Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3 4
Freijers 10.12.2018 8:52

lynx85 rakstīja: Freijers pirmajā postā jautā "kāds vēl gabalu uz 60 velkas, citam bail vairāk par 75 braukt... Kas tas ir?..."

Tad nu es pastāstu, kā ES biju "kāds, kas velkas", un KĀDI bija mani iemesli. Un varu saderēt, ka man 200m aiz muguras, ja kāds būtu braucis, varētu tajā brīdī mierīgi plēst ar max atļauto un vēl, jo viņu vēl nežilbinātu pretimbraucējs un viņš redz arī visu manās gaismās. Un domātu, huļi tas lohs tā velkas? Kas tas ir? Necieņa pret citiem braucējiem?

Var jau visādi būt, slidens ceļs, utt. vai tavs gadījums...tomēr man šķiet un tajās vietās tas tiek novērots - gaišā vasaras dienas laikā..ka cilvēki īsti nefiltrē apdzīvotās vietas beigas un/vai domā, ka dirsinoties uzņemot ātrumu ietaupīs pili dīzeļa/benzīna, jo cita izskaidrojuma nav. Posts tapa, jo uzkrītoši sausā vakarā šādi gadījumi atkārtojās atkal un atkal.

Žēl, bet reti ir gadījumi, kad izdodas braukt patīkamā kompānijā - ātrums, distance, pietāte, utt.

Ceļi pamazām nonāk agresīvu sēņotāju pārziņā.

P.S. arī es esmu no tiem, kas vēlas, lai tālos pārslēdz savlaicīgi t.i. jau pirms līkuma beigām, ja redzi, ka kāds nāk pretīm.

Freijers 10.12.2018 11:20

Nu nestei ir ļoti labs dīzelis - smagos mīnusos var pārbaudīt sevišķi...par benzīnu runājot, to gan parasti leju citur - tas pats cirkulis vai viada, nestes zupa uz aci mērot arī ātrāk izlietojas.

Freijers 10.12.2018 11:23

Vecais Ziepīts praktiski robežojas ar Mārupi un tam tāpat kā rajoniem ar mazstāvu apbūvi ir citādāki iedzīvotāji nekā daudzstāvu guļamrajoniem - tā tas ir visur Rīgā ....šādas ekonomiskās aktivitātes iedzīvotājiem tiešām esošā RD tikai ņem nost un klāt nedod.

Freijers 11.12.2018 11:24

Labais tonis tomēr paredz vērot spoguļus un bērt mērenāk, ja reiz kāds iet garām/taisās to darīt. dzīt pirms apdz vietas beigām reizēm ir izdevīgi, jo apdzenamais vēl nav ieskrējies - tas vairāk uz smagajiem attiecas - attiecīgi arī ātrums mazāks un nepieciešamā distance arī. Tas viss komplektā ļauj izvairīties no citas riebīgas parādības uz LV ceļiem - vagonā braukšanas, kas ir ne tikai nebaudāma, bet arī bīstama (protams ir patīkami izņēmumi ar 100 - 110 km/h vidējo un 50+ metru distancēm, bet tādi reti gadās. Diemžēl radarizācija un vēl jo vairāk gaidāmā "vid" ātruma kontrole visticamāk tikai vairos vagonniekus.

Freijers 11.12.2018 13:32

Da labi, pēdējā laikā 80ki mazumā iet uz ceļiem (pašam viens tāds ir) - vecums tomēr, veci golfi bija retums vēl pirms gadiem 5iem.

Tizluma pazīme drīzāk ir stūrē iekrampējies kaklu uz priekšu izlējis un stiklā ieurbies ērkulis...ir arī tādi manīti - kā likums zem atļautā...bet nu kas tad man, katrs jau brauc kā grib/var/māk, galvenais ir otram netraucēt un to vajadzētu ētiski autoskolās apskaidrot.

P.S. Ja nav vilcienos jābrauc, apsveicu, Pierīgā diemžēl tā ir ikdiena.

Freijers 13.12.2018 16:46

Retā reize, kad bardypusam nepiekrītu...150m, tad jau var principā ārā neslēgt tālos, jo tie pēdējie 150m jau vairs neko nedod, apžilbināts jau ir tāpat. Citi līkumus/pakalnā augšup cītīgi tur "savus 150" ka otram reāli ģīmī ar visām lampām. Reāli izslēdzamais attālums ir vismaz 2x lielāks...jo LV 2 un tālāk šķiras ceļos nav ne malas baltās nomales, par kādiem tur stabiņiem nerunājot un šāda tālo lietošana pretīmbraucējiem pamatīgi traucē.

Traucē starp citu arī pakaļā sēdētāji tumšajā laikā, pie pirmās izdevības, lai nav spogulis jāloka, tādus laižu garām.

Freijers 17.12.2018 8:10

Nē, nu tas, ka ir pedāļi, kas pamanās visu Ozolnieki Jelagava ārpus apdzīvotās vietas posmu novilkties uz 60 un sakrāt sev vilcienu aizmugurē, diemžēl ir fakts...visādiem šādiem bremzētājiem redz esot tiesības, jo maksimālais nav minimālais..tikai to, ka CSN paredz arī palaist garām kolonnu ko esi savilcis aiz sevis redz nepielec nevienam, tostarp traķim, kas lepni izlecis uz šosejas.

Cieniet citu laiku, joptvai !!!

Freijers 17.12.2018 8:13

Lēnvilcējiem arī nav skaidrs, ka runa nav par kādām sekundēm (un būs vairāk tur, jo visa satiksme ir ķēde - aizvilkies aiz kāda/nepaspēji luksoforam pārbaukt/iespējams nākamajam, utt.), bet arī par to, ka kāds grib normāli braukt nevis vilkties aiz kunga, kam ienācis prātā, ka nav kur steigties...Negribi steigties, lūdzu, gar malu un lai citi garām tiek. Kas tā ir par modi, ka savs (ne)ātrums ir citiem jāuzspiež.

Freijers 17.12.2018 10:50

Paejot kādam uz ceļa garām, es vnk fiziski nevaru uzspiest savu ātrumu...lēnais paliek kur bijis ātrākais ir garām, ja nav skaidrs. Problēma ir tāda, ka ir lēnie kingi, kam atkarībā no vietas jābrauc -10,15,20 un pat 30 zem atļautā - kas ne ledus, ne puteņa vai kādas citas kataklizmas neesamības apstākļos nav normālas plūsmas ātrums un vēlams vēl tuvu vidum, lai kādam ir grūtāk garām tikt (jo arī spoguļus šie pareizie nemāk lietot).

Visiem nav jābrauc vienādi ātri, bet ir jāciena arī citi, kas vēlas ātrāk braukt un manuprāt radarizācija ir izaudzējusi stīvkaklu paaudzi, kas nespēj novērtēt ceļu vairāk par vējstiklu un spidometru un attiecīgi arī brauc.

Freijers 17.12.2018 11:11

Tā kā es nedzenu pa galvu un kaklu kādām purnā iekšā, tad piemēram jau pieminētajā Ozolnieki Jelgava, tas var arī nesanākt, jo satiksme ir ļoti blīva tur. Tāpēc tomēr vajadzētu vērot, kad beidzas apdzīvotas vietas un iekļauties satiksmē jeb citiem vārdiem sakot nebraukt ar nepamatoti zemu ātrumu, kā to no nosaka CSN.

Freijers 17.12.2018 14:58

CPisti parasti, cik redzēts brauc +5-+10 diapozonā (tāpat kā 80% braucēju), tādus jau parasti neviens nestumj, iepretīm manis pieminētajiem lēnbraucējiem. Protams visiem ir savi iemesli, subjektīvi un objektīvi, bet, ja kāds brauc ievērojami zem plūsmas ir jārēķinās ar to, ka tas veicinās pārgalvīgu apdzīšanu no citu puses, jeb pagale nedeg viena kā saka.

P.S. Par to stumšanu...vienu reizi braucēja karjerā tiešām gribējās vienu uz 70 braucošu, melniem dūmiem smirdošu miskasti - kravas furgonu nostumt no Tukums - Rīga posma, bet nu neko nobraucu tos 5+ km līdz piemērotai apdzīšanas vietai. Kāpēc šo pieminu - ir gadījumi, kad labāk nebraukt, ja reiz nevar pabraukt.

Freijers 17.12.2018 15:03

M+S un sniegpārsla

Freijers 17.12.2018 15:10

Teikšu tā, tā kā smiltis uz mazākas nozīmes ceļiem nekaisa vairs vispār (vispār tādas nelieto) un šur tur arī asfaltu apstrādā kā pagadās - ja pa tādiem ceļiem daudz braukā, viennozīmīgi ziemā vienīgais variants ir radžotas riepas un sorry par asfaltu, bet, ja nemāk uzturēt, tad ir pašam jārupējas par savu drošību.

Ja pilsēta, tad labas viduseiropas M+S, skandināvu kvadrātam un mīkstai gumijai īsti neredzu pielietojumu, turklāt, tā kā braukāju salīdzinoši maz, tad ar šādām riepām nobraucu 2 caurus gadus un tad lietoju nākamās.

Drusku off topic, bet, ja kas ir bezjēdzīgs, tad tās ir vasaras riepas LV - tādas vasaras, kā pagājusi ir retums, citās ir Max pusotrs īsti silts mēnesis + starpsezona, bet montētājiem apetīte aug ik gadu, rindas arī traucē.

Freijers 19.12.2018 17:07

Pilnīgi nepareizi, es savulaik braucot maz (līdz 15-18K km gadā), arī rudenī uzliku jaunas ziemenes un vālēju aš divus gadus, pēcāk to atkārtojot, tādā veidā vienmēr jaunas riepas un aiztaupās vismaz 3 montēšanas. Tā kā mašīna nebij sporta,braukšanas stils arī +10-15 km/h pārsvarā, nekāda diskomforta. Ja nav 25-30 grādi, nekas tur nenolietojās ātri, pat mīkstai gumijai (piemēram Dunlop Graspic Ds2), nerunājot par cietā tipa ziemenēm (kas arī velk uz mūsdienu vissezonu).

Freijers 19.12.2018 17:09

Viena montēšana maksā 20+ stabīli, gadā tādas vajag vismaz divas, nerunājot par to, ka vajag divus riepu setus....es neteiktu, ka braukt un mainīt vienu setu būtu neekonomiski. Protams viens gads ir tā pamaz, bet tas ir atkarīgs no tā cik gadā nobrauc.

Freijers 19.12.2018 17:13

msh rakstīja: Šorīt ap septiņiem situācija - braucu laukā no grobiņas uz liepājas pusi, priekšā trīs mašīnas uz ~45 brauc, priekšā braucošais galaksis nogriezās, priekšā palika toybota, un, paskatos, tai priekšā brauc B4 A80 avants. Pabraucam gar balto zīmi - nejūt nekāda paātrinājuma... 300 m tālāk, palaidis garām pretī braucošo, izmantojot 500 metru logu, tos divus cēli nokodu un uz 95 aizgāju - dažus kilometrus tālāk, kaut kur brīvībenes vidū, tāda rindiņa mani bik apsteidza, to ieskaitot - vēlāk ar to B4 sanāca pabraukt blakus uz ganībenes - palūrēju uz vadītāju - jā, cepure bija...

Ir ir tādi kruizaki, uz A2 ar viens šāds trāpījās, šoseja 70, kārtējā apdzīvotā vieta tāpat. Dīvains stils, sevišķi, ja ņem vērā, ka tā uz 40 eiro var uzrauties, neskatoties ka planē.

Freijers 20.12.2018 12:02

To vēl var drusku pat saprast, nenomet nemaz un velk riktīgi..atbalstāmi, protams, tas nav, vajag tomēr kādu pietāti pret tiem ierobežojumiem...No otras puses, LV praktiski nav šoseju, pa kurām varētu pārvietoties neraustot ātrumu (Koknesieti tūlīt čakarēs ar vid ātruma radariem, Skrastu apvedceļš it kā būtu OK, bet posms īss), sanāk nemitīgi raustīt 90-70 90-50, jeb arī 100-80 100-60 pēc fakta un, ja vēl trāpās kāds priekšā kas mīl pa bremzēm mīt pie katras zīmes, nevis atlaist gāzi pirms tam un tendence, ka ceļu malās vai netālu no tām veidojas ciemati - kas protams pēc tam sāk savas pravas kačāt ātruma ziņā (piem Ādažu būdeļnieki un veikali), garu gabalu veikšanu padara lēnāku un nepatīkamāku !

P.S. ierobežojuma zīmes jau arī mūsdienās māk tikai nepāra ciparu likt...ir liels retums 80,60 un 40 zīmes, jo, ja kas bliež jau uzreiz 70-50-30

Freijers 20.12.2018 13:33

Ir ir ceļš uz Airkraukli, tikai grantenes posms tur ir un beigās iznāk taisnāk caur Koknesi izbraukt.

Čakarēs un pamatīgi, jo saradīsies bailīgie, kas brauks ar 80,85, utt. Apdzīt, ja to dara normāli, tur nav nekādu problēmu - nav pakalnu, līkumu pārāk daudz, utt. Par to apstāšanos...stāsies ceļa malās - atliet vai papīpēt un gāzīs tālāk. Vai tas būs drošāk, kā kādam uz 110 tur atstiept, ļoti šaubos, bet ne jau par drošību gādās vid ātruma radari.

P.S. Vasarās tur mierīgi varētu arī 100 uzlikt

Freijers 20.12.2018 13:36

Par to Rīgas sakārtotību var ilgi diskutēt...vismaz pagaidām ar ES naudām (un iespējams naudas piešpricēm no tās pašas Rīgas) daudzas mazpilsētas ir krietni sakoptākas...kas gan nerada pietiekami darbavietas - tur gan tā pati Rīga ir krietni priekšā.

Freijers 02.01.2019 10:09

650 rakstīja: Viss ir pilnīgi pPareizi.Priekškam kko vispār, kāds tam nafig ir pamatojums.Ko tur pie tās keramikas spiest, ka tulinj ozolnieki, pilnīgi pietiek ar 65-66.Ozolnioekos, tur ir 36 pārejas un ūdensslēpotāji 25/8 ielu masveidā šķērso.Un FR pie/aiz tilta.Pietiek ar 48-49.Pec tam pie Cenām 70 zīme karājas, ta ko tur pa to starpu raustīties, 69 kāreiz, pa 2km neko nevinnēsi,visi turPat reiz būsim...Pēc tam vispār nav jēga, pārbrauktuve 800m,ja nu Vilciens un pēc tam vel tas sveta-fors.Tur vajag nesteidzīgi startēt,tā lai kādi pāris tie steidzīgie lohi uz katru to ciklu ilgāk pastāv un noapmierinās.Pēc tam teju lidz Dalbei viena rinda un 70 karājas, tur pietiek ar 55-56, nav ko iesākt nervosēt,nefig pPlūsmu raustīt.Pēc Dalbes, tur pirmā josla grubuļaina,pa otro un pa nomali visādi Bandiiti mauc,labāk tā max 81,83, ilgāk dzīvosi.Pie Olaines vajg 1-2km iepriekš samazināt- jo, tur ja uz 76 trāpa, tad ieslēdzas Sarkanā Lupata.Labāk ar garantiju, tā apm 67-68 pēc sPidometra. Zin kā, lai mīnus trīs un taa.Pec tam, tūlinj jau būs krustojums ar 50 pie otra olaines gala, tātad paātrināties te nav vērts principā.Tad tur viskautkas ujomajo, jaunolainē radara zona, tur labāk jau laikus/pirms/pēc ieturēt 49, lai nav Jāmaksā.Pēc tam sekos visādas sarēžģītas virāžas,un pēc 3km atkal fotoradars- to kusaku labāk ieveikt uz 82-83, atkarībā no vēja virziena.Pie paša FR pats pa sevi saprotams,78-79 būs tieši laikā,jo mazums kas..Tālāk vispār jo trakāk- pēc 3km atkal tas mandemciems, tur labāk jau 2km iepriekš uzlikt Kruīzu uz 69.Jā.ui,pietiek,jāiskāpj Pamiist.

Vnk žetons...tāda arī ir divplākšņu loģika un beigās šai penterei jau ir nevis 2-3, bet gan 10-15+ min nočakarētas, sev , bet galvenais arī citiem.

Nebraukt (nevis mājās sēdēt) vienmēr ir arguments.

Freijers 02.01.2019 10:16

Un ko ? Austrijā vispār 100 uz ārpuspilsētas ceļiem, t.sk. kalnos, arī tur ziema, ledus un viss pārējais - varbūt tādu piemēru paskatīties, nevis tikai samazināšanas, sodīšanas un ierobežošanas virzienā....Un nevajag visu akli no skandināvijas kopēt, nav nekāda meka, panaceja un paradīze tur, ka pakaļ jāķēmojās !

Freijers 02.01.2019 10:21

650 rakstīja: Jā,ok, viss labi, bet man nāk prātā jautājums- kā tad mēs tur visur braucām pirms 2017.g jūnija, kad ne to ka 5eur, bet 5Ls maksāja tas 1MB ?

Otrs- ok, wāze, bet- es beidzamajā laikā "sporta" pēc viņu bieži lietoju ar ievadītu galapunktu, lai saprastu kur kad un pie kādiem apstākļiem kurš te kuru "čakarē".Nav viennozīmīgas atbildes- ja vienkārši pildīt ieteikumu, tak bez papildu papētīšanas nevar izzināt, par cik no viņas viedokļa tas ieteiktais maršruts ir reāli "ātrāks".Vai,pirmoreiz to ielu lietojot,zināt, kādi tur papildu meesli varētu rasties.

Tur ir, ka dēļ vienas ieguvuma minūtes riskantā apbraukšanas ceļā var pazaudēt vairāk.Piem, no jūrmalas otra gala vienmēr ieteikts tiek apvedceļš.Ar plānoto 90.Bet tur tikpatlabi pie ierasta gadījuma un pie labas "kompānijas" visu to apvedceļu vari nobraukt uz 69, plus vēl patērēt liekus nervus- reāli tomēr (parasti) 5km līkums un dažas min laika zaudējums.Fotoradars vien ko nozīmē,tur ir dsā viss 3km pirms un 2km peec...Caur pilsētu daudzmaz godīgi brauksi, gandrīz tikpat ierasti lielākajā daļā gadījumu ievinnēsi viņai pāris min.Ko atkal garantēti pazaudēsi Ulmaņgatves neprognozējamajā situācijā uz Liepājielas krusta un dz-ceļa tilta,jo pa Kantora ielu viņa tev nekad neiedomāsies "ieteikt",vienalga stāvēsi puskilometra astē.Pāris aizmigušie pie 2 luksoforiem- reāli iepriekš neparedzētas divas minūtes klāt...Pa Upesgrīvas uz Kantora izgriežoties, būs sagadījušies 5gab pusaizmigušie rindā- atkal 2min garanteetas...Es ne to, ka man tas dikti raustītu aiz kraana, bet nu tā, ja par pašu par to principu..

Šis ir iemesls, kāpēc ļoti reti sekoju wazes ieteikumam lietot Rīgas apvedceļu, jo tur ir praktiski 80% garantija nebraukt uz tiem 90 un vēl pamatīgos vilcienos...kas vispār ir tāda savāda Pierīgas/tuvrīgas parādība, ka cauri pilsētai nereti ir ātrāk, nekā aiz kolonnam čakarējoties.

Freijers 07.01.2019 9:19

Nu gan panesās diskusija. Manuprāt - kāda starpība, kas lēni brauc - džips vai 3ās jaunības auto, pēdējie gan to dara biežāk pēc manis novērojumiem (sevišķi nosēdušies passāti b3 un b4, džipam savukārt 80% garantija, ja velkas telefonu spaida) brauc aiz vai apdzen un viss, galvenais jau braukt, lai citam netraucē.

Par džipiem gan humors, ka gadās Rīgā vieni no lielākajiem rāpotājiem pār sliedēm, bet nu tie visādi tiguāni un tāda tipa braucamie. X džipus vispār pēdējā laikā retāk gadās redzēt.

Freijers 07.01.2019 13:36

Neko jau beigās ļurinot neieekonomē, tik savu un citu laiku nočakarē.

Freijers 07.01.2019 16:28

Popularizēts tiek diemžēl tizlums un tiesisks nihilisms ar visiem, radariem, ablavām u.c. akcijām. Tā vietā, lai godīgi pateiktu, ka svarīgs ir tikai tas, kā braukt droši un ļaut to darīt arī citam..viss pārējais ir lirika, savukārt varas pusē ir pirmāmkārtām infrastruktūras jautājumi un kādi kontroles pasākumi ir tikai pēc tam, ja vispār ir vajadzīgi...citādi, atkal kā ar bēdīgi slaveno salinieka remontu, kur mūlāpi ir kādu ~km atstājuši dzeltenu nepārtrauktu līniju starp joslām - kā neviens vēl nav uzkodis točku, brīnums.

Tad nu brauksim paši jaunā gadā un ļausim to darīt arī citiem !

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti