Kārtot: Augošā secībā
1 2
torkjis 27.10.2020 8:56

Komentārus kārtot hronoloģiskā secībā laikam ir neiespējamā misija...

torkjis 26.10.2020 14:50

Agaga rakstīja: Neiesaku nonākt stacionārā vairs. Superhaips ir beidzies klavieres atskaņojušās un - valda desa ar riekstiem. Pāris mūsu mākslinieku un jumts atvērsies, gaisma izdzisīs un pagrabs applūdīs.

Tu šo rakstīji tablešu vai sēņu iespaidā?

torkjis 19.10.2020 16:46

anoagask rakstīja: Nez ko tur var sarunāt, ja sods ir arī tiesību atņemšana

Var. Es biju vainīgs un agresīvu braukšanu man piedēvēja pamatoti. Joslu maiņa ,nepārtrauktās līnijas šķērsošna. Parunājāmies ar policistu - es smaidīdams viņam pastāstīju, ka steidzos pretī sievai un ja es tagad nokavēšu, tad man kirdik. Viņš sāka smieties, atdeva tiesības un teica, ka negribot man piektdienas vakaru čakarēt.

torkjis 05.10.2020 13:18

Ahaaaa... tie, kas nekurnēdami gatavi maksāt pie pirmā pieprasījuma un neintersējoties par ko/pateica tak - vide/ - tie ir tie gudrie. Tie, kuri pasaka, ka karalis tak ir pliks, jo ar neapbruņotu aci redzams kārtējais apjājiens - tie ir auni.

L- loģika!

torkjis 05.10.2020 12:43

Zemesgramata rakstīja: Es gan nesaprotu par ko cepšanās. Nav jau tā, ka katrs LV iedzīvotājs katru gadu maina mašīnas, lai šis nodoklis kaut ko ietekmētu. Ja nav naudas samaksāt klāt 200€ pie cenas, tad nav ko pirkt mašīnu.

Kā jūs dzīvojāt 90ajos, kad bija klāt arī ievedmuita. Iepriekšējo ieved nodokli tak arī atcēla salīdzinoši nesen.

Cepšanās par bezkaunīgiem meliem - nodokļu paaugstināšanu maskē ar rūpēm par vidi.

torkjis 05.10.2020 12:34

eidis rakstīja: Es nezinu. Vajadzētu redzēt pilnu aprēķina metodiku, lai saprastu vai tas cipars ir tikai premium galam un vai šādi netiek ietekmēta cilvēka iespēja pārvietoties. T.i. vai rezultātā cilvēkam ar nelieliem ienākumiem netiek liegta iespēja pārvietoties ar auto

Visu sizētu neredzēju, bet tur, kā piemērs bija 2000. kura tur gada Sharan ar 1,9 dīzeli. Tam pirmā reģistrācija LV būšot ap 270 EUR.

torkjis 02.10.2020 16:06

Vērtības kritums ~ EUR 1,50/min

torkjis 22.09.2020 10:35

Nu, ļāaaaab... Vakar ap 18.30 braucu pa Ulmaņa gatvi Jūrmalas virzienā. Pēc Lielirbes ielas krustojuma bija traģikomēdija.

2. un 3. joslā riktīgs skudrupūznis - vesels bars bakstās, maina joslas, streso. Pirmā josla gandrīz tukša. Un tad bija galvenais iznāciens - kādam 3.joslas iemītniekam savajadzējas uz lidostu - skaidra lieta, ka vajag jāt šķērsām pāri visām joslām. A kā tad lai laicīgi paņem vajadzīgo jos;u, ja jau no tilta sākuma jābūt ir 3.joslā?!

Es tiešām gribu saprast to fišku - kāpēc vispār braukt tālāk par 1. joslu, ja tā ir gandrīz tukša?

torkjis 18.09.2020 16:56

Janeks90 rakstīja: Ir kādas atsauksmes par Swedbank KASKO?

Man pozitīvas. Pie veikala tika diezgan pamatīgi apskādēti sāni. Aizmugures spārns, durvis, slieksnis. Vainīgais palika nenoskaidrots.

E-pastā atsūtīja servisu sarakstu, kuros varu veikt remontu. Sarakstā bija arī dīleris. Jaunā polise dārgāka - par 1 eiro

Mašīnai 7 gadi.

torkjis 18.09.2020 11:40

Izklausās, ka pirki "tiko no Vācijas ,165 000 nobraukums".

Paātrināšanās vibrācija - iekšējie pusass gultņi.

Zūd antifrīzs, spiediens - motoram drīz zdipa.

torkjis 10.09.2020 17:27

Volx rakstīja: Heh, atradu to autiņu, bet jau nonācis perekupu rokās m.ss.com/msg/lv/transport/cars/mitsubishi/grandis/kgjob.html

Diezgan operatīvi strādā, safotogrāfējuši no 10 rakursiem. Izskatās ka autiņam ir problēmas ar eļļu. Katrā ziņā 10w 40 liet šeit galīgi nevajag. Paskatīties var, bet neiesaku šādi apkoptu autiņu.

Kas norāda uz iespējamām problēmām ar eļļu?

torkjis 08.09.2020 9:54

darklight rakstīja: Kad es tā padomāju... Bij man kādi 16, kad par atbildi, vai var paņemt autiņu un aizlaist ar čomiem nopeldēties, fāters vienkārši pameta Rekorda atslēgas ar tekstu: tikai netaisiet sūdus! Bet nu tie bija jautrie 90-tie, bez tam mēs vālējām pa vasarnīcu rajonu, ne jau pa pilsētu. Tagad citi likumi, citi tikumi, un satiksme arī cita.

Jā. Ar fātera žiguli patstāvīgi braucu no 11-12 g.v. Reizēm tētim pienāca ziņas, ka pretī braucis viņa žiglis, bet mašīnā neviena nav bijis. Es ceļu vēroju starp stūri un paneli.

Parasti gan brauciens bija pārsimt metri pa mazpilsētas ielu. Tās bija 80-beigas.

...un miliči pazīstami

Vēlāk gan man bija izvīlēta sava gan garažas, gan žiguļa atslēga/to gan vecāki nezināja/. Reiz gan nācās skaidroties par to, kā pie -20 un neapkurinātas garāžas no rīta var būt motors silts

Ehhhh....

torkjis 03.09.2020 11:11

iciks rakstīja: Un kas tad tieši ir tas biedējošais faktors - būs prasts auto?

Ja reiz uzņēmumi ņem, tad jau tam vajadzētu būt kā zināmam plusam - neņems to, kas 2 mēnešus servisā, nedēļu uz ceļa.

Godam kantes rīvē - citi padomās, ka tas ir darba auto visplikākajā komplektācijā

torkjis 19.08.2020 14:55

Lamāšanos izraisa pagriezienu nerādītāji.

Vēl vairāk besī tie, kuri kreiso pagriezienu ieslēdz reizē ar zaļo gaismu luksoforā. Nu, ļebģ!

Bet ir bijuši unikumi, kuri iedegoties zaļajam iebrauc krustojumā un apstājas. Tikai pēc uzpīpināšanas ieslēdz kreiso pagriezienu. Dabū vēl vienu niknu pīpinājienu un tad, kad esot blakus uzpīnu vēl, rāda izbŗīna un neizpratnes pilnu seju.

torkjis 17.08.2020 8:55

WALA rakstīja: Nezinu kādā vide tu augi, bet nē nekur neviens zinošs cilveks tos par pikupiem nesauca, bet bija IŽ bulkuvāģis, kuru gan par pikapu varēja pārtaisīt noņemot būdas augšdaļu, un šķiet ka exportu pat bija tādi bez būdas. Tā ka nepareizi sauca tikai "nezinīši" ...

Bulkuvāģim ar pikapu /padomju izpratnē/ - nekā kopīga. Kā jau agstāk minēja - piem. 2. un 4. žigulis bija pikapi. Toreiz neviens nezināja ko nozīmē "universālis"

torkjis 13.08.2020 13:33

Zinu jau - klasika

Pēdējā laikā biežāk sanāk braukt Jūrmalas virzienā. No Lielirbes krustojuma uzreiz jābrauc 1. joslā. Tā regulāri ir gandrīz tukša. Uzlieku kruīzu +15 un mierīgi dudinu garām 2. un 3. joslā braucošiem, kuri savstarpēji stresinās

Diezgan bieži vērojama situācija, kad nogriežoties krustojumā uzreiz tiek ieņemta kreisā josla. Nekas, ka tuvākais krustojums ir pēc 2km. Brauc līdz nākamajam krustojumam pa kreiso joslu, tad tuvojoties krustojumam ierauga /labrīt!/, ka vairāki gaida kreiso pagriezienu un slēdz labo pagr. un gaida spraugu, kurā iespraukties, lai turpinātu braukt taisni. Un šie te kreisās joslas kruizētāji bieži vien manevru uz labo joslu un ātruma uzņemšanu veic diezgan miegaini. Rezultātā sabremzēta tiek arī labā josla.

torkjis 30.07.2020 16:44

iciks rakstīja: Kaut kāda dīvaina loģika.

Vidusmēra mašīna tāpat katru gadu zaudē savu vērtību un ja remonts nepieciešams, tad to vajag veikt, kas maksā naudu, bet tas visticamāk neietekmēs pārdošanas cenu. Ar to vajag samierināties, ka mašīnas uzturēšana nav lēts prieks.

Ja mēģinās auto pārdot ierēķinot remontus, tad varēs tirgot gadiem ilgi un brīnīties par cilvēku mazo interesi. Starp citu, vienu tādu cilvēku zinu, kam bija slikts bmw, ko viņš ļoti laboja un negribēja lēti pārdot, jo "tur taču tik daudz salikts iekšā". Beigās gan draugi pierunāja, lai viņš nesaliek iekšā vēl divtik un kratās vaļā no tā grausta pie laika.

Ieguldījumi auto remontā ir:

1. Lai ar automašīnu varētu droši pārvietoties un maksimāli samazinātu/100% nav iespējams/ negaidītu tehnisku problēmu rašanās iespējamību.

2. Lai auto vērtība kristos pēc iespējas lēnāk. Saglabāt to nav iespējams.

torkjis 25.07.2020 12:22

Lamatas!:Viņu īstais bizness ir riepu tirdzniecība, jo kamēr ar greizu savirzi aizbrauksi līdz Viļņai, būs arī riepas jāpērk

torkjis 25.07.2020 1:15

darklight rakstīja: Šitais topiks pārāk plašs sanāk. Vienam lietots ir Audi80 ar gāzi zem 1K, cits nopērk divgadīgu premiumu, un tas arī būs lietots auto.

....cits ar 3gadīgu joprojām tusē jauno auto tēmā...

torkjis 20.05.2020 23:33

kasinsh79 rakstīja: Truls domu gājiens. Personīgi apvainojumi. Nožēlojami. Kam nav lemts lidot, tas nekad nerāpos

Jā... nopietni argumenti.

torkjis 20.05.2020 23:31

anoagask rakstīja: Ir kaudze ar nervozajiem, kas pārslēdzas uz tuvajiem pie 1km+, un midžina. Tos ignorēju un pārslēdzos pie kādiem 400-500m

Aha...dažus tādus esmu sastapis. Ja pie otrās pamirkšķināšanas nesaprot, tad nākas ieslēgt jumta prožektorus. Tad gan pārslēdzas. Es gan vairs nepārslēdzu - parasti apstājas un pagaida, kamēr pabraucu garām

torkjis 20.05.2020 9:01

Zemesgramata rakstīja:

kasinsh79 rakstīja: Prioritātes - baigā padarīšana. Ja agrāk ieguldīju baigās summas automīlestībā , tad tagad auto man ir teju viens no nesvarīgākajiem faktoriem vispār - teju viss budžets vērsts uz mājas labiekārtošanu. Principā, galvenais, lai auto nečakarē prātu. Ja būtu jāpērk šobrīd pašam, tas noteikti nebūtu jauns auto (sorry tēmai).

Auto Tev tagad ir mazāk svarīgs, jo darba devējs tev nodrošina dienesta braucamo arī ārpus darba laika (gan jau ar degvielas vai km limitu gan).

Vai arī briedums pienācis

Darba auto izmantošanas iespēja - tas ir svarīgs faktors.

Kad man piešķīra darba auto, es vienu no personīgajiem auto pārdevu, jo auto bija 3 mēn. nostāvējis gandrīz nekustināts.

Liela nozīme bija arī tam, ka darba auto nav km un degvielas limita.

torkjis 19.05.2020 11:12

Identiska problēma atrisinājās nomainot degvielas spiediena devēju.

torkjis 11.05.2020 16:57

I can't understand why you want to fuck an amplifier?!

torkjis 06.05.2020 10:10

eidis rakstīja: otrais golps ir vēl no tās paaudzes, kad rezerves daļu tirgus vēl nebija atklāts. Man bija tās paaudzes FRANČU!!!!! auto. Toreiz nobraukāju bez īpašas taupīšanas 5 gadus. Neveicot investīcijas piekarē vispār. Tikai kluči un diski

Man bija 2. Laguna. Lieliska mašīna - ērta un bez jebkādām tehniskām problēmām.

Par 3.Lagunu gan to vairs nevarēja teikt.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti