Nu gan salīdzināji. 35tk vērtu KIA ar vismaz 50tk. vērtu Audi. Uz šodienu tā komplektācija toč 55tk maksātu. Protams ka cena atšķirsies.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nu gan salīdzināji. 35tk vērtu KIA ar vismaz 50tk. vērtu Audi. Uz šodienu tā komplektācija toč 55tk maksātu. Protams ka cena atšķirsies.
Pašreiz tirgū tas ir normāli, ka par ekstrām jāpārmaksā ļoti liela summa, pat, ja daļa no sīkumiem ir tikai papildināt jau esošo programmu un pievienot 1 pogu regulēšanai. Tam visam pašizmaksai jābūt smieklīgai. Tādam kā Audi vispār var pievienot tik tālu, ka sanāk vēl viens tāds pats Audi.
Salīdzinot P3008 ar KIA īsti nevar. Maksimālajā summā KIA ir ar max komplektāciju. P3008 tur vēl 5tk jāpieliek, lai visu pievienotu.
Ja ir 3 joslas ar nobraukšanu/uzbraukšanu, tad viskorektāk ir kustēties pa vidējo.
Tas, ka pa ātro joslu kustas uz 80 ir neārstējams, jo ne visi ir mācijušies CSN. Un reti kurš auto skolu instruktors ir ar pedagoģiskām pamatzināšanām.
Kanibaals rakstīja: Neko tur nedabūsi, atbildēs, ka video tehnisku iemeslu dēļ nav saglabājies, bet CP vārdi ir neapstrīdami, jo ja varēs apstrīdēt, tad jau policijā neviens vairs nestrādāšot.
P.S. Kretinē mani tie pagrieziena nerādītāji , personīgi rādu pat mežā braucot(tas ir iestrādājies kā reflekss un nekādi neapgrūtina), grūti bija pārmācīties nemaldināt un nerādī iebraucot apļveida krustojumā. Bet domāju ironiskā kārtā mierīgi varētu dabūt sodu to reto reizi, kad virzienrādītājs atlec atpakaļ nenostrādājis vai arī CP pārskatoties. Vienreiz gandrīz norāvu sodu par nesprādzēšanos(lai gan sprādzējos vienmēr), jo atsprādzējos brīdī, kad CP pienāca pie auto un šis to nepamanīja, tagad CP klātbūtnē atsprādzējos demonstratīvi ar žestu
Kāpēc jāatspādzējas, ja pienāk CP?
Pagrieziens aplī iebraucot jārāda, nav tur nekas jāpārmācas. Kamēr iebraukšana aplī neformulēsies kā iebraukšana krustojumā pa labi, tikmēr jārāda.
Neraudi. Tie, kam vajadzēs, sapratīs, par ko runāju. Ja tu nesaprati, tad noteikti nav tev domāts.
Tie, kuriem +40 varēja izvēlēties asfaltēto apmali aiz nepārtrauktās. Kāda šķirba kā pārkāpt? Tur tā pat neviens nebrauc. Velosipēdistiem atstāj nepārtrauktās līnijas vidu. Tik pat jau zeķubikšainie neskatās uz ceļu, tikai uz svītru starp pedāļiem.
Visā ir loģika.
Bembists(nejaukt ar BMW īpašnieku) - pārkāpj CSN pārsniedzot atļauto braukšanas ātrumu.
Sēne - pārkāpj CSN braucot bez iemesla zem atļautā braukšanas ātrumu.
Vēl nav iesaukas tiem kuri zem zīmēm 50 vai 70 brauc vienmēr uz 65km/h.
Braukšana ar precīzu atļauto ātrumu nekad nedrīkst būt iebilduma iemesls, ja vien neesi dzimis idiots. Savus CSN pārkāpumus ir jāapzinās, pat ja esi viens no 10 idiotiem kollonnā virs 100km/h.
Piebildīšu pie Kanibāla posta.
Braukt lēnāk drīkst tikai tad, kad nevienam netraucē. Velcies pa šoseju kaut vai uz 5km/h, bet līdz ko būsi kādu piespiedis samazināt ātrumu vai pārkārtoties joslās, tu traktēsies kā ceļa nedevējs. Par šo eksāmenā agrāk lika punktus.
104.3. traucēt ceļu satiksmi, bez vajadzības braucot ar pārāk mazu ātrumu;
Tev ko, šis pilnīgi neko neizsaka? Neviens neteica, ka ir noteikts minimālais ātrums, bet gan traucēšana. Ja tu brauc bez redzama iemesla lēnāk nekā atļautais ātrums, tātad pārkāp šo punktu. Ja tu iegriezies joslā un piespied kādu sabremzēties dēļ mazāka ātruma par atļauto, tu nedod ceļu.
Norīsi tagad vai grūši tev?
Vispār jau tā noteikumu meklēšana ir idiotisma pirmā pazīme - iemāca braukt autoskolā, ja neesi redzējis, ka instruktors nejēdz, tad izkrīti, ja neesi iemācījies un meklējies kā jauna meita, tātad izkrīti, ja nevari braukt ar atļauto ātrumu - izkrīti.. Ja reiz nevari iziet bez punktiem braukšanu no viadukta līdz lidostai, kur pa vecam krita ārā, jo bija jāizbrauc turp atpakaļ ar +/- 2km/h precizitāti, tad izkrīti. Un tur ātruma ierobežojumi ir no 30-90. Ja esi pensionārs, kurš dēļ sava fiziskā vairāk nedrīksti atrasties pie stūres - izkrīti. Un ja kāds tagad pateiks, kur tas noteikumos rakstīts - izkrīti un jāpārlasa vēlreiz, ko rakstu.
:P
Sazarotajiem nav ne vainas, ja vien viņi krājas aiz pēdējā posta. Šis foruma dzinējs ir čats, nevis forums, kurā 50% atbilžu pazūd topika tēmas vidū un šis šaurais standrats nekad neveidos vizuālu foruma vidi.
Nepieciešams nomainīt foruma dzinēju uz, teiksim, vBulletin.
Pats ar sevi konfliktē. Tātad tomēr problēma ir lēnāk braukšana par atļauto?! Tam jau nav nozīmes, uz kāda ceļa tipa. Lēns braucējs bez iemesla ir ceļa nedevējs - tāds bija mana instruktora idejiskais skaidrojums un tā es arī braucu. Vienmēr ne lēnāk par 90-95km/h un lamājos vienatnē uz visiem idiotiem, kuri jēdz braukt uz 110, bet sāk traucēt citiem ar saviem 85 pie radariem. Tātad lidotājs vai tomēr tāds pats sēne?
Mans novērojums - visi, kuri nepārkāpj noteikumus garām radaram brauc ar līdz +5km/h atļautajam. ;)
Šeit nu gan es nepiekritīšu. Ja netaisas dzīt, tad tieši ir jāievēro liela distance, lai citi dzinēji varētu tevi apdzīt, nevis meklētu izdevību apdzīt vairākus un radīt bistamas situācijas. Viens no lielākajiem draudiem, pat daudz lielāks par sēnēm, ir tieši nepietiekamas distances ievērošana. Jāaprēķina vienmēr vai spēsi nobremzēt vai izvairīties, ja pēkšņi priekšējais ietriecas kādā un paliek uz vietas. Diez cik daudzi šitie gudrīši kas lien pakaļā spētu uz 90 apstāties 5 metros, nerunājot nemaz par 2m idiņiem.
sirga rakstīja: nesen feisbuka bija video kur rādija kā bmw top in ASV
kāda rūsa var būt ja visas metaliskās detaļas iziet caur cinka vannu-10+ gadi toč -
Tas, ka cinkots vēl neko nenozīmē. Ja ražošanas procesā ir ietaupīts uz attīrīšanu un ķīmiju pirmsapstrādē, pēc tam vēl cinks plānā kārtā, tad bezjēdzīgs pasākums tā cinkošana.
ezis71 rakstīja: Labākā aizsardzība virsbūvei ir vaskošana un pretrūsas apstrāde bet latvietis ir tāds nabags kad auto labi ja reizi mēnesī nomazgā.Mums darbā kolēģis auto mazgā vienreiz gadā.Kad biju Dānijā tad redzēju autiņus kurus pie mums vairs neredzēt jo sen jau sapuvuši.
Pretrūsas apstrāde jaunai no apakšas un plēve vai keramika, stikls un kā vēl viņus sauc. Bet vasks jau nu noteikti nav labākais. Varbūt lētākais priekš vienas reizes un dārgākais ilgtermiņā, bet krāsa pēc 5 gadiem sasista un saskrāpēta tā pat.
Krown
Es no ķīmijas maz saprotu, bet kā var iekonservēt rūsas perēkli, ja rūsa praktiski nav metāla virspusē, bet nāk no porām metāla iekšienē, kur tieši porā notiek jau ievilktā mitruma ar putekļiem rūsēšanas izplatīšanās. Kaut kā neticas, ka jūsu apstrāde ir tik agresīva uz ūdens izspiešanu, lai tiktu iekšā porā caur mikroskopisku caurumu bez spiediena.
Vispār jau jāsāk ar to, ka vasks nav nano un nano mārketings ir tikai pliks silikons. Daži neizmanto silikonu, bet iesmērē zem nano mārketinga pliku vasku.
Nekā nezinu par keramiku, tikai minēju. Esmu tikai lasījis atsauksmes par stiklošanu, kas nav ne tuvu nekādam vaskam, ne silikonam, drīzāk līdzīgs neizturīgai lakai, kura ilgāk par gadu neturas. Vasks nekad nepasargās no virsbūves saskrāpēšanas no mazgāšanas, smiltīm u.tml. Es nerunāju gluži par mehāniskiem bojājumiem, kuriem tikai pārkrāsošana var līdzēt. Tur gan tikai plēve būs vienīgais aizsargs. Mums ģimenei arī ir 6 gadus vecs auto, tika pirkts jauns. Laka ir šausmīgā stāvoklī. Bet ja sēž uz acīm, tad jau tālāk par savu degunu neredz. Citi, kā šeit izrādās, arī nekad ziemā nemazgā auto.
iAuto rakstīja: Kā ir izsekot jaunākajām ziņām portālā iAuto? Vai sanāk nobraukt zem pirmajām TOP 7 izceltajām ziņām un ievērtēt pārējās jaunās ziņas, kuras pat TOP 7 pozīcijā netika ievietotas?
Jaunās ziņas korektāk būtu pirmajā lapā pasniegt secīgi augšpusē, nevis topa rakstus.
Vai būtu iespēja pievienot ziņās limitētu ar laiku, teiksim 10min, komentāra labošanu?
iAuto rakstīja: Kas vBulletin Tev patīk?
Man tas stāv vienam citam projektam.
vBulletin ir daudz iespējām un pārskatāmāks. Pirmkārt jau visērtākais foruma standarts. Esošajam pietrūkst plašuma, pārāk saspiests, nepielīdzinās pārlūka atvērumam. Tam, ka vBulletin nebūtu saplūduma ar iAuto lapas dizainu, nav nozīmes. Salīdziniet kaut vai ar boot.lv forumu. Lūk tas ir forums. Bet šis formāts ir tikai tāda sava veida tērzētava. Un visbiežāk esmu novērojis, ka šāda tipa čati noplok un paliek neinteresanti. Tāds mans viedoklis.
Jums to pūšamo vajadzētu uztaisīt konsistenci mainošu pēc izpūšanas, lai paliek ķitīgāks kādā 1h laikā, savādāk nav ticības.
Youtubā ir par šādiem līdzekļiem pietiekami video atsauksmes ar reāliem piemēriem. Visas aktīvākās virsmas, kur tieši nepieciešams aizsargāt pret sāli tiek nomazgātas.
Statoil. Ir pieredze šajā un dažas negatīvas atsauksmes par citiem, tad neredzu iemeslu pārbaudīt citus. Kā alternatīva tikai Neste. Statoilā vispār nekad nav bijušas problēmas gan pilnīgi jaunam autiņam gan vecam ar dīzeli. Leju vienmēr milesPLUS.
Cik nu par patiesību iesēdināja, cik nē, to mēs nekad neuzzināsim. Īstos patiesības runātājus Krievijā likvidē ļoti ātri. Tā kā... Bet tas, ka viņš ir viens no adekvātākiem krieviem auto testētājiem, tas tiesa. Es ne visam piekrītu, ko viņš saka, jo tas ir tīri subjektīvs viedoklis, bet tieši kā viņš pasniedz, ir ļoti interesanti.
Nortel rakstīja: Pneimatiskie, regulējamie.
Taisnība. Nav nekā labāka. Attiecīgi arī dārga apkalpošana un remonti, bet par komfortu ir jāmaksā. Regulējamie arī nekad nedos to komfortu, ko spēj pneimas - fiziku neapmānīsi. Protams, tagad ir, ka komforta režīmā var panākt tādu pašu klusumu no ceļa, bet nelīdzenumu norīšana nekad tāda nebūs.
Īsti gan neatceros kā bija, bet vai tad tagad vairāk ir gāzes? Tas taču vecs standarts. Tagad visi ir puse uz pusi gāze ar eļļu. Un labākie būs dārgā gala un ne lētāki par viduscenu, ja nav naudas. Attiecīgi BMW e39 Sachs maksā 100€. Tātad par 50-60 vēl ir kaut kādi Monroe ņemami, tikai jārēķinās, ka Sachs tev izvilks vēl līdz 15 gadiem, ja vien netrāpīsi uz viltojumu, bet Monroe var arī pēc 2 gadiem noklāties.
Zemākas? Kad pēdējo reizi skatījies cenas Vācijā? 2008 gadā?
Ar cenām Vācijā viss ir ok. Jau gadus divus adekvāts auto ar mazu nobraukumu būs pat līdz 30% dārgāks kā LV. Nav jāfiltrē lētākos un kuri ir zem vidējā tirgus cenas. Arī Vācijā ir kā jebkur nodzīti un neremontēti auto un par tiem nav runa. Paveikties nopirkt par mūsu tirgus zemāko cenu Vācijā nenobrauktu, nenogurušu auto ir veiksmes stāsts un gadās noteikti 1 uz 1000 auto.