iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
650 17.08.2019 16:13

Audi Fsi un Tfsi cilindru čaulu materiāls un pārklājums tika izmainīts, sākot jau no 2012.g.Kaut gan no otras puses, vecajiem motoriem tos skrāpējumus radīja laicīgi nenovērsti citi motora defekti.Tur jau ne tikai ka viens pats tas materiāls visā vainojams.Ap 10-11g ražotam 3.0Tfsi motoram ķēžu un spriegotāju pilnīga nomaiņa pie dīlera maksāja kosmosu- pēc pilnas komplektācijas un pareizas tehnoloģijas kkur virs 3k eur.Tāpat arī sprauslas kosmosu maksā.Kurš tādam knapi 100k noskrējušam auto to visu no laba prāta gribēs darīt, kur nu vēl ja preventīvi un nākamā īpašnieka labā..

650 16.08.2019 18:24

Es tavu domu dzirdu,bet rēķinies ka tas 18tā 3008tais tomēr ir Jauns modelis- par kuru kaa par jaunu diezgan daudzi interesenti ir nobalsojuši ir reāli ar savu naudu.

Tagad reku,v60xc ar T5 var nopirkt par daudzmaz normālu viņa cenu- 40,9k, bet tas lūk skaitās ar 15k atlaidi.Ko diez tagd savā prātā "domā" tie,kuri to paņēma pa pilno cenu?? Ņemt jauno alltraku (kura Jauno benzīnu tā ari nav piegādājuši) vai to jauno skauta superbu kurš vēl tāpat nav,tas nozīmē to pašu scenāriju.Kamēr iebiedētie vācieši 16tā gada 320zs allroadu pa 35k zem/ap100k un 6,5l patēriņu tagad pakaļ met-tā mašīna ir pārāka visās jomās,kaut lai veca.

650 16.08.2019 16:36

Es savukārt "pateikšu", ka vislielākā iespēja nopelnīt (vai ietaupīt) ir tad, kad indivīds nepērk neko.Vai nopērk TO (jebko), kas viņam patīk un ko viņš ir gatavs palietot (vai paciest) vismaz vairākus gadus.Bez mēģinājuma stresā un apnikumā pēc pusotra gada atkratīties no viņa par trešdaļu vērtības.Normāla lietota auto īpašnieku NEVAR tā vienkārši iekārdināt ar jebkuru meeslu.Tas 35 vai 45 k par dzelzsgabalu izlikt gatavais tikai retos gadījumos mēdz būt tāds lohs, ka viņam nu nemaz nebūtu argumentu, vai viņš būtu spriest un rēķināt nespējīgs, mucā audzis caur dibenu barots.

650 16.08.2019 16:02

Te reku ir vēl nobeigums tai tabelei ;p

650 16.08.2019 15:34

Bez jebkādas personīgas ieinteresētības kādas konkrētas markas reklāmā.Tas Pegiots atrodas 2018g jauno auto reģistrācijas ciparos apm 6.vietā.Turklāt, tas daudz neko netpaliek no dažiem hītiem kā kia un vēl šis tas. Ja vw ir līderis ar 4x lielāku skaitu- tad nu tiešām "objektīvi" parēķinam, cik tam ir modeļu.Bet cik % no tiem aizņem konkrēti b8- domāju ka mazu daļu.Savukārt, "uz ielas" ļoti izskatās, ka p3008 ir līderos tieši no 18-19g pegiota modeļiem un tieši no privātpersonu iegādātajiem.Kāpēc salīdzināt b8 ar 3008- tas ir tas, ko var izskatīt par "ģimenes" auto, pusotru pakāpi virs tiem plikajiem bezpersoniskajiem bezmotora štruntiem par kkādu tur "sākumcenu".Tas ir tieši tas, kas "varētu konkurēt" ar lietotu auto 20k+ segmentā.Dd tam daudzmaz brauc un ārpusē reāli rij 4litrus- not bād,ir vismaz ko parēķināt.. Protams, nav runa- agresīvais vW ar saviem beskaitlīgajiem b8,t-rokiem un t-crossiem šo te pegiotu nenoliezami ka pārspēj.Taču nevar noliegt, ka iekāpjot tajā 3008jā pegiotā, ir krietni patīkamāka sajūta, nekā lielākajā daļā šo te VW štruntu, pašu arteonu ieskaitot.Nerunājot par dažu "citu" marku smirdīgajām plastmasas kastēm.Ja vien tā nav kārtējā retā buržujiem paredzētā komplektācija, kura cenā par 200% pārsniedz tos tur par sākumcenu izreklamētos bezmotora bezsalonus.Vai "es" tādus pirktu kā alternatīvu lietotam auto- nee, ne pa kam nē.Bet 3008to gt komplektā es noteikti izskatītu kā reālu variantu.Vai viņš kko "maksās" pēc 2-3g lietošanas- domāju, ka nu ne mazākā % atlikumā kā b8.Vai viņu pēc 2-3g labā komplektācijā esošu varēs kādam pārdot- simtpunkt ātrāk, nekā bezpersonisku b8 kaut vai alltraka versijā..Trūkums ir tas, ka tam 3008 izvēlē nav normālas jaudas motora un pilnpiedziņas- kas gan tūliņ sagaidāma ar jauno hibrīdu un droši vien jau nākamajā cenu kategorijā.

650 16.08.2019 12:37

Ok, tur nav tikai ka moller, bet gan "daudzi/dažādi" dīleri.Kur (acīmredzot) tas 2gadīgais b8 ir iemainīts pret to "citu" marku.Privāto tur praktiski nav!Tas, ko es vakar sacīju kas bij ar 250+kkm nobraukumu, kuru tirgoja kāds lietot auto placis "tikko no dānijas"- tas tur šodien vairs nav! Kāpēc diez?? Lūk te ir vēl viens ievests- jautajums, CIK tas maksāja pirms 2g jauns un CIK viņa nopircējs padrirsa naudas izteiksmē- divus tos izcili laimīgos gadu viņu lietojot un tiekot vaļā tikai kad LV darbonis no viņa to nopirka.Tagad (kopā ar visu to LV uzvāru un pvn-u !!) viņš maksā apaļus 13600,-: www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volkswagen/passat-b8/bmckeb.html

650 16.08.2019 12:27

Krist cena var tikai tam, kam viņa sākotnēji "ir".Ir arī tāds jēdziens kā "apmierinātība ar savu pirkumu".Nesen lasīju autoritatīvā vietnē statistiku, ka vienā lielvalstī pārliecinošs "līderis" esot RR, jo no viņa masveidīgi cenšas atkratīties jau pirmajā lietošanas gadā..

650 16.08.2019 12:02

Es savukārt šeit piedalos kā iespējamais jauna auto reāls interesents.Kuram interesē arī psiholoģiskā puse,pamatojums, tāteikt.Varu ieteikt piem "citos" portālos palasīt,tur ir par kārtu vairāk gan reāla tehniskā, gan finasiāli/morālā informācija.Tam gan es piekrītu, aka Loham neviens nedos darbaauto,ta kur nu vel b8.Baet ja finansiāli/morālo pusi skatīt,arī tu pats personīgi attiecībā uz "privātajām" autolietām aizkadrā tomēr "balso" drusku savādāk.Mans jautājums nekad netiks cilvēcīgi godīgi atbildēts- kāpēc šajā jaunu auto portālā nupat jau vismaz kādi trīs te "labi informēti" vecbiedri tās lieliskās fābija-turbo-monako vietā ir paņēmuši lietotu auto- bet cenā kā 3gab šīs te visas fobijas.

650 16.08.2019 1:02

Nene, vecit,es droši vien ka neesmu vientiesis, bet nu konkrēti ar Tevi gan tāda daudzmaz godīga saruna nevar sanākt pat teorētiski nē.Tas ir tāda speciāla divkājaino pasuga, kam oponents var teikt dajebko,kaut vai no ādas izlīst, bet viņš tikai mals pretim savu ieciklēto textu.Nahrer tur vispār ko lieku runāt- oplīze, darba auto, passāts,lejam tik darbadevēja zupu un jaajam to nākamo astoņgadi līdz plānotajai iekšdedzes,kompresijas un fosīliju aizliegšanai..

650 16.08.2019 0:40

Vecīt, tu man izskaidro- kapc tev viens ielicis plusu, bat man mīnusu? Ja TU saki ka "nepētīji", aber es saku, ka tieši šodien tos speciāli "papētīju", lai konkrēti Jums piestādītu pētījuma rezultātus?

Kur TU esi redzējis tādu to tipisko "privātpersonu", kurai būtu "plīzē" tas Puuds,kurš sākumcenā velk ap 40k, bet pēc gada tas i na-fuj nevienam nav vajadzīgs,izņemot pašu to Personu, kura cenšas no viņa atbrīvoties? Tu labāk mierīgi bez emocijām paskaties cik tie jaunie 3008tie reāli ir uz ielas un kas tajos sēž.Intereses pēc izskaiti, cik Tu savam acīm uz ielas saredzēji 18tā gada b8 sedanus un cik 3008tos pegiotus.

Paskaties ssu- kā tas ir apgalvot, ka "neviens no Eiropas neviks", kamēr tur jau ir redzami vairāki tie 17tā gada b8 ar krietnu 250kkm nobraukumu- turklāt tie ir akurāt ievesti, nevis mollerā pirkti.

650 16.08.2019 0:25

Es vēlreiz at-kārtošos, prasīju uzparādīt nevis prasti "dūmojošu audi", bet gan dūmojošu "3.0Tdi audi,kurš būtu vecumā līdz 6 gadiem".Es personīgi tādu neesmu redzējis,man būtu interesanti. Nez kas te šodien bija, bet izskatās ka te steigā tikai pats/sev esmu kko atbildējis un pats ar sevi runājis.Jo, tiklīdz lieta nonāk līdz konkrētībai, tā izrādās kaut kas principiāli cits, nekā te straumēm lejas tie ikdienas masveida lohapgalvojumi.Godīga saruna nav un nevar būt, katram savs krāns tuvāks.

650 15.08.2019 19:01

Objektivitātes nodriošināšanai atbildēšu pats sev- ssā piedāvājas 0 (nulle) gabali 17-18gada peugeot3008 , bet ir 21 gab passat b8.No kuriem kāds vēlas tikt vaļā...

650 15.08.2019 17:14

Šis nu gan ir interesant, tuvākais lietotais reāli nopērkamais 3008 pēc ss sludinājuma ir aš 15tā gada ražojums.Bet jaunāki 3008tie rīgā un apkārtnē ir reāli pilna iela.Un tad ssā apskatamies, cik ir pārdošanā izliktu 2017-18g pasātu b8....Jā.

650 15.08.2019 15:41

Bet reāli iekāpjot tajā 5008 (vai vel labāk ja 3008), rodas tieši otrāds iespaids.Kļūst skaidrs,ka materiālu un apdares ziņā šoreiz suuds ir nevis pegiots, bet drīzāk kāds tas tur slavenais t-roc vai viņa radinieks.

650 15.08.2019 14:29

Es vnk ironizēju.Ir motori kā tādi un ir konkrēti audi motori.Tur tas cilindra sienu defekts nerodas ne no turbīnas, bet gan no idejiski pasludinātā "atrāviena tehnikā".Par kuru kā allaž bargi samaksā otro roku lietotājs.Virzulis ļurkājas pa glāzi,rada troksni un savelk strīpas.

650 15.08.2019 13:41

ps- tas, kurš šim te "nepiekrīt", manā skatījumā ir vienkārši pirdars

650 15.08.2019 13:09

Par 1,6 "turbīnu" izplatītākais spriedums būs, ka viņa ir jāmaina kopā ar eļļu- jo biežāk jo labāk.Tas, no kā atstāj pēdas lāpstiņas uz turbīnas sienas- tas jau ir nojaatas,līkas un ārāmetamas turbīnas pazīme.Daudz izplatītāka kaite ir turbīnas VNT mehānisma ieķīlēšanās.Tie svešķermeņi, kuri ielido turbīnā un aplauž tai spārnus- tie nāk no motora.Visdrīzāk kādi gabali no izdegušām kolektora klapēm vai pat kā vecu audi gadījumā no paša ieplūdes kolektora salūzušo iekšējo trubu fragmentiem.Ja tupi "mainīt" turbīnu bez reālā cēloņa noteikšanas- to tad turpmāk varēs darīt atkārtoti un nonstopā.Un ir daudzi lohi, kuri tā dara.

650 15.08.2019 12:08

Cilindra sienu defektam nav nekāda sakara ar to, kas teorētiski varētu lidot ārā no turbīnas.Ja arī no turbīnas kaut kas lido- lidojošā priekšmeta izcelsme nav pašā turbīnā.Tā ir 15 gadus veca tēma.Un v6 dīzeļmotoriem NAV tādu dramatisku defektu, kādi mēdz būt Tfsi benzīnniekiem, itin jo sevišķi agrākās paaudzes.

650 14.08.2019 21:05

Nevar būt, neticu.Kas pa auto bija?

650 14.08.2019 16:04

Tu nofilmēji 3l Tdi ar kūpošu motoru un jaunāku par 6 gadiem? Kur ir tas materiāls?

650 14.08.2019 14:54

Par to alu-pārklājumu lielākā ķeza bija tieši ar TFSI un pat parastajiem FSI benzīna motoriem.Tur viņš izrādās krietni par kārtu vārīgāks, nekā jebkas tamlīdzīgs attiecībā uz Tdi vai BiTdi.Maskavieši ar to jaajās pat garantijas laikā.Ja kāda cilindra sienā ievelk švīku, tad vienīgā izeja ir jauns motors.Pajaunam auto tas maksā visus 30k.Ja to nesedz garantija (ej vel pierādi, ka pats nevainīgs), auzas ir pamatīgas.Iedzīvoties var itin viegli- degviela slikta, eļļa krutka,diagnostika suuds,lietotāji lohi,plus mocošs sastrēgumu režīms ikdienā.Rezutāts sākumā lejošas sprauslas un izstieptas ķēdes,tālāk nāk sajāti virzuļi un saskrāpētas sienas.

650 14.08.2019 14:37

Nu es jau tapc teicu ka krievi-jās.Bet šo mums grūti tā ojektīvi novērtēt, jo krievijā kad īpašnieks maina eļļu, viņš nekad nezin, kas īsti ir tajā kannā.Tāpat par degvielu.Var vienīgi "cerēt".Kā arī pie defekta taču ir ražotāja noteikti servisa darbību parametri- kura detaļa vai kādā apjomā viss to komplekts ir jānomaina.Ja "remontēt" pie pagrīdniekiem vai kaukāziešiem, cerību nav daudz.

650 14.08.2019 11:42

Tur tos īpašniekus spīdzina un ar varu piespiež tos 30k braukt?Ar ko atšķiras vācu ražotāja noteiktie 30k no nevācu?

650 14.08.2019 11:38

Šis ir interesanti,ka termostatu nomainīt nespējīgi pidarasi izsaka spriedumus par pasaules uzbūvi.Neparvelti krievijās daudzus dīzeļus vispār oficiāli nepiedāvā un netirgo.

650 14.08.2019 10:38

Es iedošu prēmijā 2eur un četrpaku pilnu trīslitrīgo urīnpudeļu Tam Pidarasam,kurš man tā reāli un bez diršanas uzrādīs kaut vienu kūpošu audi,aprīkotu ar trīslitrīgo dd un jaunāku par 6gadiem.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti