Kārtot: Dilstošā secībā
IntarsVizbulis 21.07.2019 13:01

Porsche Macan vadītāja sēdeklis saturīgs, ērts, perfekts jebkura garuma pārbraucienam. Aizmugurē sēžot galva nedaudz bakstīja griestus (braucējs virs 185cm) visticamāk dēļ lielās panorāmas jumta lūkas kas sportisko salonu padara gaišāku. Spiežot pedāli sporta režīmā + pievienojot papildus turbopūtes pogas spiedienu rāviens ir pamatīgs un ātrs. Skaņa liek justies kā īstā sporta autiņā. Asfaltam nav nozīmes galvenais, lai nav bedres, kur riteņus nolauzt, savākāk Porsche smuki apēd visus ceļa negludumus un saglabā savu stabilo gaidu pie jebkura ātruma.

IntarsVizbulis 21.07.2019 13:12

Cupra. Wow! Auto, kurš Tevi neieliek nekādos rāmjos. Cupra zīme uz radiatora restes var radīt apjukumu daudziem, kuri nespēs saprast kas tā par marku. Sajūtu līmenī kā kartings tikai augsts un liels. Ja grib kādu noķert, tad noteikti ar šo. Braucot mierīgā gaitā motors klusi dūc, taču piespiežot pedāli var panākt pat būkšķi, kas rada rallija auto piesitienu . Salons moderns, taču tanī pat laikā priekšējais panelis vienkāršs, pat salīdzinot ar Seat liekas pārāk vienkāršs, varēja kādu odziņu piemest. Labs 4x4 krosovers ar 300Zs. par 40-50tk€.

IntarsVizbulis 21.07.2019 13:31

Runājot par krāsu paleti tā noteikti izcelsies starp populāriem baltiem un melniem auto. Panelis moderns kā jau VW. Plastikāta piegarša gan jūtama visapkārt, durvju apšuvums, priekšējais panelis un visur kur citur. Audums dažādiem izšuvumiem piešķirts tikai sēdekļiem. Bagāžas nodalījums nav īpaši liels, taču zem grīdas ir paslēptas vēl 3-4 nodalījuma kastītes, kur var šo to salikt lai neripinās pa bagāžas nodalījumu. Sēdēšana aiz sevis ir iespējama un pat galvai un ceļiem pietiek vietas. Mazais 1.0 ar 115zs. diezgan labi tiktu galā pilsētas režīmā, taču uz šosejas gribētos ko jaudīgāku.

IntarsVizbulis 21.07.2019 16:28

Proceed dizains spējis pārsteigt ne vienu vien tostarp mani! Salonā vadītāja sēdvieta ērta, elektriski vadāma, vienīgi galvas atbalsts varēja būt nedaudz koriģējams ne tikai uz augšu un leju. Lielajā info displejā pa vidu panelim neatradu auto rādītāju kopskatu kā vidējais patēriņš utt. spēju šo info atrast tikai spidometra sadaļā. Aizmugurē nedaudz pazemi griesti un bagāžnieks pasekls, bet ikdienas lietošanai pietiek, ja neplāno vest kā piemēram veļas mašīnu. Salons lieliski dizainēts, smuki izšūti sēdekļi un saskaņots durvju apšuvums. Gluds asfalts tas ir konkrētā auto trumpis. Grubuļains asfalts- var braukt taču īpaši patīkami nav. Grants ceļš-nav skaidrs cik auto ir zems, sajūta ka tūlīt kaut kur aizķersies. Ziemā varētu nepatīkami pārsteigt kādā kupenā. Kopvērtējumā lielisks,sportisks tautas klases auto par pieejamu cenu un izteiksmīgu diazinu.

IntarsVizbulis 21.07.2019 20:40

Liels un komfortabls, taču dzinējs prasās jaudīgāks par 2.0TDI. Noteikti nebūs domāts tiem, kuri gribēs sajust tirpas iespiežot gāzi grīdā. Salons kā jau MB, elegants, kvalitatīvs , katra detaļa pārdomāta. Divi lieli ekrāni ar lielu informācijas bāzi, nezinu, vai tas palīdz ātrāk un ērtāk pārvietoties, manuprāt, tas dod papildus satraukumu, kad kaut ko nevar atrast, bet, jāpiebilst, neiedziļinoties detaļās ekrāni izskatās tīri smuki.

Te nu vietā ir teiciens DAS AUTO un, kam maciņš atļauj un X5 par ašu vai pārāk uzbāzīgs, tad droši uz Domeniku, vilšanās nebūs.

IntarsVizbulis 23.09.2019 11:20

Gods bija pabraukt ar šo auto visu nedēļas nogali. Ārējais dizains lielisks, aizmugurējā daļa kā Panamera mazais brālēns. Atverot vadītāja durvis pirmais kas sakustējās ir vadītāja sēdeklis, ļaujot man (1,86m) iekāpt. Ērta lieta, taču kad bērns bija pirmais iekāpis mašīnā un apsēdies aizmugurējā sēdeklī tieši aiz vadītāja sēdekļa, verot priekšējās durvis vaļā sēdeklis sāka braukt uz atpakaļu, nedaudz piespieda bērnam kājas. Tas ir jāatceras, iespējams var arī atslēgt šo atmiņas funkciju.

Salona dizains sportiska rakstura ar ērtiem alcantara sēdekļiem vienīgi, lai es varētu ērti sēdēt un galva nedurtos griestos atliecu atzveltni nedaudz slīpak, taču tanī brīdī sanāca ka galvas balsts bija tālu prom no manas galvas un īpaši ērti nebija.

Lec smuki, rūc labi, īpaši kad ieliek SPORT režīmā! Kaimiņi noteikti dzirdēs.

Atpakaļskata kamera super! Aizmugurējā logā gan neko redzēt nevarēju, pārāk slīps un šaurs. Visas fīčas kā lane assistant, adaptīvais kruīzs tas viss pieder pie lietas un strādā labi. Lane assist ik pa laikam "pik-pik" jo pārkāpu ceļa viduslīniju", bet drošībai tas palīdz noteikti.

Stūre silta (ar apsildi) ļoti atsaucīga, auto gaita stabila, nedaudz gan paskaļa. Aizslēdzot auto spoguļi smuki pieliecas. Ar saviem 204zs un 1,6 benzīna motoru par 29k€ auto katru brīdi izaicina pārkāpt ātruma robežas, tā sakot "gribas iespiest grīdā "un dzirdēt kā dūc.

Jumta lūka vizuāli salonu palielina un pataisa gaišāku.

Konkrētais 204zs modelis es teiktu augumam līdz 180cm un vecumam līdz 40, taču nekad jau nav par vēlu kā saka

IntarsVizbulis 23.09.2019 11:55

Izbraukt sanāca pa Liepājas šoseju. Kluss, ērts, manevrētspējīgs, respektabls ar pneimo piekari, ja tas ir tas ko meklējat par 89tk.€ Digitāls panelis + ekrāns viduskonsolē ar visām modernām aplikācijām.

Sēdeklis labi ieskauj. Var ieregulēt tā, ka uz šosejas uznāk miegs . Nedaudz traucēja priekšējā motora pārsega atspīdums, ko radīja gaismas stari, kuri bija izlauzušies cauri mākoņiem. Toties ātruma, ceļa zīmju projekcija uz priekšējā vējstikla ir neuzkrītoša un tiešām ērta. Latvijas ceļiem ļoti piemērots auto. Apēd visas mazās, lielās bedres (visticamāk šinī gadījumā pneimo labi pastrādāja).

Īsts veču auto. Vai arī ērts, komfortabls, padārgs ģimenes auto. Nesajutu neko tādu kas man traucētu vai kaitinātu braucot ar šo modeli izņemot "haubes"saules staru atspīdumu tieši man acīs, tomēr vadītājs ātri var konstatēt vai autiņš tīrs vai jāmazgā.

Atkārtotā tirgū pieprasījums pietiekoši aktīvs. Iespējams cenu no 89tk€ būtu nepieciešams piekoriģēt uz 60, tad arī pircēju netrūks.

IntarsVizbulis 30.09.2019 16:06

Vizuāli tā nekas. Ietilpība arī laba. Iekāpjot no Seat taracco Citroen sēdekļi šķita mīksti kā dīvāns. Pirmajā mirklī patīkami, taču vēlāk mugura sāk skumt pēc saturīgāka sēdekļa. Gaita līgana, nepatīk tā sajūta turot rokas uz stūres kad vari ar izjust ķegu kustību, iespējams ceļš nebija īstais . Panelis man patika, moderns, nav ne vainas. Dēļ gaitas un cenas šis nav īsti mans auto.

IntarsVizbulis 03.10.2019 10:56

Mitsubishi ASX vizuāli tīri smuks. Salons gan gadiem ejot nav mainījies, tas pats vecais Outlanders tikai mazāks. Spidometra konsole arī nav uzlabojusies. Vienīgi pa vidu panelim salīdzinoši moderns ekrāns. Paskaļš dzinējs, nebija sajūta ka braucu ar jaunu auto. Sanāca tā ka pārdūru riepu, ieteikums pircējiem nepaļauties uz oriģinālo riepas labošanas komplektu, jo šķidrums nepavisam nelīdzēja, jo tik cik šķidru iepūtu, tikpat šķidrs palika pēcāk uz asfalta iznākot ārā pa nelielo skrūves caurdurto vietu. Nācās riteni nomontēt un vest uz servisu, lai salabo. Izvēlieties rezerves riteni vai arī nopērciet kārtīgas putas vai želeju kas spēs aizlāpīt riepu.

ASX nav dārgs un ir ar pilnpiedziņu, domājams labi noderīgs ārpus Rīgas, kur nav jāveic lieli gabali pa šoseju. Labāk būtu lietot pa lauku ceļiem. Pieņemu ka pietiekoši izturīgs kā jau Mitsubishi.

IntarsVizbulis 16.11.2019 15:59

Kapitāli labi nostrādāts! Bravo francūžiem. Neko tādu negaidīju no 18tk€ vērta auto. 3D spidometrs, atpakaļskata kamera, automāts un piedevām1,86cm augums ērti iekārtojas priekšējā sēdeklī. Izdevās pabraukt arī pa sliktāku grants ceļu-nu nekas negrab un pat jocīgi liekas, jo auto tak mazs bet žiperīgs un simpātisks. Es teiktu jāņem ciet jagalvenais nav bagāžnieka un salona apjoms citādi auto uz goda + krāsa noteikti auto izceļ pozitīvā ziņā. Vēlreiz visu cieņu ražotājam!

IntarsVizbulis 16.11.2019 16:11

Man liekas iepriekšējais modelis vairāk bija piemērots sievietēm savukārt šis vīriešiem. Tas tīri vizuāli. Ar hibrīdu viss labi, iesākumā klusums un pie lielāka ātruma dzinējs dod par sevi manīt, taču uz šosejas pamanīju ka vēja trokšņu izolācija tomēr atpaliek no VW grupas. Kā tad tā? Par displeju centrālajā konsolē nemaz nerunājot, jo sajūta tāda, ka pogas, kuras jāspiež lai displejā kas mainītos bija tieši tādas pašas vienam no maniem pirmajiem magnetafoniem gadus 25 atpakaļ. Kā tā sanāk, ka pietiekoši simpātisks auto ar labām gaitas īpašībām tomēr līdz galam ne tik moderns cik par konkrēto naudas summu vajadzētu būt? Iespējams ka dizaineri, tehnologi tik cītīgi darbojas pie hibrīda tehnikas izstrādes, ka nav pamanījuši straujo viedo tehnoloģiju progresu citos auto. Lai vai kā sēdēt ir ērti, braukt patīkami, stūre ir atsaucīga, noteikti var būt kā ģimenes auto ar kuru droši varēs braukt jebkuros apstākļos

IntarsVizbulis 16.11.2019 16:34

Mazdai ne vainas. Par 31'590€ ar pilnpiedziņu, automāts un 180 ZS nav slikti. Braukšanas ziņā viss labi, pogu nav pārāk daudz un displejs vienkāršs un saprotams. Braucot pa sliktāku asfaltu šur tur nedaudz bija dzirdama salona plastikāta detaļu kustība kas likās dīvaini jaunam auto. Pirkt vai nepirkt tas ir katra paša lēmums. Sarkanā krāsa protams Mazdai ir iespaidīga . Jautājums kas būs ar atpakaļpirkuma vērtību pēc 5 gadiem, taču citādi es teiktu ir vērts padomāt.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti