- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Kurš te kuram ko negarantēja? www.delfi.lv/auto/celu-reportieris/video-baltezera-motociklists-apdzisanas-laika-ietriecas-volvo-sanos.d?id=52106461
Tur ir drošības saliņa, citur tās, lai kāds neiedomātos pa to braukt, izveido ar bortakmeņiem uz paaugstinājuma vai aprīko ar stabiņiem.
Tur ir ātruma ierobežojums 70 km/h
Tur ir zīme - apdzīt aizliegts
Un uzreiz aiz šī Volvo ir jābrauc tikai 50 km/h, jo ir zīme Baltezers ar pilsētas siluetu uz balta fona. (Augšā kalnā mēdz stāvēt arī fotoradars...
Tajā vietā, kur ielika Volvo sānos no kreisās puses nevienam īsti nebija jāuzrodas, jo pa kreisi ir saliņa, jo aiz Volvo ir josla, lai nogrieztos tikai pa kreisi...
Motociklists vainīgs par 101%!
Likumpaklausības etalonLielValstī katrs pirdars uzvedas kā grib.Kad prokurori piever acis un netiek skaidrota spraukšanās starp joslām, 5cm gar spoguļem un uzspļaujot uz jebkurām dalījuma līnijām, tad šis ir jau likumsakarīga evolūcija. Mutācija, tāteikt. Plus vēl nerunājot par ātrumu un paša tā pārkāpēja prognozētspēju un sirdsapziņu šādā te draudīgā vietā.
Beidzamajā laikā ir novērots, ka motocilkisti uzspļauj jebkam, ieskaitot pat tos autobraucējus, kuri pret viņiem izturas iecietīgi un viņus "saredz".Bandītu valstī bandītu paradumi.Neviens neko neaizstāvēs, tapc bruņojiet sevi ar videoierīcēm un atsvaidziniet pašaizsardzības iemaņas.
Man ir aizdomas, ka tur tāpat būs abpusēja vaina. Motociklistam par to, ko viņš tur sadarīja, Volvo par prasības - dot ceļu neizpildīšanu. Gribētos vispār zināt, kā šādās situācijās policija traktē negadījumu un kā nosaka vairāk vainīgo, kāds kuram pārkāpumam smagums. Jo daudzos gadījumos spriedums ir pretrunā loģikai. Pēc manas loģikas šeit 100% motocikla vaina..
Šoreiz kastrēt vajadzēja turpat uz vietas.Plus sodu par Agresīvu braukšanu,vairāki tīši un apzināti rupji pārkāpumi.Ikdienas motokretīna ierastais uzvedības modelis- acīmredzami nepārprotami ilgstoši piekopts un atstrādāts jau tiktāl, ka sen kļuvis pašsaprotams.Policija un sabiedrība ir klaji bezpēcīga, bandīti triumfē! Sadursme pat nav notikusi joslā.Ja par šo var iedot abpusējo, tas būtu vispār spļāviens acī jebkuram autobraucējam.
tādās vietās ir jāgriežas pa labi, un tad nākamajā iespējā pa kreisi/apgriezties pretējā virzienā. Pie mūsdienu satiksmes blīvuma kreiso pagriezienu tur taisīt ir stulbums. Volvo pats izraisīja bīstamu situāciju, kur pats cieta. Paveicās, ka pa saliņu nelidoja kāds auto.
Volvo vajadzētu simbolisku sodu, kamēr moto pēc pilnas programmas - agresīvā braukšana + CSN izraisīšana + piedzīt regresā reālās ārstēšanas izmaksas.
Lai kā es pats savureiz nesludinātu prognozēšanas svarīgumu,tieši Šoreiz volvo vadītājam nu ļoti grūti bija šādu neiedomājamu cūcību paredzēt.
Protams, nav zināma viņa versija, kādā secībā un kā viņš skatījās.Jo busa nogriešanās parastam lohvadītājam būtu skaidrs signāls, ka "var" izgriezties.Pavērojiet vizuālo situāciju 0:02 - šis ir visu laiku visos traģiskos gadījumos pats pamata princips- neticama sagadīšanās ar iesaistītu vizuālo apmānu tieši lēmuma pieņemšanas brīdī. Volvo,buss un mocis kādu mirkli ir uz vienas līnijas.Pat filmētājs vienubrīd atrodas busa aizsegā. Skatīties nav redzēt!
Bet motociklists tiešām totāls kretīns, viennozīmīgi un nepārprotami.Viņa ātrums un atrašanās pozīcija un pats uzvedības modelis ir ārpus jebkādas pieļaujamības limita.Tā ir vienkārši tāda sērga, bezprincipa kretīna uzvedība.
Tur tajā rajonā ir nezcik traģisku notikumu bijis,tātad arī tiem ākstiem ceļa projektētājiem sirdsapziņa nevar būt tīra.
CSL 19. "Pienākumi un tiesības", 1., 3. un 4. punkti noteic kārtību un secību, kā katrs uz ceļa rīkosies! No šīs vietas policija atvasinās kuru sodīt un kuru attaisnot! Tā tam ir jāsākas. Un turpnājumā iztirzājums TV, lai katrs zina ko tas maksās! 280 Eiro un 6 soda punkti motocikla vadītājam.
drošības saliņu vajag reālu uzbūvēt, ar betona apmalēm un zālīti pa vidu, var arī kādu kaktusu iestādīt
Bija! Sākumā zem salu tilta, virzienā uz ostu, pagriezienam pa labi uz Pārdaugavu. Avārijas bija biezā slānī!!! Likvidēja. Tagad ir cita problēma, nemāk iztusēties piecās joslās! Satiksmes rīkotājs nemāk likvdēt labo malējo joslu un sazīmēt bultas.
Principā žēl abus. Mocīts ņēma lielāku leņķi bet šoreiz tas nenostrādāja. Uz līnijām arī saķere bremzēšanai nekāda. Meitenei jaka pareizajā krāsā! Tas stūrētājs arī varēja tādu vilkt. Šeit vietā teiciens, sargā sevi un citi tevi sargās. Steigties vajag lēnām. Abiem transporta līdzekļiem.
Varēja ņemt arī mazāku leņķi un piebremzēt, tad varbūt volviķim gar asti būtu izsprucis.
Neapslāpējamajā iekārē uz soda spriešanu ar laiku ir pazuduši svarīgi komponenti.Ja (kādreiz,varbūt) pārkāpējs bija (spiests) būt vismaz kaut kādā mērā psiholoģiski un tehniski (labāk par Citiem..) sagatavots, nu ta tagad šī izpausmes iespēja piemīt jebkuram Loham.
Nosaka vairs ne iemaņas vai pat ne kāda tur pārākuma sajūta, bet gan vienkārši trula nekaunība un vnk atļaušanās Uzspļaut.Kā tie krievvijas lohi,ko te regulāri apskatām.Viņš pēc izpausmēm pārcilvēks un sen jau garšā iegājis un it kā savos sūdadarbos pienācīgi ietrenējies.Beet, kolīdz uzrodas kaut mazākais misēklis, tā viņš sataisa globālus mēslus gan sev, gan visai iespājamajai apkārtnei.
Visi forumi pilni, cits aizstāv, vēl kāds pantus citē,trešais Galveno ceļu piesauc.Bet tā arī NAV skaidrojuma- priekš kam (??) "dažviet" ir šis te slīpās līnijas un aizkrāsotās joslas.
Priekš kam tur tā ir paredzēts, lai visi brauktu VIENĀ joslā un lai IZSLĒGTU varbūtību, ka kustoši objekti pēkšņi lec laukā viens no otra aizsega? Ar ko (kuram..) ir jārēķinās, ja uzrodas "kāds",kas gatavs šim uzspļaut?
7dien viens "priekšējais garantē" teorijas sludinātāja kantora autobuss (Nordeka) man galīgi negarantēja šajā vietā:
shorturl.at/dDYZ6
Tālāk bija sastrēgums un buss pēkšņi izdomāja, ka būtu baigi labi no vidējās joslas teju perpendikulāri plūsmas virzienam izlīst uz to savācējbrauktuvi un apbraukt korķi. Pa visiem apzīmējumiem un galīgi negarantējot.
Piebilde: sastrēgums bija tālāk priekšā un es tur vēl galīgi nebraucu ne ar 5 vai 15 km/h.
Šajā pašā vietā tālāk, bet par citu tēmu: Vieta, kur apstāties, lai dotu ceļu kam ? Tiem kuri no Krasta ielas grib iebraukt Nestē ? Bet viņi to nemaz nedrīkst darīt, tur ir nepārtrauktā līnija.
Analoga vieta:
shorturl.at/knBCO
Šādas vietas īsti nesaprotu. Cilvēks taču iebrauc pa SAVU joslu, nevis pieslēdzas no kādas ieskriešanās joslas. Neesmu pārliecināts, ka pa kreisi braucošajiem galvenais ceļš ļauj brīvi pārkārtoties pa labi, nerēķinoties ar tur esošajiem.
ir vietas, kur tas ir saprotams: iegriešanās vieta uz Ksenukai ( bij.Krautu ) un SKY no Jūrmalas šosejas:
Kuru ir vairāk, priekšābraucēju vai pakaļābraucēju? Vai ikkatram pakaļābraucējam ir savs priekšābraucējs?Ja viņš brauc pakaļā- tas taču norāda uz to, ka viņam ir priekšābraucējs.Vai vispār var būt priekšābraucējs, kuram nav neviena pakaļābraucēja?Kas vispār te notiek?
Pieņemsim, kukūsalas aplī vienmērīgā attālumā cits no cita kūkodami brauc pa riņķi 32gab kūkojoši transportlīdzekļi.Cik no tiem ir priekšābraucēju un cik pakaļābraucēju?Varbūt pastāv kādi īpaši apstākļi vai normatīvie Akti, kuru darbības rezultātā katrs priekšābraucējs var kļūt par pakaļābraucēju?Kurā brīdī un kādā secībā tas notiek?
Pa priekšu braucēji negarantēja
www.delfi.lv/auto/celu-reportieris/video-riga-bmw-atri-manevrejot-ietriecas-policijas-mikroautobusa.d?id=47077143