Ta jau diezgan ņiprs dd, ka uz 5k rpm tukšgaitā griežās.Ziķķeris ritīgs.. Kādas servismeņu operācijas un tām sekojošās kalibrācijas vispār "paredz" Abs bloka maiņa? Pats abs bloks tika ielikts jauns,visi oem part cipari sakrita.Ok. Stūres leņķa sensors,Abs devēji pie riteņiem,pienākošie vadi arī ok.Stūres pastiprinātājs ok.Tajā varbūt ir kkāds spiediena devējs,arī tas ok.Ko "serviss" saka- tas st.p. visp ir hidrauliskais vai elektromehāniskais? Šķidrums ir,hidrošļaukas visas ok.Ģenerators ok.Siksnas ok.Visas bortadatora kļūdas tika nolasītas,viss izdzēsts un/vai pa jaunu iestatīts.Mjā..Nu tad atliek vien brīnumdegvielu nestē ieliet un maukt.Ja/kad kļūs slidenāks ceļš,iespējams visas sakritības un likstas pašas par sevi izzudīs.Sorrī,gribējās kā īsāk/labāk, labāk nevajg to lasīt,bet žēl izdzēst...
oi, tā lūk ir, ka daudz drirš,kolēģis jau priekšā ;p Skaidrs, ka katra darbība rada pretdarbību- vienam tur 200rpm, aber citam uzreiz 5k ;d



















Viss ok,pasaulē katram loham esot savs uzdevums, pamatā būtu labi vispār paklusēt.Galvenais naski izņemam visus Cimdus no apgrozības un metamies (pagaidām/vēl) aizsniedzamos pr-metus sirsnīgi apgrābstīt.Ja kāds vēl lieto skaidro naudu,tur vajg uzspļaut/paberzēt plaukstās- tas esot uz Veiksmi.Ja gadījumā kāds ko ar karti un nav iespējams bezkontakts- vēlams pirkstu aplaizīt pēc katra pogas spiediena.Nekādā ziņā neko nespiest/nevērt ar Cimdu vai piedurkni.
Es te viendien aizvedu cilvēkus uz rīgu,bet atpakaļ tiem nācās jālietot maršrutnieku.Kurš esot bijis stāvgrūdām pilns,plus vēl visa eja pilna ar kājāsstāvētājiem.Iepriekšējo ned esot bijis daudzmaz ok, bet nu tagd zin kā, tomēr katram Loham ērtības ir grūti nodrošināt.Jā.