murx rakstīja: Klasisks piemērs, mainu visu, nekas neiet, kļūdas MET (nez, uz kurieni), neviens nekā nesaprot, viss ir slikti. Degvielas spiediena devēja, starp citu, netiešās iesmidzināšanas benzīnniekiem nav. Tātad arī nav īsti saprotams, kas ir mainīts.
1. Ja liess degmaisījums ir braucot ar benzīnu, jāskatās uz gaisa sūcēm, ieplūdes kolektora garuma pārslēdzējiem, jāmēra sprauslu ražība, degvielas spiediens un jāpārbauda gaisa masas mērītāja signāla ticamība. Iespējams arī sadales vārpstu fāzu regulatora darbība.
2. Ja kļūda rodas darbojoties ar gāzi, vajag pareizi ierakstīt programmu. To var izdarīt tikai tad, ja automobilis normāli darbojas ar oriģinālo degvielu, iepriekš nodzēšot adaptācijas.
Domāju, ka tādas darbības var veikt pietiekami daudz uzņēmumu Rīgā. Jautājums, kādēļ tādu nevar atrast....
Paldies, jā tieši šādas darbības arī meklēju, kas var izveikt, biju vienā servisā kas ar motoriem ņemas, bet viņi saka ka viņa kompja programma neatbalsta jaguar, proti nemaak to visu nomeeriit, ja buutu vaacu mashiina tad cita runa. Gaazenieki ar neko praatiigu nepateica, jo liess maisiijums ir arii uz benziinu, kad tagad gaazes iekaarta vispaar atsleegta.
Paskatījos vēlreiz inchkape pavadzīmē, melns uz balta degvielas spiediena devējs. Līdz ar to info par to ka tāda nav nav precīza. Diezvai nomainīja to kā nav. Par to arī kompis meta ārā kļūdu.
Kanibaals rakstīja: Tas braucot ar gāzi vai benzīnu? Nodzēšot kļūdas un uz benzīna tas pats? Kādas sveces? Spoles kārtībā?
Kas tas par modeli un motora kodu, jo tādu XJ6 2004 ar 3.0 motoru neatrodu.
Problēma ir gan uz gāzi gan benziinu, patreiz gaaze vispaar atsleegta liidz atrisināshu probleemu. nomainiiju beziina spiediena dachiku un gaisa padeves dachiku, bet neliidzeeja.
Modelis jā interesants es ar uz sitienu nevarēju atrast, ka taads sarazhots. Skaitu joprojaam nezinu bet nu atrast ka vispār tāds ir razhots atradu:
en.wikipedia.org/wiki/Jaguar_XJ_(X350)