iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
650 23.08.2020 20:38

-standardam ir savs Mātters- lohiem lohvalstīs nemaz nav paredzēts lielus auto lietot:

650 23.08.2020 20:28

Drošvien visu un jebko noteic Valsts standarts.Kurš Lohiem nav brīvi pieejams.Izejas datus visdrīzāk ir kādreiz noteikuši kaut kādi eurokretīni.Lielveikals nav domāts lohpircējiem- tas ir vnk peļņas avots.Ar tiem 2,50 būtu jāpietiek jebkuram īstenam eiropejietim.Neatkarīgi,vai viņam landkreizers vai mikropolo.Ja tev mikro- esi lepns un sit to syku kruizeri,izbaudi Varu, kā viņš pārdzīvo par to savu suudu.

Visiem jābūt vienādiem un katram ir jāizjūt bijāšana, ka viņa īpašumu jebkurā brīdī var apskādēt un (vislabāk) vispār būtu to atņemt.Privātīpašums ir jāizskauž pēc idejas.Ie- un iz- kāpšana,piekļuve dzīvesvietai, jebkuras ērtības un individualitāte,- tam visam tuvākajā nākotnē ir jāizzūd.

ps- ja ir brīva vieta kkur pašā galā/beidzamā, kur vismaz no vienas puses nav iespējamā lohoponenta- es arī lieku tur..

650 21.08.2020 14:30

Es kopš pagājušā gadsimta lietoju mašīnas, kurām visām ir bijusi kruīzkontrole.Bet ne reizi neesmu to ieslēdzis Rīgas pilsētā.

Lai ielīstu rindā krustojumā aiz salinieka- ne tuvu nav jābūt lohpirdaram.Pietiek ar tiem (neskaitāmajiem) lohpirdariem, kuri tur labajā rindā vienkārši Guļ.Pat mierīgi stāvot aiz tā trolejbusa un itin nekur nelienot,dažkārt var gūt panākumus un bonusus.

650 21.08.2020 14:21

ā, tiešām,Aizliegts, ja?? Poļu un leišu fūristi jau labu laiku kā vairumā neko nekam nerāda.Tikai patiesais iemesls nav gluži ka aizliegumā.Vienkārši pārāk daudz lohu ir savairojies.Iespējams, ja kulturāli mācēsi pietuvoties, tad konkrēti Tev izņēmuma kārtā kāds kaut ko tomēr parādīs.Tā gadās.Jā.

Forumos starp daiļavām ir viens, bet sen zināmos principos ir apslēpts kas cits.Forumos lohi lielās ar reakciju un atjautību, negadījumu novēršot- kuras viņiem (nezkāpēc) pietrūka, lai izvairītos tieši no iekļūšanas tajā konkrētajā "koriģējamajā" situācijā.Viņi gatavi putainām kulēm katrs savu malt dienām ilgi- pa kuru pusi izvairīties un kā pareizi satuvināt savus Purnus ar 2x120.

To, ka jau pirms pusgadsimta ir izteikta šāda te loģiska un elementāri vienkārša rekomendācija ieslēgt pagriezienu un riskantas apdzīšanas gadījumā tādējādi INFORMĒT purnā nākošo oponentu par saviem nodomiem,- TO mums nekur neviens nekad LVvalsts valodā nav iedomājies izdvest.

650 21.08.2020 12:32

Iztēloties var tikai to, ka visas "sensācijas" katrreiz un gandrīz vienmēr sākas no tā, ka Kāds nepaiet acīmredzamai cūcībai garām.Tas priecē.Tādus vajadzēru atbalstīt un cildināt. Prēmēt,tāteikt..Upe priekš šī loha ir gandrīz vai vislabākais no iespējamajiem noslēgumiem.

650 21.08.2020 11:49

-pag,tūliņ nāks updats, tas uzlādēsies pa tiešo no asfalta un brauciena laikā ražos 99to ejakukaloģisko bencīnu

650 21.08.2020 11:30

6dien pievakarē ap7 aiz keramikas Pēc pilsētas robežas vilkās aizmigušu neadekvātu delegācija.Uz 57.Ap veco benzīntanku viens kaut kāds vienapjoma pirders slaikā slinkā lokā pēkšņi izbrauca no tās rindas,pa konstantu trulu lokveida trajektoriju ar sagrieztu stūri iemauca pretējās puses platajā grants apmalē.Tur viņu sanesa,viņš kaut kā savācās burtiski metru gar stabiem apmales malā un apstājās.Divi tuvākie pretimbraucēji sadzēsās savas lohjoslas vidū uz nulli.Ok.Ko viņš bija plānojis,vai apdzīt,vai vnk aizmiga vai kas mašīnai notika,hviņzin.Man vnk reāli nebija laika,jau teicu.Purnā viņš būt pelnījis visai noteikti.Otrs lohs blakus sēdēja,mošk tas ko parāva vai bij jēgu pārmiizis vai saulē peeni pārkarsējis.Būtu kaut mazākās aizdomas,zvans cp,par to bez variantiem.Bet šaubos,ka tur kāds tāds Varonis atradās,kam nebij žēl savu laiku un nervus.Materiāls ir labu labais,sākumā domāju Redaktoram aizsūtīt,bet diezko negribas auru bojāt.Gan jau arī advokāti atrastos,priekš lohpirdariem mums vienmēr Zaļais ;p

650 21.08.2020 10:49

Ā,jā,tiešām,sastrēguma ilgums tilta galā.Protams,ka nav starpības,vai viņš uz 100 maukdams nostājas tilta galā pirms 16 lohiem un dibenbakstītājiem (kurus paspējis apsteigt),vai viņš brauks uz 56, lai viņu paspētu apsteigt vēl 32 lohi,kuri tur no sevis izspiež 69.Nav taču starpības,vai pie tā sastūķētā krustojuma tu iestājies 32trais vai 64tais.Jā.

650 21.08.2020 10:19

Šorīt,pašā uzdarbu/lohbraukšanas kulminācijā,pieveicu kādus 25km pa pilsētu.Redzētais iepriecina.Viens gari vilkās uz -5,ik pa brīdim savākdamies līdz -12.Pprotams, aiz viņa vilciens no 6-7 "vagoniem".Saskaitīju kādas 8 bīstamas apdzīšanas, neskaitot vel pāris savstarpējos konfliktus starp pašiem apdzīšanas pretendentiem un vienu izmisuma žestu reāli purns/purnā.Vietā,kur ielai abās pusēs trotuāri un betona apmales...

Vēl tālāk viens pirders ar smirdīgu d golfu vilkās pirms fotoradara aiz 2lohiem,kuri savukārt vilkās uz "-".Pēc radara viņš pēkšņi sabuntojās un 70 zonā tos lohus przdams/drzdams apdzina,apzināti izbraukdams purnā pretimbraucējam.Tur bija reāli bīstami jau pašā šī lohmanevra pirmajā metrā,nerunājot ka kaut ko laikus Pabeigt.Vienkārši pilnīgāneadekvātā,bez kāda pamatojuma vai attaisnojuma.Pretimbraucējs nabags nolīda dziļi malā, ar acīmredzamu stresu.Tālāk smirdīgais golfs smirdēdams turpināja kustību tīri pēc lohnoteikumiem,līdz pēc 2km nogriezās na*uj nost.Ok.Jā.

650 20.08.2020 23:07

Vēl viens.It kā par neko ,jo visiem taču viss sen zināms.Bet tomēr iespējams, ka šis tas daļēji aizmirsts,sen nav tā gadījies, utttt...Kļūda #13.Atkal par to pašu.Ko (vajadzētu) darīt, ja sāk liktes, ka nepaspēs (pārējo var izlaist, bet lūk, no 8:40...)

650 20.08.2020 18:55

Apstāties uz kreisās joslas šādā vietā- tur ir nepārprotami vizuāli skaidrs, ka te var būt darīšana ar neadekvātu un šāda situācija prasa īpašu pieeju un gatavību uz negaidītu turpinājumu.

650 20.08.2020 18:49

Situāciju katrs vērtējam savā zemapziņā atkarībā no katra individuālajiem uzskatiem un paradumiem.Daudzmaz "pieredzējis" braucējs (ja pieņemt, ka bez "īpašām vip vajadzībām" un daudzmaz psihiski līdzsvarots) netaisīs avārijas situāciju, lai "pārmācītu" kādu kļūdījušos acīmredzamu iesācēju.Bet ir tomēr robeža- kad šis te iesācējs atļaujas darīt stulbas lietas un cenšas "izregulēt" pārējos atbilstoši sev.Ja cilvēks nejēdz fotoradara darbības principus un (pagaidām..)nekontrolē savu spido un patieso ātrumu- viņam NAV (nebūtu..) jāatrodas uz salinieka 3šās joslas.Ja šāds te viņš (viņa) atļaujas pie savas nemākulības pieplusot mobilā tel lietošanu vai kādu citu blakusdarbību- "robeža" var izrādīties pārkāpta.Pret viņu var "norauties" arī daudzi tie citkārt tolerantie.Cp šādas situācijas īsti neregulē- ja šim te iesācējam nav iemācīti kaut daži "nerakstītie" likumi,tad tur nekas labs nebūs.Mācība būs grūta un ilga,jo Lohs mācās tikai no savām kļūdām, un arī tad ne vienmēr.

Katrs pa lielam citus ievērtē pēc sevis- jebkuram assam un/vai pieredzējušam "nesodītajam" pārkāpējam pienāk brīdis, kad viņam liekas, ka apkārtējie viņu saprot un ka viņam viss izdodas.Ja lielāks ass nejauši saskarās ar galīgo lohu- jo smagākas sekas var rasties,par TO tie krievi runāja- ka katram sevi ik pa laikam būtu kritiski jāizvērtē un jāsaprot- kur viņš ir pārāk aizrāvies un kādā disciplīnā viņam būtu laiks drusku "piebremzēt",vai kādās situācijās tīšām nelīst iekšā.Būt par "sabiedrisko cp"- tas IR ieradums, no kura pēc tam ir ļoti grūti atkratīties.Drīzāk sanāk, ka pierod pie katras mazākās iespējas speciāli meklēt kašķi- kas meklē, tas atrod.

650 20.08.2020 13:21

Šis ir parezi.Galvenaiss ir bīdīt savu bīdāmo.Neklausīties ko kāds saka un par ko te vispār tirgus.Maļam tikai katrs savu un būs ok.Tas lieliski sader ar šodienas glumo realitāti,lojalitāti un toleranci- katrs kretīns ir pelnījis Globālu Cieņu.Viņš var nesaprast, kur atrodas un ko dara- bet Cieņa viņam pienākas automātiski.Jā.

ps- kāreiz pēc uzvedības fotoradara rajonā Lohu var noteikt nešaubīgi,ar 600% precizitāti.

650 19.08.2020 18:30

Netrafarētais būt štrunts, salīdzinot ja tur pa ceļam kāds nesapratīgāks "sat.dalībnieks" būtu pagadījies.Jautājums par pilsonisko atbildību.Jo Kāds bija tas, kurš informēja.Ja ne šāda privātuzņēmība (reāli vajadzīgā brīdī, ne aculoham vai lohtjūbam veltīta),jaunbandīts mierīgi turpinātu savu izaugsmi.Šoreiz cp sevi vēlējās pareklamēt,ok,beidzoot kādu notarranēja..

Būtu ja sākumā iesaistīušies pāris garāmbraucošie privātie braucēji un/ja cp sākotnēji piestājot izpildītu pienācīgu sagatavošanos varbūtējai pārkāpēja bēgšanai,apdraudējums būt bijis par kārtu mazāks.Jautājums par privāti personisku iesaistīšanos ir tāds ļooti sensitīvs.Nesen pirms pāris ned brīvdienas vakarā simtiem garāmbraucēju degungalā tepat norisinājās vēl nopietnāki un spraigāki notikumi, bet nekur ne čiku ne grabu.Pateicoties vairāku privātpersonu drosmei un sekojošajai cp prasmīgai rīcībai,pasākums gan beidzās bez sekām un ar likumības triumfu,taču kādu īpašu atzinību tiem būtu velti gaidīt un šādi riskanti iesaistījušies paši var itin viegli nonākt loha lomā.

650 19.08.2020 17:41

Jā, vai tulkot kkādus krievus (ja NAV savu...)- tas ir idejisks jautājums.Mums vienkāršāk ir katram Loham vnk iedolbīt paurī viņa "tiesības".Lai viņš pie sevis lepni domā, ka "spēs izregulēt" visus apdzinējus,fūristus,bandītus un e-nānistus.

Ted-a materiāls arī lielisks.Kāreiz mudina drusku padomāt par it kā zināmām ,bet piemirstām lietām.Ja braucējam piemīt loģiskā domāšana un situācijas teorētiskā izpratne,viņš var itin veiksmīgi ierakstīties kustībā,pat nebūdams diži pieredzējis un/vai apveltīts ar kādu fantastisku koordināciju un orientāciju.Teorija tomēr ir pamats, ar to ir jāsāk un tā ir jātur godā arī "pa ceļam".Pieredze noderēs tad, kad viņš sāks sevi "novērtēt" un blatot pie ikkatras iespējas.Ja visu laiku dubulto likmes, ta teorētiski Kādreiz taču vajadzētu vinnēt ;p

Būs jāpārlasa kāda tā vecā krievu grāmata.Jo tajā laikā, kad Zasada k-gs mums mācīja vadāmās dziļās grīstes teorijas,tie tur jau gvelza kko par psiholoģiju.Tipa, ilgi/dzīvot gribošam vadītājam noteikti esot jāapazinās un ik pa laikam jāizvērtē savi psihiskie trūkumi tajā vai citā (savas) attīstības lohstadijā.Jā.

650 19.08.2020 1:20

Noskatījos lohmateriālu par 2lohiem iA titullapā un beigās nejauši uzspiedu citu lodziņu- reku tas vecais ģeniālais skaidrojums, ka pie situācijas purns/purnā vajg samazināt ātrumu un (!) ieslēgt virzienrādi- ar to parādot tam/Loham, uz kuru pusi no viņa bēgsi (4:14):

Bet (pa-kreviski-ņisapront) LVlohiem tas nav zināms,jo LViski runājošie dročxperti viņiem To nav atgādinājuši un reti kurš lohs ies tagd kaut kādam tur Bandītam piekāpties....

ps- nerunājot par fantastisko situāciju, kad "lūguma formā" vai "informācijas labad" labo pagriezienu šaubīgā situācijā varētu uzrādīt arī pats tas lohapdzinējs, tā lai lohpretimbraucējam neienāktu lohprātā uzspēlēt kādu to slaveno lohbrīnumloteriju.

ps2- mums lohu ir tikdaudz, ka nupat jau jebkurš apdzinējs jūtas par bandītu- kad krietna daļa pretimbraucēju demonstrē lielisku iejūtību un demonstratīvi raujas malā jau krietna puslohkilometra attālumā.Jā.

ps3- sorrī, kamēr rakstīju, aizmirsu par ko un sajutos par Lohu ;P

650 18.08.2020 13:32

Ieliec vismaz te atsauci uz kādu sludinājuma piemēru- kas būtu Tas,uz ko tu skaties.Apstiprinājums var būt tikai viens- sievete ar naudu rokā priekš jebkura pārdevēja ir "lielā iespēja".

ps- lohtaupītāju un kapeikkratītāju vīriešu vidē ir krietni vairāk, arī tas tiesa

650 17.08.2020 23:31

Bet ja apdzenam uz 14 0,tad ko? Jebkur un jebkad? Mums šobrīd visur 70.Uz jūr- un uz vid-šosejas pagājušnedēļ tāds caurmēra "lohvidējais" bija ap 100, tagd iet jau pāri.Ja tur ir netrafarētais, tas vienmēr ir kādu jau arestējis.Kā? Es saprot- naktī uz dullo skrien tikai lohi, nu bet gaišā dienā??

Zīme 100.Tur daudzi brauc 95...Bet piem uz kok-šosejas masveidā brauc arī +40 un vairāk.No kuriem vismaz puse- vienkārši nervozi Lohi.Pie daudzmaz saskatāmas satiksmes NAV vairs tāda fūre,aiz kuras nebūtu vairāku vieglo eskorts.Ko tur?

650 17.08.2020 23:12

Es pirms kādiem gadiem biju iedziļinājies tml volvo.Tie priekšpiedziņas drivE parasti ilgstoši stāvēja sludinājumos kā nenopirkti gan LV, gan DE.

Bet ekonomistiem būtu vēl obligāts priekšnoteikums pārbaudīt savirzi un kondicioniera mehānisko nolietojumu. Savirze var izrādīties pilnīgs sviests, tas ir iespējams jebkurai pilnpiedziņas mašīnai un degvielas patēriņā krietni izpaužas kritiskāk, nekā priekšpiedziņas.Jo platākas riepas, jo lielākas auzas pie mazākās novirzes.Uz šķērsvirzienā nelīdzenas virsmas tam būtu jābrauc taisni bez liekas piestūrēšanas.

650 17.08.2020 21:58

Bez šaubām, Sava spido kļūda ir jāzin.Kas to nezin, tas ir .... Vienkāršāk tiem, kam ir ciparu spidometrs.Kam nav- jebkura daudzmaz normāla Gps ierīce rāda tieši tieši tādā mērā pareizu ātrumu, lai tas būtu pietiekami iespējamām attiecībām ar radaru.Jebkuru.Wāze gan ātrumu rāda, bet apkārtējās info jūklī tie cipari ir mazi.Labāk, ja ir arī videoreģis ar bortadatora opciju.No kuras gan vienīgā jēga ir ātruma rādījumam,jo pārējās extras vairumam to videoaparātu ir fufelis un vienkārši krīt uz nerviem,salīdzinot ar mašīnā iebūvētu "drošās distances" sensoru.Kurš (gribi vai nee) pēc 70km/h dažkārt vienkārši disciplinē.

Ja nu kāds ir filigrāns meistars, jāatceras, ka riepām ar 8mm spido kļūda attiecībā pret reālo ātrumu var būt mazāka, nekā ar 5mm.Tas vairāk tiem, kuri sevi "mēra" bez Gps.Ja viņš ir (kaut/kad) piemērījis savam spidometram Gpsu,braukdams ar vecām riepām, tad uzliekot jaunas, var nolohoties (pat pie identiska izmēra!).

Dažus soda pat par +11, viņi pēc tam to fufeli aktīvi izplata.Bet reāli ir, ka braucis pēc sava it kā precīzā "tikai 2-3km/h" melojošā spidometra uz 66.Vai uz 106.Atskaiti 3km nost toleranci,2km spido kļūda, neuzmanīga rīcība,pļekc,106-5=101,urrā, 20,- sods.

To, vai un gar kuru radaru "varot" maukt uz +20, tas NAV zvanīts un tā ir loterija.Ekipāžai var būt slinkums.Bet, ja pierod,stacionārajam suudam slinkums nemēdz būt principā nē.

Citi mauc,"zinādami",uz kuru pusi stacionārais skatās.Ok.Bet- ir tādi,kuri "redz" pāri zaļajai joslai.Pazīme- ja ir 4 kustības joslas un zaļā zona nav plata un ja Stabs stāv labajā malā kādam no virzieniem.Piem, piņķos ir plašas iespējas to "p-ārbaudīt".Stacsuuda darbības rangs ir līdz 70m pēc viņa teh pases.Atkarībā, cik šķībi pret brauktuvi tas ir sagriezts.Vai abi salinieka suudi redz pāri 6 joslām,visdrīzāk (cerams..) diez vai.Ko redz pirmais slāvutilta sūuds pļavnieku galā- jā,viņš vnk ļauj "atpazīt" no pļavnieku puses tuvojošos Lohus,no tiem kāreiz būtu jāuzmanās ;P

Visvieglākais, kā "zinātājam" drusku uzrauties- kad kritiskajā zonā aizraujas ar kādu loh-cīņu.Vai vienkārši aiz pieraduma, kad tipa slinkums bremzēt.

650 17.08.2020 18:47

Tiem volvo mēdz būt Garš motora dzensiksnas maiņas intervāls.Atkarībā no motora modeļa,dažiem pat līdz 180 tūkst km.Es nu nepakam neticu, ka kāds labdaris to mainītu rūpēs par Jauno īpašnieku,akurāt tā tieši pirms pārdošanas.Noliegt jau nevar,bet jocīgi tas ir un daudzi pārdevēji to "uzsver".Servisa reglaments paredz noteiktu detaļu kopumu, kas ir jāmaina kopā ar siksnu.Visādi tur rullīši (pa kuriem tā siksna "skrien" un kuri to spriego),dzesētājvielas sūknis un utt.Tie komponenti nav tik kritiski, bet,ja nomaina tikai pašu siksnu,tad tāds krāpnieks/demagogs var "ietaupīt".Attiecīgi, gandrīz ir skaidrs, ka nenomainītais komponents drīzvien sāks čīkstēt un neizturēs pilnībā visu nākamo siksnas maiņas intervālu- stulbi būtu no jauna jaukt/maksāt, lai nomainītu kādu to iepriekš ietaupīto detaļu.

650 17.08.2020 16:51

Pareiz jau te saka, tā volvo pilnpiedziņa nav īsti pastāvīga. Lietots pilnpiedziņas auto vienpiedziņas variantā vispār pēc būtības ir nelikvīds.Tirgotājs to reklamē visdrīzāk tāpēc, ka viņam to nav īsti kur likt.Sievietei nevajag tādu,jo tas viņai var pēkšņi "nebraukt".Īpaši, kad viņa būs pieradusi, ka tas ir augsts un ar to var bāzties jebkur, kamēr vēders nestrīķējas gar zemi.Ziemā parkojoties vai rudenī/dārzā pa slapju zāli var sanākt, ka "kādam jāzvana".

650 17.08.2020 16:41

Te jau ir arī daži vēl daiļrunīgāki;) -kaut kā tā noderīgā saruna ir jāuztur.Žēl gan, ka to visdrīzāk nelasa paši tie Lohi (ja pieņemt, ka tādi nefigurē starp klātesošajiem).

Es kādreiz lasīju kaut kādā krievu psihu grāmatā,ka izlasīt cita braucēja atstāstu esot visnotaļ noderīgi.Tāds kā treniņš.Tipa, iedomāties sevi stāstnieka ādā, ko tu darītu un uttt.Ja lohi to lasītu, būtu kaut neliela cerība, ka viņi sevi pāraugs.Bet te tikai viens galvenais secinājums- katram ir uzdevums atpazīt lohu un no visiem spēkiem censties viņa izvairīties.Loham liekas, ka viņu apdzen bandīti un pārkāpēji.Kaut gan īstenībā tas cilvēks grib normāli braukt un vnk nevēlas pavadīt laiku loha darbības zonā.

650 17.08.2020 14:58

Te teica, ka apdzinējam faku rāda.Tur neko, kā ir tā ir.Bet rādīt noteikti Vajag uz tiem, kuri citam degungalā veido 3 rindas.Es kādreiz vēru vaļā logu un viņiem "balsoju" ar,tātekt, augšup paceltu kreiso roku.Tā, lai visa tā rinda redz, ar kuru viņš tur tālāk turpinās to savu lohmijiedarbību.

Lohs ir tas, kurš pieļauj loha izgājienu, dajebkādu. Nupat,piem,- pārbrauktuve,ne-pilsētā,zīme "70", vizuāli gluda,melnā amort gumija pa gabalu saskatāma.Normāls it kā auto.Bet nee.Viņš paņem tur pēkšņi nobremzē uz 7km/h.Aizmugurē lohrinda, kādi 5gab snaikstās.Ko??

Nu pa piem, reku ident vieta, uz jelgavas šos tīraines rajonā.Nu ka Tur pēcpusdienas plūsmā kāds tā izdarītu? Ta pofig, lai, mums vienmēr jābūt gataviem uz Lohu.Bet nu tomēr- nu cik ilgi viņš ar šādu paradumu saglabās veselu savu to tizlo pakaļu??

650 16.08.2020 22:58

Ja feirī spīd cauri un putas kāpj pa logiem un lūkām, tas ir Cits gadījums.Tad ir ar Laivu jāsip.Bet, ja Būvniekiem nav svarīgs TO šoferu daudzskaitlīgo viedoklis ,kuri ir pie pilna prāta un saķeres un itin labi sajēdz gan nianses gan atšķirības- tādā gadījumā lai viņi (Būvnieki)) ietu galīg drirst.Uzmiizt vajag uz to rulli- tas dabiski sadalīsies tajā pat dienā.Tīrākakais demagoģijas fufelis- lai visu varētu stiept garumā,bez termiņiem un bez saistībām un/lai/vai neparko nebūtu jāatbild.Braucējs (lasītājs,filmētājs,nod.maksātājs) ir Lohs.Jā.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti