Motoru ārsts izrakstija vai vnk atmeti cerības kko normālu uzmīt?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Motoru ārsts izrakstija vai vnk atmeti cerības kko normālu uzmīt?
Līdz ārstam nav tikts, bet jā, kaut kas no abiem. Saskatījos kā leiši masveidā mauc ar viskautko elektrisku kas iet virs 25 un purnagrāmata nejauši man izmeta viena soma aprakstu par to kā šis ar elektrovelosipēdu, diviem lieliem aķiem un piekabi ar saules paneļiem apbraucis apkārt Baltijas jūrai, kas lika aizdomāties ka ar kaut ko elektrisku var arī aizbraukt tālāk par pārdesmit kilometriem. Tagad Palanga tiek izbraukāta turot ~32 km/h pie 160-200w piešprices, un braucot uz darbu mērķa ātrums ir 35 km/h - gan māju virzienā ar diviem garākiem ripojieniem, jo tā kā rumba ir ar planetāro pārvadu, reģeneratīvā bremzēšana man nav, un negribas tērēt gan bremzes, gan elektrību lai divās vietās dzēstos no 35... Interesanti redzēt ka jauda un griezes moments nav viens un tas pats - lai tā rumba attīstītu manu griezes momentu, tajā ir jāiestumj vismaz 500w.Vajadzēs laikam priekšā uzlikt šosejnieka zobratus, lielais zobrats ir par īsu, un mazo es vairs neizmantoju...
Krotow rakstīja: Tas jau ir skaidrs ka viņu kārbas ir specpublikai. Gribas kaut ko līdzīgu ar mazāk robiem ikdienas lietošanai. Pietiktu ar 4-5 pareizā garumā. Tur laikam būtu jādomā arī kā ritenim, pieskrūvēt bateriju tā lai pie veikala stāvvietā to neaizstiepj.
52 no kalna no savam pašreizējā ielas riteņa reiz izspiedu 😄
Piecus robus tu vari dabūt arī ar parastu piecu robu rumbu, priekš kam tam pinionu?
Mazāk vietas aizņem. Lai gan pinions nav obligāts. Varbūt vari ieteikt vēl ko lietderīgu? Vnk pa galvu maisās doma elektrizēt savu parasto ielas divriteni lai divriteņu braukšanai piemērotā laikā var arī braukt uz darbu neiesvīstot.
Ja elektrificēt, tad priekš kam tur pinions?
Ja elektrificēt, tad pārnesumu pārslēgšanas iespējas paliek otršķirīgas - vairs nav vajadzīgi robi kas precīzi atbilst situācijai un vairs nav vajadzīgs pārslēgties precīzi priekš esošās situācijas - ja vajadzēs, motors izručīs. Reāli ar elektromotoru varētu pat iztikt tikai ar vienu robu - vienīgais iemesls tā nedarīt - tas viens robs gan jau būtu priekš augsta ātruma, un ja satiksmes apstākļi liktu braukt lēni, tas būtu bišķi problemātiski.
Principā viss ko tev vajag ir kaut kas līdzīgs tam, kas ir man - man ir MXUS XF15C rumbas motors ar planetāro pārvadu [nevis tiešās piedziņas motors] un 500w jaudu, Suzhou Kunteng Electronics Co ražots, motora jaudai atbilstošs KT48ddfgsgfbxcbsfsb kontrolieris ar saviem atribūtiem, un 52v 20 Ah aķis. Viss tas kopā izmaksāja ap 800 eirām [jāpieskaita te nepieminētais dangs, spieķi un jauns bremžu disks] - teorētiski būtu varēts ietaupīt līdz pārsimt eirām sūtot no kaut kāda alīša elektrovelosipēda komplektu [alītī un jebajā no Ķīnas piedāvājas komplekts kas satur ripuli ar motoru [negribēju gatavu ripuli, jo beigās visdrīzāk tāpat dabūtu pārspieķot] un kontrolieri ar atribūtiem sākot ar 200e], nevis kā es to darīju, pērkot jebajā no Eiropā esošiem pārpircējiem, kur viens otrs diezgan smuki uzskrūvējis cenas - nu un šitas lielais aķis bija puse no tā cipara; lai braukātu pa pilsētu var arī paņemt kaut ko mazāku, teiksim, 12 Ah, lai arī jautājums kādas ir prasības, jaudas un nobraucamā attāluma ziņā. Ja mazāks aķis un čakarēšanās ar sūtīšanu no Ķīnas nav problēma, kādās 500 eirās tie dzelži varētu ierakstīties - principā pietiktu aizmugures ripulis ar kaut kādu kasešrumbu un kaseti ar kādiem 6-7 zobratiem - paātrināsies un kalnos tu visdrīzāk brauksi tāpat kā es, ar gāzi grīdā, nevis pārslēdzoties uz leju
msh rakstīja: Līdz ārstam nav tikts, bet jā, kaut kas no abiem. Saskatījos kā leiši masveidā mauc ar viskautko elektrisku kas iet virs 25 un purnagrāmata nejauši man izmeta viena soma aprakstu par to kā šis ar elektrovelosipēdu, diviem lieliem aķiem un piekabi ar saules paneļiem apbraucis apkārt Baltijas jūrai, kas lika aizdomāties ka ar kaut ko elektrisku var arī aizbraukt tālāk par pārdesmit kilometriem. Tagad Palanga tiek izbraukāta turot ~32 km/h pie 160-200w piešprices, un braucot uz darbu mērķa ātrums ir 35 km/h - gan māju virzienā ar diviem garākiem ripojieniem, jo tā kā rumba ir ar planetāro pārvadu, reģeneratīvā bremzēšana man nav, un negribas tērēt gan bremzes, gan elektrību lai divās vietās dzēstos no 35... Interesanti redzēt ka jauda un griezes moments nav viens un tas pats - lai tā rumba attīstītu manu griezes momentu, tajā ir jāiestumj vismaz 500w.Vajadzēs laikam priekšā uzlikt šosejnieka zobratus, lielais zobrats ir par īsu, un mazo es vairs neizmantoju...
Žēlīgs skats. čalis, kas solija pazemot visus ātros, beigās pielīmē motoru lai sasniegtu parastus pedāļu ātrumus. Pilnīgi raudiens nāk
Pašam smiekli nenāk? Parastus pedāļu ātrumus? Kur, Tour de France maršrutā vai no kaut kāda kalna? Nobraucot kaut kādus 14k, esmu VIENU reizi redzējis kādu pamperbiksi reāli ejot uz 35, bet tas bija īsā posmā - un jā, uz šosejas viens otrs, ko esmu redzējis, iespējams pat gāja uz 30, tas būtu garākā gabalā. Jā, droši vien ka ir arī ātrāki, bet ar viņiem ir tāpat kā ar autosportistiem - ierobežotā skaitā un noteiktās vietās
Pie viena neaizmirsīsim atšķirīgas transportlīdzekļu klases
P.N. Es, iespējams, būtu izgājis jau no paša sākuma uz elektrību, ja būtu zinājis cik tālu var aizbraukt un ka realitātē par 25 km/h ierobežojumu visiem ir nospļauties.
Krotow rakstīja: Mazāk vietas aizņem. Lai gan pinions nav obligāts. Varbūt vari ieteikt vēl ko lietderīgu? Vnk pa galvu maisās doma elektrizēt savu parasto ielas divriteni lai divriteņu braukšanai piemērotā laikā var arī braukt uz darbu neiesvīstot.
Nečakarējies un nopērc moci, kam Tev tās elektrovelosipēdu parodījas? Ja min, tad min, ja brauc, tad brauc.
Močiem ir viena nopietna problēma - ar močiem drīkst braukt tikai pa ceļu.
Tas gan, ir protams arī dažādas meža stigas/ceļi un tamlīdzīgi, pa kurām drīkst braukt, tiesa tas gan nopietni jāizpēta, kur to drīkst un kur nedrīkst.
Toties ir arī nopietni plusi, piemēram nobracamais attālums attiecībā pret mums visiem tik dārgo laiku.
Atkarībā no tā, kur un kā tu taisies braukt. Patlaban mans braukšanas veids ir - otrais pastiprinājuma līmenis, 160-200w, atkarībā no aķa uzlādes līmeņa, turot 32 km/h, un pēc manas aplēses, ar manu aķi tā braucot pietiktu 200 km - un ja aķa cena un svars nav šķērslis, var jau pielikt vēl vienu vai vairākus Man ir interesanti ar kādu jaudu brauc tie, kas brauc ar izplatītajiem vidusass piedziņas elektrovelosipēdiem,slinki minoties - es viņus parasti redzu braucam uz kādiem 30 km/h - nu iespējams ka tur ir 250w motors, un tas tādā ātrumā iet pilnā ručkā. Jebkurā gadījumā, esmu pietiekami daudz redzējis elektrovelosipēdus ar rumbas motoriem kas skaidri redzami iet uz 35-40 km/h - pie kādas jaudas, nezinu. Viennozīmīgi neredzu problēmu, ja neskaita naudu, uztaisīt elektrisko velosipēdu kas ietu uz kādiem 50 km/h - cita lieta ka tur varētu kādreiz kāds ments palikt ieinteresēts, jo tāds verķis pēc jaudas un ātruma būtu mopēdu kategorijā...
Par drīkstēšanu - es nezinu kā tas izskatās Latvijā, bet droši vien līdzīgi kā Lietuvā kur, kamēr vien transporta līdzeklim ir elektromotors, ir pilnīgi pie dirsas, kur tāds brauc. Piemēram, ļoti iecienīts nomas transportlīdzeklis gan Palangā, gan Sventājā ir tāds elektrisks verķis ar diviem platiem riteņiem uz kura var divi sasēsties - pedāļi nav, tātad tas nav elektrovelosipēds, iet vismaz uz 40, tātad mopēds vai motorolleris - bet neviens viņus neprasa reģistrēt, tātad nevajag arī apdrošināšanu, ķiveres arī nevajag, un pilns veloceliņš ar tādiem. Tagad arī parādījušies trīs riteņu verķi ģimenēm vai cilvēkiem kam švakāk ar kustībām; pēc visa spriežot veiktspēja līdzīga. Uz leišu veloceliņa vienīgā elektrisko verķu grupa, no kuras liela daļa tiešām atbilst regulām ir elektriskie skrejriteņi - bez šaubām, gan tāpēc ka daļai noteikti būtu bail ar skrejriteni braukt ātrāk par tiem 25 km/h [viens otrs brauc pat lēnāk], gan arī tāpēc ka viss, kas ir elektrisks un kaut ko spēj, maksā pasakainu naudu, un lielākā daļa noteikti nevēlas nolocīt pāris pakas par elektrisku skrejriteni... Skaistākais piemērs ko šovasar redzēju - daži čaļi mauca ar elektriskiem krosta mocīšiem pa piejūras mežiņu netālu no Palangas - ja tie būtu parasti krosa moči, tas noteikti būtu skandāls, kamēr te, pohuj...
msh rakstīja:
Krotow rakstīja: Tas jau ir skaidrs ka viņu kārbas ir specpublikai. Gribas kaut ko līdzīgu ar mazāk robiem ikdienas lietošanai. Pietiktu ar 4-5 pareizā garumā. Tur laikam būtu jādomā arī kā ritenim, pieskrūvēt bateriju tā lai pie veikala stāvvietā to neaizstiepj.
52 no kalna no savam pašreizējā ielas riteņa reiz izspiedu 😄
Piecus robus tu vari dabūt arī ar parastu piecu robu rumbu, priekš kam tam pinionu?
Ir tak 6 robu Piņa. Atšķirībā no planetārās rumbas, svars ir pa vidu, nevis astē (kas pers. man ne pārāk patīk ar 2kg planetāro rumbu). Nu, cena, jā - par kārbu un rāmi, kas to ņem pretī. Un visiem sūdeļiem pārslēgšanai. Ta nu na*j man to vajag - lai paliek vēl vecākiem cilvēkiem un tiem, kas brauc ar tašām pa reāliem bezceļiem. Nu, vai trike vai kravas velo, kur svars kā Deltai.
msh rakstīja: Pašam smiekli nenāk? Parastus pedāļu ātrumus? Kur, Tour de France maršrutā vai no kaut kāda kalna? Nobraucot kaut kādus 14k, esmu VIENU reizi redzējis kādu pamperbiksi reāli ejot uz 35, bet tas bija īsā posmā - un jā, uz šosejas viens otrs, ko esmu redzējis, iespējams pat gāja uz 30, tas būtu garākā gabalā. Jā, droši vien ka ir arī ātrāki, bet ar viņiem ir tāpat kā ar autosportistiem - ierobežotā skaitā un noteiktās vietās
Pie viena neaizmirsīsim atšķirīgas transportlīdzekļu klases
P.N. Es, iespējams, būtu izgājis jau no paša sākuma uz elektrību, ja būtu zinājis cik tālu var aizbraukt un ka realitātē par 25 km/h ierobežojumu visiem ir nospļauties.
35 vidējais ir parasts ātrums te pat ap mārupi vai jūrmalu. Tādu ir čupām. Un neviena sportista.
Īsos gabalos varbūt. Uz šosejas, kur pamperbikši pamatā ir atminušies no Liepājas, tātad atrodas 100 km bracienā, neesmu redzējis nevienu tik ātru, vismaz ne braucot ar velosipēdu. Esmu dažas reizes piedzīvojis ka kāds tāds mani apdzen, tajā skaitā viens pirms gada, man braucot atpakaļ no Rīgas, uz A9 netālu no apvedceļa - ātrums vienmēr ir bijis 25-30 robežās, un vairāk uz tā 25 pusi. Leišu pusē, kur gadās pa kādam pamperbiksim kas droši vien atminies no Palangas līdz robežai, tas pats.
Jā, atcerējos vienu līdzīgu situāciju 8 gadus atpakaļ - braucu mājās uz Nīcu no Liepājas ar salieķi, mani kaut kur pret Bernātiem apdzen divi pamperbikši - ātruma starpība max 2 km/h 😂
Ko jūs ņematies ar tiem ātrumiem....jūsu vecumā ir jābrauc izturības režīmā, ilgstoša slodze 2. zonā un jābeidz apspriest max ātrumu lejup no kalna pa vējam, kas pie mums pamatīgi ietekmē to vidējo ātrumu. 30km labā pretvējā ir grūtāki nekā 70km ar ceļavēju un attiecīgi, atšķiras arī ātrums un slodze...
msh rakstīja: Īsos gabalos varbūt. Uz šosejas, kur pamperbikši pamatā ir atminušies no Liepājas, tātad atrodas 100 km bracienā, neesmu redzējis nevienu tik ātru, vismaz ne braucot ar velosipēdu. Esmu dažas reizes piedzīvojis ka kāds tāds mani apdzen, tajā skaitā viens pirms gada, man braucot atpakaļ no Rīgas, uz A9 netālu no apvedceļa - ātrums vienmēr ir bijis 25-30 robežās, un vairāk uz tā 25 pusi. Leišu pusē, kur gadās pa kādam pamperbiksim kas droši vien atminies no Palangas līdz robežai, tas pats.
Jā, atcerējos vienu līdzīgu situāciju 8 gadus atpakaļ - braucu mājās uz Nīcu no Liepājas ar salieķi, mani kaut kur pret Bernātiem apdzen divi pamperbikši - ātruma starpība max 2 km/h 😂
Kkādus jefiņus vnk satiec))) jeb tādus, kam šodien jau bija 200))
Par sūdu nenosauksi, jo mega dārgi. Bet es i šokā))))
Ļoti dīvaina konstrukcija, kura vairāk izksatas ka ir taisīta lai tikai "atšķirtos", nevis lai būtu saprātīgs un ērts verķis ...
Un IMO visstulbākā detaļa ir nolokāmie pedāļi verķim kurš nav nedz saliekams, nedz arī īsti kompakts "pēc definīcijas" ...
Ja velo tur gaitenī un īpaši ja to ir vairāki, tad salokāmie pedāļi ātri iegūst jēgu. Kā zini, ir arī stūres ko var vai nu viegli pagriezt vienā plaknē ar rāmi bez skrūvēšanās, vai ātri transformēt lai ir šaurākas.
Ja kāds to lieto - tātad, kādam tas ir vajadzīgs. Tāpat kā izjaucamie rāmji, ko izmanto cilvēki kas bieži pārvadā velo avio bagāžā (ir līnijas, kur ir kastes izmēra ierobežojums, līdz ar to papildus arī 26" rati).
Velo pasaule ir daudz plašāka par pilsētas holandieti, fiksi ar krāsainiem ratiem un MTB.
Nu, un Japānā ar tās šaurību populāri ir MKS noņemamie pedāļi, kā arī UK Bromptoni kurus stiepj līdzi vilcienā ar nolokāmajiem pedāļiem (viņiem esot noteikumi, ka velo ir jābūt salocītam).
Tavi komentāri itkā būtu pa tēmu, ja vien ... kur tu šajā konstrukcijā redzi vēl kaut vienu lietu kuru varētu salikt bez speciāla instrumenta. Vari grozīt kur un ko gribi uz šitā, bet pedāļi stabili nebūs platākā vieta !
Varbūt vinš tur blakus divus ričukus. Pamēģini - redzēsi ka pedāļi ir pirmie kas sāk traucēt. Turklāt bilde ir pārāk maza, lai redzētu kas tur ir stūres/iznesuma apvidū.
Jebkurā gadījumā ričuks ir interesantāks par LV tipisko Specialized vai Cube sūdu (ķīniešu kataloga rāmi) ar apakšējā gala transmisiju, kura īpašnieks ar to braukā pa veloceliņu apžilbinot apkārtējos ar ķīniešu lampām ar bezlimita spožumu un nekoriģētu gaismas staru.
Šaubos ka tur problēmas ar turēšanu. Čalis dzīvo asv, un pēc bildes spriežot, gan jau glabājas garažā, nevis gaitenī uz virtuvi))) es redzu neierobežotas iespējas kopā ar bezgaumību un čiliņa ripināšanos.
Kas tur ko mēģināt, man uz sienas glabājas ričuki pakāpeniski viens virs otra (ar mazliet speciālām bet nopērkamām "skavām", kas tieši aiz pedāļa āķējas), un lai saliktu kompakti tieši pedāļu "neērtību dēļ" tie tiek likti viens "uz priekšu" otrs atmuguriski. Un tas pats uz 4 vietīga auto velo turētāja.
Bet intersantāks - es teiktu ka nē, ja nu vienīgi tādā nozīmē ka es gribētu gan zināt kāda X pēc ir tik stulbā leņķī jāliek priekšas dakša ...
P.S. Intresantāk bija kad mēs gājām piem. Olaines svētku gājienā, un tur bija čaļi ar tādiem nepraktiskiem velo "arkliem", ka vispār bija grūti iedomāties kā ar tādiem var pabraukt, vienam bija ragi pa virsu citiem ragiem un "ragulopa" trofeja "pa virsu" ...
Cilvēks ir finansiāli atbalstījis, visticamāk, vietējo uzņēmēju, kas tam uztaisījis, nebrīnošos ka titāna, custom rāmi. Viņa vēlmes, viņa nauda - neredzu problēmas...
Skaidrs ka katrs dara ko grib ar savu naudu, un es labi saprotu ka dabūt to ko gribi, bieži nav iespējams. Es ar jau labu laiku mēģinu noķert kādu ražotāju, kurš parastu alumīnija rāmi būs uztaisījis tuvu tam ko es gribētu uz tā redzēt pie 29" ratiem ...
ASV diezgan daudz mazo darbnīcu, kas uztaisīs tādu rāmi, kādu gribi. Dārgāk par rūpnīcas rāmi, bet ir piedāvājums. Nesen jotubē meta pakaļ video par tādu velofrīku izstādi, jau pagaisa no atmiņas, bet iespaids ka cilvēki tur tiešām darbojās arī ārpus kupi/prodaj biznesa.
Krievu titāns tas ir.
Man ir viens no ASV atvilkts velo 1995 gada taivānas ražojums ... ja nekļūdos tad hroma- molibdēna rāmis. Nežēlīgi viegls bet nu novecojis ...
Kas tad tam rāmim noveco? Nu, nav disku bremzes, nav asis, nav boost. A to točna vajag?
Galvenās novecojušās lietas - 26" collu diski, U veida bremzes, 7x3 ātrumi + ķēde kādu vairs Shimano neražo.
Un rāmis bez jebkādas amortizācijas MTB tipa verķim - t.i. faktiski novecojis rāmis ar tādiem cauruļu leņķiem, ka kaut ko jaunu tur likt ir bezjēdzīgi ... Vēl jau braucu ar šamo, bet nu manam augumam rāmis ir "nepiemērots" , tagad ir daudz labāki varianti ...
P.S. un jā hidrauliskas disku bremzes man reāli pietrūkst ...
Šitas izskatas ka ir precīzi tā pat nokomplektēts kā manējais, izņemot beņķi ( un pat riepas te izskatas kā orģinālās):
Normāls retro braucamais. Visu vajadzīgo remontam var brīvi nopirkt, par Rejgā. Protams pastāvīgi ar viņu gāzt ir crazy, bet kā atmiņa nav slikts
"26" collu diski" - nu un kā tas tev traucē? Tas ir MORĀLAIS novecojums - lai varētu atkal stumt jaunus velosipēdus, ražotāji pārgāja uz lielākiem ripuļiem, tas arī viss.
"U veida bremzes" - nu un? Tev rokas no dirsas aug ka tā ir problēma? Aizmugurē supportam var piemetināt vai pieskrūvēt stiprinājumus, priekšā jāskatās cik izturīga dakša - ja švaka, dakšu var samainīt.
'7x3 ātrumi + ķēde kādu vairs Shimano neražo" - atkal, kur ir problēma? Ieliec citu aizmugures ripuli, jo tev tur tāpat noteikti ir 135 mm platums, tā ka pat nekas nav jāloka, ar diskotēkas bremžu brīvrumbu, varēsi uzlikt kādus 9 zobratus - priekšā tāpat, liec ko vēlies. Es te pirmskara rāmim lieku virsū tos dzelžus ko es vēlos, bet viņam te deviņdesmito gadu ričuks ir strupceļš...
Tā jau ir mērkaķošanās, labāk atstāt kāds ir, kā piemiņa no pārbraycieniem pa ASV, un kā rezerve ja nu pēkšņi kas remontā un parējie velo "izķerti". Ak jā un pozitīvais momenc, ka neviens cits ar jamo nebraux 😎
P.S. un vieglāk un saprātīgāk ir nopirkt jaunu veli, ja reiz par būtiskiem upgreidiem aiziet ryna ...
Kopš kura laika transporta līdzekļa uzlabošana lai panāktu vēlamo rezultātu ir "mērkaķošanās"?
Nu līdz vēlamajam rezultātam tur būs loti tālu, jo rāmja ģeometrija "neļauj" likt normālu amortizāciju priekšā un tā nebūs vienīgā nelaime, pat tad ja es saņemtos uz metināšanu, kam gan šis rāmis ir ar pārāk plānām caurulu sienām ...
Kas vainas 26" ratiem? Ar 36 spieķiem stingri un uzticami. Pārlasi gultņus un mizo tālāk. Tas jums nav kaut kāds maviks kuram daļas vēl jāpameklē.
Es ar līdzīgu velo '96 braukāju laukos, ne pa asfaltu. Spiediens ap 2.3 bāri, nu smago pederdakšu neprasās arī pa mērenu bezceļu, gaiseni - nevajag man lieku kreņķi. Tā kā braucu pa plakano vai nelielu gradientu, tad hidr. bremzes man točna nevajag. Ja būtu kalni kā Siguldā, runātu citādāk.
Viss atkarīgs no pielietojuma. Domāju nākotnē uzlikt vai nu 9 robu kaseti, vai palikt pie 7 ar 9nieci bez zobrata, lai paplašinātu izvēli jo - piekrītu - 7,8 jau izvēle nav liela. Nomainīt klaņus no tā izmirušā BCD standarta gan gribu, pie viena samazināt garumu - 175mm ko toreiz lika pat mazajiem rāmjiem, tagad šķiet meh, laikam tāpēc ka ikdienā man 165mm.
Kovida laikā Štatos uz šitajiem sākās nostaļģijas vilnis, ja apnika, vari pārdot par pāris simtiem 😊
Noveco pilnīgi viss. Šobrīd tu arī negribēsi mašīnu ar r14, stūri bez pastiprekļa un 4 robu manuālo ar 70zs
Nē, es negribēšu mašīnu ar lielākiem ripuļiem - jā, man plauktā stāv viens mk3 15" BBSu komplekts, bet priekš kam 15", ja var ar 14"... Četru robu kārbu negribēšu, jā, par stūres pastiprinātāja trūkumu varētu būt nomināli pajāt - es sev to ieliku jo donoram tāds bija, bet vai liktu atsevišķi, neesmu 100% pārliecināts, par 70 zs - atkarīgs no motora - manas mātes fābijai ir 75 zs; adekvāts motors
msh rakstīja: Nē, es negribēšu mašīnu ar lielākiem ripuļiem - jā, man plauktā stāv viens mk3 15" BBSu komplekts, bet priekš kam 15", ja var ar 14"... Četru robu kārbu negribēšu, jā, par stūres pastiprinātāja trūkumu varētu būt nomināli pajāt - es sev to ieliku jo donoram tāds bija, bet vai liktu atsevišķi, neesmu 100% pārliecināts, par 70 zs - atkarīgs no motora - manas mātes fābijai ir 75 zs; adekvāts motors
Tu kko negribi tikai nespējot to dabūt, nevis tāpēc ta tas ir slikts. Tā ir pavisam kkas cits
msh rakstīja: Nē, es negribēšu mašīnu ar lielākiem ripuļiem - jā, man plauktā stāv viens mk3 15" BBSu komplekts, bet priekš kam 15", ja var ar 14"... Četru robu kārbu negribēšu, jā, par stūres pastiprinātāja trūkumu varētu būt nomināli pajāt - es sev to ieliku jo donoram tāds bija, bet vai liktu atsevišķi, neesmu 100% pārliecināts, par 70 zs - atkarīgs no motora - manas mātes fābijai ir 75 zs; adekvāts motors
Tev tak tagad tur esot "jauda", un tur saķeri nodrošina kaut kādi cīsiņi?
Skauž. Nekas uber tas nav, pārdabiski ir tikai brīvāis laiks šitādām lietām
Mártiņ, neesi kkur iesalis?
Sveiks msh ,jautājums tev.Kolēģis nopircis 2 golfu,1.4 benzīns, nevar iziet TA jo CO dubultā pārsniedz normu,kur jārok?
Katalizatora vietā taisna truba.
No fabrīķa mk2 nenāca 1.4, tikai 1.3. Par to ko darīt - atkarībā no tā, kas par vadību - ja karbulis, regulēt, ja digijets [elektroniskā šprice], tad - īsti nezinu, nav bijusi saskarsme, neesmu iedziļinājies kas tam brīnumam ir; droši vien skatīties lambdu un citus svarīgos devējus.
mk2 neierakstīt atgāzēs ir jāprot, jo tajos 2,5 jāvar ierakstīties jebkam pat ar diezgan nepareizu degmaisījumu - man viens no iepriekšējajiem motoriem reiz parādīja 1,5, dēļ lambda 0.9 [mēreni trekns] brīvgaitas degmaisījuma - normāli es apskatē dabonu 0,5 - 0,35.
Otrajam nevajag katu. Vai nu motors izdilis, vai maisijums jāskatās un gaisa pieplūdes ārpus droseles
msh rakstīja: CO ir degmaisījums - ja būtu izdilums vai gaisa pieplūdes, tad HC būtu kosmosā.
Man ir normāli padilis 10v mc. Un atgāzēs ir vēl ciešami 100 hc. Vispār tur nav dzelžaina sakarība
Tātad variantu tur nav,laikam pilnmēness vainīgs Nu bet tur ir kaut kāda sīka huiņa kas visu idilli sapis lupatās,vai ne?
Nu, pēc ķīmijas gaisa nepietiek, ja reiz CO nesadeg par CO2. Tātad, kā vienkārši paliesināt maisījumu. Kā ar gaisa filtru ? Nav aizlikts ? Varbūt var mēģināt vispār izņemt gaisa filtru pirms TA, ja vadības bloks to pārcieš, resp. uztur normālus apgriezienus.
msh rakstīja:
Uz ko te jāskatās?
Ieskrējiens līdz simtam - kaut kad vajadzēs normāli pamērīt no nulles, sagaidu ka vairāk par 6 sekundēm nebūs Pēdējos mēnešos ir izveikti šādi tādi uzlabojumi, tajā skaitā, pirms pāris nedēļām, uzliku eksperimentālos nolūkos īso kārbu, lai paprovētu, kā būtu ja būtu - rezultātā mašīna palika daudz atsaucīgāka un stipri brutālāka - ar visu to ka neesmu vēl piemetis 200 gramus pūtiena, ko pēc kārbas maiņas esmu ieplānojis darīt.
Tā kā pēc dažām dienām būs apskate, tad pie viena šis tas tiek činīts, cita starpā, bremzes - vispirms, kādu mēnesi atpakaļ, priekšā tika salikti ATE diski un kluči, un supportu remontkomplekti ar virzuļiem - viens supports bik vilka līdz un kluči bija padiluši, un cerēju ka varbūt metas priekšā kāds disks - cerības nepiepildījās, tāpēc pirms dažām dienām aizmugurē uzliku Brembo diskus un TRW klučus, un nācās uzlikt citu supportu, jo esošais radās esam mitrs. Kopā bremzēm iztērētas nepilnas 150 eiras
Nedēļā pirms jāņiem sanāca arī taisīt pornogrāfiju ar spidometru - es te kaut kur rakstu komentāros izrunājos ka man nav bijusi nekad problēma ar spidometra trosēm, un dažas dienas vēlāk man tā novērpās - bet nu biju nedēļu pirms tam aizdomājies atkal par B3 audī spidometra pulksteņa iestūķēšanu golfa panelī, par ko jau biju prātojis pirms pāris gadiem, ar domu ka VW un audī astoņdesmitajos izmantoja vienus kruīza blokus, tātad signāls neatšķiras, un spidometrs impulsus nepārveido, tātad jābūt daudzmaz saderīgiem. Pasāciens ir, khem, interesants, jo spidometrā šis tas ar dremeli jāapgriež lai odometra soļu motoriņš ielīstu, bet nu sagāja, te viņš ir, rāda ātrumu un skaita kilometrus - gan dabā darbojas neprecīzāk nekā uz galda; vēl būs bik jāpiestrādā.
Un, visbeidzot, ir pasākts uzlabot skaņu - apnika mucas skaņa bez jebkādiem basiem, un izdomāju izvilkt no detaļu noliktavas plaukta tur pirms dažiem gadiem iemestu, no šrota čupas izvilktu un pa piecīti paņemtu Chrysler Infinity pastūzi - sameklēju netā izvadu aprakstu, izmēģināju, darbojas - iestūķēju golfā - pēc tam ar pārejām aizmugurē tika iestūķēti 130 mm komponenti aizmugurē dzimto 100x150 mm elipšu vietās - vēl atlicis kaut kā priekšas durvīs iebāzt 165 mm subjus, par cik tas pastūzis paģēr durvīs subjus, kas arī ļoti atbilst manām vajadzībām - un kaut ko jēdzīgāku panelī - panelim gan ir problēma - brīdī kad negrib 3,5" koaksiāļus, tuvākais pieejamais izmērs ir 80 mm, kur skaļruņi sākas no 80 eirām gabalā...
Ā, pavasarī cita starpā ieliku golfā stūres liftu - īsti man viņš nav vajadzīgs, bet nu tomēr, sakārojās - par cik stūres kolonna man uz plaukta jau kādus gadus stāvēja.
msh rakstīja: Ieskrējiens līdz simtam - kaut kad vajadzēs normāli pamērīt no nulles, sagaidu ka vairāk par 6 sekundēm nebūs Pēdējos mēnešos ir izveikti šādi tādi uzlabojumi, tajā skaitā, pirms pāris nedēļām, uzliku eksperimentālos nolūkos īso kārbu, lai paprovētu, kā būtu ja būtu - rezultātā mašīna palika daudz atsaucīgāka un stipri brutālāka - ar visu to ka neesmu vēl piemetis 200 gramus pūtiena, ko pēc kārbas maiņas esmu ieplānojis darīt.
Tā kā pēc dažām dienām būs apskate, tad pie viena šis tas tiek činīts, cita starpā, bremzes - vispirms, kādu mēnesi atpakaļ, priekšā tika salikti ATE diski un kluči, un supportu remontkomplekti ar virzuļiem - viens supports bik vilka līdz un kluči bija padiluši, un cerēju ka varbūt metas priekšā kāds disks - cerības nepiepildījās, tāpēc pirms dažām dienām aizmugurē uzliku Brembo diskus un TRW klučus, un nācās uzlikt citu supportu, jo esošais radās esam mitrs. Kopā bremzēm iztērētas nepilnas 150 eiras
Nedēļā pirms jāņiem sanāca arī taisīt pornogrāfiju ar spidometru - es te kaut kur rakstu komentāros izrunājos ka man nav bijusi nekad problēma ar spidometra trosēm, un dažas dienas vēlāk man tā novērpās - bet nu biju nedēļu pirms tam aizdomājies atkal par B3 audī spidometra pulksteņa iestūķēšanu golfa panelī, par ko jau biju prātojis pirms pāris gadiem, ar domu ka VW un audī astoņdesmitajos izmantoja vienus kruīza blokus, tātad signāls neatšķiras, un spidometrs impulsus nepārveido, tātad jābūt daudzmaz saderīgiem. Pasāciens ir, khem, interesants, jo spidometrā šis tas ar dremeli jāapgriež lai odometra soļu motoriņš ielīstu, bet nu sagāja, te viņš ir, rāda ātrumu un skaita kilometrus - gan dabā darbojas neprecīzāk nekā uz galda; vēl būs bik jāpiestrādā.
Jauna disciplīna - ieskrējiena līdz simtam gaitā?
msh rakstīja: Ieskrējiens līdz simtam - kaut kad vajadzēs normāli pamērīt no nulles, sagaidu ka vairāk par 6 sekundēm nebūs Pēdējos mēnešos ir izveikti šādi tādi uzlabojumi, tajā skaitā, pirms pāris nedēļām, uzliku eksperimentālos nolūkos īso kārbu, lai paprovētu, kā būtu ja būtu - rezultātā mašīna palika daudz atsaucīgāka un stipri brutālāka - ar visu to ka neesmu vēl piemetis 200 gramus pūtiena, ko pēc kārbas maiņas esmu ieplānojis darīt.
Tā kā pēc dažām dienām būs apskate, tad pie viena šis tas tiek činīts, cita starpā, bremzes - vispirms, kādu mēnesi atpakaļ, priekšā tika salikti ATE diski un kluči, un supportu remontkomplekti ar virzuļiem - viens supports bik vilka līdz un kluči bija padiluši, un cerēju ka varbūt metas priekšā kāds disks - cerības nepiepildījās, tāpēc pirms dažām dienām aizmugurē uzliku Brembo diskus un TRW klučus, un nācās uzlikt citu supportu, jo esošais radās esam mitrs. Kopā bremzēm iztērētas nepilnas 150 eiras
Nedēļā pirms jāņiem sanāca arī taisīt pornogrāfiju ar spidometru - es te kaut kur rakstu komentāros izrunājos ka man nav bijusi nekad problēma ar spidometra trosēm, un dažas dienas vēlāk man tā novērpās - bet nu biju nedēļu pirms tam aizdomājies atkal par B3 audī spidometra pulksteņa iestūķēšanu golfa panelī, par ko jau biju prātojis pirms pāris gadiem, ar domu ka VW un audī astoņdesmitajos izmantoja vienus kruīza blokus, tātad signāls neatšķiras, un spidometrs impulsus nepārveido, tātad jābūt daudzmaz saderīgiem. Pasāciens ir, khem, interesants, jo spidometrā šis tas ar dremeli jāapgriež lai odometra soļu motoriņš ielīstu, bet nu sagāja, te viņš ir, rāda ātrumu un skaita kilometrus - gan dabā darbojas neprecīzāk nekā uz galda; vēl būs bik jāpiestrādā.
Līdz 6 sekundēm liekas baigi optimistiski, bet nu hvz, cik tu tur zirgus prognozēji? Pie 200? Kad mērīsi, pamēri arī kādu normālu rādītāju, 70-140 vai tamlīdzīgi, būtu interesanti.
msh un viņa šroti + salieķis
Nu, tad uz priekšu...