Kārtot: Augošā secībā
1 2
Laaciz 24.09.2020 9:20

Neredzu problēmu uzlādēt. Savas lādeju pēdējo reiz pirms kāda mēneša. Klausos sporta zālē, šad tad mājās vai izejot pastaigāt. Ausīs liekamos atseviškos "tamponus" nelietoju, bet gan On-Ear tipa austiņas. Manas maksāja 35 EUR un par labām BT austiņām tas ir pat ļoti adekvāts cipars. Kā ju minēju dārgākiem modeļiem nāk arī 3.5 mm audio jack. Tā kā nav problēma pat tad, kad izlādējas. Plus daudzas modernās austiņas nodrošina fast charge un 10-15 minūtes var dot 1,5-2,5 h klausīšanās laiku. Austiņām ar vadu vietu redzu pie labas audio sistēmās mājās.

Laaciz 23.09.2020 15:24

LG kaut kā baigi izceļas ar gļukainību.

Android ir labs savā stock izpidījumā vai tuvu tam. Tie, kas man gļukout sākā bija Samsungi, konkrēti Galaxy S un S5. Pirmā gadījumā gan pats piebāzu ar visādu drazu (mans pirmais Smartphone ). S5 sākās zili brīnumi ar baterijas uzlādes neturēšanu un rubīšanos arā pie 15% uzlādes līmeņa un kad ieslēdzas tad jau norkitis līdz 10%. Bet stock Android variācijas (Galaxy Nexus, OnePlus 5 un tagad OnePlus Nord), vienmēr strādāja teicami.

Laaciz 23.09.2020 15:11

Iedomājies... Baigi ērti ir tās BT austiņas. Nekas nekur nekarājas, nav kam samudžināties kabatā/somā. Iespraud uzlādē un atkarībā no modeļa 20+ h klausies. Un par ir tādas, kam nāk līdzi 3,5mm vads, ja nu izlādējas. Sporta zālē ērti. Mājās arī ērti, ja ierīce stāv vienā istabā un pats kaut uz virtuvi aizej ēst taisīt.

Laaciz 22.09.2020 10:26

Lielam vairumam sensorus štancē Sony. Svarīgi ir arī kā tiek apstrādāta informācija no šī sensora. Kaut sensors ir viens, bet attēli atšķiras statp dažādiem ražotājiem.

Laaciz 22.09.2020 8:44

OnePlus Nord 8gb RAM /128gb iekšējās atmiņas variants.

Snapdragon 765G ir ātrs un teicami pilda iekdienas funkcijas. Uz 90Hz AMOLED ekrānu ir nu ļoti patīkami skatīties kaut pirms tam domāju "Ai, kas tur 90Hz vai 120Hz, vai vairāk, tāpat ir ok", bet nop... Pilnīgi cita lietoāja pieredze. Kamera ir pieklājīga. Protams, nav Samsung, Apple vai Huawei flagmaņu līmenis, bet uzņem labus attēlus tāpat.

Laaciz 08.09.2020 12:15

ZZZZ rakstīja: Ja ļoti īsi, tad sajūta tāda, ka wagenconcern ir nolikusi seat pēdējā vietā. Žēl..Ja būs jums iespēja pasēdēt tajā auto jūs sapratīsiet ka uzspiežot uz durvu kartēm, tā nedaudz pa vidu, sadzirdēsiet skaņu kas visu izsaka. Dizains no ārpuses labs, bet tie materiāli auto izgatavošanā drausmīgi noekonomēti. Pat vējstikls ir izdevies tik plāns, ka lietus laikā liekas, tur plēve uzvilkta. Par pārējo neņemos komentēt un 1,5tsi arī salīdzinot 1,0 tsi baigais spridzeklis nelikās.

Man atkal pilnīgi pretējs viedoklis radās par Leon. Labi nevaru ļoti spriest par montāžas kvalitāti, jo baigi nesanāca visu izčamdīt (to septembra beigās Ķipsalā ), bet viss pārējais radīja pozitīvas emocijas. Tā kā pie Mola pirms Leon izbraucu ar Golf, tad varēju uzreiz salīdzināt. Nu... Golf es katrā ziņā neizvēlētos pār Leon.

1.5 TSI ar 6M/T skrēja pat ļoti ok. Salīdzinot ar Arona 1.0 TSI un DSG Leon bija bez maz vai raķete. Sēdpozīcija ērta uz vadītāju orientētais interjers un tā dizains man likās pārāks par Golf vai Octavia. Šeit gan nerunāju par montāžas kvalitāti. Aizmugurē sēdošajiem vietas pietiekoši un tālāks brauciens krampjus neradīs.

Braukšana radīja azartiskākas emocijās kā ar Golf vai Octavia. Golf vispār likās tik bezgala garlaicīgs, ka pat stumt to būtu aizraujošāk. Octavia ir kaut kur pa vidu starp šiem, bet ar noslieci uz konservatīvismu un garlaicību.

Kas mani pārsteidza, ka Golf ar DSG likās daudz skaļāks par Leon ar M/T. Grūti spriest kapēc, bet nu tāda sajūta radās.

Laaciz 01.09.2020 7:51

Paātrināties dinamiski, manuprāt, ir gan drošāk gan efektīvāk. Ilgi vilkties līdz atļautajam patērēs daudz vairāk degvielas/kwh. Iekšdedzes gadījumā ātrāk nonākt pie pareizā roba vienmērīgāi braukšanai būs ekoloģiskāk kā vilkties līdz tam ātrumam. Fiqsy u.c. jau, protams, ir izevīgi, ka lēni paātrinies. Vairāk var noplēst par braucienu.

Laaciz 31.08.2020 16:44

Man pēc pēdējā brauciena ar atnāca SMS, bet, ka man ir liegti pakalpojumi... Laikam pēdējā braucienā pēc aplikācijas domām esmu drifotjis katrā līkumā un tāpēc man nosodīja. 6 Harsh Cornering... 2x 90° (max 30-35 km/h) līkumi, uzbrauktuve Salu tiltā (tā ar lielo līkumu uz Lāčplēša ielu no Krasta) ar ātrumu 60 km/h un vēl 3 līkumi kuros iebraucu mierīgi un dinamiski paātrinājos no tiem. Bet nu Fiqsy laikam uzskata, ka paātrināties līdz 50-60km/h vajag pēc iespējas lēnāk...

Laaciz 27.08.2020 19:15

Kurš tad īsti ir tas bomzis galā? Tas kurš aiziet paņem līzē 20-30K EUR vērtu auto ar viņu apmierinošu komplektāciju? Vai tas, kuram vajag līzi vecam premium, vai kam citam līdzīgam (galvenais lai piebāzts ar ekstrām) un ar milzu procentu no Mogo veidīgiem kantoriem?

Q7 tu nepiesauci nejauši. Izklausies pēc cilvēka no "Lietots premium un neko citu" grupas.

Cik daudz un bieži tu izmanto tās super puper ekstras savā mega krutājā ekstru piebaztajā tačkā? Vai tev viņas ir tik tā ķeksīša pēc?

Laaciz 26.08.2020 16:34

Rēcīgs arguments par to Q7

Kā Tev liekas, vai absolūtais vairākums, kas pērk auto no salona, to dara aizejot ar čemodānu kurā ir 20-30k EUR un saka "Do' ma šito te tačk'?" vai tomēr ņem līzē? Lai paņemtu to lietoto Q7, tiem 10k EUR būtu jābūt uz rokas nemaz nerunājot par tiem 13k ko savest kārtībā.

Laaciz 11.08.2020 14:14

Man arī kretinē S/S vienmēr uzreiz izslēdzu. Un pilsēta, manuprāt, ir vissliktākais variants šitai sistēmai. Neskaitāmas reizes piešķilt/noslāpēt motoru korķī sēžot stipri šaubos, ka ir veselīgi.

Vairākas reizes ir gadījies, kad aizmirstu izslēgt un esmu gandrīz pilnīgi apstājies , bet tomēr uzsāku braukt lieku robā atlaižu sajūgu, spiežu gāzi un bam nekas nenotiek. Tad ir atkal jāizspiež sajūgs, lai piešķiltos. Stulbākais, ka tas gadās, kad logs uz izbraukšanu ir minimāls un var nejauši sūdos iedzīvoties.

Laaciz 16.07.2020 15:08

Da nu? Jau?

Laaciz 13.07.2020 22:15

Kā jau teicu pēc sajūtām . Nuuu par to 1.6 baigi šaubos... Katrā ziņā Golf 2 ar 1.6 pat tuvu tā negāja, griez kā gribi. Bet tas pēdējo 10 gadu laikā ir pēdējais 1.6 atmo ar ko esmu braucis tā kā varbūt modernie ir labāki.

Laaciz 13.07.2020 9:57

Atvaino nepreizi noformulēju. Pēc sajūtām biju domājis, nevis kā faktisko lielumu, jo elektromotra bez ierunu griezes moments spēj šādu sajūtu radīt.

Laaciz 13.07.2020 8:42

Tā kā atsevišķu tēmu neredzu jēgu cept, tad padalīšos šeit ar pirmajiem iespaidiem izbraucot ar Renault Zoe, kuru tagad piedāvā Fiqsy.

Sāksim ar pozitīvo. Uzraujas labi, bet nekas tāds ārprātīgs. Varētu pielīdzināt ar Stelvio 280Zs versijas uzrāvienu. Patika salona apdares dizains. Protams, cietā plastmasa nekur nav palikusi, bet pelēkā auduma ielaidumi uz paneļa un durvīs radīja tādu kā mājīguma sajūtu. Priekšējais panelis mīkstā plastmasa. Infotaiment sistēmai un instrumentu panelim ir skaidra grafika un pozitīvi, ka klimanta kontrole nav ekrānā, bet atsevišķi izdalīta. Audio sistēma arī skanēja pieklājīgi.

Negatīvais, kas vairāk saistīts ar komfortu un lietojamību. Nevarēju atrast ērtu sēdpozīciju. Vai nu es nemācēju sačamdīt vai tiešām nebija sēdekļa augstuma regulācija, bet sajūta, ka sēdi un galva griestos duras. Stūre sitās pret kājām, kaut arī bija tālākajā un augstākjā regulējumā. Neesošs rokas balsts. Nu tiešām 21gs. autiņam par tādu cenu jau kaut ko tik prastu kā rokas balstu jau nu varēja ielikt. Audio kontrole ir zem stūres uz kloķa. Personīgi liekas ļoti neērts risinājums. Ir, protams, arī ekrānā audio kontrole. Manā Focusa uz stūres varu kontrolēt gan mazo nekrānu panelī, gan audio un kruīzu. Viss atrodas uz stūres un nav nekur jāmeklē aiz tās. Nepatika, ka spidometrs netiek līdzi ātrumam. Braucu ar 67kmh - uzpiedu un pēkšni skaties jau gandrīz 90 spidometrā. Iespējams to var labot ar soft update. Cimdu nodalījums tālu un zemu, ka kārtīgi jāpaliecas, lai aizsniegtu. Un ietilpība ar nešķita pārāk liela. Ja kādam patīk visi 4 logi, kuri ar vienu klikšķi nolaižas un paceļas (kā man), tad tādi ir tikai priekšā.

Īsuma viss, par pašu auto. Viedoklis balstās uz tiem auto, kas pieejami Fiqsy, tā kā iespējams kaut kas ir savādāk komplektējams (kaut vai tas pats rokas balsts). Neesmu iedziļinājies, ko Zoe var pasūtīt.

Pati braukšana. Kā jau teicu - paātrinājums labs, bet kaut kā ātri apnika. Jā skrien labi, bet kaut kas pietrūka... Garlaicīgi kaut kā palika braukt. Izkratījos pa bruķi nedaudz. Ļoti skaļi nav, bet Corrola, piemēram, ir daudz klusāka un arī mīkstāk iet pāri tam bruģim. Nobraucmaais attālums - kad paņēmu rādīja 226 km. Pēc app rādījuma nobraucu 4,8 km un atlikums panelī bija 218 km.

Tad nu pirmais subjektīvais iespaids par Renault Zoe, ja nu kādam interesē.

Laaciz 04.07.2020 14:49

Interesanti cik ilgi kamēr parādīsies "Jailbrake" no aktīviem cilvēkiem, kas visu ieslēgs? Plus subscribe ir skaists apjājiens uz ko ražotăjs smuki pelnīs.

Laaciz 18.06.2020 11:59

Tesla jau nav oficiālu dīleru. Tuvākie officiālie showroomi laikam bija Stokholmā un Vīnē.

Laaciz 08.06.2020 15:17

Tici man, man absolūti neskauž elektroauto

Ķip, ja man kaut kas nepatīk, tad es esmu skaudīgs īblis? Dzelžaina loģika. Man nepatīk melni kūpošas un smirdošas kvēpu kastes uz ielām, tad es ar esmu skaudīgs īblis, jo man tādas nav?

Laaciz 08.06.2020 12:40

Realistiska domāšana un pavisam nopietns jautājums (ko Tu ar to "moderno domāšanu" mēģināji pateikt laikam sparoti tikai Tu).

Tātad, atbildi par kādiem nopelniem viņam ir piešķirta šāda privilēģija?

Laaciz 08.06.2020 11:53

Nu un? Es zinu, ka CSN atļauj viņam pa to joslu braukt, bet par kādiem nopelniem viņam tas ir atļauts un kāpēc man viņš būtu kaut kur jālaiž? Tikai tāpēc, ka viņam vairāk naudas ir, lai var elektromobīli nopirkt un viņam tagad tiek piešķirta privilēģija apbraukt visus?

Es parasti cenšos izvairīties no korķu laikiem, la nebūtu tie dīzeļi jāosta, bet, ja tomēr gadās, tad viens elektro dranduļets priekšā neko nemainīs, tāpēc, lai pasēž un pagaida.

Laaciz 08.06.2020 10:43

A par kādiem nopelniem man būtu elektro verķis kaut kur būtu jālaiž ārā? Tāpēc, ka viņš spējis atļauties tādu auto un Dome viņam privilēģas par to piešķīra? Es ar principa pēc nelaistu. Kamēr visi stāv viņš kā kungs visus apbrauc.

Laaciz 22.05.2020 8:45

Cik cilvēku tik viedokļu. Mazda 3 sedanu ar Soul Red Crystal krāsu ar AT vai MT - tā jau paša izvēle. Mazda gadījumā MT iet līdz vidējai komplektācijai Skyactiv-G gadījumā un biš augstāk Skyactiv-X. Personī liekas, ka Mazda 3 brauc patīkamāk, kā arī salons ir daudz glītāks un neuzbāzīgs. Nemaz nerunājot par eksterjeru. 2.0 atmosfēra nāk ar mild hybrid tehnoloģiju bez turbo vai supercharger. Līdz ar to mazāk par ko galvai sāpēt, ja nu tomēr kaut kas noklājas. Manā skatījumā Mazda ir tad, ja gribas ko vairāk par pēcpuses pārvietošanu.

Ar Corrolu regulāri braukts CarGuru. Komforts ok. Jūtami plastmasīgāks. Troksnis no dzinēja CTV dēļ varētu daudziem nepatikt. Personīgi ikdienā negribētu ļoti ilgstoši braukt (kaut arī pats esmu par Hybrid domājis). Momenta rāviens no Elektromotora, protams, jūtams, bet kopējo dinamiku baisi neuzlabo. Bet! Ja izvēlas hatchu ar 2.0 atmosfēru, tad jau pavisam cita lieta. Bet cena attiecīgi ar līdzīgi pakotu Mazda 3 būs nesalīdzināma. Un vai tas nedaudz mazākais nodoklis būs tās starpības vērts.

Mazda 3 gadījumā pat bāzē ir labs aprīkojums. Vision Plus manā skatījumā ietver visu, kas ir lietderīgs. Toyota gadījumā šķiet nenāk Android Auto un Apple Car Play. Pats personīgi izmantoju Android un bez tā vairs negribētu auto.

Rūsa nu jau ir pagātne, bet ja braukt tos pašus 5 gadus, tad par to pat nebūtu jādomā.

Tāds subjektīvais viedoklis šajā jautājumā.

Laaciz 06.04.2020 12:15

Cena esot pieņemama... Ieejam turpat SS un šitāds pats 2014. gada bulku vāģis, bet ar dīzeli maksā teju 3x mazāk. Pēc nu ļoti rupjiem aprēķiniem tam elektriskajam bulku vāģim ir jānovālē ~100k km, lai atpelnītu tikai cenas starpību (tīri tikai degvielā).

Laaciz 22.02.2020 12:37

Garantija neko nenozīmē. Arī garantijas laikā kaut kas nosprāgst. Kad būs masveidā e krāmi tad garantijas sāks sarukt. Ražotājam ilga garantija ir slikts bizness. Kas attiecas uz pārstrādi. Jā to darīs, bet atceries iegrūžot 100% izejmateriālu atpakaļ neiegūsi 100% produkta. Ja tā varētu, eksistētu mūžīgais dzinējs un šīs sarunas nebūtu vispār.

Un Leaf piemērs ir ļoti labs. Ar laiku būs jādomā kā ražot lētāk, kad būs iemānīti tipa puslidz kvalitatīvie e krāmi. Neesoša dzesēšana domāju būs viena no lietām ar ko taupīt.

Laaciz 21.02.2020 17:37

Neērtības... Vot kakova hrena tās neērtības vispār radīt? Ja mierīgi var bez tām iztikt? Es iekāpju un es braucu... Prātā nav man ienācis, ka man vajadzētu otru mašīnu, lai brauktu pa pilsētu vai veikalu. Kaut kā mana viena to dara ļoti labi. Tad kaut ko mistisku skaitļot un rēķināt ka nu vot tagad man 5km izmaksās par EUR mazāk tāpēc pirkšu otru tačku pa 40K maksāšu 2 KASKO, OCTAS, nodokļus un visu pārējo ar to saistītām lietām.

Kāpēc cilvēkiem patīkt radīt problēmas kur to nav un tad risināt tās radot citas problēmas?

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti