašmasas tonnu pārsniedz 100 zirgspēkus benzīna motoru gadījumā un 80 zirgspēkus dīzeļmotoru gadījumā. Tas tā, lai BMW-740 jauniešiem iegādāties būtu ļoti, ļoti dārgi!

Pie nosacījuma, ja ņem vērā braucēja vecumu un/vai specifiskus auto modeļus, kā šobrīd Anglijā. Citādi protestēju. Man ir auto ar 150 lopiem (ne BēEmWē/Audi vai citu pagarinātāju klases), taču pa ceļiem nelidoju un vecums arī jau tālu aiz 20. Par ko maksāt papildus?

Krotow 27.03.2014 12:26

Tas ir viens no Playstores kloniem. Reti uzbāzīgs plus mīl stučīt lietotāja paradumus saviem autoriem. Gan jau ka būsi uzinstalējis kādu spēli vai kautko citu no izklaides lietām, kam Mobogenie ir reklāmu partneros. Nekas tev nav jāinstalē. Izmet visu ielādēto APK drazu un padomā, ko instalēji tieši pirms sāka nākt piedāvājumi ielādet Mobogenie - ja atradīsi, arī to izmet.

Krotow 27.03.2014 12:35

HIPPY rakstīja: Maskavijā Poļu džimbuļi ej.uz/...

Diez ko maskavija ar šo apkopēm un remontiem darīs pēc embargo ieviešanas no ES un ASV puses? Mēģinās ievest detaļas kontrabandas ceļā vai vīlēs paši no sliedes gabaliem un kartona?

Krotow 27.03.2014 12:37

Palaidniex rakstīja: nereti Raiņa buulvārī autobusi un trolejbusi vieni paši bez vieglo auto palīdzības ir spējīgi uzrīkot supermegastūķi uz līdzenas vietas visa Raiņa bulvāra garumā. Vismaz pats atceros divus tādus gadījumus...

Tie bija ārkārtas gadījumi ar pazudušu elektrību. Un jaunie troļļi ar dīzeļiem par šo varētu nesaspringt.

Krotow 25.04.2014 22:09

Šādu cūkošanos jāklasificē kā huligānismu. Apjomu rēķināt ar piegānīto forumu un epastu koeficientu. Tad varētu aizsūtīt info par viņa nodarbošanos policijai, lai norīko uz sutkām ielas slaucīt.

Krotow 23.05.2014 23:32

Diez kur pazudis visu tramvaju bieds uupis? Kaut kā sen viņu nemana.

Krotow 28.05.2014 2:13

IkdienasViesis rakstīja: A, kas zin ko sīkāk pastāstīt par to 18. maršruta troļļuku, kurš uz regulējamas "zebras" saplacinājis divus gājējus ? Kaut kā neticās, ka ilgadēja pieredzējusi vadītāja nebūtu pamanījusi un palaidusi gājējus. Ticamāka šķiet versija, ka gājēji nebija ieslēguši aizliedzošo signālu un sākuši kustību pa zebru....

Sanāk regulāri iet pa pāreju pie Dienvidu tilta pārvada Maskavas ielā aiz bij. Kuzņecova un Imantā, Kurzemes prospektā pie Radiorūpnīcas/"Dammes". Tur tā pati sāpe - vakaros un citos mazas transporta plūsmas laikos tukšā ielā apnīk gaidīt zaļo un ja tuvumā nav auto vai tramvaja, tiek iets pa sarkano. Protams, dienas vidū kaut kas tāds ir izslēgts

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti