scope rakstīja:
ValdisM rakstīja:
varakļānos bruģa nav.
Un vispār, jāatzīst, ka pat asfalta segums Rīgas ielām ir nolaists līdz klinķim... it kā bedru nav, taču visādas iesēdušās lūkas, šuves, komuni9kāciju rakumi,u.t.t ir šausmīgā stāvoklī
Jā, vislielākā nelaime ir, ja kāds dienests izdomā rakties normālā asfalta segumā - rezultātā ilgtermiņā tur būs vai nu bedre, vai guļošais policists.
Akas vispār ir viena bēdu ieleja - pat uz tādas lielas ielas kā Ulmaņa gatve, 70 km/h zonā var ieplēst uz vienu pusi nosēdinātā akā...
Ir tāda sajūta, ka aku un lauzumu remontus veic tie paši kadri, kuri lielceļus lāpa ar piķa un šķembu maisījumu, veidojot pēc iespējas nelīdzenāku segumu.
Vēl Rīgā ir tāda nelaime kā rises, kuras pamatā veido sabiedriskais transports(atskaitot tramvajus)
Atskaitot tramvajus!!! (fubar)
Tramvaji apkārtējām ēkām nodara vismilzigāko postu!
Tas tev nav salāpīt ceļu.


















ValdisM rakstīja:
scope rakstīja:
ValdisM rakstīja:
varakļānos bruģa nav.
Un vispār, jāatzīst, ka pat asfalta segums Rīgas ielām ir nolaists līdz klinķim... it kā bedru nav, taču visādas iesēdušās lūkas, šuves, komuni9kāciju rakumi,u.t.t ir šausmīgā stāvoklī
Jā, vislielākā nelaime ir, ja kāds dienests izdomā rakties normālā asfalta segumā - rezultātā ilgtermiņā tur būs vai nu bedre, vai guļošais policists.
Akas vispār ir viena bēdu ieleja - pat uz tādas lielas ielas kā Ulmaņa gatve, 70 km/h zonā var ieplēst uz vienu pusi nosēdinātā akā...
Ir tāda sajūta, ka aku un lauzumu remontus veic tie paši kadri, kuri lielceļus lāpa ar piķa un šķembu maisījumu, veidojot pēc iespējas nelīdzenāku segumu.
Vēl Rīgā ir tāda nelaime kā rises, kuras pamatā veido sabiedriskais transports(atskaitot tramvajus)
vēl pēdējā laikā parādījusies tāda nelaime, ka atbildīgie dienesti sākuši taupīt uz aku vāku biezumu - attiecīgi normāli un gludi asfaltā iebūvētā akas gredzenā ieliek iekšā akas vāku, kas ir nevis vienā līmenī ar gredzenu (kā tam saprotams, būtu ja'būt), bet 2-3 cm dziļāk. Piemēram Lāčplēša un Čaka ielas krustā šādi brīnumi ir salikti.
Paņem fleksi un nopiļī liekos CM