Kārtot: Augošā secībā
1 2
martinslusis 05.11.2019 23:26

Interesanta sajūta. Ļoti labi atceros Hyundai Kona Electric pagājušajā gadā. Spied gāzi, uzrāviens ļoti labs, bet dzirdi tikai riepu troksni.

martinslusis 04.11.2019 23:08

Domāju, ka būs Top 3, bet ir vairāki labi modeļi par zemām cenām šoreiz. Tie arī būs top pretendenti gan jau, zinot, ka cena ir svarīgs faktors.

martinslusis 04.11.2019 23:07

Kā tad nav? Audio E-tron

martinslusis 29.10.2019 10:25

Tā izskatās. Mēs, protams, no tā tikai zaudējam. Šķiet, ka iepriekš tā īsti nebija.

martinslusis 28.10.2019 15:31

TomsTimosko rakstīja: Volkswagen ieturētais konservatīvisms redzams no paaudzes uz paaudzi, taču vēl vairāk tas izpaužas modeļu feisliftos. Iztiekot bez agresīvām izmaiņām eksterjerā, Passat uzlabojis tehnoloģisko arsenālu, tādejādi kļūstot patīkamāks un drošāks salonā sēdošajiem. Jaunā Passat starta cena nav no mazajām - 25 900 eiro (Superb 21 400 eiro). Jāņem gan vērā, ka bāzes versijas jau ir bagātīgi aprīkotas (Trendline šeit nebūs atrodams), turklāt viena no nozīmīgākajām Passat mērķauditorijām ir tieši juridiskās personas, tāpēc standarta izcenojums autoparkiem ir elastīgāks.

Es paspēlējos ar konfiguratoru Škodas lapā un, ja godīgi, biju pārsteigts par to, cik daudzas lietas ir vēl papildus jāpērk klāt pat L&K aprīkojuma līmenim.

Volkswagen tādā ziņā bāzes aprīkojums ir bagātīgāks, bet tur jāskatās, kāds papildaprīkojums nu kuram ir svarīgs.

martinslusis 28.10.2019 14:40

rolis rakstīja: šitā ikona noteikt nobīsies piedalīties GADA LV auto konkursā!

Piedalīsies

martinslusis 28.10.2019 14:38

VWfans rakstīja: Ar Carguru RAV-4 vienu reizi pa pilsētu braucu. Patīkams, plašs, ērts, kluss. Ir atsauksmes, ka gāzelīgs pagriezienos. Manuprāt, nevar gaidīt no liela SUV tik labu noturību pagriezienos kā no parasta vieglā auto.

Es arī izmantoju iespēju ar Carguru šo masīnu izmēģināt.

Patika, ka pa mūsu ceļiem tomēr diezgan komfortabli braukt, jo labi mīkstina ceļa negludumus. Salons gana plašs, ērts (aizmugurējo rindu gan neizmēģināju, bet to vēl paspēšu). Ar hibrīdu diezgan ok uzrāviens.

To pārlieku lielo nestabilitāti pagriezienos gan sajutu, kad uz Mūkusalas ielas metu riņķī brīdī, kad bija gana intensīva satiksme un vajadzēja aktīvāk gāzi uzspiest - uzreiz juta, ka mašīna nav pietikami stabila. Tiguans noteikti tādā situācijā uzvedas pilnīgi citādāk. RAV4 gan arī ir nedaudz lielāks par Tiguan II (ne Allspace modeli), kas arī atstāj zināmu iespaidu.

Toyota, manuprāt, aug salona dizaina jomā, jo iepriekš šī ražotāja saloni mani vienmēr ir atturējuši no Toyotas izvēles, bet nu tiešām ir krietni labāk. Pēdējie modeļi gan CH-R, gan Corollai, gan RAV4 salona dizaina jomā ir jūtami progresējuši. Tomēr arī tad bija detaļas, kas šķita dīvainas, pārsēžoties no VW - piemēram, atpakaļskata spoguļa korpuss šķita ļoti biezs un liels attiecībā pret reālo spoguļa izmēru (Tiguanam korpuss praktiski nav manāms).

Lai nu kā, kopumā noteikti izskatītu šo auto kā variantu, ja meklētu jaunu krosoveru. Īpaši man patīk tieši hibrīda versija, jo Toyotas izmantotais hibrīda princips ir labs kompromiss starp ekoloģisku braukšanu un čakarēšanos ar uzlādēm.

martinslusis 16.10.2019 1:53

VW tie 115 zs un 150 zs 2.0 TDI ir ļoti līdzīgi. Es kaut kad meklēju info. Tagad uzreiz neizdodas atrast, bet pāris detaļas atšķiras. Vienīgi, ka atšķīrās laikam arī kārbas ratio.

Katrā ziņā diezgan labi var to 115 zs versiju nočipot, ja ir vēlme.

Piemēram, zdx.lv piedāvā uz 175 zs un rolis.lv uz 185 zs čipot to dzinēju.

martinslusis 15.10.2019 11:46

Bet tādad ne personīga pieredze ar VW. Man pat Tiguans ar 2.0 TDI mazjaudīgo versiju (115 zs) iet tīri ok. Noteikti nav tā, ka ikdienā baigi justu jaudas trūkumu. Gan apdzīt var ok, gan pilsētā ir ok.

martinslusis 14.10.2019 12:11

Patiesībā pat lēnāks, kā izrādās...

Mitsubishi ASX (2019) 2.0 (150 Hp) AWD ar automātisko kārbu:

189 km/h

12.2 sec 0-100 km/h

150 hp, 195 Nm

Skoda Karoq 1.0 TSI (116 Hp) FWD ar automātu:

186 km/h

10.7 sec 0-100 km/h

116 hp, 200 Nm

Skoda Karoq 1.5 TSI (150 Hp) FWD ar automātu:

203 km/h

8.6 sec 0-100 km/h

150 hp, 250 Nm

Lieta tāda, ka ASX maksimālais griezes moments ir pie 4200 rpm, kamēr 1.0 TSI Karoq jau pie 2000-3500 rpm un 1.5 TSI pat pie 1500 jau sākas max griezes moments:

Mitsubishi ASX 2.0 - 195 Nm @ 4200 rpm;

Škoda Karoq 1.0 TSI - 200 Nm @ 2000-3500 rpm

Škoda Karoq 1.5 TSI - 250 Nm @ 1500-3500 rpm.

Tātad dzīvē ar Karoq regulāri varēsi izmantot krietni lielāku jaudas potenciālu nekā ar ASX.

Protams, 1.0 TSI gadījumā ir jāskatās, kāds ir tā motora resurss ilgtermiņā, bet tas jau ir cits jautājums.

martinslusis 13.10.2019 23:35

VWfans rakstīja:

AgnarsJundass rakstīja: Mitsubishi ASX 2WD CVT, 2.0 litri, 150 ZS, cena no 20 990 eur. Pēc nobrauktiem 20 kilometriem man šis joprojām palika diezgan nesaprotams auto… Pārāk robusts, lai būtu tipisks pilsētas krosovers, taču pieejams tikai ar priekšpiedziņu. Cena šķiet pārāk augsta, lai varētu konkurēt ar dasteri, taču aprīkojums gan tiek piedāvāts diezgan bagātīgs.

Man šķiet, ka Mitsubishi-ASX konkurē ar Škoda-Karoq. Mitsubishi garums ir 436,5 cm, Škodai 438,2 cm. Riteņu bāze Mitsubishi 267,0 cm, bet Škodai 263,8 cm.

Domāju, ka par konkurentu Tev ir taisnība. Vienīgi neredzu šajā konkurencē ASX jebkādus trumpjus, salīdzinājumā ar Karoq.

Dizains, protams, ir gaumes jautājums, bet, manuprāt, vismaz 7-8 no 10 cilvēkiem izvēlēsies Karoq dizainu, jo ASX aizmugure ir ļoti savdabīga + salons Škodai būs krietni modernāks.

Cenas ir ļoti līdzīgas, bet Karoq ir zemāka sākumcena (tiesa, par 1.0 TSI). Par pēc jaudas līdzvērtīgu motoru cena ir ļoti līdzīga. Bet, kad Tu pērc jaunu auto, ir jārēķinās arī ar potenciālo cenas kritumu un iespējām to auto pēc gadiem 5 pārdot kā lietotu. Šeit Škodai būs ievērojams pārsvars, manuprāt.

martinslusis 27.09.2019 12:11

Jā, tas arī. Man personīgi likās, ka Tarraco ir vairāk vietas salonā. Varbūt tā tikai šķiet, bet nu tāds iespaids man radās...

martinslusis 26.09.2019 18:22

Ja godīgi, tā īsti neviens nebrauca. Šeit bija 5 sekunžu ilgs brauciens pa granti tādā režīmā, lai bildes un video būtu interesantāki.

Rudens braucienā grants pat nebija maršrutā iekļauta, ja neskaita pusdienošanas vietas iebraucamo ceļu.

martinslusis 26.09.2019 18:18

Ja godīgi, īsti nenāk prātā argumenti kādēļ ņemt šo nevis, piemēram, Škoda Kodiaq (vai Seat Tarraco vai Tiguan Allspace), kas savulaik ieguva gada auto.

Vērtības kritums būs lielāks nekā VW grupas mašīnām. Arī, salons, manuprāt, nosauktajiem auto ir labāks.

Protams, tajā cenā būtu arī citas interesantākas alternatīvas, taču es personīgi Santa Fe savā shortlistā iegādei par tādu cenu neiekļautu.

martinslusis 22.07.2019 12:56

Nu, vērts ir arī pašam pārbaudīt. Tas jau savā ziņā subjektīvi. Bet mūsdienās tiešam reti kuram auto ir tik maz vietas aizmugurē. Pat Nissan Micra, iespējams, bija ērtāk.

martinslusis 22.07.2019 12:54

Volvo XC60 galīgi nebija ne vainas. Manuprāt, vizuāli ļoti pievilcīgs auto (gan no ārpuses, gan arī interjera dizains). Ļoti labi sevi parādīja arī offroad testos, kur togad izpogāja visus, kas nebija tīri offroad auto. Arī uz šosejas braukt bija patīkami.

Piekrītu gan, ka citiem ražotājiem tajā cenu grupā, iespējams, ir arī labāki piedāvājumi.

martinslusis 22.07.2019 12:36

Plašakus iespaidus uzrakstīšu, kad pats izbraukšu ar mašīnu, bet aizmugurējā rindā vietas bija pietiekami daudz un vispār ļoti labu iespaidu atstāja šī mašīna. Bagāžnieks bija vidēji liels un ikdienai noteikti pilnīgi pietiekams.

Domāju, ka būs stabils pieteikums uz konkursa Top 3, ņemot vērā arī zemo sākumcenu, kas mūsu tirgum ir ļoti būtiski.

martinslusis 22.07.2019 12:31

Pārsteidza cena, jo biju domājis, ka auto būs dārgāks, ja godīgi. Pat itin pieklājīgi aprīkotais demo auto maksāja ~99 tūkstošus EUR.

Pagājušā gada konkursā gan Audi Q8, gan Audi A7 abiem demo modeļi maksāja >100k EUR. Pat VW Touareg, šķiet, maksāja 90k EUR.

Ja salīdzinām ar 3 manis nosauktajiem auto, es drīzāk izvēlētos Porsche Macan S.

Pats vēl neizbraucu, tikai salonā sēdēju, bet tāpat atstāja labu un pārliecinošu iespaidu!

martinslusis 22.07.2019 12:18

Teikšu kā ir - pagājušogad parastais Ceed patika labāk. Tiešām žēl, jo vizuāli ProCeed tiešām patika.

Sākšu ar mīnusiem - lai gan no āras auto izskatās diezgan liels, salonā, diemžēl, ir maz vietas. Priekšā sēžot normāla auguma pasažierim, man vajadzēja nodarboties ar akrobātiku, lai tikai iesēstos aizmugurējā rindā aiz viņa. Neatceros, ka parastajam Ceed šāda problēma būtu bijusi. Bagāžnieks nav mazs, bet nav arī īpaši ietilpīgs (tas ir visai sekls).

Tad vēl pie mīnusiem varu minēt ārdurvis, kuras vairākkārt neaizvērās ar pirmo piegājienu (ne man vien). Manā gadījumā to noteikti ietekmēja fakts, ka salonā gluži vienkārši nebija daudz vietas, tādēļ nesanāca pietiekami spēcīgi aizvērt durvis ar pirmo piegājienu.

Arī braucot pa grunti, varēja secināt, ka auto ir ļoti vāja skaņas izolācija. Sajūta bija tāda, it kā būtu līdz galam atvērtas durvis, jo akmeņu skaņas bija ļoti skaļas un izteiktas. Citām mašīnām šādu mīnusu nenovēroju (bet ne ar visām izbraucām pa grants segumu šoreiz).

Nav arī tā, ka viss ir slikti. Ne velti Kia Ceed pagājušogad ieguva Gada auto titulu. Automobīlim ir labs aprīkojums, smuks interjers un arī labas gaitas īpasības. Proceed, protams, ir arī sportisks un dinamisks. Nevar aizmirst arī cenu, kas noteikti uzrunās daudzus!

martinslusis 22.07.2019 11:57

Auto patika un noteikti apdomātu tāda iegādi. Dinamika ir laba, salons ir ērts un labi izskatās, multimediju sistēma ir intuitīva (īpaši VW un Škoda auto īpašniekiem), ir labas LED gaismas ar automātiskajām tālajām gaismām utt. Skaņas sistēma priekšā skanēja gana labi, bet aizmugurējās tumbiņas gan nav īpaši skaļas vai kvalitatīvas. To gan droši vien var pasūtīt arī kvalitatīvāku, ja tas ir svarīgi.

Auto noteikti ir arī praktisks - nolaižot trešo sēdekļu rindu, iegūsiet daudz vietas bagāžniekā. Ir ērti ievietot bērnu sēdeklīti, jo salons ir plašs un durvis atveras pietiekami plaši. Otrā sēdekļu rinda bīdās un ir ar regulējamiem krēsliem.

Latvijā noderēs tas, ka pa nelīdzenu ceļu braukt ir gana patīkami, jo piekare ir gana mīksta, tajā pašā laikā arī pietiekami stingra, lai nebūtu baigās svēršanās līkumos.

Ja reāli apdomāsiet šī auto iegādi, iesaku drīzāk izvēlēties 5 sēdvietu versiju, jo tad otrajā sēdekļu rindā, visticamāk, būs vairāk vietas. Arī tagad ir OK vietas daudzums, bet pieņemu, ka 5 vietu versijā sēdēšana aizmugurējā rindā būs vēl ērtāka.

Lielākā problēma varētu būt tālākpārdošanas vērtība. Citu VW grupas uzņēmumu automašinām, manuprāt, vērtība turas labāk, jo Seat pircējiem Latvijā tomēr nav tik atpazīstams zīmols kā pats VW vai kaut vai Škoda.

martinslusis 19.05.2019 0:02

Un silts sveiciens arī Rīgas satiksmei, kuru autobusi pa Jaunciema gatvi brauc uz 40 km/h vietās, kur ir 70 zona. Ļoti droši satiksmei!

martinslusis 19.05.2019 0:01

Piekrītu. Joprojām klibo gan braukšanas kultūra apļos (lai gan ir labāk), gan arī par joslām cilvēkiem nav izpratnes īsti.

Jā, ir viņiem tiesības braukt uz 50 pa kreiso joslu pilsētā, bet viņi to mierīgi varētu darīt arī pa labo joslu, neradot bīstamas situācijas sev un citiem.

Es pat uz +20 braucot (piemēram, Dienvidu tiltam pāri), skatos atpakaļskata spogulī un pārkārtojos uz labo joslu, ja kāds grib apsteigt. Nekad nezini, kur cilvēkam var būt jāsteidzas...

Tikpat labi reizēm ir gadījumi, kad ātrāk ir braukt pretī ātrajai palīdzībai vai pašam cilvēku slimnīcā nogādāt.

Vēl traki ir ar braukšanu krustojumos sastrēgumu laikā, kad ir skaidri redzams, ka nevarēs pārbraukt. Tādā veidā mēs katru dienu "korķus" krietni lielākus radām, jo arī perpendikulārajam virzienam nosprostojam satiksmi vai arī neļaujam pretī braucošajiem normāli kreiso pagriezienu veikt.

Arī ar sarkanajām gaismām ir traki. Pats braucu arī uz vēlu dzelteno pāri (ja nav pretī braucošie, kuri kreiso pagriezienu gaida), bet Deglava/Ilūkstes ielu krustojumā darba dienu vakaros, kad gaidu kreiso pagriezienu, 80% gadījumu kāds vēl vairākas sekundes pēc sarkanā izdomā iespiest un braukt pāri krustojumam. Tas ir pilnīgs pī, jo es tikmēr jau kreiso pagriezienu esmu sācis reizēm (ja iepriekš tas auto ir stāvējis uz vietas).

Vispār daudzi nepietiekami seko līdzi satiksmei kā tādai. Ir redzēti vairāki gadījumi, kad cilvēks lielu ceļa gabalu brauc ar nolocītiem sānu spoguļiem. Tur ir viss skaidrs par braukšanas kultūru - tam vadītājam ir vienalga par citiem.

martinslusis 27.03.2019 10:15

Kā tā švammes metode izpaužas? Neesmu tādu dzirdējis vienkārši, bet pašam ir aktuāli labajam spogulim.

martinslusis 21.01.2019 11:17

Nesen pie 28350 km uztaisīju pirmo apkopi savam Tiguan.

Maksāja ~220 EUR + 60 EUR par jauniem logu tīrītājiem.

Veicot apkopi, Moller auto atrada, ka kloķvārpstai blīve nedaudz laiž garām eļļu. Šodien aizvedu auto vēlreiz, lai par garantiju novērstu šo defektu.

Bet tā kopumā esmu ļoti apmierināts. Vidējais patēriņš turās ap 6 l/100 km. Ziemā vidējais ir ap 7 litriem pagaidām, jo auksts motors tērē jūtami vairāk.

Viena nianse, kas mani ir jau paspējusi nokaitināt - nevar uz priekšējā paneļa vienkārši nolikt caurlaidi vai stāvvietas pulksteni, jo starp priekšējo stiklu un paneli ir starpa, kur šādas nelielas lietas mēdz ieslīdēt.

Nu jau esmu pazaudējis gan kompaktu stāvvietā novietošanas pulksteni un nesen arī caurlaidi, jo sieva nezināja šo niansi un nolika caurlaidi tā, ka tā ieslīdēja tajā starpā.

Vēl maza nianse, kas nepatīk - kad stūre un krēsls ir man ērtākajā pozīcijā, es īsti neredzu pagrieziena rādītāju indikatorus.

Visādi citādi man auto tiešām patīk. Un, kad izbrauc ar servisa maiņas Golfu, jūt atsķirību visādās niansēs, kas Tiguanam ir tomēr kvalitatīvākas.

martinslusis 31.12.2018 21:10

Es pēdējā laikā reizēm aizdomājos par atļauto braukšanas ātrumu.

Primāri tas ir balstīts uz apstāšanās ceļa garumu. Tomēr ātruma ierobežojumi ir tādi paši kā agrāk, kad pa ceļiem brauca žiguļi un volgas, kam bremzes bija daudz sliktākas un turklāt nestrādāja vienmērīgi.

Protams, reakcijas laikā nobrauktais attālums nemainās, bet bremzēšanas ceļš moderniem auto ir nesalīdzināmi labāks. Kaut vai pats varu salīdzināt savus auto: 2005.g. Toyota Corolla un 2016.g. Tiguan II paaudzi, kas apstājas ievērojami ātrāk. Par pieminētajiem žiguļiem pat nerunājot.

Vēl jo vairāk - ātruma limits ir vienāds gan manam Tiguanam, gan ar 5. reizi TA izgājušam, pilnībā sarūsējušam auto.

Kur ir loģika?

Šeit labs video par šo tēmu: www.youtube.com/watch?v=lWmEbbPlQ_c

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti