Es tavu domu dzirdu,bet rēķinies ka tas 18tā 3008tais tomēr ir Jauns modelis- par kuru kaa par jaunu diezgan daudzi interesenti ir nobalsojuši ir reāli ar savu naudu.
Tagad reku,v60xc ar T5 var nopirkt par daudzmaz normālu viņa cenu- 40,9k, bet tas lūk skaitās ar 15k atlaidi.Ko diez tagd savā prātā "domā" tie,kuri to paņēma pa pilno cenu?? Ņemt jauno alltraku (kura Jauno benzīnu tā ari nav piegādājuši) vai to jauno skauta superbu kurš vēl tāpat nav,tas nozīmē to pašu scenāriju.Kamēr iebiedētie vācieši 16tā gada 320zs allroadu pa 35k zem/ap100k un 6,5l patēriņu tagad pakaļ met-tā mašīna ir pārāka visās jomās,kaut lai veca.






















Audi Fsi un Tfsi cilindru čaulu materiāls un pārklājums tika izmainīts, sākot jau no 2012.g.Kaut gan no otras puses, vecajiem motoriem tos skrāpējumus radīja laicīgi nenovērsti citi motora defekti.Tur jau ne tikai ka viens pats tas materiāls visā vainojams.Ap 10-11g ražotam 3.0Tfsi motoram ķēžu un spriegotāju pilnīga nomaiņa pie dīlera maksāja kosmosu- pēc pilnas komplektācijas un pareizas tehnoloģijas kkur virs 3k eur.Tāpat arī sprauslas kosmosu maksā.Kurš tādam knapi 100k noskrējušam auto to visu no laba prāta gribēs darīt, kur nu vēl ja preventīvi un nākamā īpašnieka labā..