Audi A4, 2003., benzīns, V6, automāts slikti piestartējas

VecsAudi2003 Reģ.: 20.09.2023

Problēma ir sekojoša, ja auto stāv vairāk par diennakti tad ir grūtības iedarbināt ar pirmo reizi, auto ātri noslāpst. Nepieciešamas 2-4 reizes lai iedarbinātu auto. Jo ilgāk stāv jo grūtāk iedarbināt. 

Ja auto stāv stundu vai divas tad problēmu iestartēt pēc tam teorētiski nav, dažreiz ir gausāk . Kļūdu kodi neko neparāda. Līdz šim nomainītas sveces un degvielas filtrs, bez izmaiņām. Serviss bez koda nevar noteikt, kas par vainu.

 
darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Degvielas sūknis (tas, kas bākā)?

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Nu jajā, "serviss" mums var tikai Tad, kad pats Klients tam to risinājumu iebāž mutē (kabatā,d/ā,un tā..).

Vecam beznīna motoram noteikti ka ir kāds temperatūras devējs vai tukšgaitas apgriezienu regulators un/vai kāda pat lambdazonde.Ja kāds tas suuds ir pus/noklājies, tad kļūdas var neuzrādīt.Ja tu darbini aukstu motoru pie +8, bet pusnoklātais termodevējs tur "iestrēdzis" uz +40, nu tad diezin vai tas korekti pieleks.Kompresija arī tur drošvien ir pašā savā jaunības spēku pilnbriedā.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nav pat obligāti ka pusnoklājies sensors, tikpat labi sūdīgs vai apsūbējis kontakts un arī jebkurš sensors rādīs greizi ...

VecsAudi2003 Reģ.: 20.09.2023
3 0 Atbildēt

650 rakstīja: Nu jajā, "serviss" mums var tikai Tad, kad pats Klients tam to risinājumu iebāž mutē (kabatā,d/ā,un tā..).

Vecam beznīna motoram noteikti ka ir kāds temperatūras devējs vai tukšgaitas apgriezienu regulators un/vai kāda pat lambdazonde.Ja kāds tas suuds ir pus/noklājies, tad kļūdas var neuzrādīt.Ja tu darbini aukstu motoru pie +8, bet pusnoklātais termodevējs tur "iestrēdzis" uz +40, nu tad diezin vai tas korekti pieleks.Kompresija arī tur drošvien ir pašā savā jaunības spēku pilnbriedā.

650 kungs trāpija mērķī. Sniedzu atsauksmi varbūt kādam noderēs - beigās tika nomainīts temperaturas sensors - 5 eur izmaksas detaļai. Darbs un meklēšana, protams ar gandrīz trīs cipariem. Temperatūras sensors noklājies uz gandrīz 90 tādēļ vienmēr tiek laists iekšā "silta dzinēja" maisījums. Tas izskaidro arī to, kāpēc puslīdz siltam dzinējam nebija startēšanās problēmu gandrīz nekad. 

Iteikums citiem vecu auto leitotājiem - labāk samaksāt vairāk servisam, lai iztaisa sākotnēju pārbaudi un uzmest vispirms virsū lētākās detaļas.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 1 Atbildēt

Dažkārt pašam īpašniekam jāuzņemās "atbildība" un pāris tamlīdzīgus kritiskākos komponentus vienkārši jānomaina. Visam ir savs resurss,starteri un ģeneratoru ieskaitot. Iespējams, sanāks lētāk par bezgalīgu "meklēšanu".Un ja vēl tie meklētāji izrādās pa lielam Lohi.Tad jau labāk vispirms internetu pastudēt vai kādā normālā forumā uzjautāt.

Davidich Reģ.: 13.01.2018
2 0 Atbildēt

Visdrīzāk, degviela attek uz bāku. Ieliec pretvārstu.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
3 0 Atbildēt

Uzliec brilles.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 2 Atbildēt

VecsAudi2003 rakstīja:

650 rakstīja: Nu jajā, "serviss" mums var tikai Tad, kad pats Klients tam to risinājumu iebāž mutē (kabatā,d/ā,un tā..).

Vecam beznīna motoram noteikti ka ir kāds temperatūras devējs vai tukšgaitas apgriezienu regulators un/vai kāda pat lambdazonde.Ja kāds tas suuds ir pus/noklājies, tad kļūdas var neuzrādīt.Ja tu darbini aukstu motoru pie +8, bet pusnoklātais termodevējs tur "iestrēdzis" uz +40, nu tad diezin vai tas korekti pieleks.Kompresija arī tur drošvien ir pašā savā jaunības spēku pilnbriedā.

650 kungs trāpija mērķī. Sniedzu atsauksmi varbūt kādam noderēs - beigās tika nomainīts temperaturas sensors - 5 eur izmaksas detaļai. Darbs un meklēšana, protams ar gandrīz trīs cipariem. Temperatūras sensors noklājies uz gandrīz 90 tādēļ vienmēr tiek laists iekšā "silta dzinēja" maisījums. Tas izskaidro arī to, kāpēc puslīdz siltam dzinējam nebija startēšanās problēmu gandrīz nekad. 

Iteikums citiem vecu auto leitotājiem - labāk samaksāt vairāk servisam, lai iztaisa sākotnēju pārbaudi un uzmest vispirms virsū lētākās detaļas.

Normāliem vecu VAGu un ne tikai diagnosticētājiem ir ejošu/strādājošu sensoru/devēju/mezglu komplekti, kurus tad arī šādās situācijās testē....sūdīgi kantori testē par klienta līdzekļiem mainot visu pēc kārtas nost....

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Gan jau kompī to temperatūru uzreiz varēja redzēt, atlika tikai pieslēgt... Lai nu kā - lieku reizi nomainītas sveces un degvielas filtrs arī nav liela bēda - šā vai tā ik pa laikam jānomaina un nemaksā miljonu.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 1 Atbildēt

Normāliem diagnosticētājiem? Vai tomēr kaut kādiem ķepļepiniem? Normāli diagnosticētāji izmanto datoru, nevis glabā čupu ar devējiem.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Šis nav tas gadījums un (visdrīzāk) tā nav "tā" lietotāju kategorija, kuriem ir pieejami šādi te brīnummeistari veciem (benzīna!!) suudamotoriem.Ja lietotājam ir kāds tiešām "savs" meistars, tad attiecīgi nerodas šādi te jautājumi.Plus vēl ne katrs lohs "prot" pieklājīgi pajautāt,lai klātesošajiem vispār rastos vēlme  atbildēt.

Temperatūras sensors maksā suuda kapeikas, salīdzinot ar to jēbatoriju, kamēr viņš apciemos visus tos ķenerus un (var'būt) atradīs kādu to savējo amatnieku.Nevis "visu pēc kārtas", bet izvērtēt cenas attiecību pret iespēju, ka tieši šis suuds (vai vismaz viens/no) tagad būs jauns un kādu laiku viņam nejās mozgas.Plus vēl ka vecai mašīnai ne visu var tik dokumentāli izdiagnosticēt,kā varbūt kādai jaunākai.

Plus vēl ka tam "jaunākam" audi ne kurš katrs Lohs iztulkos diagnostikas iekārtas paziņojumu/Par!.

Ka tev (iespējams...) kāds 600eur vērts suuuds nestrādā dēļ "kļūdas citā blokā".Abdrisīsies tulkodams...suuda gps antena tur var būt vainīga nezcik šādos gadījumos, kruīzkontroles un/vai aklās zonas sensori var pēkšņi "nestrādāt" hvz cikpacmit eksotisku iemeslu dēļ .

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

darklight rakstīja: Degvielas sūknis (tas, kas bākā)?

Pareizāk sakot šļauciņas no/uz degvielas sūkņa vai filtra ir vaļīgas un sūc gaisu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tu kaut ko esi sajaucis, te ir runa par benzīnnieku ar šprici, nevis karburatornieku vai dīzeli ar sūkņa motoru - te vaļīgi savienojumi nekādu gaisu nesūc, tie laiž āra benzīnu.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
1 0 Atbildēt

msh rakstīja: Normāliem diagnosticētājiem? Vai tomēr kaut kādiem ķepļepiniem? Normāli diagnosticētāji izmanto datoru, nevis glabā čupu ar devējiem.

Tavai zināšanai, ir problēmas, kas neizmet datora kļūdu - pēc kā vadās vairums remontētāji, pēc prakses reti kurš māk/vēlas diagnosticēt pēc reāllaika datiem/diagrammām ko redz uz atsevišķām programmām. Ja neglabā čupu ar devējiem (tas gn vairumā uz dīzeļu motoriem attiecas), tad var sākt tos mainīt uz klienta rēķina....jo katrs kļūdas kods automātiski nenoved pie viena mezgla/devēja/sensora, kas ir jāmaina.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

Man te pagalmā kaimiņš ka reiz regulāri sipās ar tādu vecu vācu šrotvāgenu. Iedod kādu informāciju par tiem normālajiem diagnosticētājiem, kuriem šitie devēji plauktā. Lai nebūtu plika diršana.

darklight Reģ.: 29.10.2013
3 0 Atbildēt

Tu te jauc diagnostus ar kodu lasītājiem. Tur jau tā lieta - kļūdu kodus var nolasīt praktiski jebkurš, tam pat dators nav vajadzīgs, pietiek ar telefonu. Diagnosts, savukārt, neskatās uz plikiem kodiem, bet skatās ainu kopumā. Diagnosts (kuram ir tiesības par tādu saukties) būtu uzreiz redzējis, ka nepareizu temperatūru rāda.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

Tādu, lietosim tevu terminu "diagnostu" ir gaužām maz, viens ir pazīstams, Rigā darbojās. Vairums ir pliki skrūvētāji, kas nemīl/neprot/negrib arī pinķerīgākas problēmas novērst. Kvalitatīva diagnostika ir izzudusi arī lielākos servisos ar visai dārgām stundas likmēm, nerunājot par garāžas Koļām, vieni vienīgi griezēji un skrūvētāji...

Davidich Reģ.: 13.01.2018
1 1 Atbildēt

Pilnīgi pietiek ar testa lampu, multimetru, retāk ar oscilogrāfu. It īpaši šitik veciem aužiem. Tā kodu un logfailu lasīšana palīdz tikai iesācējiem-diagnostiķiem ātrāk atrast iespējamo problēmas vietu, bet ne atrisināt pašu problēmu.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Tu kaut ko esi sajaucis, te ir runa par benzīnnieku ar šprici, nevis karburatornieku vai dīzeli ar sūkņa motoru - te vaļīgi savienojumi nekādu gaisu nesūc, tie laiž āra benzīnu.

Nu, varbūt arī tā, bet stāstu no pieredzes ar Kiju.

Tieši tādas pat pazīmes, kā šitam audjikam. Ja regulāri startē, tad nekāda vaina, bet ja brīvdienās nekur nebrauc, tad pirmdien no rīta jāgriež kā traktors. 

Viss atrisinājās pie degvielas filtra maiņas. Pēc nomaiņas vispār neko nevarēja pielaist, paņēma parastu plastmasas žņaugu un pievilka tās trubas. Viss, kijenieks tagad nežegojās un griež pat pēc mēneša stāvēšanas.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 4 Atbildēt

ja vācu mašīnai ir virs 5 gadi, tai vieta ir tolmetā.

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt

Nu, vispirms, vai auto bijis sists un taisīts , vai nesists. Ja sists, tad visādi brīnumi iespējami. Man kādreiz bija tāds A80, tam bija dīvaini niķi. Vienreiz pajaucu tiktāk, lai uzmestu aci galvenajam kontroles blokam. Izrādījās, ka vadu saišķis nostiepts, spraudnis fiksēts tikai vienā pusē un daļēji izslīdējis no ligzdas. Tādu varētu diagnosticēt, zils palikdams :-/

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Freijers rakstīja:

msh rakstīja: Normāliem diagnosticētājiem? Vai tomēr kaut kādiem ķepļepiniem? Normāli diagnosticētāji izmanto datoru, nevis glabā čupu ar devējiem.

Tavai zināšanai, ir problēmas, kas neizmet datora kļūdu - pēc kā vadās vairums remontētāji, pēc prakses reti kurš māk/vēlas diagnosticēt pēc reāllaika datiem/diagrammām ko redz uz atsevišķām programmām. Ja neglabā čupu ar devējiem (tas gn vairumā uz dīzeļu motoriem attiecas), tad var sākt tos mainīt uz klienta rēķina....jo katrs kļūdas kods automātiski nenoved pie viena mezgla/devēja/sensora, kas ir jāmaina.

"Tavai zināšanai, ir problēmas, kas neizmet datora kļūdu" - ā, ja? Nevar būt! 😂 Man, ja kas, golfā ir programmējams motora vadības bloks, kuram nav nekādu avārijas režīmu un kurš kļūdas māk izmest tikai par motora stāvokļa devējiem - attiecīgi ja motors nedarbojas [ir bijušas pāris reizes piecu gadu laikā], ir raiti jāsaprot kas ir sagājis pilnīgās auzās. Bet atgriežoties pie tēmas par standarta mašīnām - kā jau teicu, normāli diagnostiķi skatās datus. Man pirms pāris gadiem vajadzēja risināt līdzīgu problēmu, tik dīzelim - kolēģim agrīna B5 A4 1.9 TDI vadība nesildīja kvēlsveces - vienkārši lietojot datoru, un bez jebkādas pipelēšanās ar devējiem, noskaidroju ka problēma ir vadības blokā, nevis devējos - nu neko, to pirmo ziemu šis ar roku sildīja sveces, bet gadu atpakaļ gadījās no viena Passāta izcelt un ielikt tajā A4 jaunāku vadību, pie viena ar čipsi - nu neko, tas atrisināja arī sākotnējo problēmu, kā bija cerēts Katru reizi, kad es saskaros ar kāda motora darbības problēmām un esošu kļūdu, ja tā ir par kādu devēju, es vienmēr pārliecinos ka devēja rādījums atbilst kļūdai. Vēl tas sīkumiņš ka kļūdas ir jāmāk saprast - teiksim, ja benzīnniekam gaisa masas mērītājs sāks gļukot, bet to darīs, dodot ārā signālu kas mainās, bet ir ar nobīdi, kļūda būs par lambdu, nevis gaisa masas mērītāju Pēdējo piecu gadu laikā ir sanācis pietiekami risināt motoru, pamatā dīzeļu, darbības traucējumus - lielākoties vadu bojājumu sekas.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

Loģiska doma, nelaime ir tajā, ja pats to nedera, neviens cits negrib pippelēties ar tiem kompjiem, vadu žgutiem un devējiem, kur nu vēl interpretēt saņemto informāciju - viss iziet uz apjomu un ievākto piķi, kur "maisteriem" (t.i., tiem kas vienatē/divatā strādā) ir ierēķināta dienas norma uz trīs ciipariem, kur pirmais nav vieninieks, vai pavisam tuvu 2kam. Līdz ar ko notiek skrūvēšana un fantazēšana nevis problēmu risināšana, diemžēl arī tie, kas nesen nromāli vēl varēja problēmas risināt degradē uz apjomu un (ne)kvalitāti.

P.S. Interesanti, ka motora vadības blokus var iemest 1.9tdi no dāžādām mašīnām - fofāgeniem uz audi un otrādāk, protams pieņemu, ka motora kodi bija vieni un tie paši. Šaubos vai uz VAG V6 - 2.5tdi miskastēm vai 3.0tdi tādi triki strādā (varbūt, ja ir manuālās kārbas, kas abiem, sevišķi pēdējam, jau ir retums)

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Vienkārši nemāki atrast speciālistu, tas arī viss.

Nē, es nemainīju tikai vadības bloku, bet vadības bloku ar visu motora vadu buntu - jo tika mainīta MSA15 vadība uz pirmās paaudzes EDC15, kur ja gribētos tikai mainīt vadības bloku, vajadzētu nopietni pastrādāt ar lodāmuru - patrāpījās donors ar gandrīz veselu vadu buntu - tā kā B5 passāc un A4 ir uz vienas platformas, pārliecinājos katalogā ka abi izmanto vienādus vadu buntus, pēc tam izgāju cauri shēmām lai pārliecinātos ka jaunāku vadu buntu varēs vecākā mašīnā vienkārši iespraust un nevajadzēs štekeru stacijas štekerus mainīt - atlika tikai to visu iestumt mašīnā, kas mums divatā aizņēma kādas piecas vai sešas stundas piektdienas vakarā - kamēr atvienoja veco, kamēr salodēja septiņu kvēlsveču vadus, kamēr izkoda sīkus gļukus, un tā tas viss ievilkās... Motora kods nebija tas pats, 1Z tika pārtaisīts par AHU - es gan nezinu kāda ir starpība starp abiem, jo kā rāda shēmas, agrīnam AHU arī nāca MSA15 vadība - nu jā, vajadzēja arī samainīt vienu ieplūdes trubu, lai temperatūras devēja vietā būtu kombinētais temperatūras/spiediena devējs, un samainīt MAFu - un, par laimi, IMMO2 paredzēts vadības bloks draudzējas ar IMMO1

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

Neviens jau neliedz dalīties ar padomiem, kā “pareizi/mācēt atrast”, es jau pēc atsauksmēm un ģeogrāfiskā tuvuma, ja iespējams, sliecos vadīties meklējot meistarus. Fēleri jau izgaismojas sadarbojoties. Pēc vispārējas ainas šaubos, ka Kurzemē/Liepājā/Vpili ir kādi auto remonta guru, iespējams kļūdos.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti