iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
650 22.07.2018 20:12

P/darExpert, labāk Pasūkā sev pnimpi ;p

650 21.07.2018 20:25

Kāda starpība , ja piem konkr man nav vajadzīgs lempīgs pusdžips mani neuzrunājošā aprīkojumā un izskatā? Mans lietotais auto ir ar skodas markai teorētiski neesošu un citām markām retu aprīkojumu, tas ir skaists un ātrs un saviem parametriem pat ekonomisks.Kopējā tehniskā un vizuālā ziņā no Mana skatupunkta krietni pārāks par kodiaku.Kapc man būtu jāsponsorē grīnmotors un jāizsviež līdzekļi par to, kas mani neuzrunā un nerada prieku? Tuvākais, uz ko es varrbūt parakstītos, ir šobrīd pa (ārpus šejienes kladzinātāju redzesloka) akciju ejošie volvo cc. Bet reāli izskatot,v60cc ir druku mazs un v90cc pārāk pompozs un dārgs.Vēl , par spīti skodai,es izskatītu lielisko p-3008 vissmukākajā gt komplektācijā, bet ar tiem (diemžēl) jau ir pilna rīga un viņa tehniskie parametri tomēr arī ir viduvēji.Kaut gan patēriņš, salons un ietilpība tam ir ok.Skodu es neņemtu arī tā iemesla dēļ, ka pilns bariem visapkārt ar šiem te kladzinātājiem un mēteļa virinātājiem, kuri lielu daļu tās markas kontingenta veido.Tapc visdrīzāk ka kādreiz kārtējoreiz apmainīšu savu esošo pret tādas pat idejas 3 vai 2 gadīgu, un aizkadrā priecāšos ka reti kādam tāds ir un ka esmu iztērējies konkrēti savam individuālajam priekam.

650 21.07.2018 15:14

Un kā ir ar jēdzienu ka būt apmierinātam par sevis iztērēto? Naudas atdošana par to kas maksātājam nepatīk, pierunāšana iegādāties to, kas maksātājam nav vajadzīgs, demagoģija un pasniegšana ar kājām gaisā par to, ka sev tīkama individuāla izvēle ir neprātīga un peļama utt utjp.

650 21.07.2018 14:48

Tāpēc ka Tu neesi bijis godīgs izteikumos.Tu salīdzini labus lietotus auto ar visādiem atklātā textā mazizmēra un mazlitrāžas bezmotora bezaprīkojuma meesliem.Paskaties ko tur tie demagogi tirgo pa to vasaras akciju tās oktāvias par “sākot no 16” un objektīvi ieliec te izklāstu.Tas jau tagad ,jauns būdams, izskatās pēc prasta draņķa, turklāt ne viņam salona ne motora ne aprīkojuma. Vienkārši spīdīga bundža, lai būt ar ko plātīties ka jauns.To 0,9 motoru var par savu naudu vnk totāls slimnieks pirkt un vel totālāks pajoliņš ,pats nepirkdams ,piedāvāt citiem.

650 21.07.2018 14:22

Tak ko tur runāt, kā jau teicu, vnk necieņa pret sarunbiedru.Kāda vel dzīšanās? Kurš veca auto pircējs vai lietota lietotājs te kādam kko uztiepj??Tas pajolinš kas te to kodiaku piedāvāja, vinjš nemaz nezin cik viņa maksā.Demagoģijas stūmējs, vistīrākais āksts.Kurš,iespējams, domā ,ka par to drirsas plēšanu un te reklamēšanu gadu garumā viņam varbūt kādam nākamajam tam suudam kāds tirgonis iedos 150e atlaidi, ka redzēs ka pats misters F ir ieradies.Normāla škoda kodiaks maksā ap 40k, un viņam nav ne mazākās sajēgas par to cik par viņu mēnesī ir jāmaksā.Turklāt viņa izskatās pēc nesaprotama lēta suuda , viņai NAv ne normāla motora, ne pneimopiekares, ne pat hud displeja škodai kā tādai.Jauns tas ir spīdīgs, kamēr pēc pusgada lietošanas tas ir vien tas pats lietots meesls ,kā visi jebkuri citi.

650 21.07.2018 6:55

Seviški Skaists ir tas oktāvija vrs, kam drirsā rēgojas feikie kantaini modīgie izPūtēji.Aiz kuriem no sāna var saskatīt tukšumu un kkādu nožēlojamu trubas galu 20cm tālāk.Par tradciOnālo sākot no 30k daudzmaz normālā aprīkojumā....Viens tāds pd ,demontrēdams savu voršPrungu,mani viendien reāli nobiedēja, jo padomāju ka nu vienureiz ir pzc/netrafarētais piezadzies.Bet nee,vnk tas bij 1 no tiem,kam texta izteiksmē parasti viss ok un “nav Sevi jāpierāda”;P

650 21.07.2018 6:38

Nosauktie 9tā gada veidojumi pēc būtības ir veci hlami.10tā gada xc arī, taču tam ir nezcik modifikāciju.Pret labāko no tām suzuki vitara ēd zemi.Kā arī pēc 5 lietošanas gadiem to pvitaru tas lohs, kas par viņu atdeva 16k ,to varēs sev rezerves galā iebāzt, toties labi uzturētu xc var nedēļas laikā pārdot.Skoda fabija ir prasts meesls, ar ko var demagoģiski iebarot vecu reālu hlamu lietotājus, bet nekādi ne ieinteresēt 3gadus veca audi vai bmw izskatītājus. Braukšana ceļojumā 4 personām ar 1,0 fābiju ir tīrākais o-enānisma akts.Kurš turklāt ir bīstams ar to, ka piekrautā stāvoklī reālā kalnā braucot vai kādu apdzenot, tas draņķis vienā Jaukā brīdī vnk piedrirsīs pats sev izpūtēju.

650 21.07.2018 6:20

Kuram un kam 2002gadā bija elektriskais pastiprinātājs? Kādi vispār bija ap to laiiku “citi” auto? Sāls viena- ja lielā ātrumā grib panākt pāri visiem meesliem un bedrēm un risēm pieklājīgi lidojošu kuģi, stūrei jābūt stingrai.Ja tur ir ļodzīgs, viegli var iebraukt kapsētā.Ja nav elektronikas un ja tas ir reāli pagājušais gadsimts, tad neko darīt, jāpiecieš.

650 20.07.2018 19:18

Pprotams ka mani texti ir vien Lohiem domāti. Es te aprakstu sevi lai izpelnītos slavinājumu un kādu gūtu paersonīgu izdevīgumu.Īstenībā pretendēju vien uz koleģiālu uzklausīšanu.Es ar to c5q esmu savulaik nobraucis virs 300kkm un lietojis to sākot no knapi3gadīga stāvokļa.Tas bija Cienījams auto, ar kuru puseuropu pārmalu un monāko pa ielu esmu uzdrošinājies pabraukt un europas Augstākajā kalnā pa asfaltu uzbraukt.Jā, es viņā guldīju un daudzas lietas liku jaunas vai citas, bet Visos gadījumos viņš mani un manus pasažierus vienmēr atveda vajadzīgajā un plānotajā vietā.Pat Vidējā ātruma rekordu uzstādīju, no austrijas lidz rīgai atbraucot..Kā arī, tas bij tieši tas, uz kā es kā owneris “uzvārijos” uz to,ka biju ar mieru “paciest” to vairāk nekā 2x savu “ierasto” auto nomaiņas laiku.Tā ka katram savs kalkulātors.Manā ģimenē un tuvākajos cilvēkos ir pieredze ar vairākiem mazlietotiem un koptiem audi un volvo, un nevienam tā nav bijusi nedz slikta, nedz finansiāli salīdzināma ar jauna auto varbūtējo (reālo!) kalkulāciju. Nav runa- jauns ir ok, bet,piedodiet, izrēķiniet tad arī godīgi visu slēpto un noklusēto.Var kāds atļauties, patīk gaita un komplektācija,ok,lūdzu,ņemiet.Bet bez demagoģijas.Plika skoda bez motora un ar spīdīgu ārieni NAV ne labāka ne lētāka par 5g vecu un rūpīgi koptu Xc volvo, bet prieks ir katram savs.Un 20g vecs īpašnieka cienīts un lolots golfs2 ir pavisam kas cits, kā cits tas pats golfs paņemts loterijas stāvoklī, ka viņam pie 10k gadā jāgulda iekšā tūkstoši.Ir jābūt kaut kādam pamatam, ar ko tas auto ir cienījams un kāpēc esi gatavs guldīt un kāpēc tu to ņēmi.Ar bezpersonisku pakaļas pārvietotāju vienmēr būs vienīgi dusmas par izgāzto summu, neatkarīgi vai jauns vai kāds.Manā rajonā nupat cilvēki ir uzcēluši 3gab 2st mājas, bet nevienam no tiem tur nestāv pagalmā nedz jauns golfs nedz jauna fābija.Un izlecēji mēdz būt tieši tie, kuri uzskatāmi demonstrē “jaunu ārieni”- vo ej tu tāpēc atrodi tagad to hlamu tagadējo c7 ar normālu komplektāciju un paskaties to cik ta vinjš maksās- divarpus vai visas trīs tās tur jaunās glaunās skodas.

650 20.07.2018 11:25

Tas tāpēc, ka tava audi pirmpircējs bijis kapeikpi sējs un nebij piemaksājis par progresīvo stūres mehānismu, kas tolaik bija pieejams.Uzliec viņam normālus amortizatorus un citas riepas, arī tad būs jau labāk.

650 20.07.2018 11:07

Vispilnīgākā demagoģija, nevēlēšanās “sadzirdēt” un prasta Necieņa pret sarunbiedru.Manis pēc Tu tās suuda škaodas vari kaut 3 paņemt. Tev saka to, ka salīdzinot ar 2000eur vērta auto ekspluatāciju, tā skoda ir ASTRONOMISKI dārgāka itin visā.Un viņas iegāde norāda tikai uz spēju to finansiāli atļauties un uz vēlēšanos jaunauto baudīt ērtības.Ja cilvēkam nav līdzekļu un ja tas aizņemas pat 2000e hlama iegādei, tad izdevumi pat pa 150eur/mēn viņam ir nepanesami.Izdodot tos 150/mēn, viņš 1gadā visu iztērēs un katrā nākamajā gadā viņam Atkal vajadzēs to pašu. Jeb nu viņš paliks bez auto,jeb nu tas ir finansiālas krahs priekš viņa.Pēc maizes uz bodi 5kkm gadā var braukt ar nolaistu riepu un kūpošu motoru un piemiiztu saplēstu salonu, lūk tas būs BEZ liekiem izdevumiem.Jautājums ir tikai un vienīgi ko kurš var atļauties un ko kurš spēj paciest un pavilkt.Un tueši Tāpēc cilvēki brauc ar tiem veciem hlamiem, ka vnk Nevar citu pavilkt. Un tieši tāpēc visādi “speci” un atklātā textā dažādi viņu dibenlaižas cenšas visur izplatīt to demagoģiju, ka cilvēks nopērkot jaunu auto vienkārši no nekā paliks laimīgs un pēkšņi stāvus bagāts.

650 20.07.2018 0:09

Jā, pļetj, jāāaaaaaaā, katru mēnesi 300, gadā 3600, tie tak Lohi reku to hlamu nopērk pa 2400,- un grūž katru gadu trubā viņam iekšā pa 3600, pļetj, ibio, 5 gados apaļus 18,- tur tajā 2500 suudā pa to trubu iegrūž.

Katru dienu pa turbīnai, 1x mēnesī motoru un reizi 3/mēn ātruma kārbu ar visu pārslēgšanas Kloķi, ieziepeetu un iesmaržotu.Jā. Paga,Nee, pļet, kādus nah 300, davai labāk grūžam pa 400/mēn, tas būs 5 gados až 24000,- nu tā, lai būt vairāk nekā par tiem meesliem, ko te reklamējat un par cita naudu jo aktīvi pērkat.Jā, tā ir, tas ir Taisnība.Vnk jau zjb, jūs pļetj NEVIENU te reālu salīdzinājuma ciparu starp reāli Jaunu un reāli 2,5keur hlamu pa visiem shitiem savas demodriršanas gadu desmitiem te neesat ielikuši.Plus vel tas, ka to suudu pa 15k nopirkto pēc 8 gadi ciešanas pārdosi pa pa tiem pašiem 2,5k, abet to 2,5k suuudu kur būs iegrūsts kaut vai tas 1gadam "paredzētais 300/mēn", tu pārdosi pēc 3g noteikti dārgāk, nekā tu viņu pushlama stāvoklī nopirki.Un, Jā , na, kur nu, nu tak jaunam itin nekādu papildu izdevumu- kasko tev klāt pienesīs uz paplātes un vel piemaksās un tam Hlamam bremzes un rashodņikus tev dz-dienā kāds dz-loceklis atnāks Ciemos und vnk tāpat Uzdāvinās.Apkopi kad tu tam jaunam brauksi taisīt, tev arī tur kāds vel pat Piemaksās un Konfekti iedos Pagaršot par Tavu Laipnību, ka Tu esi viņus pagodinājis un tur ieradies rindā pastāvēt un gudri parunāt.Vnk Super, sorrī,pļetj, nenotureejos ;PPP

ai, jaa, soriii, jā, pavisam aizamirsu- "oplīzi" tak dod tagad visiem un visur, itin tiem, kuri gadā vairāk pa 15 kkm nobrauc, pofig, brauc kaut 60k,nau-prablem, pēc tam kkad vēlāk sarēķināsim

650 19.07.2018 18:32

Tev Personīgi no katra tā ienaaks tagd pa kādi 200,-, vai kāa??

650 18.07.2018 18:28

Pārlasot te sarakstīto, tikai Pieaug pārliecība par to, ka tas auto jaunums un izmēros/krānā/lielums ir saistāms visupirms tieši ar finansiālo spēju "atļauties" un dzīvesstila prioritātēm.Ja runāt pa ekonomiju- no jauna auto labklājība neizaugs, ir otrādi- jauns auto izaug no kautkurienes.Ja pus-algu iztērēt par auto un nokļūšanu darbā,tad varbūt ir labāk nestrādāt vispār.Turklāt pat pie tiem 20k gadā ir stingri diskutējama starpība starp normālu/lietotu vai jaunu.Pie 5kkm gadā viņas nav vispār. Ja saka, ka lietoto lietotāji vēlas izlekt un nevar pavilkt, tad vēl jo vairāk ir acīmredzami gadījumi, kad tie otri dižojas ar pliku ārpuses "jaunumu", pat neiedziļinoties motorā un iekšpusē.Visa masu demagoģija un psiholoģija strādā uz to, lai vispār jau izslēgtu cilvēkam domu par kādu individualitāti. Interesant gan, ka joprojām darbojas varianti, kad labi situēts cilvēks brauc ar 15g vecu hlamu, turklāt, gan izskatā, gan stāvoklī- tā laikam tiešām ir kāda grūti pārvarama slimība.

650 18.07.2018 13:29

Vēl jau pastāv neapgāžamā teorija par to, ka visa komplekta uzticamība ir atkarīga tieši no vājākā elementa.Ja piedāvāt apčurātu alus pudeli- vairs ne kuram katram "baudītājam" interesēs tās saturs.Kāpēc būt jāčakarē veca modeļa komponenti- kad to ražošana sen apgūta, iekārtas ieregulētas, pārpalikumu pillla noliktava utt.Drīzāk maksla ir tam pašam vecam suudam pievienot pāris acīs krītošus spīdīgus pričindāļus un pateikt ka reku mums viss ir jauns. Spilgts piemērs ir klusumā un aizmirstībā nogājušais subaru- tam 20 gadus nav praktiski nekādu motora uzlabojumu, pa 3% mainās tikai salona plastmasas smaka un tur tajā ievietotā notaukoti apgrābstītā displeja izmērs.

650 18.07.2018 12:23

Es ne par naudu kasos, bet par ideju.To 5kkm gadā var nobraukt ar dajebko.Kādu vieglāku bundžu pat bez motora varētu fiziski nostumt tādu attālumu, viņai pat nekas cits nenolūzīs pa to gabalu.Tas a80 maksā naudas izteiksmē tikpat, cik Jazz-am 1gab gada apkope.Es personīgi (protams ka) labāk brauktu ar jazz,pa to bazāra nav, bet man kremt ka demagogi stāsta,ka tas "ikdienas nepieciešamību apmierinātājs" kļūs laimīgāks un skaistāks un pat izdevīgi bagātāks,kādam maksājot sava a80 vērtību katru mēnesi visu turpmāko dzīvi.Cilvēki tiek aizvirzīti no realitātes, vairs nevar saprast, kur lielāka laime- vai nopirt mājai jaunu skursteni, vai tomēr labāk jaunu fābiju.

650 18.07.2018 11:51

Izstāstiet man Luuudzu- lūk reku Nomiks, tas brauc ar '17 Jazz 6,6kkm gadā.Ok. Bat Nomika lauku kaimiņš brauc ar '87 a80 5,5kkm gadā.Abiem tas esot ir "ikdienas nepieciešamība".Cik EurO ir izmaksājis katrs šis izveiktais km Nomika un cik kaimiņa izpildījumā?

650 18.07.2018 11:33

Manuprāt jau tas izskatāmais 2009g vecs hlams nav "tas" Tsi, par kuru Tu te runā.Jo Tsi nav tas pats, kas aizvēsturisks Tfsi.Tieši ap 08-09g ir tie slavenie Tfsi motori, kam mēdz būt vislielākās un visbūtiskākās problēmas,v6 ieskaitot.Laikā nenomainīta tā "mūžīgā ķēde" noved pie motora maiņas.Cilindru bloks nav remontējams.Pilna ķēžu maiņas operācija v6 3l motoram piem maksā aiz 2k eur.Neviens kapeikujaajējs uz šādu operāciju labprātīgi neies.Ja ies piespiedu kārtā- tad visticamāk kko izdarīs daļēji un nekvalitatīvi.Turklāt, par 09g vecu auto vairs ne ticamas info pie dīlera ne kādu citu reālu iespēju uzzināt apkopju vēsturi,īpaši gadījumā ja tā ir slikta..Protams, ne visiem un ne tā ka jābēg pa gabalu, bet tas nu ir fakts, ka "pirmie" kandidāti uz šāda sūuda nocopēšanu ir tieši tie, kas uzdod jautājumus vispārējos forumos.Jo entuziastu un nopietnu interesentu vidē tas ir sen un daudzkārt izzelēts un zināms.

650 17.07.2018 16:00

Nu tur jau gan ir tagadējais Tsi un ir šis te kkāds tas 9tā suudagada Tfsi....Protams,konkreeti te tas ss-a cilvēks gan jau ka ar labdarību nodarbojas un vnk beznosacījuma cilvēkMīlestībā un dziļā aizkustinājuma uzplūdā kādam kko pa pusvelti Dāvina

650 17.07.2018 15:14

Dārgs un sarežģīts Tfsi benzīnmotora remonts var iestāties jebkurā brīdī ap/no/sākot/varbūt/jau sākot ar 100kkm.Kaut gan cena ir laba, tas ir aprīkojumā no visām pusēm apdalīts modelis. Kuru kāds ir savulaik ņēmis par cenu "sākot no".Bet ar to 15k vērtu 0,9 motoru tas salīdzināms protams nav.

650 17.07.2018 14:52

Es te tieši izmisīgi klāstu par to starpību iegādes cenā un dabūtajiem nieka grašiem pie vēlākās "atkratīšanās". Kuram jazz ir iespējams ar 30kkm gadā iekļauties iekš nomas vai oplīzinga pamata? 180x12=2160, plus pie 30kkm vismaz 2 apkopes, kas hondai nebūt nav pa velti.Plus Kasko.Tak lai tam jazza pircējam tie līdzekļi ir kaut miljons, bet vajag obektīvi rēķināt.Ekonomijas tur nav, ir tikai jautājums cik/ko kurš var atļauties.Jazzi ir uz pirkstiem skaitāmi, kamēr cilvēki visur masveidā brauc ar tiem 1k vērtajiem hlamiem.Jo to reālās izmaksas ir salīdzinoši dramatiski mazākas,ja tikai kāds vēl ir gatavs tādu hlamu psiholoģiski paciest.Cilvēki jau nav stulbi- būt viss tas viennozīmīga Taisnība, tad 3km rinda stāvētu pie kundaja tirgotavas.

Viscienījamākais visu laiku overall auto lietotājs te sanāk ka reāli ir neviens cits kā Msh, jo viņš ar to savu 2golpu vienkārši piekāš visus tos lohus un augļotājus un demagogus korī visus kopā un nemaksā itin nevienam no viņiem.

650 17.07.2018 13:59

Diemžēl ne jau es viņu to 2,5TdP te no klātesošajiem aizvakar nopirku.To visu tu pastāsti kādam, kas itin veiksmīgi brauc ar 1,8k vērtu, nevis ka 18k.Vo tam tu pasaki- kā būtu, ja viņam piedāvātu tos 5gadus pa tiem 180 katru mēnesi atlocīt un vēl visu to pārējo, ko lohiem un garāmgājējiem "ārsti nestāsta"

650 17.07.2018 13:52

Je Bal es tos 10 gadus augstumā un dziļumā un ar visu to metāliskās krāsas rādio.Pēc desmit gadiem iespējams cilvēki lidos pa gaisu, nevis šādi mocīsies.Tu vel varēji ieteikt piem kadam kas 60kkm gadā brauc, ar viņu visus tos 600kkm izmazohinomazturbinizēt. Vel pļetj Operatīvajā Nomā paņemt un pēc 11g piemaksāt par katru lieko km kā par XuyandexTaxi.Pats tak te biji ielicis, ka pēc šitādas rūpīgas lietošanas ar vienu tādu tavu ex-auto jaunais saimnieks cik tur reizes TA mēģinājis iziet.

650 17.07.2018 13:42

Jā, viņš nav tas sliktākais un pārspēj to plastmasas civiku.Es runāju par to, ka ar šādu te NAV iespējams ieinteresēt, ja indivīds līdz šim ir lietojis labāku lietotu auto.To ir iespējams tikai ar tādu, kam cena lien jau vismaz pie 30k. Tas jau ir pavisam citāda saruna un arī tad vēl būtu nopietni jāpajautā.

650 17.07.2018 11:43

Statistikai- es gada laikā jau vismaz kādām 2 sievietēm un kādiem 2 vīriešiem esmu autoritatīvi stāstījis, ka reku jauns jazz ir ļoti laba mašīna.Un ka zinošs cilvēks man saka,ka vnk nav reālāka un labāka veida, kā šodienas apstākļos iztērēt 18k eur, vai par ko maksāt 5g garumā ik mēnesi tos pašus 180eur. Kas interesanti- visi tie 4 cilvēki neatkarīgi cits no cita mani pasūtija nak-uj ar visu to manu ideju ;p

Lasītākie raksti

Jaunie raksti