GB12 rakstīja: Automāts ir OK. Man vispār ir vienalga - manuālis vau tomāts, nav problēmu braukt ar abiem. Aizmugures piedziņai elektroniskā roķene netraucē. Ja gribas paslidināties, vnk atslēdz ESP un dari to (līdzīgi kā ar manu šī brīža BMW). Tāpēc jau saku - izskatās, ka šāds auto pilnībā apmierina manas vēlmes. Kaut gan, kad tu tā saki - start/stop es tomēr nevaru ciest gandrīz nevienā auto. Vienīgā mašīna, kurā man šī sistēma netraucēja, bija... tu neticēsi, bet tādā Octavia, kāda ir Tev. Kaut kā nemanāmi un bez raustekļa slēdzās tas dzinējs iekšā un ārā. TIesa, tā bija 1.0 TSI versija.
Kad pirms 5 gadiem pirku savu tagadējo auto, es apzināti devu priekšroku manuālajai kārbai. Nevis tāpēc, ka automāti nepatiktu vai kaitinātu, bet kaut kā sagribējās vienkārši ar manuālo ikdienā pabraukt (toreiz arī ārzemēs par automātu īri bija bargi jāpiemaksā, tagad to risina carsharings).
Kopumā viss ok, bet tagad pēc tiem 5 gadiem tomēr ir jau nedaudz apnicis. Īpaši, kad stāvu korķī, tad dikti ilgojos pēc adaptīvās kruīzkontroles. Bet no plusiem ir zemāks degvielas patēriņš un mazāks risks ieberzties uz dārgu ātrumkārbas remontu. Tagad gan tāpat laikam drīz tomēr tirgošu, kamēr nobraukums vēl ir pievilcīgs (73k km).
Paātrinājumam ir ļoti konkrēts pielietojums - ātrāk var veikt apdzīšanas manervus. Ar Kia EV6 jaudīgo versiju to ļoti labi varēja izbaudīt. Apdzīšana bija krietni vienkāršāka un īsāka.
Maksimālais ātrums gan ir cits jautājums - reāli pat pa Vācijas bāņiem ar elektroauto tādā ātrumā braukt būtu ļoti nepraktiski, jo ļoti ātri izlādēsies akumulators.