Kārtot: Augošā secībā
1 2
martinslusis 22.07.2019 12:56

Nu, vērts ir arī pašam pārbaudīt. Tas jau savā ziņā subjektīvi. Bet mūsdienās tiešam reti kuram auto ir tik maz vietas aizmugurē. Pat Nissan Micra, iespējams, bija ērtāk.

martinslusis 22.07.2019 12:54

Volvo XC60 galīgi nebija ne vainas. Manuprāt, vizuāli ļoti pievilcīgs auto (gan no ārpuses, gan arī interjera dizains). Ļoti labi sevi parādīja arī offroad testos, kur togad izpogāja visus, kas nebija tīri offroad auto. Arī uz šosejas braukt bija patīkami.

Piekrītu gan, ka citiem ražotājiem tajā cenu grupā, iespējams, ir arī labāki piedāvājumi.

martinslusis 22.07.2019 12:36

Plašakus iespaidus uzrakstīšu, kad pats izbraukšu ar mašīnu, bet aizmugurējā rindā vietas bija pietiekami daudz un vispār ļoti labu iespaidu atstāja šī mašīna. Bagāžnieks bija vidēji liels un ikdienai noteikti pilnīgi pietiekams.

Domāju, ka būs stabils pieteikums uz konkursa Top 3, ņemot vērā arī zemo sākumcenu, kas mūsu tirgum ir ļoti būtiski.

martinslusis 22.07.2019 12:31

Pārsteidza cena, jo biju domājis, ka auto būs dārgāks, ja godīgi. Pat itin pieklājīgi aprīkotais demo auto maksāja ~99 tūkstošus EUR.

Pagājušā gada konkursā gan Audi Q8, gan Audi A7 abiem demo modeļi maksāja >100k EUR. Pat VW Touareg, šķiet, maksāja 90k EUR.

Ja salīdzinām ar 3 manis nosauktajiem auto, es drīzāk izvēlētos Porsche Macan S.

Pats vēl neizbraucu, tikai salonā sēdēju, bet tāpat atstāja labu un pārliecinošu iespaidu!

martinslusis 22.07.2019 12:18

Teikšu kā ir - pagājušogad parastais Ceed patika labāk. Tiešām žēl, jo vizuāli ProCeed tiešām patika.

Sākšu ar mīnusiem - lai gan no āras auto izskatās diezgan liels, salonā, diemžēl, ir maz vietas. Priekšā sēžot normāla auguma pasažierim, man vajadzēja nodarboties ar akrobātiku, lai tikai iesēstos aizmugurējā rindā aiz viņa. Neatceros, ka parastajam Ceed šāda problēma būtu bijusi. Bagāžnieks nav mazs, bet nav arī īpaši ietilpīgs (tas ir visai sekls).

Tad vēl pie mīnusiem varu minēt ārdurvis, kuras vairākkārt neaizvērās ar pirmo piegājienu (ne man vien). Manā gadījumā to noteikti ietekmēja fakts, ka salonā gluži vienkārši nebija daudz vietas, tādēļ nesanāca pietiekami spēcīgi aizvērt durvis ar pirmo piegājienu.

Arī braucot pa grunti, varēja secināt, ka auto ir ļoti vāja skaņas izolācija. Sajūta bija tāda, it kā būtu līdz galam atvērtas durvis, jo akmeņu skaņas bija ļoti skaļas un izteiktas. Citām mašīnām šādu mīnusu nenovēroju (bet ne ar visām izbraucām pa grants segumu šoreiz).

Nav arī tā, ka viss ir slikti. Ne velti Kia Ceed pagājušogad ieguva Gada auto titulu. Automobīlim ir labs aprīkojums, smuks interjers un arī labas gaitas īpasības. Proceed, protams, ir arī sportisks un dinamisks. Nevar aizmirst arī cenu, kas noteikti uzrunās daudzus!

martinslusis 22.07.2019 11:57

Auto patika un noteikti apdomātu tāda iegādi. Dinamika ir laba, salons ir ērts un labi izskatās, multimediju sistēma ir intuitīva (īpaši VW un Škoda auto īpašniekiem), ir labas LED gaismas ar automātiskajām tālajām gaismām utt. Skaņas sistēma priekšā skanēja gana labi, bet aizmugurējās tumbiņas gan nav īpaši skaļas vai kvalitatīvas. To gan droši vien var pasūtīt arī kvalitatīvāku, ja tas ir svarīgi.

Auto noteikti ir arī praktisks - nolaižot trešo sēdekļu rindu, iegūsiet daudz vietas bagāžniekā. Ir ērti ievietot bērnu sēdeklīti, jo salons ir plašs un durvis atveras pietiekami plaši. Otrā sēdekļu rinda bīdās un ir ar regulējamiem krēsliem.

Latvijā noderēs tas, ka pa nelīdzenu ceļu braukt ir gana patīkami, jo piekare ir gana mīksta, tajā pašā laikā arī pietiekami stingra, lai nebūtu baigās svēršanās līkumos.

Ja reāli apdomāsiet šī auto iegādi, iesaku drīzāk izvēlēties 5 sēdvietu versiju, jo tad otrajā sēdekļu rindā, visticamāk, būs vairāk vietas. Arī tagad ir OK vietas daudzums, bet pieņemu, ka 5 vietu versijā sēdēšana aizmugurējā rindā būs vēl ērtāka.

Lielākā problēma varētu būt tālākpārdošanas vērtība. Citu VW grupas uzņēmumu automašinām, manuprāt, vērtība turas labāk, jo Seat pircējiem Latvijā tomēr nav tik atpazīstams zīmols kā pats VW vai kaut vai Škoda.

martinslusis 19.05.2019 0:02

Un silts sveiciens arī Rīgas satiksmei, kuru autobusi pa Jaunciema gatvi brauc uz 40 km/h vietās, kur ir 70 zona. Ļoti droši satiksmei!

martinslusis 19.05.2019 0:01

Piekrītu. Joprojām klibo gan braukšanas kultūra apļos (lai gan ir labāk), gan arī par joslām cilvēkiem nav izpratnes īsti.

Jā, ir viņiem tiesības braukt uz 50 pa kreiso joslu pilsētā, bet viņi to mierīgi varētu darīt arī pa labo joslu, neradot bīstamas situācijas sev un citiem.

Es pat uz +20 braucot (piemēram, Dienvidu tiltam pāri), skatos atpakaļskata spogulī un pārkārtojos uz labo joslu, ja kāds grib apsteigt. Nekad nezini, kur cilvēkam var būt jāsteidzas...

Tikpat labi reizēm ir gadījumi, kad ātrāk ir braukt pretī ātrajai palīdzībai vai pašam cilvēku slimnīcā nogādāt.

Vēl traki ir ar braukšanu krustojumos sastrēgumu laikā, kad ir skaidri redzams, ka nevarēs pārbraukt. Tādā veidā mēs katru dienu "korķus" krietni lielākus radām, jo arī perpendikulārajam virzienam nosprostojam satiksmi vai arī neļaujam pretī braucošajiem normāli kreiso pagriezienu veikt.

Arī ar sarkanajām gaismām ir traki. Pats braucu arī uz vēlu dzelteno pāri (ja nav pretī braucošie, kuri kreiso pagriezienu gaida), bet Deglava/Ilūkstes ielu krustojumā darba dienu vakaros, kad gaidu kreiso pagriezienu, 80% gadījumu kāds vēl vairākas sekundes pēc sarkanā izdomā iespiest un braukt pāri krustojumam. Tas ir pilnīgs pī, jo es tikmēr jau kreiso pagriezienu esmu sācis reizēm (ja iepriekš tas auto ir stāvējis uz vietas).

Vispār daudzi nepietiekami seko līdzi satiksmei kā tādai. Ir redzēti vairāki gadījumi, kad cilvēks lielu ceļa gabalu brauc ar nolocītiem sānu spoguļiem. Tur ir viss skaidrs par braukšanas kultūru - tam vadītājam ir vienalga par citiem.

martinslusis 27.03.2019 10:15

Kā tā švammes metode izpaužas? Neesmu tādu dzirdējis vienkārši, bet pašam ir aktuāli labajam spogulim.

martinslusis 21.01.2019 11:17

Nesen pie 28350 km uztaisīju pirmo apkopi savam Tiguan.

Maksāja ~220 EUR + 60 EUR par jauniem logu tīrītājiem.

Veicot apkopi, Moller auto atrada, ka kloķvārpstai blīve nedaudz laiž garām eļļu. Šodien aizvedu auto vēlreiz, lai par garantiju novērstu šo defektu.

Bet tā kopumā esmu ļoti apmierināts. Vidējais patēriņš turās ap 6 l/100 km. Ziemā vidējais ir ap 7 litriem pagaidām, jo auksts motors tērē jūtami vairāk.

Viena nianse, kas mani ir jau paspējusi nokaitināt - nevar uz priekšējā paneļa vienkārši nolikt caurlaidi vai stāvvietas pulksteni, jo starp priekšējo stiklu un paneli ir starpa, kur šādas nelielas lietas mēdz ieslīdēt.

Nu jau esmu pazaudējis gan kompaktu stāvvietā novietošanas pulksteni un nesen arī caurlaidi, jo sieva nezināja šo niansi un nolika caurlaidi tā, ka tā ieslīdēja tajā starpā.

Vēl maza nianse, kas nepatīk - kad stūre un krēsls ir man ērtākajā pozīcijā, es īsti neredzu pagrieziena rādītāju indikatorus.

Visādi citādi man auto tiešām patīk. Un, kad izbrauc ar servisa maiņas Golfu, jūt atsķirību visādās niansēs, kas Tiguanam ir tomēr kvalitatīvākas.

martinslusis 31.12.2018 21:10

Es pēdējā laikā reizēm aizdomājos par atļauto braukšanas ātrumu.

Primāri tas ir balstīts uz apstāšanās ceļa garumu. Tomēr ātruma ierobežojumi ir tādi paši kā agrāk, kad pa ceļiem brauca žiguļi un volgas, kam bremzes bija daudz sliktākas un turklāt nestrādāja vienmērīgi.

Protams, reakcijas laikā nobrauktais attālums nemainās, bet bremzēšanas ceļš moderniem auto ir nesalīdzināmi labāks. Kaut vai pats varu salīdzināt savus auto: 2005.g. Toyota Corolla un 2016.g. Tiguan II paaudzi, kas apstājas ievērojami ātrāk. Par pieminētajiem žiguļiem pat nerunājot.

Vēl jo vairāk - ātruma limits ir vienāds gan manam Tiguanam, gan ar 5. reizi TA izgājušam, pilnībā sarūsējušam auto.

Kur ir loģika?

Šeit labs video par šo tēmu: www.youtube.com/watch?v=lWmEbbPlQ_c

martinslusis 07.12.2018 11:44

Man likās nedaudz nesaprotams auto. Kāpēc? Tāpēc, ka ir nedaudz aizmirsuši par savu mērķauditoriju, manuprāt.

Ja tā padomā - kas pirks elektroauto? Es pieņemu, ka progresīvi cilvēki, kuri ar tehnoloģijām ir uz tu. Visticamāk, tādi, kam ir arī jaunākie viedtālruņi u.c. high-end tehnika.

Savukārt, Nissan šajā mašīnā ir ielikuši kā minimums pāris paaudžu vecu infotainment sistēmu. Ekrāns ir zemas izšķirtspējas, interfeiss izskatās atbaidoši un vispār interjers atpaliek no laika.

Man kā cilvēkam, kam ir tuvas tehnoloģijas, likās pilnīgi nesaprotama tāda kombinācija elektroauto. Nissan gan arī citām mašīnām tā sistēma ir tikpat novecojusi, bet elektroauto tas, manuprāt, ir vēl nesaprotamāk.

Un vēl man neizdevās tā arī pietiekami tālu atbīdīt krēslu, lai būtu ērti braukt.

Kona Electric gan man patika.

martinslusis 26.11.2018 17:35

5 no 7 trāpīju.

Un Swift arī nebija pārsteigums. MB A-klasi pēc tam iedomājos, ka varētu tikt, bet nebiju pārliecināts cenas dēļ.

Finālisti:

Ford Focus

Hyundai Kona

KIA Ceed

MB A-klase

Seat Arona

Suzuki Swift

Volkswagen T-Roc

martinslusis 26.11.2018 14:10

Aizmirsu par Citroen. Jau atkal nebūtu mana izvēle, bet ticu, ka cena palīdzēs tikt Top 7.

Citroen C3 Aircross

Dacia Duster

Ford Focus (man ne pārāk, bet gan jau, ka tiks)

Hyundai Kona (varbūt Electric)

Kia Ceed

Seat Arona

Volkswagen T-Roc

martinslusis 26.11.2018 12:46

Mana prognoze ir līdz līnijai. Pārejie 3 varētu tikt pilnīgi reāli, bet es prognozēju pirmos 7.

martinslusis 26.11.2018 11:41

Daļa (Dacia, Swift, Berlingo) primāri cenu dēļ, bet arī mašīnas pašas par sevi nav sliktas.

martinslusis 26.11.2018 11:40

Dacia Duster

Ford Focus (man ne pārāk, bet gan jau, ka tiks)

Hyundai Kona (varbūt Electric)

Kia Ceed

Peugeot 508

Seat Arona

Volkswagen T-Roc

-------------------------------------------

Vēl starp top 7 pretendentiem būs:

BMW X3 (varētu netikt cenas dēļ)

Citroen Berlingo/Peugeot Rifter

Suzuki Swift (pašam ne pārāk, bet izredzes labas, nebrīnīšos, ja būs Top 7)

martinslusis 22.11.2018 14:56

AgnarsJundass rakstīja: Kad apsēdos pie Swift stūres, Jansona k-ga rakstu vēl nebiju izlasījis. Toties tikko biju braucis ar jauno Fabia. Ar Swiftu veicu apmēram to pašu maršrutu, ko iepriekš ar Fabia - pilsēta, piepilsēta, nedaudz arī šosejas režīmā. Sajūta - kā diena pret nakti. Diemžēl, tā diena izrādījās Fabia... Ko lai saka - katram auto ir savs lietotājs. Swift acīmredzot nav priekš manis.

Tomēr, divas lietas Swiftam ir jāatzīmē ar treknu plus zīmi - degvielas ekonomija un pārsteidzošās spējas bezceļos. 333 apvidus poligonā Swift spēja izbraukt trasi, kurā tikai īstie bezceļnieki Duster un Rexon brauca smiedamies, bet kompaktie pilnpiedziņas krosoveri - ar zināmu piepūli un piesardzību. Nudien, šādus varoņdarbus no mazā Swiftiņa neviens nebija gaidījis!

Piekrītu par Fabia.

Swift ir savs pircējs, protams, jo ir caurgājamība un laba cena. Tomēr ikdienas vajadzībām šajā klasē salīdzinoši izvēlētos Fabia noteikti.

martinslusis 24.07.2018 16:22

Kad pirku auto, bija viens ļoti labs piedāvājums Golf Variant ar mazu nobraukumu un maksimālo komplektāciju (pat panorāmas jumts utt.).

Cenas iemeslu atradu, iegādājoties Auto DNA reportu - tā mašīna bija pabijusi uz jumta kaut kad iepriekš.

martinslusis 05.07.2018 12:46

Jopcik, kā man patīk šie baigie badass čaļi, kas saka nevis iedos ban, bet iesvērs banānu. Jo rakstīt īsto nosaukumu būtu pārāk mainstream.

martinslusis 12.02.2018 16:49

Darīts.

martinslusis 26.01.2018 12:00

Atceros, kad braucu ar Corollu un krustojumā blakus piebrauca Land Cruiser. Sajūta tāda, it kā blakus tanks būtu piebraucis.

Pat ar Tiguan mana to, ka ir jūtami lielāks tas Land Cruiser.

martinslusis 07.01.2018 15:48

Jā, noteikti, ka dabūtu, bet pašrisks bojājumiem ir 140 EUR. Protams, varētu gan jau dabūt 0 pašrisku, bet tad būtu dārgāk jāmaksā arī.

martinslusis 07.01.2018 15:43

Izskatās, ka tas notika Dārzciemā, kur privātmāju rajons. Vispār katru nedēļu Mollerā esot vismaz 1 līdzīgs gadījums. Man vēl esot noveicies. Kaut kam kapots bija galīgi sagrauzts pat.

Draugiem, kuri tur dzīvo, viss it kā ok.

martinslusis 07.01.2018 0:11

Tikmēr man pirms jaunā gada brīvdienām pie 11500 km nobraukuma Tiguanam sāka degt check engine, mirgot kvēlspuldzes simbols un uzraksts, ka nedarbojas START/STOP sistema, kā arī darbojās turbīna. Domāju, ka nu viss - sākās jauno auto kvalitāte (pirmā doma bija, ka elektronika).

Atbrauca VW Mobilitātes garantijas nodrošināts LAMB evakuators un tika atvesta arī bezmaksas nomas mašīna 3 dienām.

Beigās gan problēmas cēlonis izrādījās ļoti interesants - kamēr bijām ciemos pie draugiem, žurkas bija sagrauzušas turbīnas spiediena mērītāja trubiņu un tāpēc arī nedarbojās turbīna un dega check engine.

Skaidrs, ka garantijā tas neiekļāvās un izmaksāja ~60 eiro, bet labi, ka tā...

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti