kāds (velkas?) kreisajā joslā, ja ...

anonimikis Reģ.: 18.10.2002

Diskusijas par šo tēmu dažādas un jocīgas komentāros novērotas.

Visbiežākais pārmetums no (mazattīstītu smadzeņu īpašniekiem, kas paši nezina CSN) ir tāds, ka braukt kreisajā joslā, ja labā ir brīva, nevar. Jā, CSN nosaka "98. Ārpus apdzīvotām vietām jābrauc iespējami tuvāk brauktuves labajai malai. .."

Tad nu parādās jautājums - kam īsti traucē šis kreisajā joslā braucošais, ja LABĀ JOSLA IR BRĪVA? Jo normāls autovadītājs ievēro noteikumus, brauc pa labo joslu un bez problēmām apsteidz to, kurš viņam pašam vien zināmu iemeslu dēļ kustinās pa kreiso. Jo 127. punkts šajā gadījumā apsteigšanu neaizliedz. Braucot pa labo joslu priekšā nevienas automašīnas nav.

Tad kur ir problēma?

 
aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

Velomens rakstīja:

aansis rakstīja:

P.S. Uz plūsmas ~150-160 km/h (pie atļautā 140) minētais auto nereaģēja.

130km/h

130 kas?

Izskatās, ka esi atpalicis no dzīves

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Uudensputns rakstīja: Te vietā jautājums-kad cp ķersies pie situācijas sakārtošanas?Vismaz Rīgā?

Tad kad cepistu vadītājs būs kāds subjekts ar smadzenēm, atšķirībā no esošā, ar fotoradariem apsēstā, zivtiņa.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

P.N. Vai tad latvijā kaut kur ārpus pierīgas ir šosejas ar vismaz divām joslām vienā virzienā?

scope Reģ.: 16.09.2005
1 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Uudensputns rakstīja: Te vietā jautājums-kad cp ķersies pie situācijas sakārtošanas?Vismaz Rīgā?

Tad kad cepistu vadītājs būs kāds subjekts ar smadzenēm, atšķirībā no esošā, ar fotoradariem apsēstā, zivtiņa.

Vispār jau zive sen kā nav CPistu vadītājs, pie ruļļiem ir Normunds Krapsis, tik nez kāpēc mediji joprojām spītīgi prasa zives viedokli dažādos jautājumos.

scope Reģ.: 16.09.2005
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: P.N. Vai tad latvijā kaut kur ārpus pierīgas ir šosejas ar vismaz divām joslām vienā virzienā?

Ieskaties kartē.

Hint - A6 pirms Daugavpils.

Uudensputns Reģ.: 24.05.2004
0 0 Atbildēt

aansis rakstīja:

Uudensputns rakstīja: Te vietā jautājums-kad cp ķersies pie situācijas sakārtošanas?Vismaz Rīgā?

Tikko pārliecinājos, ka poļi ir ķērušies pie šī jautājuma. Braucot pa A2 brīnījos, ka kopš iepriekšējās reizes tur ievērojami rūpīgi visi turas pie labās malas. Pārstāju brīnīties, kad manā acu priekšā (apmēram pie Poznaņas) viens lietuvietis "aizmirsa" novākties pa labi pēc fūres apsteigšanas - plūsmā pēkšņi netrafarēts Passat ieslēdza bākugunis un pavadīja vainīgo uz atpūtas vietu

P.S. Uz plūsmas ~150-160 km/h (pie atļautā 140) minētais auto nereaģēja.

Poļiem vispār žetons un diploms - redzams,kur nauda izlietota,maksājot par ceļu lietošanu.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

scope rakstīja:

msh rakstīja: P.N. Vai tad latvijā kaut kur ārpus pierīgas ir šosejas ar vismaz divām joslām vienā virzienā?

Ieskaties kartē.

Hint - A6 pirms Daugavpils.

Daždesmit metri pie Talsu pagrieziena arī

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

Jāpaceļ topiks. Izrādās joprojām daudz mazgudru pajoļu (komentāri piewww.iauto.lv/... ), kas nesaprot satiksmes noteikumus.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

Un atkal neviens neko nav sapratis. Tik daudz pamuļķu pie Jūrmalas šosejas video komentāros.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
3 4 Atbildēt

Ātruma pārsniegšana ir daudz bīstamāks pārkāpums kā braukšana pa kreiso joslu. Ja braukšanai pa kreiso joslu (ne tikai uz Jūrmalas trases) ir daudz reālu iemeslu (bedres, risas citās joslās, priekšā braucošie bez dubļusargiem, meža zvēri un neapgaismoti gājēji u.c.), tad ātruma pārkāpšanai ir tikai viens iemesls - nožēlojama dzīve...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Iesaku domāt vērienīgāk.

Paskatījos mātes google krājumos, uzreiz atradu:

P.J. O'Rourke on Speed: The Greatest Pleasure of Driving

"Speed is the greatest pleasure of driving"

Tā kā, izmet vien ārā savu aplamo teoriju

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

"But most of all, speed is love. The feelings we get from speed are the feelings we get when we’re falling in love—obsession, bliss, complete emotional and physical engagement"

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
5 0 Atbildēt

Nortel teiktais nav pretrunā ar šo citātu. To varam apvienot šādi - izteikuma autora citādi nožēlojamā dzīve ļauj viņam vismaz vienā veidā gūt kaut kādu apmierinājumu

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 1 Atbildēt

Ja ir 3 joslas ar nobraukšanu/uzbraukšanu, tad viskorektāk ir kustēties pa vidējo.

Tas, ka pa ātro joslu kustas uz 80 ir neārstējams, jo ne visi ir mācijušies CSN. Un reti kurš auto skolu instruktors ir ar pedagoģiskām pamatzināšanām.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 1 Atbildēt

kurā punktā CSN ir ātrās joslas definīcija atrodama?

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 1 Atbildēt

Neraudi. Tie, kam vajadzēs, sapratīs, par ko runāju. Ja tu nesaprati, tad noteikti nav tev domāts.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
3 0 Atbildēt

Nja, skarbi. palasot tos komentārus pirmajā lapā zem video:

1) 3 no 4 nezin atšķirību starp apdzīšanu un apsteigšanu

2) puse nesaprot, ka nemainot joslas labā josla DRĪKST būt ātrāka

3) daži nav pamanījuši ka Latvijā NAV autobāņu - piesaukt ārvalstu pieredzi, kur katrai joslai ir SAVS max ātruma ierobežojums un salīdzināt to ar īso jūrmalenes pipuku - vienkārši skumji.

No malas rodas iespaids ka cepjās tie, kam ejot ar +40 pa kreiso, traucē tur "sēnes" ar +25...

Vēlreiz gribu vērst uzmanību, ka visi īdētāji par nelietīgajiem āmuriem, paši drīkstat arī NEBRAUKT pa to trešo joslu, it sevišķi, ja piesaucat, ka pirmā esot brīva

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 1 Atbildēt

Tie, kuriem +40 varēja izvēlēties asfaltēto apmali aiz nepārtrauktās. Kāda šķirba kā pārkāpt? Tur tā pat neviens nebrauc. Velosipēdistiem atstāj nepārtrauktās līnijas vidu. Tik pat jau zeķubikšainie neskatās uz ceļu, tikai uz svītru starp pedāļiem.

Konuss Reģ.: 10.02.2015
0 0 Atbildēt

Vakar pievakarē kādas 4x devos pa šo šoseju, ar ātrumu pēc spidometra 95 km/h. Guess what?? Jā, braucot arī ar šādu ātrumu pēc iespējas tuvāk ceļa labajai malai, nācās apsteigt vairākus lēnākus braucējus, kas bija ieņēmuši vidējo un kreiso joslu.

Bija gadījumi, kad otrā joslā braucošais netaisījās apsteigt kādus 10 m pa priekšu braucošo labajā joslā. Līdz ar to, lai tos abus apsteigtu, no pirmās jāpārkārtojas uz trešo, kas par brīnumu, tajā brīdī bija brīva. Līdzīga aina ir tad, ja labā josla brīva, bet abas kreisās aizņemtas - tas, kas 3. joslā ne pa kam neapsteidz otrā joslā braucošo. Un tā viņi tur čunčina ar 80-85 km/h pārliecināti par to, ka tā tam ir jābūt.

Runājot par bieži piesaukto segumu, pirmā josla šķiet ar vislabāko segumu. Otrajā joslā ir rises visas šosejas garumā, kā dēļ daudzi brauc maksimāli tuvu trešajai joslai. Savukārt trešajā joslā bieži mēdz būt pārsteigumi dziļu peļķu izskatā.

Konuss Reģ.: 10.02.2015
3 0 Atbildēt

No vienas puses varbūt cilvēki vidējo joslu izvēlas mānīgas drošības sajūtas dēļ - ja nu kas priekšā notiek, tad būs lielāka iespēja manevrēt pa labi, vai pa kreisi. Līdzīgi, kā diennakts tumšajā laikā pa tukšu šoseju ieteicams turēties pie viduslīnijas, lai ir plašāka iespēja manevram, ja kāds zvērs izskrien uz ceļa.

Bet rezultātā, stress un nedrošība ir krietni lielāka, jo jāpievērš uzmanība notiekošajam 2x plašākā diapazonā, atrodoties 2. joslā.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti