Kārtot: Augošā secībā
1 2
viencexperc 13.08.2020 10:07

Komentārs patiesībā nevietā. Nedomāju, ka no divām LED var nodegt auto, bet nolēmu pierakstīt šo manu marasmu, jo es esmu skeptisks pret dažādiem kolhoza tūningiem, sevišķi ja tas ir saistīts ar elektroniku.

viencexperc 13.08.2020 10:00

Kad automašīnā saliek savas ( sevišķi ja nesertificētas) lampiņas, u.c., var beigties tā:

Elektriķi inženieri taču visu ir sarēķinājuši. Esmu redzējis divus nosvilušus auto ( vienam pat degšanas sākumu) un abos bija sabāztas ķīniešu lietas - led lampiņas, zem durvīm emblēmas... Tā ka pēc pieredzes - 100% aizdegšanas gadījumus ierosina pašpievienoti elektrības tērētāji.

viencexperc 11.08.2020 20:11

Slinkais rakstīja: sviests. eksis būtu jāliek visiem ar rokas kārbu, bez stūres pastiprinātāja, kārbā negrīkst būt sinhronizātori, pagriezienu un bremžu signālus jārāda ar roku. aa, vēl būtu vēlams pašrocīgi nomainīt riepu un trāpīt logu šķidrumu pareizajā caurumā.

....Un mājturībā bērniem mācīt pļaut ar izkapti, slaukt govis ar rokām, bet sportā mācīt jāt un cīnīties ar zobenu.Veselībā mācīt, kā pareizi likt dēles un taisīt trepanāciju, ģeogrāfijā, Austrāliju saukt par Terra incognito.

Tā jau var turpināt ilgi. Ar to arī atšķiras marasmātisks vecis no normala cilvēka. Pirmais dzīvo vēsturē, bet normāls cilvēks - mūsdienās, atbilstoši mūsdienu realitātei.

viencexperc 10.08.2020 12:49

Nē.

ASV ir rūpnīcas gan VW, gan BMW un MB.

ASV auto tirgus ir daudz lielāks kā Eiropas.

ASV gadā notirgo ap 17,053,566 auto, bet pa visu Eiropu ( kurā dzīvo vairāk cilvēku) - ap 15 miljoniem.

Tas ir liels tirgus, kuru grib ieņemt jebkurš. Tagad jau Ķīnieši mēģina ienākt.

Vienkārši ASV nav iespējams tirgot sūdus. ASV galvenais priekšnoteikums ASV ir uzticamība un remontu dārdzība. Franči reiz apdi*sās tik stipri, ka izlidoja no ASV uz neatgriezšanos.

Bet Eiropā Fords ieņem otro vietu ( Focus) un Fiesta ap desmitnieku.

Ķīnas tirgū gan VW var izpausties. Uz to sūdu fona VW izskatās lielisks, tāpēc puse no visiem VW ir tirgoti Ķīnā.

Bet skatoties uz pārdošanas apjomiem, VW jau trešo gadu pēc kārtas Ķīnā ir tirdzniecības kritums.

viencexperc 10.08.2020 11:51

Par pirmo pus gadu Tesla Model 3 ASV pirktāko auto topā ieņem augsto 30.vietu. Apsteigusi vāciešus.

Augstākais no komunistu auto ir - VW tiguan - L - 36 vietā. Tas ir pagarinātais tiguan,

Eiropā tādu nopirkt nevar.

Otrā ir jetta - 49,vietā.

Bet no citiem vāciešiem, visaugstāk ir ticis MB - 77. un 81. vietās.

Bet starp strādnieku sapņiem - celtnieku sapni uzvar apsargu sapnis - bmw - 83.vietā.

1) Ford F-series 367.387

2) Chevrolet Silverado 267.166

3) Ram Pickup 246.253

4) Toyota RAV4 183.360

5) Honda CR-V 138.898

6) Honda Civic 127.858

7) Toyota Camry 125.899

8) Chevrolet Equinox 124.251

9) Toyota Corolla 109.601

10) Nissan Rogue 106.965

11) GMC Sierra 106.833

12) Toyota Tacoma 104.699

13) Ford Explorer 101.149

14) Jeep Grand Cherokee 96.409

15) Jeep Wrangler 96.131

16) Honda Accord 88.754

17) Subaru Forester 85.860

18) Ford Escape 84.797

19) Toyota Highlander 79.071

20) Nissan Altima 69.049

21) Mazda CX-5 65.072

22) Subaru Outback 62.305

23) Ford Fusion 61.421

24) Hyundai Tucson 57.941

25) Toyota 4Runner 57.428

26) Jeep Cherokee 56.938

27) Honda Pilot 54.815

28) Ford Transit 54.780

29) Chevrolet Traverse 52.409

30) Tesla Model 3 51.750

31) Chevrolet Trax 50.708

32) Ford Edge 50.651

33) Toyota Tundra 48.880

34) Hyundai Elantra 48.450

35) Jeep Compass 48.221

36) Volkswagen Tiguan L 47.494

37) Chevrolet Malibu 47.944

38) Ford Ranger 45.988

39) Subaru Crosstrek 45.732

40) Hyundai Santa Fe 44.185

41) Nissan Sentra 43.787

42) Chevrolet Blazer 41.870

43) Chevrolet Colorado 41.273

44) .Kia Sportage 39.618

45) Kia Forte 39.444

46) GMC Terrain 39.231

47) Kia Optima 38.825

48) Kia Sorento 37.796

49) Volkswagen Jetta 37.364

50) Honda HR-V 36.895

51) Lexus RX 36.813

52) Chevrolet Tahoe 36.419

53) Hyundai Palisade 35.699

54) Chrysler Pacifica 35.594

55) Jeep Gladiator 34.827

56) Kia Soul 34.041

57) Ford Mustang 33.786

58) GMC Acadia 32.928

59) Ford Expedition 32.345

60) Subaru Ascent 31.397

61) Hyundai Kona 30.767

62) Hyundai Sonata 30.289

63) Dodge Grand Caravan 30.222

64) Ford EcoSport 30.155

65) Dodge Charger 30.084

66) Nissan Murano 29.975

67) Dodge Durango 29.499

68) Nissan Pathfinder 26.953

69) Jeep Renegade 26.859

70) Kia Telluride 25.376

71) Volkswagen Atlas 24.972

72) GMC Yukon 24.608

73) Buick Encore 24.271

74) Nissan Kicks 23.162

75) Acura RDX 22.750

76) Lexus NX 22.725

77) Mercedes-Benz GLC 22.559

78) Chevrolet Express 22.315

79) Dodge Challenger 22.018

80) Toyota C-HR 21.424

81) Mercedes-Benz GLE 21.302

82) Dodge Journey 20.586

83) BMW X3 20.074

84) Nissan Versa 19.842

85) BMW X5 19.155

86) Nissan Frontier 19.074

87) BMW 3-series 18.326

88) Audi Q5 18.031

viencexperc 08.08.2020 12:21

Ķīniešu Baidu autopilots ir pabeigts. Kompānija paziņoja, ka viņu Apollo ir pabeigts un to šī gada beigās plāno laist iekšā pilsētās.

Tam ir 5 kameras un 12 ultraskaņas radari un tas ir pirmais autopilots, kurš gatavs lietošanai ( tā apgalvo paši firmas pārstāvji)

viencexperc 08.08.2020 12:05

Tesla publicēja atskaiti par autopilotiem.

2020.gadā rezultāti ir vēl labāki kā 2019. Jo 2020 gadā ir viens ceļu satiksmes negadījums uz 4.5 -4.6 miljoniem jūdžu, bet 2019. gadā - bija viens negadījums uz 3.5 miljoniem jūdžu.

Vidēji ASV - tas ir viens negadījums uz 480 000 jūdzēm.

Lūk, spļāviens sejā tiem, kuri domā, ka autopilots ir nedrošs.

www.tesla.com/VehicleSafetyReport

viencexperc 08.08.2020 8:55

Latviešu strēlniekiem vajag meklētāja filtrā vietas, kur varētu izķeksēt kas tas par auto - mācītāja, skolotājas, vai pensionāra, kurš brauca uz baznīcu.

Vai vienkārši - "kā jauns". Visiem tiem 20 gadīgiem mēsliem, kurus tikko atveda no Vācijas.

viencexperc 07.08.2020 9:33

GB12 rakstīja:

kasinsh79 rakstīja: Es tā joprojām domāju. Vienīgi neatbalstu totālu poxuismu (pat no sarkanajām valstīm).

Jā, es arī nolēmu neslimot ar poxuismu un covidiotismu, un Minhenes vietā rīt braucu pilnīgi pretējā virzienā - uz Norvēģijas ziemeļiem (Lofotu salām) un apkārti

Zvejot?

viencexperc 06.08.2020 8:37

Nopērc normālu mašīnu, tad aizmirsīsi par motora pārlikšanām.

Tikai ja reiz gribi ar aizmugures piedziņu, tad pērc ar to. Un redzēsi būs ātrāks, ērtāks un labāks par mēslu vāģi. Pat saulītes griezt sanāks daudz labāk. Ne velti, formulā drift visi tikai izmanto normālas mašīnas.

viencexperc 06.08.2020 8:31

Tiešām leģendārais sūds kārtējo reizi izmeta ček endžin.

Nu tu klauns.

Nomaini motoru.

viencexperc 04.08.2020 19:49

zem vārda "transmisija" slēpās - ātrumkārba.

Palasi šo te:

insideevs.com/news/374749/tesla-ev-gas-car-electric-horses/

viencexperc 03.08.2020 22:13

Gāztais Bolīvijas diktators Evo Morales, kurš valdīja četrpadsmit gadus, vaino Teslu un Ilonu Masku valsts apvērsumā.

Saistīts ar litija ieguvēm valstī.

Tā tesla pārsvarā litiju iegūst no Austrālijas, Bolīvijā litija ieguvē darbojas vienā vācu kompānija.

www.google.com/amp/s/electrek.co/2020/07/26/tesla-elon-musk-accused-bolivia-coup-lithium-conspiracy-theory/amp/

viencexperc 03.08.2020 18:21

VW izpilddirektors ( kā arī porshe, audi, seat vw, utt valdes loceklis) Herberts Dies nezin kāpēc ir stulbāks par WALA.

Viņš stāsta tikai pat TESLAS NOĶERŠANU, un par apdzīšanu nākotnē. Bet wala ar savām 800 v uzlādēm jau sen ir ne tikai priekšā teslai, bet jau pārējās autokompānijas pateicoties poršes 800 v, jau ir priekšā teslai.

Dies: "Mēs esam diezgan optimistiski, ka mēs joprojām varam iet kopsolī ar Tesla un arī kādā posmā droši vien apdzīsim,"

electrek.co/2020/01/24/volkswagen-ceo-says-he-can-catch-up-to-tesla-and-probably-overtake-them/

www.autonews.com/automakers-suppliers/volkswagen-ceo-aims-catch-tesla-ev-race

viencexperc 03.08.2020 15:15

Ūdedņradi arī prognozēja kā labāko risinājumulai aizvietotu naftas pārstrādes produktus.

Japānā pat ir sabūvētas ūdeņraža uzpildes stacijas.

Un aplūko toyota Mirai pārdošanas datus.

Ne katra tehnoloģija ir veiksmīga, pat ja viņa ir kaut kādā mērā labāka. Piemēram, ASV nav nevienas 800V uzlādes stacijas, Ja pareizi sapratu, tad tādas būs tikai 3 Vācijā.

Raksts ir vecs, iespējams, kas ir mainījies, bet vai tu saproti, ka ja tādu staciju nebūs, ja CITI RAŽOTĀJI nepāries uz 800 V standartu, šai tehnoloģijai vērtība ir suņa sūda vērtībā.

Un tas vispār, vairāk ir kā eksperiments.

Ja ko tādu darītu tā pati Tesla, tad tam pat būtu lielāka vērtība, jo Tesla ir elektroauto LĪDERIS, kuram praktiski visi citi mēģina skriet pakaļ. Ne tikai Tesla, ir arī BYD, BAIC, SAIC, u.c

Turklāt pēdējie arī sāka pirms Teslas. Un tagad arī katrs nākošais modelis ir galvastiesu pārāks.

Kaut vai GAC Aion S, kurš tagad ir viens pirktākajiem elektromobīļiem Ķīnā. ( no 19.7 k EUR)

Bet kādu tirgus daļu aizņem elektriskie porše?

Te ir jautājums - vai citi pārņems šādu variantu. Ja neviens neņems, tad ar to arī viss beigsies.

Un redzot, ka to prezentē porše, nevis tas pats VW, es sarkanu čuriņu netecinātu.

viencexperc 03.08.2020 12:57

Naftas kompānija Shell Nīderlandē būvē vēja ģeneratorus.

It kā nekas īpašs, bet pasaulē jau dīvainas lietas sāk notikt.

Varbūt arī agrāk tā bija, neesmu sekojis ar ko nodarbojas naftas kompānijas brīvajā laikā, bet šis mani pārsteidza.

viencexperc 03.08.2020 12:43

General Motors ir ielikuši pirmās bildes no SAVAS ( sadarbībā ar LG chem) batereju fabrikas celtniecības.

Arī GM būvē savas fabrikas, bet Eiropieši laikam cer uz Teslas Berlīnes gigafabriku.

gmauthority.com/blog/2020/07/gm-battery-plant-construction-on-schedule/

viencexperc 03.08.2020 12:25

Vācijas ekonomikas ministrs apgalvo, ka Tesla savā Vācijas gigafabrikā būvēs jauna tipa baterejas. Tās būs mazākas pēc izmēra, un ietilpīgākas.

Līdzīgu lietu apgalvo arī Tesla. Tikai viņi neprecizē kur tās baterejas būvēs, bet apgalvo, ka šogad, septembra beigās būs to prezentācija.

Tas sakrīt arī ar Teslas projektu - Roadrunner, kurā Tesla (tāpat kā GM ) strādā pie jaunām baterejām ar mūžu - miljons jūdzes.

p.s.

Nolēmu atgriezt dzīvē šo topiku, jo jaunumu no Teslas ir ļoti daudz, bet ir cilvēki, kuri ja neko jaunu nedzird, tad domā, ka nekā jauna nav.

viencexperc 03.08.2020 9:54

Nav brīnums.

Runājot par auto markām, jāatceras, ka ir arī dažādas tūninga kompānijas, kuras uz auto jau zīmē tikai savu emblēmu.

Piemēram, gemballa.

Kas patiesībā ir tūningota porše.

Nav jau garantija, ka tavs redzētais auto bija tieši kāds no auto ražotāju brendiem.

viencexperc 03.08.2020 8:53

Pašlaik visi komunisti strādā pie bez kobalta batereju ražošanas ( li on baterejās ir kobalts)

Lielākie kobalta krājumi pasaulē ir Kongo demokrātiskā republikā, bet tur kobaltu iegūst vergi.

viencexperc 03.08.2020 8:08

Iedomājies, tu uztaisi automašīnas kompāniju - WALA motors.

Un tad Jaguar, porshe, Mercedes uztaisa savus auto un prezentācijā saka, ka uzbūvēja wala motors konkurentu, vai wala motors slepkavu.

Tad jaguārs ņem tavu wala motors mašīnu, turklāt, vājāko modeli, ar to skrienas, uzvar, un parāda, ka jaguārs ātrāks par wala motors. Vai VW grupa, savam auto izņem batereju blokus, paņem tavu wala motors auto no salona, un tad knapi uzvar.

Tu pat iedomāties ko tādu nevari, bet ar teslu tā ir. Un ja reiz simtgadīgās kompānijas tā apgalvo, tad tas tomēr ir objektīvāks rādītājs nekā propogandas žurnaļugu, skauģu un konkurentu viltus raksti.

viencexperc 03.08.2020 7:51

Tas motors tika izgudrots 50 gadus atpakaļ. Tā nav nekāda slepena tehnoloģija, kura pieejama ikvienam. Tāpēc tas, ka to izdali, ka labākais ir elektromotors, tikai liecina to, ka neko nezini ne par teslu un ne par elektroauto.

Elektromotoram kuru izmanto tesla un citi elektroauto, darbības princips ir vienkāršs - jo vairāk elektrības, jo tas iet ātrāk. Ja polaritāte mainās, tad ieslēdzas atpakaļgaita.

Tāpēc nav vajadzīga transmisija.

Lai izspiestu lielu jaudu, vajag no tām baterejām izspiest maksimālu elektrības daudzumu.

Un ja reiz tesla izspiež vairāk par konkurentiem, kuriem tehnoloģiski tādi paši elektromotori, tātad tomēr teslai kaut kas ir ar baterejām. Ar to saslēgumu, ar elektrības pārvadīšanu, utt.

Bet par apdares kvalitāti gan piekrītu.

Nesen tesla "uzvarēja" ASV kvalitātes kontroles testā savācot gandrīz 250 punktus (defekti uz 100 mašīnām).

Tomēr neskatoties uz to, teslu par vidēju gan nevar nosaukt.

Ja tesla būtu vidēja, porshe uztaisot automašīnu, neteiktu, ka tas ir TESLA KONKURENTS.

Un godīgi sakot, nesaprotu tavu nepatiku. Tu - komunists. Tesla - komunistu auto. Ideāli.

Pat dizains ir nevis amerikāniskā, bet komunistiskās Eiropas - visiem modeļiem vienāds, gluži kā tavam mēslu vāģim, audi, Volvo... Pat vw vabole atšķiras no golfiem.

Tev vajadzēja slavināt, man - apdi*st.

Bet veselā saprāta dēļ, pašlaik to darīt nevar.

Varbūt pēc gadiem desmit.

viencexperc 02.08.2020 22:41

p.s.

Vēlreiz atgriežotis pie 800 v, es gribu vērst uzmanību vēl uz vienu lietu.

kur tu labāk gribētu dzīvot - zem augstsprieguma līnijas, vai tālāk no augstsprieguma līnijas?

Tas bija retorisks jautājums. Jo augstsprieguma līnijās ir nevis 800 v, bet gan 2-5 miljoni voltu.

Bet atrodoties pat 50 metrus no 5 milj.V līnijas, ir jūtams diskomforts, kas negatīvi iedarbojas uz veselību.

Bet automašīnā praktiski sanāk sēdēt uz baterejām. Bet jebkurš akumulators izdala elektromagnētisko lauku.

Ir follija cepuru nēsātāji, kas pārdzīvo par mikroviļņu krāsņu un mobilo telefonu kaitīgo ietekmi, bet šeit jau iet runa par zem dibana esošiem 800 voltiem, kuri ir vairāk kā divas reizes vairāk par 360...

pienāks brīdis, kad tavējie ( citi komunisti) šo arīatcerēsies. Un skaties, lai pēc tam nesanāk vēl kārtējais tav s kauna traips - jo tā tava ūbertehnoloģija var izrādīties kaitīga veselībai.

viencexperc 02.08.2020 22:21

wala

1. Es skatos, ka tev visas tehnoloģijas slēpjas tikai reklāmu līmenī. kura tehnoloģija tiek pasniegta, kā - analogovov ņet, tā ir tehnoloģija par kuru neko iauto.lv nepierakstīja, tā vairs nav tehnoloģija.

Salīdzināsim:

model s 2012 un model s 2020 gads. starpība ir 8 gadi. Jeb aptuveni viena auto paaudze.

Kādas galvenās atšķirības:

1.1 jauda no 416 zs uz 785 zs

1.2. uzrāviens no 0 līdz 100 - no 4.4 līdz 2.6 sek

1.3. max ātrums - no 210 km/h līdz 261 km/h

1.4 griezes moments - no 600 līdz 967

un tā tālāk. Es te izdalīju galvenos, ar dzinēju saistītus parametrus. NEŅEMOT vērācitas izmaiņas, piemēram to, ka 2012 gada 85 kw modelis maksāja tik pat cik tagad maksā ar 100kw, tāpat neņēmu citas lietas - autopilotu, lādēšanas ātrumu, bateriju dzesēšanas sistēmas, utt.

....

Tu saki, ka nekādas izmaiņas tehnoloģiski netika veiktas. Vai tev neliekas, ka tā ir klaja liekulība?

Kā piemēram, BMW, izmainījās šādi parametri 8 gadu laikā?

Tu saproti, ka tehnoloģijas tiek ieviestas nepārtraukti. Visu laiku kaut kas tiek uzlabots, modernizēts, un tās jau arīir tehnoloģijas, lai gan netiek aprakstīts,

2. Tesla vidēja, tu raksti.

Tātad, ja pasaulēir 60 auto brendi, vai 14 lielas korporācijas, vidējs līmenis ir 30.

kuri konkrēti auto ražotāji tad ražo kaut ko labāku par Teslu.

Tu atkal klaji sameloji, jo tesla elektroauto jomā ir nevis vidējs, bet gan ļoti augsts līmenis, jo citiem iet vēl sūdīgāk. Un pat ja tesla ir kāda 3, 4 vai pat 5., nedrīkst apgalvot, ka tas ir vidējs līmenis. Tas tomēr ir tops.

3. Kā labāku par teslu, tu mini tikai porše jauno un pašu jaudīgāko versiju, jo pārējās versijas jau zaudē teslai gandrīz visos parametros.

Bet tu atkal salīdzini nesalīdzināmas lietas:

Tas ir tas pats, kas salīdzināt 2014.gadā BMW 7 piektās paaudzes modeli ar mersedesa S klases sestās paaudzes modeli un teikt, ka BMW galīgi atpalikusi autokompānija.

Tā ir, bet konkrēti par šo gadījumu,jo BMW sestā paaudze iznāca 2015.gadā, nevis laikā, kad mēs salīdzinājām ( 2014).

Bet šeit jau ir tas pats. Praktiski tikko izgāja taikans, un tu uzreiz iemanies viņu salīdzināt.

4. Atkal gribu atgriezties pie jau minētām baterejām. Skatos, ka tev tie 800 V ir ūberkruta tehnoloģija.

Ja tu neatceries fiziku, vari palasīt par to, kā saslēdz ķēdē dažādas baterejas.

Ja baterejai ir 1.5 Volti, ja tu saslēgsi 3 baterejas paralēli, sanāks tie paši 1.5 Volti, bet būs lielāks strāvas tiprums. Ja tu saslēgsi baterejas rindā, palielināsies spriegums un sanāks 1.5+1.5+ 1.5 = 4,5 Volti.

Un pirkstiņu baterejas saslēgt nevis tā, lai sanāk 350, bet gan 800V, tā nav nekāda ūberkruta tehnoloģija. Tā ir vienkārši metode, kas dod iespēju veikt kaut kādus citus tehnoloģiskus risinājumus.

BET tajā pašā laikā palielina ekspluatācijas dārdzību.

Kāds tev mājās ir tīkls? Vai tad tiešām 800 V? Nē. Standarta ir 110, 220, retos gadījumos 380. Un tieši tāpēc arī pārējās autokompānijas par pamatu ņēma tos 380 ( 360). Nevis tāpēc, ka būtu atpalikušas.

5. Tu esi ļoti skaudīgi noskaņots.

Lai varētu saprast, vai tesla ir atpalikusi, vai ir vidējs līmenis, ir jāpagaida vēl gadi desmit. Bet pagaidām, gan tā nav. Tā ir top tehnoloģiska kompānija, skauž tev tas, vai nē.

viencexperc 02.08.2020 18:24

Tu nu gan esi smieklīgs.

Vienu jaunu tehnoloģiju ieraugot uzreiz blēj kā āzis, ka visiem pārējiem būs beigas. Brīnos, kā vēl neesi nonācis trakomājā. Tagad tehnoloģijas visu laiku attīstās. Un nav nekāds brīnums un pārējiem ar to nepienākas beigas.

Mēnesi atpakaļ GM šefs paziņoja, ka jau ir pabeiguši jaunās cietās baterejas, kuru mūžs būs MILJONS jūdzes, nevis kā tagad, tikai daži simti tūkstoši. Tāpat tās tiks lādētas ātrāk un ar lielāku kapacitāti. Un nav vajadzība parastās pirkstiņu baterejas saslēgt tā, lai sanāk 800 volti.

Solīja gada beigās prezentēt. Tad tu blēsi, ka porše ir atpalikusi un mirst, jo GM sataisīja labāk.

Tāpat tesla jau ir modernizējusi savas saules baterejas. Tagad tās ir kļuvušas gan jaudīgākas, gan lētākas. Un ja agrāk Masks ziņoja, ka tādas baterejas likt uz jumta nav izdevīgi, tad tagad jau reāli plāno likt uz nākošajām versijām Teslu.

Tādu jaunumu un tehnoloģisku risinājumu pienāk katru dienu. Un starp citu, tas ir TESLA nopelns, jo agrāk šajā jomā neviens neko nedarīja.

Un pēc katra jaunuma parādīšanās uzreiz brēkt, ka visi pārējie ir atpalikuši, nu var totāls muļķis.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti