Pilnībā saprotu Jūs, bet mēs esam ieinteresēti sniegt pēc iespējas vairāk informāciju par automašīnām. Ņemot vērā, ka katram auto sava vēsture - citi apkalpojās pie dīlera; citi vienreiz mūžā (Itālijas gadījumā), ja auto nav bijis ne izsolēs, ne sludinājumos ar VIN, ne avārējis, ne dažādos TRL reģistros info iegūt nav iespējams. Ja nu vienīgi pieslēdzoties pie "kompja". Tādēļ mēs pamazām ievācam un veidojam arī ārzemēs izmantoto TRL reģistrācijas numurus, jo piemēram ir valstis, kurās pēc VIN neko nevar uzzināt, bet pievienojot VIN numuram + REG.NR + Pirmo reģistrācijas datumu = tiekam klāt tam pašām nobraukumam un īpašniekiem.
Dēļ lielās datu drošības un dažādām privātuma politikām šobrīd strādājam pie B2B risinājumiem, kas ļaus snieg vairāk informāciju par auto kā piemēram "Motorolloers" rakstīja: apkopes dati mums tie dati ir vēl padziļinātāki ar info, kas mainīts, cik maksāja cik ilgi tika mainīta konkrētā detaļa utml. Bet tā ir sensatīva informācija - ja vēlas visu darīt oficiāli to nedrīkst izpaust. Tādēļ ir nepieciešams pārliecināties, ka šī informācija noklūs tikai pie zināma adresāta.
Protams, ka visi vēlas zināt pēc iespējas vairāk par automašīnu vēsturi, tomēr ir jāsaprot, ka ne visur ir tik atvērtas datubāzes kā piem. Latvijā CSDD.(mums visiem viņi būtu uz rokām jānēsā ) salīdzinot ar to pašu Vāciju, precīzāk austrumu; ziemeļu reģiona, kur pat līdz pagājušajam gadam nebija vienotas datu apmaiņas.
Lai pēc iespējas vairāk Jums palīdzēt mums ir izveidot klientu atbalsts, kurš sniedz offline informāciju pēc pieprasījuma.
Mūsu sistēma ir pavisam vienkārša - ievadi iepazīsties ar pieejamo info un tikai tad izvēlies sev piemērotāko atskaiti. Iepriekš biedris bija minējis 18,eur atskaiti - tādas nav. Ir tikai vairāku atskaišu kopums un domāju, ka Tev vajadzēja sazināties ar mums šajā gadījumā, jo tas liecina par to, ka auto ir padziļināta informācija par izmantošanu konkrētajā valstī. Ja nav info piem. foto, tas nozīmē viņas nebija no kurienes paņemt - auto netika tirgots piem. izsolēs vai slud.norādot VIN vai citu ID.
Visiem ir nepieciešams tikai nobraukums un nekas vairāk, bet mūsu mērķis nav tikai plika nobraukuma informācija:
Svarīgākais ir izmantošānas vēsture, slēptie negadījumi, taxi, liegumi, zādzības vēsture (nozīmē vai ir bijis kādreizs zagts), bojājumu apmērs, vandālisls (piem no Francijas saistībā ar Bēgļiem) šī visa informacija ir klasificēta un pieejama atskaitēs. Tāpat arī avārijas, ja tās būs fiksējuši apdrošinātāji 90% automašīnai būs pieejama informācija par nodarītiem zaudējumiem; kā arī fotogrāfijas.
Mēs vēlamies padarīt lietotu automašīnu tirgu mazliet caurspīdīgāku un tikai kopīgiem spēkiem mēs to spēsim panākt. Tā jau pārāk liela daļa nav ieinteresēti kaut ko mainīt, kamēr kādam tas būs izdevīgi.
Tādēļ, jautājumu gadījumā, droši jautājiem mums - mēs zinām par katru auto mazliet vairāk nekā to varam ietvert atskaitēs.
Patiesā cieņā un jauku vakaru vēlot
autoDNA
Jap, šis izbijis taksis, ne par velti jau kādu laiku tiek tirgots. Apdrošinātāju norakstīts, bet te "lētākais Eiropā"