nu tad jau labāk būtu taisījuši plānākus klučus un tos pāris mm piemetuši diskam. klučus tomēr ērtāk un lētāk nomainīt.
nez tas tikai mazdām tā ir ka disku max dilums 2mm. ?
nu tad jau labāk būtu taisījuši plānākus klučus un tos pāris mm piemetuši diskam. klučus tomēr ērtāk un lētāk nomainīt.
nez tas tikai mazdām tā ir ka disku max dilums 2mm. ?
palielam jā, visiem ir tik mazs darba mūžs.
Nē nevar diskus plānākus , jo kaut kur jau tam karstumam ir jāpaliek un tās pāris tonnas ir jāaptur.
reāli neviens neievero tos 2mm. pavērojot auto uz ielas, visiem ir pamanāmas gropes uz diskiem. TA piesienas tikai kad jau ir ahtung
Slinkais rakstīja: reāli neviens neievēro tos 2mm. pavērojot auto uz ielas, visiem ir pamanāmas gropes uz diskiem. TA piesienas tikai kad jau ir ahtung
katrai mašīnai ir minimālais diska biezums. TA veči no galvas zina izplatītāko auto disku biezumus, un citiem auto, domājams, aizrāda tikai tad, ja izskatās slikti.
bobcat rakstīja: palielam jā, visiem ir tik mazs darba mūžs.
Nē nevar diskus plānākus , jo kaut kur jau tam karstumam ir jāpaliek un tās pāris tonnas ir jāaptur.
es ieteicu tieši pretējo — plānākus klučus un tos pāris mm diska biezumam KLĀT.
uij, lai nu tā būtu. Ar to biezumu kaut ko jau inženieris ir rēķinājis. Agrāk kamēr nebija visādu tur ESP ABS utt, bija aptuveni šāda matemātika, ja auto braukā pa līdzenumu bremžu kluči kalpo ~60 tkm, diski jāmaina pēc katrām divām kluču maiņām. Tagad gan šitais vairs neiet krastā, vismaz skatoties kā manam jaunajam Yeti jau uz 15 tkm ir kāds milimetrs pazudis, simtpunkti to veicina visādi pretbuksēšanas elementi
Nu tas būtībā ir 2002g modelis ja neskaita feisliftu. Tātad projektēts ap 1999-2001.
Nekāds īpašais "tagad" nesanāk.
Bezmaz pagājušā gadsimta auto. Vajadzētu būt kā vecajiem labajiem autiņiem, kuros visi dzelži bija biezāki un izturīgāki...
arko2 rakstīja: Sanāk tikai 1mm no katras puses. un ja tā , tad tiešām pēc izskata praktiski nediluši diski jau skaitās izmetami....
tagad skaidrs ko biji domājis sakot "praktiski nediluši", varu pačukstēt 1mm ir baigi nodiluši un tur pat nav nekas jāmēra tas ir redzams. Manā praksē tā arī ir bijis 2 kluči un diska maiņa. Parasti mainot 1 klučus iedodu diskus apvirpot, jo tā pat iedilst kādas rievas, virpotājs ja jānovirpo vairāk par 4-5/10 mm parasti pabrīdina, ka varbūt nomainīt arī diskus.
nu tad jāmaina un miers. nav ko vairs gudrot. ņemšu brembo.
vēl šim auto ir tendence ēst eļļu - ap 2.5l no maiņas līdz maiņai. (10.000km). vai tas ir normāli pie tāda noskrējiena. varbūt arī šī ir konkrētā modeļa īpatnība.
varbūt var pastiept maiņas intervālus līdz 15.000km, jo tā eļļa dabū visu laiku atjaunoties pa bišķim - uz 15.000 jau 4l būs pielieti. ko sakat?
Nomaini filtru un turpini pieliet. Kad man dēļ sulojoša kloķenes blīvslēga zuda eļļa ap 0.5 l uz 100 km - tā arī darīju līdz uz TA to nomainīju!
man itkā nekur netek, bruģis tīrs, neviena piliena un autiņš no apakšas arī viss tīrs. Pat nezinu kur tā paliek. izplūde arī tīra, nekādu dūmu nav...
arko2 rakstīja: oriģinālie - nozīmē no rūpnīcas, jo mašīna pirkta jauna Latvijā un ir ļoti maz (93000) un saudzīgi braukta.
93K un "ļoti maz braukta" kaut kā nesienas kopā. Beidz smīdināt publiku un maini tai mazdai diskus kopā ar klučiem, kā tepat augstāk ieteica. Būs veselīgāk, kā čakarēties ar virpošanu un problēmām pēc tam.
mazda6 priekšējie bremžu disii
Vēl vien problēma ar mazdu6. sametušies priekšējie bremžu diski. cik saprotu izplatīta problēma. tie ir oriģinālie un vizuāli ļoti maz diluši. kluči apmēram uz pusi. bremzējot rausta stūri un pēc intensīvākas bremzēšanas pie lielāka ātruma parādās stipra vibrācija kas pāriet diskiem atdziestot.
ko darīt ? mainīt tikai klučus vai arī diskus, un kādas firmas ?
vai tas dos rezultātu vai arī tas ir šī modela konstruktīva īpatnība un jaunie diski drīz būs tādi paši ?