Es nerunāju par automātu. Tas ir Aisin automāts un tur viss ir super. Es toreiz braucu ar manuālo.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Es nerunāju par automātu. Tas ir Aisin automāts un tur viss ir super. Es toreiz braucu ar manuālo.
Bradypus rakstīja:
ledzep rakstīja:
Bradypus rakstīja: Ko nu tagad atkal lej izrauti no konteksta. Runa ir konkrētu par bezresursa nemotoriem, nevis visu otrreizējo tirgu.
Jā, bet kā motora resurs vispār var būt problēma, ja jaunai mašīnai ir tāda lieta kā garantija...
Izliecies vai tiešām? Problēma, būs, kad izrādīsies, ka tam auto pēc garantijas tālākpārdošanas vērtība ir tolmeta piedāvātā. Padārgs prieks sanāk "lēts" auto, kas pilnībā jāapmaksā dažos gados.
Tajā pašā laikā Longo tolmetus cilvēki pērk uz urrā. Nav valīds arguments.
Nav tie mūsdienu auto tā vērti lai tur kaut ko iespringtu. Norbauc garantiju un pērc nākošo.
Volx rakstīja: Jūs kko nesapratāt par to Opeli?
Es ar to aprakstu gribēju pateikt, ka franči spējuši iedvest dzīvību tai Opelītī un vienlaicīgi saglabājuši lielisku ekonomiju. Perfekta kārbas un motora mijiedarbība. Pēc maniem pieņēmumiem tur kādā stāvā ā kalnā vajadzēja sākt pukšķināt un just kā kārba pārslēdzas uz zemākiem robiem. Nekā tāda nebija, uz info ekrāna tik lielāki patēriņa skaitļi parādījās.
Otrs par tām fīčām. Pasēžiet jaunajās Dacia, tad jūs jutīsiet ekonomiju. Franči arī šeit iedevuši to labāko un to nevar dēvēt par pliku podžopņiku, kādi parasti sastopami šajā klasē.
Šeit būs labs apraksts angliski. Tikai tur kkāds sportisks variants ar sarkanām šuvēm. Man bija parasti sēdekļi, tāds knibulītis tā ātrumkloķa vietā un displejā nekādi mehāniski ātruma, apgrieziena rādītāju nebija. Tā visam pārējam rakstītajam piekrītu. Vēl tik jāatceras, ka 50% es braucu pa šosejām, 40% pa kalnu ceļiem un tikai 10% pa pilsētu.
Tur no Opel ir palicis tikai dizains un emblēma. Tehniski tā ir 100% franču mašīna. Pirmais ko pamanīju braucot ar jauno Corsu ir Peugeot raksturīgās problēmas jau vismaz 20 gadus- slikts atrumu pāslegšanas mehānisms un neērts sajūga lenķis.
Pati masīna jau ir OK, bet tajā klasē ir labāki piedāvājumi. Stellantis vismaz ir izdevies padarīt Opel par pelnošu uzņēmumu (nevis kā iepriekšējie 20 gadi zem GM) sobrīd pozicionējot Opel kā budžeta brendu un piedāvājot zemas cenas par auto ar "vācu" brendu.
Bradypus rakstīja: Ko nu tagad atkal lej izrauti no konteksta. Runa ir konkrētu par bezresursa nemotoriem, nevis visu otrreizējo tirgu.
Jā, bet kā motora resurs vispār var būt problēma, ja jaunai mašīnai ir tāda lieta kā garantija...
Nevienu tas neintersē. Vismaz puse Latvijā lietoto auto ir no uzņēmumu autoparkiem kur apkopes veic "pēc razotāja rekomendācijām" un visi pērk tāpat.
Tolmets ir otrā īpašnieka problēma. Tāpēc jau pērk jaunu auto- lai 5 gadus/100 k km varētu tikai braukt un par neko nedomāt nevis taisīt apkopes domājot par resursu.
Atkarīgs kam paredzēts lietot auto.
Ja parsvarā brauc pa pilsētu, tad šie trīs cilindru motori nodrošina pilnīgi pietiekamu dinamiku un arī degvielas paterinš ir sakarīgs.
Katram pašam jārēķina vai ir vērts piemaksāt tos 1-2k eur par četru cilindru dzinēju. Neprasīgam braucējam tas tiešam nebūs aktuāli.
Ja brauc tikai pa šoseju lielus gabalus un gribas ar auto arī droši braukt pāris gadus pēc garantijas, tad dīzelis būs prarīgāka izvēle.
Vienkārši ko var spregāt par resursu- ja neskaitam dažu motoru neveiksmīgo konstrukciju viss ir atkarīgs no eksplutācijas un eļļas maiņas intervāla. Tāds 1.0 tsi var arī noiet visus 300k km ja nebrauc pa pilsētu un eļļu maina zem 10k km. Tikai kāda no tā ir jēga? Izdevigāk pēc garantijas beigām paņemt jaunu auto.
Zobsiksna eļļa ir arī Ford 1.0 motoriem un tas ir drausmīgs risinājums. Uz papīra, protams, viss izskatās labi- darbojas klusi un krietni samazināta berze, bet realitātē siksna tomēr nolietojas un piesārņo eļļu (kura tā jau ātri izstrādājas dēļ karstuma), lai vai ko viņi tur uzlabotu. Pieļauju, ka vairs atpakaļceļa nav, kaudze naudas ir investēta, tādēļ ražotājs netaisās fundamentāli mainīt konstrukciju.
Piemēram, VAG ar EA211 motoriem atgriezās pie zobsiksnas, kas laikam arī ir labākais variants- maza berze, liela uzticamība, viegls svars un lētākās ražošanas izmaksas.
Lai gan Renault-Nissan-Daimler motori ar ķēdi kalpo salīdzinoši labi. Te jau arī viss atkarīgs no eļļas maiņas intervāla un ekspluatācijas apstākļiem. Nevar gaidīt, ka saforsēts turbo motors pie 30k km eļļas maiņas intervāla nodrošinās labu ķēdes resursu. Ja plāno braukt ilgāk par garantiju tad eļļas maiņas intervāls šādam motoram būtu 10 k km.
Bet beigās risinājums visām šīm problēmām ir vienkāršs- nav ko ar jaunu mašīnu braukt ilgāk par garantiju un viss būs OK.
feciic rakstīja: Ģimenē bijušie 16tā gada 308 un 10tā gada 307 ļoti atsita sajūtu par sūdu papīrītī. Izskatās smuki, pa labu ceļu arī brauc feini un klusi bet tiko sākas iekrutušas akas tā mašīnas aizmugure dzīvo savu dzīvi dēļ primitīvās piekares. 308 salons vispār plastmasu plastmasa visur, lētākā un cietākā. Bagāžnieka un grīdas apdare izplūksnājas un neturas vietā. Motortelpā tādas pašas plastmasas un gumijas korķīši visur, drīz vien kļūst trausli un aplūzt.
Varbūt ar aktuālajiem modeļiem kkas ir diži mainījies…
Par dizainu gan jaunajiem modeļiem liels +
Lai francūži konkurētu ar saviem auto pret citiem nākas diezgan iespringt un ietaupīt vietās, kur citi netaupītu un bieži vien darīt visu pa savam. Bet tā arī ir būtiskākā Peugeot atsķirība no Renault. Ja Renault taisa visu diezgan primitīvi un prasti tad Peugeot cenšas radīt tādu dārgāka auto iespaidu un viņi mēdz sarežģīt daudz ko vietās, kur tas nav nepieciešams. Pašam no francūžiem bijis tikai Renault un neko sliktu nevaru pateikt.
Un man personīgi konkrētais 308 gan pedējais 508 patīk, gan pēc salona gan dizaina. Bet, piemēram, pēdējam 508 manuālim tā pati kaite kas 20 gadīgam Peugeot 307, ko jau iepriekš rakstīju. Tas sabojā iespaidu par tā kopumā labu un ļoti interesantu auto.
darklight rakstīja: Kas te dažiem kaiš? Cilvēks uzdod normālu jautājumu, saņem pāris normālas atbildes, bet tad sākas no dažiem kadriem kaut kāda verbālā caureja: Volvo sūds, forums sūds, nobraukums tīts, a es..., a man..., a vispār... Tak ejiet sievai krist uz nerviem, nevis te ko dirst bezjēgā.
Kā te kāds piemin nobraukumu (vienalga cik lielu, vienalga kādam auto) tā sākas: nevar būt, tādi neeksistē, visi taču brauc simtiem km katru dienu! Da ejiet jūs... Manam 2006. gada Seatam ir 250K. Oriģināli un pārbaudāmi. Manam nesen pārdotajam 2005. gada Peugeot, kas bija pilnīgs lūznis un knapi turējās kopā, bija ORIĢINĀLI un PĀRBAUDĀMI 140K! Nu nebrauc te tādus attālumus. Un Holandē arī nebrauc.
Mašīna var būt lūznis arī pie 30k km. Viss atkarīgs no ekspluatācijas. Piemēram citybee, intensīva pilsētas ekspluatācija ar daudz darbiniekiem, brauc īsus gabalus. Ir redzētas mašīnas no lidostas un tamlīdzīgiem autoparkiem, kur nobraukums ir niecīgs bet mašīna ir izbraukta līdz vēmienam.
Ja kāds par darbu samaksā ar kaut kādu hlamu, tad jau viss skaidrs, ka no tās lūžņu čupas tā ir vieglāk atbrīvoties...
Un jā, Peugeot Partner ir tāds sūds, tas ir populārākais kabluks Eiropā.
Eiropa neviens nepērk lielu dīzeli, lai brauktu pa pilsētu vai īsus gabalus (to arī var redzēt pēc tā, ka populārāka auto klase tur ir mazā), mums te Latvijā tāds kults. Tāpēc arī kad runa iet pa 15 gadīgu Volvo d5 kuram "tipa ir" 240 k km, tad paliek interesanti. Protams, ir reti šādi auto ar salīdzinoši mazu nobraukumu, bet tie arī maksā daudz un nav aktuāli latviešu un lietuviešu torgašiem. Tādēļ Volvo ir viens no lielākajiem tīteņiem, ar to arī jārēķinās.
Tas norm, ja tematu sāk "mans padsmitgadigais Volvo tikko Nīderlandes ar 120 k km, braucis tikai mācītājs uz cofeeshopu sācis raustities". Visi izpļutās un nomerinās.
Man arī bija Mazda 626, bet kur tas laiks...
Mazda 6 ir vēl lielāka katastrofa rūsēšanā nekā 626. Kā var vispār kaut ko tādu izskatīt.
Tehniski jau viņa neplīst, bet tas ir noiets etaps. Kāpēc tērēt laiku, lai tādu hlamu metinātu... Es nesaprotu.
Ne tikai facelift, visiem.
Nevar salīdzināt ar iepriekšējo modeli kurš tiešām ļoti labi turās.
Tehniskā apskate nav rādītājs. Vienu gadu ieliek, nākamo nē.
Es jau biju aizmirsis, ka Mazda 626 eksistē. Tajā gadā vispār Mazda 626 varēja maksāt dārgāk par 500 EUR? Vispār ļoti interesanta izvēļu kombinācija...
Viņas visas jau aizbrauca Tolmetā pirms 15 gadiem.
2007. gada Volvo, ja būs braukts LV ilgi arī būs sarūsējis. It īpaši problēma ar priekšējām glāzēm.
Protams, ka var.
Jā, toties Volvo ir latviešu tradicionālais auto, kopš Ulmaņu Gunta laikiem. To jau nevar novērtēt naudā. Nākas pieciest un rullēt talāk.
Atgriežoties pie mafa. www.carlat.com/index.php?route=product/product&product_id=1636270
Dārgs vinš nav un nomainit viņu varēsi pats minūšu laikā.
Nu paskaties pliusā vai auto24.ee, gan jau kaut kas atradīsies.
Kāds smuks standarta autoplača nobraukums. Ir daudz sanācis ņemties ar siem Volvo.
Ja patīk, tad remontē un brauc talāk. Es tik iesaku aizdomāties vai tāda mašīna ir tā vērta.
Aha. Jau sen atpakaļ šiem Volvo no Nīderlandes vidējais nobraukums bija ap 400 000 km. Tādu masīnu pērk, lai brauktu daudz. Nav ko dzīvot iluzijās. Es teiktu 80% sādu Volvo ir tīteņi, salons ne vienmēr ir raditājs, jo tāda tipa masīna parsvarā tiek lietota pa autobāni.
2007 gada d5 ar 280k km : D. Es domaju te arī viss ir pateikts.
Brauc kamēr var pabraukt un tad atdod pārpircejiem. Nav jēgas tur iedziļināties, jo laiks+resursi, lai šitādu mašīnu sataisītu līdz galam nav tā vērti.
Tieši tā. Jauno Peugeot cenas ir tiešam augstas, Opel analogie modeļi ir lētāki. Peogeot principā tiek pozicionēts arvien augstāk un tagad jau arī viņiem ir nācis klāt Fiat un citi brendi... Nez kā viņi visu sadalīs. Vienkārši ieņems tirgu uz masu.
Ja salidzina ar VW vai pārcenoto Toyota, tad jā, krītās vairāk. Bet ja salīdzina ar Ford vai to pašu Peugeot, tad nav tik traki. Viegla pārdošana jau ir atkarīga arī no pareizās cenas.
nomiks rakstīja: Pirmie iespaidi par manu jauno auto (Opel Mokka e).
Ir nobraukti pirmie 1750 km. Naudas ziņā ir iztērēti tikai 19,11 EUR (izmaksas par uzlādi, kas veikta mājā). 4 reizes esmu izmantojis bezmaksas uzlādes iespējas pie tirdzniecības centriem. 4 reizes esmu izmantojis bez maksas iebraukt Jūrmalā (8 EUR), kā arī jau vairākkārt esmu novietojis stāvēšanai RS uzturētajās stāvvietās (arī Vecrīgā) (vēl apmēram 15 EUR). Tātad jau šobrīd ir acīmredzams finansiālais ieguvums.
Par braukšanas sajūtām nekā īpaši stāstāma nav - dinamika ir ļoti, ļoti laba, bet, izmantojot Sport režīmu. To gan ikdienā neizmantoju. Pārsvarā braucu Eco režīmā, izmantojot rekūperācijas funkciju, kas nodrošina pietiekamu dinamiku, lai iekļautos ikdienas satiksmē gan pilsētā, gan ārpus tās. Patēriņš: vidējo patēriņu rāda ap 14,5 kWh/100 km (ja uzlādēju mājās, sanāk 1,89 EUR/100 km). Pilsētā patēriņš ir ap 14 kWh/100 km, bet ārpus - 18 kWh/100 km. Pēc 100% uzlādes rāda range 350 km, kas ir reāli izpildāmi, ja brauc tikai pa pilsētu. Tā kā man sanāk braukt arī ārpus, tad reālais range (vismaz vasarā) ir 320 km. Bet tas pie nosacījuma, ja brauc, ievērojot CSN. Pagaidām +/- tas vēl izdodas
Mājas apstākļos uzlādes process ir diezgan ātrs - 64 km/h jeb apmēram 8 kW. Pagaidām wallbox pieslēgts pie 3fāzu 16 A automāta. Domāju, ka jaudīgāks nemaz nav nepieciešams, jo 3-4 h ir absolūti pieņemami. No 1fāzu rozetes gan lādēšana ir lēna - tikai 6 km/h, taču kā alternatīva gandrīz bezizejas situācijā tā noteikti ir.
Manai Mokai ir vidēji lielais (10'') displejs. Reizēm kaitina lēnā reakcija uz pieskārienu. Braucot, navigācijā ievadīt adresi ir tikpat kā neiespējami. Pie katra sīkākā nelīdzenuma atmet sākotnējā solī. Tā kā vai nu jāievada pirms brauciena uzsākšanas vai labāk lietot waze (mana izvēle) vai google. Audio ir vidējā līmenī. Ja uzliek izteiktākus basus, tad sānu skandas (durvīs) liek par to manīt. Augstie toņi gan ir OK. Ceļa seguma skaņas braukšanas laikā īpaši nevar dzirdēt, bet varbūt tāpēc, ka gandrīz vienmēr ir ieslēgts vismaz radio. Vismaz pagaidām braukšanas gaita ir mīksta, par šo sūdzību nav.
Gaismas (LED) ir ļoti labas. Interesanti, ka nemaz nav iespējas pastāvīgi aktivizēt tālās gaismas. Vai nu īslaicīgi uzmirkšķināt, vai arī gaidīt, kad sistēma pati izlems ieslēgt (izslēgt). Līdzšinējie novērumi liecina, ka automātikso gaismu algoritms ir ļoti labs. Tāpēc šo nevarētu uzskatīt par trūkumu.
Sānu spoguļos ir aklās zonas sistēma. Iedegas dzeltena lampiņa, kas ir fine, bet iepriekšējā pieredze liecina, ka būtu noderīgi, ja būtu arī kāds skaņas indikators, ja pie dzeltenās lampiņas ieslēdz pagrieziena rādītāju. Pašam šis nav aktuāli, bet dažiem gan varētu būt
Iesākumam pietiks.
Tagad jaunajiem Opel ārpus dizaina nav īsti nekāda sakara ar vāciešiem. Bet tiešām jāpiebilst, ka dizains šiem auto ir ļoti veiksmīgs.
Nesen sanāca ilgāk pabraukt ar jauno Corsa. Tas ir pirmais "Opel" modelis ar ko braucu kopš Stellantis. Pirmās lietas ko pamanīju ir ačgārnais sajūga novietojums un neprecīza ātruma pārslēgšana visklasiskajās Peugeot tradīcijās un nekas nemainās vismaz jau 30 gadus. Salīdzinājumā ar iepriekšējo modeli, mazāk vietas salonā, sliktāka apdares kvalitāte un pat nav iespējams regulēt drošības jostu augstumu (tā gan bija bāzes versija). Es teiktu ļoti pārvērtēts auto.
Lai gan jaunam auto nav tik liela starpība Opel, Peugeot, VAG vai jebkas cits. Tāpat pēc garantijas vēlams tik vaļā no tā auto un šādā gadījumā Opel būs vieglāk pārdot.
Atkal jau diskusija par resursu 2023 gada auto...
Garantijas laiku noties un tas ir galvenais.
Šeit diskusija par jauniem wuto nevis lietotiem.