iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
650 23.10.2020 1:32

Viss ok,pasaulē katram loham esot savs uzdevums, pamatā būtu labi vispār paklusēt.Galvenais naski izņemam visus Cimdus no apgrozības un metamies (pagaidām/vēl) aizsniedzamos pr-metus sirsnīgi apgrābstīt.Ja kāds vēl lieto skaidro naudu,tur vajg uzspļaut/paberzēt plaukstās- tas esot uz Veiksmi.Ja gadījumā kāds ko ar karti un nav iespējams bezkontakts- vēlams pirkstu aplaizīt pēc katra pogas spiediena.Nekādā ziņā neko nespiest/nevērt ar Cimdu vai piedurkni.

Es te viendien aizvedu cilvēkus uz rīgu,bet atpakaļ tiem nācās jālietot maršrutnieku.Kurš esot bijis stāvgrūdām pilns,plus vēl visa eja pilna ar kājāsstāvētājiem.Iepriekšējo ned esot bijis daudzmaz ok, bet nu tagd zin kā, tomēr katram Loham ērtības ir grūti nodrošināt.Jā.

650 22.10.2020 23:54

Ta jau diezgan ņiprs dd, ka uz 5k rpm tukšgaitā griežās.Ziķķeris ritīgs.. Kādas servismeņu operācijas un tām sekojošās kalibrācijas vispār "paredz" Abs bloka maiņa? Pats abs bloks tika ielikts jauns,visi oem part cipari sakrita.Ok. Stūres leņķa sensors,Abs devēji pie riteņiem,pienākošie vadi arī ok.Stūres pastiprinātājs ok.Tajā varbūt ir kkāds spiediena devējs,arī tas ok.Ko "serviss" saka- tas st.p. visp ir hidrauliskais vai elektromehāniskais? Šķidrums ir,hidrošļaukas visas ok.Ģenerators ok.Siksnas ok.Visas bortadatora kļūdas tika nolasītas,viss izdzēsts un/vai pa jaunu iestatīts.Mjā..Nu tad atliek vien brīnumdegvielu nestē ieliet un maukt.Ja/kad kļūs slidenāks ceļš,iespējams visas sakritības un likstas pašas par sevi izzudīs.Sorrī,gribējās kā īsāk/labāk, labāk nevajg to lasīt,bet žēl izdzēst...

oi, tā lūk ir, ka daudz drirš,kolēģis jau priekšā ;p Skaidrs, ka katra darbība rada pretdarbību- vienam tur 200rpm, aber citam uzreiz 5k ;d

650 22.10.2020 22:56

Atvainojiet, nu shitas ir vnk pesec.Esje Bal...-nu kā TĀ var pateikt, ka cimdi neko nedod?? Nu neliec piespiedus vilkt, bet tak domā ko runā! Nabaga itāļi visu pavasari rēķināja, cik Miljardus šamiem tos cimdus vajadzēs.Kur tos dabūt..

Normālos viņu lielveikalos jau kopš vvz kāda izpagājušā gs ir nepieklājīgi ne to ka apgrābstīt, bet pat vienkārši ņemt augli vai dārzeni ar plikām rokām.Tā ir necieņa pret citiem.Mums reku mahimā nav neviena neapgrābstīta pr-meta,ja vien to var Aizsniegt.Hanuj to mahimu,iešu uz promo,tur vismaz pa zemi pie/veikala tie cimdi vējā mētājas, bet pats veicis un publikas uzvedība iekšā ir daudzmaz ok.

Viņš,pletj, ar to savu suuda roku ij atteju apmeklē un hern ko visu dienu sev mazgā,ij grābstās visur,sākot no savām ģeniāltālijām un pēc tam gar visu iespējamo citu pa ceļam un apkārt.No otras puses- grābsties cimdos, bet (tos novilcis) bāz pats sev kaut aiz lūpā tos pirkstus.Kapc cimdi pēkšņi ir slikti? Sanāk, ka pavasarī lielveikalos tikai Lohi tos pielietoja,bet Īstenajiem lohiem tagad šāds brangs uzmundrinājums? Varbūt tad piedurknes arī visi atrotīsim lidz elkonim,lai katram debilajam rumpim labāka ventilācija?

650 22.10.2020 17:09

Bet liela daļa eksportētāju un ražotāju taču jutas apdraudēti no visām pusēm.Izejvielas var aptrūkties,darbinieki var saslimt,uzņēmumu var apturēt.Pasūtītājs var paziņot par maksātspējas grūtībām,vai vispār attiekties no jau ražot uzsākta pasūtījuma.Var arī nesamaksāt par iepriekšējo pasūtījumu,attaisnojošu apstākļu dēļ neizpildīt kādu svarīgu vienošanos.Situācija saņēmēja galā var izrādīties jebkāda,saņēmēja telpas var izrādīties slēgtas vai izvandalizētas,kravai pa ceļam var uzklupt jebkādi starpgadījumi vai transportēšanas laikā uzrasties jauni ierobežojumi.Ierastais/sarunātais Transports var dramatiski pieaugt izmaksās,iepriekš nepieredzēti zaudējumi uzglūn uz katra stūra...

650 20.10.2020 23:14

-vai kāds Kartera ventilācijas vārsts tam motaram ir? ..kāda Truba (savienotājšļūtene) tam ir?

650 20.10.2020 19:50

Šī ir vieta +/- ,kur gadu desmitiem (īpaši sezonu maiņas brīžos) ir ņēmuši galu dažādi šķērsotāji.Priekš viņiem savulaik tur tika pastiprināti uzmanīts apgaismojums un pat uzbūvēts pār/gājēju tilts.Bet nee..

Jautājums, ko īsti "mēs" kultivējam.Jo izklāsts tapis zināms pēc nedēļas.Visu šo nedēļu katrs varēja kultivēt jebko pēc saviem ieskatiem.Aizstāvēt,spriest tiesu,dajebko muldēt. Bet mašīna ir beigta un cilvēks arī.

Vadītājam IR jābūt informētam par tajā vai citā vietā iespējamo negaidīto sagadīšanos.Principā.Kā (reizi 16 mēnešos..)var sanākt uz tukšas 3joslu multistrādes.Kas to veicina- godīgs notikuma izklāsts.Pieredzes apmaiņa.Viens stāsta, desmit citi noklausās un liek aiz auss.

Ja visur kultivēt vajadzību "tuvāk labajai malai"- cilvēcīgi tas (diemžēl) NAV pareizi.Visu laiku pa kreiso- arī nē. Jautājums par apziņas stāvokli un izpratni.Kurā vietā (un laikā!) ir pareizi tā, bet kur tomēr citādi.Ja braucējs nepretendē un pasaules kundzību,konkrēti uz šīs šosejas tam ir zelta vidusceļš.Kā arī, neapdzīvotā (nepazīstamā ne-ikdienas!) vietā rudens tumsā un slapjumā NAV ko darīt "16cm no labās malas".Pie "mūsu" ierastās ceļa infrananostruktūras ne tik nē.Jo tur ir sagaidāmi tikai pārsteigumi un piedzīvojumi.

650 19.10.2020 21:00

Reiz nesen naktī pilsētā trīs auto stīvējās ap trafarēto cp,kurš brauca pa kreiso joslu uz 60 pēc spido.Šo delegāciju pārliecinoši noķēra un bez liekas kavēšanās apslalomēja kāds 6/7tais golfs, ar Vienu degošu pr.lukturi.Pārsimt m pēc (viņu)apsteigšanas menti nogriezās vienā ierastā krūmvietā, bet golfs turpināja ceļu jau apm uz 75.Pohkuj.Kāda ziftiņa koMents te kāreiz būtu vietā.Jā.

650 19.10.2020 19:16

Man ir "pieredze" ar gripas potēm.Kādreiz nespēju pretoties visapkārt sev esošo meddarbenieku spiedienam un regulāri potējos.Tad gadus trīs no vietas bezmaz pus/ziemu jutos saguris, teju kā viegli slims.Skaļi izziņoju,tipa, lieciet man mieru un gadus pacmit neesmu lietojis.Bet,iepējams, ka tā bija sakritība ar kādu citu hronisku kaiti fonā,pie kuras ir skrupulozāk jāizvērtē savas izredzes.Tas pats ar c19.Kas labāk- lieki piesargāties kā loham,vai iepotēties un uzreiz sajusties nemirstīgam..

650 19.10.2020 19:07

Jā, es arī savulaik regulāri pirku pa kādam seaala trauku līdzeklim,vismaz lai noliktu rezervei.Nevienam nebij pretenziju,mazgā normāli un nemaksā neko.Priekš kam šitā vajag reputāciju sabojāt...

650 19.10.2020 18:32

Jā.Par ko jau tā runa- ka pa burzmu kāds kaut kādus meeslus producē.Nepietiekamības brīdi var iebīdīt dajebko.Atliek vēl kādam to garantēti pārdot par "visas sabiedrības" naudu.Kādreiz dzēra losjonu gurķītis un odieri 3kārtīgo- pirka iepakojumos, bet neviens īsti nesprāga.Atšķirībā no viltota tehniskā spirta nedadz vēlāk.

650 19.10.2020 17:48

Lūgums izspriest Tiesu.

Pa siguldas šoseju gaišā dienas laikā brauca pārkāpējs,lielā ceļa gabalā ilgstoši tikusi apdraudēta visu pārējo braucēju drošība.Filmētājs to nofilmējis (ok),izsūtījis materiālu veselai rindai portālu.Bet neviens NAV pievienojis komentāru.Kas reāli bija šis pārkāpējs (tiešām piedzēries dzērājs,kā vēstīja daži skaļie virsraksti??),pat ne kāds tam dzimums un/vai varbūtējais vecums.Kaut gan tas ir neformāli zināms- bet TĪŠĀM tiek noklusēts.Simts garāmbraucēju to redzēja- bet lūk neviens cits reportieris nav pieteicies.Sabiedrībai nav nekādas secinājumu iespējas principā.Neviens īsti nezin- no kā baidīties "nākamreiz", un/vai ši siguldas šoseja ir vispār dzīvībai droša.Vai tur vispār notiek cp uzraudzība un/vai kontrole.Un/vai.Gluži kā csn svarīgākajos pantos..

Plus vēl- policijas "atrakstīteklī" formāli bezpersoniski ir teikts par mob tel lietošanu un "nepamatotu"(??) līniju šķērsošanu.Jautājums- kas tad īsti ir agresīva braukšana (ja reiz šeit tā nav pieminēta).Kas tajā AB definīcijā ir muldēts par vairāku citu/citam sekojošu rupju darbību veikšanu utt.Ja tikusi rupji un vairākkārt apdraudēta nezcik desmitu pretīm- un/vai līdzās-braucēju dzīvība nezcik km garumā, kā īsti to kvalificēt?

650 19.10.2020 17:24

Kā var būt, ka viens "neder" vairākiem lietotājiem,pie kam ne vienas mājsaimniecības pārstāvjiem (rada ādas sausumu un niezi), turpretim par kādu citu produktu visiem tiem pašiem indivīdiem nav itin nekādu iebildumu.Iemeesls visdrīzāk ir viens- kāds produkts pa burzmu tiek izgatavots no acīmredzamiem suudiem.Pat pretīgā smaka par to liecina.

650 19.10.2020 17:09

Galvenā cildinājumu pelnījusī īpašība- spēja atteikties no plānotā manevra.Vai koriģēt ieplānoto trajektoriju.Grūti būs to paveikt gan ar sliktu auto, gan ar nepietiekamu spēju novērtēt situāciju un izprognozēt nākotni.Viss pārējais ap/pēc/pirms/tālāk jau izriet no šī te jēdzīena.

650 19.10.2020 16:17

Var jau kaut uz 200 tām fūrēm sipt garām.99% gadījumu būs ok.Jautājums, cik % gadījumu katra braucēja mūžā notiek starpgadījumi.Kaut kas te nav kārtībā- ja reiz normāla saruna, vajadzētu objektīvi izskatīt.

Ja kāds uzņēmis lielu ātrumu- iespējams, ka viņa nodoms ir kko tur "paspēt".Paspēt- tas nozīmē ierakstīties pussekundēs.Ja pirmais (tālākais/saskatāmais) apdzenamajā vilcienā ir fūre, var nebūt sajūtams, ka tieši PIRMS šis fūres kāds velkas.Rezultāts- 3 rindas.Jo pabraukt garām "arī tam" ir par īsu,bet sadzēsties un ielīst starp fūri un viņu- par grūtu. Pie kam fūre aiz dusmām Noteikti būs ielīdusi tam velkonim pakaļā un normālas šķirbas ielīšānai tur nebūs ne principā.

Dažiem PIrdariem ir mode nobraukt apdzenamajam gar pašu degungalu un momentā sadzēsties iepriekšējajā ātrumā.Neskatoties spoguļos, nefiltrējot situāciju, ne gramu nedomājot par citiem.Nee.Ietekmēt viņus nav iespējams..Ja (ja...) 1mais apdzinējs ir gadījies šāds Lohs,var nokļūt grūtībās viņam sekojošais.Piem, viens dzen vilcienu, pa ceļam priekšā pielien Lohs,tālāk dzen abi divi.Jo taču slinkums un bezgods ir līst rindā šāda izlīdēja vietā.Piekāpties nevar.Tālāk tas Lohs pats nolien nost,nepamatori īsā gabalā sadzēšas,bet par galējo Lohu kļust sekotājs.Morāle ir neticēt nekam un tīši nelīst pārpratumos, bet prakse ir citāda un savureiz nolohoties gadās teju katram un ne no kā un uz līdzenas vietas...

Cits- ja kkur tur tālu priekšā Lohs apdzinējs kārto attiecības ar Lohu-apdzenamo.Aizkadrā aizmugurē darbojas vēl kāds apdzinējs- iespējamais ne/lohs.Kurš labi ir visu izrēķinājis un "nomērķējis",šķirbas ir, viss notiek līdzeni.Te pēkšņi attiecību kārtotāji priekšā sajauc gaisu un viņu dēļ visa tā rinda bremzē.Visas šķirbas momentā uz pusi īsākas, dažu vispār vairs nav.Kur paliksi ,uz 170 lidodams, ja viņi visi uz 77 sadzēsušies??

650 19.10.2020 14:58

Manā pieredzē kādiem vairākiem indivīdiem roku ādas alerģija pavasarī sākās tieši no dobeles Seal šķidrajām roku ziepēm un vinu tās smirdīgās dezinfektora želejas.Bet piem LB ražotajiem spirta produktiem tāda suuda lidz šim nav novērots.Vislabāk tam piespiest klāt kādu centimetru laba rokukrēma-tikai tad jāatceras labi nosusināt, savādāk nospeķos visus telefonus un uttt.

650 19.10.2020 14:54

Prottams, ja mēdītājs (vai Ārsts) neatšķir laimu no Laimas, pilnībā var uzticēties gan izklāstam, gan spriedumam.Par pPolijas klīnikām ir jāmeklē info krievu netā- ja kādam nav kur bāzt laiku un naudu, tas var izrādīties noderīgi.

Galvenā problēma ir tā, ka slimība netiek laikus konstatēta.Jo izārstēt bez pēdām to var tika TAD, ja profilaktiskā antibiotiku lietošana sākas pašā sākuma stadijā.Vēl pat īsti nezinot analīžu rezultātus.

BET- PIRMĀS 2ned (vai pat ilgāk) nekāds antivielu tests neko neuzrādīs.Sanāk vai nu būt par gaišreģi un dzert zāles uz labu laimi, vai nu "nokavēt momentu".Abiotikas (gudrie Ārsti) fig kādam bez "īpaša" pamatojuma izrakstīs.Gribi kā negribi- it visam galvenaiss cēlonis ir Lohi.

Ielaistā gad tas Nopietnais ārstēšanas kurss prasa lietot pat 2-3 antibiotiku veidus vienlaicīgi- tas ir briesmīgi priekš pašsajūtas.Jo, ja antbiotika trāpa "naglai uz galvas", lietotājam vispirms kļūst sliktāk.Tas ir paradokss.Zāles jālieto ir pāris mēnešus,pārtraukuma nedrīkst būt.Turklāt, Pirmajā mēnesī pacientam būs ļoti grūti ap 4-5 dienu (esošās baktērijas sāks buntoties un sprāgt nost), kā arī ap 28to dienu sāks izšķilties baktēriju "jaunā paaudze".Ja nomērdēt vecās, bet "nedalietot" zāles- tad stafeti pārņems jaunās un viss tas process būs bezgalīgs pa riņķi.

Amerikāņi agrāk paredzēja ārkārtīgi stipru antibiotiku (mums tādu NAV) lietošanu gada-pusotra garumā.Kas vairumā gad organismā sabendē visu iespējamo pārējo.Pašlaik ir "jauna" tehnoloģija, kur sludina zāļu molekulas "nano-izmēru" ar domu ,ka tā varēs labāk "caursist" slimības perēkļu "apvalkus".Kursa cena- ap 3k usd (tikai zāles), bet rezultāts stipri šaubīgs.Daļai vispār bez rezultāta, citiem ar šausmīgām blakusparādībām,un tikai maza daļa izveseļojušos.Tāpēc secinājums- labāk veselīgs dzivesveids, vitamīni (B grupa milzu devās,no 3k līdz 9k % dienas devas)) un ik pa laikam profilaktisks antibiotiku kurss..

650 18.10.2020 22:54

Nu principā jau tādi acīmredzamie lohi tur bija pirmie divi.Es drošvien būtu aiz melnā līdis atpakaļ joslā un kādu brīdi papētījis tos pārējos trīs.Bet būt atkarīgs ar kādu auto un kāds ceļš- cik intensīvs.Dažreiz taču iespējams,ka nākamā iespēja būs pēc pusstundas.

Garāku laiku atrodoties brīvā izplatījumā bez aizsega, pastāv risks,ka pirmais pretimbraucējs tieši tevi var nošaut.Tieši apdzīšanas brīdī var to neievērot- jo ir cits,uz ko svarīgāk skatīties.

Vēl te pareizi teica- jākontrolē ātrumu starpība.Jo garāka dzenamā rinda,jo lielāka ir Loha klātbūtnes varbūtība.Ne katrs tevi cienīs, ka tu tur pus minūti rēgosies viņam spogulī- var gadīties kam po/uj.Cilvēks varbūt sagaidījis savu Lielo iespēju,aber tur viens viņam par spīti tobrīd dzen vilcienu...Tādus vajg vai nu "saprast", vai arī (nu tos Dedzīgākos) saudzīgi apbraukt pa pretējo apmali- viņi tad parasti ātri vien atpaliek ;p

650 18.10.2020 22:23

Ko darīt- sekot pašsajūtai.Pie mistiskām novirzēm ziņot Ārstam,ka tev bijis savulaik tāds un tāds simptoms.

Ir taču vēl tāda itin skaista parādība, kā laima slimība.Cilvēks var nezināt, ka viņam garāmejot ērce iekodusi.Viņš pat var izveseļoties, ārstējot tipa nezinko.Bet tālāk- no bezsimptomu nēsātāja līdz recidīvam viens solis,un,bez jebkādas ticamas prognozes.Antivielu tests lielākajā daļā gadījumu būs pozitīvs uz visu tālāko laiku.Protams,no ārstu puses tas daļēji tiek noklusēts.Bet aktīvo slimības fāzi lai noteiktu, čakars ir bezmērā un bezjēgā.Amerikāņu ārsti, kuri vienīgie ir to suudu kaut cik izpētījuši,sen jau saka, ka ticamākais ceļš uz normālu dzīvi ir veselīgs dzīvesveids un vitamīnu rīšana.Jo iespēja ar antibiotiku lietošanu izdzēst antivielu pēdas ir nereāli dārga,ilga un ārkārtīgi kaitīga itin visam pārējam organismam.Rēķini kā gribi- vismaz attālas līdzības ar šodienas aktualitātēm ir nojaušamas..

650 18.10.2020 20:33

Lūk, Normāls Vadītājs :

650 18.10.2020 20:11

-ja nav pārāk liels, viņu var zem sēdekļa pabāzt.

650 18.10.2020 18:20

Ok,fakti,definējumi un izklāsts labu labais.Bet kur tad secinājumi un reāli ieteikumi (priekš ne-lohiem)?

650 18.10.2020 15:08

-bet Lohiem tak Tu neiesi to stāstīt,vane,ko?

650 18.10.2020 14:22

Nene, nu prottams ka ne pašas problēmas, ne precīza tās definējuma nav.Jēdziena "iesnas" arī nav kā tāda.Bet zināatnieki pie tā Strādā.Tekošs deguns (vai krāns) arī nemēdz būt- jo īstenībā tek nevis nāsis, bet gan puņķiem līdzīga substance.Vienīgais visos laikos nemainīgais jēdziens ir Lohs(-i).

Savukārt, tv ekrāns rādīja un aizkapa balss Lohiem stāstīja, ka NEdrīkstot masku/seju aizskart.Bet neviens nerunāja par to, ka (kāds) Lohiem uzdrošnātos pārdot pretīgu zemas kvalitātes masku, kuru vienkārši nev iespējams vairāk par pāris minūtēm panēsāt bez aizskaršanas un koriģēšanas.Ja kādam pa (deguna) apakšējo atveri tek puņķi- vienkārši vajag izbā(s)zt mēli un tos nolaizīt.Caur masku neviens nevarēs no ārpuses šo darbību redzēt.

ps- es varētu vēl garāk/detalizēt, bet nav šobrīd nav laika- kāreiz vedīsšu uz pilsētu dažas personas, lai tālākajā diennakts gaitā izvairītos no sabtransa apmeklēšanas un tam sekojošas puņķu izsmērēšanas gar mājas rokturiem.Jā.

650 18.10.2020 13:00

Vislaik aizmirstu pārrunāt.Atbildīgie klauni arīdzan nav ne pusvārdā pieminējuši.\ -Gandrīz caur jebkura materiāla masku ieelpotais gaiss ir (vai vismaz izliekas) krietni siltāks,nekā bez maskas.Turklāt, zem maskas mēdz veidoties sakarsis kondensāts.Ja ne gluži kariesu izraisa, tad nu deguna gļotādu tas kairina visai noteikti.

Ja kāds ar šādu "kondensētu suudu" uz sejas izkāpj no karsta maršrutnieka vai iznāk no mahimarimī pusnosvīdis tusnīdams un pie izejas "beidzot" norauj to suudu nost- principā saaukstēšanās ir garantēta.Ja ne pie +10, nu tad pie +1/-0 un drēgna mitruma tas ir (būs!) teju garantēti.Nerunājot nemaz par ziemā gaidāmo +/- 20grādu starpību.

Ko gribēju sacīt- ka Lohi saaukstēsies drīzāk to suudu valkājot, nekā ignorējot.Un ka Lohiem domātās plaši pieejamās maskas šobrīd ir kļuvušas ir acīmredzami zemas kvalitātes.Jo NEviens ij nedomā tās inspicēt un testēt.Kapeikas maksājošie suudi ir sapirkti, un tagad tiek uzdoti kā tipa "nu tādi tak tie ir, no ko tad jūs gribējāt".Jā.Neko.

Vienvārdasakot- pilnīgie suudi, kuri slikti turās uz sejas,caur kuriem slikti elpojas, kuri rada kondensātu un (!!) vēl plus pie visa izraisa vēlmi nemitīgi aiztikt un koriģēt tā suuda stāvokli uz sejas.Ja indivīds nav "iedziļinājies" (pasūtījis pie Dizainera) un domā vnk paņemt kko pirmo pieejamo- viņam auzas ir garantētas.Vienuvārd sakot, notiek pilnīgs absurda un fufeļa teijāteris.

650 17.10.2020 14:50

Bet vēl labāki resultāti būtum, ja pirms mazgāšanas noskanēt netīros pirkstus.Vēl derētu papētīt apavu zoles un pašu ielas virsmu kā tādu.Izlietotā tOletes papīra analīze būtu vienkārši šausminoša un visdrīzāk vispār taptu noslepenota.Galvenaiss, lai būtu Lohi- kam pamatot skanneru iegādi un vēlāk piestādīt sensacionanāli anomālos paranormālos rezultātus.Jā.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti