Kārtot: Augošā secībā
1 2
ledzep 22.09.2022 12:52

feciic rakstīja: Ģimenē bijušie 16tā gada 308 un 10tā gada 307 ļoti atsita sajūtu par sūdu papīrītī. Izskatās smuki, pa labu ceļu arī brauc feini un klusi bet tiko sākas iekrutušas akas tā mašīnas aizmugure dzīvo savu dzīvi dēļ primitīvās piekares. 308 salons vispār plastmasu plastmasa visur, lētākā un cietākā. Bagāžnieka un grīdas apdare izplūksnājas un neturas vietā. Motortelpā tādas pašas plastmasas un gumijas korķīši visur, drīz vien kļūst trausli un aplūzt.

Varbūt ar aktuālajiem modeļiem kkas ir diži mainījies…

Par dizainu gan jaunajiem modeļiem liels +

Lai francūži konkurētu ar saviem auto pret citiem nākas diezgan iespringt un ietaupīt vietās, kur citi netaupītu un bieži vien darīt visu pa savam. Bet tā arī ir būtiskākā Peugeot atsķirība no Renault. Ja Renault taisa visu diezgan primitīvi un prasti tad Peugeot cenšas radīt tādu dārgāka auto iespaidu un viņi mēdz sarežģīt daudz ko vietās, kur tas nav nepieciešams. Pašam no francūžiem bijis tikai Renault un neko sliktu nevaru pateikt.

Un man personīgi konkrētais 308 gan pedējais 508 patīk, gan pēc salona gan dizaina. Bet, piemēram, pēdējam 508 manuālim tā pati kaite kas 20 gadīgam Peugeot 307, ko jau iepriekš rakstīju. Tas sabojā iespaidu par tā kopumā labu un ļoti interesantu auto.

ledzep 20.09.2022 10:14

darklight rakstīja: Kas te dažiem kaiš? Cilvēks uzdod normālu jautājumu, saņem pāris normālas atbildes, bet tad sākas no dažiem kadriem kaut kāda verbālā caureja: Volvo sūds, forums sūds, nobraukums tīts, a es..., a man..., a vispār... Tak ejiet sievai krist uz nerviem, nevis te ko dirst bezjēgā.

Kā te kāds piemin nobraukumu (vienalga cik lielu, vienalga kādam auto) tā sākas: nevar būt, tādi neeksistē, visi taču brauc simtiem km katru dienu! Da ejiet jūs... Manam 2006. gada Seatam ir 250K. Oriģināli un pārbaudāmi. Manam nesen pārdotajam 2005. gada Peugeot, kas bija pilnīgs lūznis un knapi turējās kopā, bija ORIĢINĀLI un PĀRBAUDĀMI 140K! Nu nebrauc te tādus attālumus. Un Holandē arī nebrauc.

Mašīna var būt lūznis arī pie 30k km. Viss atkarīgs no ekspluatācijas. Piemēram citybee, intensīva pilsētas ekspluatācija ar daudz darbiniekiem, brauc īsus gabalus. Ir redzētas mašīnas no lidostas un tamlīdzīgiem autoparkiem, kur nobraukums ir niecīgs bet mašīna ir izbraukta līdz vēmienam.

Ja kāds par darbu samaksā ar kaut kādu hlamu, tad jau viss skaidrs, ka no tās lūžņu čupas tā ir vieglāk atbrīvoties...

Un jā, Peugeot Partner ir tāds sūds, tas ir populārākais kabluks Eiropā.

Eiropa neviens nepērk lielu dīzeli, lai brauktu pa pilsētu vai īsus gabalus (to arī var redzēt pēc tā, ka populārāka auto klase tur ir mazā), mums te Latvijā tāds kults. Tāpēc arī kad runa iet pa 15 gadīgu Volvo d5 kuram "tipa ir" 240 k km, tad paliek interesanti. Protams, ir reti šādi auto ar salīdzinoši mazu nobraukumu, bet tie arī maksā daudz un nav aktuāli latviešu un lietuviešu torgašiem. Tādēļ Volvo ir viens no lielākajiem tīteņiem, ar to arī jārēķinās.

ledzep 17.09.2022 19:23

Tas norm, ja tematu sāk "mans padsmitgadigais Volvo tikko Nīderlandes ar 120 k km, braucis tikai mācītājs uz cofeeshopu sācis raustities". Visi izpļutās un nomerinās.

ledzep 17.09.2022 18:19

Man arī bija Mazda 626, bet kur tas laiks...

Mazda 6 ir vēl lielāka katastrofa rūsēšanā nekā 626. Kā var vispār kaut ko tādu izskatīt.

Tehniski jau viņa neplīst, bet tas ir noiets etaps. Kāpēc tērēt laiku, lai tādu hlamu metinātu... Es nesaprotu.

ledzep 17.09.2022 18:13

Ne tikai facelift, visiem.

Nevar salīdzināt ar iepriekšējo modeli kurš tiešām ļoti labi turās.

Tehniskā apskate nav rādītājs. Vienu gadu ieliek, nākamo nē.

ledzep 17.09.2022 18:06

Es jau biju aizmirsis, ka Mazda 626 eksistē. Tajā gadā vispār Mazda 626 varēja maksāt dārgāk par 500 EUR? Vispār ļoti interesanta izvēļu kombinācija...

Viņas visas jau aizbrauca Tolmetā pirms 15 gadiem.

ledzep 17.09.2022 18:02

2007. gada Volvo, ja būs braukts LV ilgi arī būs sarūsējis. It īpaši problēma ar priekšējām glāzēm.

ledzep 17.09.2022 17:49

Protams, ka var.

ledzep 17.09.2022 17:33

Jā, toties Volvo ir latviešu tradicionālais auto, kopš Ulmaņu Gunta laikiem. To jau nevar novērtēt naudā. Nākas pieciest un rullēt talāk.

Atgriežoties pie mafa. www.carlat.com/index.php?route=product/product&product_id=1636270

Dārgs vinš nav un nomainit viņu varēsi pats minūšu laikā.

ledzep 17.09.2022 17:11

Nu paskaties pliusā vai auto24.ee, gan jau kaut kas atradīsies.

ledzep 17.09.2022 17:07

Kāds smuks standarta autoplača nobraukums. Ir daudz sanācis ņemties ar siem Volvo.

Ja patīk, tad remontē un brauc talāk. Es tik iesaku aizdomāties vai tāda mašīna ir tā vērta.

ledzep 17.09.2022 17:02

Aha. Jau sen atpakaļ šiem Volvo no Nīderlandes vidējais nobraukums bija ap 400 000 km. Tādu masīnu pērk, lai brauktu daudz. Nav ko dzīvot iluzijās. Es teiktu 80% sādu Volvo ir tīteņi, salons ne vienmēr ir raditājs, jo tāda tipa masīna parsvarā tiek lietota pa autobāni.

ledzep 17.09.2022 16:32

2007 gada d5 ar 280k km : D. Es domaju te arī viss ir pateikts.

Brauc kamēr var pabraukt un tad atdod pārpircejiem. Nav jēgas tur iedziļināties, jo laiks+resursi, lai šitādu mašīnu sataisītu līdz galam nav tā vērti.

ledzep 17.09.2022 16:27

Tieši tā. Jauno Peugeot cenas ir tiešam augstas, Opel analogie modeļi ir lētāki. Peogeot principā tiek pozicionēts arvien augstāk un tagad jau arī viņiem ir nācis klāt Fiat un citi brendi... Nez kā viņi visu sadalīs. Vienkārši ieņems tirgu uz masu.

ledzep 17.09.2022 11:03

Ja salidzina ar VW vai pārcenoto Toyota, tad jā, krītās vairāk. Bet ja salīdzina ar Ford vai to pašu Peugeot, tad nav tik traki. Viegla pārdošana jau ir atkarīga arī no pareizās cenas.

ledzep 16.09.2022 14:26

nomiks rakstīja: Pirmie iespaidi par manu jauno auto (Opel Mokka e).

Ir nobraukti pirmie 1750 km. Naudas ziņā ir iztērēti tikai 19,11 EUR (izmaksas par uzlādi, kas veikta mājā). 4 reizes esmu izmantojis bezmaksas uzlādes iespējas pie tirdzniecības centriem. 4 reizes esmu izmantojis bez maksas iebraukt Jūrmalā (8 EUR), kā arī jau vairākkārt esmu novietojis stāvēšanai RS uzturētajās stāvvietās (arī Vecrīgā) (vēl apmēram 15 EUR). Tātad jau šobrīd ir acīmredzams finansiālais ieguvums.

Par braukšanas sajūtām nekā īpaši stāstāma nav - dinamika ir ļoti, ļoti laba, bet, izmantojot Sport režīmu. To gan ikdienā neizmantoju. Pārsvarā braucu Eco režīmā, izmantojot rekūperācijas funkciju, kas nodrošina pietiekamu dinamiku, lai iekļautos ikdienas satiksmē gan pilsētā, gan ārpus tās. Patēriņš: vidējo patēriņu rāda ap 14,5 kWh/100 km (ja uzlādēju mājās, sanāk 1,89 EUR/100 km). Pilsētā patēriņš ir ap 14 kWh/100 km, bet ārpus - 18 kWh/100 km. Pēc 100% uzlādes rāda range 350 km, kas ir reāli izpildāmi, ja brauc tikai pa pilsētu. Tā kā man sanāk braukt arī ārpus, tad reālais range (vismaz vasarā) ir 320 km. Bet tas pie nosacījuma, ja brauc, ievērojot CSN. Pagaidām +/- tas vēl izdodas

Mājas apstākļos uzlādes process ir diezgan ātrs - 64 km/h jeb apmēram 8 kW. Pagaidām wallbox pieslēgts pie 3fāzu 16 A automāta. Domāju, ka jaudīgāks nemaz nav nepieciešams, jo 3-4 h ir absolūti pieņemami. No 1fāzu rozetes gan lādēšana ir lēna - tikai 6 km/h, taču kā alternatīva gandrīz bezizejas situācijā tā noteikti ir.

Manai Mokai ir vidēji lielais (10'') displejs. Reizēm kaitina lēnā reakcija uz pieskārienu. Braucot, navigācijā ievadīt adresi ir tikpat kā neiespējami. Pie katra sīkākā nelīdzenuma atmet sākotnējā solī. Tā kā vai nu jāievada pirms brauciena uzsākšanas vai labāk lietot waze (mana izvēle) vai google. Audio ir vidējā līmenī. Ja uzliek izteiktākus basus, tad sānu skandas (durvīs) liek par to manīt. Augstie toņi gan ir OK. Ceļa seguma skaņas braukšanas laikā īpaši nevar dzirdēt, bet varbūt tāpēc, ka gandrīz vienmēr ir ieslēgts vismaz radio. Vismaz pagaidām braukšanas gaita ir mīksta, par šo sūdzību nav.

Gaismas (LED) ir ļoti labas. Interesanti, ka nemaz nav iespējas pastāvīgi aktivizēt tālās gaismas. Vai nu īslaicīgi uzmirkšķināt, vai arī gaidīt, kad sistēma pati izlems ieslēgt (izslēgt). Līdzšinējie novērumi liecina, ka automātikso gaismu algoritms ir ļoti labs. Tāpēc šo nevarētu uzskatīt par trūkumu.

Sānu spoguļos ir aklās zonas sistēma. Iedegas dzeltena lampiņa, kas ir fine, bet iepriekšējā pieredze liecina, ka būtu noderīgi, ja būtu arī kāds skaņas indikators, ja pie dzeltenās lampiņas ieslēdz pagrieziena rādītāju. Pašam šis nav aktuāli, bet dažiem gan varētu būt

Iesākumam pietiks.

Tagad jaunajiem Opel ārpus dizaina nav īsti nekāda sakara ar vāciešiem. Bet tiešām jāpiebilst, ka dizains šiem auto ir ļoti veiksmīgs.

Nesen sanāca ilgāk pabraukt ar jauno Corsa. Tas ir pirmais "Opel" modelis ar ko braucu kopš Stellantis. Pirmās lietas ko pamanīju ir ačgārnais sajūga novietojums un neprecīza ātruma pārslēgšana visklasiskajās Peugeot tradīcijās un nekas nemainās vismaz jau 30 gadus. Salīdzinājumā ar iepriekšējo modeli, mazāk vietas salonā, sliktāka apdares kvalitāte un pat nav iespējams regulēt drošības jostu augstumu (tā gan bija bāzes versija). Es teiktu ļoti pārvērtēts auto.

Lai gan jaunam auto nav tik liela starpība Opel, Peugeot, VAG vai jebkas cits. Tāpat pēc garantijas vēlams tik vaļā no tā auto un šādā gadījumā Opel būs vieglāk pārdot.

ledzep 02.09.2022 15:45

Jā Jā, Bosch degvielas sistēma no Hondas dīzeļa uzreiz jāmet ārā ar visiem vadības blokiem.. Pie reizes var arī izmest Bosch ģeneratoru, ABS sistēmu un pāris sensorus, lai nekas no vācu knauzeru kompānijas nepaliek šajā izcilajā Japāņu autobūves šedevrā.

Un Honda ar savu izcilo pretkorozijas apstrādi un lielisko skaņas izolāciju tik ļoti nekur nav taupījusi, ka rūsa un gultņu gaudošana ir tikai mūsu galvās.

ledzep 02.09.2022 13:39

SAAB, man šķiet, jau ir noiets etaps.

Ja interesē turbo motori, paskaties Fiat Bravo vai Punto ar 1.4 tjet motoru. Labi, vienkārši auto un pats galvenais ļoti izturīgs motors bez tiešās iesmidzes. Principā vienīgais vienīgais defekts kas var būt ir saplaisājis izplūdes kolektors/turbīna. Bet šādiem auto piedāvājums ir mazs.

ledzep 02.09.2022 13:31

Pērkot šādu auto jau jāizvērtē riski un jāgatavojas sliktākajam. Tiešām brīnums, ka nogājis 250 k km, bet ja eļļa mainīta zem 10 k tad var arī šādi paveikties. Tas gan nemaina problēmas būtību, ka šāds motors tomēr ir pārāk sarežģīts un ar savām problēmām plus ar gadiem tas viss tomēr ir neizbēgams.

Vēl pie tam, ja tas Seat ir pirkts jauns Latvijā, tad neticu ka nav sarūsējis.

Man šķiet labot motoru galīgi neatmaksājas, ja vien virsbūve un viss pārējais nav ideālā stāvoklī.

ledzep 02.09.2022 13:26

Pareizi, īstais variants ko ieteikt ir izpuvusi Honda pa 3k. No šiem Civic var skatīties tikai hečbeku,jo tas ir Ražots UK un nav tik lielas problēmas ar rūsu.

ledzep 08.03.2022 16:56

Neste (arī Straujupīte)- degvielu ražo Somijā un Zviedrijā. Izmanto dažādas naftas, arī krievu- tagad esot atteikušies.

www.argusmedia.com/en/news/2306505-refiners-preem-neste-shy-away-from-russian-crude

Visi pārējie benzīntanki - degvielu ražo Mažeiķu nafta (Orlen) pilnībā no krievu naftas. Rūpnīca esot paredzēta krievu naftai, kas satur vairāk sēra kā Norvēģu, līdz ar to būs vajadzīgs laiks, lai pielāgotos citām naftām un var būt problēmas.

www.baltictimes.com/lithuania_pays_eur_3b_for_russian_energy__could_cut_its_dependence___analysts_-_bns_theme/

ledzep 16.02.2022 21:29

Veikals Purvciemā uz kuru pats braucu tomēr vēl eksistē:

sparnisis.business.site/

Tā kā zvani viņiem.

ledzep 16.02.2022 21:24

Atkarībā ko vajag. Trodo.lv gana liels piedāvājums arī priekš VAZ klasikas. Filtri, piekares daļas, bremzes, šis tas no motora ir pieejams. Protams, pašam jāskatās kas der/neder.

Šaubos, ka kāds no tiem krievu auto daļu veikaliem vēl eksistē un tur tāpat pārdeva lētākās un nekvalitatīvākās detaļas no Krievijas. Lienes ielas veikalam nesen gāju garām, izskatījās ciet.

Ja vajag ko specifisku, tad jau forumi, ss, LADA dīleris utt.

ledzep 07.02.2022 20:49

Uz papīra "Maks. griezes moments 252 Nm/ 3800". Cik braukts ar Subaru turbo motoriem, tie arī bija diezgan tupi.

Tikmēr VAG 2.0 TSI 140kw: 320 Nm / 1500–4100 apgr.

Kā lai savādāk izstāsta. Aizej un pats pamēģini.

Kas var patikt aizvēsturiskā atmo motorā? Resurss noteikti ir lielāks kā VAG TSI, bet šeit runājam par jauniem auto un šādā gadījumā tas nav tik aktuāli. Ja gribi resursu/jaudu/ekonomiju tad jāņem 2.0 TDI.

ledzep 07.02.2022 20:12

"Pagaidām tādu pārliecinošu Outback "killeri" neredzu." Šis ir smieklīgi.

Ja gribas čīkstēt par Superb 4x4 klīrensu, tad varam salīdzināt ar Kodiaq 4x4.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti