Tas amerikāņu V6 iet sliktāk par fābijas 1.2.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tas amerikāņu V6 iet sliktāk par fābijas 1.2.
Pilnīga tufta. Legāls veids kā spēka struktūrām izkontrolēt cilvēku pārvietošanos.
Es redzu tikai vienu trūkumu - tas ir PHILIPS! Un visi tie parametri tīrākā batonu spraušana.
Vietējā točkā iet par 75 centi/litrā. Reizēm trāpās marķētā, kas vispār ir saldā cenā.
Viņam kā Latvijas geto dzīvojošam, proamerikāniski noskaņotam, rusificētam latvietim ir visai lielas problēmas ar angļu valodu. Kontaktējoties ar amerikāņiem viņš lieto tikai divus vārdus: salvage un dodge.
Nav ne jausmas kā ir šim mēslam, bet vecajām kvatrām ir jāatbloķē reduktors šādā gadījumā.
Gofru var likt parasto, pasakot kompim, ka DPF filtra vairs nebūs. Vispār vajag taisīt prjamotok, lai motors elpo:
Vēl krutāk ir vilkt no poda ārā papīru cerībā, ka tas būs no CSN grāmatiņas...
Izklausās pēc pilnīgas tuftas. Man labāk patika Hitlera pieeja "frankenšteinu" radīšanā. Tas zēns mācēja gan augus, gan lopus, gan cilvēkus apgreidot.
Bet Masks izskatās tiešām galīgā izmisumā. Ar katra nākamā projekta naudu cenšās dzēst iepriekšējo parādus. Un jo stulbāka ideja, jo vairāk lohu pavelkās uz piķa pakāšanu.
Speciāli piereģistrējies, lai noreklamētu interkāru?
Ja kas, pie oficiālā Liqui Moly izplatītāja var dabūt vēl lētāk un ne tikai to vien.
Jabaķ, kas par mīksto!!! Nevar ne biļeti nopirkt, ne sodu nomaksāt! Par ko tad auto pirksi? Ak jā, auto noteikti sasūkāsi...
Īsts braucējs pa zaķi vienmēr ir gatavs zaķa stilā aizlaisties. Studenta gados mani nespēja neviens kotrolieris noķert. Tas pat bija savā ziņā sports bēgt no kontroles.
Ja avārija bija garantijas laikā, tad parasti detaļas netiek atjaunotas, bet mainītas pret jaunām. Tad nu pati sarēķini - bampers + spārns + durvis. Un vēl krāsošana, maksimālā variantā pusauto, lai dabūtu neredzamu perehodu. Paņem krāsas biezuma mērītāju un pastaigā gar to sānu.
p.s. man te vienam auto par rūsas pleķa likvidāciju uz aizmugurējām durvīm labs krāsotājs uzrēķināja gandrīz 350 EUR.
p.p.s. un ja tas auto ir taisīts par KASKO, tad tur pie pozitīvi noskaņota eksperta var sarēķināt viskautko.
Pasātam pakaļējais tilts ar diviem šādiem ripuļiem šrotā maksā 50 EUR.
Pieredzes nav. Bet šrotos tāds motors ir ejoša prece. Bet ja gribi braukt patiešām jaudīgi ar volvo, tad meklē B8444S dzinēju.
Pielauju, ka beigsies tāpat kā te vienai XC-60 pircējai. Piesiekaloja n-tās lapas, beigās parāva līzingā Juke.
Ja pircējs auto izvēles meklējumos nonāk līdz iAuto, tad ir skaidrs, ka viņam nav ne naudas, ne gaumes. Te var meklēt padomus kas ir labāks un kā nolīzēt audi 80, otro golfu vai fabiju.
Tikai tās sīkums, ka krievi jau diezgan ilgi ēd no vienas bļodas ar ķīniešiem. Un baltkrievi labprāt piesēstos pie tā pašas bļodas, kaut vai aiz bailēm par savu drošību. Un vēl ir pietiekoši daudz līdzīgi domājošu, kaut mazu valstiņu, kas kopā var apsēsties pie visai liela galda. Tā pati Meksika un Kuba var iespert no aizmugures pa olām, ko visai sekmīgi arī dara. Palasi, no kā visvairāk baidās ierindas amerikāņi. Kādēļ viņi būvē bunkurus, uzkrāj ieročus un pārtikas rezerves?
Cipari un statistika, protams, ir laba lieta, bet tā der tikai vēsturei, nevis šodienai vai rītdienai...
Roc dziļāk, cik no tiem 280 miljoniem ir kaujasspējīgi un patriotiski pret ASV noskaņoti? Tā valsts pat nespēj sevi sakārtot. Tu te fono par kautkādiem no-go rajoniem Zviedrijas pilsētās, tad amerikā ir veselas no-go pilsētas, kuru iedzīvotāji labprāt ar nazīti apstrādātu turienes iedzimtos, kamēr daļa no viņiem aizskries karot ar krieviem. MS-13 vien jau ir nogriezuši n-tās reizes vairāk cilvēku kā ir viņu bandā. Domā kāds no viņiem skries karot un aizstāvēt amerikāņu sapņus? Un amerikāņus nemaz nevajag uzvarēt viņu mājās, pietiek izperdelēt viņus no Eirāzijas, kā viņi paši nomirs dabīgā nāvē.
imzz rakstīja: Un kāpēc vispār bamperus jātaisa krāsotus, servisu priekam , vai ?
Esi mēģinājis remontēt nekrāsotu bamperi? Tur servisam prieki ir vēl lielāki.
Pilnīgi pajāt, es dzīvoju realitātē!
Un realitāte ir apmēram šāda:
bonusā:
Atkal realitāte:
Lūdzu, realitāte:
Es pamanīju:
"За передвижением группы следит натовская корабельная армада в составе не менее семи военных кораблей Великобритании, Португалии, Нидерландов, Норвегии и Германии. Во время прохождения Ла-Манша над российскими кораблями осуществлял наблюдательный полет патрульный противолодочный самолет ВМС США, который в какой-то момент совершил над ними пролет всего на высоте 150 метров. В небе также барражировали британские истребители "Тайфун."
Kautkādas neapbruņotas provokācijas GRUPAS izsekošanai tiek izmantota ARMĀDA un pat lidmašīna izsaukta no ASV. Vot tas ir reāli smieglīgi...
Iedomājies reālu konfliktu, kad tiek "pamestas" vairākas šādas grupas, izsaucot uz sevi simtprocentīgu uzmanību, kamēr no aizmugures pienāk lielais...
Nu bet savu misiju tas izpildīja, NATO aplikās pamatīgi!
Un ej nu sazini, kas viņiem vēl ir. Slepenības režīms joprojām ir 10 gadi un nekas jaunāks plašākai publikai un mācībās netiek rādīts. Tiek taupīts realitātei. Un kam mūsdienās ir vajadzīgi bāzes kuģi, ja Eiropu var "izlidot" ar vienu bāku, bet citus kontinentus apkalpot ar raķetēm.
p.s. NATO tāpat vien nesūta ARMĀDAS.
Cilvēkam ir tiesības braukt ar ko patīk. Bet kam nav naudas, tam XC90 nesanāk... Tiem atliek braukt ar 20+ gadīgiem golfiem, pasātiem un salvage amerikāņiem, un gudri dirst par malkas ciršanu...
Mitrums, vecīt, mitrums! Auto nav sieviete, kurai vajag mitrumu, lai sāktu strādāt.
Es ieteiktu meklēt siltu vietu uz kādu nedēļu un rezerves auto. Un tad nesteidzoties jaukt ārā visu pēc kārtas un iet cauri visai elektrosistēmai. Pārbaudīt visu kabeļu locījumu vietas, raut nost salona apšuvumu un meklēt problēmas. Labāk vienreiz iziet visam cauri un aizmirst problēmu uz vairākiem gadiem, nekā ik pa nedēļai piķot servisam.