Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
Laaciz 23.11.2021 8:10

28.11.

Laaciz 29.10.2021 13:35

Meklēju te pat LV bodēs. Nesaku, ka nav, vienkārši tik dažos ieskatījos. Googlē ar ieskatījos, tie pirmie rezultāti no ebay ir par lietotu daļu ne jaunu. Man konkrēti interesēja jaunas detaļas cena. Ja uzreiz meklētu, lai pirktu, tad jau arī vairāk izskatītu. Ne jau pirmo reiz meklēju kaut ko.

Laaciz 29.10.2021 10:05

Pats ar esmu atmo mīlētājs, bet cik tad tādu mūsdienās vairs ir palicis salonos...

Es teiktu tā, ka reāli pamostas pie 2k RPM. Bet principā cenšos vienmēr braukt tā, lai būtu apgriezini tajā vietā, kur ir pūtiens. Starpgāzīte noder.

Piemērs. Uzbraucot uz sliedēm parasti kratos 2. robā ar ~30 km/h un cenšos uz sliedēm trāpīt. Nobraucot nost uz asfalta uzreiz uzberot skrien uzreiz bez aizkaves. Katrā ziņā nevaru sūdzēties, ka būtu jācīnās konstanti ar turbo bedri.

Laaciz 29.10.2021 8:59

Ar atsaucīgu nav automātiski jāsaprot 5 sekundes līdz simtam. Tas ir atsaucīgs priekš tā, kas tas ir. Ja tur būtu 2.0T, kurš būtu dinamikā kā šis 1.0, tad par atsaucīgu es to nesauktu un jautātu, kāpēc priekš tā kas tas ir, tas ir tik neatsaucīgs? Viss atkarīgs no tā kā tu skaties uz to. Ja cilvēks nopērk 1.0 motoru un domā, ka būs lielceļu karalis un tad sūdzas, ka auto ir miskaste, jo redz neiet tāpat kā 2.0 turbiķis, tad pats vien vainīgs. Tas ir tāpat kā nopirkt laptopu pa 300 EUR un tad sūdzēties kāpēc ar to ir drausmīgi grūti strādāt ar 4K video apstrādi. Bet, ja tu to pērc un saproti, ka tā pa lielam ir rakstāmmašīna ar web browseri un tas to dara labi, tad arī nav vilšanās. Īsāk sakot - negaidi to kā nav. Saprotu, ka gribas visus auto mērīt pēc vienas mērauklas.

Kas attiecas par makaroniem, tad piekritīšu, ka pēc tā izskatās. Cik maksātu vāks man nesanāca atrast, bet blīve jau nu toč bija padsmit EUR. Jāpameklē būs papildus viedoklis citā servī.

Laaciz 28.10.2021 16:48

Vot es ar par to, vai tik nepietiek ar blīves maiņu, ja reiz tikai viegli puņķojas. Bet tāmē ierakstīts pats vāks + blīve un visādi citādi štruni priekš darba. Nu, protams, darbs tur ~3,5h ar taksi 50 EUR/h.

Laaciz 28.10.2021 15:55

2017. gada, bet labi matus neskaldīsim. Nu tā varētu būt, ka cipars viens, bet vērtība vēl mazāka. Bet es arī pirms 2-3 gadi skatījos, šāda aprīkojuma auto, kad vēl ne pandēmijas, ne pusvadītāju krīzes nebija. Arī tad visi bija dārgāki. Par šodienu nemaz nerunājot. Šādā veida aprīkots Focus MK IV nu jau būs 20+k EUR.

Laaciz 28.10.2021 15:30

Nu tā... Gandrīz jau 5 gadi būs pagājuši vizinoties ar Ford Focus MK III. Cerams vēl klasificējas šim topikam.

Atsvaidzināšanai - 1.0 turbo benzīns (92 kW, 170 Nm), 6 robu manuālis, hečbeks, 2017. gada.

Kā jau minēju - gandrīz 5 gadi noripoti un šajā laikā pieverēti 84k km. Tikko izieta kārtējā apkope - eļļa + filtri. Līdz šim brīdim garantijas servisā bija 1x ar sīkumu par loguslotiņas motorīti (mēdza palikt pusceļā slotiņa). Viss pārējais ikgadējās apkopes + dilstošās detaļas. Šajos 5 gados mainīts bremžu kluču komplekts (pie 64k km), atsaites aizmugurē (arī pie 64k km). Standarta apkopes ir ietvērušas eļļas, filtrus un 1x sveces. Netālā nākotnē izskatās, ka būs arī bremžu diski jāmaina. Bet diemžēl pēdējā apkopē atklājies sapuņķojies vārstu vāks. Neesot nekas nopietns, bet pedāvāja, protams, remontu - 600 EUR. Tā kā ar šādu problēmu nekad neesmu saskāries, tad apjausma par to, cik šāds remonts ir dārgs vai lēts man nav. Kā iemesli tika minēti ārējie apstākļi - slikti ceļi, laikapstākļi kā tādi. Vismaz pēc tā, ko man atstāstīja, jo autiņu pats nevarēju savākt no servisa un pa telefonu uz to brīdi aizmirsu par iemeslu uzprasīt. Lai nu kā ir ar to vārstu vāku līdz šim brīdim bez problēmu auto. Uz ceļa ne reizi nav atstājis un izbraucis vietas, kur man likās, ka palikšu ieracies dubļu un sniega maisījumā. Pārdzīvojis iesēšanos kūdrā līdz vēderam. 1.0 motorīts skrien aizvien ņipri un degvielu ēd ap 6,5 L/100km. Vienu brīdi biju atstājis Trip Computer 2 neapnullētu un nobraucu ap 8k km ar vidējo patēriņu 5,8 L. Ap 60 % laika pavada pilsētā, tā kā liekas, ka apetītē ir ok.

Plusi - atsaucīgs dzinējs, precīza vadāmībā, izturīgs. Pie plusiem pieskaitītu arī arpīkojumu. Subjektīvi, protams, bet par nepilniem 15k EUR īsti tagad nevar dabūt, ne sakarīgu ekrānu vidū, ne dizvonu kilmatu, ne apsildāmu vējstiklu, ne 9 skaļruņu audio un plus vēl dažus sīkumus.

Mīnusi - pa lielam salona kvalitāte. "Ādas" stūre pie 84k km izskatās tā, ka būtu 284k km nobraukusi. Plastmasa ir graboša. Uz gluda ceļa gan, protams, nedzird neko. Bet tas tomēr nav premium klases auto par attiecīgu summu. Vēl, ko varētu pieskaitīt ir masīvais priekšējais panelis. Ļoti apēd vietu salonā. Izņemot vēl to vārstu vāku īsti nekas vairāk prātā nenāk pie mīnusiem.

Kopumā esmu apmierināts. Vai ir domāts par nomaiņu? Protams! Bet pagaidām tā īsti nekas neuzrunā. Ja neskaita Forementor, kas man ļoti iepatikās, bet nu diemžēl nav pa kabatai.

Laaciz 06.09.2021 9:05

Ir man Mavic Mini. Reģistrēju, lai var ar mierīgāki sirdi lidot ārzemēs (vasarā bija roadtrips). Reģistrācija strādā visā ES un katrā valstī atsevišķi nav nepieciešams reģistrēt. Pa lielam noteikumi visā ES ir vienādi varbūt ar kādām variācijām kādā valstī.

Mini 2 noteikti būtu labs sākuma drons, bet noteikti Fly More Combo. Ekstra baterijas vienmēr noder + carrying case. Mini 2 ir arī labāka talvadība, jo Mini balstījās tikai uz Wi-Fi ar no tā izriestošām problēmām - savienojuma stabilitāte lielākās distancēs. Protams, post process video arī ir nepieciešams, ja gribas maksimumu dabūt ārā no video failiem. Neatminos bija vai nebija Mini 2 Log profili pieejami, bet RAW formāts attēliem vajadzētu būt.

No lidošanas viedokļa jāsāk ar plašu lauku, bez ūdens, kokiem, krūmiem. Tas būtu ideālais variants, lai prasmes attīstītu. Un nemēģināt arī sasniegt max augstumu vai distanci pirmajās reizēs. Mini 2 šķiet tik aprīkots ar stiprākiem motoriem un labāk turas pretī vējam. Diemžēl tādas masas dronam ir tieksme pie stiprākas brāzmas no kursa novirzīties. Sport režīms gan glābj. Vēl, ko nevajadzētu lidot ar mazu baterijas uzlādes līmeni - samazina veiktspēju, kas var beigties ar pazudušu dronu. Nesen Ķemeros lidoju ar 1km+ distanci un atpakaļ lidoju ar nedaudz zem 50% baterijas, kas nebija prātīgi, bet Sport režīmā atpakaļ tika.

Avarējis esmu vienreiz, bet veiksmīgi neko nesalauzu. Propelers trāpīja tievā zarā.

Personīgās domas par Mini. Kamera ir OK. Bet vājā gaismā ļoti trokšņains gan attēls, gan video pat ar zemāko ISO. Tā kā kamera tiek arī izmantota priekš pozicionēšanas, tad vārgā gaismā drons var ļoti staigāt uz jebkuru pusi. Apakšas sensori nemīl ūdeni, bet atkarīgas arī no augstuma virs ūdens. Tur bija kaut kāda saistība ar to pašu sensoru tehnoloģiju un virs ūdens var vienkārši spēcīgi samazināt augstumu un pat piezemēties ūdenī. Bet kopumā mani apmierina drons. Kas man nepatīk, ja pazaudē saikni ar pulti, tad pēc brīža sāk laisties zemē. Viss ok, ja tas ir virs galvas. Bet, ja 1 km prom no tevis... Nu tad pats saproti...

Kaut kā tā par manu pieredzi.

Laaciz 07.06.2021 13:00

Labs apraksts!

"Pat starta poga ir "noslēpta" aiz stūres rata"

Ja šim ir tāpat kā ID.3 (gan jau), tad pat starta pogu nevajag. Nospied bremzi un ieliec "D" un voula var braukt.

"Kādas 5 minūtes mēģinu visu ko, līdz beidzot nejaušu uzduros mazam kvadrātiņam displeja kreisajā pusē, uz kura nebija nekāda uzraksta."

Doma visticamāk vienkārša - Home poga kā smartphone.

Laaciz 05.05.2021 18:22

Varētu būt interesanti! Ar Plug-In hibrīdu nav braukts. Laiku uz sestdienu uzreiz jau laikam nevarēs aizsist?

Laaciz 17.03.2021 16:12

Kad noliku tiesības iegādāju kaut ko pavisam vienkāršu 95. gada Suzuki GS500 (750 naudiņas laikam bija). Jauda nekāda lielā, bet prakses gūšanai pietiekami. Kad iekurināja, tad jau skrēja. Dzinējs principā bija "bullet proof", bet jautrību sagādāja neesošs dačiks degvielas daudzumam līdz ar to risks palikt bez degvielas bija liels (pāris reizes arī sanāca ). Braucamais bija ok, bet ar karbūzi un čoku gan vairs negribu. Ja tagad ņemtu lietotu, tad gribētu tādu ar ko mācījos braukt - Kawasaki ER6-N. Patīkami vadījās un arī skrēja. Skaņa arī bija neuzbāzīgi dobja. Katrā ziņā patika labāk par izplatītāko mācību moci Honda Hornet.

Laaciz 12.03.2021 7:58

Ka tik nesanāk tā, ka jā cena par kWh krīt, bet pērk taču tāpat par tiem 30K+ EUR. Tad kāpēc nolaist cenu zemāk, ja var atstāt to pašu un palielināt peļņu?

Laaciz 21.02.2021 8:52

Nu neko

Laaciz 16.02.2021 21:34

Tad piesakos.

Jautājums par to +1 paliek atklāts.

Laaciz 16.02.2021 10:39

Nu es par! Ja nu galīgi liksies, ka kaut ko var nošķilt nebūs jau spiesta lieta nesāties kā trakam.

Uzreiz jautājums vai varu +1 ņemt līdzi, lai negarlaikojas mājās?

Laaciz 02.02.2021 9:03

Gribētos tomēr paoponēt. "Krutie geimeri" negāž naudu šķidrajam slāpeklim, bet gan absolūti entuziasti, kas vēlas izspiest maksimumu no CPU, kur bez papildus modificēšanas neiztikt. Geimeris parastais ar tādām lietām nenodarbojas.

Ja saliek dārgu spēļu datoru pa 2+K EUR, tad var likties, ka konsole ir dārgs papildus grabulis, bet, ja liek mājas datoru pa to naudu cik izmaksā (normālos apstākļos) PS5 vai Xbox Series X, tad tas dzelzis īsti konkurents var arī nebūt geimošanai.

TV nav ovligāti jāaizņem var mierīgi pieslēgt pie monitora, pats tā darīju ar savu PS4 pirms TV parādījās.

Nav tāda spēļu subscribe. Ir subscribe uz servisu, kas dot spēles katru mēnesi + online (šis gan jāpiekrīt ir stulbi). Šis serviss nav obligāts. Pats PS+ praktiski neizmantoju, jo online man nebija vajadzīgs. Ko nozīmē: "ar spēli vari darīt ko ienāk prātā"? Piratizēt? Modot?

Nu PC, protams, var norādīt instalācijas ceļu un darīt kaut ko citu, lai uz kura no diskiem to instalētu. Konsoles gadījumā var uzlikt lādēties un tikmēr spēlēt kaut ko citu vai piesēsties pie tā paša PC darīt ko citu, ja gribas. Neredzu starpību. Pie tam PS4 gadījumā, kamēr tā ir Standby Mode varēja no PS Store nopirkto spēli likt lādēties un, kad atnāc mājās viss jau ir gatavs.

8th gen konsuļu gadījumā pielikt lielāku disku nebija nekādu problēmu. 9th gen konsoles iespējams ir kādi ierobežojumi to specifisko SSD tehnoloģijai. PS5 gadījumā SSD specīali būvēts ir konsolei. "...papildus atmiņas pielikšanu vai videočipa nomaiņu uz labāku." Tajā paša laikā konsole visu savu dzīves ciklu spēj nodrošināt labu vizuālo, jo tās resursus izmanto spēlēm, nevis visādiem papildus background procesiem. Ja ~7 gadus nav jāiegulda vairāk RAM, labākā GPU/CPU, tad nemaz tik slitki nav, ne?

Geimings tāda pati izklaides industrija kā mūzika, kino u.c. vien ir, ja tie radinieki tāpēc izsaka indīgas piezīmes un to nesaprot, tad viņi tās izteiks aŗi par 2k EUR PC.

Īsāk sakot meklē problēmas, kur to nav.

Laaciz 01.02.2021 18:50

Nu, ja cilvēks nemāk izmantot Scale, lai ikonas, teksts u.c. lietas viņam būtu ērtāks uz 4K ekrāna, tā tad nav veikalnieku batonu problēma.

Laaciz 01.02.2021 18:47

Lietoju 27" ekrānu un 1 m attālums toč nav, bet pārskatāms ir ļoti labi. 34", kas visbiežāk ir UltraWide lieto visvairāk FPS spēlēs lielākam FOV un video editori, lai labāk pārredzētu Timline, Source un Output ekrānus u.c. sīkumus.

Izšķirtpējas audzēšana nevis subjektīvi, bet reāli padara diognālas līnijas un ieliektas līnijas gludākas, bet nekad perfekti gludas. Pikselis pēc būtības ir mazs kvadrāts un jo blīvāk tos var sakrāmēt, jo "gludāks" un asāks ir attēls un nav nepieciešams AA (spēlēs), lai mazinātu "zāģa" effektu. Lai darbinātu dažādus softu baisu dzelzi nevajag, lai attainotu 4k attēlu. Problēmas sākas 3D softos (spēles, modelēšana).

Laaciz 01.02.2021 15:53

Nu, bet tāpēc jau tā ir SPĒĻU konsole.

Laaciz 08.01.2021 21:03

Nu, ja saki A, tad saki arī B. Kādi būtu šie tehniskie risinājumi?

Laaciz 08.01.2021 9:16

Viss jau skaisti. Bet... Tad visiem pasaules ražotājiem jāvienojas par identiska dizaina baterijām visiem auto. No Super mini līdz Pick-up truck. Plus baterijām visām jābūt vienādām pēc ietilpības, nu teiksim 100 kWh, neatkarīgi no auto veida. Baterijai no Fiesta būtu jāsader ar Ranger un otrādāk. Vai arī tad katram auto veidam sava izmēra baterija. Un tad kā zināt, kuras baterijas turēt vairumā, kuras nē? Ja pa LV ielām pārvietotos teiksim 250k e-auto cik jābūt šīm stacijām un cik bateriju krājumiem jābūt, lai nodrošinātu šādu baterijas maiņu pieprasījumu. Un kur ir garantija, ka man iemainīs labu bateriju nevis būtiski degradējušos vai kā citādi bojātu?

Laaciz 08.01.2021 8:55

Liela iespēja, ka ar e-auto būs kā ar telefoniem. 2 - 3 gadus palieto un jau ir jaunāks modelis. Lielāks, jaudīgāks, vairāk ekrāniem un fīčām. Un to veco vienkārši pat softiski vairs neatbakstīs. Un kā jebkurai uz brīdi aktuālai e-lietai cena pāris gados krīt dramatiski, jo neviens negrib lietotu elektroniku pirkt, jo ir pieeja lētākām un jaudīgākām alternatīvām.

Par to Tesla fīču nogriešanu pāris stāstus ir sanācis dzirdēt. Cilvēks nopircis lietotu Model S - Tesla nogriež opciju uz Superchargeru. Citu stāst pa radio kādu laiku atpkaļ stāstīja. Izsolē nopirkts Model 3. Autopilots jau iekšā it kā viss čikiniekā. Nopērk... Nop Autopilotu atslēdz, jo tu par to nemaksāji. Lūdzu samaksā vēlreiz 5k $.

Laaciz 29.11.2020 11:41

Laikam liktu, ka Octavia varētu kroni šogad pacelt, bet neizslēgtu arī ID.3 iespējas.

Laaciz 12.11.2020 19:20

Tā kā biju izbraucis ar jauno Leon un tas mani atstāja tikai pozitīvu iespaidu, tad gribēju izmēģināt ar Seat piedāvāto kroseveru – Ateca. Konkrētais eksmeplārs bija FR komplektācijā ar 2.0 TSI (190 Zs), kas sajūgts ar 7 pakāpju DSG un piedzen visus 4 riteņus.

Dizains sportisks un uzrunājošs, kā nekā Seat sevi pozicionē priekš gados jaunākiem pircējiem/braucējiem. Salonā gan šāda dizaina valoda neturpinās. Viss ir daudz piezemētāks un viegli uztverams. Kāda neizprotama iemesla dēļ acīs iekrita ventilācijas režģi salonā, kas likās gaižām lēti uztaisīti. Tiešām nezinu kāpēc tam uzmanību pievērsu. Bet kopumā salons pieklājīgs un pusādas krēslos ērti atrasties.

Seat kā jau Seat arī gaitā uzvedas daudz jautrāk kā līdzvērtīgs VW. Visbaudāmāk auto palika “S” režīmā. 2.0 TSI bez ierunām, viegli dzen uz priekšu jebkurā ātrumā. Braucot galīgi nejūti, ka sēdi krosoverā. Sēdpozīcija kopā ar augstākiem durvju apšuvumiem rada iespaidu, ka sēdi parastā hečbekā. Priekš manis tas ir tikai plus. Un jāatzīst, ka šis man patika stipri vairāk par GLB.

Lai nu kā Seat aicina uz azartisku braukšanu un Ateca nav neākds izņēmums. Ja Nepilni 32K EUR par šo liekas atbilstoši, tad droši var ņemt ciet!

Laaciz 10.11.2020 21:25

Kaut e-auto šogad Gada Auto ir pārstāvēti salīdzinoši kuplā skaitā, iekšdedzes auto nekur vēl nav pazuduši. Ar kādu daļu jau bija sanācis izbraukt pirms tam, tāpēc šoreiz izvēle krita par labu Bavārietim. Tā kā pēdējais BMW ražojums ar ko ir sanācis pabraukāt bija e46 ar 2.0d, tad grēks būtu bijis neizmantot iespēju izmēģināt, ko tad 20 gadi attīstības nozīmē. Tad nu ņēmu atslēgu, sēdos ,nu ļoti patīkamajā salonā, un devos ceļā.

Pirmās sajūtas iesēžoties salonā – “Oi… cik patīkami apņemošs sēdeklis”. Tam seko salona materiālu iztaustīšana, kas bez pārsteigumiem ir labas kvalitātes. Šķita, ka interjers piestumts ar visām iespējamām un neiespējam ekstrām. Kaut arī ekstru ir daudz, tās ir viegli saprotami izklātas pogu un skārienekrāna izskatā. iDrive sistēma ir viegli uztverama un arī intuitīvi lietojuma pateicoties centrālajā konsolē esošajam vadības ripulim.

Labi darbinam klāt un dodamies ceļā. Kaut zem pārsega nepukst sirds no augstākajiem ražotāja plauktiem (2.0 benzīns ar 135 kw), tā sedanu vienalga dzen uz priekšu viegli un bez ierunām. Vadība ļoti patīkama un precīza. Piekare, protams, nav nekāda mīkstā, bet nebūt ne arī nekonfortabla. Zobus gan labi izklabināja un Vanšu tilta posmā pirms Rīgas pils, virzienā uz Centru. Bet nu asfalts tur tāds kā pa viļņotu granteni brauktu. Tas gan neietekmēja kopējo brauciena baudījumu. Nevarēja saprast vai tā bija vieglā mūzika, kas skaneja caur Harman/Kardon audio sistēmu, vai patīkamie laikapstākļi, bet brauciens bija tīrs baudījums. Bavārietis nevis kacināja, bet mudināja baudīt mierīgu, patīkamu “slīdēšanu” pa pilsētas ielām. Vēsā mierā varētu norulēt neskaitāmus simtus km tāpat vien prieka pēc.

Rezumējot - nepārprotami patīkama vieta, kur atrasties un ārā kāpt galīgi negribējās. Nedēļas nogales brauciens dabā ar šo būtu patiess prieks.

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti