Kārtot: Augošā secībā
1 2
Laaciz 22.02.2020 12:37

Garantija neko nenozīmē. Arī garantijas laikā kaut kas nosprāgst. Kad būs masveidā e krāmi tad garantijas sāks sarukt. Ražotājam ilga garantija ir slikts bizness. Kas attiecas uz pārstrādi. Jā to darīs, bet atceries iegrūžot 100% izejmateriālu atpakaļ neiegūsi 100% produkta. Ja tā varētu, eksistētu mūžīgais dzinējs un šīs sarunas nebūtu vispār.

Un Leaf piemērs ir ļoti labs. Ar laiku būs jādomā kā ražot lētāk, kad būs iemānīti tipa puslidz kvalitatīvie e krāmi. Neesoša dzesēšana domāju būs viena no lietām ar ko taupīt.

Laaciz 21.02.2020 17:37

Neērtības... Vot kakova hrena tās neērtības vispār radīt? Ja mierīgi var bez tām iztikt? Es iekāpju un es braucu... Prātā nav man ienācis, ka man vajadzētu otru mašīnu, lai brauktu pa pilsētu vai veikalu. Kaut kā mana viena to dara ļoti labi. Tad kaut ko mistisku skaitļot un rēķināt ka nu vot tagad man 5km izmaksās par EUR mazāk tāpēc pirkšu otru tačku pa 40K maksāšu 2 KASKO, OCTAS, nodokļus un visu pārējo ar to saistītām lietām.

Kāpēc cilvēkiem patīkt radīt problēmas kur to nav un tad risināt tās radot citas problēmas?

Laaciz 21.02.2020 14:43

Mjam... Tā vietā, lai būtu viens vai divi auto ar kuru braukt kad gribu, cik gribu, Raimonds iesaka kaut ko skaitļot, rēķināt...

Tu: "Tā nākamo nedēļu nebraukšu 100km braukšu 50km, bet varbūt vairāk... Nezinu... Mož ņemt eko krāmu? A es uz pilsētu braukšu? A varbūt nē mož tomēr benzīnieks jāņem, ja nu gribas tālāk?"

Tikmēr kaimiņs ar auto parasto: "Tā aizšaušu ieliešu pilnu bāku kādas 5 min un tad jau redzēs kur aizbraukšu"

Laaciz 12.02.2020 8:36

nomiks rakstīja: FB reklamē akciju jaunajai Toyota Corolla Hybrid Sedan Activ Plus, labs aprīkojums un cena ar iekļaujas budžetā - 21 300 EUR, kas, ja var ticēt dīlerim, ir ar 4350 EUR atlaidi.

Taisni par šo gribēju teikt. Vēl lētak gan jau varētu dabūt ar 1.6 atmosfēru.

Ja var pievilkt cenu nedaudz ai ausīm, tad palūkot Mazda 3. Patīkams auto. Nekāda raķete gan nebūs. Taisni tagad ir pāris labi auto uz Mazda 100. jubileju.

Šķiet Opel Astra un Insignia arī kaut kādi akcijas piedāvājumi.

Kas attiecas uz 1.5TSI no WV grupas, skrien labi tas pat Kodiaq, ir pārbaudīts.

Bet kā jau te augstāk min vajag saprast kā plānots lietot pirms kaut ko ieteikt.

Laaciz 07.02.2020 13:59

Tātad kaut kāds āķis tomēr tur ir?

Laaciz 07.02.2020 8:01

Jopcik es tikko pa 320 ar pašrisku paņēmu savam Focus. Kur var šitādus skaistus ciparus dabūt?

Laaciz 05.02.2020 10:20

Ehh... Veicinot nodokļu atlaides dīzelim EU tik apsēsta ar dīzeļ auto. Esi padomājis kāpēc EU uz pārējās pasaules fona ir tik ļoti apsēsta ar dīzeļ auto? Tieši tas pats tiek darīts ar EV piedāvājot tam visādus pārejošos bonusus. Kur ir garantija, ka pēc 20 gadiem neatkārtosies tas pats, kas ar dīzeļiem?

Gan tankam gan zmūdenei visticamāk arī ir pajāt cik L tērē. Uz tām tonnām tas nekas nav. Būtisks smagai tehnikai ir dīzeļa griezes moments, lai spētu to masu kustināt. Būtiski būtu patēriņš dīzeļģeneratoram ražojot elektrību.

Ātruma ko atradu:

"Ever since the 1990s, European governments have been encouraging drivers to buy diesel cars as an alternative to traditional gasoline-powered vehicles. The rationale was simple: Diesel engines use fuel more efficiently, so the switch was supposed to reduce carbon dioxide emissions and help stave off global warming. Thanks to tax breaks and other incentives, diesel cars now make up one-third of Europe's fleet"

"One main drawback of diesel cars is that they can emit higher levels of other harmful air pollutants like particulates and nitrogen oxides. And those ended up being much harder to clean up than experts initially predicted"

Laaciz 05.02.2020 9:32

Manipulējot ar nodokļiem šķiet 80-tajos gados. Tādējādi mākslīgi kropļojot tirgu. Tieši tas pats, kas tiek darīts tagad, lai piespiestu lietot EV. Bet tik tiešām nezin kāpēc par to kaut kā aizmirst daudzi.

Laaciz 05.02.2020 9:26

"NOX piesārņojums ir. Nav svarīgi, kāpēc tas tā izveidojās. Piesārņojums ar PM2.5 daļiņām arī ir. Nav nozīmes tam, kā tas vēsturiski izveidojās."

Nu ja pofig kāpēc. Cīnīsimies ar sekām, jo domāt kāpēc tā notika ir pārāk sarežģīti.

"Kad ziemas vēl vispār principā bija, tad tie klimata pārmaiņu noliedzēji tieši to arī darīja - noliedza globālo sasilšanu vispār. Tagad - noliedz cilvēka ietekmi uz globālos sasilšanu un visādi interpretē piesārņojumu."

Es atceros īsas ziemas, siltas ziemas, tiešām ļoti aukstas ziemas un pat nenormālu sniegputeni ap Lieldienu laiku. Un tas viss pēdējos pārdesmit gados. Un, ja nākamā ziemā būs stabili auksta, ko tad tādi kā Tu bauros? Silts nav labi un auksts ar nav labi?

Pieņemsim aizliedz iekšdedzi un visiem piespiedu kārtā jāpārsēžas uz datoriem ar riteņiem. Ko darīt ar tiem entajiem miljoniem auto? Pārstrādāt? Labi. Cik daudz atkritumu un izmešu radīsies pārstrādājot to visu? Un nevajag man te ļa ļa par pilsētu. Ja reiz aizliegs, tad aizliegs visur. Tad jautājums, kur nomaļāku vietu cilvēki, kam nav tāda rocība ņems transportu? Cik ilgi līdz lietotam EV pa 2K eur vai mazāk? Un kur būs grantija, ka baterija tam krāmam vēl turēs?

Ko darīt ar nolietoajiem miljoniem bateriju? Pārstrādāt? Nu labi. Cik ilgi pārstrādāsi? Pārstrādājot 100% baterijas atpakaļ neiegūsi 100% izejmateriālus jaunai baterijai. Ja tas būtu iespējams, tad sen būtu mūžigais dzinējs un par EV mums nebūtu pat jādomā.

Un kā ar piesārņojumu apkārtējā vidē? Par to nav jārunā? Piesārņotie okeāni, kas ir liels skābekļa avots planētai. Meži, kas tiek izcirsti lauksaimniecības zemēm. Un līdz ar to palielinot dzīvnieku sugu izmiršanu. Pareizi no tā nesanāk mega zaļais bizness un nevar smuku naudu nodoklīšos no cilvēk parastā nokāst.

Laaciz 28.01.2020 11:52

1) Nevis jauda, bet grieze.

2)Poga kloķis. Kāda starpība? Funkcija tā pati.

3)Un kad vajag tās bremzes pēkšņi ar maks spēku pļekt... No nekā nedarīšanas ieklemmē.

4)Apsilde tāpat nāk no baterijas. Apsilde ICE nāk no motora siltuma. Benzīnā tas notiek ļoti ātri tā kā tā nav nekāda traģēdija.

5)Vasarā izbraucu ar jauno Mazda 3 2.0 sedanu. Stāvot uz vietas neko nedzird un nekas nevibrē. Braucot tikai uzsākot dzird motora rūkoņu. Ja Tev neliela rūkoņa tik ļoti uztrauc sēdi mājās nopako sienas un ārā nelien, būs drošāk.

6)Es arī nemeklēju DUS, bet parasti leju vienos un tajos pašos, ļoti agri no rīta, vai pēc darba. Nekad neesmu saskāries ar Tevis minēto problēmu. Ja atstāj mašīnu pie tanka un iet pirkt hotdogu un pieblīvēts tanks cilvēks pēc definīcijas ir kretīns. Ja Tev sastāsies pie elktro uzlādes vēl 4 purni, kas lādēsies 20-30minūtes rindā nebūs jāgaida?

7)Aizmirsti. Rezerves daļas un serviss ir ražotāja medusmaize. Neviens neies no brīva prāta atteikties no tādiem ienākumiem. Piekare tāpat ir, dzesēšanas sitēma, AC sistēma, bremžu sistēma. Elektrību pa lēto Tev arī nedos. Kad saruks akcīzes ieņēmumi fosīlajam kurināmajam nāksies kaut kur to starpību meklēt.

200km ir izsmiekls. Tu pierādi, ka esi gatavs, lai Tevi apjāj un esi ar mieru maksāt vairāk par mazāk.

Laaciz 17.01.2020 8:37

O, jopcik! Gandrīz 4 gadīgs un teju pa jauna cena. Nu interesantas cilvēkiem tās fantāzijas par cenu. Mož jāpārdod savējais pa kādiem 12K Dabūtu i pirmo atpakaļ iemaksu i nopelnītu pa virsu

Laaciz 15.01.2020 19:53

kasinsh79 rakstīja: Pēdējo gadu aizvien biežāks novērojums. Tumšajā laikā braucam tikai ar dienas LED priekšā Respektīvi, aizmugurē auto nedeg pilnīgi neviens lukturis. Pamanāms tāds spokauto ir vien apgaismotā ceļā (pilsētā), absolūtais vairākums ne uz midžināšanu aizmugurē, ne skaņas signālu, pat ne uz žestiem apsteidzot naturāli NEREAĢĒ Izrādās, ka iemesls esot gaužām vienkāršs - pērkot jaunu auto, cilvēki nav izvēlējušies krēslas sensora opciju (kas nudien nav dārga fīča). Omg, kāds fail, ja reiz pašam nepielec, ka tumsā brauc bez gaismām.

Ar šad un tad tādus manu. Ja cilvēks nejēdz pats pagriezt puļķi, kad krēslo nu ko tu tādam padarīsi. Man personīgi nekāda sensora nav gaismām un nafig arī nav vajadzīgs. Nav jau grūti veltīt 1 sekundi laika puļķi pagriezt. Visa problēma cilvēku galvā, ka pat nejēdz iepazīties ar auto ko paši nopērk. Nu un tad ražo visādus sensorus priekšā un pakaļā tieši tādiem, kas nesako līdzi, kas notiek uz ceļa un labi, ja spēj to baranku grozīt paši vēl.

Laaciz 14.01.2020 11:56

5 robi? Hmm... Tad varbūt Pre-Facelift? Manam ir 6. Komplektācija tiešām laba par nepilniem 15k EUR bija. Tagad līdzvērtīgs uz akciju (bet ar automātu) bija 20k EUR. Kompis rāda 6,5L, protams, tas nav 100% akurāts, bet arī ne galīgi nepareizs.

Laaciz 14.01.2020 9:30

Nu neko sliktu nevaru teikt. Pēdējā reize tāda nesaprašanās sanāca gan, kad gaidu zvanu, ka auto gatavs, bet nezvana, jo parasti zvanīja uzreiz, ka var saņemt. Gaidīju tur pat klientu zonā kādu pus stundu pa virsu gaidot zvanu, bet izrādās jau bija gatavs. Laikam manu atbildi, ka gaidīšu tepat saprata, ka pats pēc tām 2h pienākšu.

Kas nu kuram skaitās dārgi vai lēti. Man nav ar ko salīdzināt īsti. Varbūt vienīgi ar Karlo Motors, kad viņi vēl Škodas pārdeva (radiniekam Yeti ir). Tad ar tiem +/- vienādi. Pēdēja apkope bija 260EUR, gadu iepriekš zem tiem 260 EUR bija un pirmā bija zem 200 EUR.

Laaciz 13.01.2020 22:39

Tad nu tā... Focus 3 gados jau noripojis nedaudz virs 47k km. Decembrī izieta apkope, kurā pie standarta lietām bija arī paredzēta sveču maiņa. Tehniski un elektroniski nekādu problēmu nav manīts. Piekarē nekas neklab/negrab. Priekš pilsētas/šosejas auto redzējis pietiekoši štruntīgus grants ceļus, meža ceļus kur vairāk zāles kā ceļš un vēl kūdrā iesēdies līdz vēderam. Varētu teikt iztūrīgs darba zirgs. EcoBoost skrien un nedomā apstāties. Patīkams dzinējs. Salīdzinot ar T-Cross sastapto 1.0 motoru EcoBoost gaitā un skaņā jūtas daudz patīkamāks. Subjektīvs viedoklis, protams.

No mīnusiem nekas būtisks. Čīkstīga plastmasa, bet nu montāžas vaina konkrētai paaudzei. 4th gen esot labāk salikts. Nav tā, ka kaut kas visu laiku grabētu. Krakšķ, ja atspiežu kāju pret paneli, piemēram. Sēdekli gribētos vairāk apņemošu un prasās augstuma regulācija pasažiera beņķim, ja pats nebraucu nav visai ērti tur sēdēt un grozāmais atzveltnes puļķis ir kaitinošs.

Mīnuss, kas ne visai patīkams - tumsā braucot pa šoseju Infotaiment sistēmas ekrāns pat uz mazāko spilgtumu spiež acīs un nākas slēgt ārā pavisam a karti ta vajag, jo ne vienmēr car ticēt tantei, ka pateiks pareizā brīdī kur jāgriež. Grūti iedomāties kā Teslām ar saviem 17 collu ekrāniem u.c. kam viss ar ekrāniem noklāts.

Nākošā darāmā lieta - jāmaina kluči pirmo reizi. Cerams pagaidām viss.

Laaciz 06.01.2020 8:07

Neredzēju nevienu veikalu ko gāztu riņķī. Kafūži kā jau brīvdienās.

Laaciz 31.12.2019 18:27

Ar savu 1.0 EcoBoost 6 robu manuālis Latvija daudz izbraukāta. Pilnīgi normāli. EcoBoost tiešām patīkami burbuļo pie maziem apgriezieniem. Corolla 1.6 iegāžas diezgan padārgā nodoklī salīdzinoši ar tiem 1.0. Mazda 3 ar 2.0 ir baigi patīkams un kluss.

Laaciz 13.12.2019 8:59

Ne visi var un ne visi grib pārkvalificēties. Personīgi no mājām strādāt negribētu. Mājas ir mājas un darbs ir darbs. Šo robežu nojaukt neredzu jēgu. Tevis pieminētais aunu bars nebrauks, bet paklausīgi sēdēs aplokā - mājās. Īsāk sakot mans personīgais viedoklis - mājas ir vieta, kur nedomāt par darbu.

Par pārējo varu piekrist.

Ja nav noslēpums ko dari, ja strādā no mājām?

Laaciz 28.11.2019 12:27

Es ar laikam esmu nemoderns, bet tie displeji mani ne visai aizrauj. To vienu lielo, kas man ir slēdzu naktīs ārā, jo vienkārši spiež acīs un traucē redzēt ceļu. Spilgtumu, protams, var regulēt, bet nu tā jau stāv gandrīz uz mazāko.

Kompromiss būtu Analogais kopā ar displeju kā, piemēram, Mazda 6. Nemanāmi saplūst un acīs ar nespiež. Šāds piegājiens personīgi ļoti patīk.

Laaciz 28.11.2019 12:16

Jāskaita cik ātri un vai atmaksāsies dīzelis pret benzīnu eskpluatācijas laikā, ko plāno. Parasti dīzelis ir cenā ir dārgāks par benzīnu 1k, 2k citam 3k EUR.

Ar Reni ir braukts neliels līkums. Salons tīri neko kā arī aprīkojums, bet tas dīzelis kaut kā nelikās pārlieku straujšs. Vairāk likās, ka pat nedaudz mokās, lai tiktu uz priekšu. Bet nu varbūt tīri personīgās sajūtas.

Seat ir braukts garāks gabals, bet ar TSI. Personīgi patīk sēdekļu dizains un eksterjers. Iekšā viss Volkswageniskā garā. TSI skrēja ļoti labi un vadībā arī bija laba. Nelikās pārlieku liels "body roll" līkumos. Līdz ar to ar lielāku ātrumu izņemt līkumu nebija bailīgi, ka uz sāniem apgāzīsies.

Manuprāt, CX-5 price/performance ir ļoti labs. Aprīkojums labs, dizains labs un izceļas uz pārējo fona (subjektīvi, protams) un vairāk vai mazāk klasisks 2.5 atmosfērnieks (nebūs par turbīnu jādomā). AT arī nav divsajūgs. Principā cik lasīti un skatīti auto apskati - DSG ne visai mīl ļurināšanu korķos kā arī varbūt raustīgs mazos ātrumos. Jā nu Skyactiv-G ir diezgan ekonomiski, protams, priekš benzīna motora. 5L/100km vidējo neceri, bet makā robu neizraus.

Laaciz 06.11.2019 11:34

Kas ir pajaunāka mašīna? 99. gada? Kur Tu taisījies braukt ar tām mašīnām? Viss dziļākajā mežā vai purvā, ka bail kaut ko pārsist? Zin man liekas Tu meklē attaisnojumus, jo baidies, ka Tavu pasaulīti varētu sašūpot.

Laaciz 04.11.2019 8:46

Tak tāpat visu noliks, jo tas nav tā un šitais nav tā.

Laaciz 29.10.2019 8:06

Tāpat ir augušas cenas Scala un Octavia aprīkojuma līmeņiem. Pie tams 60 gadu jubilejas piedāvājuma aprīkojums Octavia, manuprāt, ir smieklīgs kaut vai salīdzinot ar to ko piedāvā VW Golf 45. jubilejas aprīkojumam. Izskatās VW vienkārši cenšas tā, lai Škoda nebūtu iekārojamāka par VW brendu.

Laaciz 06.10.2019 23:15

Kloķi atradu. Viss ko jutu kā mans dienvidu gals palaidās minimāli zemāk. Un tas kloķis bija beigu pozīcijā un tāpat vietas nebija. Atgāzu atzveltni tā ka izskatījos gandrīz kā pēc pacana pie behas stūres.

Laaciz 06.10.2019 23:09

Paldies Dievam ar Golf 2 sen vairs nebraucu un nesaprotu ko Tu ar savu tekstu gribēji panākt.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti