Nu man arī nestrādājošam auto, bremžu pedālis ir uzreiz ciets, tikai iedarbinot aiziet gandrīz līdz lejai..gaisoju kārtīgi divas reizes...
Ja jau galvenais cilindrs laiž garām, tad jau arī bez vakuma vajadzētu tam pedālim slīdēt? Izbraucu ar cauru to trubu, liku pa ķīli tā, ka ABS sāka sist pa pedāli, bet pedalis nekur neslīdēja...A kā vakums tā pirmais miniens mīksts, katrs nākamais cietāks, un kad pedālis ciets, turot ar spēku, labi var just kā slīd lejā...Un tas pirmais, mīkstais pedālis slīd lejā krietni lēnāk, nekā kad uzkačāts, iespējams tāpēc, ka jau aizgājis gandrīz līdz lejai..
Centis_Nuudele rakstīja:
Kaksis rakstīja: "Iedarbināju, gar plaisu dabiski sūc gaisu, pedālis ir paciets, bet vairs neslīd grīdā...kā notin to caurumu, tā pirmais pedālis ir mīksts un ieiet gandrīz līdz grīdai, uzreiz atlaižot un spiežot pa jaunu pedālis jau cietāks, pie trešās, ceturtās reizes ciets kā akmens un torot ar spēku, lēnām ieslīd grīdā.."
Tipiska vakumņika problēma
Kad caur plaisu sūc gaisu, vakumnieks nestrādā korekti, un zēnam loģiski pedālis ir cietāks. Neiet grīdā? Varbūt, bet ja piespiestu kā nākas, varbūt arī aizietu grīdā.
Vakumnieks tātad strādā, tikai jānomaina trubu.
Es lieku uz Dekstera pirmo variantu - galvenais cilindrs. Man arī ir gadījies jauns galvenais cilindrs Made pie Germana, kas laiž atpakaļ.
Trubu jau kāds ar izoleni bija apstrādājis, tā dabiski jāliek jauna..
Ar visu cieto pedāli es varēju sabloķēt ratus uz asfalta un turpinot kārtīgi spiest bremzes pedālis negāja līdz galam...
Nenoliedzu, ka jaunais galvenais cilindrs varētu būt defektīvs, bet jaunais cilindrs ar jaunām gumijām uzvedās tieši tāpat kā vecais krietni palietotais, pedālis tikpat ātri/lēni pazūd grīdā...Kaut kādai starpībai starp jauno un veco cilindru būtu jābūt?
Būtībā bremzes iekdienā ir pietiekošas, bet iekš TA piesējās par to grimstošo pedāli...