Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3
GK1968 29.07.2020 18:34

Pēc 00 gada nāca audiA2. Vienu tādu ar trīscilindru 1.2PD robitiz.kārbu pirms 5 gadiem apskatot no apakšas, visi piekares elementi - vienā dzīvā rūsā! Atpazinu to pašu skatīto auto nesen uz ielas - alumīnija virsbūvei vainas pilnīgi nekādas joprojām.TA arī logā.

GK1968 30.07.2020 20:18

Ai, nē, es labāk to pašu muhtaru, tur daudz jaunu amerikāņu un japāņu automodeļu, tur visas varoņu neloģiskās darbības toties vēlāk tiek izskaidrotas...

GK1968 02.08.2020 3:53

Foršs apraksts! Tātad saproti gan tomēr, ka Oktāvija būtu reizē komfortablāka un sportiskāka! Kāds kompaktklases universāls gan patērētu tikai līdz 4 l dīzeļa. Nu tad lai labi ripo. Gādā ziemas riepas!

GK1968 02.08.2020 11:41

Tā jau viss ok, pat šāds ātrums pie šāda virsbūves stila, platas riepas un kondic. dara savu! Paziņam 16.g. passats 2.0 DSG sedans gan vidēji 4.0/ ar visu ātrumu un kond. Man 08.g.minivens, jābrauc pārsvarā uz 70, lai vidējais sanāktu 3.8/ , tātad izdevīgas remontzonas.

GK1968 03.08.2020 11:44

šo pamēģini iestāstīt sievai, ka var aiziet kājām vai ar velo!

GK1968 03.08.2020 23:50

Arī jaunu auto ļoti ietekmē gaisa pretestība, katrā braucienā tā var atšķirties! Reljefs ietekmē, bet tas gan katru reizi vienādi(atkārtotos maršrutos). Tā kā ne gluži tik bieži būtu jāizdeg dpf? Vw 2.0 īpašnieks gan neizjūtot īpašu patēriņa pieaugumu uz dpf rēķina, kaut brauc no nullītes un tagad jau nobraucis ap 60t.km. Kādu degvielu izvēlies? Prodiesel loka maģistrālē?

GK1968 04.08.2020 0:10

Esmu ilgstoši izmēģinājis gan vienu, gan otru, gan cirkuļa. Secinājums - delphi commonrail D bez dpf starpība nav izjūtama nekāda, pat dūmainībā(kaut gribētos)! Paziņa savā svaigajā vw dedzina proD, neeksperimentē.

GK1968 04.08.2020 0:38

Jā, nav ieskrējiena! Salīdzināt sanācis Galant ar 120kw 2.5 pret Lacetti 60 kw 1.3; izlikās, ka tas 1.3 pat 90 km/h pret vieglu kalnu nevar uzdabūt( patēriņš gan tam vidēji zem 5) ! Protams arī Golf4 2.0 85kw likās nīkulis, bet vismaz kust pret kalnu. Savukārt jebkurš audi 2.0Td iet jestrāk līdz 100 nekā mans toreizējais Mitsu...

GK1968 06.08.2020 1:23

VWfans rakstīja: Man savs KIA-Sportage ar 1,6 litru 115 zirgspēku dīzeļmotoru liekas pietiekami jaudīgs.

1,685 l toties ar 280 Nm no 1250 apgr/min 11,5 s 0-100km/h. Pašmasa 1,4 t. Pietiek, jo 6 pakāpes pārnesumam.

GK1968 06.08.2020 1:39

Captur 150 zs skaitās 10 s līdz 100km/h. Golf2 ar 115 zs varētu būt tikpat, dēļ mazas pašmasas. Captur iegāztu variators. Ja abos auto sēdētu seenes vinnētu variators, ja abos Sennas tad golf2.

GK1968 06.08.2020 2:34

Tas jau tāds maksimālisms - obligāti pēdējais pārnesums! Citam vēl sagribēsies, lai pēdējais 5 spēj vilkt bez rezonanses ar 54 km/h! Protams, apgriezienus jāizvēlas virs vibrācijas(rezonanses) sliekšņa. Ja nekā nevar to kārbu piespiest nepārslēgties pie 95 ar režīmiem: sport; normal; snow; manual u.tml., tad atliek vien doties pie čipotāja!?

GK1968 06.08.2020 18:24

Golf4 2.0 115 zs (1220kg) spēja 11,1s un kārba tam gana ideāla, 3.robā pārsniedz simtiņu. Bij Galants'98 2.5v6 163zs universāls(1340kg) spēja 9,0s uz sausa asfalta. Tur gan par garu otrais robs, pirmajā robā rok (nevar turēt pilnu gāzi), bet otrais par augstu un sanāk aplauziens. Tiesa simtiņu paņēma ar otro jau.Tiekot līdz trešajam beidzot varēja ierādīt vietu (apsteigt) 2.0 150 zs dīzeļus.

GK1968 06.08.2020 19:14

Būs jāuzprasa kaimiņam, kā tas sadzīvo ar ātrumierobežojumiem. Tam ir Audi B9 pat 3.0 218 zs Td arī ar 7 robiem.

GK1968 07.08.2020 22:55

Kuru elektroauto viens pats cilvēks pa līdzenu, cietu virsmu var aizstumt līdz uzlādes kontaktligzdai? Model3 varēs?

GK1968 08.08.2020 1:35

Nevajag sludinājumus šeit! Kurš atbalsta?

GK1968 10.08.2020 22:58

Vērtīga atsauksme. Prasītos tehniski detalizētāk. Savukārt tās trīs izsaukuma zīmes neņemiet gan vērā, jo neuzrāda īstos mīnusus.

GK1968 11.08.2020 1:47

Vēlams, vara daudzdzīslu, ar šķērsgriezumu 2.5 mm2 vai vairāk. Tikai jāzin praktiķu filosofija, ka labs vads var tikai skaņu nepasliktināt, nevis tā pēkšņi uzlabot līdz Hi-end līmenim. Lemona pie Dienvidu tilta.

GK1968 11.08.2020 2:03

Nē, kulaiņi tomēr skan rēcīgāk.

GK1968 11.08.2020 15:27

Jā! Neaizmirstam tikai braukšanas prieku. Uzrāvienā visu nosaka vidējā jauda (reāli attīstamajā apgriezienu diapazonā) pret masu. Mocīts atmo benzīns taču iet garām turbodīzeļauto vēsi, vai ne?

GK1968 11.08.2020 20:48

Nē, nepērc un neliec halogēnspuldzei paredzētā lukturī led spuldzi! Gaisma nebūs nedz fokusēta, nedz pareizi virzīta. Spīdēs tikai acīs nevis veidos vēlamo staru kūli.

GK1968 12.08.2020 23:48

Šitā jau ir sāpe, kuru vajadzētu remdēt jaunam e-mocim! Tikai atkal - cik tad maksā tāds, kurš vajadzības gadījumā spēj attīstīt 30 m/s? Visticamāk, ka par daudz papildus transportlīdzeklim.

GK1968 17.08.2020 1:29

Austrijas ceļos viegli ripo. Vai nu tomēr pats vai tas auto (vai abi kopā) prot izmantot ieskrējienu (kinētisko enerģiju), vai arī vienkārši aprēķinos iezagusies kļūda!

GK1968 17.08.2020 13:38

Pārkāpējus jāciena, jo tie taču maksā vairāk nodokļos (vismaz par degvielu, ja ne kā citādi). Man pat vairāk traucē vasaras braucēji( viendienīši) ar savu neizkopto braukšanas stilu! Tiem vajadzētu logā burtu V, lai var pa gabalu atpazīt.

GK1968 20.08.2020 0:44

Tam turbīna. Nav gan msh golfs. Toties M.Schumacher gan savulaik ar tādu esot braucis uz kartinga trasi.

GK1968 20.08.2020 2:05

Pēdējā laikā pierīgas šosejās ceļā patrāpās izteikti daudz "iesācēja" tipa braucēji. Varētu padomāt pat, ka nupat jau puse sabiedriskā tr-ta lietotāju izbiruši ielās! Ticami, ka bailes no vīrusa šiem tagad lielākas nekā no autobraukšanas. Kas tad pie stūres? Pārsvarā pie auto stūres dāma bez vīrieša blakus un apm katrā trešajā auto pensionāru pāris. Secinājums tāds, ka šie jau nu auto portāla komentārus neraksta un pat nelasa. Tātad raitas satiksmes pieklājības tikumus nezina un neuzzinās, lai kā mēs šeit censtos! Jā? Vai arī nē?

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti