Kārtot: Augošā secībā
1 2
1974 09.07.2020 21:46

Atslēdz to sistēmu un brauc kā tev labāk patīk, nav jau spiesta lieta.

Ar likumu vari ierosināt slēgt Rīgas apvedceļu, no drošības viedokļa bīstams. Telefonus arī ierosini aizliegt, gan jau esi pamanījis, ka diezgan liels % pie stūres sērfo internetā.

1974 07.07.2020 15:09

Atvieglo tādā ziņā, ka tev ir iespēja kļūdīties. Neviens jau nav dievs. Bez uzmanības tālu tiksi.

1974 06.07.2020 21:12

Turpinājums par T-ROC STYLE 2.0 TDI 150H DSG.

Nobraukti 15 000 km.

Kopējais iespaids joprojām pozitīvs. Jauda pietiek un paliek vēl pāri. Viss strādā kā pulkstenis.

Ārpus pilsētas uz garajiem gabaliem patēriņš 4.5L nedomājot par baigo ekonomisko braukšanu. Laba lieta ir joslu uzturēšanas opcija, esmu mainījis savu sākotnējo skeptisko attieksmi pret to. Uz tāliem gabaliem ļoti atvieglo braukšanu.

Sēdekļi ir ērti, var braukt visu dienu. Oriģinālais logu tonējums aizmugurē ir o.k. Saule nemoka bērnu, klimats arī dara savu darbu.

Lai viss neliktos rožaini ir arī darvas karote.

1. Uz 11 000 km pamanīju ka bagāžnieka plaukta atsaite ir sākusi sadalīties. Moller nomainīja bez diskusijas.

2. Priekšējo sēdekļu auduma izturība izskatās vāja, jo divi diegi ir izlīduši. Asi priekšmeti nav likti un bikses ar kniedēm arī nav vilktas.

Turpinājums sekos...

1974 10.03.2020 20:52

Meklēju Škoda Karoq vai VW Tiguan (dīzelis+automāts). Budžets bija līdz 26 000 eiro. Korejiešus un Japāņus neskatījos.

Škoda Karoq 1.6 TDI bija ap 27tk un VW Tiguan ar 2.0 TDI ap 26tk, bet galīgi pliks. Pieliekot nepieciešamos papildinājumus veidojās paliels cipars.

Tad dīleris piedāvāja T-ROC STYLE 2.0 2.0 TDI 150H DSG, kuram tieši bija akcija par 22900 eiro (pilna cena 29050 eiro). No salona izbraucot cipars bija 24888 eiro, 10% iemaksa un mēneša maksājums 219 eiro. 5 gadu garantija.

OCTA 95 eiro KASKO 420 eiro.

Papildus visām MOLLER atlaidēm finālā vēl 740 eiro bonuss. Paldies Grētai, kas taisa paniku...

LED priekšā un aizmugurē, kamera, adaptīvais kruīzs, visas drošības sistēmas u.t.t. Nav lūka un ādas salons.

Mašīna bija rezervēta, bet klients atteicās, līdz ar to bija iespēja to nopirkt. Pats nebūtu dažas izvēles opcijas ņēmis.

Patēriņš pilsētā līdz 6.7L ārpus zem 5L īpaši neiespringstot.

Vietas iekšā pietiek, biju pārsteigts. Kartupeļi nav jāved, līdz ar to bagāžnieks nebija primārs.

Jaudas pietiek jebkurai braukšanas situācijai. Tālākais brauciens bija pa Poļu ceļiem. Bija patīkami braukt, 160 neiespringstot varēja braukt, vienīgie ierobežojumi tikai 2 joslas, līdz ar to jāskatās lai tie kas apdzen fūres nepielien priekšā.

Rudenī plāns aizbraukt līdz Vācijai, tad būs reālāki iespaidi par auto iespējām bezlimita bāņos.

Nobraukti 8 tk km, pagaidām ļoti apmierināts. Ja nevajadzētu ērtu iekāpšanu un izkāpšanu (mugura), tad ņemtu Škoda Octavia 2.0 TDI laba cenas/kvalitātes attiecība.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti