Mašīna, kas man pirmajā brīdī ļoti patika, līdz uzzināju demo auto cenu (tā bija 116 tūkstoši EUR), kā arī sapratu, ka aizmugurējā sēdekļu rindā ir mazāk vietas nekā varētu domāt. Toties šī bija viena no tām mašīnām, kas parādīja, ko nozīmē Premium klase.
No pozitīvā:
+ Absolūti nākamais līmenis, ja salīdzinām ar Q4 eTron
+ Šobrīd labākais SUV Audi elektriskajā lineupā (Q8 eTron ir milzīgs patēriņš, tāpēc tas zaudē Q6 eTronam)
+ Lielas ietilpības akumulators, pietiekami liels range
+ 800 voltu arhitektūra (noderēs, lai ātri uzlādētu akumulatoru)
+ Ļoti gaumīgs salona iekārtojums, skaisti izkārtoti ekrāni
+ Atsevišķs vadības ekrāns priekšējam pasažierim, no kura var, piemēram, uzstādīt navigāciju
+ Gana dinamiska braukšana
+ Pneimatiskā piekare
+ Ir arī priekšējais bagāžnieks (ne milzīgs, bet vismaz sīkumiem noderēs)
No negatīvā:
- Cena, manuprāt, ir par augstu
- Head-up displeja distances brīdinājums likās ļoti kaitinošs un pārspīlēts
- Gandrīz visa vadība notiek caur skārienjutīgiem ekrāniem (bet man personīgi tas netraucēja)
- Skārienjutīgas pogas uz stūres (ražotāji, beidziet, lūdzu, to darīt!)
- Lielākā daļa pārējo pogu ir novietota vadītāja durvju rokturī, kur ir ļoti daudz pogu (es teiktu, ka pārāk daudz)
- Neizdevās atrast vai kaut kur var ieslēgt Auto Hold, tāpēc krustojumā pats turēju bremžu pedāli nospiestu
- Mašīna, protams, ir ļoti smaga
Kopumā gan jāatgriežas pie cenas – nepamet sajūta, ka par to naudu es labāk pirktu kādu citu auto modeli. Vismaz par tiem 116 tūkstošiem.
Vācieši tagad izteikti maksā par savu ilgstošo paļaušanos uz lēto Krievijas enerģiju + lēto Austrumeiropas darbaspēku, bonusā viņi vēl bija tik stulbi, lai pakļautos nelielam sabiedrības spiedienam aizvērt visas AES.
Šis ir likumsakarīgs iznākums. Es ceru, ka viņiem izdosies noturēties, jo man vācu auto ļoti patīk, bet pārsteigums šis nekādi nav...