Jā, kaut kā tieši pēdējā laikā tur paliek aizvien sliktāk - aizvien vairāk taisa kreisos un apgriešanās. Trakākais jau ir tas, ka nevis kreiso aizliegs, bet gan uzliks luksoforu, vai sašaurinās uz vienu joslu pirms gājēju pārejām. Un tas viss ved uz drošāku, bet daudzkārt lēnāku satiksmi, kas redzams pie jau esošajiem luksoforiem ar nepietiekamām kreisās nogriešanās joslām... Iauto varētu uzjautāt RD kā viņi plāno atrisināt palēninātas satiksmes un sastrēgumu problēmas uz Lubānas ielas.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Bradypus rakstīja:
smaidiigais rakstīja: tu esi jocīgs kulainis
domāju, ka ir pietiekami cilvēku, kam ir pie kādas kājas grēta, bils vai kāds zaigonis kaut ko gvelž, bet viņi māk naudu skaitīt
Bet tu karini birkas - ja pērk elektroauto, tad automātiski grētas fans.
Kā ir jāmāk skaitīt, lai elektroauto būtu izdevīgs? Ļoti vienkārši - jāpierāda, ka tas, ko spēj elektroauto, ir pietiekams pamats auto iegādei un uzturēsanai. Ja mana vajadzība pēc auto būtu tāda, kam der elektroauto, izmantotu sabiedrisko kombinācijā ar nomas/takšiem un auto nepirktu vispār.
Un dzīvotu Tu Tukuma (nav pat svarīgi kuras pilsētas, varbūt izņemot Rīgu) lauku teritorijā, nu kādus 20 km no pilsētas. Ne tur sabiedriskais īsti, ne nomas auto, iespējams, daži vietējie takši tikai, kas pa pilsētu dzīvojas. Protams, ja ceļā pavadītais laiks ir nesvarīgs, iespējams, bez jebkāda auto var operēt. Bet konkrēti augstāk aprakstītajā situācijā, dibena pārvietošanās ziņā vienlīdz labi būs gan elektro, gan fosilie, gan ūdeņraža mobīļi.