iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
HIPPY 06.09.2011 17:09

ValdisM rakstīja:

scope rakstīja:

ValdisM rakstīja:

varakļānos bruģa nav.

Un vispār, jāatzīst, ka pat asfalta segums Rīgas ielām ir nolaists līdz klinķim... it kā bedru nav, taču visādas iesēdušās lūkas, šuves, komuni9kāciju rakumi,u.t.t ir šausmīgā stāvoklī

Jā, vislielākā nelaime ir, ja kāds dienests izdomā rakties normālā asfalta segumā - rezultātā ilgtermiņā tur būs vai nu bedre, vai guļošais policists.

Akas vispār ir viena bēdu ieleja - pat uz tādas lielas ielas kā Ulmaņa gatve, 70 km/h zonā var ieplēst uz vienu pusi nosēdinātā akā...

Ir tāda sajūta, ka aku un lauzumu remontus veic tie paši kadri, kuri lielceļus lāpa ar piķa un šķembu maisījumu, veidojot pēc iespējas nelīdzenāku segumu.

Vēl Rīgā ir tāda nelaime kā rises, kuras pamatā veido sabiedriskais transports(atskaitot tramvajus)

vēl pēdējā laikā parādījusies tāda nelaime, ka atbildīgie dienesti sākuši taupīt uz aku vāku biezumu - attiecīgi normāli un gludi asfaltā iebūvētā akas gredzenā ieliek iekšā akas vāku, kas ir nevis vienā līmenī ar gredzenu (kā tam saprotams, būtu ja'būt), bet 2-3 cm dziļāk. Piemēram Lāčplēša un Čaka ielas krustā šādi brīnumi ir salikti.

Paņem fleksi un nopiļī liekos CM

HIPPY 06.09.2011 9:08

scope rakstīja:

ValdisM rakstīja:

varakļānos bruģa nav.

Un vispār, jāatzīst, ka pat asfalta segums Rīgas ielām ir nolaists līdz klinķim... it kā bedru nav, taču visādas iesēdušās lūkas, šuves, komuni9kāciju rakumi,u.t.t ir šausmīgā stāvoklī

Jā, vislielākā nelaime ir, ja kāds dienests izdomā rakties normālā asfalta segumā - rezultātā ilgtermiņā tur būs vai nu bedre, vai guļošais policists.

Akas vispār ir viena bēdu ieleja - pat uz tādas lielas ielas kā Ulmaņa gatve, 70 km/h zonā var ieplēst uz vienu pusi nosēdinātā akā...

Ir tāda sajūta, ka aku un lauzumu remontus veic tie paši kadri, kuri lielceļus lāpa ar piķa un šķembu maisījumu, veidojot pēc iespējas nelīdzenāku segumu.

Vēl Rīgā ir tāda nelaime kā rises, kuras pamatā veido sabiedriskais transports(atskaitot tramvajus)

Atskaitot tramvajus!!! (fubar)

Tramvaji apkārtējām ēkām nodara vismilzigāko postu!

Tas tev nav salāpīt ceļu.

HIPPY 05.09.2011 17:57

Tas ir specilāli – lai kapekas pareizi maisos sakratās vedot uz banku

HIPPY 05.09.2011 11:35

ir taču ari mums slavenības www.racinghistory.lv/...

HIPPY 02.09.2011 13:12

Nevienā vietā neredzēju ka tramvajs traucētu auto satiksmi, ka tramvajs ietu pa koplietošanas ceļiem, ka būtu ielikts laukakmeņu bruģis kas lauž auto un trolej transmisiju.

HIPPY 31.08.2011 17:07

Pirmais rakstīja: pļā, izrādās tas lisapēdists man ir salauzis buferi

nākamreiz, kad noķeršu kādu lisapēdistu uz gājēju pārejas, atņemšu viņam maku

Tad jau ķer tā lai nāk pa taisno salonā iekšā, dabūsi gan riteni gan maku.

HIPPY 31.08.2011 9:23

Velosipēdam vienmēr ir priekšroka!!

Ir izņēmuma gadījumi uz brīvībenes: ja brauc andža, sēne vai menti.

Pat ātrie un pažarnieki laiž velo uz brīvībenes

HIPPY 31.08.2011 9:14

Bams rakstīja:

IkdienasViesis rakstīja: Nu jau tramvaju tēma sāk zaudēt aktualitāti. Lai tā nenotiktu

..pievienoju vienu bildi

Ziema O)

transphoto.ru/...

Tiem jau ir jaunie puspantogrāfi

Būtu štanga – apbrauktu kupenu

HIPPY 31.08.2011 9:09

Seene rakstīja:

Bams rakstīja:

Kam no tā ir labāk, ka lielā daļā luksoforu nav vairs mirgojošais dzeltenais? Vai mazāk brauc pie dzeltenā?

Vispār jau mirgojošs zaļais... Bet IR labāk - jo faktiski jau tas mirgojošais neko nenozīmēja. Tikai brīdinājums, ka drīz būs dzeltenais, ko katrs intenrpretēja pēc savas patikas. Un rezultātā vienam liekas, ka jābremzē, otram, ka jāpaspēj. Bet CSN ir skaidri pateikts - kad iedegas dzeltenais, JĀŠĶĒRSO krustojumu, ja nav iespējams apstāties pie stoplīnijas normāli bremzējot.

Šorīt laikam tas biji Tu kas ar savu mīļô Fofāgenu Lāčplēša un Birznieka krustojumu pie īsta sarkanā aizbrauci

HIPPY 26.08.2011 18:19

tik daudz?

HIPPY 26.08.2011 14:51

reku labāks ermi.delfi.lv/...

HIPPY 26.08.2011 14:36

Un reku raksts par tēmu forte.delfi.lv/...

HIPPY 26.08.2011 14:31

uupis rakstīja: Un starpība kur?

Trieciena slāpēšana efektīvāka?

Starpība ir uzkares mudžeklī – pīšanas pulciņiem darbs garantēts

HIPPY 26.08.2011 14:30

tās jau ir vēsturiskas lamatas ar trosītēm, tādas var atļauties tikai bagātnieki.

P.S. Reku paši autovadtāji pārkāpj vēl trakāk kā velosipēdisti (ja ies links)

aculiecinieks.delfi.lv/...

HIPPY 26.08.2011 13:29

Pirmais rakstīja:

uupis rakstīja:

Pirmais rakstīja: Pirmais nebļāva tikai salocīja pakaļas riteni tam īblim kurš izleca man priekšā

un ar lielāko prieku izdarīšu to vēlreiz

Tas jau ir psihiskais stāvoklis – neesat domājis parunāt par to ar doktoru?

varbūt labāk parunāties ar velosipēdu

Varētu būt interesanta diskusija

HIPPY 26.08.2011 13:28

Nu ta nu gan ir mudžeklis

HIPPY 26.08.2011 13:24

Gauss rakstīja: uupi, kad nākošreiz rakom uz gājēju pārejas lasīsi kopā mantiņas, atceries, ka mašīnām reizēm mēdz pātrūkt sajūga trose. Un tad varētu būt visai sarežģīti pierādīt savu taisnību...

jefiņ! Mašīnām nav sajūga trosītes

HIPPY 25.08.2011 18:24

Rekā jābrauc ar velosipēdiem! Jefiņi

www.youtube.com/...

HIPPY 25.08.2011 9:35

Seene rakstīja:

uupis rakstīja:

Seene rakstīja: Tie, kas spēj, neuzdod šādus jautājumus Tava jautājumā būtībā jau ir ierakstīts, ka gribi visu gatavu.

Tu man parādi tādu kurš negrib visu gatavu…

Jebšu gribi tādu tramvaju, kurā visi apsēžas beņķī, uzliek kājas uz pedāļiem un vadītājs nokamandē – MINAMIES, kad bremžēšu – jutīsiet …

Parādīt? Pietiekami arī šeit - un tikai pateicoties tādiem cilvēkiem, kaut kas vispār attīstās. Gribi vārdus? OK - piemēram, Normunds Skauģis, Jānis Vinters, Lauris Liberts...

Darbs, kā jau teicu, Latvijā nebūt netrūkst. "Bezdarbu" veido tikai gatavo darba vietu gaidītāji un strādāt negribētāji.

HIPPY 24.08.2011 18:13

Nu jau sākam pielīdzināties amerikai www.apollo.lv/...

HIPPY 24.08.2011 16:59

Seene rakstīja:

HIPPY rakstīja:

Un kas tad tur tāds notika? Labāk paskaties un baikiem – tie toč čakarē visus – gan gājējus gan autovadītājus.

Kā tieši?! Ja neskaita atsevišķus atsaldeņus, kas ir sastopami pie jebkura TL tūres?

Venkārši čakarē Piemērām brauc pa trotuāriem.

HIPPY 24.08.2011 12:49

Seene rakstīja:

HIPPY rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Seene rakstīja:

Nu un tagad pasaki ar kādu auto un kā ir jābrauc, lai arī velokurjeri neiedomātos, ka tur IR šķirba?

šim piekrītu - daži domā, ka tie ir papīra lapas biezumā...

Uzsākot pie zaļās gaismas... Nu stulbs tas velosipēdists, kas tusēs "aklajā" zonā. Nav arī tādi manīti - tomēr praktiski visi divriteņi izbrauc priekšā mašīnām, jau nedaudz aiz stoplīnijas. Un kurjeri (lasi - kamikadzes) pie zaļā jau sen ir aizbraukuši.

Velokurjeri vaše īpaša suga...

Ar ko tad viņi ir tik īpaši? Es neesmu redzējis ka viņi kādam traucētu.

Neesi redzējis? īpaši sapņu pasaulē dzīvojošiem links, kas jau šajā dsikusijā ir atrodams pāris lappuses iepriekš www.apollo.lv/...

Un kas tad tur tāds notika? Labāk paskaties un baikiem – tie toč čakarē visus – gan gājējus gan autovadītājus.

HIPPY 24.08.2011 12:44

Tramvajos tagad filmē un pat ierakstus saglabā www.apollo.lv/...

HIPPY 23.08.2011 19:09

Palaidniex rakstīja:

Seene rakstīja:

Nu un tagad pasaki ar kādu auto un kā ir jābrauc, lai arī velokurjeri neiedomātos, ka tur IR šķirba?

šim piekrītu - daži domā, ka tie ir papīra lapas biezumā...

Uzsākot pie zaļās gaismas... Nu stulbs tas velosipēdists, kas tusēs "aklajā" zonā. Nav arī tādi manīti - tomēr praktiski visi divriteņi izbrauc priekšā mašīnām, jau nedaudz aiz stoplīnijas. Un kurjeri (lasi - kamikadzes) pie zaļā jau sen ir aizbraukuši.

Velokurjeri vaše īpaša suga...

Ar ko tad viņi ir tik īpaši? Es neesmu redzējis ka viņi kādam traucētu.

HIPPY 23.08.2011 9:57

Palaidniex rakstīja: Te varētu piekrist. Jo ārpus krustojumiem veloceļa legālajiem lietotajiem NEKAD nav prieksroka... (CSN 226.)

Un jā - veloceļiem mēdz noradīt braukšanas virzienu (mums pagaidām ne gājeji ne velopisēdisti īsti nav pieraduši pie veloceļa un gājēju ceļa apvienojumiem, kur nu vēl pie virziena norādem, kāda virzienā to lietot).

Abos virzienos braucošs veloceļš uz Juglu lielākoties tiek regulēts ar lusoforiem, tik jautājums, vai visās neregulējamajās šķērsielu vietās tas ir jāuzskata par daļu no krustojuma vai tomēr par šķērsojumu ārpus tā...

Tāpēc kamēr velopisēdists (arī es) piebraucu pie krusta pa parastu trotuāru, vēl piedevām pretēji auto kustības virzienam - neredzu nekādas priekšrocības pret automašīnām uz brauktuves.

Ja es braucu pa brauktuvi, iespējami tuvu tās labajai malai, vienā virzirenā ar pārējiem tr. līdzekļiem (tātad esmu pamanāms) man ir priekšroka pret tiem, kas nogriežas...

Es vienu tādu ērmu redzējis kas čakarē visu auto satiksmi

Lasītākie raksti

Jaunie raksti