Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6
martinslusis 07.10.2017 11:52

Nezinu kā aizmirsu savu, iespējams, mīļāko funkciju - lane assist. Pirms tam biju domājis, ka droši vien kaut kāds sviests un tikai kaitina, bet Tiguan ir opcija ieslēgt opciju, kas auto notur braukšanas joslā (sākot no ~65 km/h), kas nozīmē, ka garākā braucienā pa šoseju var brīžiem atpūsties, ļaujot masīnai stūrēt pašai (var kaut vai turēt virsū roku, bet ļaut mašīnai pašai piestūrēt). Tas ir tiešām forši. 100% paļauties uz to gan arī nevajag, protams.

Ā, un dzīvē nostrādāja arī automātiskā avārijas bremzēšanas sistēma. Tai gan nebija jāuzsāk bremzēšana, jo pats ievēroju bīstamo situāciju, bet nu bija klasika - dzeltenā gaisma un priekšā braucošais no sākuma uzgāzēja un tad pēkšņi pa mēmajiem nometa.

Man Front Assist uzreiz nopīkstēja un sagatavoja bremzes avārijas bremzēšanai. Tiklīdz pats sāku spiest bremzes, tā masīna uzreiz palīdzēja spēcīgi nospiest brezmes (bet arī nepārspīlējot, jo nebija ar 100% jaudu nospiestas) un apstājos veiksmīgi. Tā kā tā fīča var noderēt.

Vēl vienu reizi viņa iepīkstējās, kad pārkārtojoties paskatījos uz aklo zonu un tikmēr priekšā mašīna negaidīti apstājās, bet tur tas neko īpaši nemainīja, jo biju jau pagriezies atpakaļ un mašīna tikai pievērsa uzmanību bīstamai situācijai.

martinslusis 07.10.2017 11:46

Nu es, protams, ceru. Bet šobrīd tā neizskatās, jo Apple uztaisīja jaunu versiju saviem Maps un nevar lietot pat Google Maps.

Piekrītu, ka šobrīd nav pietiekamas motivācijas maksāt tos 300 EUR, bet, ja būs Waze, tad momentāli to izdarīšu. Nu vai arī tad jāpāriet uz Samsungu.

martinslusis 06.10.2017 18:18

Uzrakstīšu arī kaut kādas pirmās pārdomas par savu Tiguanu ar kuru pagaidām ir nobraukti gandrīz 3000 km nedaudz vairāk kā mēneša laikā.

Kopumā esmu ļoti apmierināts ar pirkumu un tiešām katru braucu un priecājos.

Pagaidām visvairāk pārsteidz tas, ka ar 115 zs un >1500 kg pašmasu jaudas tomēr ir gana. Laikam jau tāpēc, ka iepriekš braucu ar atmosfērisku 1,6 benzīna dzinēja 105 zs Toyota Corolla, kam gan bija <1100 kg, bet tomēr jau 12 gadi un turklāt automāts ar 4 pārnesumiem.

Lai nu kā, ņemot vērā, ka biju arī ar to Toyotu samācījies apdzīt uz šosejas bez īpašām problēmām, tagad to izdarīt ir vēl vienkāršāk. Ja brauc ar ~110 km/h, tad, ieliekot 4. ātrumā, dažu sekunžu laikā jau ir 130-140 km/h. Tā kā ir ļoti ok.

Vienīgais brīdis, kad izteiktāk pietrūkst jaudas ir 1. pārnesums, bet tas ir sīkums, jo ātri var ielikt 2. ātrumu un tas jau "ceļ" labi.

Vadāmība ir laba, līkumos priekš krosovera turās tīri labi. Protams, nedaudz jūtamāka sasvēršanās ir, taču vēl ne tuvu ne tik traki. Piemēram, sievastēva Mitsubishi Outlander līkumā sasveras daudz izteiktāk.

Patīk arī samērā klusais salons, ko īpaši jūtu pēc Corollas. Nu un loģiski, ka arī pati mašīna ir krietni stabilāka, jo ar Corollu pie lielākiem ātrumiem jau bija neomulīgi braukt. Te arī uz 160 jutos pavisam droši (parasti gan braucu krietni lēnāk, bet nu gribējās ātrāk arī patestēt).

Īpaši labi to jutu uz Jūrmalas šosejas, kad bija pamatīgs lietus un rises pilnas ar ūdeni. Ar veco Corollu 2. joslā tobrīd bija pilnīgs čau, jo stūri sita ārā no rokām un vispār mašīna darīja, ko gribēja pat ar labām riepām. Tiguan gadījumā vispār praktiski nejutu, ka braucu pa risi, kas pilna ar ūdeni. Elektronika savu izdarīja. Protams, labāk to tāpat nedarīt, jo var pienākt brīdis, kad elektronika vairs netiek galā.

Vidējais patēriņš pagaidām ir 6,1 litri/100km, braucot pārsvarā pa pilsētu, bet ne tikai. Pilsētā pārsvarā sanāk iekļauties 7-7,5 litros, korķos mēdz būt arī >8 litri. Principā, ja jestrāk brauc pa pilsētu, tad ir >7, arī >8 litri. Ja pavisam mierīgi, tad var pat 6,2 dabūt, bet tad jau pazūd braukšansa prieks. Uz šosejas var mierīgi dabūt <5 litriem, bet tad jābrauc lēnāk. Ar 110 braucot, jau ir ~5 litri uz 100km.

Salonā vietas ir ļoti daudz, īpaši aizmugurē sēdošajiem ir jūtami vairāk vietas nekā lielākajā daļā mašīnu, jo pat ļoti tālu atbīdoties, es ar 188cm varu aiz sevis elmentāri iesēsties.

Bagāžnieks nav ļoti liels, bet nav arī mazs. Realitātē, pateicoties vietai salonā un bīdāmiem aizmugurējiem krēsliem (var pabīdīt uz priekšu), vietu bagāžniekā ir iespējams palielināt līdz 615 litriem. Un to tiešām var arī izmantot dzīvē.

Vienīgais, ko gan brīžiem jūt - Trendline komplektācijai tomēr ir ļoti daudz kas nogriezts. Nav ne tīkliņu aiz priekšējiem krēsliem (līdz ar to arī ne atlokāmo galdiņu), ne atvilktņu zem krēsliem, ne aizmugurējā roku balsta, ne aizmugurējo krēslu nolaišanas pogas bagāžniekā utt. Toties iepriekšējais īpašnieks ir iegādājies pilnu parkošanās sensoru komplektu, atpakaļskata kameru (ar automātisko parkošanos, kas strādā ļoti labi, bet izmantoju tikai demontrējot ) un 3 zonu klimata kontroli, kas ir ļoti forši aizmugurē sēdošajiem.

Bet kopumā esmu sajūsmā. Diezgan regulāri arī novērtēju to, cik forši ir neuztraukties par augstām apmalēm, kā arī pāris reižu sanāca braukt pa nelīdzenu pļavu, kur ļoti labi varēja just augsta klīrena priekšrocības.

Tā kā man nav navigācijas, šobrīd apdomāju iespēju iegādāties Apple Carplay, Android Auto un Mirrorlink funkcionalitāti, kas laikam maksā 300 EUR aptuveni. Bet tad drīzāk jāmaina arī telefonu, jo iPhone, protams, ļauj tikai Apple Maps izmantot. Par šo vēl domāju.

martinslusis 03.10.2017 21:40

gunbox rakstīja: Passat CC nekad nav bijis flagmanis. Tā ir Pasāta Comfort Coupe vesija. Phaeton jau ir cita klase, cita tēma. A8 konkurences neveiksmes stāsts.

Bīdīts Arteon bija kā CC nomaiņai ar jaunu modeli un ar lux pieskaņu. Šīs divas pašas būtiskākās nianses, kuras bija jāmanto no pirmās skices līdz pirmajam pircējam, Arteon pazaudēja līdz ar konceptu, kā jau visi VW ražojumi. VW kā ražotājs ir viens no lielākajiem pats sev pendeļa devējiem. Ne par velti ir teiciens - medus mucu var sabojāt pat viena pile darvas. Stūres pagriešana un cits maģis nav jauna auto raksturs, tā ir tehniska īpašība tā pat kā jaudīgie motori un visdrīzāk jaunais īpašnieks tikai par to arī samaksās. Pārējais uz šo brīdi ir tas pats vecais Passat ar jaunu priekšas resti/bamperi.

Lai mēs runātu paceltā latiņā par šoferi un bosu, interjeram kā minimums vajadzēja izskatīties tādam, kāds tas bija ieplānots:

Par salonu piekrītu, ka prasās tomēr lielāku atšķirību no Passat. Ārēji gan dzīvē ļoti, ļoti glīts auto.

Patika arī liftback tipa bagāžnieks, kas apvieno universālāku bagāžnieku ar kupejas/sedana virsbūvi.

martinslusis 28.09.2017 10:53

Man nesen bija iespēja jauno BMW 5. sēriju uz nedēļas nogali dabūt un tai bija adaptīvās tālās gaismas - ļoti, ļoti laba fīča.

Protams, it kā garlaicīgāk, ka nav jāslēdz, bet grūti pašam saprast, kurā brīdī sāk žilbināt citus. Mašīna noteikti pārslēdzas vēlāk nekā pats to daru.

Konkrētajam modelim gan bija vienkārši on/off tālās, nevis tik advancēti, ka pretīmbraucošajam nespīd virsū, bet citur spīd. Zinu gan, ka BMW kopumā ir ļoti advancēti risinājumi (arī tādi, ka šosejas malā cilvēkus un dzīvniekus ar infrasarkano kameru noķer un spīdina viņiem atsevišķu staru virsū, lai šoferis viņus redzētu.

P.S. Tālās gaismas ir viena no lietām, kas man LV braukšanas kultūrā mulsina - ļoti daudzi slēdz gaismas ārā, kad vēl gandrīz kilometrs ir un jau pie 500 vai vairām metriem sāk stresot, ka jāslēdz ārā. Bet visu to laiku braucam uz aklo vienkārši.

martinslusis 27.09.2017 17:38

Visma jaunajam Tiguan it kā nevajag neko resetot. Pietiek tikai iepildīt (līdz nobeidzas sensori ).

martinslusis 20.09.2017 16:01

Doma ir kāda? Šis topiks būs CP jaunā "bad boy" datubāze?

Neredzu loģiku, ja godīgi.

martinslusis 08.09.2017 14:25

Viss ir vienkārši - sākumā tiesāšana bija ļoti par labu krieviem (Porziņģi vienkārši brutāli no laukuma noņēma) un otrajā puslaikā svilpa par labu latviešiem, līdzsvarojot pirmajā puslaikā savārīto.

Kopumā bija ļoti neprofesionāla tiesāšana abos virzienos.

martinslusis 07.09.2017 12:41

Jāvinnē šodien turkus. To arī izdarīsim, ja vien tiesneši neizvilks mājiniekus.

Ja vinnējam turkus, tad jāvinnē arī Melnkalni un tad jau smagāka 1/4 fināla spēle pret Slovēniju. Tur principā ir 50:50. Bet vinnēt var un tad jau 1/2 fināls pret Spāniju un, visdrīzāk, cīņa par bronzu.

Bet vispirms jāvinnē Turciju un tad vēl Slovēnijai jātiek garām. Vieglu spēļu vairs īsti nebūs.

martinslusis 30.08.2017 11:48

Paldies! Prieks, ka visa epopeja ir galā un beigās pat bija labi, ka Renault nedabūju uzreiz. Jo tieši Tiguan bija mana pirmā izvēle.

Pagaidām iespaidi ļoti labi, pat ar visu to, ka pamatā ir Trendline, tomēr būtiskākais ir piepirkts.

Arī tie 115 zs pagaidām šķiet ļoti ok. Braucot no Ventspils, vispār neradās problēmas apdzīt. Ja māk apdzīt un iemet attiecīgā robā, tad vispār ļoti īsā laikā turbīna mašīnai ļauj līdz 140 km/h ieskrieties. Tā kā arī apdzīt ir droši.

Bet nu plašāk noteikti arī uzrakstīšu, kad būšu ilgāk palietojis.

Ventspilī noresetojām vidējo patēriņu un tad no Ventspils brauciens + 2x lieli korķi Rīgā un vispār tīri normāla distance pa pilsētu nobraukta (ieskaitot arī uz Jaunciemu un atpakaļ) rezultējas ar 5,4 l / 100km. Tas ir pa šoseju pārsvarā uz 120 km/h kruīzā braucot.

martinslusis 28.08.2017 18:02

Jā, tos 185 man noteikti nevajag. Tas auto nav paredzēts sportošanai.

Vairāk jau tie 150-160 zs un lielāks griezes moments interesētu 2 lietām:

1) Lai vienkāršāk pilsētā;

2) Lai ātrāk un drošāk apdzīt

Var jau iztikt arī ar tādu jaudu, bet būtu krietni patīkamāk 150-160 zs dabūt, ja tas ir pietiekami droši (cik saprotu, tad laikam ir?)

martinslusis 28.08.2017 15:53

Beigās ar Renault šķīrāmies kā draugi, jo visi apstākļi sakrita tā, ka beigās dabūju auto, ko patiesībā primāri gribēju, bet kurš bija ārpus mana budžeta - jauno VW Tiguan.

Pagājušajā nedēļā uzrakstīju Renault, ka tik ilgi diemžēl tomēr negaidīšu un nākamajā dienā atradu pusgadu lietotu Tiguan ar garantiju līdz 2020. gadam.

Iepriekšējais īpašnieks tomēr gribēja jaudīgāku dzinēju (šim ir 2.0 TDI 115 zs versija) un labāku komplektāciju (paņēma Comfortline, šim ir Trendline ar visādām piepirktām ekstrām kā 3 zonu klimatu, kameru, lielāku multimediju ekrānu utt.).

Protams, ka Comfortline būtu patīkami, bet konkrētajā auto ir piepirktas visas nepieciešamākās lietas, tā kā būs labi.

Vienīgais, ko būs jāskatās - varbūt, ka pēc garantijas beigām būs vērts nočipot tomēr to dzinēju, jo 115 zs uz 1,5 tonnu smagu auto nav daudz. Bet par to vēl neko daudz nezinu (cik droši tas ir utt.), tikai lasīju, ka LV piedāvā uz 185 ZS un 410 Nm čipot, bet man pat tik daudz nevajadzētu, pietiktu ar 150 zs.

P.S. Pēc tam jau Renault atrada alternatīvu manam Kadjaram Polijā, bet bija jau par vēlu.

martinslusis 23.08.2017 14:01

Paldies visiem par info, īpaši vieplim!

Apdomāšu šo un citus variantus un tad sapratīšu vai labāk gaidīt vai paņemt kaut ko mazlietotu.

martinslusis 23.08.2017 10:26

Skaidrs! Tā arī aptuveni iedomājos. Vienkārši man ir totāli apnicis gaidīt uz Mūsa motors un ir doma varbūt no Vācijas paņemt gadu vecu Kadjar ar 4x4, 1,6 dīzeli un tādu pašu komplektāciju par zemāku cenu nekā man jāmaksā par 1,2 benzīnu ar 2WD un vēl vismaz 2,5 mēnešus jāgaida.

martinslusis 23.08.2017 10:26

Skaidrs! Tā arī aptuveni iedomājos. Vienkārši man ir totāli apnicis gaidīt uz Mūsa motors un ir doma varbūt no Vācijas paņemt gadu vecu Kadjar ar 4x4, 1,6 dīzeli un tādu pašu komplektāciju par zemāku cenu nekā man jāmaksā par 1,2 benzīnu ar 2WD un vēl vismaz 2,5 mēnešus jāgaida.

martinslusis 23.08.2017 9:45

Jautājums - kā ir ar garantiju, ja auto pērk, piemēram, Vācijā, bet tam vēl ir palikuši 4 gadi garantijā?

Vai tā paliek spēkā un apkopes var veikt arī Latvijā?

martinslusis 10.08.2017 12:23

Man arī līdzīgi. Kā jau te iepriekš arī runāja, tiešām crazy attieksme no dīleriem. Tāda sajūta, ka viņiem pašiem to nevajag, tikai pircējam.

Arī es saskāros ar to, ka par testa braucienu pašam jāuzbāžas. Atlaide jau arī patīkama tajā pavasara akcijā, bet nu man šobrīd tieši ir priekšā pārvākšanās uz jaunu dzīvokli un būtu ļoti noderējusi jauna mašīna.

Turklāt katru weekendu sievai vajag uz Siguldu, bet man bieži vajag kaut kur citur būt ar kaudzi video tehnikas un noderētu otra mašīna.

Un vēl man ir tā, ka janvārī paredzēts ģimenes pieaugums, tāpēc būtu bijis forši vēl līdz septembra beigām aizbraukt kādā īsā ceļojumā uz Dienvideiropu, kamēr to tā brīvi vēl var izdarīt.

Tā kā man ar to gaidīšanu nelāgi... Varētu tad vismaz ziemas riepas piemest kā atvainošanos.

martinslusis 10.08.2017 11:20

Speciāli kavēt nekavē. Cita lieta, ka droši vien zināja, ka tik ātri nebūs. Bet palūgt piedošanu, nevis atļauju ir vienkāršāk.

Ja man uzreiz pateiktu, ka gandrīz 6 mēneši, es pat neapdomātu tādu variantu. 3 mēneši jau bija uz robežas. Bet beigās tikpat labi varbūt tomēr gaidīšu, jo ko nu vairs...

Jo nu visādi stāsti šajā sakarā par pārdevējiem ir dzirdēti. Es šaubos, ka daudzi tiešām atsakās pēc tam, ja nepiegādā solītajā termiņā un es esmu par 90% pārliecināts, ka viņi ar šo arī rēķinās...

martinslusis 10.08.2017 10:35

Nu septītā golfa universālī, kas no āras neizskatās baigi liels, man ar saviem 188 cm un 115 kg bija ļoti ērti. Arī aiz sevis iesēžoties bija ļoti ērti.

To gan noteikti nevar teikt par iepriekšējās paaudzes Tiguan. Vismaz 2013. vai 2014. gada, kurā Mollerā iesēdos - ne man priekšā bija ērti (nevarēju pietiekami atbīdīties), ne aizmugurē.

martinslusis 10.08.2017 10:30

Es joprojām uz viņiem dusmojos. Mana 2-3 mēnešu laikā solītā mašīna, kuru pasūtīju jūnija pirmajos datumos, pēc solītā būšot novembra sākumā.

Bet vēl interesantāk ir tas, ka man telefonzvanā, mēģinot atvainoties, izmuldējās, ka būs 47. nedēļā, kas ir jau pašas novembra beigas. Vienkārši no comments.

Man uzpeldēja viens potenciālais variants par 2014. gada Audi Q3 no māsas vīra ģimenes draugiem. Ja to izdosies dabūt, tad ņemšu, jo cena ir ļoti patīkama, tāpēc, ka savējie.

Lai nu kā, šobrīd vēl dikti domāju, ko darīt, jo biju rēķinājies ar to, ka mašīna būs krietni agrāk.

martinslusis 01.08.2017 12:24

Es principā arī biju domājis tieši variantus ar bloķētu ceļu utt. Nevis tevis aprakstīto situāciju - tur jau nu katrs atbild par sevi.

Pašam gan 1x sanāca tieši tā izdarīt, nezinot to konkrēto ielu (tur laikam vispār tikai kreisais bija un bez papildus zīmes labā attālumā no krustojuma). Tad nu nokaunējies centos tikt labajā rindā, kur mani par laimi arī ielaida.

martinslusis 30.07.2017 23:59

Teikšu kā ir - tu kļūdies.

1) Es pats braucu ātri, regulāri ar +20 un +30 braucu. Ne vienmēr, bet bieži. Tāpēc arī mani uztrauc kreisās joslas problēma.

2) Rāvējslēdzējs ir normāla, pašsaprotama lieta visās civilizētās valstīs. Pats vienmēr laicīgi mēģinu iekārtoties atbilstošajā joslā. Bet citus tāpat palaižu. Bija pētījums, ka ātrāk ir, ja tomēr līdz pēdējam brauc daļa pa otru joslu un tad savā starpā sadala atlikušo joslu.

Bet tas pats ir attiecināms arī uz ieskriešanās joslām - cilvēki spītīgi brauc pa joslu uz kuras ir jāizbrauc pat tad, ja otra josla ir brīva. Tā ir elementāra pieklājība...

martinslusis 29.07.2017 18:42

Kopumā paliek laikam labāk, bet joprojām ir problēmas ar:

1) Apļveida krustojumiem - ļoti daudzi turpina braukt pa ārējo joslu pat tad, ja ir jābrauc visu apli vai tuvu tam.

2) Rāvējslēdzēja principu - arī šo daudzi turpina vai nu nesaprast vai ignorēt

3) Braukšanu kreisajā joslā - daudzi nesaprot, kam tā kreisā josla ir paredzēta. Vistrakāk ir, ja brauc lēnām, precīzi tādā pašā ātrumā kā labā josla.

4) Neapdomīgas apdzīšanas - šis arī noteikti joprojām ir aktuāli. Arī braucot uz Varšavu jūnijā redzējām vairākas stulbas apdzīšanas jau tālu no Latvijas un visos gadījumos mašīnām bija LV numuri.

martinslusis 13.07.2017 10:26

Tas jau jā, bet kuram tad vislabāk viņus būtu jāzina, ja ne dīlerim?

martinslusis 12.07.2017 17:48

Man arī tāda pati sajūta ir. Jo vakar man atrakstīja

"Labdien, Mārtiņ. Beidzot ir pasūtīts jūsu auto."

Tad es sāku prasīt kā tas ir "beidzot ir pasūtīts jūsu auto", ja reiz jūnija sākumā tas it kā tika pasūtīts.

Saņēmu šādu atbildi:

"Pasūtījums uz rupnīcu tika aizsūtīts 6.jūnijā. Viņi plāno ražošanu, un iedala kvotas. Es tiešām to nevaru iespaidot, un augusts līdz pusseptembris rūpnīcā ir atvaļinājumu laiki."

Bet kāpēc tad sākumā tika rakstīts, ka beidzot ir pasūtīts?

1 2 3 4 5 6

Lasītākie raksti

Jaunie raksti