Kārtot: Augošā secībā
1 2
ledzep 12.10.2021 10:02

"toyotu varbūt garāka pārbaudes programma pēc konveijera"

Ļoti šaubos, ka kāds kaut ko tādu darītu. Visu ražo vienādi un šādas atkāpes no ierastajiem ražošanas procesiem nav vēlamas. Nav jau tā ka Toyota izceltos ar baigo kvalitāti.

Toyota Hiace, kas bja 100% Toyota izstrādājums un vēljoprojām tiek pārdots ārpus EU ir ļoti arhaisks buss kas neatbilst EU prasībām un nav konkurētspējīgs. Tāpēc lab ka tagad to ražo Peugeot

Vnk nevajag te glorificēt, ka Peugeot ar Toyota emblēmu būs labāks Peugeot. Šo pārdošanas tekstu var atstāt Toyota pārdevējam.

Protams, ka viss ir atkarīgs no tā ko pircējam vajag. Ja vajag īstu busu ar gadiem pārbaudītu un izturīgu konkstrukciju, tad Trafic būs labāks. Ja vajag kaut ko mazāku un kofortablāku tad var ņemt Partner un tamlīdzīgos.

ledzep 11.10.2021 10:00

aicis244 rakstīja: Drošvien tādas pašas atsauksmes kā Renaultam būs.Ir servisi kuri uzzina ka franča mašīna tā nē paldies,es nerunāju par ritošo,ja kas jāmaina,bet vairāk motoram vai elektronika.Jo franči māk ,vienkāršas lietas sarežģīt.

Ar Renault te nebūs nekādas saistības. Pilnīgi dažādi auto.

ledzep 11.10.2021 10:00

nomiks rakstīja: Draugi nolēma savu Opel Vivaro nomainīt pret jaunu (tas gan nav vairs tik liels kā iepriekš, kad bija Trafic kolns, jo tagad ir Proace klons). Noslēdza līgumu par piegādi ap Jāņiem. Tad solīja, ka būs septembrī, tad - novembrī, bet tagad pēdējās ziņas, ka labākajā gadījumā tikai decembrī liks uz konveijera.

No vienas puses tagad ir īstais laiks viņiem pārdot savu "veco" busu, jo cenas šobrīd tigū ļoti labas pārdošanai, no otras - nav jau prognozējams, cik ilgi būs jādzīvo bez jauna auto.

Tas ir nevis Proace klons, bet Peugeot Expert, jeb 100% franču izstrādājums. Rupnīcā visu štančē vienādi, atsķiras tikai emblēmas, bamperi, un maģis, komplektācijas. Te nevajag nekādus dīlera nostāstus, ka Toyotai kvalitāte ir labāka utt. Šie PSA busi vienmēr ir bijuši mazāki izmēros par Trafic un šī brīža modeļi vispār tiek ražoti uz kompaktklases auto platformas.

Šobrīd pārdošanā esošo Traffic turpina ražot uz iepriekšējās Renault Traffic platformas, kas nav īpaši mainījusies no 2001. gada, kas ir ļoti labi.

ledzep 31.08.2021 13:40

A ko darīt ka autobūve iet dirsā? Tas jau notiek kādus 20 gadus. Mūsdienu ultra optimizācija un taupība kā arī nenormālās ekoloģiskās normas ir novedušas pie tā, ka patērētājs reāli iegūst reāli sliktāku auto.

Var jau dzīvot nostaļģijā, ka izturīgākās mašīnas uz pasaules bija Audi C4 un Golf 2 un viss pārējais ir sūds. Bet laiks iet uz priekšu un arī vizisturīgākajām mašīnām ir jau beidzies resurss.

Jāskatās un jāvertē no tā, ko šobrīd reāli var nopirkt nevis vienmēr jaatsaucas uz to cik labs ir Golf 2.

ledzep 31.08.2021 12:33

1.8/2.0 TFSI vairākas reizes tika uzlabots, varbūt tiešam arī kaut kas izdevās, bet kā jau rakstīju- es tādu neriskētu pirkt. 1.4 TSI problēmu krienti mazāk.

Ja gribi izturīgu bendzīna dzinēju, skaties Opel 1.6/1.8 vai Renault. Vai arī kā iepriekš rakstīju VAG 1.6 un 1.8t.

No japāņiem visizturīgāie motori notiekti būs Suzuki. Kā arī Honda.

Vispār varbūt der apskatīt Honda Accord no tiem gadiem. Ar koroziju būs problēmas, bet tāpēc nevajag skatīties Latvijā lietotu auto (kas atkal rada tirgus piedāvājuma problēmas)..

ledzep 31.08.2021 11:45

Jā, pie tādiem nobraukumiem notiekti labāk benzīnu.

Bet šāda Audi gadījumā ar bendzīna dzinēju izvēli ļoti švaki: vienīgais benzīna motors ko šādam auto es ņemtu ir vecais 1.8T. Vēl ir 1.6 8v motors, bet šādai mašīnai tas ir izsmiekls. Un 1.8T atrast ir ļoti grūti. Pārējiem benzīna dzinējiem neuzticos.

Toties A3 ir pieejams 1.4 TSI kurš ir salīdzinoši OK.

Ja runājam par izturību un ilgmūžību, tad 2.0 TDI CR ir krietni parāks par visiem šiem VAG benzīna dzinējiem..

ledzep 30.08.2021 22:57

Kā jau itāļu auto ir savas nianses un kvalitāte dazviet pieklibo, bet šīs paaudzes fiat un alfa galīgi vairs nevar salīdzināt ar to, kas bija iepriekš. Sliktā slava nāk no 156 modeļa, ar 159 viss ok. Un dēļ izcila dizaina var piedot pāris nianses.. 1.9 jtd viens no labākajiem mūsdienu dīzeļiem, it īpaši 8v versija.

ledzep 30.08.2021 17:32

Audi nevar būt slikts auto, bet kā jau lietotam auto viss ir relatīvs un atkarīgs kā izvērtē auto pie iegādes.

Viens nopērk rumbulā 500k km nobrauktu slīkoni, otram paveicās ar viena īpašnieka auto un pilnu servisa vēsturi.

Tikai šeit nevaram salīdzināt Audi A4 ar Renault Megane. Viens ir premum klases auto ar attiecīgu piekari un salona apdari, otrs maksimāli vienkāršs budžeta klases auto.

Ja svarīgs komforts un nav žēl investēt piekares remontā un ir pārliecībā ka izdosies atrast nenodītu padsmitgadīgu A4, tad aiziet. Tikai meklē 2.0 TDI CR motoru un manuālo kārbu, es citus neskatītos.

Starp citu. Par labāku cenu var dabūt mazāk nodzītu Seat Exeo, kurš ir tās pašas paaudzes A4, tikai ar izmainītu priekšu, aizmuguri, paneli no A4 cabrio un vēl kaut kādas vizuālas/salona nianses. Protams, aprīkojums prastāks.

ledzep 30.08.2021 17:05

No 159 nav ko baidīties. Tur Opel Vectra platfoma ar Alfa piekari, kas ir daudz izturīgāka kā 156.

Bet jāņem ar Opel 1.8 vai 1.9 JTD motoru un viss būs OK.

ledzep 30.08.2021 10:51

ezis71 rakstīja:

ledzep rakstīja: C4 catctus skaitās kā budžeta.modelis,.lidz ar to apriveni Dacia līmenis. Tie jaunie peugeot-bmw motori arī diezko labi..

Bet jāturās pa gabalu no 4 cilindru vti dzinējiem(psa-bmw),kolēģa autiņam ķēde tika mainīta jau pie 30000 km bet vel ir citas problēmas ko dīlers nezin/negrib salabot.

Nu kopumā jau PSA pēdējos gadus ir tikai viens labs dzinējs- 1.5/1.6 HDI. Ar tiem bendzīniekiem gan jau tagad vairs nav tik traki kā pirmajos ražošanas gados, bet es neriskētu pirkt.

ledzep 27.08.2021 23:16

Renault un PSA ir ļoti atsķitīgi auto un vari piekrist ka PSA patīk visu bezjedzīgi sarežģīt.

ledzep 27.08.2021 23:14

Pat negribas visu laisit.. Tas ka.kāds nopirka nodzītu franču kabluku un iegrabās neraksturo reālo situāciju.

ledzep 27.08.2021 23:10

Francijā rūse.mazāk jo citi eksplutācijaa apstakļi.

Ir bijusi gana daudz pieredze Ar Renault, tiesi braukti pa LV un Igauniju un es tiešām nezinu auto kas rūsētu mazāk kā citi auto.

Protamszl, daudz ko vai auto braukt pārsvarā par pilsētu,.vik bieži mazgāts kur stāvējis.

ledzep 27.08.2021 23:04

C4 catctus skaitās kā budžeta.modelis,.lidz ar to apriveni Dacia līmenis. Tie jaunie peugeot-bmw motori arī diezko labi..

ledzep 27.08.2021 21:26

Jā! Ja skatāmies uz Latvijā lietotajiem auto, Renault tiešām vismazāk rusē.

ledzep 27.08.2021 19:43

Par ko tāds naids? Cik franču auto tev ir bijuši?

Nevajag no franču auto gaidīt kaut kādus VAG kvalitātes standartus. Toties lietoto auto tirgū par ļoti zemu cenu var

dabūt auto krietni.labakā stāvoklī nekā vācu auto.

Un cik braukts ar jauniem franču auto, kvalitāte neatpaliek no VAG.

ledzep 27.08.2021 18:20

Neglīts ta neglīts. Bet savam laikam inovatīvs un interesants auto. Kā apvienot minivenu ar luksus sedanu.

Laguna 3 kupejas dizains bija tik veiksmīgs, Meredes to izmantoja savā S klases kupejā : )

Francūži vismaz iet uz priekšu un mēgina radīt jaunus dizainus nevis stagnē kā japāņi.

Pēctam gan aplaužas uz izstrādes un razošanas izmaksām pret pārdoto apjomu un francijas valdība dusmīga.. Tagad šdu avangardu vairs neredzam visus renault nissan ražo maksimāli unificēti.

ledzep 27.08.2021 14:48

Nevar nepriekrist. Vienīgais, kur boksermotoram ir pieleitojums uz ceļa- BMW R motociklā.

Bet Subaru spītīgi turās pie savām tradīcijām no lidmašīnu motoru būves un neko nemaina. Par to protams respect, bet ieguvums reāli nekāds (tulīt gaidu komentāru par zemu smaguma centru).

ledzep 27.08.2021 14:43

Budžeta auto brendu grūti nosauktu par komforta guru, bet ja salīdzina ar āzijas auto, tad notiekti ir.

Lai gan atcerēsimies Renault Avantime, Vel Satis, 25..

ledzep 27.08.2021 14:02

Nu teiksim tā- Piekare ir komfotabla, kā jau Renault. Priblema drīzak ir neērtos krēslos. Jo ja gribi labāku salonu, pērc Renault. Lai gan moš pēc pēdējā duster facelit krēsli ir uzlaboti.

ledzep 27.08.2021 13:59

Izturīga un ar labu vadamību, bet klasiskā japāņu kaite ari īsu amarizaciju. To galīgi nevar nosaukt par komfortu.

ledzep 27.08.2021 13:43

Nu varbūt arī nebūs, bet tāds motors pie 10 gadu vecuma jau būs bumba ar laika degli.

ledzep 27.08.2021 12:58

Cilvēks rakstija, ka grib braukt ar komforu. Visu cieņu Subaru par savu tradīciju turēšanu, bet ja skatāmies kritiski, tā mašīna ir skārda bundža ar nekomfortablu gaitu. Un te runājam par ap 10 gadus veciem auto, Subaru gadījumā korozija jau būs nopietna problēma..

Ja vien pilnpiedziņa nav neizbēgama nepieciēšamība, tāds Subaru vienkārši nav loģisks pirkums.

ledzep 27.08.2021 12:34

Kopumā iesaku meklēt Megane 3 ar 1.6 dzinēju. Piedāvājms ar šādiem diemžēl ir mazs, bet Ir daudz plusu salīdzinājumā ar konkurnetiem:

Visvienkāršākais un izturīgākais motors

Ļoti laba noturība pret koroziju

Vienkārša un energoetilpīga piekare

VW, Škoda un Opel būs solīdāk nostrādāti, bet augstāk minētie plusi šo atsver.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti